Nope, die zijn altijd maar voor 1 xbox account, anders zou iedereen hier op het forum van je code kunnen genieten.
Nu even gecheckt, precies deze settings had ik al, helaas.Valandin schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:47:
[...]
Hoe heb je de .ini fix doorgevoerd? Men had ook een script gepost, die had naar mijn inziens verkeerde .ini settings, daardoor werkte hij bij mij ook niet. De variant die op Reddit gepost is heeft voor mij alle drops gefixed. Ik speel op 3440x1440 ultra, dlss quality op een RTX4070ti. Ik heb echt nauwelijks drops onder de 110 FPS.
%localappdata% en dan Hogwarts Legacy -> Saved -> Config -> WindowsNoEditor -> Engine.ini (onderaan plakken)
8GB VRAM
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [SystemSettings] r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True r.GTSyncType=1 r.OneFrameThreadLag=1 r.FinishCurrentFrame=0 r.TextureStreaming=1 r.Streaming.PoolSize=3072 r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1 [ConsoleVariables] AllowAsyncRenderThreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1
12GB+ VRAM
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [SystemSettings] r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True r.GTSyncType=1 r.OneFrameThreadLag=1 r.FinishCurrentFrame=0 r.TextureStreaming=1 r.Streaming.PoolSize=4096 r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1 [ConsoleVariables] AllowAsyncRenderThreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1
Enige andere dat ik heb gedaan is DLSS updaten, dat doe ik voor alle games die ik speel met
https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper
Heeft 1 van jullie de Xbox als "Home Xbox" ingesteld? Als je daar het spel + code op activeert zou de ander het ook moeten kunnen spelen met alle extras, de extras zijn wel afhankelijk van het spel.
https://support.xbox.com/...work/console/my-home-xbox
[ Voor 5% gewijzigd door Motion2 op 13-02-2023 11:08 ]
Dat ligt er maar net aan.Diversity schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:22:
Hier lang met toetsenbord en muis gespeeld, toen ging ik het even proberen met mijn ps5 controller. Die is er sindsdien niet meer uitgeweest haha. Speelt echt zoveel fijner. Kan veel sneller acteren en switchen met de spells.
Ik heb alle spells op mijn muis gemapped, dus ik kan met rechts aimen,revellio,attacks,defence en heal doen
Dat werkt voor mij echt super!
Kan sneller aimen en rondkijken met muis in het gevecht.
Heb nog een razer tartarus liggen, mocht het nog erger worden pak ik die erbij.
Alsnog toegevoegd, excuus. Ik vond het zelf niet echt een spoiler haha.Craftop schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:06:
[...]
Voor iedereen die dit nog niet weet en ook niet wil weten, wil ik je vragen een spoiler tag te gebruiken..
Echt he? En je kunt ook lekker vanalles tussendoor doen, je wordt subtiel genudged naar de main quest en co met "je moet eerst dit en dat doen" maar je ontdekt en kloot een eind aan continu, heerlijk, en die detailsMisterEagle schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:55:
Er komen nog veel manieren om geld te krijgen
Wat een verslavend spel is dit zeg pff
Beetje Skyrim meets the Witcher 3 gevoel, ik kon haast niet stoppen van het weekend (moest ff doorgaan sowieso ivm review schrijven voor werk). Jammer van af en toe die gekke framedrops, maar gelukkig nog geen last van gehad tijdens gevechten, wel tijdens omgevingen wisselen / cutscenes die afspelen alsof het versneld is a la roaring 20's vids zeg maar
Eerst vond ik die gekke outfits maar niks, maar raak er inmiddels wel aan gewend..winterjas met pj's eronder, mental patient-look, why not
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Probeer TextureStreaming op 0 te zetten, aantal redditors hadden hier beter resultaat mee, wellicht vram nog een setting hoger (4096) of RTX helemaal uitzetten mocht je dit nog niet hebben gedaan.Oon schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:52:
[...]
Nu even gecheckt, precies deze settings had ik al, helaas.
Hier het zelfde. Met controller had ik best wel proberen om 4 vs 1 te winnen op hard. Met muis doe ik dit met gemak gezien ik dit gewend ben en veel sneller kan schakelen daardoor.kneusteun schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:10:
[...]
Dat ligt er maar net aan.
Ik heb alle spells op mijn muis gemapped, dus ik kan met rechts aimen,revellio,attacks,defence en heal doen
Dat werkt voor mij echt super!
Kan sneller aimen en rondkijken met muis in het gevecht.
Heb nog een razer tartarus liggen, mocht het nog erger worden pak ik die erbij.
Verwijderd
Net zoals andere heb ik ook alweer zin om vanavond even aan de Hogwarts te gaan.
Tot zover vind ik de game zelfs nog wat beter dan ik hoopte.
Combat voelt op het skills wisselen na goed aan. Tegen over groepen gebruik ik geen hard targeting en als je het gevoel eenmaal hebt is het heerlijk.
Verzamelen vind ik leuk en ook al worden die pages vinden etc. wat flauw af en toe, de wereld maakt dat goed.
De wereld is misschien wel het aller sterkste onderdeel. Het rond lopen en het ontdekken vind ik een van de beste aspecten van de game. De reden dat ik een goede open world game kan waarderen.
Het is allemaal niet te moeilijk en daar ben ik blij om omdat er zoveel te doen is. Voor een uitdaging pak ik Elden Ring. Hogwarts Legacy is voor mij een languit op de bank en genieten maar game. Geen guide nodig oid, gewoon gaan.
Vanavond weer.
Tussentijdse cijfer: 8.5.
Combat voelt op het skills wisselen na goed aan. Tegen over groepen gebruik ik geen hard targeting en als je het gevoel eenmaal hebt is het heerlijk.
Verzamelen vind ik leuk en ook al worden die pages vinden etc. wat flauw af en toe, de wereld maakt dat goed.
De wereld is misschien wel het aller sterkste onderdeel. Het rond lopen en het ontdekken vind ik een van de beste aspecten van de game. De reden dat ik een goede open world game kan waarderen.
Het is allemaal niet te moeilijk en daar ben ik blij om omdat er zoveel te doen is. Voor een uitdaging pak ik Elden Ring. Hogwarts Legacy is voor mij een languit op de bank en genieten maar game. Geen guide nodig oid, gewoon gaan.
Vanavond weer.
Compleet mee eens. Ik was heel bang dat het tegen zou vallen omdat de verwachtingen ZO hoog lagen, en in de gamingwereld is het dan "hmmmm"Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:30:
Net zoals andere heb ik ook alweer zin om vanavond even aan de Hogwarts te gaan.
Vanavond weer.
Ik heb een nichtje van 9 die helemaal weg is van Harry Potter, zodra die hier een dagje weer komt gamen ga ik haar een nieuw karakter laten starten of als ze ongeduldig is een beetje door Hogwarts laten struinen, die gaat helemaal gek worden denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 13-02-2023 11:43 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dit gebeurt ook massaal in youtube comments en andere social media.!GN!T!ON schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:26:
Jammer, zat net wat op reddit te browsen en blijkbaar zijn er mensen die in random topics die niks met het spel t maken hebben de comments volgooien met spoilers met als redenatie dat je het spel toch niet had moeten kopen blahblah.
Gevolg is nu wel dat er een aantal outcomes en de ending voor mij gespoiled zijn. bah.
Enerzijds een leger trolls, anderzijds als 'protest' van de o zo tolerante beweging tegen de 'intolerante transfobe' JK Rowling. Helpt niet echt met het begrip kweken op deze manier.
Erg jammer, kinderachtig en contraproductief. Ik blijf nog wel een weekje in de offline modus, ook al denk ik wel redelijk te weten hoe het verhaal gaat lopen, ik kom er liever zelf achter.

Was dat ook niet met het laatste boek zo, dat mensen bij de boekenwinkels spoilers gingen roepen.
Is een soort Harry Hype
Is een soort Harry Hype
Gewoon sneue figuren, die blijkbaar niks beters te doen hebben. Alsof een game boycotten de wereld ineens minder transfoob maakt. Je kunt vrijwel niet meer om assholes en bitches heen tegenwoordig, als je hard genoeg graaft kom je bij alles en iedereen wel kutgedrag tegen. Als die droeftoeters nou eens allemaal zelf eens zich echt gingen inzetten voor meer acceptatie op allerlei vlakken, maar nee: roepen vanaf het internet met wat typwerk is veel simpeler.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:43:
Dit gebeurt ook massaal in youtube comments en andere social media.
Enerzijds een leger trolls, anderzijds als 'protest' van de o zo tolerante beweging tegen de 'intolerante transfobe' JK Rowling. Helpt niet echt met het begrip kweken op deze manier.
Erg jammer, kinderachtig en contraproductief. Ik blijf nog wel een weekje in de offline modus, ook al denk ik wel redelijk te weten hoe het verhaal gaat lopen, ik kom er liever zelf achter.
Ik vond het al leuk dat ik een boterbiertje kreeg van een dame met een mannenstem, en een dame die ik tegenkwam leuk begon te vertellen over haar vrouw. De game is lekker inclusief, ter compensatie? Who cares, it IS
Ok ik speel Hogwarts zowel op PS5 en de PC . De PS5 ziet er beter uit , maar ben nu verder gegaan op de PC , mede omdat de pc versie mods ondersteund.
Ik vind het al in al een leuk mooi spel.. Maar 1 ding begin ik me wel aan te irriteren.. Vooral omdat op TikTok een of andere voice acteur veel tik toks maakt over zijn werk in het spel. Het gaat over Jason Anthony. Ja hij leverd een mooie prestatie , maar ik hoor hem gewoon overal.. Hij doet zoooo veel voices , dat het irritant begint te worden. Vooral omdat ik nu weet dat ie heeeeeeeeeel veel voices doet , valt het me nu extra op.
Hahahahahhaa. Maargoed.. Ik speel wel gewoon verder en negeer hem gewoon
(gaat bijna niet , maar toch )
Ik vind het al in al een leuk mooi spel.. Maar 1 ding begin ik me wel aan te irriteren.. Vooral omdat op TikTok een of andere voice acteur veel tik toks maakt over zijn werk in het spel. Het gaat over Jason Anthony. Ja hij leverd een mooie prestatie , maar ik hoor hem gewoon overal.. Hij doet zoooo veel voices , dat het irritant begint te worden. Vooral omdat ik nu weet dat ie heeeeeeeeeel veel voices doet , valt het me nu extra op.
Hahahahahhaa. Maargoed.. Ik speel wel gewoon verder en negeer hem gewoon
Gisteren besloten toch de game te kopen op de pc.
Op het moment geen andere game om te spelen dus kwam mooi uit.
Nog maar kort gespeeld maar ik vind hem nu al leuk. Hopelijk kan ik er lekker wat tijd in kwijt.
Op het moment geen andere game om te spelen dus kwam mooi uit.
Nog maar kort gespeeld maar ik vind hem nu al leuk. Hopelijk kan ik er lekker wat tijd in kwijt.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dat is apart... bij mij ziet het er op pc beter uit dan op mijn PS5.Stronkie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:34:
Ok ik speel Hogwarts zowel op PS5 en de PC . De PS5 ziet er beter uit , maar ben nu verder gegaan op de PC , mede omdat de pc versie mods ondersteund.
Hahahahahhaa. Maargoed.. Ik speel wel gewoon verder en negeer hem gewoon(gaat bijna niet , maar toch )
Het loopt ook op 120fps en met drops tot 90. Waar de PS5 max 60 doet.
En je kan inderdaad die voices uitzetten met een mod. (heb in elk geval gezien dat je die vrouw van de floo flames kan muten)
Weet je wat irritant was tot het moment dat we dat weer aan konden passen?
Nou, als je vrouw begint met instellen en wat opties aan klikt omdat ze denkt dat het ondertitels zijn en het spel alles, maar dan ook alles met een computerstem voor aan het lezen is.
Super handig voor mensen die het nodig hebben, maar zo vervelend.
Daarbij was mijn vrouw begonnen, kwam er na haar character maken achter dat het mijn Playstation account betrof en eigenlijk had ze al het idee dat we samen zouden gaan spelen omdat ik keuze mocht/moest maken omtrent het character en ergens halverwege de intro mij de controller gaf.
Maar goed, we spelen wel vaker spellen samen afwisselend, dus dat is op zich niet zo'n probleem. Echter wat ze vaak doet is spelen tot ze geen zin meer heeft en toevallig is dat altijd voor een baas... >_>
Nou, als je vrouw begint met instellen en wat opties aan klikt omdat ze denkt dat het ondertitels zijn en het spel alles, maar dan ook alles met een computerstem voor aan het lezen is.

Super handig voor mensen die het nodig hebben, maar zo vervelend.
Daarbij was mijn vrouw begonnen, kwam er na haar character maken achter dat het mijn Playstation account betrof en eigenlijk had ze al het idee dat we samen zouden gaan spelen omdat ik keuze mocht/moest maken omtrent het character en ergens halverwege de intro mij de controller gaf.
Maar goed, we spelen wel vaker spellen samen afwisselend, dus dat is op zich niet zo'n probleem. Echter wat ze vaak doet is spelen tot ze geen zin meer heeft en toevallig is dat altijd voor een baas... >_>
Ik kan me helemaal vinden in je korte reviewVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:30:
Vanavond weer.

Hogwarts Legacy finishes Steam Peak at incredible 879,308 Concurrent Players
— Benji-Sales (@BenjiSales) 12 februari 2023
Stats
• 8th Highest Peak Ever for Any Genre Game
• 5th Biggest Ever for a Paid / Non F2P Game
• 3rd Biggest Ever for a Primarily Single-Player Game
• 2nd Biggest Ever for a Single-Player Only Game pic.twitter.com/Gm7JCij4O0
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik postte deze per ongeluk in het xbox topic, hoort toch hier:
Ik lees net dat Wired, vanwege de 1/10 recensie nu zelf de sjaak is...
Op trustpilot worden ze nu zelf bedolven onder de 1 ster recensies. Bijna oorlogvoering zo!
Wat een energie gaat overal heen... Als ik die tijd zou hebben zou ik toch het spel aanslingeren haha!
Op trustpilot worden ze nu zelf bedolven onder de 1 ster recensies. Bijna oorlogvoering zo!
Wat een energie gaat overal heen... Als ik die tijd zou hebben zou ik toch het spel aanslingeren haha!
Toch maar een nieuwe laptop besteld, alles op minimum en medium is niet denderend.
Nu een nieuwe I7 11800 met 32gb intern en een RTX 3070, dat moet er straks wat beter uit zien.
Weet iemand waar ik de savegames kan vinden zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen?
Nu een nieuwe I7 11800 met 32gb intern en een RTX 3070, dat moet er straks wat beter uit zien.
Weet iemand waar ik de savegames kan vinden zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Steam heeft toch gewoon 'cloud saving', dus zou automatisch overgenomen moeten worden bij installatie met zelfde account.Mad-Matt schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:08:
Toch maar een nieuwe laptop besteld, alles op minimum en medium is niet denderend.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Net de review bekeken, wat een treurnis, dat je je eigen gekrenkte zieltje zo laat meewegen in een review van een game.Ht87 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:07:
Ik postte deze per ongeluk in het xbox topic, hoort toch hier:
En dan ook nog gewoon liegen:Mad-Matt schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:10:
[...]
Net de review bekeken, wat een treurnis, dat je je eigen gekrenkte zieltje zo laat meewegen in een review van een game.
The graphics feel like they’re a couple generations behind.
Sinds wanneer is Ray tracing een paar generaties oud qua graphics technologie?! /sXgar schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:14:
[...]
En dan ook nog gewoon liegen:
Heel treurig en eigenlijk schandalig.Xgar schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:14:
[...]
En dan ook nog gewoon liegen:
Als ontwikkelaar had ik toch zeker een advocaat in de arm genomen, gewoon om dit bedrijf/persoon met de grond gelijk te maken. Eigen mening is 1 ding, maar inderdaad gewoon liegen is schandalig.
Die Wired review wordt hier elke dag gepost zowat. Is het niet een idee om die controversy uit dit topic te laten en het gewoon puur over de gameplay te hebben?
Ik denk dat de uitgever zich de ballen uit de broek lacht met zulke reviews van partijen als Wired, dit levert oneindig meer publiciteit op zo.Mad-Matt schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:18:
[...]
Heel treurig en eigenlijk schandalig.
Als ontwikkelaar had ik toch zeker een advocaat in de arm genomen, gewoon om dit bedrijf/persoon met de grond gelijk te maken. Eigen mening is 1 ding, maar inderdaad gewoon liegen is schandalig.
Sja, ik begrijp je wel maar ze willen/eisen aandacht op met dit soort onzin en ze krijgen het dus ook.. Een beetje dubbel.. Wellicht eens tijd voor een ‘Randzaken games’ topic zoals F1 heeft gekregen?Timothy3000 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:24:
Die Wired review wordt hier elke dag gepost zowat. Is het niet een idee om die controversy uit dit topic te laten en het gewoon puur over de gameplay te hebben?
Volgens mij is de word to mouth voor deze game ook ontzettend positief en hebben ze hier een perfect FOMO viraal pareltje te pakken. De combinatie met het Wired artikel is natuurlijk een perfecte afmakerA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat de uitgever zich de ballen uit de broek lacht met zulke reviews van partijen als Wired, dit levert oneindig meer publiciteit op zo.
Niet nodig
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 13-02-2023 13:41 ]
Als je je ergens aan stoort kun je het toch beter geen aandacht geven? Om de dag die link plaatsen omdat mensen het een vervelend artikel vinden geeft het alleen maar meer aandacht. Die discussie is meer wat voor een ander topic of forum dan hier. Laten we het hier gewoon over het spel hebben.D-Ed schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:32:
[...]
Sja, ik begrijp je wel maar ze willen/eisen aandacht op met dit soort onzin en ze krijgen het dus ook.. Een beetje dubbel..
[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 13-02-2023 13:37 ]
Na het doorlezen van de thread maar direct besteld.
Wilde hem eigenlijk via de online PS5 store kopen maar disc versie is 20 euro goedkoper.
Dan morgen maar starten!
Wilde hem eigenlijk via de online PS5 store kopen maar disc versie is 20 euro goedkoper.
Dan morgen maar starten!
Ik persoonlijk stoor me er niet aan en begrijp wel dat mensen erover willen praten (of het willen delen). Het is een ‘review’ tenslotte.Timothy3000 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:35:
[...]
Als je je ergens aan stoort kun je het toch beter geen aandacht geven? Om de dag die link plaatsen omdat mensen het een vervelend artikel vinden geeft het alleen maar meer aandacht. Die discussie is meer wat voor een ander topic of forum.
Recensies terugplaatsen is ook ontzettend kinderachtig. Ignore it and move on.
Edit: Zoals net aangegeven, misschien eens een randzaken thread aanmaken voor dit soort onderwerpen/discussies..
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 13-02-2023 13:39 ]
Maar dat gesprek gaat niet verder komen dan fans van het spel die verbolgen zijn om een, laten we wel wezen, voor de game vrij onbelangrijk artikel. Het verkoopt immers als de Hogwarts Express, de userreviews zijn positief...D-Ed schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:39:
[...]
Ik persoonlijk stoor me er niet aan en begrijp wel dat mensen erover willen praten (of het willen delen). Het is een ‘review’ tenslotte.
De discussie zelf is interessant en imo ook echt wel belangrijk maar is er niet 1 om hier te voeren. Daar wordt niemand gelukkig van.
Edit: Ik lees net je edit, helemaal eens. Ik blijf nu zelf ook offtopic ouwehoeren haha.
Hele andere orde: Is de day one patch er al? En ik las ergens over enigszins lange laadtijden, klopt dit?
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 13-02-2023 13:44 ]
Geruchten zijn dat die morgen komt.Timothy3000 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:42:
[...]
Hele andere orde: Is de day one patch er al? En ik las ergens over enigszins lange laadtijden, klopt dit?
Verwijderd
Ik zit momenteel met mijn build keuze. Level 18 en nog niets ingevuld bij m'n skills aangezien je niet kunt respeccen. Daagt niet echt uit om te experimenteren zo. Fextralife heeft er wel een aantal maar ik weet het nog niet..
Hoe doen jullie dat?
Hoe doen jullie dat?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2023 13:49 ]
Echt heel leuk gedaan, ben nu bij het stukje dat je
Maar verrassing: er zijn ook
Leuke toevoeging; gaat er nóg meer tijd in zitten haha
spoiler:
beasts kunt vangen
Maar verrassing: er zijn ook
spoiler:
shiny beasts! Heb nu een shiny Kneazle
Leuke toevoeging; gaat er nóg meer tijd in zitten haha
Nou... gewoon invullen en er later pas achter komen (wanneer ik al tig punten in de talents heb gestopt) dat je het niet kan wisselen en dat het aantal skill points niet gelijk staat aan het aantal opties.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:47:
Ik zit momenteel met mijn build keuze. Level 18 en nog niets ingevuld bij m'n skills aangezien je niet kunt respeccen. Daagt niet echt uit om te experimenteren zo. Fextralife heeft er wel een aantal maar ik weet het nog niet..
Hoe doen jullie dat?

Rupsen, Rapsen.
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:47:
Ik zit momenteel met mijn build keuze. Level 18 en nog niets ingevuld bij m'n skills aangezien je niet kunt respeccen. Daagd niet echt uit om te experimenteren zo. Fextralife heeft er wel een aantal maar ik weet het nog niet..
Hoe doen jullie dat?
spoiler:
Een paar punten achter de hand houden en voor de rest zoveel mogelijk synergie proberen te vinden tussen de talents waarvan je zeker weet dat je die veel gebruikt en blijft gebruiken. Mijn aanname is dat je uiteindelijk meer dan genoeg levels hebt om alles te kunnen uiteindelijk, maar dat weet ik niet zeker.
Je hebt genoeg punten om alles te kiezen behalve 12. in principe kan je de eerste 3 catogoriën alle 3 maxen en bijv de rechter 2 niet.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:47:
Hoe doen jullie dat?
Ik gebruik bijna nooit die items die in die room of requirement catogorie vallen dus die neem k sowieso niet.
Maar hou wel een paar puntjes voor alsnog achter de hand.
Verwijderd
Oké dat klinkt logisch. Vanavond eens goed naar kijken.Ricmaniac schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Je hebt genoeg punten om alles te kiezen behalve 12. in principe kan je de eerste 3 catogoriën alle 3 maxen en bijv de rechter 2 niet.
Ik gebruik bijna nooit die items die in die room of requirement catogorie vallen dus die neem k sowieso niet.
Maar hou wel een paar puntjes voor alsnog achter de hand.
Als iemand met Max Level. Aanname is onjuist.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:51:
[...]
spoiler:Een paar punten achter de hand houden en voor de rest zoveel mogelijk synergie proberen te vinden tussen de talents waarvan je zeker weet dat je die veel gebruikt en blijft gebruiken. Mijn aanname is dat je uiteindelijk meer dan genoeg levels hebt om alles te kunnen uiteindelijk, maar dat weet ik niet zeker.
Hoe bevalt de game bij iedereen?
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Bevalt zeer goed! Probeer eerste alle side quests te doen voordat ik de volgende stappen zet in de main story quests. Echter heb ik dan het idee dat ik wat overleveld ben voor de content die ik aan het doen ben? (geen idee of dit wel mogelijk is, maar zo voelt het in ieder geval)gamerboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:56:
Daarnaast pas één enkele keer last gehad van frame drops toen ik wat aan het vechten was met goblins buiten.
Het leukste moment tot nu toe was toch wel
spoiler: title
de eerste keer vliegen boven Hogwarts (de eerste vliegles)
En vraag mij af of er Trophy's (PS5) verbonden zijn aan de difficulity.
Bij jou?
Serieus..? Op één ‘persoon’ na moet dat wel duidelijk zijn toch als je je ogen een beetje de kost geeft? (Die persoon is de ‘reviewer;gamerboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:56:
Mijn ervaring is dat alles meelevelt. Dus overlevelt zeker niet.Rotinomm schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:07:
[...]
Bevalt zeer goed! Probeer eerste alle side quests te doen voordat ik de volgende stappen zet in de main story quests. Echter heb ik dan het idee dat ik wat overleveld ben voor de content die ik aan het doen ben? (geen idee of dit wel mogelijk is, maar zo voelt het in ieder geval)
Daarnaast pas één enkele keer last gehad van frame drops toen ik wat aan het vechten was met goblins buiten.
Het leukste moment tot nu toe was toch welspoiler: titlede eerste keer vliegen boven Hogwarts (de eerste vliegles)
Bij jou?
Hooguit lijkt het zo omdat je t minimale required level ziet, maar enemies schalen mee inderdaadSir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:08:
[...]
Mijn ervaring is dat alles meelevelt. Dus overlevelt zeker niet.
Oeh klinkt heel goed, ik speel zelf op difficulty hard en heb daar nog niet ondervonden dat ik overleveld ben voor de enemies. Volgens mij zijn die ook dynamisch dus ze passen zich aan aan jou level.Rotinomm schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:07:
[...]
Bevalt zeer goed! Probeer eerste alle side quests te doen voordat ik de volgende stappen zet in de main story quests. Echter heb ik dan het idee dat ik wat overleveld ben voor de content die ik aan het doen ben? (geen idee of dit wel mogelijk is, maar zo voelt het in ieder geval)
Het leukste moment tot nu toe was toch welspoiler: titlede eerste keer vliegen boven Hogwarts (de eerste vliegles)
Bij jou?
Zou wel aanraden niet teveel sidequests te doen voor een main story line missie. Had ik in het begin ook gedaan maar je speelt zo snel leuke dingen vrij als je ook wat main story stukken doet!
Ik vind de game echt fantastisch!
spoiler:
vooral de trails vind ik heel gaaf met de eind bosses
haha fair point!D-Ed schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:07:
[...]
Serieus..? Op één ‘persoon’ na moet dat wel duidelijk zijn toch als je je ogen een beetje de kost geeft? (Die persoon is de ‘reviewer;)
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Je kan als je helemaal uitzoomt per gebied zien wat de minimale & max levels van enemies zijn.MisterEagle schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:09:
[...]
Hooguit lijkt het zo omdat je t minimale required level ziet, maar enemies schalen mee inderdaad
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Gisteren ook de game aanschaft en 3 uurtjes gespeeld, eerste indruk is goed. Wel is er één ding waar ik mij aan stoor.
Mijn character zit bij Slytherin, maar zijn gedrag en gesprekken stralen de ideale schoonzoon uit. Ik wil graag een wat meer bad guy zijn, maar op dit moment is het nog een enthousiast lieverdje wat graag het braafste jongetje van de klas wil zijn.
Mijn character zit bij Slytherin, maar zijn gedrag en gesprekken stralen de ideale schoonzoon uit. Ik wil graag een wat meer bad guy zijn, maar op dit moment is het nog een enthousiast lieverdje wat graag het braafste jongetje van de klas wil zijn.
Dat je bij Slytherin zit, wil niet zeggen dat het perse een badguy moet zijn he ;)!Poulske schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:21:
Gisteren ook de game aanschaft en 3 uurtjes gespeeld, eerste indruk is goed. Wel is er één ding waar ik mij aan stoor.
Als iemand die de uitdaging van Dark Souls/Elden Ring net wat teveel vindt, komt deze game echt als geroepen. Leuke RPG waarin de combat niet te uitdagend is, met veel puzzels en redenen om op ontdekking te gaan.gamerboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:56:
Ben ondertussen level 26 en m'n main quest zit nog op recommended level 15 dacht ik, dus loop daar nog wat op achter.
Kon vanwege het achterblijven van de main quest ook nog niet bepaalde gebieden/huisjes in, maar ben blij dat ik eindelijk alle house tokens heb!
spoiler:
Erg mooie Ravenclaw robe/cape!
True, maar het is wel extreem jammer dat je daarin geen keuze hebt.Sir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:22:
[...]
Dat je bij Slytherin zit, wil niet zeggen dat het perse een badguy moet zijn he ;)!
Oeh nice, ik had wel wat boss battles (zal niet spoileren) waarbij het soms wel even lekker dark souls achtig aanvoeldeLouw Post schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:23:
[...]
Als iemand die de uitdaging van Dark Souls/Elden Ring net wat teveel vindt, komt deze game echt als geroepen. Leuke RPG waarin de combat niet te uitdagend is, met veel puzzels en redenen om op ontdekking te gaan.
Ben ondertussen level 26 en m'n main quest zit nog op recommended level 15 dacht ik, dus loop daar nog wat op achter.
Kon vanwege het achterblijven van de main quest ook nog niet bepaalde gebieden/huisjes in, maar ben blij dat ik eindelijk alle house tokens heb!
spoiler:Erg mooie Ravenclaw robe/cape!
Moet je eens random hoger gebieden in gaangamerboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:24:
[...]
Oeh nice, ik had wel wat boss battles (zal niet spoileren) waarbij het soms wel even lekker dark souls achtig aanvoelde
Ja dat viel mij ook op. Ik speel zelf wel als de good guy, maar wat meer bad guy zit er niet in.Poulske schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:21:
Als je de 'evil' dialogen zou kiezen klink je meer als een irritante rotpuber. Nodigt niet uit voor een replay van een andere house.
Ze promoten de game als zijnde "Your legacy is what you make of it, live the unwritten" maar het is echt een behoorlijk lineaire game qua storytelling. Het is zeker niet iets á la Fable of TES.
Voorderest zou ik de game alsnog een 8.5 of 9 geven hoor. Vrij zeker dat dit mijn GOTY gaat zijn.
Hoop nog wel op leuke expansions en DLC's
spoiler:
Ik hoop dat ze in ieder geval in een update een season-switch toevoegen. Beetje zoals je house-elf de setting van je kamer kan veranderen
Jep, zoals ik die op level 17 probeerde destomley schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Moet je eens random hoger gebieden in gaandan voelen sommige dingen zeker als dark souls aan
spoiler:
in eerste instantie probeerde te verslaan. Kwam nog geen deuk in een pakje boter Absconder van level 32
Haha ja leuk is dat het xDSir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:26:
[...]
Jep, zoals ik die op level 17 probeerde despoiler:in eerste instantie probeerde te verslaan. Kwam nog geen deuk in een pakje boterAbsconder van level 32
Hebben jullie ook wel het gevoel dat Swift (talent) een beetje bugged is?
Dat je weg rolt (alleen dan met swift) en de NPC teleport gewoon naar je toe xD
Ja ik heb de xbox als home staan op mijn account en mijn dochter heeft ook een account op die xbox.Motion2 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:07:
[...]
Heeft 1 van jullie de Xbox als "Home Xbox" ingesteld? Als je daar het spel + code op activeert zou de ander het ook moeten kunnen spelen met alle extras, de extras zijn wel afhankelijk van het spel.
https://support.xbox.com/...work/console/my-home-xbox
Maar goed ik laat haar anders wel die twee extra's activeren op haar account want als het niet werkt is ze zuur.
Sir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:22:
[...]
Dat je bij Slytherin zit, wil niet zeggen dat het perse een badguy moet zijn he ;)!
Snap ik, maar het is nu wel een erg grote slijmbal.
Dat ook inderdaad! hard mode is echt hard hahastomley schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Moet je eens random hoger gebieden in gaandan voelen sommige dingen zeker als dark souls aan
Haha ja mijn Slytheraar is ook behoorlijk beleefd. En ik doe toch echt niet heel erg aardig voor iedereen... Maar goed, Malfoy was ook een beleefd mannetje naar volwassenen toe, maar ondertussenPoulske schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:34:
[...]
Snap ik, maar het is nu wel een erg grote slijmbal.
Je hebt wel een punt, ik zie er meer de humor van in dat het continue tegen elkaar opbotst en vind het wel ludiek dat trustpilot nu gebruikt wordt voor de tegenreactie. Het heeft wel te maken met reviews van de game, dus vond ik het ontopic, maar misschien is t goed om t straks eens achter ons te latenTimothy3000 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:24:
Sir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:26:
[...]
Jep, zoals ik die op level 17 probeerde despoiler:in eerste instantie probeerde te verslaan. Kwam nog geen deuk in een pakje boterAbsconder van level 32
spoiler:
Ah die quest kreeg ik ook redelijk vroeg door het ronddwalen door de wereld, maar heb die al een tijdje open laten staan. Was al bang dat die moeilijk zou gaan als lager level.
Alhoewel ik wel de quest voor die troll van dat vrouwtje had afgerond op level 19 dacht ik en die troll was level 27, maar daar ging ik wel 2x dood.
Alhoewel ik wel de quest voor die troll van dat vrouwtje had afgerond op level 19 dacht ik en die troll was level 27, maar daar ging ik wel 2x dood.
De Music Treasure map.. denk 10 minuten aan het kloten geweest voor ik hem had 
Kunnen weer door in elk geval
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Echt he.. haha die had ik ook eerder vandaag.Famous schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:50:
De Music Treasure map.. denk 10 minuten aan het kloten geweest voor ik hem had
Zojuist de final cutscene gehad. Nu op naar alles 100%
Zit inmiddels al op 60 uur. Geld meer dan waard
Lekker doorgeknalt!MisterEagle schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:51:
[...]
Echt he.. haha die had ik ook eerder vandaag.
Ik zit pas op 10 uur, nog genoeg te doen dus.
Dan doe ik het nog snel met 48u en Progress Challenges al op 100%. Maar nu nog alle trophies nog en dus echt alles 100% halen. Wordt vanavond (na mijn les) alle Merlin Trials doen!MisterEagle schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:51:
[...]
Echt he.. haha die had ik ook eerder vandaag.
Poulske schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:21:
spoiler:
En ondertussen klauwen we iedere huis leeg, ook waar mensen bij zitten, tevens kan je later in het spel ook gewoon lelijk doen tegen mensen, zelf nog niet geprobeerd maar zie de optionele antwoorden erbij staan.
Xqlus1ve schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:12:
[...]
spoiler:En ondertussen klauwen we iedere huis leeg, ook waar mensen bij zitten, tevens kan je later in het spel ook gewoon lelijk doen tegen mensen, zelf nog niet geprobeerd maar zie de optionele antwoorden erbij staan.
spoiler:
Volgens mij niks, ik zit altijd te zeuren om meer geld en dan krijg je alleen “you’re worse than..”
Herkent iemand dit probleem? Over de hele wereld hangt een 'mistdeken' welke pas wordt toegevoegd als je van binnen naar buiten gaat. In onderstaande video kan je zien dat de wereld kleurrijk is totdat je buiten komt en het ineens mistig wordt. Het ligt ook niet aan het seizoen aangezien het al vanaf begin af aan voorkomt.
Ik speel op de PS5 met fidelty+RT modus aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Freezer818 op 13-02-2023 15:19 ]
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Geen last van maar ik speel op performance op ps5Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:17:
Herkent iemand dit probleem? Over de hele wereld hangt een 'mistdeken' welke pas wordt toegevoegd als je van binnen naar buiten gaat. In onderstaande video kan je zien dat de wereld kleurrijk is totdat je buiten komt en het ineens mistig wordt. Het ligt ook niet aan het seizoen aangezien het al vanaf begin af aan voorkomt.
Verwijderd
Ook niets van gemerkt, tevens performance.
Ik heb eens gek gedaan en balanced mode (40fps) gecheckt met VRR. Binnen in Hogwarts kon er ik wel aan wennen en het leek net iets mooier te zijn maar zodra ik buiten kwam en de camera meer beweegt was ik er weer snel klaar mee.
Terug naar het oude vertrouwde 60fps.
Ik heb eens gek gedaan en balanced mode (40fps) gecheckt met VRR. Binnen in Hogwarts kon er ik wel aan wennen en het leek net iets mooier te zijn maar zodra ik buiten kwam en de camera meer beweegt was ik er weer snel klaar mee.
Terug naar het oude vertrouwde 60fps.
Pfff, ik ga denk het vechten op die dummy lang oefenen, ik kom nog te vaak met de besturing in de knoop omdat ik te veel aan het nadenken ben welke kleur op welke knop zit en vergeet te blocken enz enz enz... :-)
Probeer je spell diamond in te richten met spells die leuk samen werken. Accio tilt op -> Descendo slamt ze op de grond (omdat ie zweeft extra damage) -> Glacius en dan Diffindo (???). Het wordt een blokje ijs en daar sla je een ''zwaard'' doorheen.mikkelnl schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:39:
Pfff, ik ga denk het vechten op die dummy lang oefenen, ik kom nog te vaak met de besturing in de knoop omdat ik te veel aan het nadenken ben welke kleur op welke knop zit en vergeet te blocken enz enz enz... :-)
Geloof me. Mega verslavend! Maar dit zorgt er ook weer voor dat je een ''volgorde'' kan geven aan je spells
Ik merk op mijn Series S soms wel dat het weer instant veranderd als ik van binnen naar buiten loop. Ook op fidelity mode.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:17:
Ik speel op Fidelity RT mode op de PS5, maar dit is mij niet opgevallen. Ik zal het vanavond ook nog eens even checken.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:17:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Daarom heb ik de spells voor zover mogelijk qua kleur met de xbox knoppen gelijk gehouden.mikkelnl schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:39:
Ik gebruik accio met incendio veel. Iemand naar je toe trekken en in de fik steken. Incendio heeft een korte range, dus die combi is wel bijna een must. Glacius heb ik net unlocked.Dubrillion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:52:
[...]
Probeer je spell diamond in te richten met spells die leuk samen werken. Accio tilt op -> Descendo slamt ze op de grond (omdat ie zweeft extra damage) -> Glacius en dan Diffindo (???). Het wordt een blokje ijs en daar sla je een ''zwaard'' doorheen.
Geloof me. Mega verslavend! Maar dit zorgt er ook weer voor dat je een ''volgorde'' kan geven aan je spells
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zo begon ik ook, nu heb ik Depulso, Glacius en dan Diffendo.
Als setje 2 heb ik nog wel Accio, Incendio en dan Confringo.
Als setje 2 heb ik nog wel Accio, Incendio en dan Confringo.
Overigens, het verbaast me dat Tweakers nog niet eens een review vd game gepost heeft.
Tot nu toe heerlijke game. Het is tof om in die wereld rond te lopen en de makers hebben er een hoop detail in gestopt.
Het is vooralsnog niet te hardcore RPG en daardoor is het ook weer makkelijk op te pakken als je even niet gespeeld hebt.
Wel jammer dat interactie met personen wat beperkt is. Zou toch cool zijn als je een random student kunt leviosen en dat die je dan achterna komt ofzo.
De gevechten vind ik nog niet eens zo makkelijk op normal. Vooral agile bewegen en dodgen tussen de spreuken door vind ik wat houterig / moeilijk.

Tot nu toe heerlijke game. Het is tof om in die wereld rond te lopen en de makers hebben er een hoop detail in gestopt.
Het is vooralsnog niet te hardcore RPG en daardoor is het ook weer makkelijk op te pakken als je even niet gespeeld hebt.
Wel jammer dat interactie met personen wat beperkt is. Zou toch cool zijn als je een random student kunt leviosen en dat die je dan achterna komt ofzo.
De gevechten vind ik nog niet eens zo makkelijk op normal. Vooral agile bewegen en dodgen tussen de spreuken door vind ik wat houterig / moeilijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 13-02-2023 16:09 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Review komt morgen pas dacht ik zo.Help!!!! schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:05:
Overigens, het verbaast me dat Tweakers nog niet eens een review vd game gepost heeft.
Ik heb alle modus geprobeerd en zelfs met een niet-HDR monitor. Het effect blijft overal zichtbaar. Mocht je dezelfde locatie willen testen. Het is de grot tussen Hogwarts en lower Hogsfield in.Hulleman schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:54:
[...]
Ik speel op Fidelity RT mode op de PS5, maar dit is mij niet opgevallen. Ik zal het vanavond ook nog eens even checken.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Dit spelt zuigt... echt mijn tijd op. Vanmorgen met de bezem naar het werk gevlogen, ging ook al niet al te best, dus maar de auto gepakt. Vanavond maar nieuwe poging wagen om te kijken of ik de stofzuiger uit zichzelf het huis kan stofzuigen. Moet er verder niks van hebben, die spinnen doen me denken aan Harry in de hoek van de kamer. Doet verder ook niks in huis, dus verwacht er ook niet zoveel van.gamerboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:56:
In het kort is dit wel de GOTM (Game of The Month). Ik ben alleen bang dat de 'replay' waarde van deze game te laag is om nog een keer te spelen. Merk toch wel dat wanneer je lekker aan het zoeken bent en alles naar 100% wilt hebben je veel tijd kwijt bent, en weet niet of ik daar wel zin in heb om nog een keer te doen maar dan in een ander huis.
Rupsen, Rapsen.
Ik ga het checken. Klinkt dan als een (weer)bug of iets dergelijks.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:24:
[...]
Ik heb alle modus geprobeerd en zelfs met een niet-HDR monitor. Het effect blijft overal zichtbaar. Mocht je dezelfde locatie willen testen. Het is de grot tussen Hogwarts en lower Hogsfield in.
Ik heb GOW bijna op platinum en ben aan het denken wat dan te doen. Hogwarts spreekt me enorm aan maar heb schrik dat het weer à la Horizon zal zijn; 35 dingen te doen op een lijstje en niet echt meer de rode draad weten. Valt dat mee? Hoe is de gameplay?Metian schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:26:
[...]
Dit spelt zuigt... echt mijn tijd op. Vanmorgen met de bezem naar het werk gevlogen, ging ook al niet al te best, dus maar de auto gepakt. Vanavond maar nieuwe poging wagen om te kijken of ik de stofzuiger uit zichzelf het huis kan stofzuigen. Moet er verder niks van hebben, die spinnen doen me denken aan Harry in de hoek van de kamer. Doet verder ook niks in huis, dus verwacht er ook niet zoveel van.
In het kort is dit wel de GOTM (Game of The Month). Ik ben alleen bang dat de 'replay' waarde van deze game te laag is om nog een keer te spelen. Merk toch wel dat wanneer je lekker aan het zoeken bent en alles naar 100% wilt hebben je veel tijd kwijt bent, en weet niet of ik daar wel zin in heb om nog een keer te doen maar dan in een ander huis.
Je zou het wel kunnen vergelijken met Horizon. Je kan makkelijk afdwalen van de main quest.Derbiss schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:45:
[...]
Ik heb GOW bijna op platinum en ben aan het denken wat dan te doen. Hogwarts spreekt me enorm aan maar heb schrik dat het weer à la Horizon zal zijn; 35 dingen te doen op een lijstje en niet echt meer de rode draad weten. Valt dat mee? Hoe is de gameplay?
Hoewel dit sowieso soms gebeurt, omdat een main quests soms niet verder kan zonder specifiekere side quests te doen.
Waar ik zelf tegen aanloop is dat ik net als bij Horizon teveel wil doen en soms hierdoor me verlies met datgene wat ik aan het doen was. Maar denk dat dat voor iedereen verschillend is natuurlijk.
Rupsen, Rapsen.
Ik heb dit ook constant, en op iedere instelling inderdaad. Ik erger me er best wel aan.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:24:
[...]
Ik heb alle modus geprobeerd en zelfs met een niet-HDR monitor. Het effect blijft overal zichtbaar. Mocht je dezelfde locatie willen testen. Het is de grot tussen Hogwarts en lower Hogsfield in.
Volgensmij herken ik dit. Zonder RT is het minder heb ik het idee.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:17:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Klaar... Althans, voor mijzelf ben ik klaar. Ik ben geen comletionist. Moet nog 1 subquest doen en die kan ik zo snel niet vinden, dus laat maar. En moet nog wat van die duel uitdagingen doen, maar ook geen zin in. Verder gestopt met de Merlin Trails omdat het steeds hetzelfde was en ik toch geen xp kreeg.
Al om al geef ik het spel toch zeker een 8 en er lijkt voldoende uitbreiding mogelijk voor DLC's.
Dit vraag ik mij ook af. Vooraf van plan om 2x te spelen, maar heb niet het gevoel dat de 2e keer zodanig anders gaat zijn als bijvoorbeeld bij Cyberpunk met een compleet ander build.Metian schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:26:
Ik ben alleen bang dat de 'replay' waarde van deze game te laag is om nog een keer te spelen.
Al om al geef ik het spel toch zeker een 8 en er lijkt voldoende uitbreiding mogelijk voor DLC's.
Graag wil ik even bekennen dat ik er pas op level 35 achterkom dat je rewards van challenges moet claimen 
Dat maakt het looten wel makkelijker ja..
Dat maakt het looten wel makkelijker ja..
@Famous Je negeert alle meldingen die op het scherm komen te staan?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik kom er net bij lvl 9 achter dat je de visuals van je gear kan aanpassen, ik zag eruit als een kermis optocht.
Ach over 2 levels zie je er weer uit als een kermis optocht... Transmog systeem is prachtig, maar je krijgt zoveel upgrades dat het steeds aanpassen ook een beetje vermoeiend wordtMad-Matt schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:20:
Ik kom er net bij lvl 9 achter dat je de visuals van je gear kan aanpassen, ik zag eruit als een kermis optocht.
Ze konden het inderdaad beter vast op een slot zetten ipv kledingstuk.Morrar schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:52:
[...]
Ach over 2 levels zie je er weer uit als een kermis optocht... Transmog systeem is prachtig, maar je krijgt zoveel upgrades dat het steeds aanpassen ook een beetje vermoeiend wordt
Zeker op lage levels wissel je continu van gear.
Naast ^^ over gear hadden ze spellcasting op toggle aan/uit moeten zetten. Constant klikken voor 6 damage is vrij irritant. Laat me RT inhouden en af en toe op een face knop rammen voor een power spell. Dat had veel lekkerder gespeeld.
Scheelt, carnaval staat om de hoek, dus niemand die het merkt 🤡Mad-Matt schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:20:
Rupsen, Rapsen.
Hier is dat ook ja. Als ik HDR uitschakel heb ik het ook. Lijkt wel alsof die fog gewoon te laat inlaadt.Freezer818 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:24:
[...]
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions