Apple One - Ervaringen en discussie
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/swvvLWfYpDOksgbg1AWWoVDB.jpg?f=user_large)
Apple One bundelt vier geweldige Apple services in één handig abonnement. Kies wat het beste bij je past, een abonnement voor jou of je hele gezin. Daarmee hebben jullie allemaal toegang tot elke service, op elk van je devices. Met Apple One krijg je makkelijker dan ooit meer. Voor minder.
Meer lachen, gamen, brullen voor je geld.
Apple One is de ultieme bundel van Apple services voor één lage maandelijkse prijs. Een abonnement nemen is makkelijk, het overzicht houden ook. En met een gezinsabonnement kun je tot vijf andere mensen uitnodigen.
Individueel kost € 19,95/maand*
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jrbFaHaxz53LFwIump1yHm7C.jpg?f=user_large)
In de goedkoopste variant, Individual, zitten de Apple-diensten Music, TV+, Arcade en 50GB aan iCloud-opslag, terwijl de familie-optie vijf euro duurder is en 200GB aan iCloud-opslag oplevert. Het Premier-abonnement bevat ook News+ en het nieuwe Fitness+, maar is niet in de Benelux verkrijgbaar.
De duurste versie is verkrijgbaar in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Dat zijn de regio's waar News+ beschikbaar is. Het nieuwe Fitness+-abonnement, met daarin work-outvideo's die te volgen zijn via iOS-apparaten en Apples smartwatch, wordt later dit jaar toegevoegd.
*Prijs per oktober 2023
Update: 25-10-2023 - Apple verhoogt prijzen van TV+, Arcade en One met 2 tot 3 euro per maand.
/f/image/ztr7AXgQbL3KumdPKPP8tQL2.png?f=fotoalbum_large)
Nieuwsbericht Tweakers
Alles op een rij
Wat is Apple One?Apple One is een all‑in‑one-abonnement dat vier Apple services bundelt. Het is de gemakkelijkste manier om van al je favoriete Apple services te genieten voor één geweldige prijs. Zo haal je nog meer uit je Apple devices. Apple One biedt een wereld aan entertainment, maar ook iCloud‑opslag voor je foto’s, bestanden en meer. De bundel bestaat uit Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade en iCloud.
Waar vind ik het en hoe meld ik me aan?
Je hebt een aantal mogelijkheden. Gebruik je een iPhone met iOS 14 of nieuwer, een iPad met iPadOS 14 of nieuwer of een Mac met macOS Big Sur of nieuwer, tik of klik dan hier. Je kunt ook naar Apple One zoeken op je device. Of ga naar Instellingen > Account > Abonnementen. Als je je aanmeldt voor een van de Apple services en Apple One blijkt op basis van je huidige abonnementen voordeliger, dan adviseren we je automatisch Apple One.
Hoe krijg ik toegang tot mijn Apple One services?
Als je een Apple One-abonnement hebt, kun je al je services gebruiken op alle platforms waarop ze beschikbaar zijn. Inclusief online (Apple Music en Apple TV+), bepaalde smart-tv’s (Apple Music en Apple TV+), Android (Apple Music) en streamingdevices van andere fabrikanten (Apple Music en Apple TV+).
Is er een gratis proefperiode? En waar bestaat die uit?
De eerste maand van je Apple One-abonnement krijg je de services waar je nog geen abonnement op had gratis.* Na afloop van de proefperiode wordt het abonnement maandelijks automatisch verlengd. Je zit nergens aan vast, want je kunt op elk moment opzeggen.
Wat als ik meer iCloud-opslag nodig heb?
Je kunt los extra iCloud-opslagruimte aanschaffen als aanvulling op de ruimte die je Apple One-abonnement je biedt. Meer informatie >
Kan ik het delen met mijn gezin?
Als je een gezinsabonnement op Apple One hebt, kun je ‘Delen met gezin’ gebruiken om al je Apple services te delen met tot vijf andere gezinsleden. Apple TV+ en Apple Arcade kun je altijd delen met je gezin, ook met het individuele abonnement op Apple One.
Tekst en beeld: Nieuwsbericht Tweakers / © 2022 Apple Inc.
Links
Website Apple NLWanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom.
[ Voor 49% gewijzigd door LichtBruisend op 26-10-2023 08:04 ]