Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Apple One] Ervaringen en discussie

Pagina: 1
Acties:

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 25-09 16:22

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Topicstarter
Vanaf dit najaar beschikbaar

Apple One - Ervaringen en discussie

Apple komt met Apple One. Apple One is een nieuwe allesomvattende bundel waarin meerdere diensten met elkaar gecombineerd zijn. Zo bespaar je geld, maar los abonneren op de verschillende diensten kan ook nog gewoon. Apple One bundelt vier geweldige Apple services in één handig abonnement. Kies wat het beste bij je past, een abonnement voor jou of je hele gezin. Daarmee hebben jullie allemaal toegang tot elke service, op elk van je devices. Met Apple One krijg je makkelijker dan ooit meer. Voor minder.

.

One-bundel van Apple-diensten kost €14,95 per maand

In de goedkoopste variant, Individual, zitten de Apple-diensten Music, TV+, Arcade en 50GB aan iCloud-opslag, terwijl de familie-optie vijf euro duurder is en 200GB aan iCloud-opslag oplevert. Het Premier-abonnement bevat ook News+ en het nieuwe Fitness+, maar is niet in de Benelux verkrijgbaar.

De duurste versie is verkrijgbaar in Australië, Canada, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Dat zijn de regio's waar News+ beschikbaar is. Het nieuwe Fitness+-abonnement, met daarin work-outvideo's die te volgen zijn via iOS-apparaten en Apples smartwatch, wordt later dit jaar toegevoegd.

IndividualFamilyPremier
iCloud50GB200GB2TB
Aantal gebruikers166
Music, TV+, ArcadeJaJaJa
News+NeeNeeJa
Fitness+NeeNeeJa
Prijs per maand€14,95€19,95$29,95 (niet beschikbaar in Europa)

.

Alles op een rij

Wat is Apple One?
Apple One is een all‑in‑one-abonnement dat vier Apple services bundelt. Het is de gemakkelijkste manier om van al je favoriete Apple services te genieten voor één geweldige prijs. Zo haal je nog meer uit je Apple devices. Apple One biedt een wereld aan entertainment, maar ook iCloud‑opslag voor je foto’s, bestanden en meer. De bundel bestaat uit Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade en iCloud.

Hoe krijg ik toegang tot mijn Apple One services?
Als je een Apple One-abonnement hebt, kun je al je services gebruiken op alle platforms waarop ze beschikbaar zijn. Inclusief online (Apple Music en Apple TV+), bepaalde smart-tv’s (Apple Music en Apple TV+), Android (Apple Music) en streamingdevices van andere fabrikanten (Apple Music en Apple TV+).

Is er een gratis proefperiode? En waar bestaat die uit?
De eerste maand van je Apple One-abonnement krijg je de services waar je nog geen abonnement op had gratis.2 Na afloop van de proefperiode wordt het abonnement maandelijks automatisch verlengd. Je zit nergens aan vast, want je kunt op elk moment opzeggen.

Wat als ik meer iCloud-opslag nodig heb?
Je kunt los extra iCloud-opslag­ruimte aanschaffen als aanvulling op de ruimte die je Apple One-abonnement je biedt. Meer informatie >

Kan ik het delen met mijn gezin?
Als je een gezins­abonnement op Apple One hebt, kun je ‘Delen met gezin’ gebruiken om al je Apple services te delen met tot vijf andere gezinsleden. Apple TV+ en Apple Arcade kun je altijd delen met je gezin, ook met het individuele abonnement op Apple One.

Tekst en beeld: Nieuwsbericht Tweakers / © 2020 Apple Inc.

Links

Website Apple NL

Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:25

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ben benieuwd wat de upgrade prijzen voor iCloud storage gaan zijn.

We hebben nu Apple Music family, 2 TB (wat ik deel met mijn vrouw) en graties TV+ Wat afloopt in november.

Oftewel ik moet de middelste hebben maar dan met 2 TB opslag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jhijman
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 26-09 16:40
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:45:
Ben benieuwd wat de upgrade prijzen voor iCloud storage gaan zijn.

We hebben nu Apple Music family, 2 TB (wat ik deel met mijn vrouw) en graties TV+ Wat afloopt in november.

Oftewel ik moet de middelste hebben maar dan met 2 TB opslag.
Check hier hetzelfde, dus ben benieuwd

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:01
Voor ons een no-brainer. We hebben nu News+, Apple TV+, betaalde iCloud en Music en zijn geïnteresseerd in fitness.. Ik denk dat ik nu $45 per maand betaal dus als ik voor $10 minder meer krijg.. Ook fijn om maar 1 charge te zien op m'n creditcard haha.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:37
jhijman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:49:
[...]

Check hier hetzelfde, dus ben benieuwd
Check, idem. Zou mooi zijn de middelste met 2TB.

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:41
Kun je nog los iCloud blijven gebruiken? Heb geen interesse in Apple one. Apple music werkt niet met Google assistant en Apple TV+ heb ik een jaar gratis gekregen bij mn nieuwe iPhone maar nog nooit naar gekeken (mocht iemand aanraders hebben)

iCloud heb ik 200GB en wil ik graag blijven gebruiken.

• Tales
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:00
DCNY schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:54:
Kun je nog los iCloud blijven gebruiken? Heb geen interesse in Apple one. Apple music werkt niet met Google assistant en Apple TV+ heb ik een jaar gratis gekregen bij mn nieuwe iPhone maar nog nooit naar gekeken (mocht iemand aanraders hebben)

iCloud heb ik 200GB en wil ik graag blijven gebruiken.
(Ted Lasso is een aanrader :))

Maar er is nu niets bekend gemaakt dat je het alleen als bundel kan krijgen dus alleen iCloud storage blijft vooralsnog mogelijk.

Ik ben benieuwd hoe duur de storage upgrades worden binnen een bundel. Wij betalen nu voor Apple Pay Music en iCloud 2TB.

Via John Gruber (DaringFireball) begreep ik ook dat het mogelijk gaat worden om storage plans te stacken. Dus dat je meerdere keren 2TB kan afsluiten.

• Servor
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Tales schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:51:
[...]

Via John Gruber (DaringFireball) begreep ik ook dat het mogelijk gaat worden om storage plans te stacken. Dus dat je meerdere keren 2TB kan afsluiten.
Dat zou fijn zijn! Zou dat ook met 200GB mogelijk moeten worden? Wij zitten nu tegen de 200GB grens aan en ik heb al op de wip gezeten om naar de 2TB te gaan, maar door de geruchten omtrent Apple One nog even mee gewacht. Jammer dat de 2TB variant nog niet beschikbaar gaat zijn hier.

Tijdelijk even naar 2x200GB zou er al voor zorgen dat we weer even vooruit kunnen. Ik betaal nu sowieso voor Music en Arcade ook.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True