Hier ook nog verlengd tot 09-28 via loaded ondanks dat de prijsverhoging van 4 november is uitgesteld. Goedkoper gaat het niet worden.
Ja ik heb er ook net even 2 jaar bij geknald. Scheelt toch echt een flinke bak geld.emiel74 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:13:
Hier ook nog verlengd tot 09-28 via loaded ondanks dat de prijsverhoging van 4 november is uitgesteld. Goedkoper gaat het niet worden.
Bedankt.Powder Toastman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:33:
[...]
En als je in je MS account kijkt bij volgende facturering? Want voor lopende abonnementen hebben ze een 30 dagen aankondigingsplicht, dus gaat het bij die mensen die reeds abonnee waren in op 4 november (zover ik weet).
Klopt wat je zegt, volgende facturering : 26,99eur.
Zal eens rondzien waar goedkoper zal zijn
Ik heb momenteel nog PC Gamepass, kan ik deze gewoon verlengen met zo'n 3 maanden Gamepass Ultimate code of hoe werkt dit precies?
Kan eigenlijk geen goede aanbiedingen vinden voor PC Gamepass dus dan is op deze manier Ultimate volgens mij goedkoper.
Kan eigenlijk geen goede aanbiedingen vinden voor PC Gamepass dus dan is op deze manier Ultimate volgens mij goedkoper.
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog