Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-06 10:53
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:29:
Voor de prijs van Spider-Man heb je 7,5 maand gamepass met alle first party games maar ook nog eens alles van EA (met vertraging) en nu dus Bethesda.

Mij maakt die prijs van 75€ me niet zo heel erg veel uit, maar ik kan me voorstellen dat voor de grote meerderheid die af en toe een spelletje speelt gamepass echt een betere keuze begint te worden. Heel erg benieuwd hoe Sony gaat reageren.
Ja game pass is zeker een goeie deal (op dit moment). Het is trouwens wel 13 euro per maand als je ook online wil en dan kom je dus op iets minder dan 6 maanden uit. En die 75 euro voor Spiderman zal vanaf dag 1 ook goedkoper te krijgen zijn. Voor 65 euro gok ik zo en dan zit je dus op 5 maanden. Maar dan nog blijft game pass een goeie deal.

Sony heeft zelf al aangegeven niet zoiets te gaan aanbieden voor hun first party. Wat ik wel begrijp want wat Microsoft nu heeft kan gewoon niet kosten dekkend zijn. Of de prijs per maand gaat straks omhoog of ze gaan allemaal slimme in game verkoop trucjes toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Jesp_J schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:41:
[...]

Ja game pass is zeker een goeie deal (op dit moment). Het is trouwens wel 13 euro per maand als je ook online wil en dan kom je dus op iets minder dan 6 maanden uit. En die 75 euro voor Spiderman zal vanaf dag 1 ook goedkoper te krijgen zijn. Voor 65 euro gok ik zo en dan zit je dus op 5 maanden. Maar dan nog blijft game pass een goeie deal.

Sony heeft zelf al aangegeven niet zoiets te gaan aanbieden voor hun first party. Wat ik wel begrijp want wat Microsoft nu heeft kan gewoon niet kosten dekkend zijn. Of de prijs per maand gaat straks omhoog of ze gaan allemaal slimme in game verkoop trucjes toepassen.
Helemaal mee eens. Ze maken hier volledig verlies op. Xbox console met enig sinds verlies verkopen, gamepass en net Bethesda gekocht.
Waarschijnlijk gaan ze zoals Amazon te werk. Eerst de concurrentie uitschakelen / verzwakken en dan de prijzen omhoog gooien.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:19
Voor nu zullen ze inderdaad een hoop twijfelaars overhalen, hert is een erg goed systeem.
Ze hebben zelfs al meer dan 15 miljoen abonnees.
Maar ik vermoed inderdaad dat het niet vol te houden is. Op een gegeven moment moet de prijs omhoog of komen nieuwe games er niet standaard in om het winstgevend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 11:24
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:29:
Voor de prijs van Spider-Man heb je 7,5 maand gamepass met alle first party games maar ook nog eens alles van EA (met vertraging) en nu dus Bethesda.
Nu zit ik zelf in team Sony dus ik weet niet of ik dit helemaal objectief kan beoordelen. Dat gezegd hebbende zou ik zelf liever gaan voor een aantal echt goede exclusives dan voor een game Netflix met filler materiaal. Er staan denk ik echt weinig toffe games op die ik zelf zou kopen.

Nu is dat soms best leuk, je probeert eens dingen die je anders niet had gekocht. Maar het is geen volledige vervanging van de games die de PS5 heeft en krijgt.

Spider-man, R&C, Demon's Souls, Horizon 2, God of War, Day's gone 2 (?), TloU2, Ghost of Tsushima, etc, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06 23:45
Xbox live is toch onderdeel van Gamepass? Dus dan heb je op dit moment in principe toch 25 maanden live?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SgtCaffran schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:11:
[...]

Nu zit ik zelf in team Sony dus ik weet niet of ik dit helemaal objectief kan beoordelen. Dat gezegd hebbende zou ik zelf liever gaan voor een aantal echt goede exclusives dan voor een game Netflix met filler materiaal. Er staan denk ik echt weinig toffe games op die ik zelf zou kopen.

Nu is dat soms best leuk, je probeert eens dingen die je anders niet had gekocht. Maar het is geen volledige vervanging van de games die de PS5 heeft en krijgt.

Spider-man, R&C, Demon's Souls, Horizon 2, God of War, Day's gone 2 (?), TloU2, Ghost of Tsushima, etc, etc
Ja voor jou en voor mij wel maar of dat voor de massa ook zo is?

Ik betwijfel het, Netflix laat zien dat kwantiteit over kwaliteit uitstekend werkt en ik kan mij voorstellen dat dit voor games ook prima kan gelden. Zeker als er over een paar jaar weer een generatie gamers bijkomt die helemaal opgegroeid zijn in de subscriptions.

Niet iedereen hoeft elk moment dat ze gamen kwaliteit als tlou2 te hebben, zie de verkopen van COD, FIFA en de Ubisoft games elk jaar.

Kwaliteit zoals dat van de Sony studio’s en kwantiteit kunnen prima naast elkaar bestaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:20:
[...]

Ja voor jou en voor mij wel maar of dat voor de massa ook zo is?

Ik betwijfel het, Netflix laat zien dat kwantiteit over kwaliteit uitstekend werkt en ik kan mij voorstellen dat dit voor games ook prima kan gelden. Zeker als er over een paar jaar weer een generatie gamers bijkomt die helemaal opgegroeid zijn in de subscriptions.

Niet iedereen hoeft elk moment dat ze gamen kwaliteit als tlou2 te hebben, zie de verkopen van COD, FIFA en de Ubisoft games elk jaar.

Kwaliteit zoals dat van de Sony studio’s en kwantiteit kunnen prima naast elkaar bestaan.
Precies en vergeet niet dat er ook games als FIFA en Battlefield te vinden zijn in Gamepass. Ook games met een gigantische fanbase.

Zijn echt wel veel mensen die daar gebruik van gaan maken en het hele jaar door plezier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luca schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:21:
[...]

Dank voor je reactie! Excuses, ik bedoelde 12 maanden Xbox Live. Ik heb dus op dit moment 2 van de 3 Live codes gebruikt en had automatisch verlengen van de GamePass voor €1 al uitgezet. Ik zit dus op 24 maanden Xbox Life en heb nog een kleine maand GamePass.

Je zou inderdaad denken dat de GamePass er verder niks mee te maken heeft maar ik krijg toch die melding dat het niet lukt, wat mij de indruk gaf dat ik dan volgens Microsoft nu al op 2 jaar en 1 maand zit. Waardoor ik dan dus boven de threshold van 3 jaar kom? Anders zou ik het ook niet weten.

Oftewel, ik weet ff niet wat ik moet doen nu. :P
Ga eens naar de volgende site om te kijken tot wanneer je nu live hebt, ik denk dat je niet gezien hebt dat je bij het invoeren van je key ook gelijk de vraag krijgt om automatisch te verlengen. Staat automatisch aangevinkt en krijg je een gratis extra maand voor.
https://account.microsoft.com/services/

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robsta86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:14:
Xbox live is toch onderdeel van Gamepass? Dus dan heb je op dit moment in principe toch 25 maanden live?
Nee Xbox live is onderdeel van gamepass ultimate, hij zegt de gewone gamepass (voor console) te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
@Donstil @Starbucks ik denk dan ook niet dat de laatste CoD en Fifa op gamepass komen. Hoe je het ook bekijkt, games die echt veel opleveren kunnen simpelweg niet direct op gamepass komen.

Neem een GTA 6 (als deze ooit komt...), die zal nooit op gamepass verschijnen. Zelfde geldt voor de Sony first party titels, deze hebben te grote budgetten en te grote sales voor PS Now. Tenminste, zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
SgtCaffran schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:36:
@Donstil @Starbucks ik denk dan ook niet dat de laatste CoD en Fifa op gamepass komen. Hoe je het ook bekijkt, games die echt veel opleveren kunnen simpelweg niet direct op gamepass komen.
EA komt naar Gamepass, dus Fifa ook :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37

Neem een GTA 6 (als deze ooit komt...), die zal nooit op gamepass verschijnen. Zelfde geldt voor de Sony first party titels, deze hebben te grote budgetten en te grote sales voor PS Now. Tenminste, zo zie ik het.
Ik denk dat je dit tot gisteren ook zei over the elder scrolls 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Cod en fifa waren voorbeelden van games die niet de hoogste kwaliteit hebben maar wel als een malle gespeeld worden. Niet dat ze op gamepass komen.

Wat ik al zei, gamepass en koop games van een bepaalde kwaliteit kunnen prima naast elkaar bestaan. Het is niet dat als je gamepass hebt je nooit GTA6 zou kunnen kopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-07-2024
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:40:
[...]

Ik denk dat je dit tot gisteren ook zei over the elder scrolls 6?
De uitzondering die de regel bevestigd? Wat waarschijnlijk ook gewoon waar was geweest tot er 7,5 miljard dollar aan kwam vliegen? Kan je hem niet kwalijk nemen dat hij dat niet zag aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:29:
[...]

Ga eens naar de volgende site om te kijken tot wanneer je nu live hebt, ik denk dat je niet gezien hebt dat je bij het invoeren van je key ook gelijk de vraag krijgt om automatisch te verlengen. Staat automatisch aangevinkt en krijg je een gratis extra maand voor.
https://account.microsoft.com/services/
Dit staat er:
volgende opwaardering op 20-11-2022
Automatisch verlengen staat van Live staat dus aan inderdaad. Begrijp ik het goed dat als ik dat uit zet, ik die code waarschijnlijk wel kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:19
Segafreak83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:38:
[...]

Fifa komt pas over een halfjaar in Ea Play, vanaf release kun je enkel de game 10 uur lang uitproberen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luca schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:50:
[...]

Dit staat er:

[...]

Automatisch verlengen staat van Live staat dus aan inderdaad. Begrijp ik het goed dat als ik dat uit zet, ik die code waarschijnlijk wel kan gebruiken?
Nee, je hebt tot 20/11/22, oftewel je hebt nu al 26 maanden, dat is het probleem. Als je 12 maanden toevoegt dan ga je over de 36 maanden heen en dat blokkeert ie.
Je kunt chat support proberen te vragen of ze die maand er af willen halen, of een maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
Segafreak83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:38:
[...]

EA play komt inderdaad naar Game Pass maar EA play Pro niet. EA play pro bevat de nieuwst FIFA, Battlefield enz. vanaf launch (of zelfs een paar dagen eerder) EA play niet (op de 10 uur trial na dan).

EA play pro kan (op dit moment) trouwens nog niet op de console. Alleen EA play kan op de PS4 voor 25 euro per jaar. Dus mocht je dit straks op de PS5 ook willen kost het je 2 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
Jesp_J schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:59:
[...]

EA play komt inderdaad naar Game Pass maar EA play Pro niet. EA play pro bevat de nieuwst FIFA, Battlefield enz. vanaf launch (of zelfs een paar dagen eerder) EA play niet (op de 10 uur trial na dan).

EA play pro kan (op dit moment) trouwens nog niet op de console. Alleen EA play kan op de PS4 voor 25 euro per jaar. Dus mocht je dit straks op de PS5 ook willen kost het je 2 euro per maand.
Fifa kan je met paar maanden vertraging wel gratis spelen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:00:
[...]

Fifa kan je met paar maanden vertraging wel gratis spelen dacht ik.
FIFA 20 was in mei toegevoegd aan EA play. Dus 8 maanden later. Kun je bij FIFA21 ook wel vanuit gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:46
dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:51:
[...]

Fifa komt pas over een halfjaar in Ea Play, vanaf release kun je enkel de game 10 uur lang uitproberen. >:)
Ja maar je kan toch ondertussen gewoon FIFA 2000-2020 spelen, heb je toch nog 200 uur FIFA plezier _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:53:
[...]

Nee, je hebt tot 20/11/22, oftewel je hebt nu al 26 maanden, dat is het probleem. Als je 12 maanden toevoegt dan ga je over de 36 maanden heen en dat blokkeert ie.
Je kunt chat support proberen te vragen of ze die maand er af willen halen, of een maand wachten.
Heb even contact gehad via de chat. Erg lief persoon, ze kon helaas die extra maanden er niet af halen, enkel het gehele abonnement. Dat hoefde nou ook weer niet. :P Even kijken wat ik ga doen (op V&A zetten?).

Dank voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 15:06

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu 36 maanden omgezet naar Ultimate, kan ik dan de automatische incasso stopzetten of moet dat aan blijven voor die omzetting van 36 maanden?

[ Voor 200% gewijzigd door Christiano007 op 22-09-2020 11:34 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:52

Nogne

>.<

Wat een geweldige actie van Microsoft gisteren, ik was de enige met een Xbox in mijn vrienden groep. Veel vrienden hebben nu hun pre-order van de PS stop gezet omdat ze zeker willen weten dat TES/Fallout uit komt op de PS (aangezien dit bij ons een veel gespeelde games is). En ze stappen nu maar over op PC zodat ze zeker weten dat ze straks alle games van Bethesda kunnen spelen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 23:28
Christiano007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:08:
Heb nu 36 maanden omgezet naar Ultimate, kan ik dan de automatische incasso stopzetten of moet dat aan blijven voor die omzetting van 36 maanden?
Je kan die stopzetten (dat was in het Engels bij mij "Turn off recurring billing").

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:47
Ik ben benieuwd naar de All Access-verkopen dat zijn klanten die volledig betalen voor 2 jaar Game Pass Ultimate (de korting, oplopend van ±$20 tot $60 is een een korting op hardware).
Of als je de korting toch aan op Game Pass toerekent: $300/360=$12,50 p/m (-16,68%, Series S) of $340/360=$ 14,67 p/m (5,55%, Series X).

[ Voor 0% gewijzigd door ariekanari op 22-09-2020 14:27 . Reden: sp ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
ariekanari schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:32:
Ik ben benieuwd naar de All Access-verkopen dat zijn klanten die volledig betalen voor 2 jaar Game Pass Ultimate (de korting, oplopend van ±$20 tot $60 is een een korting op hardware.
Of als je de korting toch aan op Game Pass toekend: $300/360=$12,50 p/m (-16,68%, Series S) of $340/360=$ 14,67 p/m (5,55%, Series X).
Toevallig gisteren dit gezien

Het verschil voor de Series S in the UK is maar 10 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35

Licko

ZVDK

Zodra automatisch verlengen van het €1,- GPU uit staat zou je dus al codes voor xbl toe kunnen voegen?
Ik ben aan 't wachten tot m'n GPU afloopt namelijk, 1 oktober. Heb drie xbl klaar liggen

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:56
Ben wel benieuwd hoe lang die 1:1 conversie van XBox Live Gold naar GPU nog gaat blijven duren. Het is me gisteren immers opgevallen dat ze in de FAQ niet meer expliciet zeggen dat ze 1:1 converteren. Integendeel, de verwoording lijkt nu te suggereren dat het gewoon op basis van financiele waarde is, en dus 3:1 zoals ze doen als je codes gebruikt tijdens een actief GPU abonnement:

https://support.xbox.com/...ox-game-pass-ultimate-faq
Wanneer je je abonneert op Xbox Game Pass Ultimate wordt eventuele vooruitbetaalde tijd voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass toegepast op het Xbox Game Pass Ultimate-abonnement, met een maximum van 36 maanden. De conversieverhoudingen voor vooraf betaalde tijd kunnen worden gewijzigd.
En...
Op Xbox One kun je Xbox Game Pass Ultimate kopen via Store > Lidmaatschappen. Online ga je naar Xbox Game Pass. Na aankoop van Game Pass Ultimate wordt de openstaande tijd voor je abonnement op Xbox Game Pass en Xbox Live Gold automatisch omgezet in tijd voor Xbox Game Pass Ultimate tegen een vooraf bepaalde conversieverhouding.
Ik zoek nog even op wat er oorspronkelijk stond, want heb dat hier ook paar weken terug op het forum gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 11:16
Ben benieuwd Twixie. Klinkt interessant, maar als het sinds vandaag niet meer opgaat dan hou ik het geld wel even in m'n zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Nevermind, blijkbaar zijn er verschillende FAQs, en in de andere FAQ staat wel nog expliciet dat het 1:1 is :

https://www.xbox.com/nl-BE/live/gold/upgrade
Wat gebeurt er met mijn voorafbetaalde maanden voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass als ik Xbox Game Pass Ultimate neem?

Als je Xbox Game Pass Ultimate neemt, voegen we alle vooraf betaalde tijd voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass toe aan Xbox Game Pass Ultimate tot een maximum van 36 maanden.

Als je bijvoorbeeld 3 maanden Xbox Live Gold en 3 maanden Xbox Game Pass al op je account hebt staan wanneer je de eerste maand voor Xbox Game Pass Ultimate aanschaft, heb je in totaal 7 maanden Ultimate op je account staan voordat je je lidmaatschap moet verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 11:39
Waarom niet? RDR2 staat toch ook op Gamepass / heeft op Gamepass gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Powder Toastman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:19:
[...]

Waarom niet? RDR2 staat toch ook op Gamepass / heeft op Gamepass gestaan?
Niet met de release lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SgtCaffran schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:26:
[...]

Tot dat Microsoft RockStar koopt ;)

(Just kidding, maar goed dat had ik van Bethseda ook gedacht. ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2020 15:30 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
SgtCaffran schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:26:
[...]

Nee, een paar maanden later. Maar jij zei dat GTA6 nooit op Gamepass zal verschijnen, die nuancering breng je nu pas aan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb lopen zoeken naar het antwoord op mijn vraag maar ik heb niets kunnen vinden... Wellicht dat ik er overheen heb gelezen?

Ik game vaak met buien... Dus soms 2 maanden niets en dan 1 maand intensief. Wanneer ik GamePass afneem, game X halverwege neerleg, het abonnement opzeg, en 3 maanden later weer wil oppakken (er vanuit gaande dat de game er nog op staat). Blijft mijn voortgang dan wel bewaard of kan ik dat opnieuw beginnen?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 12:46
Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:19:
Ik heb lopen zoeken naar het antwoord op mijn vraag maar ik heb niets kunnen vinden... Wellicht dat ik er overheen heb gelezen?

Ik game vaak met buien... Dus soms 2 maanden niets en dan 1 maand intensief. Wanneer ik GamePass afneem, game X halverwege neerleg, het abonnement opzeg, en 3 maanden later weer wil oppakken (er vanuit gaande dat de game er nog op staat). Blijft mijn voortgang dan wel bewaard of kan ik dat opnieuw beginnen?
Je voortgang blijft toch altijd gewoon bewaard in de cloud? Ongeacht op welke wijze je 'toegang' hebt tot de game? Daar zie ik geen verschil in hoor.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:25
Wilde het truukje met gold kaarten uit brazil toepassen, maar bij het connecten met xbox.com word ik telkens naar de NL site doorgeleid. Heb al een aantal vpn's geprobeerd, maar allen tevergeefs. Meerdere browsers (incognito) geprobeerd, cookies verwijdert etc. Iemand die dit ook heeft gedaan en een idee heeft? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
Antifon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:27:
Wilde het truukje met gold kaarten uit brazil toepassen, maar bij het connecten met xbox.com word ik telkens naar de NL site doorgeleid. Heb al een aantal vpn's geprobeerd, maar allen tevergeefs. Meerdere browsers (incognito) geprobeerd, cookies verwijdert etc. Iemand die dit ook heeft gedaan en een idee heeft? :/
Toevallig vanavond gedaan.... Ik heb de gratis VPN Tunnelbear gebruikt op m'n mobiel, ging prima.
VPN op Brazilië zetten en in incognito blad op Chrome op m'n mobiel de codes voor 24 maanden kunnen toevoegen met succes. Helaas moet ik nog vier dagen wachten tot m'n huidige maand is afgelopen om de laatste 12 maanden toe te voegej. Daarna kan ik pas omzetten naar Game Pass om de volle 36 maanden te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Rossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:21:
[...]

Je voortgang blijft toch altijd gewoon bewaard in de cloud? Ongeacht op welke wijze je 'toegang' hebt tot de game? Daar zie ik geen verschil in hoor.
Thnx.

Tsja... dat krijg je wanneer je laatste console (op Nintendo na dan) de X360 en PS3 zijn :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
Powder Toastman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:34:
[...]

Toevallig vanavond gedaan.... Ik heb de gratis VPN Tunnelbear gebruikt op m'n mobiel, ging prima.
VPN op Brazilië zetten en in incognito blad op Chrome op m'n mobiel de codes voor 24 maanden kunnen toevoegen met succes. Helaas moet ik nog vier dagen wachten tot m'n huidige maand is afgelopen om de laatste 12 maanden toe te voegej. Daarna kan ik pas omzetten naar Game Pass om de volle 36 maanden te hebben.
Idd dit stappenplan hield ik aan ja. Bleef echter omgeleid worden naar de NL site. Op basis van een paar berichten hier van mensen die incompatibiliteitsproblemen hadden en de customer service moesten benaderen was ik wat huiverig om de codes gewoon in te voeren. Mja dacht nu ik probeer het gewoon en niks aan het handje. Topdeal zo! Thanks!:)

• Licko

Licko

ZVDK

Finraziel schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:16:
[...]

Ja, ik heb dat gedaan. Ik heb toen die actie in eerste instantie begon (zomer 2019) mijn gold die toen nog tot ergens maart 2020 liep omgezet naar gamepass ultimate voor 1 euro.
Vervolgens heb ik begin juni weer een Xbox gekocht (don't ask), 3 keer 12 maanden gold gekocht en geactiveerd en vervolgens gamepass ultimate geactiveerd. Dat laatste kostte me toen 13 euro want ik had de 1 euro actie al een keer gehad. Ik heb nu tot ergens juni 2023 gamepass ultimate.

Overigens heb ik toen wel even hulp nodig gehad van Xbox support, maar dat kwam omdat ik met Brazilië codes in de weer ging en ik daardoor een foutmelding van een niet matchende locatie kreeg toen ik eenmaal gamepass wou activeren. Had ik gewoon netjes Nederlandse codes gebruikt was er niks aan de hand geweest.
MS chat geeft aan dat ik na redeemen van 36 maanden 1 maand moet wachten voordat ik GPU aan kan schaffen. Jij hebt dit niet zo ervaren dus?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Powder Toastman
Antifon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:37:
[...]

Idd dit stappenplan hield ik aan ja. Bleef echter omgeleid worden naar de NL site. Op basis van een paar berichten hier van mensen die incompatibiliteitsproblemen hadden en de customer service moesten benaderen was ik wat huiverig om de codes gewoon in te voeren. Mja dacht nu ik probeer het gewoon en niks aan het handje. Topdeal zo! Thanks!:)
Ik had deze instructies gevolgd, welke prima bij mij. Zie helaas net dat ik niet nog 4 dagen moet wachten om de laatste 12 maanden toe te voegen, maar tot 10 oktober. Die code blijft wel geldig, maar ik hoop maar dat Microsoft niet de €1 conversie actie naar Game Pass Ultimate voor die tijd stopzet....
Er gaan geruchten dat er dingen gaan veranderen.

Edit: typo's
Licko schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:34:
[...]

MS chat geeft aan dat ik na redeemen van 36 maanden 1 maand moet wachten voordat ik GPU aan kan schaffen. Jij hebt dit niet zo ervaren dus?
Chat support dacht bij mij toen ook dat dat een probleem zou worden, omdat omzetten naar gamepass ultimate normaal ook een maand toevoegt en je dan op 37 maanden uit zou komen. In mijn ervaring vervalt die maand dan echter maar kun je het wel gewoon omzetten. Dus 36 maanden live plus 1 maand gamepass ultimate is in dat geval 36 maanden gamepass ultimate.
Ondertussen wel een paar maanden geleden natuurlijk dat ik dat deed...

• Robsta86
Ik heb gisteravond (okay, eigenlijk is het nachtwerk geworden dankzij de "geweldige" webshop waar ik de kaarten heb gekocht) ook 36 maanden live aan m'n account toegevoegd. Gamepass Ultimate had ik afgelopen maandag laten verlopen, en was gewoon met een eenmalige betaling van 12,99 om te zetten voor de gehele periode van 36 maanden.

Wel was het nog even spannend omdat ik na het toevoegen van de 36 maanden de "renew" button niet kon gebruiken om GPU weer te activeren. Ik kreeg dan een "Requested page not found" melding op de MS site.

Uiteindelijk via mijn mobiel maar even VPN naar huis opgezet (Ik zit op dit moment in het buitenland) en het via de browser van mijn mobiel nog eens gedaan, en dat werkte gelukkig wel. Was bang dat ik me ook bij de customer support kon gaan melden maar dat viel dus gelukkig mee.

• ErwinJ
  • Laatst online: 12:23
Ik baal een beetje dat mijn ultimate pas afloopt op 21-02-2021...
Dan zal het niet meer gaan ga ik van uit.
Maar goed ik heb toch al een ruime tijd voor een prikkie de gamepass.

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 23:11
Ik heb momenteel GamePass Ultimate tot 10-12-2020. Ik wil graag nog gebruik maken van de goedkope upgrade, maar dit kan blijkbaar pas wanneer de GPU verlopen is, dus vanaf 11-12-2020?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-06 17:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, als je al GPU hebt kan het niet. Ook kan je niet van de 1 euro upgrade gebruik maken als je al een keer GPU hebt gehad. Maar alsnog ok deal door tegen de normale prijs te upgraden.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:59

CerandoX.nl

Vides

Zojuist 3 jaar Xbox Live geclaimed en omgezet naar GamePass Ultimate. Iets meer dan een maandje te vroeg voor de XSX en een maandje GamePass voor PC (3,99 nog) viel buiten de boot, aangezien je max 36 maanden kunt omzetten en ik had 37 maanden met GamePass erbij.

Durfde de gok niet door te wachten tot die maand over was, we weten niet wanneer het stopt. Daarnaast kan ik gewoon ook op de PC spelen, al zou ik nu willen wachten.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 12:46
Ik dacht dat Xbox Live 12 maanden niet meer te krijgen was. Maar ik zie hier nu aan een aantal Tweakers die 36 maanden GPU hebben gefixt middels de bekende methode. Zijn die 12mnd kaarten alsnog wel te krijgen momenteel?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Raem
  • Laatst online: 19:49
Bolletje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:20:
Ja, als je al GPU hebt kan het niet. Ook kan je niet van de 1 euro upgrade gebruik maken als je al een keer GPU hebt gehad. Maar alsnog ok deal door tegen de normale prijs te upgraden.
Is dat zo? Collega van mij verlengd maandelijks zijn Xbox Gold en heeft al vaker geüpgraded naar GPU. Die zegt hij dan meteen dezelfde maand weer op om dan bijvoorbeeld 3 maanden later weer een maand gebruik te maken van GPU. Hij hoeft dan iedere keer maar €1 te betalen.
Of is dit weer een andere constructie?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Ik heb Game Pass Ultimate tot 9 Juni 2022. Kan ik hier nog voordelig 12 maanden bijplussen of moet ik wachten tot het afgelopen is?
Raem schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:29:
[...]

Is dat zo? Collega van mij verlengd maandelijks zijn Xbox Gold en heeft al vaker geüpgraded naar GPU. Die zegt hij dan meteen dezelfde maand weer op om dan bijvoorbeeld 3 maanden later weer een maand gebruik te maken van GPU. Hij hoeft dan iedere keer maar €1 te betalen.
Volgens mij gebruikt hij dan iedere keer een nieuw account.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-06 17:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Raem schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:29:
[...]

Die 1 euro upgrade is volgens mij alleen voor nieuwe leden. Misschien moet er tijd tussen zitten?

In elk geval, die 1 euro vs 12.99 zit het geld hem niet in. Het is meer dat je goedkoop Gold kan kopen en dan het omzetten.

• Raem
  • Laatst online: 19:49
Finraziel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:36:
[...]

Volgens mij gebruikt hij dan iedere keer een nieuw account.
Nee, dat denk ik niet. Ik dacht dat het misschien kwam omdat hij dus maandelijks zijn Gold verlengd en daarom iedere maand weer in aanmerking kan komen om gebruik te maken van de €1 deal.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus per account eenmalig je Gold account omzetten naar GPU voor €1?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:43:
[...]

Nee, dat denk ik niet. Ik dacht dat het misschien kwam omdat hij dus maandelijks zijn Gold verlengd en daarom iedere maand weer in aanmerking kan komen om gebruik te maken van de €1 deal.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus per account eenmalig je Gold account omzetten naar GPU voor €1?
Wellicht dat het anders werkt als je maandelijks je gold verlengt maar lijkt me apart. Ik moest in ieder geval gewoon 13 euro betalen toen ik na een paar maanden helemaal niks meer gehad te hebben met 12 maanden codes gold toegevoegd en dat om wou zetten.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Rossi46 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Ik dacht dat Xbox Live 12 maanden niet meer te krijgen was. Maar ik zie hier nu aan een aantal Tweakers die 36 maanden GPU hebben gefixt middels de bekende methode. Zijn die 12mnd kaarten alsnog wel te krijgen momenteel?
Ik heb ze gekocht bij Bol.com, niet fysiek. De codes komen bij de bestelling te staan.

https://www.bol.com/nl/p/...BB2A.1_19.20.ProductTitle

https://www.budgetgaming....12+maanden+gift+card.html

https://tweakers.net/pric...live-gold-12-maanden.html

[ Voor 30% gewijzigd door CerandoX.nl op 23-09-2020 10:05 ]

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

sohus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:32:
Ik heb Game Pass Ultimate tot 9 Juni 2022. Kan ik hier nog voordelig 12 maanden bijplussen of moet ik wachten tot het afgelopen is?
Nee, je hebt dan te maken met een conversion rate, zie de afbeelding hieronder. Dus dan moet je wachten en hopen dat het nog steeds kan helaas.

https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass#faq

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVNMNDzI2xO53ch-FnSlmRLYCqU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OTrFQv3GRkdRMENj1WHXYNvx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door CerandoX.nl op 23-09-2020 10:02 ]

• Powder Toastman
Rossi46 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Ik heb 3 Braziliaanse 12 maanden giftcards aangeschaft voor iets minder dan €30 per stuk. Voor Nederland zijn volgens mij geen 12 maanden kaarten niet meer te krijgen via MS zelf, maar vermoed dat er nog wat eerder uitgegeven kaarten in omloop zijn.

• bribrab
  • Laatst online: 09:19
Powder Toastman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:01:
[...]

Ik heb 3 Braziliaanse 12 maanden giftcards aangeschaft voor iets minder dan €30 per stuk. Voor Nederland zijn volgens mij geen 12 maanden kaarten niet meer te krijgen via MS zelf, maar vermoed dat er nog wat eerder uitgegeven kaarten in omloop zijn.
En heb je deze zonder problemen om kunnen zetten in GPU? Ik heb hier en op andere fora wat voorbeelden gelezen van mensen die via de Braziliaanse route daarna problemen hadden om die om te zetten in GPU. Het voordeeltje is interessant, maar het mogelijke gedoe om daarna met een microsoft medewerker in de chat te hangen houdt me vooralsnog tegen die route te bewandelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

Apoca

Array Technology Industry

Gisteren maar gewoon de maximale 36 maanden vol gemaakt met Xbox Live Gold EU cards daarna voor 1 euro de boel omgezet naar Game Pass Ultimate. Dus t/m eind 2023 hoef ik me nergens meer druk om te maken :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb gister ook toevallig de Braziliaanse weg bewandeld en dat ging allemaal prima. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je nog geen Ultimate op je account heb gehad en dat je eerst voor 3 jaar (of de hoeveelheid die jezelf wilt uiteraard) Gold op je account heb staan voordat je de 1 maand Ultimate voor €1 aanschaft.

Ik heb nog geen Xbox, die ga ik volgend jaar pas halen, maar tot die tijd kan ik mooi Ultimate uitproberen op de PC

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:25
Ik heb mij toch een spijt dat ik deze actie al heb verzilverd bij een Gold abonnement van 3 maanden :+ Niet wetende dat dit óók mogelijk was. Gelukkig zijn er regelmatig ook Ultimate codes te koop tegen een gereduceerd tarief, al vallen de totale kosten nog behoorlijk mee. Wat een mooi product is dit toch!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Gisteren via livekaarten 3x 12 maanden (je moet 3 x afrekenen want je kan niet in 1x 3 12 maanden codes kopen) gekocht. dan via https://account.microsoft.com/?ref=MeControl -> Service en Abbonomenten de codes ingeleverd. als je dat hebt gedaan verschijnt er een knop/link met upgrade naar Game pass Ultimate.
Ultimate wordt toegevoegd tot exact 3 jaar na dato. mijn kosten waren 3x 47,25 + 1 euro. je hebt dus voor net onder de 4 euro per maand Gamepass ultimate. Als je het niet via deze route doet kom je in een loop terecht met je adres gegevens.

Je ziet dan staan : € 12,99 per maand, volgende opwaardering op 22-9-2023 met *je betaal methode*

Awesome!

Bears and Bulls

• Thalaron
  • Nu online
mindcre8r schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:35:
Gisteren via livekaarten 3x 12 maanden (je moet 3 x afrekenen want je kan niet in 1x 3 12 maanden codes kopen) gekocht. dan via https://account.microsoft.com/?ref=MeControl -> Service en Abbonomenten de codes ingeleverd. als je dat hebt gedaan verschijnt er een knop/link met upgrade naar Game pass Ultimate.
Ultimate wordt toegevoegd tot exact 3 jaar na dato. mijn kosten waren 3x 47,25 + 1 euro. je hebt dus voor net onder de 4 euro per maand Gamepass ultimate. Als je het niet via deze route doet kom je in een loop terecht met je adres gegevens.

Je ziet dan staan : € 12,99 per maand, volgende opwaardering op 22-9-2023 met *je betaal methode*

Awesome!
Ik heb je ook een PB gestuurd maar voor het geval dat je die niet bekijkt; waar heb je die jaar abbo’s vandaan voor die prijs? >:)

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:17
Thalaron schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:59:
[...]

Ik heb je ook een PB gestuurd maar voor het geval dat je die niet bekijkt; waar heb je die jaar abbo’s vandaan voor die prijs? >:)
Ik geloof dat livekaarten de naam van een populaire webshop is.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:04
mindcre8r schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:35:

Awesome!
Goed idee. Heb ook 3 kaarten besteld. Probeer dit ook te doen maar kan mijn derde jaar niet activeren. (Na 2 kaarten activeren staat de einddatum op 12-11-2022)
"Hold off extending this right now
You've reached the limit of how far you can extend a subscription. Depending on the product it could be 2-5 years."
Is dit logisch?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Mrk87 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:07:
[...]

Goed idee. Heb ook 3 kaarten besteld. Probeer dit ook te doen maar kan mijn derde jaar niet activeren. (Na 2 kaarten activeren staat de einddatum op 12-11-2022)

[...]

Is dit logisch?
had je niet nog een half jaar live oid? en dat je er nu 12 maanden bij knalt zodat je over die 36 heen komt?

Je kan maximaal 36 maanden doen in totaal op live. als je op de link klikt die ik net stuurde en je gaat naar je subscriptions (ergens boven in net rechts over het midden). wat staat er dan als duur?

Bears and Bulls

• Antifon
Blaauw87 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:21:
Ik heb mij toch een spijt dat ik deze actie al heb verzilverd bij een Gold abonnement van 3 maanden :+ Niet wetende dat dit óók mogelijk was. Gelukkig zijn er regelmatig ook Ultimate codes te koop tegen een gereduceerd tarief, al vallen de totale kosten nog behoorlijk mee. Wat een mooi product is dit toch!
Geloof dat je gewoon je gewoon live gold maanden kunt toevoegen en die vervolgens om kunt zetten tegen betaling van 1 maand gpu naar het normale tarief van 13 euro ofzo. Zou iemand alleen even moeten bevestigen, want dat weet ik als Xbox groentje niet 100% zeker. :)
bribrab schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:08:
[...]

En heb je deze zonder problemen om kunnen zetten in GPU? Ik heb hier en op andere fora wat voorbeelden gelezen van mensen die via de Braziliaanse route daarna problemen hadden om die om te zetten in GPU. Het voordeeltje is interessant, maar het mogelijke gedoe om daarna met een microsoft medewerker in de chat te hangen houdt me vooralsnog tegen die route te bewandelen :)
Werkt simpel als volgt: op livekaarten of cdkeys de brazil kaarten kopen. Vervolgens een vpn installeren/aanzetten (bijv. Tunnelbear) en als locatie brazilië selecteren. Dan een pivévenster in je browser openen en naar redeem.xbox.com gaan en de codes inwisselen.

Ingeval je 36 maanden ineens wil toevoegen dan moet je bij het invoeren van iedere code wel even het vinkje voor automatische verlenging uitzetten, om te voorkomen dat je 1 maand extra gold krijgt en de 3e code niet kunt verzilveren ivm de maximale 36 maanden gold die je kunt hebben.

Vervolgens is de laatste stap het aanschaffen van 1 maand game pass ultimate voor €1, waardoor de 36 maanden gold omgezet worden naar game pass ultimate.

[ Voor 46% gewijzigd door Antifon op 23-09-2020 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
bribrab schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:08:
[...]

Ik heb in één koop 3 keer 12 maanden Braziliaanse Live kaarten aangeschaft, en twee codes kunnen inlossen, helaas moet ik met de derde wachten tot 10 oktober, dan is mijn huidige maand afgelopen en kan ik de laatste 12 maanden toevoegen, daarna kan ik pas omzetten naar GPU, anders heb ik maar 24 maanden GPU.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:04
mindcre8r schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:15:
[...]

had je niet nog een half jaar live oid? en dat je er nu 12 maanden bij knalt zodat je over die 36 heen komt?

Je kan maximaal 36 maanden doen in totaal op live. als je op de link klikt die ik net stuurde en je gaat naar je subscriptions (ergens boven in net rechts over het midden). wat staat er dan als duur?
Dat zal het zijn ja. 12-11-2022 is nu de einddatum.

Kan ik dus wachten tot 12-11 en dan de derde code activeren en daarna upgraden? Of is er een einddatum aan deze upgrade?

Of wellicht wil hier iemand 1 jaar Gold tegen kostprijs overnemen?

[ Voor 16% gewijzigd door Mrk87 op 23-09-2020 11:47 ]

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 12:27
Ik heb nog nooit een Game Pass, Live of Gold gehad op mijn Xbox One. Gisteren heb ik mij een X series besteld. Dus ik kan nu gewoon 3 Live abo's kopen van een jaar. Goedkoopste methode is Braziliaanse blijkbaar.

Deze dan invoeren op mijn xbox account en daarna voor 1 euro ultimate nemen. Uiteraard heb ik pas in november de xbox. Ik heb geen gamepc en dus zolang ik de xbox nog niet heb niets doen met die account.

Zekerheid dat deze regel gaat blijven bestaan heb je natuurlijk nooit. Daarom twijfel ik nu al die (braziliaanse) live kaarten te kopen. In de lokale winkel hier hebben ze in ieder geval nog de fysieke kaartjes liggen voor abo van een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Sphinkx schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:01:
Deze dan invoeren op mijn xbox account en daarna voor 1 euro ultimate nemen. Uiteraard heb ik pas in november de xbox. Ik heb geen gamepc en dus zolang ik de xbox nog niet heb niets doen met die account.
Tip: bij Game Pass Ultimate heb je ook Games With Gold. Die kan je 'claimen' via de website, ingelogd met je Microsoft Account, zelfs als je nog geen Xbox console hebt. Als je het dus nu al doet, heb je tegen dan ook al wat extra Xbox One en 360 games voor je nieuwe console.

Speelt de XSX overigens ook 360 games ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-05 15:28
Twixie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:13:
[...]

Volgens mij speelt hij zelfs Xbox (original) games af en worden alle vorige generaties ondersteund

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:06
Twixie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:13:
[...]

Niet allemaal omdat deze stuk voor stuk getest worden. Maar zodra xCloud op de rit staat gaan ze daar aan verder.
Volledige lijst vind je hier: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility

[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 23-09-2020 12:18 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
eddie010 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:16:
[...]

Volgens mij speelt hij zelfs Xbox (original) games af en worden alle vorige generaties ondersteund
Volgens mij zijn niet ALLE Original Xbox en 360 games backwards compatible. De meeste wel, maar sommige niet vanwege verlopen licensies o.i.d.
De spellen die BC op de One draaien zullen ook op de XSX werken.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Robsta86 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:50:
Ik heb gisteravond (okay, eigenlijk is het nachtwerk geworden dankzij de "geweldige" webshop waar ik de kaarten heb gekocht) ook 36 maanden live aan m'n account toegevoegd. Gamepass Ultimate had ik afgelopen maandag laten verlopen, en was gewoon met een eenmalige betaling van 12,99 om te zetten voor de gehele periode van 36 maanden.
Volgens mij was ik (als reeds gebruiker van GPU) op zoek naar deze info. Even een check of ik het goed begrijp.

Als ik reeds gebruik maak van GPU en ik wil daarvoor goedkoper uit zijn dan moet ik mijn GPU opzeggen. Dan kaarten kopen voor 36 maanden Live Gold en die, nadat het lopende GPU-abonnement is beëindigd, aan mijn account toevoegen. Daarna weer het abonnement op GPU nemen á €12,99 via 'renew'. Als dat lukt dan worden de 36 maanden Live Gold omgezet naar 36 maanden GPU en zijn de kosten €12,99 + wat ik dan heb betaald voor de 36 maanden Live Gold. Klopt dat?

• Robsta86
Dat is helemaal juist @bazzemans :)

• Licko

Licko

ZVDK

Ik heb eventueel een 12 maanden code voor Brazilië over voor geïnteresseerden. Ik had recurring billing niet uitgezet |:(

PM voor meer info

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Maar eens een Android emulator op mn W10 laptop geinstalleerd om dat console streaming eens te testen. Nog steeds dezelfde problemen met dat streamen via officiele Xbox apps van Microsoft.

De eerste keer kun je prima connecten. Verbreek je de verbinding en wil je opnieuw connecten, dan lukt dat niet meer. Wil je dat dan via de officiele xbox app doen, dan moet je eerst je console helemaal uitzetten (via 10 seconden op de powerknop)

Via de OneCast app daarentegen, werkt alles gewoon prima, ook na 10x disconnecten en connecten. En ja ik weet dat de console streaming via de xbox beta app moet, met de nadruk op beta en dat het daarom nog niet vlekkeloos werkt, maar toen de One in 2013 uitkwam, kon je ook streamen via de officiele xbox app en dat werkte toe ook al zo brak.

XBL: MRE Inc

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:20
Gisteren ook 3 jaar game pass Gold > Ultimate genomen, echter niet Brazilië route maar Turkije, was iets goedkoper. Andere VPN gebruikt ook, TB doet geen Turkije. Wel veel 'ongewone aanmeldingsactiviteiten' berichtjes van MS, moest steeds aangeven dat het ok was.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Licko schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:29:
Ik heb eventueel een 12 maanden code voor Brazilië over voor geïnteresseerden. Ik had recurring billing niet uitgezet |:(

PM voor meer info
Ik zou Microsoft even contacteren, misschien kunnen ze de huidige annuleren en dan de nieuwe code gewoon zelf gebruiken.

• Licko

Licko

ZVDK

Starbucks schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:01:
[...]

Ik zou Microsoft even contacteren, misschien kunnen ze de huidige annuleren en dan de nieuwe code gewoon zelf gebruiken.
Annuleren konden ze wel, maar dan was ik de reeds ingevoerde codes kwijt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:47
Als dit zo doorgaat zitten ze voor het einde van het jaar op 20 miljoen abonnees.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 19:41
Vandaag 3 jaar Brazil Gold gekocht en een maandje GPU eroverheen. Ik zit goed tot 22-9-2023 :)

Was klaar voor €110 (€1 actie had ik eerder al gedaan)

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-06 14:15
Vandaag ook 3 jaar brazil gold besteld maar staat inmiddels al paar uur "under review", heb ik weer 8)7

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 04:13

Zyron

BWRAAAAP

Benny schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:40:
Vandaag 3 jaar Brazil Gold gekocht en een maandje GPU eroverheen. Ik zit goed tot 22-9-2023 :)

Was klaar voor €110 (€1 actie had ik eerder al gedaan)
Ik dacht dat die actie maar 1x kon? Of is dat gewoon echt het totaalbedrag van Brazil Gold + GPU?

Mijn huidige abo loopt nog tot juni 2021 maar zou hem op zich al best met 2 jaar willen verlengen ..

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb in april mijn xbox live met 1 jaar verlengd via de Brazilaanse kaart/vpn methode. Kreeg toen de melding dat ik voor € 1 game pass (wat nu blijkt Game Pass Ultimate) kon proberen. Had het in het verleden al eens een maandje gehad voor € 2. Schrok er van dat deze € 1 aanbieding voor de gehele looptijd van 1 jaar is.

Mijn Game Pass Ultimate loopt dus af in april 2021.

Is het mogelijk om van de 36 maanden 'actie' gebruik te maken? Wordt door het toevoegen van 2 x 12 maanden xbox live aan mijn account de Game Pass Ultimate ook automatisch en kosteloos verlengd tot april 2023? Of moet ik vanaf april 2021 maandelijks de vaste Game Pass Ultimate prijs betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benny
Zyron schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:47:
[...]

Ik dacht dat die actie maar 1x kon? Of is dat gewoon echt het totaalbedrag van Brazil Gold + GPU?

Mijn huidige abo loopt nog tot juni 2021 maar zou hem op zich al best met 2 jaar willen verlengen ..
Totaalbedrag was ong. €110 ja. Actie van €1 had ik vorig jaar al gedaan.
Als je de €1 actie al had gedaan kan je gewoon voor €13 een maandje kopen en wordt je Gold abo omgezet naar Game Pass Ultimate.

Voor iedereen hier nogmaals: dit werkt alleen als je geen GPU abo actief hebt. Dus laten verlopen, Gold aanvullen tot 3 jaar en dan 1 maand GPU activeren en alles wordt omgezet.

Ikzelf heb op cdkeys 3x 12 maanden Brazilie gekocht, Tunnelbear VPN gebruikt in een incognito venster in Safari (iPhone). Codes verzilvert, VPN uitzetten en op normale manier via MS 1 maand GPU gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 23-09-2020 13:59 ]

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 22:05
Ik heb een maand geleden via CDkeys een 3 maanden game pass ultimate key gekocht. Ik wilde alvast gaan orienteren om deze te verlengen maar volgens mijn microsoft account loopt abonnement nog tot september 2021. 27 euro voor betaald. Niet slecht. Of, zit er een addertje onder het gras?

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:58
Dankzij Tweakers via het andere topic ( XSX / XSS Pre-order ) erachter gekomen dat het mogelijk is de Game Pass Ultimate stukken goedkoper te krijgen.

Had zelf geen zin om met een VPN via Brazilië te werken, en heb via Eneba 3x EU codes gekocht van 12 maanden. In totaal: €125,92 en dan nog de €1,- toegepast om deze om te zetten.

Ideaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
Xtinction89 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:23:
Dankzij Tweakers via het andere topic ( XSX / XSS Pre-order ) erachter gekomen dat het mogelijk is de Game Pass Ultimate stukken goedkoper te krijgen.

Had zelf geen zin om met een VPN via Brazilië te werken, en heb via Eneba 3x EU codes gekocht van 12 maanden. In totaal: €125,92 en dan nog de €1,- toegepast om deze om te zetten.

Ideaal!
Nette prijs voor EU codes maar met een VPN was je binnen 5-10 min klaar en €25 goedkoper uit. Stelt echt niks voor.

Hier nog de instructies voor geïnteresseerden: https://www.techtastic.nl...-36-maanden-goedkoop/amp/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 29-06 03:46
Ik heb zojuist 3 us codes gekocht en geactiveerd. Via vpn Totale kosten 86 euro voor 37 maanden.

Dat is 2.32 per maand. Zojuist dus 380 euro bespaard. Als ik nu terugreken kost die series x nu nog maar 120 euro *O*

Ik heb hem hier besteld. De goedkoopste bovenste gepakt.
https://www.allkeyshop.co...scription-compare-prices/

[ Voor 20% gewijzigd door 1993jjohan op 23-09-2020 15:00 ]

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 10:46
Iemand een idee tot hoe lang deze omwissel truc geldig is?
Ik heb nog geen Xbox en zou nog even willen wachten om de codes aan te schaffen

• 1993jjohan
  • Laatst online: 29-06 03:46
Ik denk niet dat je veel haast hoeft te hebben. deze video is bijvoorbeeld al een jaar oud en het werkt blijkbaar nog steeds.
YouTube: The Secret to Getting 3 YEARS of Xbox Game Pass Ultimate for $1!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

Apoca

Array Technology Industry

Xeros schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:20:
Iemand een idee tot hoe lang deze omwissel truc geldig is?
Ik heb nog geen Xbox en zou nog even willen wachten om de codes aan te schaffen
MS verkoopt op zijn eigen site alleen nog maar 3 en 6 maanden Live Gold cards kaarten zag ik, en de Game Pass kaarten zie je steeds meer overal dus persoonlijk verwacht ik wel dat de 1 euro optie gaat verdwijnen na de release van de Xbox series x/s. Zeker nu ze al met die conversie aan de slag zijn gaan bij bestaande Game Pass abonnementen die niet lekker uitpakt als je daar Live Gold kaartjes op wilt inruilen.

Maar goed niemand weet het allemaal natuurlijk zeker, alleen MS zelf weet wanneer ze de optie gaan aanpassen. Het is nu allemaal onderbuikgevoel en speculatie, maar er zal toch ook nog ergens een keer geld verdient moeten gaan worden ben ik bang. Bill Gates mag dan wel filantropisch zijn ingesteld, MS en de aandeelhouders zijn dat zeker niet :+

Daarnaast is de Game Pass voor de PC ook best aardig als je de titels bekijkt. Dus weggegooid geld is het niet, ook als je het nog niet op een Xbox kunt gebruiken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Apoca op 23-09-2020 16:15 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
1993jjohan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:57:
Ik heb zojuist 3 us codes gekocht en geactiveerd. Via vpn Totale kosten 86 euro voor 37 maanden.

Dat is 2.32 per maand. Zojuist dus 380 euro bespaard. Als ik nu terugreken kost die series x nu nog maar 120 euro *O*

Ik heb hem hier besteld. De goedkoopste bovenste gepakt.
https://www.allkeyshop.co...scription-compare-prices/
Zit er nog verschil in de US codes of de Braziliaanse van bijv. CDKeys? Of alleen dat je dan waarschijnlijk een VPN uit US moet gebruiken i.p.v. Brazilië?
Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)