Ja game pass is zeker een goeie deal (op dit moment). Het is trouwens wel 13 euro per maand als je ook online wil en dan kom je dus op iets minder dan 6 maanden uit. En die 75 euro voor Spiderman zal vanaf dag 1 ook goedkoper te krijgen zijn. Voor 65 euro gok ik zo en dan zit je dus op 5 maanden. Maar dan nog blijft game pass een goeie deal.giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:29:
Voor de prijs van Spider-Man heb je 7,5 maand gamepass met alle first party games maar ook nog eens alles van EA (met vertraging) en nu dus Bethesda.
Mij maakt die prijs van 75€ me niet zo heel erg veel uit, maar ik kan me voorstellen dat voor de grote meerderheid die af en toe een spelletje speelt gamepass echt een betere keuze begint te worden. Heel erg benieuwd hoe Sony gaat reageren.
Sony heeft zelf al aangegeven niet zoiets te gaan aanbieden voor hun first party. Wat ik wel begrijp want wat Microsoft nu heeft kan gewoon niet kosten dekkend zijn. Of de prijs per maand gaat straks omhoog of ze gaan allemaal slimme in game verkoop trucjes toepassen.