Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 16:49
Ojee, hij leest geen compactflash kaartjes meer bij mij, van het ene op het andere moment :(

zonder kaart werkt ie normaal, maar heb ik er een in en zet ik hem aan dan blijft ie hangen met "INT 32" in het scherm (er staat dan wel "card" bij) Ik kan hem ook niet formatteren dus...

heb ik weer....

Verwijderd

Hoe weet ik welke versie firmware er nu in zit, en met welke in moet/kan upgraden? Ik heb nu een MP 3xxxW(volgens stikker achterop), maar moet ik dan met 2.19, 2.19WE 2.19WF of 2.19 WM upgraden? Ik snap niet echt het verschil tussen deze firmwareversies maar ik heb ook geen zin om te gokken en misschien mijn diva te vernielen bij het flashen van de firmaware..... Iemand die wel precies weet hoe het zit?
Als je Diva aanzet, zie op het scherm wat voor versie heb je. Volgens mij heb je 2_17WF.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

gwystyl schreef op 16 oktober 2002 @ 10:44:
[..]
Ik weet niet wat 2.19WE doet.... iemand?
Zie hier.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 13:39
Ik heb hier een flash kaartje gezien: http://www.memo.nl/index.php?cat=STO van apacer. Iemand hier al ervaring mee aangezien sommige kaartjes niet werken in de diva.
Hoe kan ik zeker weten dat dit kaartje het ook daadwerkelijk doet?

sensei_d.fpv channel

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:30

Trebbors

Failure is no option!

Ik heb een 256MB kaart van Apacer die werkt goed in mijn diva!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 11:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Trebbors schreef op 21 oktober 2002 @ 21:38:
Ik heb een 256MB kaart van Apacer die werkt goed in mijn diva!
Ik had zelf een 128 mb Apacer gekregen bij mij speler, maar die deed het na een maandje spontaan niet meer. Ik heb nu van formoza een ander kaartje gekregen (ExtremeMemory). Die doet het, hopen dattie het iets langer uithoudt dan dat andere kaartje. In ieder geval prima service van Formoza :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bedankt voor de moeite, maar daar staat niet echt de info die ik bedoel. Je link is bedoeld voor MusicPen firmware, maar ook op de pagina voor Diva firmware info staat niet het verschil tussen WE, WF en dergelijke. Ik kreeg mijn speler met firmware 2.17WF, dus heb ik hem maar ge-upgrade naar 2.19WF

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Initial G schreef op 19 oktober 2002 @ 18:25:
Ojee, hij leest geen compactflash kaartjes meer bij mij, van het ene op het andere moment :(

zonder kaart werkt ie normaal, maar heb ik er een in en zet ik hem aan dan blijft ie hangen met "INT 32" in het scherm (er staat dan wel "card" bij) Ik kan hem ook niet formatteren dus...

heb ik weer....
Dat had ik dus ook (zie iets hierboven). Ik heb de CF-kaart terug gestuurd en een nieuwe gekregen. Wat het probleem precies is weet ik eigenlijk niet :(

Verwijderd

zijn wel redelijke master dingen

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
Trouwens, als ik 's morgens op de fiets zit, en dan is het nog donker, dan mis ik wel de backlight soms :)

Zijn er ook al mensen die echt de volle 10/12 uren afspelen halen met hun Diva?

[ Voor 0% gewijzigd door Vrieskist op 22-10-2002 19:38 . Reden: blaaT :) ]

• Initial G
gwystyl schreef op 22 oktober 2002 @ 10:20:
[...]

Dat had ik dus ook (zie iets hierboven). Ik heb de CF-kaart terug gestuurd en een nieuwe gekregen. Wat het probleem precies is weet ik eigenlijk niet :(
hmm, ik heb misschien dus een kapot nieuw CF kaartje gekregen... Nog s omruilen dan... :(

• Graver256
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 13:59
Ik heb een nieuw systeem gebouwd met een Asus P4B533 Mobo en Win XP Pro + SP1 ( Integrated ) en nu wil die mijn Diva player niet meer herkennen als een USB storage Device. Er zitten wel 6 usb 2.0 poorten op en dat geeft waarschijnlijk een conflict. Ik heb de fabrikant gemailed en kreeg de volgende reply:

We apologize for the inconvenience.
The problem is due to the USB 2.0 support of your mainboard.
(The diva was developed for USB 1.1) We are currently finishing
a firmware update that will solve the problem. It will be available
for download in a few days.

Best Regards, Luke

Customer Support
www.WorldisDigital.com

Zijn er meer mensen met dit Mobo die dezelfde problemen ondervinden :?

• Animal
  • Laatst online: 15-11 14:26
Na 4 maanden (256+32) zeer goede ervaringen nog steeds.
Geen bloebjes oid.
GE-WEL-DIG!

Verwijderd

eh ik heb een Asus A7V333 met 6x USB 2.0 (geloof ik) en nergens last van

ik neem aan dat de USB 2.0 controller hetzelfde zal zijn

maja; er komt dus een nieuwe firmware update :)
dat is al plezant genoeg :)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een diva met 128 mb intern gekocht bij www.mp3spelers.nl . Ben best tevreden over het apparaatje, vooral de opnamefunctie (waarvoor ik hem hoofdzakelijk gekocht had) bevalt me goed.
Helaas past het beschermhoesje + beltclip niet om het apparaat |:( Als ik het sluitinkje probeer dicht te krijgen dan worden de toetsen ingedrukt, zo strak moet hij er omheen. Voor niets 4 euro bijgelapt dus :(

• Vrieskist
ik heb een gigabyte moederbord met usb2 enzo ... maar hier werkt ie perfecto :)

Maar een nieuwe firmware kan handig zijn :) misschien stoppen ze er ook ff wat leuke functies in ofzo :) wma? of misschien ogg ofzo :P

Verwijderd

:)

de bijne werkt prima zonder dat ding, alleen bladdert de verf een beetje af hier en daar
maja daarmee kan ik leven

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:08:
:)

de bijne werkt prima zonder dat ding, alleen bladdert de verf een beetje af hier en daar
maja daarmee kan ik leven
jij kan een beschermhoes kopen :)
http://www.formoza.nl/pro...xact.php?id=1533&IDcateg=

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmm op het moment werkt de site van formoza alleen niet. Is dat hetzelfde hoesje als degene die al eerder in dit topic genoemd is? Kan de link ff zo snel niet vinden, maar d'r was een keer sprake van een nauwsluitend doorzichtig plastic hoesje met riemclip. Waar is die te krijgen en wat kostie (incl verzenden)

• Mini-me
  • Niet online
Mini-me schreef op 29 oktober 2002 @ 11:50:
Ik heb een diva met 128 mb intern gekocht bij www.mp3spelers.nl . Ben best tevreden over het apparaatje, vooral de opnamefunctie (waarvoor ik hem hoofdzakelijk gekocht had) bevalt me goed.
Helaas past het beschermhoesje + beltclip niet om het apparaat |:( Als ik het sluitinkje probeer dicht te krijgen dan worden de toetsen ingedrukt, zo strak moet hij er omheen. Voor niets 4 euro bijgelapt dus :(
Probleem is inmiddels opgelost: het bleek de plastic afsluiter voor het compact flash slot te zijn die de oorzaak was van het probleem: zonder dat ding past de beschermhoes wel goed.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

kep hier ook een gigabyte mobo met usb1 en usb2

in usb1 doet tie het goed, geen problemen maar usb2 pakt tie niet, dus lijkt me sterk dat tie bij enkele mensen het wel doet met usb2, dat zal dan toch een usb1-poortje zijn

ben benieuwd of de snelheid nog omhoog gaat als ik met usb2 over kan gaan zetten :)

It seemed like a good idea at the time

• Sensei_D
Afbeeldingslocatie: http://www.worldisdigital.com/photos/Diva/images/Diva1_big.jpg

WTF?!??! Wat is dit? :?

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

ik heb de diva die jij wilt (160mb) uitstekend ding alleen de oordopjes zijn echt stinkend slecht, ik hoop voor je dat je al betere oordopjes in huis hebt

Verwijderd

een digitale camera voor de diva

• Sensei_D
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:04:
[...]

een digitale camera voor de diva
Waar kan ik meer informatie vinden over dit ding?(de camera)

sensei_d.fpv channel

• Sensei_D
edit:
hmm vaag ene keer staat me bericht er wel en dan weer nie :?

sensei_d.fpv channel

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
MariahCareyLover schreef op 05 november 2002 @ 16:43:
edit:
hmm vaag ene keer staat me bericht er wel en dan weer nie :?
offtopic:
Cache. Druk eens CTRL + F5, dan staat je reply er wel :)

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op 04 november 2002 @ 21:38:
[...]

Waar kan ik meer informatie vinden over dit ding?(de camera)
deze camera module wordt niet meer gemaakt :-))

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

nieuwste firmware is uit (USB2.0 support)

http://www.worldisdigital...upport/upgrades.html#diva

It seemed like a good idea at the time

• Sensei_D
Mijn speler speelt niks meer af :'( Hij was inneens leeg dus had ik er nieuwe mp3tjes op gezet, die ziet ie in windows wel, maar hij speelt ze niet af, blijft op -00- :'( weet iemand een oplossing heel misschien?

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

joepie :P

• Binnetie
  • Laatst online: 29-11 21:08
Mijn broertje wil een Diva mp3 speler bestellen bij mp3cdspeler.nl, maar hij vroeg zich af wat de standaard kleur was van de mp3speler (dus in welke kleur wordt ie geleverd) Dit allemaal nadat ik gister mijn Iriver mp3 speler mocht ontvangen!

Verwijderd

er zijn 4 kleuren: zilver, zilver/grijs, zilver/blauw en zilver/rood. Standaard wordt altijd zilver/grijs geleverd.

Verwijderd

ik zou hem bestellen bij www.mrcomputer.nl
daar heb ik hem ook gekocht, volgens het goedkope (dus langzamere verzendtarief) en hij was in 4 dagen in huis

tevens is die het goedkoopst als je verzendkosten + apparaatkosten bij mekaar optelt
althans dat was ie toen ik hem kocht

edit: je krijgt hem daar in het grijs

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2002 13:54 . Reden: kleurtje ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, ben nu de update er overheen aan het gooien. Als ik hem zo probeer, zegtie low_bat (terwijl de batterij half vol is). Als ik de USB-kabel eraan hang, doet hij het wel. Hij krijgt dus stroom van de USB-poort. Weet iemand of je daarmee ook de batterij op kan laden of dat dat alleen in een lader kan?
Ik heb de mp3-tjes die er op stonden er trouwens niet afgehaald, trekt hij prima :-)

Verwijderd

gwystyl schreef op 12 november 2002 @ 01:18:
Weet iemand of je daarmee ook de batterij op kan laden of dat dat alleen in een lader kan?
Nee, je kan de batterij via USB niet laden. ;)

• Initial G
die van mij bedient nou zelf de knopjes als ik op een knopje probeer te drukken...

* Initial G drukt op volume-down, met als resultaat volume-up tot +39, jeeeuh...

Verwijderd

Ik vraag me af of iemand weet hoe je sneller kan doorspoelen, het gaat zo traag, bijv in een live mix van lady dana die 70 minuten duurd.

Verwijderd

reactie op: initial g :)

haha

is zeker iets fout gegaan bij het updaten :) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2002 18:34 . Reden: post :( ]

Verwijderd

Woei! usb 2.0 is ook chill! Had het nog niet kunnen testen maar in 10 seconden staat er al een liedje op!

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 06:07
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:04:
Ik vraag me af of iemand weet hoe je sneller kan doorspoelen, het gaat zo traag, bijv in een live mix van lady dana die 70 minuten duurd.
Idd doorspoelen gaat op 1,5 keer de normale snelheid ofzo :? Echt super irri met livesets

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:12:
Woei! usb 2.0 is ook chill! Had het nog niet kunnen testen maar in 10 seconden staat er al een liedje op!
Hoelang duurde dat dan met USB1.1?

Verwijderd

Ik wil graag ook een mp3 speler kopen, wil er wel wat voor neer leggen, maar welke is het beste voor een redelijke prijs, niet te goedkoop want daar heb ik slechte ervaring mee.

liefste zo veel, mogelijk geheugen, wat is mogelijk, en wat is het beste, PRP,

• Animal
Heeft ie nu USB 2.0 onderstuining, ook de echte snelheid van USB 2.0(400MBIT oid)

• Initial G
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:33:
reactie op: initial g :)

haha

is zeker iets fout gegaan bij het updaten :) :)
mwoah, niet echt, maar aan de foto's in een post van mij eerder in dit topic, kun je wel zien waar t door komt.... :X :'(

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 11:08:
Ik wil graag ook een mp3 speler kopen, wil er wel wat voor neer leggen, maar welke is het beste voor een redelijke prijs, niet te goedkoop want daar heb ik slechte ervaring mee.

liefste zo veel, mogelijk geheugen, wat is mogelijk, en wat is het beste, PRP,
Ik keek zelf naar:
- Napa PA11; goedkoop, lelijk
- Diva; iets duurder, net uiterlijk
- Freecom Beatman Flash; nog duurder, mooi, blacklight, wma support, vbr

Ik heb voor de Napa gekozen. Deze was lekker goedkoop. Ook heb ik nu de mogelijkheid om de smartmedia met mn digicam uit te wisselen. Ook heb ik al een lader en batterijen voor AA batterijen(de andere twee zijn AAA formaat).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

dave01 schreef op 13 november 2002 @ 11:10:
Heeft ie nu USB 2.0 onderstuining, ook de echte snelheid van USB 2.0(400MBIT oid)
Nee
hij kan alleen aangesloten worden op deze poorten
dat kon voorheen niet

voorzover ik het ervaren heb wordt de boel qua updaten er niet (veel) sneller op in ieder geval

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:22:
[...]

Hoelang duurde dat dan met USB1.1?
Hmm weet ik eigenlijk niet precies meer, wel wat langer iig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:33:
[...]

Nee
hij kan alleen aangesloten worden op deze poorten
dat kon voorheen niet

voorzover ik het ervaren heb wordt de boel qua updaten er niet (veel) sneller op in ieder geval
USB 1.0 apparaten kunnen allemaal op usb 2.0 poorten worden aangeloten hoor.

Verwijderd

Ik zelf weet het nog steeds niet
de helft zegt dat ik zo duur mogelijk moet doen de ander zegt dat de goodkoopste ook goed zat is.

• Mini-me
  • Niet online
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je batterij op te laden door de Diva aan je USB poort aan te sluiten?
Ik heb geen batterijlader en het is zo jammer dat mijn diva nu steeds na 3 seconden automatisch uit gaat ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 19:01:
[...]

USB 1.0 apparaten kunnen allemaal op usb 2.0 poorten worden aangeloten hoor.
de diva niet :P

en ik heb er ervaring mee dus ga me de les niet lezen

ik heb de A7V333 en bij mij kon de diva voorheen altijd alleen op 1 van de 2 USB 1.1 poorten

Verwijderd

Mini-me schreef op 16 november 2002 @ 08:41:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je batterij op te laden door de Diva aan je USB poort aan te sluiten?
Ik heb geen batterijlader en het is zo jammer dat mijn diva nu steeds na 3 seconden automatisch uit gaat ;)
nee je kan niet via USB opladen

HEMA: snellader €14,99
4 batterijen €4,99

klaar

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:51:
[...]

de diva niet :P

en ik heb er ervaring mee dus ga me de les niet lezen

ik heb de A7V333 en bij mij kon de diva voorheen altijd alleen op 1 van de 2 USB 1.1 poorten
Ik heb de MSI KT3 ultra ARU en daar kan het lekker wel :P

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

pff wat een reacties.. iig ik heb onlangs voor mezelf een kleine studie gemaakt van mp3 spelers en mijn uiteindelijke keus ging tussen de diva 128 en freecom beatman flash 64

zelfde prijs 150 euro

uiteindelijk heb ik gekozen voor de freecom beatman omdat de diva (alhoewel deze wel lekker veel geheugen heeft) werd afgekraakt op:

- lcd scherm (deze is net zo iets als dat van een rekenmachine, heel eenvoudig, en is maar 6 letters lang, dus titels moeten steeds scrollen, zijn onleesbaar ..),
- bediening (te weinig knoppen, slappe goedkoop ogende knoppen, irritante shift knop voor functies)
- geluid (geluid slecht)

dus. . ik heb gekozen voor de freecom :D

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Het geluid vind ik goed, het scherm en de knoppen zijn idd waardeloos. Het scherm omdat dat idd te klein is en gaan licht. De knoppen en de speler in het algemeen omdat de verf er gewoon vanaf waait.

Verwijderd

assass schreef op 17 November 2002 @ 14:12:
pff wat een reacties.. iig ik heb onlangs voor mezelf een kleine studie gemaakt van mp3 spelers en mijn uiteindelijke keus ging tussen de diva 128 en freecom beatman flash 64

zelfde prijs 150 euro

uiteindelijk heb ik gekozen voor de freecom beatman omdat de diva (alhoewel deze wel lekker veel geheugen heeft) werd afgekraakt op:

- lcd scherm (deze is net zo iets als dat van een rekenmachine, heel eenvoudig, en is maar 6 letters lang, dus titels moeten steeds scrollen, zijn onleesbaar ..),
- bediening (te weinig knoppen, slappe goedkoop ogende knoppen, irritante shift knop voor functies)
- geluid (geluid slecht)

dus. . ik heb gekozen voor de freecom :D
Het geluid is goed, de knoppen zijn wat minder maar niet verschrikkelijk ofzo, omdat er zo weinig knoppen opzitten is hij kleiner en dat zelfde geld voor het LCD scherm, wel jammer is dat er geen lichtje op zit. Ik ben iig zeer tevreden met mijn diva. Lekker klein, goed geluid en je kunt hem uitbreiden tot 500 nogwat mb.

Verwijderd

tot 1 gb zelfs
maar geluid; dat is top, ik heb hem aangesloten op mijn stereoset om es te testen al een tijdje terug, en de kwaliteit van het geluid blijft ongeacht het volume glashelder
ik vind het scherm ook voldoende, scroll vind ik niet zo erg, en ik mis backlight ook niet echt
hoewel de knoppen idd brak zijn erger ik me daar ook niet echt aan gezien ze doen wat ze moeten doen, ook als de verf wat afgebladderd is :)

• Animal
GELUID SLECHT?????????????
Test dat ding maar eens op een Sennheiser MX 400/500 dan hoor je pas geluid!

• Animal
Weet iemand waar ik dat beschermhoesje kan kopen?
Gelieft een site die ook de Sennheiser MX 500 verkoopt!
BVD

Verwijderd

wie zegt hier dat het geluid van dat ding slecht is?

• Animal
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:34:
wie zegt hier dat het geluid van dat ding slecht is?
Ik zou het niet weten.

en Weet iemand waar ik dat beschermhoesje kan kopen?
Gelieft een site die ook de Sennheiser MX 500 verkoopt!
BVD

• Animal
Iemand?

• FreakR
  • Laatst online: 28-11 16:32
zo geweldig is de mx 500 nou ook weer niet hoor. Ik heb 'm gewoon bij de V&D gehaald.

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

www.formoza.nl

die sandu loopt er altijd over te spammen :P

Verwijderd

oeps dubble post :+

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 09:58 ]

Verwijderd

heb nou de freecom beat man gekocht, voor 149 euro. Is een mooi ding, en erg klein, alleen jammer dat als je er nieuwe liedjes op zet de batterij zo op is.

Goeie aanraader, goede kwaliteit. Mooi duidelijk display, ligt en zeker de moeite om te kopen.

DIT IS HEM!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shopper.nl/image/database/freebeatflash-3.jpg

• Sensei_D
enigste voordeel t.o.v. de Diva die ik kan bedenken is het supervette blauwe display van de beatman :~
Maja 64 mb vink gewoon te weinig en ik lees dus dat ie niet "gepowered" kan worden door de USB poort van de PC, jammer

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 09:57:
heb nou de freecom beat man gekocht, voor 149 euro. Is een mooi ding, en erg klein, alleen jammer dat als je er nieuwe liedjes op zet de batterij zo op is.

Goeie aanraader, goede kwaliteit. Mooi duidelijk display, ligt en zeker de moeite om te kopen.

DIT IS HEM!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!

[afbeelding]
Ik ga 128 mb kopen, is nu 54 euro :)

Heb nog steeds de Diva en bevalt goed, alleen is niet meer zo rood meer als ik m gekocht had :)

Verwijderd

Heb zelf de Diva MP3 32 mb (intern is niet interessant als je een 512MB flashcard hebt ;) )
Draait dankzij het crappy schermpje wel 16 uur op 1 AA batterij en ik heb zeker wel voor 9 uur muziek bij me. De sennheiser 400 die aangeraden wordt vindt ik echter minder goed dan de dopjes die ik al had van een 5 jaar oude sony walkman (weet ff geen typenr. maar heb uitgebreidt vergeleken)
Het uploaden van de nummers op de card doe ik gewoon via de flashcard reader die ik ook gebruik voor mijn dig.camera en pocketpc. Scheelt batterijtjes dus. Diva is best aan te raden als je al CF-cards hebt. Het is nl de kleinste CF-mp3-speler op de markt.

• Sensei_D
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 16:30:
Heb zelf de Diva MP3 32 mb (intern is niet interessant als je een 512MB flashcard hebt ;) )
... Het uploaden van de nummers op de card doe ik gewoon via de flashcard reader die ik ook gebruik voor mijn dig.camera en pocketpc. Scheelt batterijtjes dus. ...
Voor zover ik weet verbruik je geen batterijen bij het uploaden :9

sensei_d.fpv channel

• Animal
MariahCareyLover schreef op 04 december 2002 @ 17:56:
[...]

Voor zover ik weet verbruik je geen batterijen bij het uploaden :9
bij THE DIVA niet,,,

Verwijderd

Zou kunnen, heb ik nog niet geprobeert :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 16:30:
Draait dankzij het crappy schermpje wel 16 uur op 1 AA batterij en ik heb zeker wel voor 9 uur muziek bij me. De sennheiser 400 die aangeraden wordt vindt ik echter minder goed dan de dopjes die ik al had van een 5 jaar oude sony walkman (weet ff geen typenr. maar heb uitgebreidt vergeleken)
Het uploaden van de nummers op de card doe ik gewoon via de flashcard reader die ik ook gebruik voor mijn dig.camera en pocketpc. Scheelt batterijtjes dus. Diva is best aan te raden als je al CF-cards hebt. Het is nl de kleinste CF-mp3-speler op de markt.
ehm
volgens diva heb je 12 uur met 1 batterij, mijn ervaring is ongeveer 10 uur met een duracell met een compact flash card erin (compact flash heeft ook stroom nodig). Dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat je
1 óver de door diva zelf gespecificeerde batterijlife heenkomt met maar liefst 4 uur
2 én dat dat gebeurt terwijl je alles van CF afleest met je 512mb kaartje

gewoon onmogelijk
al gebruikte je alleen maar de 32mb intern

• Vrieskist
De mijne doet het nog steeds top :) Maar met al die mooie nieuwe mp3 spelers :P

* Vrieskist is een echte gadget verzamelaar hehehe

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op 04 december 2002 @ 11:22:
enigste voordeel t.o.v. de Diva die ik kan bedenken is het supervette blauwe display van de beatman :~
Maja 64 mb vink gewoon te weinig en ik lees dus dat ie niet "gepowered" kan worden door de USB poort van de PC, jammer
Vind het ook jammer dat hij niet gepowered is. verder vind ik hem echt VET _/-\o_ En dat hij 64 MB het is zo opte lossen, want ik heb er 128 bij gekocht en dan heb je echt wel veel. Alleen omdat hij zo klein is ben in bang dat ik hem snel kwijt ben. En mij maakt het echt niet uit of hij nog een groen, paars, blauw of rood display het. als het maar licht geeft.

Verwijderd

heeft dit ding ook de optie, om firmware te updaten? of niet?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 15:06:
Ja, heb je alleen wel genoeg batterij power nodig...

Verwijderd

damn, die freecom ziet er ook wel mooi uit, ik begin nu te twijfelen tussen die beatman, en die iriver iFP-180T.. welke raden jullie mij aan?? qua prijs en qualiteit verhouding...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:06:
hoei jij loopt wel heel erg achter
ga maar lezen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 15:34:
damn, die freecom ziet er ook wel mooi uit, ik begin nu te twijfelen tussen die beatman, en die iriver iFP-180T.. welke raden jullie mij aan?? qua prijs en qualiteit verhouding...
dit hoort denk ik niet echt thuis in een topic over de diva

• Sensei_D
Mp3's overpompen naar intern geheugen -> 4 min. voor +/- 60 Mb
Mp3's overpompen naar 128 Mb Flash -> 20 voor +/- 60 Mb
Hoe kan dit nou??? :?

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

nee, maar nu ik verder lees, merk ik dat ik die diva nog een betere optie vind dan de freecom :| ik word er echt niet goed van :P

welke zal ik nou aan onze kerstman vragen?

Verwijderd

damn... ik d8 dat mijn reply niet was doorgekomen.. dus deed ik het nog een keer, nu stond ie dubbel, sorry

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 16:53 . Reden: dubbelpost ]

Verwijderd

de diva

hij bevalt mij prima na +/- 3 maanden gebruik
hij lijkt in eerste instantie nogal zwak na een week gebruik ofzo maar daarna houdt de behuizing prima stand :P

• Animal
Ik heb een probleem met mijn diva.

Als ik het volume - knopje indruk gaat hij ook een nummer terug!(en dat is ineens gekomen!)
Ik d8 een firmware upgrade maar hij doet niks. ( -00- )

Als ik op vol + en - en Play dan start hij op maar begind niet aan de upgrade.
Iemand ideeen?

[ Voor 8% gewijzigd door Animal op 14-12-2002 19:19 ]

• Initial G
Als je mijn eerdere reply's hebt gelezen, dan weet je dat ik er een keer op gevallen ben en dat sindsdien een aantal problemen zich voordoen:
-leest geen CF meer :(
-de volume up knop wordt "automatisch ingedrukt", waardoor het haast ondoenlijk is een normaal volume te krijgen. Ik moet nu dan ook gvd de HOLD knop gebruiken om nog enigszins te kunnen luisteren.

Ik kan hem eigenlijk wel weggooien, het is een regelrechte ergernis nu. Maar ja beetje eigen schuld... Maar ga niet zeggen dat ie sterk is ofzo, want dat issie niet.

• Animal
dave01 schreef op 14 december 2002 @ 19:18:
Ik heb een probleem met mijn diva.

Als ik het volume - knopje indruk gaat hij ook een nummer terug!(en dat is ineens gekomen!)
Ik d8 een firmware upgrade maar hij doet niks. ( -00- )

Als ik op vol + en - en Play dan start hij op maar begind niet aan de upgrade.
Iemand ideeen?
Iemand ideeen?
Heb al gemaild naar www.mp3speler.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 02:42:
[...]

Ik heb de MSI KT3 ultra ARU en daar kan het lekker wel :P
Niet lullen daar doet hij het NIET op :( Heb hem nu aangesloten op een usb 1.1 hub ,daar doet hij het wel op.Op usb 2.0 ziet XP hem zitten als een onbekend apparaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 22:39:
[...]

Niet lullen daar doet hij het NIET op :( Heb hem nu aangesloten op een usb 1.1 hub ,daar doet hij het wel op.Op usb 2.0 ziet XP hem zitten als een onbekend apparaat.
Mja, bewijzen kan ik het niet. Toch doet hij het, ik heb hem altijd al op de usb 2 gehad, ook voor de firmware. Doen andere usb 2 apparaten het wel bij je?

Verwijderd

jah,scanner,hub,camera alles doet het.
Maar jah gebruik nu gewoon die hub da werkt ook,raar dat hij het bij jou wel doet bij een andere gast waar ik hem had getest deed ie het ook nie had ook een MSI.

Verwijderd

ik heb nu de diva 128 mb versie besteld, zodat ik een mooi kerstkado heb :)
ik hoop dat me ouders hem op tijd binnenkrijgen, want ik hoor er hier goede verhalen over :D

Verwijderd

ik heb nu dus een diva besteld, maar wat voor uitbreidingskaarten gaan er in?

want ik wil er nog ff 256mb bij bestellen :)

kan iemand mij dat vertellen, alvast bedankt

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 18:05
Volgens deze link (http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=153) gaat er gewoon Compact Flash in. En die ken je overal halen, zelfs bij het kruidvat... :)
Daar hebben ze nu 128Meg CF voor weinig.

Zie ook http://www.kruidvat.nl/voordeelmagazine/

[ Voor 13% gewijzigd door estorino op 18-12-2002 14:50 . Reden: Extra info ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

kijk op pricewatch voor het goedkoopste compact flash zou ik zeggen
en er gaat tot 512mb compact flash zoiezo in, geruchten over werkende 1024mb zijn er ook maar wordt niet officiel ondersteund

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Nou Tweakers, is het mogelijk om hier een scherm in te gooien welke licht geeft?

Afbeeldingslocatie: http://www.robbieforum.nl/a1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robbieforum.nl/a2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robbieforum.nl/a3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robbieforum.nl/a4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robbieforum.nl/a5.jpg

Excuses voor de brakke foto's ik kan nog steeds niet goed overweg met me A40. :'(
Nu kan ik ook gelijk mooi de diva in een ander kleurtje spuiten verven whatever!

[ Voor 31% gewijzigd door Trebbors op 18-12-2002 16:07 . Reden: links down ]

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Ik wil dus het scherm vervangen voor één die licht geeft.
Is dit mogelijk?

Verwijderd

hmmm, ik kan Transcend Compact Flash 256MB kopen voor weinig, past dat in de diva?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste