Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 09:48:
hmmm, ik kan Transcend Compact Flash 256MB kopen voor weinig, past dat in de diva?
Jep

offtopic:
Wat is weinig?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Trebbors schreef op 18 December 2002 @ 15:54:
Nou Tweakers, is het mogelijk om hier een scherm in te gooien welke licht geeft?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Excuses voor de brakke foto's ik kan nog steeds niet goed overweg met me A40. :'(
Nu kan ik ook gelijk mooi de diva in een ander kleurtje spuiten verven whatever!
Probeer macro mode eens aan te zetten, en dan pics van dichtbij maken :)

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Trebbors

Failure is no option!

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 10:20:
[...]

Probeer macro mode eens aan te zetten, en dan pics van dichtbij maken :)
Die stond aan... ik hoop toch niet de cam kapot.

• Initial G
  • Laatst online: 28-11 16:49
Trebbors schreef op 20 december 2002 @ 10:55:
[...]

Die stond aan... ik hoop toch niet de cam kapot.
iets verderweg leggen en op hogere resolutie als dat kan?

Verwijderd

The Dolf schreef op 20 December 2002 @ 10:03:
[...]

Jep

offtopic:
Wat is weinig?
83 euro.. weet niet eens of het weinig is, maar ik vind het niet duur :P
en heb het nu van me baas gekregen als kerstkado O+

Verwijderd

damn, ik had hem donderdag besteld, onder rembours, en nog gemailed over wanneer ik hem krijg. Vrijdag zeiden ze, bij mp3cdspeler.nl, maar ik heb nog niets dus, het is nu al dinsdag, en het is ook nog een kerstkado, en nu zijn ze gesloten, en kan ik ze niet meer bereiken :(

Daar gaat mijn kerstkado

Verwijderd

ik heb het beschermhoesje van mp3cdspeler.nl, alleen zitten de gaten niet helemaal goed, bijvoorbeeld de microfoon wordt half afgedekt.

ik wil hem dus een stukje inknippen, maar ik vroeg me af of hij dan niet scheurt, want hij zit er behoorlijk strak omheen (zonder cf-slot afdekstrip want die past niet als er al een kaart in zit).

heeft iemand hetzelfde probleem en al geprobeerd hem in te knippen?

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 14:43
Ik heb net even firmware update gedaan, wist heel niet dat dat kon :Y) en nu doet ie het perfect... (eerst liep die nogal eens vast tijdens kopieren)

Weet iemand trouwens ook wat er allemaal veranderd is met die nieuwe firmware?
(heb nu 2.21 had eerst 1.17 geloof ik)

Maarja ik wil graag weten hoe je een playlist kan gebruiken, want als ik winamp playlist gebruik staat er nog steeds NO PLAYLIST...
Het kon wel via de cd die erbij zat maar die ben ik kwijt geraakt |:(

Iemand suggesties?

[ Voor 14% gewijzigd door BlubberZwijn op 02-03-2003 14:16 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21

tweakerbee

dus..?

Eigen playlist bouwen in TXT formaat. Je kunt gewoon een lijst van bestandsnamen opgeven.

Lekker druk hier op dit uur ;) :Z

[ Voor 18% gewijzigd door tweakerbee op 03-03-2003 05:39 ]

You can't have everything. Where would you put it?

• BlubberZwijn
Hij blijft aangeven NO PL :'(

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik heb hem vanmiddag binnen gekregen... hij is vet klein!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir Vega
Sir Vega schreef op 03 March 2003 @ 17:36:
ik heb hem vanmiddag binnen gekregen... hij is vet klein!
hij is goed in alles, muziek is glashelder met me sony oordoppen!
usb gaat makklijk, schermpje is handig ik gebruik hem weinig, bestuurbaarheid perfekt! bassen goed equalizer goed! KLEIN, LICHT meer dan ze geld waard!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

snik snik

mijne DIVA is besteld , maar nog steeds nisk ontvangen ( stomme belgische post zeggen dat ze het te druk hebben)

mp3speler.nl heeft echt wel moeite gedaan om te informeren waar het zit , nu maar hopen dat het nog afkomt he.

snik snik
:'(

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 19:36

HenkS

Da_king alias HenkS

is er al een oplossing voor de mensen waarbij het apparaat helemaal niet herkend wordt als usb speler?

werkte bij mij perfect, nu heb ik een nieuwe mobo.. (asusp4pe) en nu doen alle usb apparaten het, behalve mijn divamp3 speler dus... die wordt niet als usb herkent en kan ik dus ook geen nieuwe liedjes erop zetten :(

Verwijderd

als dat een usb 2.0 poort is moet je er ff nieuwe firmware op zetten
edit:
asus p4pe -> ja, dus 8)7 |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 20:25 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21

tweakerbee

dus..?

Je zult hem eerste even op de USB1.1 poort aan moeten sluiten, als je die nog hebt. Want anders kun je natuurlijk geen f/w flash doen ;)

You can't have everything. Where would you put it?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

betekend dit dus dat ik hem eerst op een andere pc moet aansluiten , daar een firmware update en dan doet ie het ook op deze?

Verwijderd

http://www.daisymm.com/ve...player_firmware_info.html
2.21 - Gives capability to connect the player to USB v2.0 onboard ports.
2.22 - Improved CompactFlash Card handing
in principe wel dus.

hier http://www.daisymm.com/ve...ion/support/upgrades.html downloaden

Verwijderd

vandaag DING DONG de post bode met mijne DIVA MP3 32

cool ding , wel beetje brake behuizing , maar lekker klein

en ultra sound :)

echt een hebbe ding

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

HenkS schreef op 09 March 2003 @ 13:26:
betekend dit dus dat ik hem eerst op een andere pc moet aansluiten , daar een firmware update en dan doet ie het ook op deze?
ff mezelf gequote :)

ik dus firmupgrade gedaan, ging perfect, geeft nu ook nieuwe versie aan...

maar pakt hem op mijn pc nog steeds niet als usb app...... :(

meer mensen met dit probleem?

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

zelf nu net de firmware ook maar net even geupgrade , of het echt verbeterd ik merk er niets van hij deed het immers al prima .
ik heb die diva nu iets minder dan een jaar , ben er wel tevreden mee, alleen hij is een beetje gammel aan het worden , batterijklepje is afgebroken en de verf laat op sommige plaatsen los.
maar ja dat krijg je als je hem de heledag in je broekzak hebt zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door xdc op 11-03-2003 12:15 ]

slimmehotspot.nl

• Sir Vega
ik heb even contact gehad met de programeurs van de diva en die vroegen of wij suggesties hadden voor update of nog te ondersteunen functies....j

dus misshcien kunnnen we hier een mooi lijstje dsamenstellen?

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Aan wat voor dingen moeten we dan denken ?
ze zullen zeker geen support voor ogg kunnen inbouwen ?? is ding vast niet snel genoeg voor...wel jammer

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 09:23

jw

mpeg 2 layer 3 support misschien?

Verwijderd

wma support

• Sir Vega
wma support
mpeg 2 layer 3 support misschien?

ok goede toevoegingen, nu ook nogp een mooie reden erachter (want ze vroegen om gefundeerde toevoegingen)
ga zo door

Verwijderd

FM tuner
USB 2.0
sterkere behiuzing
grotere scherm met backlight
oplaadbare accu
rubber of metale knoppen
wma support
bluetooth

• The_eYe
ging het niet alleen om software matige dingen ?
en een reden voor wma kan zijn dat je dan meer mp3's op je diva kan zetten want wma bij 80kbps is wel redelijk mooi en toch klein :)

Verwijderd

ehm, dat de diva met flash kaart erin als 2 aparte schijven verschijnt. 1 voor het interne geheugen, en 1 voor de flashkaart (bv. h & i :) ). want steeds die kaart eruit als je het interne mem wilt verkennen is ook niet alles.
ik heb het hier over windows xp, want ik weet niet hoe het in 98 enzo zit.

en misschien (maar dat gaat een beetje lastig ivm het kleine display) een manier om op de diva zelf te kunnen zien welke bestanden op staan, en ook de directory-structuur.

• BlubberZwijn
misschien een werkende terugspoelfunctie? of ligt het aan mij dat die niet werkt...

Verwijderd

Ik zou het wel prettig vinden als de resume functie goed zou werken, dus niet dat hij resumed bij het begin van het nummer maar gewoon waar hij gebleven was, want met livetracks is dat niet echt fijn!

Toch?

• BlubberZwijn
LoL ik kwam er net achter dat ik nog niet de laatste update had...

Improved CompactFlash Card handing...
wat moet ik me hierbij voorstellen?

• Initial G
BlubberZwijn schreef op 14 maart 2003 @ 17:09:
LoL ik kwam er net achter dat ik nog niet de laatste update had...

Improved CompactFlash Card handing...
wat moet ik me hierbij voorstellen?
ehm, verbeterde CF kaart compatibiliteit?

• BlubberZwijn
Merk je hier iets van dan t.o.v. de mp3 speler?

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 14 March 2003 @ 17:15:
Merk je hier iets van dan t.o.v. de mp3 speler?
heb even een testje gerund en het overpompen van een volle 128mb kaart (merken: medion en sandisk) gaat iets sneller. ik vermoed dat ze een betere errorcorrectie controller ingebouwd hebben.

de pc werkt namelijk niet rechtsstreeks met de flashcard, maar via de controller van de diva. -> als je een diva met cf aansluit wordt hij herkend als 'diva device for mass storage' ofzo. net als een gewone cf lezer dus.

steek je een cf kaart via een verloopadapter zonder eigen controller in een pcmcia slot, dan wordt de controller van de kaart gebruikt, en herkent windows bijv. een 'sandisk removable hard drive'. (ik hoop dat dit duidelijk is).

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 18:46:
[...]

heb even een testje gerund en het overpompen van een volle 128mb kaart (merken: medion en sandisk) gaat iets sneller. ik vermoed dat ze een betere errorcorrectie controller ingebouwd hebben.

de pc werkt namelijk niet rechtsstreeks met de flashcard, maar via de controller van de diva. -> als je een diva met cf aansluit wordt hij herkend als 'diva device for mass storage' ofzo. net als een gewone cf lezer dus.

steek je een cf kaart via een verloopadapter zonder eigen controller in een pcmcia slot, dan wordt de controller van de kaart gebruikt, en herkent windows bijv. een 'sandisk removable hard drive'. (ik hoop dat dit duidelijk is).
Dank u :)

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dan heb ik ook wel een dingetje voor op het lijstje: dat playlists bestanden kunnen bevatten van het interne geheugen en van de compact-flashcard, dat doet-ie nu nog niet (zie ook dit topic)

Verwijderd

ik geef toe dat ik te veel op had (ja rond die tijd ja) O-)

Verwijderd

-wma support
-(nog) sneller door kunnen spoelen, gaat echt met de snelste nog errug langzaam
- resume funcitie moet erin worden gebakken, ik word gek als ik een live set zit te luisteren, dus rond 44min van de 70 en dat hij dan ineens naar een ander nummer springt,
- hij moet 2 usb drives zien, 1 van de Compact Flash en 1 van het Interne memory
-hij moet cue files van livesets kunnen lezen, dus in het nummer naar zoveel minuten kunnen springen
dat was het wel zoon beetje :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 14:22 ]

• Sir Vega
ok bedankt ik zal een lijstej samenstellen en naar die producers sturen . :)

• Sir Vega
OK de mail is vertsuurt, uit ervaring duur het een paar dagen voordat ze antwoorden maar ik hou jullie op de hoogte :D

• BlubberZwijn
Ahja, hoe lang duurt het meestal voordat er een nieuwe firmware te downloaden is dan?

Verwijderd

't zou wel mooi zijn als ze wat van die verandering ook daadwerkelijk toe zouden voegen aan hun nieuwe firmware upgrades :) :) :)

• Sir Vega
BlubberZwijn schreef op 16 maart 2003 @ 17:35:
Ahja, hoe lang duurt het meestal voordat er een nieuwe firmware te downloaden is dan?
uhm ja het blijven natuurlijk suggesties, het is de vraag of ze het willen/kunnen toevoegen

Verwijderd

Sir Vega schreef op 16 maart 2003 @ 20:01:
[...]

uhm ja het blijven natuurlijk suggesties, het is de vraag of ze het willen/kunnen toevoegen
ik hoop echt dat het komt :P dan zou het echt de perfecte mp3speler zijn :)

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-11 22:13
ondersteunt me diva wma betanden al :?

• Vrieskist
  • Laatst online: 20-10 20:56
Nee WMA kan ie niet :)

Ik hoop wel dat er wma support wordt toegevoegd, lekker klein :)

Verwijderd

mijn vriendin twijfelt tussen de

Zillion PA30B 128MB Zillion PA30B 256MB Diva MP3 speler 128 MB
155 euro 239 euro 155 euro

Max. geheugen 256 MB 384 MB 640 MB

MP3, WMA, AAC MP3, WMA, AAC MP3

firmware upgradable Nee Nee Ja

2 AAA Batterijen 2 AAA Batterijen 1 AA Batterij

Equalizer modes 2 predefined 2 predefined 4 predefined, 1 handmatig

Signal-to-noise ratio >80 >80 >90 dB

Ok, hopelijk is het een beetje duidelijk wat hier staat.

Vraag is

1.Diva doet dus alleen MP3, beschouwen jullie dit als groot nadeel?
2. merk je de Signal-to-noise ratio >80 of >90 goed? of alleen met heeeeele dure koptelefoon?
3.Equalizer modes 2 predefined, is dit te weinig omdat er geen handmatig bijzit?
4. tot nu toe grootste reden om niet voor diva te kiezen is omdat ze de zillion veel mooier vindt!

Diva+ = firmware upgr. en 1xaa ipv 2xaaa

• Sir Vega
[quote]Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 11:56:

de DIVA is uitbreidbaar tot 2,2 GB! en zillion niet een groot voordeel voor de DIVA!

ik begrijp niet waar je wma ogg en acc ondersteuning voor noodig hebt :? ik luister alleen mp3 en dat werkt goed met diva

zoals je ziet kan de diva alleeen maar beter worden en die andere niet, DIVA heeft al een aantal bugs verholpen en opties verbeterd in de firmware, dit is dus zeer belangrijk

weer een goeie vpoor diva... je hoeft maar 1 ghoedkope en overal te verkrijgen batterij te halen in plaats vamn de 2 dure, en je doet er nog even lang mee ook!

en weer de diva die het best is, wat nou als de predefined niet op je smaak zijn zoals bij mijn divaatje dan maak ik er lekker zelf een en die andere tja.. :)

hier weet ik weinig van , wel datr als ik me equalizer op neutraal doe dat ik hem dan erg hard met sony oordoppen kjan doen en dan nog geen gekraak hoor.

Vraag is

1.Diva doet dus alleen MP3, beschouwen jullie dit als groot nadeel? nee
2. merk je de Signal-to-noise ratio >80 of >90 goed? of alleen met heeeeele dure koptelefoon? weenie
3.Equalizer modes 2 predefined, is dit te weinig omdat er geen handmatig bijzit?
ik vind zekjer te weinig
4. tot nu toe grootste reden om niet voor diva te kiezen is omdat ze de zillion veel mooier vindt! zillion is denk ik mooier maar dive boost eruit in functionalitei!!!

Verwijderd

bedankt voor je snelle reply.

Firmware is dus heel erg belangrijk (zoals je zegt) en daar ben ik het hartstikke mee eens.

De enige nadelen zijn dus display en niet echt mooi (persoonlijke smaak natuurlijk).

Kan iemand mij nog iets over de Signal-to-noise ratio vertellen?

• Sir Vega
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 12:48:
bedankt voor je snelle reply.

Firmware is dus heel erg belangrijk (zoals je zegt) en daar ben ik het hartstikke mee eens.

De enige nadelen zijn dus display en niet echt mooi (persoonlijke smaak natuurlijk).

Kan iemand mij nog iets over de Signal-to-noise ratio vertellen?
ja de display, ik gebruik hem alleen als ik niet weet welk nummer er draait, ik heb nu 128 mb intern en dan is een display niet echt nodig vind ik :)
verder bestuur ik hem helemaal vanuit me broekzak. en de diva is in het echt veel mooier dan plaatjes vooral de rooie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 11:56:

Vraag is

1.Diva doet dus alleen MP3, beschouwen jullie dit als groot nadeel?
2. merk je de Signal-to-noise ratio >80 of >90 goed? of alleen met heeeeele dure koptelefoon?
4. tot nu toe grootste reden om niet voor diva te kiezen is omdat ze de zillion veel mooier vindt!

Diva+ = firmware upgr. en 1xaa ipv 2xaaa
Ik heb nu dus een DIVA 32 MB bestelt met 256 CF kaart. Hoewel ik ook zeker vind dat er mooiere MP3 spelertjes zijn, Maargoed hij zit toch altijd in me broekzak. Dus who cares

En wat sir vega al zei lijken me ook voordlen. Ik kan niet wachten tot ik 'm heb in elk geval.

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Oké over Signal-to-noise

Ieder apparaat ruist van zichzelf, zet maar je versterker eens aan zonder muziek op de ingang en zet hem dan maar eens hard. Dan hoor je ruis.
Hoe groter het Signal-to-noise getal, hoe zachter die ruis is in verhouding met de muziek die je wilt horen.
Hier is de Diva dus ook winnaar.
Maar ieder geluidsbestand (CD of LP of MP3) heeft ook ruis in zich, dit wordt wel gewoon mee versterkt en dat heeft dus niks met dat getal te maken.

Beetje duidelijk?

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Ok, bedankt.

als laatste.
Wat hebben de meeste gekozen hier:
-klein intern+256 kaart (zoals superkouw hierboven). Dit is het goedkoopste per mb
-groter intern+ eventueel even grote of kleinere kaart. Best stukje duurder maar intern kan je sneller beschrijven toch?

DiVa 224MB prijs: € 224,-
DiVa 128MB prijs: € 145,- + Compact Flash 128MB prijs: € 41,-
DiVa 032MB prijs: € 85,- + Compact Flash 256MB prijs: € 74,- <-- is het goedkoopst mar traagst?

ps: gewoon standaard prijs van http://www.mp3cdspelers.nl , nog niet de goedkoopste uitgezocht ;)

Verwijderd

nouja, schrijven naar een cf kaart gaat natuurlijk snel zat. alleen is het intern geheugen een stuk zuiniger met stroomverbruik. ik heb zelf de 32mb versie omdat ik nog veel compactflash had, maar anders had ik ook eentje met meer intern gekocht.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hoe lang houd ie het vol als ie leest vanaf CF? .. ik ben namelijk toch ook wel gaan twijfelen vanwege de prijs.. (zit ook aan de I-Bead te denken.. maar die is tochwat prijziger en minder geheugen... )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:20:
nouja, schrijven naar een cf kaart gaat natuurlijk snel zat. alleen is het intern geheugen een stuk zuiniger met stroomverbruik. ik heb zelf de 32mb versie omdat ik nog veel compactflash had, maar anders had ik ook eentje met meer intern gekocht.
iemand hier meer info over?

Hoeveel uur haal je met intern en hoeveel met cf?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:48:
[...]

iemand hier meer info over?

Hoeveel uur haal je met intern en hoeveel met cf?
ik heb hem meestal ergens tussen volume niveau (geen idee wat dat in db(a) is) 10 en 25 staan, en dan scheelt het ongeveer dertig procent, maar het ligt er een beetje aan wat voor batterijen je gebruikt. als je van die dure philips longlife gebruikt kan het verschil oplopen tot de helft.

Verwijderd

Ik heb 'm binnen, en Jezus wat een klein ding. Ik was wel een beetje bang wat ik over wat ik over die knoppen hoorde. Dat vind ik best meevallen. Geweldig geluid (met sennheiser mx 400), Makkelijk en snel bestanden erop. lekker klein. Er zat zelfs zo'n beschermhoesje in de doos, ik dacht dat je die appart moest bestellen. Maar in 1 woord GEWELDIG. en het display vind ik ook best. totaal geen spijt van.
_/-\o_ _/-\o_ :9~

Verwijderd

bij mp3cdspeler.nl moet je hem bijbestellen. kost geloof ik 4 euro. maarja, die hoesjes kunnen in de productie nooit duurder zijn dan dertig cent, dus ik kan me wel voorstellen dat er ook retailers zijn die hem er gratis bijdoen (op een mp3 speler van 90 euro maakt dat ook niet meer uit tenslotte)

• The_eYe
Ik kreeg er bij mp3cdespeler.nl ook gratis hoesje enzo bij hoor :)
idd wat maakt die 4 euro nou weer uit

• nikao
kon je bij de diva nou wel verschillende folders aan?.. en hoe spreek jhe het geheugen aan..kun je kiezen of je het als een blok aanspreekt of niet .. of ziet ie het altijd als 2 delen?

• Shyne
Ik moest nog wel voor mijn hoesje betalen :(

Verwijderd

Nou ik heb het hoesje nog niet eens gebruikt. Maar kan altijd handig zijn. :D

• The Dolf
  • Niet online
nikao schreef op 22 March 2003 @ 10:18:
kon je bij de diva nou wel verschillende folders aan?
.. en hoe spreek jhe het geheugen aan..kun je kiezen of je het als een blok aanspreekt of niet .. of ziet ie het altijd als 2 delen?
Hij kan versch. folders aan.
Tijdens het afspelen kan je kiezen tussen intern, extern of beide.
Aangesloten op de pc ziet ie altijd maar 1 deel (CF indien aanwezig, anders intern)

Gezocht!
Router

• nikao
The Dolf schreef op 22 maart 2003 @ 16:52:
[...]

Hij kan versch. folders aan.
Tijdens het afspelen kan je kiezen tussen intern, extern of beide.
Aangesloten op de pc ziet ie altijd maar 1 deel (CF indien aanwezig, anders intern)
ah .. dat is mooi.. denk dat ik mijn keus zo langzamerhand gemaakt heb.. (mocht ik niet een mooie nike player 2ehands tegenkomen :P )

• The Dolf
  • Niet online
nikao schreef op 22 March 2003 @ 17:13:
[...]

ah .. dat is mooi.. denk dat ik mijn keus zo langzamerhand gemaakt heb.. (mocht ik niet een mooie nike player 2ehands tegenkomen :P )
Ach. Het ding is goedkoop, ziet er ook zo uit en het batterijklepje zit ook niet erg stabiel. Zelfs een te klein vakje voor oplaadbare battereijen.

Maar aangezien je dat ding toch altijd in je binnenzak stopt is er niks aan de hand.
Het geluid vind ik zeer goed en daarom heb ik hem ook gekocht.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Maar wat is nou eigenlijk het maximun aan geheugen wat erin kan. Want dan lees ik weer 512 en dan weer dat er een kaart 1 gyg in kan. Wat moet ik nou aanhouden.

• nikao
The Dolf schreef op 22 March 2003 @ 17:16:
[...]

Ach. Het ding is goedkoop, ziet er ook zo uit en het batterijklepje zit ook niet erg stabiel. Zelfs een te klein vakje voor oplaadbare battereijen.

Maar aangezien je dat ding toch altijd in je binnenzak stopt is er niks aan de hand.
Het geluid vind ik zeer goed en daarom heb ik hem ook gekocht.
tis toch een I-Bead 256mb geworden.. heeft toch echt wel veel voordelen.. is erg mooi ook.. dan maar wat meer geld er voor uittrekken en iets echt goeds hebben :)

• The Dolf
  • Niet online
Een gieg gaat. Heb het hier ook. Uiteraard alleen type 1

Gezocht!
Router

Verwijderd

jah ok, dan zal het merk ook niet uitmaken.

Verwijderd

mmm vraagje mijne DIVA 32 hoofdtelefoon aansluiting , is da normaal dat de plug er nie helemaal in gaat ? ik durf echt nie verder duwen , (ik heb wel stereo dus ik maak goed kontakt ) en toch steekt da een paar mm uit die bus .

iemand info

• nikao
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 10:14:
mmm vraagje mijne DIVA 32 hoofdtelefoon aansluiting , is da normaal dat de plug er nie helemaal in gaat ? ik durf echt nie verder duwen , (ik heb wel stereo dus ik maak goed kontakt ) en toch steekt da een paar mm uit die bus .

iemand info
ik kan me vergissen maar volgens mij heeft iemand anders dit ook al gevraagd in deze thread.. gewoon doorduwen :) .. (kan ook een andere thread zijn geweest.. zou deze maar ff doorlezen :) )

• Shyne
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 10:14:

iemand info
Gewoon duwen tot je klik hoort is heel normaal :)

Verwijderd

Hmmz, nog eventjes jullie mening over het geluid? hoe is de bass, en hoe zijn de meegeleverde koptelefoontjes? iemand die duidelijk verschil merkt tussen de meegeleverde koptelefoontjes en sennheiser mx400

Verwijderd

De meegeleverde koptelefoontjes zijn bagger. De bass is wel goed (op andere koptelefoontjes) gewoon een goede volle bas.

Erg jammer dat de bijgeleverde zo slecht zijn...

Verwijderd

es kijken of iemand me goedkoop een 2e hands diva kan aanbieden :) anders toch maar eentje bestellen bij mp3 spelers. Ik vind die batterij wel handig, was eigenlijk aant denken aan de i-bead maar ik ben vaker langer dan 14 uur verwijderd van pc, dus dan zou ik geen muziek meer hebben.
P.S> hoeveel jaar zouden die cf kaarten uithouden als je ze dagelijks gebruikt? zullen toch op een gegeven moment kapot zijn

• nikao
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:09:
es kijken of iemand me goedkoop een 2e hands diva kan aanbieden :) anders toch maar eentje bestellen bij mp3 spelers. Ik vind die batterij wel handig, was eigenlijk aant denken aan de i-bead maar ik ben vaker langer dan 14 uur verwijderd van pc, dus dan zou ik geen muziek meer hebben.
P.S> hoeveel jaar zouden die cf kaarten uithouden als je ze dagelijks gebruikt? zullen toch op een gegeven moment kapot zijn
er zijn al wel adapters voor hoor.. en mp3cdspeler verwacht er een speciaal voor de i-bead gemaakt ergens in april.. dus dan heb je de pc niet meer nodig om um op te laden :)

• Sir Vega
nou ik heb antwoord gehad van de support van de diva, en al die functies die we opperde willen/kunnnen ze niet implementeren wegens ingewikkelde prog. en limits van diva,

misschien als iedereen die bepaalde functie erin wil hebben individueel een mail sturen en zo dwingen dat ze er wat aan doen :)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 14:26
Ik vraag me af waarom ze geen WMA kunnenmaken :?
Het moet toch mogelijk zijn, WMA vreet toch geen meer ''cpu'' dan MP3?
En anders kunnen ze toch een limiet van 128 kbit maken oid maken?

Verwijderd

dave01 schreef op 08 April 2003 @ 14:10:
Ik vraag me af waarom ze geen WMA kunnenmaken :?
Het moet toch mogelijk zijn, WMA vreet toch geen meer ''cpu'' dan MP3?
En anders kunnen ze toch een limiet van 128 kbit maken oid maken?
misschien vanwege de licentie op wma. alleen waarom ze de rest niet kunnen doen begrijp ik ook niet.

dit is dus het lijstje:
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 14:21:
-wma support
-(nog) sneller door kunnen spoelen, gaat echt met de snelste nog errug langzaam
- resume funcitie moet erin worden gebakken, ik word gek als ik een live set zit te luisteren, dus rond 44min van de 70 en dat hij dan ineens naar een ander nummer springt,
- hij moet 2 usb drives zien, 1 van de Compact Flash en 1 van het Interne memory
-hij moet cue files van livesets kunnen lezen, dus in het nummer naar zoveel minuten kunnen springen
dat was het wel zoon beetje :)

Verwijderd

En ogg support!

• Animal
die snap ik nog wel , dat kunnen ze niet maken door omdat er mee rekenkacht nodig is :)
Maar AAC?

• Animal
dave01 schreef op 08 April 2003 @ 22:22:
[...]

die snap ik nog wel , dat kunnen ze niet maken door omdat er mee rekenkacht nodig is :)
Maar AAC?
Alleen fucked up, dat ik mn speler niet meer geupgrade krijg :(
hij reageert niet eens...

• Shyne
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 21:09:
Meel me op jarnoh16@hotmail.com ik heb een diva te koop
met 288 mb
Kunnen wel een dealtje sluiten :P
op marktplaats reageert bijna niemand :(

[ Voor 8% gewijzigd door Shyne op 11-04-2003 19:35 ]

Verwijderd

is er al wat bekend over de update van de firmware?

Verwijderd

mijn diva heeft zojuist kortsluiting veroorzaakt :'( de usb ingang van de diva is gesmolten en de aansluiting van het draadje ook :( wat moet ik nu doen?
heb ik hier garantie op?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:08

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Weet iemand wanneer de opvolger van de Diva verwacht wordt?

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Shyne, check je e-mail aub voor de diva.

• ToppY
  • Laatst online: 24-11 19:42
Ik had een probleempje met mijn diva mp3 speler. Hij gaf rechts geen signaal meer. Ik dus open gemaakt (en daarbij garantiezegeltje natuurlijk verbroken), want wilde de speler toch nog ff ander kleurtje spuiten.
Op de bijgevoegde foto zie je een cirkeltje om een ic en als ik daar op duw is er rechts wel weer signaal. Ik heb dat ic'tje goed bekeken maar ziet er nog volledig intact uit ook de contact puntjes.
Iemand een idee wat ik hier mee kan ben niet zo thuis in printplaten, schakelingen, enz.

Afbeeldingslocatie: http://coen.freeservers.com/22.jpg

Nog iets anders wat ik in dit topic al eerder had gelezen, maar geen oplossing was tegengekomen; het volume blijft op max. (is level 40 ofzo). Als ik op volume - druk gaat het volume omlaag, maar als ik dan los laat loopt ie weer op naar de 40.
Iemand hier al een oplossing voor. Gebruik de nieuwste (2.22) firmware.

edit: momentje even foto ergens anders uploaden

[ Voor 6% gewijzigd door ToppY op 08-05-2003 12:50 ]

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ola,

ik pas xp geinstalleerd en nu herkent ie mijn diva speler niet meer via usb :(

en op de laptop van mijn zus (ook met xp) pakt ie hem wel gewoon (of hier op t werk met win2000)

ik heb de laatste firmware op de diva speler gezet, maar nog steeds niks... weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Mijn diva werd niet herkend op me nieuwe pc... ik denk dat het aan usb2.0 ligt. Dus ik heb firmware geupgrade CF eruit -> .sys naar me spelertje kopieren... uit beide volume knoppies+play/pauze knop indrukken.... wat krijg ik: lowbatt ?!?!??!?! :(

help? wordt er nu echt stront ziek van..... ben nu al 2 uur bezig alleen maar om dat ding geconnect te krijgen blegh

• Initial G
ToppY schreef op 08 May 2003 @ 12:41:
Ik had een probleempje met mijn diva mp3 speler. Hij gaf rechts geen signaal meer. Ik dus open gemaakt (en daarbij garantiezegeltje natuurlijk verbroken), want wilde de speler toch nog ff ander kleurtje spuiten.
Op de bijgevoegde foto zie je een cirkeltje om een ic en als ik daar op duw is er rechts wel weer signaal. Ik heb dat ic'tje goed bekeken maar ziet er nog volledig intact uit ook de contact puntjes.
Iemand een idee wat ik hier mee kan ben niet zo thuis in printplaten, schakelingen, enz.

[afbeelding]

Nog iets anders wat ik in dit topic al eerder had gelezen, maar geen oplossing was tegengekomen; het volume blijft op max. (is level 40 ofzo). Als ik op volume - druk gaat het volume omlaag, maar als ik dan los laat loopt ie weer op naar de 40.
Iemand hier al een oplossing voor. Gebruik de nieuwste (2.22) firmware.

edit: momentje even foto ergens anders uploaden
ejj, ik heb ook dat volume-probleem! zie mijn posts eerder in dit topic.

Waar denk jij dat het door komt?

Verwijderd

Waarschijnlijk door het geluidsschema dat je gekozen hebt.

ROCK/POP/JAZ/USER

• Initial G
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 19:10:
Waarschijnlijk door het geluidsschema dat je gekozen hebt.

ROCK/POP/JAZ/USER
? leg eens uit aub

ik denk zelf dat het een (mechanisch) iets is met het volume-up knopje, dat ie automatisch contact maakt.

• ToppY
  • Laatst online: 24-11 19:42
Ik denk ook dat het iets mechanisch is maar dan op printplaat niveau want met de behuizing eraf doet ie het ook. Ik ben bang dat het ook niet te herstellen is en dat het te maken heeft met de kwaliteit van de speler. Ben aan het wachten op antwoord van de fabrikant over dit probleem en laat het dan hier wel weten.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

dus niemand weet hier ook de oorzaak als je speler niet meer gezien wordt als 'drive' onder xp? (met software update)

want dit is flink irritant :(

• Animal
HenkS schreef op 09 mei 2003 @ 12:01:
dus niemand weet hier ook de oorzaak als je speler niet meer gezien wordt als 'drive' onder xp? (met software update)

want dit is flink irritant :(
heb je dit prob. ook op andere pc's dan?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Animal schreef op 10 May 2003 @ 00:24:
[...]

heb je dit prob. ook op andere pc's dan?
nope op laptop van mijn zus pakt ie hem gewoon....
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste