Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diva MP3 spelers

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ok, bedankt.

als laatste.
Wat hebben de meeste gekozen hier:
-klein intern+256 kaart (zoals superkouw hierboven). Dit is het goedkoopste per mb
-groter intern+ eventueel even grote of kleinere kaart. Best stukje duurder maar intern kan je sneller beschrijven toch?

DiVa 224MB prijs: € 224,-
DiVa 128MB prijs: € 145,- + Compact Flash 128MB prijs: € 41,-
DiVa 032MB prijs: € 85,- + Compact Flash 256MB prijs: € 74,- <-- is het goedkoopst mar traagst?

ps: gewoon standaard prijs van http://www.mp3cdspelers.nl , nog niet de goedkoopste uitgezocht ;)

Verwijderd

nouja, schrijven naar een cf kaart gaat natuurlijk snel zat. alleen is het intern geheugen een stuk zuiniger met stroomverbruik. ik heb zelf de 32mb versie omdat ik nog veel compactflash had, maar anders had ik ook eentje met meer intern gekocht.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
hoe lang houd ie het vol als ie leest vanaf CF? .. ik ben namelijk toch ook wel gaan twijfelen vanwege de prijs.. (zit ook aan de I-Bead te denken.. maar die is tochwat prijziger en minder geheugen... )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:20:
nouja, schrijven naar een cf kaart gaat natuurlijk snel zat. alleen is het intern geheugen een stuk zuiniger met stroomverbruik. ik heb zelf de 32mb versie omdat ik nog veel compactflash had, maar anders had ik ook eentje met meer intern gekocht.
iemand hier meer info over?

Hoeveel uur haal je met intern en hoeveel met cf?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:48:
[...]

iemand hier meer info over?

Hoeveel uur haal je met intern en hoeveel met cf?
ik heb hem meestal ergens tussen volume niveau (geen idee wat dat in db(a) is) 10 en 25 staan, en dan scheelt het ongeveer dertig procent, maar het ligt er een beetje aan wat voor batterijen je gebruikt. als je van die dure philips longlife gebruikt kan het verschil oplopen tot de helft.

Verwijderd

Ik heb 'm binnen, en Jezus wat een klein ding. Ik was wel een beetje bang wat ik over wat ik over die knoppen hoorde. Dat vind ik best meevallen. Geweldig geluid (met sennheiser mx 400), Makkelijk en snel bestanden erop. lekker klein. Er zat zelfs zo'n beschermhoesje in de doos, ik dacht dat je die appart moest bestellen. Maar in 1 woord GEWELDIG. en het display vind ik ook best. totaal geen spijt van.
_/-\o_ _/-\o_ :9~

Verwijderd

bij mp3cdspeler.nl moet je hem bijbestellen. kost geloof ik 4 euro. maarja, die hoesjes kunnen in de productie nooit duurder zijn dan dertig cent, dus ik kan me wel voorstellen dat er ook retailers zijn die hem er gratis bijdoen (op een mp3 speler van 90 euro maakt dat ook niet meer uit tenslotte)

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik kreeg er bij mp3cdespeler.nl ook gratis hoesje enzo bij hoor :)
idd wat maakt die 4 euro nou weer uit

• nikao
kon je bij de diva nou wel verschillende folders aan?.. en hoe spreek jhe het geheugen aan..kun je kiezen of je het als een blok aanspreekt of niet .. of ziet ie het altijd als 2 delen?

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-11 22:13
Ik moest nog wel voor mijn hoesje betalen :(

Verwijderd

Nou ik heb het hoesje nog niet eens gebruikt. Maar kan altijd handig zijn. :D

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nikao schreef op 22 March 2003 @ 10:18:
kon je bij de diva nou wel verschillende folders aan?
.. en hoe spreek jhe het geheugen aan..kun je kiezen of je het als een blok aanspreekt of niet .. of ziet ie het altijd als 2 delen?
Hij kan versch. folders aan.
Tijdens het afspelen kan je kiezen tussen intern, extern of beide.
Aangesloten op de pc ziet ie altijd maar 1 deel (CF indien aanwezig, anders intern)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• nikao
The Dolf schreef op 22 maart 2003 @ 16:52:
[...]

Hij kan versch. folders aan.
Tijdens het afspelen kan je kiezen tussen intern, extern of beide.
Aangesloten op de pc ziet ie altijd maar 1 deel (CF indien aanwezig, anders intern)
ah .. dat is mooi.. denk dat ik mijn keus zo langzamerhand gemaakt heb.. (mocht ik niet een mooie nike player 2ehands tegenkomen :P )

• The Dolf
  • Niet online
nikao schreef op 22 March 2003 @ 17:13:
[...]

ah .. dat is mooi.. denk dat ik mijn keus zo langzamerhand gemaakt heb.. (mocht ik niet een mooie nike player 2ehands tegenkomen :P )
Ach. Het ding is goedkoop, ziet er ook zo uit en het batterijklepje zit ook niet erg stabiel. Zelfs een te klein vakje voor oplaadbare battereijen.

Maar aangezien je dat ding toch altijd in je binnenzak stopt is er niks aan de hand.
Het geluid vind ik zeer goed en daarom heb ik hem ook gekocht.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Maar wat is nou eigenlijk het maximun aan geheugen wat erin kan. Want dan lees ik weer 512 en dan weer dat er een kaart 1 gyg in kan. Wat moet ik nou aanhouden.

• nikao
The Dolf schreef op 22 March 2003 @ 17:16:
[...]

Ach. Het ding is goedkoop, ziet er ook zo uit en het batterijklepje zit ook niet erg stabiel. Zelfs een te klein vakje voor oplaadbare battereijen.

Maar aangezien je dat ding toch altijd in je binnenzak stopt is er niks aan de hand.
Het geluid vind ik zeer goed en daarom heb ik hem ook gekocht.
tis toch een I-Bead 256mb geworden.. heeft toch echt wel veel voordelen.. is erg mooi ook.. dan maar wat meer geld er voor uittrekken en iets echt goeds hebben :)

• The Dolf
  • Niet online
Een gieg gaat. Heb het hier ook. Uiteraard alleen type 1

Gezocht!
Router

Verwijderd

jah ok, dan zal het merk ook niet uitmaken.

Verwijderd

mmm vraagje mijne DIVA 32 hoofdtelefoon aansluiting , is da normaal dat de plug er nie helemaal in gaat ? ik durf echt nie verder duwen , (ik heb wel stereo dus ik maak goed kontakt ) en toch steekt da een paar mm uit die bus .

iemand info

• nikao
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 10:14:
mmm vraagje mijne DIVA 32 hoofdtelefoon aansluiting , is da normaal dat de plug er nie helemaal in gaat ? ik durf echt nie verder duwen , (ik heb wel stereo dus ik maak goed kontakt ) en toch steekt da een paar mm uit die bus .

iemand info
ik kan me vergissen maar volgens mij heeft iemand anders dit ook al gevraagd in deze thread.. gewoon doorduwen :) .. (kan ook een andere thread zijn geweest.. zou deze maar ff doorlezen :) )

• Shyne
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 10:14:

iemand info
Gewoon duwen tot je klik hoort is heel normaal :)

Verwijderd

Hmmz, nog eventjes jullie mening over het geluid? hoe is de bass, en hoe zijn de meegeleverde koptelefoontjes? iemand die duidelijk verschil merkt tussen de meegeleverde koptelefoontjes en sennheiser mx400

Verwijderd

De meegeleverde koptelefoontjes zijn bagger. De bass is wel goed (op andere koptelefoontjes) gewoon een goede volle bas.

Erg jammer dat de bijgeleverde zo slecht zijn...

Verwijderd

es kijken of iemand me goedkoop een 2e hands diva kan aanbieden :) anders toch maar eentje bestellen bij mp3 spelers. Ik vind die batterij wel handig, was eigenlijk aant denken aan de i-bead maar ik ben vaker langer dan 14 uur verwijderd van pc, dus dan zou ik geen muziek meer hebben.
P.S> hoeveel jaar zouden die cf kaarten uithouden als je ze dagelijks gebruikt? zullen toch op een gegeven moment kapot zijn

• nikao
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:09:
es kijken of iemand me goedkoop een 2e hands diva kan aanbieden :) anders toch maar eentje bestellen bij mp3 spelers. Ik vind die batterij wel handig, was eigenlijk aant denken aan de i-bead maar ik ben vaker langer dan 14 uur verwijderd van pc, dus dan zou ik geen muziek meer hebben.
P.S> hoeveel jaar zouden die cf kaarten uithouden als je ze dagelijks gebruikt? zullen toch op een gegeven moment kapot zijn
er zijn al wel adapters voor hoor.. en mp3cdspeler verwacht er een speciaal voor de i-bead gemaakt ergens in april.. dus dan heb je de pc niet meer nodig om um op te laden :)

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
nou ik heb antwoord gehad van de support van de diva, en al die functies die we opperde willen/kunnnen ze niet implementeren wegens ingewikkelde prog. en limits van diva,

misschien als iedereen die bepaalde functie erin wil hebben individueel een mail sturen en zo dwingen dat ze er wat aan doen :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 14:26
Ik vraag me af waarom ze geen WMA kunnenmaken :?
Het moet toch mogelijk zijn, WMA vreet toch geen meer ''cpu'' dan MP3?
En anders kunnen ze toch een limiet van 128 kbit maken oid maken?

Verwijderd

dave01 schreef op 08 April 2003 @ 14:10:
Ik vraag me af waarom ze geen WMA kunnenmaken :?
Het moet toch mogelijk zijn, WMA vreet toch geen meer ''cpu'' dan MP3?
En anders kunnen ze toch een limiet van 128 kbit maken oid maken?
misschien vanwege de licentie op wma. alleen waarom ze de rest niet kunnen doen begrijp ik ook niet.

dit is dus het lijstje:
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 14:21:
-wma support
-(nog) sneller door kunnen spoelen, gaat echt met de snelste nog errug langzaam
- resume funcitie moet erin worden gebakken, ik word gek als ik een live set zit te luisteren, dus rond 44min van de 70 en dat hij dan ineens naar een ander nummer springt,
- hij moet 2 usb drives zien, 1 van de Compact Flash en 1 van het Interne memory
-hij moet cue files van livesets kunnen lezen, dus in het nummer naar zoveel minuten kunnen springen
dat was het wel zoon beetje :)

Verwijderd

En ogg support!

• Animal
die snap ik nog wel , dat kunnen ze niet maken door omdat er mee rekenkacht nodig is :)
Maar AAC?

• Animal
dave01 schreef op 08 April 2003 @ 22:22:
[...]

die snap ik nog wel , dat kunnen ze niet maken door omdat er mee rekenkacht nodig is :)
Maar AAC?
Alleen fucked up, dat ik mn speler niet meer geupgrade krijg :(
hij reageert niet eens...

• Shyne
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 21:09:
Meel me op jarnoh16@hotmail.com ik heb een diva te koop
met 288 mb
Kunnen wel een dealtje sluiten :P
op marktplaats reageert bijna niemand :(

[ Voor 8% gewijzigd door Shyne op 11-04-2003 19:35 ]

Verwijderd

is er al wat bekend over de update van de firmware?

Verwijderd

mijn diva heeft zojuist kortsluiting veroorzaakt :'( de usb ingang van de diva is gesmolten en de aansluiting van het draadje ook :( wat moet ik nu doen?
heb ik hier garantie op?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:24

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Weet iemand wanneer de opvolger van de Diva verwacht wordt?

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Shyne, check je e-mail aub voor de diva.

• ToppY
  • Laatst online: 24-11 19:42
Ik had een probleempje met mijn diva mp3 speler. Hij gaf rechts geen signaal meer. Ik dus open gemaakt (en daarbij garantiezegeltje natuurlijk verbroken), want wilde de speler toch nog ff ander kleurtje spuiten.
Op de bijgevoegde foto zie je een cirkeltje om een ic en als ik daar op duw is er rechts wel weer signaal. Ik heb dat ic'tje goed bekeken maar ziet er nog volledig intact uit ook de contact puntjes.
Iemand een idee wat ik hier mee kan ben niet zo thuis in printplaten, schakelingen, enz.

Afbeeldingslocatie: http://coen.freeservers.com/22.jpg

Nog iets anders wat ik in dit topic al eerder had gelezen, maar geen oplossing was tegengekomen; het volume blijft op max. (is level 40 ofzo). Als ik op volume - druk gaat het volume omlaag, maar als ik dan los laat loopt ie weer op naar de 40.
Iemand hier al een oplossing voor. Gebruik de nieuwste (2.22) firmware.

edit: momentje even foto ergens anders uploaden

[ Voor 6% gewijzigd door ToppY op 08-05-2003 12:50 ]

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 19:36

HenkS

Da_king alias HenkS

ola,

ik pas xp geinstalleerd en nu herkent ie mijn diva speler niet meer via usb :(

en op de laptop van mijn zus (ook met xp) pakt ie hem wel gewoon (of hier op t werk met win2000)

ik heb de laatste firmware op de diva speler gezet, maar nog steeds niks... weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Mijn diva werd niet herkend op me nieuwe pc... ik denk dat het aan usb2.0 ligt. Dus ik heb firmware geupgrade CF eruit -> .sys naar me spelertje kopieren... uit beide volume knoppies+play/pauze knop indrukken.... wat krijg ik: lowbatt ?!?!??!?! :(

help? wordt er nu echt stront ziek van..... ben nu al 2 uur bezig alleen maar om dat ding geconnect te krijgen blegh

• Initial G
  • Laatst online: 28-11 16:49
ToppY schreef op 08 May 2003 @ 12:41:
Ik had een probleempje met mijn diva mp3 speler. Hij gaf rechts geen signaal meer. Ik dus open gemaakt (en daarbij garantiezegeltje natuurlijk verbroken), want wilde de speler toch nog ff ander kleurtje spuiten.
Op de bijgevoegde foto zie je een cirkeltje om een ic en als ik daar op duw is er rechts wel weer signaal. Ik heb dat ic'tje goed bekeken maar ziet er nog volledig intact uit ook de contact puntjes.
Iemand een idee wat ik hier mee kan ben niet zo thuis in printplaten, schakelingen, enz.

[afbeelding]

Nog iets anders wat ik in dit topic al eerder had gelezen, maar geen oplossing was tegengekomen; het volume blijft op max. (is level 40 ofzo). Als ik op volume - druk gaat het volume omlaag, maar als ik dan los laat loopt ie weer op naar de 40.
Iemand hier al een oplossing voor. Gebruik de nieuwste (2.22) firmware.

edit: momentje even foto ergens anders uploaden
ejj, ik heb ook dat volume-probleem! zie mijn posts eerder in dit topic.

Waar denk jij dat het door komt?

Verwijderd

Waarschijnlijk door het geluidsschema dat je gekozen hebt.

ROCK/POP/JAZ/USER

• Initial G
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 19:10:
Waarschijnlijk door het geluidsschema dat je gekozen hebt.

ROCK/POP/JAZ/USER
? leg eens uit aub

ik denk zelf dat het een (mechanisch) iets is met het volume-up knopje, dat ie automatisch contact maakt.

• ToppY
Ik denk ook dat het iets mechanisch is maar dan op printplaat niveau want met de behuizing eraf doet ie het ook. Ik ben bang dat het ook niet te herstellen is en dat het te maken heeft met de kwaliteit van de speler. Ben aan het wachten op antwoord van de fabrikant over dit probleem en laat het dan hier wel weten.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

dus niemand weet hier ook de oorzaak als je speler niet meer gezien wordt als 'drive' onder xp? (met software update)

want dit is flink irritant :(

• Animal
HenkS schreef op 09 mei 2003 @ 12:01:
dus niemand weet hier ook de oorzaak als je speler niet meer gezien wordt als 'drive' onder xp? (met software update)

want dit is flink irritant :(
heb je dit prob. ook op andere pc's dan?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Animal schreef op 10 May 2003 @ 00:24:
[...]

heb je dit prob. ook op andere pc's dan?
nope op laptop van mijn zus pakt ie hem gewoon....

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-11 22:40

tweakerbee

dus..?

Probeer eens een andere (USB1.1) USB poort. :? Of heb je dat al gedaan?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

is er al iets bekend over een nieuwe firmware update voor de diva?

• Sir Vega
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 11:40:
is er al iets bekend over een nieuwe firmware update voor de diva?
nee zijn nog steeds bij 2.22

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

tweakerbee schreef op 10 May 2003 @ 11:26:
Probeer eens een andere (USB1.1) USB poort. :? Of heb je dat al gedaan?
ja.. heb 4 usb poorten op mijn pc.. dus is een OS (xp) probleem ... maar op de laptop van mijn zus staat ook XP dus zal wel met iets 'botsen' ofzo... don't know.. kom er niet wijs uit.. dus ik hoopte dat iemand anders dit ook heeft gehad en de oplossing had

• ToppY
Heb bericht gekregen over het volume probleem (dat ie op max blijft). Het ligt in ieder geval niet aan de firmware maar hij is waarschijnlijk defect. Dus als je niet net als ik het garantiezegeltje heb verkloot kan je em terugsturen voor reparatie.

• Initial G
ToppY schreef op 12 May 2003 @ 12:57:
Heb bericht gekregen over het volume probleem (dat ie op max blijft). Het ligt in ieder geval niet aan de firmware maar hij is waarschijnlijk defect. Dus als je niet net als ik het garantiezegeltje heb verkloot kan je em terugsturen voor reparatie.
ja, dat had ik anders al lang gedaan natuurlijk :)

maar ik ben er al eens op gevallen, waardoor er dikke krassen op zitten enzo...

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:40

Leejow(saait)

Blater

Sorry ik geef dit topic een schop (mag dat ajb?)

Ik wil graag een Compact flash card kopen, bij mycom zijn ze erg goedkoop (25 euro voor 128mb) maar ondersteund mijn diva speler Apacer wel, heeft iemand hier ervaring mee?

• ToppY
Ik gebruik zelf ook de 128MB versie van Apacer en nog geen probleem mee gehad.
Ben trouwens wel blij met dit schopje, want ben nog steeds op zoek naar oplossingen voor enkele gebreken aan mijn diva MP 3032W (zie eerder in dit topic).

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ook hier geen problemen met Apacer, gewoon doen dus!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Sir Vega
ToppY schreef op 28 mei 2003 @ 16:26:
Ik gebruik zelf ook de 128MB versie van Apacer en nog geen probleem mee gehad.
Ben trouwens wel blij met dit schopje, want ben nog steeds op zoek naar oplossingen voor enkele gebreken aan mijn diva MP 3032W (zie eerder in dit topic).
noem nog eens mischien kan ikm je helpen heb de diva 3xxxw al tijdje (en ben te lui om te zoeken naar je posts :P)

• ToppY
Zijn de problemen omschreven op deze pagina; volume dat op max. blijft (level 40) danwel oploopt naar max. en rechterkanaal dat niet werkt tenzij er op een ic'tje op het printplaatje gedrukt word.... vaaaaag

• Sir Vega
ToppY schreef op 29 May 2003 @ 10:09:
Zijn de problemen omschreven op deze pagina; volume dat op max. blijft (level 40) danwel oploopt naar max. en rechterkanaal dat niet werkt tenzij er op een ic'tje op het printplaatje gedrukt word.... vaaaaag
klinkt als contact foutje , ik zou hem terug sturen. kan je verder niet helpen

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

HenkS schreef ooit:

nope op laptop van mijn zus pakt ie hem gewoon....
Dan is misschien je driver op je XP bak een beetje rot. Je zou kunnen kijken of je de driver voor je Diva opnieuw te installeren. Standaard wordt de XP removable storage device driver gebruikt, misschien kan je die updaten/vervangen?

Bij mij (win2k) werkt ie overigens altijd prima, dus ik kan je niet echt helpen.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

schop....

de oplossing was een bios-upgrade.... had ik toevallig gedaan, en was niet om dit probleem te verhelpen, maar heeft wel geholpen... :Y)

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

er zijn hier vast wel mensen wiens diva kapot is en die dus het USB-kabeltje over hebben. Aangezien ik het kwijt ben zou ik die gaarne van iemand over willen nemen :)

ben te mailen op remco@sx.mine.nu

It seemed like a good idea at the time

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:51

w0w

er zijn hier vast wel mensen wiens diva kapot is en die dus het USB-kabeltje over hebben. Aangezien ik het kwijt ben zou ik die gaarne van iemand over willen nemen

V&A....

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

ik heb hier in 1x de goede doelgroep :>

Verwijderd

Stacium schreef op 06 August 2003 @ 09:08:
[...]

ik heb hier in 1x de goede doelgroep :>
en daarom valt het hier ook onder spam. als ik 50 win2k licenties overheb kan ik dat wel in [WOS] posten, maar dat vinden de modjes ook niet leuk.

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:21:
[...]

en daarom valt het hier ook onder spam. als ik 50 win2k licenties overheb kan ik dat wel in [WOS] posten, maar dat vinden de modjes ook niet leuk.
aangezien ik niets verkoop, maar slechts vraag om iets, leek het me niet zo'n probleem om dat hier te doen. Tis enkel een post, geen topic..

• The Dolf
  • Niet online
Stacium schreef op 06 August 2003 @ 13:25:
[...]

aangezien ik niets verkoop, maar slechts vraag om iets, leek het me niet zo'n probleem om dat hier te doen. Tis enkel een post, geen topic..
Misschien een stomme opmerking van me maar welk woordje begrijp je niet in vraag en aanbod

>:)
nfi uiteraard, ben zeikerig vandaag

Gezocht!
Router

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

The Dolf schreef op 06 augustus 2003 @ 14:09:
[...]

Misschien een stomme opmerking van me maar welk woordje begrijp je niet in vraag en aanbod

>:)
nfi uiteraard, ben zeikerig vandaag
vraag :P

nah, sorry wist niet dat alles tegenwoordig ZO strak in de regeltjes zit. Vroagah.. ;) Een vriendelijk modje mag de bovenstaande posts van mij trashen

Verwijderd

Stacium schreef op 06 August 2003 @ 14:18:
[...]

vraag :P

nah, sorry wist niet dat alles tegenwoordig ZO strak in de regeltjes zit. Vroagah.. ;) Een vriendelijk modje mag de bovenstaande posts van mij trashen
in diezelfde regeltjes staat trouwens ook dat je voor dat soort kleine dingetjes gewoon iets in je sig mag zetten

• Carnifex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 19:26
Ey, das grappig. Op Thursday 09 August 2001 20:17 begonnen met dit topic, toen kwam er niet veel respons op. Een half jaar later weer terug tot leven gekomen en toch nog behoorlijk groot gegroeid :P
Ik heb de Diva player trouwens al een jaartje of anderhalf en hij werkt perfect. Makkelijk bij het hardlopen of fietsen. Daarnaast gebruik ik hem ook als kaartlezer. Hoewel het maar een budget ding is van plastic ben ik blij dat ik hem toen gekocht heb. Hij doet wat hij moet doen: muziek afspelen ;)

Verwijderd

Carnifex schreef op 08 August 2003 @ 23:02:
Ey, das grappig. Op Thursday 09 August 2001 20:17 begonnen met dit topic, toen kwam er niet veel respons op. Een half jaar later weer terug tot leven gekomen en toch nog behoorlijk groot gegroeid :P
Ik heb de Diva player trouwens al een jaartje of anderhalf en hij werkt perfect. Makkelijk bij het hardlopen of fietsen. Daarnaast gebruik ik hem ook als kaartlezer. Hoewel het maar een budget ding is van plastic ben ik blij dat ik hem toen gekocht heb. Hij doet wat hij moet doen: muziek afspelen ;)
steenkolenengelsalarm:
agrees on this point.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 23:09 ]

• pjottum
  • Laatst online: 08:25

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

yup, agree ook.

Bovendien vind ik hem voor wattie kost in het geheel niet tegenvallen..

ping 127.212.23.124

• Shyne
quote]Shyne schreef op 17 August 2003 @ 14:10:
Me diva doet sinds kort gaar :(
al zet ik hem aan staan er -00- en wil die niet afspelen :?
ken voor de rest wel opnemen volume verander enz.
-Heb interne geheugen al geformat
-nieuwste firmware staat erop
-heb ook al geprobeert geheugen formateren op diva zelf maar dan krijg ik error :{

Oja search is gaar anders had ik het wel in diva topic gevraagt :(

iemand met dit probleem ..
tis trouwens de
Diva mp3032W
32 mb intern[/quote]

• The Dolf
  • Niet online
En doet ie het wel met een CF kaartje?

Gezocht!
Router

• Shyne
The Dolf schreef op 19 August 2003 @ 17:25:
En doet ie het wel met een CF kaartje?
Nee ook niet :|

• Luxx

Luxx

[beetje offtopic]
Weet iemand of de batterijklepjes los te verkrijgen zijn, en waar? Of is er toevallig iemand die zijn diva stuk heeft, en mij het batterijklepje wil verkopen (afgebroken pootjes zijn niet zo erg, zolang ie maar een beetje sluit). De mijne is namelijk verdwenen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier zelfde probleem. Sinds vanmiddag gaat hij niet meer lekker om met het CF kaartje. Interne geheugen is geen probleem. Met moeite krijg ik files op de CF kaart, maar als ik de speler aanzet geeft ie aan dat er geen tracks zijn. Formateren en fout-controle helpt niet.

• Luxx

Luxx

Stacium schreef op 05 augustus 2003 @ 21:02:
er zijn hier vast wel mensen wiens diva kapot is en die dus het USB-kabeltje over hebben. Aangezien ik het kwijt ben zou ik die gaarne van iemand over willen nemen :)
Ik heb even rondgekeken (aangezien ik dus nog een batterijklepje zoek), maar de usb kabeltjes zijn voor iets van $6.5 + waarschijnlijk veel porto (IA?) gewoon te bestellen op de site van diva.
We don't sell battery covers. To purchase usb cable please visit:
http://mydivaplayer.com
dus dat moet je wel lukken, succes ermee. Mocht het niet lukken, en je speler dus onbruikbaar worden, Ik wil je batterijklepje!!!

• The Dolf
  • Niet online
Luxx schreef op 26 september 2003 @ 01:42:
[...]

Ik heb even rondgekeken (aangezien ik dus nog een batterijklepje zoek), maar de usb kabeltjes zijn voor iets van $6.5 + waarschijnlijk veel porto (IA?) gewoon te bestellen op de site van diva.

[...]

dus dat moet je wel lukken, succes ermee. Mocht het niet lukken, en je speler dus onbruikbaar worden, Ik wil je batterijklepje!!!
Portokosten staan vermeld.
code:
1
2
USPS Global Express              $30.00 
FedEx Express International      $53.85

Gezocht!
Router

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Pathfinder schreef op 14 april 2003 @ 22:55:
Weet iemand wanneer de opvolger van de Diva verwacht wordt?
Dat zou ik ook wel eens willen weten, zou toch onderhand wel moeten gebeuren. Op de site staat nog niets.. Zit nu te twijfelen tussen de Diva en de Nex IA, met de Diva op nummer #1 omdat die toch ietsje kleiner en goedkoper is. Daarintegen heeft de Nex een hogere kwaliteit output naar wat ik hoor van mensen (ook door de 2 ipv 1 AA batterij) en de afstandbediening die wel makkelijk kan zijn. Als ze nou gewoon even opschieten met het releasen van die nieuwe Diva :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• The Dolf
  • Niet online
Is er een nieuwe versie aangekondigd dan?

Gezocht!
Router

Verwijderd

Stacium schreef op 05 August 2003 @ 21:02:

Dat kabeltje is gewoon een standaardding,wat veel camera's gebruiken met aan 1 kant een mini USB plug, je bent gek als je dat voor veel geld in het buitenland bestelt.....
Ik gebruik het kabeltje van de Diva ook voor mijn 2 camera's dus......

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

The Dolf schreef op 05 oktober 2003 @ 15:07:
Is er een nieuwe versie aangekondigd dan?
Ik had het ergens gelezen, weet alleen niet meer waar :| Misschien klopt het ook wel niet... Weet niet of het verstandig is om nu de 'verouderde' diva te kopen, model is toch al gauw anderhalf jaar oud. Verdere firmware upgrades zullen er zo gauw ook niet gebeuren denk ik.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Luxx

Luxx

C0nscious schreef op 05 October 2003 @ 23:11:
Weet niet of het verstandig is om nu de 'verouderde' diva te kopen, model is toch al gauw anderhalf jaar oud. Verdere firmware upgrades zullen er zo gauw ook niet gebeuren denk ik.
Nouja, het is misschien een oude speler, maar hij speelt prima mp3's. Kortom, als je vindt dat de DIVA genoeg functies heeft waarom zou je dan een modernere speler nemen? Natuurlijk zijn er mooiere, leukere en misschien wel betere spelers. Maar ik zou zo weer een DIVA kopen, hij bevalt me echt prima en doet alles wat ik wil. Verder heb ik er nog geen problemen mee gehad. Bij een nieuwe speler heb je ook altijd kans op kinderziektes.

Als er een nieuwe revisie van de DIVA uitkomt, heb je alleen kans dat de originele diva behoorlijk in prijs gaat zakken, dan is de huidige diva op dit moment idd misschien niet de beste keuze.

Iemand nog een diva batterijklepje te koop!!!! echt niet???

[ Voor 17% gewijzigd door Luxx op 06-10-2003 01:48 ]

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Luxx schreef op 06 October 2003 @ 01:46:
[...]
Nouja, het is misschien een oude speler, maar hij speelt prima mp3's. Kortom, als je vindt dat de DIVA genoeg functies heeft waarom zou je dan een modernere speler nemen?

Als er een nieuwe revisie van de DIVA uitkomt, heb je alleen kans dat de originele diva behoorlijk in prijs gaat zakken, dan is de huidige diva op dit moment idd misschien niet de beste keuze.
Tjah daar heb je gelijk in, hij heeft de eigenschappen die ik nodig heb in een mp3speler, dus waarom niet. Het zou alleen knap lullig zijn als er een week nadat ik mijn diva'tje gekocht heb de nieuwe versie uitkomt die misschien wel steviger en een beter display heeft bijvoorbeeld voor dezelfde prijs. Die kans loop je niet als zo'n apparaat net op de markt is. Maargoed, ik heb er nu gewoon een nodig, dus dan wordt dit mijn keuze uit het oh zo kleine aanbod, verder niet meer over zeuren lijkt me.

Alleen nog even bedenken of ik de 32 of 64mb versie neem (scheelt 15 euro), kan wel eens makkelijk zijn voor voice recording die paar mb'tjes :)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareonline.dk/gfx/artikel/mp3/diva1.jpg
wtf, aanklikbare camera?

[ Voor 8% gewijzigd door C0nscious op 08-10-2003 11:58 ]

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Misschien dat iemand de laatste firmware nog op zijn computer heeft staan en deze wilt uploaden. ;) Op de site kan het namelijk niet meer.

Verwijderd

Peter-Paul schreef op 09 October 2003 @ 21:37:
Misschien dat iemand de laatste firmware nog op zijn computer heeft staan en deze wilt uploaden. ;) Op de site kan het namelijk niet meer.
http://www.daisymm.com/ > mp3 players > [diva] downloads
/me had ook een directe link kunnen geven, maar wou ff aantonen dat hij heel erg lang voor je gezocht heeft.

• pp_

pp_

Ik heb helaas nooit een kabel bij mijn diva gekregen. Nu ben ik daar wel naar op zoek. ;)

[EDIT]
Het blijkt geen universeel kabeltje te zijn. De electronicazaak had het zelfs nog nooit gezien, evenals hun leverancier.
Wellicht dat iemand er een over heeft omdat hij deze ook voor zijn digitale camera (Flits flits) heeft. Ik zou meer dan blij zijn als ik deze zou kunnen overnemen.

[ Voor 61% gewijzigd door pp_ op 13-10-2003 17:08 ]

• pp_

pp_

Wellicht dat iemand anders ook de kabel van zijn digitale camera voor zijn Diva gebruikt. Ik zou dan graag willen weten welk type camera dat is, zodat ik zo misschien een kabel kan kopen. Anders zou een inkoopactie gestart kunnen worden.

[EDIT] Het is niet meer nodig bij Formosa verkopen ze ze voor 7,95 euro per stuk.

[ Voor 16% gewijzigd door pp_ op 14-10-2003 14:14 ]

Verwijderd

Canon (A40) en Minolta (S414) passen op dat kabeltje van mijn Diva, en ik geloof Trust Spycam ook

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2002 @ 01:18:
Kom langs voor een test :-)
Moet je wel even zeggen waar hij langs moet komen voor een test he, zo schiet het ook niet op 8)7

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 19:54
Kabeltje van mn compact flash kaartlezer is ook precies hetzelfde als het diva usb-kabeltje

• Luxx

Luxx

Nu nog een camara met het zelfde batterijklepje.... :-(

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 14:43
Ik heb een probleem met mijn diva, na een tijdje gaat het voluma automatisch op z'n hardst. 8)7 Dit is nogal frustrerend maar wel te verhelpen door hem op hold te zetten. Maar dit lijkt niet niet de bedoeling... heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

• Luxx

Luxx

Als ik het zo hoor zijn je knopjes gaar.... Of er zit te veel viezigheid tussen. Ik weet niet of je diva uit elkaar kan, want dan kan je hem schoonmaken en is het misschien over (wil het niet mijn mijne proberen)
Anders ehm, je hebt zeker geen garantie meer?

als je hem besluit weg te gooien, mag ik dan je batterijklepje overnemen?

• BlubberZwijn
Ik zit er over te denken een nieuwe mp3 speler te kopen, maar ik wil mijn compactflash card van 256 mb wel kunnen gebruiken, welke mp3 spelers zijn hiervoor geschikt?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
BlubberZwijn schreef op 14 december 2003 @ 12:37:
Ik zit er over te denken een nieuwe mp3 speler te kopen, maar ik wil mijn compactflash card van 256 mb wel kunnen gebruiken, welke mp3 spelers zijn hiervoor geschikt?
Frontierlabs NexIA

• BlubberZwijn
Heeft iemand trouwens nog een link naar oudere firmware versies? Ik wil nog even proberen of het misschien hieraan ligt..

• Initial G
BlubberZwijn schreef op 22 november 2003 @ 13:16:
Ik heb een probleem met mijn diva, na een tijdje gaat het voluma automatisch op z'n hardst. 8)7 Dit is nogal frustrerend maar wel te verhelpen door hem op hold te zetten. Maar dit lijkt niet niet de bedoeling... heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
heb ik ook, zeer frustrerend! heb nu een andere mp3 spelert

Verwijderd

mm na 1,5 jaar trouwe dienst begint me diva kuren te vertonen, opeens is mijn intern geheugen gehalveerd :?
van 128 naar 64. ik heb al nieuwste firmware geflashed en geformateerd maar het werkt niet, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

in windows herkent ie trouwens wel 128 mb aan intern maar hij zegt als ie boven de 64 mb aan het kopieren is dat de path too deep is ??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 14:08 ]

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sorry voor het opmhoog halen van dit topic, maar ik heb een vraag. Mijn Diva heeft een tweede leven gestart, maar hij vreet batterijen, dit is volgens mij alleen met de laatste firmware zo (2.22), is er iemand die nog een vorige firmware heeft? 2.21 oid? Volgens mij ging die wat zuiniger om met stroom.

Alvast bedankt.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste