Verwijderd
http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/154_6.jpg
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
zou het?Vrieskist schreef op 08 september 2002 @ 10:57:
Volgens mij alleen de grijze, maar als je ff mailt kan je daar meer duidelijkheid over krijgen
ja, dat doe ik dan maar he, maarja, dan willen jullie zeker dat ik het resultaat hier post...
Ik heb al een divaBaRF schreef op 08 september 2002 @ 11:00:
[...]
zou het?zal ik de gok wagen en daadwerkelijk een electronische mail gaan schrijven?
ja, dat doe ik dan maar he, maarja, dan willen jullie zeker dat ik het resultaat hier post...
wees niet bang...tis voor mijn vriendin
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
ik heb een diva met 64mb intern en 128 mb CF, maar ook met alleen de CF card erin werkt het al niet dus het moet liggen aan mij (of aan de diva
iemand een oplossing??
Verwijderd
Zo'n hoesje moet ik ookVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:02:
Bij mp3spelers.nl hebben ze nu een hoesje met een riemclip voor de diva , is die nog ergens anders te krijgen omdat ze die alleen verkopen in combinatie met een diva ?
http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/154_6.jpg
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
JoRDzz, das een beste processor die je in je comp hebt zitten:
AMD Duron 1000@1100Ghz - ECS k7s5a - 256 MB DDR- Geforce 2MX 400 64 MB- WD 40 GB 7200 rpm - DVD liteonit 16x 48x - Philips PCRW404
Bong-One schreef op 10 september 2002 @ 16:20:
offtopic:
JoRDzz, das een beste processor die je in je comp hebt zitten:
AMD Duron 1000@1100Ghz - ECS k7s5a - 256 MB DDR- Geforce 2MX 400 64 MB- WD 40 GB 7200 rpm - DVD liteonit 16x 48x - Philips PCRW404
Verwijderd
met het schuifje aan de zijkant van het ding...joRDzz schreef op 10 september 2002 @ 15:34:
Ik had ook een diva bijsteld bij mp3cdspeler.nl, 32 intern + 64mb kaartje.. Alleen nou had ik het kaartje erin in gedouwd en volgens mij zit hij verkeerd !!!en ik krijg er bijna niet uit.. moet ik echt met geweld dat ding eruit halen of moet het makkelijk gaan?
Ja da snap ik ook wel! Maar wat ik ook duw op dat knopje hij komt er NIET uit! Aan een kant van kaartje kom hij een klein stukje, maar verder niet.. Ik heb al 2 keer gebeld en moest een mailtje sturen, ik w8 nou op antwoord..schuifje aan de zijkant van het ding...![]()
Verwijderd
IddVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 16:37:
[...]
met het schuifje aan de zijkant van het ding...![]()
nou zie ik het
ff veranderen
[edit]Mijn MP3 speler doet het nu!! super ding
Stop het kaartje eens andersom in de divajoRDzz schreef op 10 september 2002 @ 16:40:
[...]
Ja da snap ik ook wel! Maar wat ik ook duw op dat knopje hij komt er NIET uit! Aan een kant van kaartje kom hij een klein stukje, maar verder niet.. Ik heb al 2 keer gebeld en moest een mailtje sturen, ik w8 nou op antwoord..
Ik heb mn speler nu een maand of 2 en nog steeds SUPER tevreden over.
Geen gekloot met te weinig ruimtje(288mb versie) geen gekloot met batterijen(12 uur op 1 aa tje)
Mooi geluid (zeker met vergelijking tot een cd speler) en absoluut antishock.
Zo heb ik weer een aantal mensen tot kopen aangezet
Verwijderd
Ben er al helemaal verslaafd aan, alleen ik wil de firmware upgraden maar ik weet niet welke ik moet kiezen: 2.19WE, 2.19WF, 2.19WM
Is er verschil tussen deze versies??
Als je je Diva aanzet, zie je welke er nu in zit. kies voor dezelfde letters.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:09:
Heb me Diva, 128MB in het rood.
Ben er al helemaal verslaafd aan, alleen ik wil de firmware upgraden maar ik weet niet welke ik moet kiezen: 2.19WE, 2.19WF, 2.19WM
Is er verschil tussen deze versies??
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nieuwe is beter?Luxx schreef op 14 september 2002 @ 17:02:
Ik zie tot nu toe de noodzaak tot upgraden nog niet echt. Misschien dat iemand me kan uitleggen waarom ik mijn firmware zou moeten upgraden?
Misschien minder stroom verbruik, beter geluid, meer functionaliteit, ik weet het niet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
http://www.mydivaplayer.com/cgi-bin/cshop/shop.cgi
Ikzelf koop namelijk de Diva 128MB en dat is dan goedkoper als ik die met meer personen bestel
Even voor de duidelijkheid
MP3000V 0MB € 49,40
MP3016W 16MB € 59,48
MP3064W 64MB € 89,72
MP3128W 128MB € 130,04
MP3224W 224MB € 190,53
Verzendkosten naar NL
1 DIVA = € 30
2 DIVA = € 33 (dus delen door 2 = € 16,50)
3 DIVA = € 36 (dus delen door 3 = € 12,00)
Mail mij als je samen met mij wilt bestellen.
klinkt als: "Inkoopactie"Supergroover22 schreef op 15 september 2002 @ 22:32:
Is er misschien iemand of 2 iemanden die met mij die Diva willen bestellen uit Amerika. Dan worden de verzendkosten namelijk lager. Met z'n 2en is het 18 euro pp. en met z'n 3en is het 12euro pp.
http://www.mydivaplayer.com/cgi-bin/cshop/shop.cgi
Ikzelf koop namelijk de Diva 128MB en dat is dan goedkoper als ik die met meer personen bestel
( /\ Zoja, dan doe ik waarschijnlijk mee! mn vriendin wil dr 1 hebben, en daar hebben ze tenminste ook de blauwe
Vooral bij oude topics
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Lijkt me niet de moiete. Zelf heb ikde 128mb versie bestelt in NL voor €170 (incl verzend).Supergroover22 schreef op 16 september 2002 @ 00:39:
MP3128W 128MB € 130,04
MP3224W 224MB € 190,53
1 DIVA = € 30
2 DIVA = € 33 (dus delen door 2 = € 16,50)
3 DIVA = € 36 (dus delen door 3 = € 12,00)
En jij vergeet de 19% btw + 4.5% douanekosten. Tevens is het op deze mannier ook moeilijk om eventuele garantie te claimen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Verwijderd
edit: ik zie net dat ie in het zip filetje staat
Verwijderd
Formoza Computers en PC Center GeleenLiquid schreef op 21 september 2002 @ 15:05:
Hoe heet de winkel in geleen waar je de diva kan kopen? En ik bedoel niet de pen.
--- UITLEG VOOR FLASHEN !! ---
To update the firmware of your Diva MP3 player, please make the following steps:
1. Extract the binary image file – SOFTWARE.SYS in directory of your choice.
2. Copy file SOFTWARE.SYS in the root directory of Compact Flash Card.
3. Turn of the player.
4. Unplug the player from USB cable.
5. Turn on the player, holding PLAY, Volume UP (+) and Volume Down (-) buttons pressed.
6. The LCD screen should display shortly "Init", after that "Prog".
7. When the "Prog" title appears, you can release the buttons.
8. After about 1min and 30 sec, the display should change to "Read"
9. If everything is OK, after 1min the "Done" title should be displayed, else "Err" will be titled.
10. After "Done" displayed, you should turn off the player.
11. On next power up, new software release version should be displayed.
------------------------------
Verwijderd
Verwijderd
check ff of het Mpeg1,2,3 is ... hij ondersteund alleen mpeg1 geloof ik
het nummer is een mpeg2.0 layer 3
met welk programma kan ik hem omzetten naar een mpeg1 layer 3?
VirtualDub of doet dat alleen videoVrieskist schreef op 24 september 2002 @ 17:06:
check ff of het Mpeg1,2,3 is ... hij ondersteund alleen mpeg1 geloof ikals je het hele topic had doorgelezen had je het geweten, of als je de diva pagina had gelezen :)[/quot
het nummer is een mpeg2.0 layer 3
met welk programma kan ik hem omzetten naar een mpeg1 layer 3?
Anders met winamp en de diskwriter plugin omzetten naar een wav en hem dan met een ander progje encoden
Verwijderd
oke met een ander progje schiet ik niks mee op en kan het met virtual dub nou wel of niet?Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:50:
[...]
VirtualDub of doet dat alleen video
Anders met winamp en de diskwriter plugin omzetten naar een wav en hem dan met een ander progje encoden
Enneh, virtualdub werkt niet geloof ik.
Verwijderd
Ik krijg mijn speler morgen pas binnen maar had nu al ff batterijen gekocht.
Zijn het van die 1.2V krengen.
Dus welke moet ik nou hebben? (voordat ik weer een miskoop bega)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik had al eens eerder schade, gelukkig alleen uiterlijke schade, nadat ik hem bijna had geplet toen ik hem in mijn broekzak had en ik van mijn fiets af klepte en ik er dus vol op landde (op het ruige asfalt)
Ik heb hem nog maar een paar maand, als het zo doorgaat is er over een paarmaanden niks meer van over!
pics:

allemaal hoeken en dingen missen eraf, hier issie nog helemaal goed
Verwijderd
BIJ DE 1e KEER BATT ERINDOEN
maja ik had geen zin om hem daarvoor terug te sturen en dan nog een week of 3 zonder te zitten
nog een vraagje, wat is dat 'gaatje' aan de bovenkant (aan de andere kant dan de jackplug) bij mij zit daar namelijk geen plastic meer overheen, ik zou niet weten waarvoor dat dient...
Heb net ook sinds een weekje m'n Diva speler (32mb+256 CF). Ben er erg tevreden over. Maarrrrrrrr....het lukt me maar niet om dat ding lekker met mijn PC te laten samenwerken. Als ik hem inplug wordt 'ie herkend en krijg ik een Removable Drive, maar dan wordt m'n systeem gelijk rete-instabiel. Soms kan ik een tijdje bestanden uploaden naar m'n speler, soms slaat het hele ding vast tot ik hem ontkoppel.
Als ik probeer hem op de normale manier te stoppen (op het USB-icoontje klikken en USB Mass Storage Device stoppen) dan loopt dat proces ook vast.
Ik heb het bange vermoeden dat het gewoon aan mijn USB-controller ligt. Heb een ECS K7S5A en ik weet dat de gebruikte SIS 7001-USB controller een probleemgevalletje is, maar toch hoop ik dat hier iemand nog iets anders weet voor ik een USB-kaartje ga aanschaffen.
Ik draai Windows 2000 Pro
512 MB DDR
Athlon 1200
Alvast bedankt voor de reacties!
Pajter
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
volgens mij wordt die niet ondersteund volgens de site
en als dat wel het geval is, jah dan kan het weinig anders zijn dan je usb controller jah
Moet alleen even nadenken of ik een nieuw mobo of een los usb-kaartje ga kopen. Mobo loopt verder probleemloos.
Pajter
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
dat plugje boven op dat ding waar dat plastic ding op zitjw schreef op 07 oktober 2002 @ 19:41:
bij mij is ook de eerste dag al het klepje afgebroken, heel vreemd dat ze dat niet sterker maken,
nog een vraagje, wat is dat 'gaatje' aan de bovenkant (aan de andere kant dan de jackplug) bij mij zit daar namelijk geen plastic meer overheen, ik zou niet weten waarvoor dat dient...
is toch voor die camera die je erop kan aansluiten
die is nog niet leverbaar staat op de site
vandaar
Ik heb hem ook met de k7s5a. Ik moet vaak gewoon opnieuw opstarten voordat hij voor de 2e keer wordt herkent. Dus de eerste keer doet hij het gewoon! Ja ik gebruik anders gewoon mijn p166wcduck schreef op 09 oktober 2002 @ 12:51:
Zijn er nog meer mensen die dit apparaar in combinatie met de ECS k7s5a gebruiken? Ik ben van plan dit ding aan te schaffen, maar dan moet ie natuurlijk niet vast gaan lopen.
Ja, dat heb ik dus ook. De eerste keer doet hij het gewoon, maar daarna kan ik hem niet stoppen en moet dus inderdaad herstarten voor hij hem opnieuw wil herkennen. Vind ik persoonlijk erg irritant als je bijvoorbeeld even de CF-kaart wilt vervangen. Om nog maar te zwijgen van de stabiliteitsproblemen. (zie m'n vorige post)joRDzz schreef op 09 oktober 2002 @ 16:16:
[...]
Ik heb hem ook met de k7s5a. Ik moet vaak gewoon opnieuw opstarten voordat hij voor de 2e keer wordt herkent. Dus de eerste keer doet hij het gewoon! Ja ik gebruik anders gewoon mijn p166
Ligt dus ben ik bang toch echt aan de K7s5a
Verwijderd
het ding geeft dus problemen met de USB controller van de K7s5a
ook weer geconstateerd
Verwijderd
je moet het maar net weten toch???Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:10:
ah tuurlijk!
de camera... stom dat ik daar niet aan gedacht had...
ik krijg morgen mijn 2 diva's ook een rode en een blauwe
als tpg tenminste even op komt dagen
Heb de diva(rode) 256+32Flashcard al zon 3 maanden.
Maar, ik kan mn firmware niet meer updaten.
Iemand dit probleem ook?
Ik doe precies zoals ik het altijd doe.
Opstarten met de play knop+bijde volume knoppen...
Verwijderd
gvd 1 doet het er niet gaat niet aan. niks doet hij ik ben het nu echt spuug zat
als ze ruzie willen krijgen ze ruzie
oja ze hebben nu al ruzie ga niet nog eens een week wachten op een nieuwe
en nee ze krijgen geen 5 euro verzend kosten van mij ze kunnen mijn rug op
Verwijderd
- herkent windows em?
- contact opnemen met leverancier
firmware moet op intern geheugen, dus niet op flashcard, die moet je er ook uittrekken voordat je de firmware op je interne mem wil zetten. na de firmware update kan je wel weer die flash erin duwen.dave01 schreef op 10 oktober 2002 @ 20:58:
Een probleem
Heb de diva(rode) 256+32Flashcard al zon 3 maanden.
Maar, ik kan mn firmware niet meer updaten.
Iemand dit probleem ook?
Ik doe precies zoals ik het altijd doe.
Opstarten met de play knop+bijde volume knoppen...
Verwijderd
en ik hoef de verzend kosten niet te betalen
ze hebben het erheen sturen van de kapote betaald en een nieuwe terug sturen kost me ook niks
ga ze geen 5 euro geven bij mp3speler.nl voor verzenden heb hem niet eens gebruikt
Verwijderd
Vrieskist schreef op 11 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
firmware moet op intern geheugen, dus niet op flashcard, die moet je er ook uittrekken voordat je de firmware op je interne mem wil zetten. na de firmware update kan je wel weer die flash erin duwen.
Wat is hier :):D aan? beetje vaag geschreven, dat moet ik toegeven
Die NexIIe is wat groter volgens mij:BaRF schreef op 15 oktober 2002 @ 08:59:
ik zal hier wel op partijdige grond zitten, maar ik twijfel tussen de Diva en de NexIIe... suggestiesch?
90mm x 60mmx 20mm
De Diva is: 56mm x 78mm x 18mm
Ook ondersteunt deze geen VBR. Zelf zit ik te twijfelen tussen de Diva en de Freecom Beatman flash. Ik ga waarschijnlijk voor de Freecom.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
hoe kom ik in de root directory
kan iemand mij dit vertellen
Bij welke dan?? Bij die van mijn zusje duurt het toch echt maar een paar seconde..Vrieskist schreef op 01 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
Waar een wanneer heb je em besteld? En wat voor kleur heb je?
Trouwes, duurt het ook lang met laden van mp3s? (dus mp3 speler aan en dan een mp3 afspelen). Bij mijn mp3cdspeler wel, als het een volle cd is duurt het snel 20 tot 30 seconden ofzo...
(iRiver iMP150)
Ehhh, de Nex IIe ondersteund wel VBR en WMA, welke de diva niet ondesteund. Ik zelf vind het scherm van de diva erg lelijk.wcduck schreef op 15 oktober 2002 @ 10:57:
[...]
Die NexIIe is wat groter volgens mij:
90mm x 60mmx 20mm
De Diva is: 56mm x 78mm x 18mm
Ook ondersteunt deze geen VBR. Zelf zit ik te twijfelen tussen de Diva en de Freecom Beatman flash. Ik ga waarschijnlijk voor de Freecom.
De Beatman werkt op een AAA batterij, vind ik ook niet echt fijn.
Van de beatman is de firmware niet up te graden en hij maakt gebruik van SmartMedia, dus je kan er niet heel erg veel geheugen in kwijt.
Ik zelf heb net een Nex IIe besteld. Lijkt mijn de beste keuze.
ik heb em ook daar besteld, ook op vrijdag na 5'en. Ik kreeg em toen dinsdag ochtend binnen.MariahCareyLover schreef op 15 oktober 2002 @ 17:33:
afgelopen vrijdag na vijfen besteld en nog niks binnen, misschien ben ik ongeduldig, maar hoe lang duurt het gemiddeld bij www.mp3spelers.nl?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
|<< = knop voor terug
>>| = knop voor verder
>|| = play/pause knop
- = volume down knop
+ = volume up knop
Formatteren:
1. Zet de speler uit
2. Houd |<<, >>| en >|| ingedrukt tot je FORMAT INT ziet (of card). Bevestig met >||
Firmware upgraden:
1. Zorg dat er geen CF kaart in je speler zit
2. Zet de software.sys van Diva pagina met de verkenner ofzo op je Diva
3. Koppel de USB kabel los en zet de speler uit
4. Houd - , + en >|| ingedrukt. Er komt nu achtereenvolgens te staan: PROG, READ, DONE
Dat is alles. En het is inderdaad moeilijk terug te vinden in Manual of op de FAQ van Diva. Erheen mailen helpt gelukkig wel
Verwijderd
gvd
en er komt ook geen diva meer binnen ja die van mijn vriendin die doet het namelijk wel
athans die kreeg klachten dat ze een hele harde echo hoorde