Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik vraag me af of jullie allemaal oplaadbare batterijen gebruiken...zoja, welke zijn goed?

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 09:23

jw

Je kunt het beste GP batterijen gebruiken (ik heb er ook een lader bijgekocht) deze heb ik bij http://www.mp3cdspeler.nl gekocht!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
Ik heb gewoon van die oplaadbare batterijen bij de HEMA weg en ook een lader erbij gehaald. Batterijen zijn iets van ¤5 en zijn 750mAh de lader is ¤6 en daar kunnen 4 AA, of 4 AAA of 2x 9v batterijen in.

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 14:25
Ik zag op GadgedDelivery een mp3 speler met een opslag capaciteit van 20GB!!!! dat zijn 20000 minuten en staat gelijk aan 500 cd'tjes

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

woutertje schreef op 12 augustus 2002 @ 15:53:
Ik zag op GadgedDelivery een mp3 speler met een opslag capaciteit van 20GB!!!! dat zijn 20000 minuten en staat gelijk aan 500 cd'tjes
Wat voor opslag medium dan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Vrieskist
Delphi schreef op 12 augustus 2002 @ 16:08:
[...]
Wat voor opslag medium dan?
Gewoon een hardeschijf zit daarin.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vrieskist schreef op 12 augustus 2002 @ 16:13:
[...]
Gewoon een hardeschijf zit daarin.
En dan daar een rondje mee hard lopen?

Heeft dat ding USB 1.1 dan?

• woutertje
  • Laatst online: 28-11 14:25

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:08
Heeft iemand enig idee wat de douane kosten zijn voor de Diva? Ik kreeg net namelijk een briefje van de NPD dat hij voor me klaar ligt. Alleen deze kosten moet ik nog voldoen.

Verwijderd

NPD moet weten wat de kosten zijn.

• polleke
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:01:
NPD moet weten wat de kosten zijn.
Snap ik...Ben alleen benieuwd. Ik zal maar rustig af wachten totdat ik mijn divaatje met 224 mb intern thuis heb!

Verwijderd

Beste mensen,
Na enig speurwerk ben ik er nog steeds niet achter of de DIVA mp3 spelertjes nu ook in de 128 mb intern of 64 mb interne smaak te vergrijgen zijn in nederland. Ik vind alleen de 32mb interne smaak met uitbreidingsmogelijkheid op een kaartje Klopt dit ?
Zo Ja heeft en iemand ervaing met bv 128mb smaak in he buitenland. meer intern geheugen is toch wel fijn namelijk

• Vrieskist
Met Compact Flash kaarten uitbreiden is ook niets mis hoor ...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb liever meer MB op de flash kaart, omdat hij deze als drive ziet als je je Diva aansluit. Wil je je interne mem benaderen dan moet je die flash kaart eruit halen.

• Vrieskist
Ja, dat bedoel ik, het internet bewaar ik voor voice recorden :) Niet dat ik die vaak gebruik, maar misschien is het ooit handig!! :)

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Huh, kan je me dat een beter uitleggen? Hoe zit de Diva player de flashkaart anders dan het interne geheugen? En hoe zit dat met (bijvoorbeeld) windows via USB?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Ik dacht dat er minder stroomverbruik was met intern. plus het is wel 32 mb is 10 nummers. en was 32 mb nou 1 uur opnemen of kan je nog een soort kwaliteitsinstelling maken ? longplay ?

• Vrieskist
1) 32mb is 2 uren opnemen met de voicerecorder.
2) Als je iets op het interne geheugen wil zetten moet je hem aansluiten op de usb zonder de flashkaart erin. Wil je mp3's op de flashkaart wilt zetten, moet je hem aansluiten op de usb poort met de flashkaart erin.

• Luxx

Luxx

en hoe zit het dan met het afspelen, als je flash er in zit, kan je dan je intern afspelen?

• Vrieskist
ja hoor. Dan gooit ie zeg maar alles bij elkaar en speelt ie eerst het intern en daarna het flash af.

Trouwens ik heb een trucje gevonden, hiermee kan je de equalizer echt heel precies instellen!!

Volg deze stappen:

In playback 'sh' and '<<' ->USR-> 'play' button and with << and >> you go to different frequency '+' and '-' for setting the desired level

Je kon al via 'sh' -> '-' en '+' de bass en treble aanpassen, maar nu kan je dus op allerlei niveau's de equalizer aanpassen.

Ook kan je switchen tussen de ID3TAG en de elapsed time

Druk op 'sh' en 'play'

Via: http://worldisdigital.com...player_firmware_info.html

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 17:50:
Beste mensen,
Na enig speurwerk ben ik er nog steeds niet achter of de DIVA mp3 spelertjes nu ook in de 128 mb intern of 64 mb interne smaak te vergrijgen zijn in nederland. Ik vind alleen de 32mb interne smaak met uitbreidingsmogelijkheid op een kaartje Klopt dit ?
Zo Ja heeft en iemand ervaing met bv 128mb smaak in he buitenland. meer intern geheugen is toch wel fijn namelijk
Ben je een slechte speurder. |:( Diva is al lang in alle smaken beschikbaar.

Prijzen voor 64Mb intern geheugen pricewatch: Diva MP3 Player (64MB)
Prijzen voor 128Mb intern geheugen pricewatch: Diva MP3 Player (128MB)
224Mb intern pricewatch: Diva MP3 Player (224Mb)

Verwijderd

Vrieskist schreef op 13 augustus 2002 @ 21:33:
1) 32mb is 2 uren opnemen met de voicerecorder.
2) Als je iets op het interne geheugen wil zetten moet je hem aansluiten op de usb zonder de flashkaart erin. Wil je mp3's op de flashkaart wilt zetten, moet je hem aansluiten op de usb poort met de flashkaart erin.
2 uur opnemene he? waarom zou je dat willen:P
en is het trouwens ook niet sneller als je met je card reader die files erop zet en eraf?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:47:

2 uur opnemene he? waarom zou je dat willen:P
en is het trouwens ook niet sneller als je met je card reader die files erop zet en eraf?
Met de Diva zit je gewoon tegen de max van USB aan. Daarom gaat het niet zo snel.

• Vrieskist
De diva is een card reader, dus ik denk niet dat als je een losse card reader koopt het sneller zal gaan. Hier kan ik ongeveer 100mb in 4 minuten kopieren ofzo ...

Verwijderd

Sorry,
Ik vond al die verschillende veries niet duidelijk in de pricewatch, Dus wel verschillende interne geheugen smaakjes.
Helaas zie op geen van de spelertjes een radio. Liefst wil ik ook radio op mn aankomende spelertje voice rec is een must. Heeft iemand een leuk idee ??

• Vrieskist
die Iriver SlimX ofzo ... die heeft wel radio ... meeste mp3 spelers hebben geen radio volgens mij ...

-> Het grote Iriver IMP350 topic

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 21:32

Phydomir

Dennis

Ff een vraagje, zijn er meer mensen waarvan de hoekjes aan het slijten zijn, de verf heb ik het dan over, d'r komt bij mij gewoon een geel/buine waas overheen... Hij doet het verder echt perfect maar dat hij zo slecht gespoten is dat de verf er nu al af gaat vind ik een beetje jammer

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Vrieskist
Hier is het nog goed ... maar ik ben er ook ultra voorzichtig mee :)

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
hehe, eindelijk eens in winkel in Amsterdam die deze dingen verkoopt.
hoef ik hem niet uit Geleen te halen... (no offense sandu :P )

Ik hoor wel erg goeie berichten; was al gaan twijfelen of ik hem wilde kopen maar nu weet ik het toch bijna zeker.
12 uur playtime klinkt ook erg goed :)

enne... over die bit-rates... welk programma is aan te raden om snel een groot aantal mp3's van bitrate te veranderen? ik vind het zo stom als ik die muziek opnieuw van de CD moet gaan rippen...

Verwijderd

[quote]SEFje schreef op 16 augustus 2002 @ 00:31:

In Amsterdam zitten onze mensen :9

• SEFje
[quote]Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:34:
SEFje schreef op 16 augustus 2002 @ 00:31:

In Amsterdam zitten onze mensen :9
Lijkt wel de mafia... :>

Ik dacht al; waarom geeft hij nou een link waarin ook andere winkels dan formoza staan... >:)

• polleke
ik wacht nu steeds geduldig op mijn diva uit de "states"... Iemand anders al ervaring met een speler uit amerika?

Verwijderd

tis veranderd, heb nu de MPIO DMG besteld, 237 euro (jaja, nieuw :D) en hem m vrijdag in huis duzzzz maar goed...iig bedankt voor de reacties!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 23:40

Trebbors

Failure is no option!

Vanmiddag persoonlijk opgehaald in Geleen. Heb voor de blauwe gekozen, rood en grijs waren ook nog op voorraad. Perfecte service, uitgeprobeerd en al.

Mooi app. werkt perfect. Moet alleen nog even uitzoeken hoe nog een grotere bassboost erin te krijgen want dat wil nog niet echt. Verder niks mis mee!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Als ik de player uitzet, en ik zat bijvoorbeeld midden in een liveset van 80min, en ik zet de player weer aan dan begint deze weer bij het begin van de mp3.

Is hier een oplossing voor?

• Animal
  • Laatst online: 15-11 14:26
Nou ik heb hem nu denk al 2 weken en ik heb er nog geen klachten over
Maar idd hij beschadigt wel snel maar ik moet hem ook niet samen met mn sleutels in mn zak stoppen ;)

Maar idd ik heb TE weinig bas op mn sennheiser MX400 terwijl de bas op 6 staat (@ Jazz voorkeur)

Iemand hier nog iets voor??

Maar ik ben er nog steeds erg tevreden over(288mb versie)
Trebbors schreef op 21 augustus 2002 @ 11:25:
Als ik de player uitzet, en ik zat bijvoorbeeld midden in een liveset van 80min, en ik zet de player weer aan dan begint deze weer bij het begin van de mp3.

Is hier een oplossing voor?
Dat is ook mijn vraag

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 28-11 21:27
It's not a bug, it's a feature :P

• Graver256
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 13:59
Ik ben van plan om veel live-sets te luisteren op de speler en vraag me dan ook af of je via de display b.v. op min. 40 kan beginnen ? Of moet je (traag) doorspoelen ?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 16:49
dave01 schreef op 21 augustus 2002 @ 15:53:
Nou ik heb hem nu denk al 2 weken en ik heb er nog geen klachten over
Maar idd hij beschadigt wel snel maar ik moet hem ook niet samen met mn sleutels in mn zak stoppen ;)

Maar idd ik heb TE weinig bas op mn sennheiser MX400 terwijl de bas op 6 staat (@ Jazz voorkeur)

Iemand hier nog iets voor??

Maar ik ben er nog steeds erg tevreden over(288mb versie)

[...]

Dat is ook mijn vraag
IK HeB Ook mx400 ERbiJ En IK vinD dE bAS weL OK Op 6 (je mOET HEm OOK NIeT TE lUID ZEtteN!! ) (Fuck dE rUK sTAaT nog aan... zo dat is beter :P .)

En hij beschadigd idd snel, maar hij is wel shockproof want ik klepte laatst op mijn bek met de fiets toen ik de diva in mijn broekzak had, ik ben er vol op terechtgekomen natuurlijk! Ikzelf had geen schrammetje maar de diva was helemaal afgeschaaft (o.a. de shift knop is 2x zo klein nu :( ) , maar alles functioneerd nog :)

• Vrieskist
Als je die mx400 wat verder in je oor duwt, dan heb je wel veel bass ;)

Maar ik heb eerder in dit topic beschreven hoe je de equalizer kunt instellen, en dan bedoel ik niet die equalizer die in de handleiding staat, maar de uitgebreide :)

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 28-11 21:27
En...? Was hij overgeslagen? Mijnes begint ook al her en der de lak te verliezen. Maar da zie je niet als hij in je jaszak zit toch? Wel al het batterijklepje moeten lijmen: de scharnierpinnetjes zijn niet echt duurzaam uitgevoerd.

• Crysania
  • Laatst online: 09:57
Titanicfanatic schreef op 22 augustus 2002 @ 08:31:
En...? Was hij overgeslagen? Mijnes begint ook al her en der de lak te verliezen. Maar da zie je niet als hij in je jaszak zit toch? Wel al het batterijklepje moeten lijmen: de scharnierpinnetjes zijn niet echt duurzaam uitgevoerd.
ze zijn dus eigenlijk heel erg schade gevoelig als ik dit zo lees, misschien toch een reden om er geen te halen.

heeft iedereen hier last van???

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:07

Canon23

>>MY<< world

Volgens mij is dit als is gezegd in dit topic maar kan het niet meer vinden, dus bij deze:

Min batterij klepje sluit niet mooi, dit komt volgens mij door dat zwartje lipje erin omdie batterij eruit te wippen...
Hebben meer mensen hier last van?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

De batterij die met Diva komt is 1mm dikker dan normaal. Koop eentje in de winkel en dan heb je dit probleem niet meer :)

• psilo
  • Laatst online: 06-02 23:36
mensen :) heb ook zo'n ding besteld bij mp3cdspels.nl oid... vandaag gekregen met de post.. leuk ding :) alleen heb een probleempje, heb 32mb in het ding zelf en een kaartje van 128mb erbij.. mp3's op het interne geheugen van het ding zetten en afspelen gaat goed, maar als ik ze op het kaartje zet hoor ik allemaal "hikjes" in de nummers en kapt hij na een paar seconden met afspelen.. dacht eerst dat het kwam omdat ik de mp3s in VBR had gezet maar hij doet het ook met andere soorten mp3s.. ook het verwijderen van de mp3s van het kaartje lukt niet echt, hij verwijdert ze wel maar als ik later weer kijk staan de bestanden er nog op.... iemand anders dit ook gehad? ik las ergens in dit topic over het formatteren van die kaartjes ofzo, iemand hier die mij daar meer over kan vertellen?

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

psilo schreef op 22 augustus 2002 @ 18:31:
mensen :) heb ook zo'n ding besteld bij mp3cdspels.nl oid... vandaag gekregen met de post.. leuk ding :) alleen heb een probleempje, heb 32mb in het ding zelf en een kaartje van 128mb erbij.. mp3's op het interne geheugen van het ding zetten en afspelen gaat goed, maar als ik ze op het kaartje zet hoor ik allemaal "hikjes" in de nummers en kapt hij na een paar seconden met afspelen.. dacht eerst dat het kwam omdat ik de mp3s in VBR had gezet maar hij doet het ook met andere soorten mp3s.. ook het verwijderen van de mp3s van het kaartje lukt niet echt, hij verwijdert ze wel maar als ik later weer kijk staan de bestanden er nog op.... iemand anders dit ook gehad? ik las ergens in dit topic over het formatteren van die kaartjes ofzo, iemand hier die mij daar meer over kan vertellen?
Rtfm ;)

Op de cd staat de manual (pdf). Daar staat alles in.

• psilo
hehe... nah ik zie d'r niets over hikkende mp3's instaan...

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

psilo schreef op 22 augustus 2002 @ 19:05:
hehe... nah ik zie d'r niets over hikkende mp3's instaan...
Ik doelde op het formatteren. Ik had eff de quote in moeten korten.

• psilo
ohh.. ok ;)

naja heb het kaartje net geformatteerd, wat nieuwe mp3s op gepleurd.. maar hij hikt nog steeds ;(

edit:
firmware update gedaan naar versie 2.19WF, maar hikt nog steeds :( ik hoop dat ik gewoon iets fout doe, geen zin om zooi op te sturen enzo grmbl :(

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

kheb m'n divaatje nu al bijna 2 maanden, echt onwijs tevreden ermee, heb em wel ff zwart gespoten, nadat de verf begon te bladderen :) zwart staat trouwens wel stoerder dan dat standaard grijs zilver :p

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• psilo
hmmz ik merk dat die bliepjes/hikjes random zijn.. dus het gaat waarschijnlijk fout bij het lezen van dat CompactFlash kaartje...

• psilo
argh wat is dit voor zooi.. net stond m'n berichtje d'r nog niet... ik nog een keer typen staat ie er wel weer? naja...

[ Voor 0% gewijzigd door psilo op 22-08-2002 21:17 . Reden: dubbel.. ]

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Ik heb een probleem met de playlist.

Ik maak in Music Loader (programma wat erbij zit) een playlist aan en de nummers erin. Zet het over naar de player. Kies op player voor de playlist Hij staat op nummer 01. Druk ik op play springt hij naar het laatste nummer bijvoorbeeld 06. Maar speelt nog niks af. Ik krijg het niet werkend. Doe ik iets verkeerd? Wie kan het mij vertellen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

psilo schreef op 22 augustus 2002 @ 19:21:
ohh.. ok ;)

naja heb het kaartje net geformatteerd, wat nieuwe mp3s op gepleurd.. maar hij hikt nog steeds ;(

edit:
firmware update gedaan naar versie 2.19WF, maar hikt nog steeds :( ik hoop dat ik gewoon iets fout doe, geen zin om zooi op te sturen enzo grmbl :(
is het een cheap, neen, langzaam cf kaartje? want dat scheelt denk ik ook wel toch? Ik wil misschien de diva voor mn girly halen, maar als ik dat allemaal zo lees over snel beschadigen en klepjes die afbreken, denk ik al snel - dat is niets voor mn sloopgrage Lauz... :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Crysania
  • Laatst online: 09:57
BaRF schreef op 24 augustus 2002 @ 10:32:
[...]

is het een cheap, neen, langzaam cf kaartje? want dat scheelt denk ik ook wel toch? Ik wil misschien de diva voor mn girly halen, maar als ik dat allemaal zo lees over snel beschadigen en klepjes die afbreken, denk ik al snel - dat is niets voor mn sloopgrage Lauz... :X
ik twijfel ook nog door al de beschadigingen van iedereen

Verwijderd

Moet je niet twijvelen. Vanaf september kan je een klein tasje kopen voor Diva. (net als voor mobile tel). Dan kan je beschadigingen voorkomen.

• Vrieskist
Trebbors schreef op 23 augustus 2002 @ 18:57:
Ik heb een probleem met de playlist.

Ik maak in Music Loader (programma wat erbij zit) een playlist aan en de nummers erin. Zet het over naar de player. Kies op player voor de playlist Hij staat op nummer 01. Druk ik op play springt hij naar het laatste nummer bijvoorbeeld 06. Maar speelt nog niks af. Ik krijg het niet werkend. Doe ik iets verkeerd? Wie kan het mij vertellen.
Zijn die liedjes die niet afspelen misschien Mpeg2 layer3? i.p.v mpeg1 layer3? De diva ondersteund alleen de laatste namelijk ... misschien in de toekomst d.m.v firmware updates wel meer soorten mp3s, maar nu alleen nog die mpeg1.... Trouwens, de meeste liedjes zijn in mpeg1 ... alleen musicmatch en nog een paar van die vage programma's hebben mpeg2 omdat die betere kwaliteit op lagere bitrates bieden.
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 16:47:
Moet je niet twijvelen. Vanaf september kan je een klein tasje kopen voor Diva. (net als voor mobile tel). Dan kan je beschadigingen voorkomen.
Ik heb weinig last van krassen enzo, het batterij klepje steekt iets omhoog door het zwartje lipje waarmee je de batterij eruit kan halen. Maar een tasje lijkt me best onhandig ....

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Vrieskist schreef op 24 augustus 2002 @ 17:31:
[...]

Zijn die liedjes die niet afspelen misschien Mpeg2 layer3? i.p.v mpeg1 layer3? De diva ondersteund alleen de laatste namelijk ... misschien in de toekomst d.m.v firmware updates wel meer soorten mp3s, maar nu alleen nog die mpeg1.... Trouwens, de meeste liedjes zijn in mpeg1 ... alleen musicmatch en nog een paar van die vage programma's hebben mpeg2 omdat die betere kwaliteit op lagere bitrates bieden.
Nee, want als ik de playlist uit zet worden ze wel afgespeeld. Dus dat is helaas het probleem niet.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

psilo schreef op 22 augustus 2002 @ 21:09:
hmmz ik merk dat die bliepjes/hikjes random zijn.. dus het gaat waarschijnlijk fout bij het lezen van dat CompactFlash kaartje...
Hmmz ligt aan de compact flash kaartjes

Ik heb een sandisk en heb er ook last, een vriend van me met een ander kaartje (met een paarsachtig stickertje erop heeft er geen last van in mijn diva dus.... ff mp3cdspeler stalken :D

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• psilo
mjah had ze al gemaild, en moet hem opsturen.. de hele rotzooi.. kost me ook nog weer geld dus :/

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik ga ze ook mailen, maar het enigste wat ik opstuur is het compactflash kaartje van Sandisk!

• Vrieskist
Je kan wel zien of het aan het kaartje ligt als een ander kaartje wel goed werkt :D ... Als het met beide kaartjes niet goed werkt is er een grote kans dat er wat mis is met je mp3 speler zelf :)

Verwijderd

Ik stap af van het Diva idee, ik bestel een IDO i70d met 128MB intern en een 128MB secure digital kaartje bestel ik ook deze week.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Vrieskist schreef op 25 augustus 2002 @ 13:08:
Je kan wel zien of het aan het kaartje ligt als een ander kaartje wel goed werkt :D ... Als het met beide kaartjes niet goed werkt is er een grote kans dat er wat mis is met je mp3 speler zelf :)
Ligt aan het kaartje tis dus getest en met die andere geen probs dus... :)

• Vrieskist
Canon23 schreef op 25 augustus 2002 @ 16:38:
[...]

Ligt aan het kaartje tis dus getest en met die andere geen probs dus... :)
Ah mooizo :) Tis verder een mooi mp3 spelertje :)

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe met de playlists? Want het werkt nog niet :(

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Trebbors schreef op 25 augustus 2002 @ 21:10:
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe met de playlists? Want het werkt nog niet :(
jouw probleem is hetzelfde volgens mij als wanneer je een mp3 playlist maakt in winamp, en vervolgens de mp3s verwijderd of verplaatst. (dan skipt ie ze ook allemaal)

Ik denk dus dat jouw playlist verwijst naar een verkeerde locatie (bv harde schijf?) kijk eens naar je playlist met bv notepad, en check of daar gewoon de filenaam staat of idd bv "c:\mp3\blah\flok.mp3" :)

Verwijderd

Support zegt:
"Diva playlists can be done with the Music Loader program,
but they are just a TXT files that can be edited with the notepad.
The only requirement is that all the letters must be CAPITAL."

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 14:21:
Support zegt:
"Diva playlists can be done with the Music Loader program,
but they are just a TXT files that can be edited with the notepad.
The only requirement is that all the letters must be CAPITAL."
Ja gelukkig het probleem is nu opgelost. Snap er niks van waarom music loader dit niet automatisch doet. Moet alle playlists nu zelf aanpassen. Maar goed, ben blij dat het niet aan me Diva player lag. Thanks!

• Animal
  • Laatst online: 15-11 14:26
is er al iemand bezig met het tweaken van de firmware of speler zelf??;)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

heeft iemand ervaring met de Diva Music Pen?

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetdelivery.nl/Images/Products/g23-1.jpg

misschien al besproken in deze draad, maar het is een beetje lang om uit te pluizen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Music Pen werkt net als Diva Mp3 speler. De einige nadeel is dat je de geheugencapaciteit kan niet uitbreiden. Voor de rest de speler qua bediening en geluidkwaliteit is zelfde als Diva Mp3 player.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
Ik snap nog 1 ding niet: moet je nou om het intern geheugen te gebruiken de kaart eruit halen (tijdens het afspelen dus)?

• SEFje
ajampaniki schreef op 27 augustus 2002 @ 19:03:
Ik snap nog 1 ding niet: moet je nou om het intern geheugen te gebruiken de kaart eruit halen (tijdens het afspelen dus)?
Ik denk dat dat wel automatisch gaat, volgens mij is dat alleen voor het uploaden van tracks...

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Allleen voor het uploaden van tracks op het interne geheugen moet je het extra geheugen eruit halen. Voor het afspelen kun je kiezen, intern extern of allebei.

• ajampaniki
Ja maar stel ik maak een playlist: een deel op me intern en een deel op me externe geheugen. En ik verwissel vervolgens het externe geheugen. Gaat ie dan gewoon naar de volgende op het lijstje als ie een liedje tegen komt die er dus niet is?

• ajampaniki
SEFje schreef op 16 augustus 2002 @ 00:31:
Waar zat die winkel, welke versies en hoeveel kosten ze daar?

Verwijderd

ajampaniki schreef op 27 augustus 2002 @ 22:34:
[...]

Waar zat die winkel, welke versies en hoeveel kosten ze daar?
www.mrcomputer.nl

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:53:
Music Pen werkt net als Diva Mp3 speler. De einige nadeel is dat je de geheugencapaciteit kan niet uitbreiden. Voor de rest de speler qua bediening en geluidkwaliteit is zelfde als Diva Mp3 player.
maar het voordeel is dat deze er beter uitziet, 64 MB vast geheugen en een speaker heeft...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:53:
maar het voordeel is dat deze er beter uitziet, 64 MB vast geheugen en een speaker heeft...

en het uitbreiden van een flash mp3-speler stelt meestal toch niets voor...
je gaat van 64MB naar 128 MB...128MB. is nogsteeds niets vergeleken met een harddisk mp3-speler, dus moet je gewoon tevreden zijn met die 64MB als je een flash-speler koopt denk ik...

Verwijderd

Ook bestaat Music Pen met 96Mb :-)
De ineterne speaker stelt niets voor (echt), maar voor de rest is een prachtig apparaatje.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hoe formateer je je compact flash kaartje...zie het niet 123 staan in de handleiding en tis gezegd in het topic, maar ben te lui om te zoeken :+

• pilsjesman
  • Laatst online: 17-10 17:56

pilsjesman

GEEN icon !

Mooooody schreef op 28 augustus 2002 @ 11:03:
[...]

en het uitbreiden van een flash mp3-speler stelt meestal toch niets voor...
je gaat van 64MB naar 128 MB...128MB. is nogsteeds niets vergeleken met een harddisk mp3-speler, dus moet je gewoon tevreden zijn met die 64MB als je een flash-speler koopt denk ik...
Nou de diva kan zo van 32 naar 544 MB :)
Als je de 224 intern neemt en er een 512 mb flash kaartje bijsteekt ......... :9

Dus dat is geen probleem.
En zo super duur zijn die kaartjes nog niet.
Persoonlijk lijkt me 128 mb intern eerst wel voldoende.

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• ajampaniki
Kdenk dak toch maar de diva 32mb intern+128mb extrern neem voor 175 eurootjes. Denk dat ik daar voor voorlopig wel genoeg geheugen aan heb.

Hoeveel uur aan muziek kan ik er dan opzetten, rekenend met 128 of 96 kbit muziek?

Verwijderd

ajampaniki schreef op 28 augustus 2002 @ 18:47:
Kdenk dak toch maar de diva 32mb intern+128mb extrern neem voor 175 eurootjes. Denk dat ik daar voor voorlopig wel genoeg geheugen aan heb.

Hoeveel uur aan muziek kan ik er dan opzetten, rekenend met 128 of 96 kbit muziek?
Kun je dan niet beter bij www.mrcomputer.nl/ voor 168,98 euro de Diva met 128 MB intern kopen, heb je nu iets minder geheugen, maar kun je later nog uitbreiden.

• SEFje
euh... 256 is dus bijvoorbeeld 51 nummers van 5MB. Kijk ik weet niet hoe dat zit met livesets ofzo aangezien ik die nooit luister, bovendien zijn mp3's meestal kleiner dan 5MB.

• ajampaniki
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:27:
[...]

Kun je dan niet beter bij www.mrcomputer.nl/ voor 168,98 euro de Diva met 128 MB intern kopen, heb je nu iets minder geheugen, maar kun je later nog uitbreiden.
En kan dat dan niet met degene die ik wil? Je hebt dan wel twee kaartjes maar dat maakt me niks uit. Lijkt me zelf makkelijker. En ik zou toch wel gek zijn om een duurdere te kopen.

• ajampaniki
Het zou eigenlijk wel cewl zijn als er een klipje op de achterkant zou zitten. Dan klip je hem gewoon aan je jas oid vast ipv een remote :P

• SEFje
ajampaniki schreef op 28 augustus 2002 @ 19:50:
Het zou eigenlijk wel cewl zijn als er een klipje op de achterkant zou zitten. Dan klip je hem gewoon aan je jas oid vast ipv een remote :P
Hey, je bent niet voor niets tweakers...

Hint, hint

• BaRF

BaRF

bijna kerst

jezus was een idee :D

• Mooody

Mooody

elmoody

pilsjesman schreef op 28 augustus 2002 @ 16:19:
[...]

Nou de diva kan zo van 32 naar 544 MB :)
Als je de 224 intern neemt en er een 512 mb flash kaartje bijsteekt ......... :9

Dus dat is geen probleem.
En zo super duur zijn die kaartjes nog niet.
Persoonlijk lijkt me 128 mb intern eerst wel voldoende.
ik denk dat flash-spelers alleen interessant zijn voor minder dan 150/200 euro en 128MB bevatten...

voor 100 euro meer heb je namelijk een iPod met 5gig aan geheugen...

• Mooody

Mooody

elmoody

de Pen heeft toch een klipje?
of is de normale Diva aan te raden boven de Music Pen?

• psilo
heb vandaag een nieuwe gekregen, ook een ander compactflash kaartje.. hij werkt perfect! :)

• ajampaniki
Mooooody schreef op 28 augustus 2002 @ 22:06:
[...]

de Pen heeft toch een klipje?
of is de normale Diva aan te raden boven de Music Pen?
Nee hij heeft alleen een uitgang voor de headphones aan de achterkant zitten. En je moet helemaal zelf weten welke je wil en wat je wil in een mp3 speler.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

psilo schreef op 22 augustus 2002 @ 21:09:
Ik had last van bliepjes/ hikjes/vertraagde muziek en na advies van hun om hem te formateren doet alles het normaal :)

EDIT:

NIET DUS...+- 30min na posten hier begon het weer.... :(

Verwijderd

Kan je de Diva eigenlijk aan de line in van je stereo of je autoradio hangen?

En werkt die voice recorder goed?Hij produceert geen MP3's geloof ik

Het is jammer dat je er geen microfoon aan kan hangen.Zijn er ook MP3 spelers waarbij dat wel kan?

• Mooody

Mooody

elmoody

dus gewoon de Creative MuVo kopen?

kost 139 euro, heeft 64MB en is de gebruiken als USB PenDrive (handig voor
school)

nadeel is wel dat er geen display op zit, maar dat heb je eigenlijk ook niet nodig bij 64MB aan muziek...

• Luxx

Luxx

Je kan een (head)phone-out *altijd* gewoon aan je line-in knopen, Alleen moet je wel een beetje naar de volume regeling kijken om te voorkomen dat eea gaat clippen.

Ik heb vandaag mijn DIVA gekregen, en ben na een half uur al helemaal verliefd op mijn diva. Hij is echt perfect, precies wat ik zocht, voor een redelijke prijs.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Mooooody schreef op 31 augustus 2002 @ 11:35:
dus gewoon de Creative MuVo kopen?

kost 139 euro, heeft 64MB en is de gebruiken als USB PenDrive (handig voor
school)

nadeel is wel dat er geen display op zit, maar dat heb je eigenlijk ook niet nodig bij 64MB aan muziek...
nehheee, hou je nou bij je iPod :X

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Canon23 schreef op 30 augustus 2002 @ 11:22:
[...]

Ik had last van bliepjes/ hikjes/vertraagde muziek en na advies van hun om hem te formateren doet alles het normaal :)

EDIT:

NIET DUS...+- 30min na posten hier begon het weer.... :(
Probeer es een ouwere firmware, misschien helpt dat.

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste