Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 11:44
als je die van 128 mb koopt, kan 'r dan nog 'n CF kaart in? ja toch?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 21:32

Phydomir

Dennis

Zeepoog schreef op 31 juli 2002 @ 15:11:
als je die van 128 mb koopt, kan 'r dan nog 'n CF kaart in? ja toch?
ligt er aan, zoals ik het begrijp kan je in Nederland niet de echte 128 intern versie kopen, maar koop je eigenlijk bv 32+ een 128mb CF kaartje.

btw: ik ga nu maar vast m'n 32mb apperaatje bestellen, en dan komt er over 2 weken nog es 256mb CF in...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik geloof dat je bij Fromoza wel eentje met 128 MB INTERN kunt kopen, daar kan dan nog gewoon een flash bij geplaatst worden. Helaas is die site een beetje suf, en geeft je niet zo veel info. Iemand hier die hem daar al gekocht heeft?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Vrieskist
  • Laatst online: 20-10 20:56
Ik heb em vandaag niet gekregen :) Dus ik heb mijn hoop op morgen gevestigd :)

Zodra ik em heb zal ik wel even mijn bevindingen posten :)

Verwijderd

ik had mijn speler op een zaterdag besteld en kreeg hem op donderdag,
ik heb trouwens zo'n zilvere, dus geen kleur maar helemaal zilver...

formatteren gaat(voor de liefhebbers) |<< + >>| ingedrukt houden dan op > || *play/pause* druk dan nog een keer op play/pause om te bevestigen. internal memory wordt geformatteerd door +/- (volume) ingedrukt te houden IPV |<< + >>|

• Vrieskist
Nou, ik heb em nog niet :( En aangezien de TNT meestal voor 12-en langskomt zie ik het donker in ;(

Verwijderd

Wanneer heb je hem dan besteld?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vrieskist schreef op 01 augustus 2002 @ 13:08:
Nou, ik heb em nog niet :( En aangezien de TNT meestal voor 12-en langskomt zie ik het donker in ;(
mwa, Kep ooit ook es gehad dat m'n pakketje pas tegen 6 uur kwam, dus ik heb nog hoop (gister bestelt, voor 5 uur)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 13:40:
Wanneer heb je hem dan besteld?
dinsdag om 15:30 ofzo ... dus daarom had ik em vandaag ook wel verwacht. In hun email (bevestiging) staat ook:
Verzending geschiedt met PTT pakketdienst en zal binnen 1 tot 2 werkdagen bij u worden aangeboden.
Maar de dag is nog niet voorbij ;(

Verwijderd

ik denk datie morgen komt, bij mij duurde het ook 3 dagen :r

• Vrieskist
O, das balen ;(
En traag :/

• Phydomir

Phydomir

Dennis

damnit.. zou wel minder zijn.. Vandaag ben ik vijr, morgen moet ikw erken, nou kan ie wel aangenomen worden door iemand anders, maar toch...

Als ie morgen niet zou komen moet ik wachten tot maandag... damn...

Verwijderd

Ik heb nu ook een diva player 32 mb intern 128 extern PERFECT DINGETJE,

ff vraagje voor de mensen die deze speler ook al in hun bezit hebben,
HOE MAAK JE PLAYLISTS??

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 16:00:
Ik heb nu ook een diva player 32 mb intern 128 extern PERFECT DINGETJE,

ff vraagje voor de mensen die deze speler ook al in hun bezit hebben,
HOE MAAK JE PLAYLISTS??
Waar een wanneer heb je em besteld? En wat voor kleur heb je?

Trouwes, duurt het ook lang met laden van mp3s? (dus mp3 speler aan en dan een mp3 afspelen). Bij mijn mp3cdspeler wel, als het een volle cd is duurt het snel 20 tot 30 seconden ofzo...

• Phydomir

Phydomir

Dennis

18:15u... Ding Dong....

De postbode :D, met een heel ietsiepietse pakketje voor mij.

My god wat is dat ding klein zeg, echt mini gewoon :D

Anyway, gelijk ff uit proberen natuurlijk... Usb plugje erin, nieuwe verwijderbare hardeschijf gevonden, mp3tje transferen, klaar..

Play... en werken... Echt super makkelijk in het gebruik.

De geluidskwaliteit is ook goed te noemen, maar de oordopjes die je er bij krijgt zijn dat niet. Opzich komt leuk geluid uit maar als ik het vergelijk met m'n sony dopjes merk ik gewoon dat de bijgeleverde gewoonweg fletser zijn dan die van Sony en dat de bass weergave gewoon veel beter is.

Verder een top apperaatje tot nu toe.

edit: nog ff een vraagje, waar kan ik die firmware updates vinden...

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 17:56

pilsjesman

GEEN icon !

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• pilsjesman

pilsjesman

GEEN icon !

EDIT BUG

ik versturen = 2x reply-en?

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 14:26
Weet iemand of hij ook te koop is in winkels??

Of weet iemand of hij alle flashkaarten onderstuind??

Of zijn daar upgrades voor?

• Vrieskist
Hij ondersteund alle Compact Flash Type 1 kaarten! Dus microdrives en compact flash type 2 werken niet. In de toekomst zou daar wel ondersteuning voor komen staat er ergens op hun site. Maar dat zal dan wel een hele nieuwe speler worden denk ik..

Btw, ik heb mijn speler niet gekregen vandaag. Morgen weer een dag ;(

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vrieskist schreef op 01 augustus 2002 @ 21:33:
Hij ondersteund alle Compact Flash Type 1 kaarten! Dus microdrives en compact flash type 2 werken niet. In de toekomst zou daar wel ondersteuning voor komen staat er ergens op hun site. Maar dat zal dan wel een hele nieuwe speler worden denk ik..

Btw, ik heb mijn speler niet gekregen vandaag. Morgen weer een dag ;(
Dat is best vaag, ik heb de mijne dus wel gewoon vandaag binnen gekregen, dus binnen een dag.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Afbeeldingslocatie: http://www.the-geniuz.com/pics/mp3.JPG

hij is kleiner dan ik verwacht had :)

btw, ik heb een vaag probleem met het aansluiten op m'n usb poort onder win xp. Je zou em eigenlijk zonder extra drivers te installeren zo moeten kunnen aansluiten onder winxp en dan zou windows em automatisch moeten herkennen, maar bij mij doet ie dat niet :( Althans, hij herkent em wel als een externe storage device, maar alleen de eerste keer als ik het usb stekkertje erin doe.. Als ik vervolgens het stekkertje er weer uit haal en erin doe dan zegt ie dat ie em niet herkent |:( Echt vaag, want m'n digi cam en zipdrive doen het wel gewoon perfect op alle usb poorten..

iemand toevallig een oplossingkje? :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Vrieskist
hierboven ergens stond iemand met hetzelfde probleem (of op een vorige pagina). Daar zijn wel reacties op gegeven dacht ik :)

• Vrieskist
O wacht :D dat ben jij dus in een ander topic ( [diva mp3] probleem met usb )

Sorry, maar misschien als je ff windows xp opnieuw installeert? misschien heeft ie ergens een software conflict met je digicam ofzo (dus dat winxp denkt dat de diva je digicam is).

Ik roep ook maar wat hoor :)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dit misschien iets:
Q. Unable to recognize the device under Windows XP.

A. In device manager ->USB controllers ->USB root hub->power management unselect the option that allows windows automatically to turn off the device.If you have more than one root hub you have to unselect the above mentioned option for that hub on which you will connect the device (Diva player, MusicPen or PhotoClip)

• amahusu

amahusu

taking over the world!

mja, dat stond op de website, gister al geprobeerd, maar helpt niets

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Vrieskist
- lama hangen -

Lukt dus ook niet :D nou ja, dan maar formateren ;)

Of een mail sturen naar die lui ... ik heb ook een keer een mail gestuurd, dinsdag ofzo en heb nog nix gehoord van die lui ....

Verwijderd

Phydomir schreef op 31 juli 2002 @ 15:40:
[...]

ligt er aan, zoals ik het begrijp kan je in Nederland niet de echte 128 intern versie kopen, maar koop je eigenlijk bv 32+ een 128mb CF kaartje.

btw: ik ga nu maar vast m'n 32mb apperaatje bestellen, en dan komt er over 2 weken nog es 256mb CF in...
Wrong... ik heb de 128 mb intern.... >:)

Verwijderd

Vrieskist schreef op 01 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
Waar een wanneer heb je em besteld? En wat voor kleur heb je?

Trouwes, duurt het ook lang met laden van mp3s? (dus mp3 speler aan en dan een mp3 afspelen). Bij mijn mp3cdspeler wel, als het een volle cd is duurt het snel 20 tot 30 seconden ofzo...
Ik heb een blauw-zilvere diva met 128mb internt geheugen gekocht... super-speler

De reden dat ik voor eerst alleen intern geheugen heb gekozen is... dat ik nu al veel geheugen heb... en ik later altijd nog wat erbij kan kopen.. Anders had ik bijvoorbeeld 32 mb internet geheugen + een 128mb compact flash card.... Is dus eigenlijk behoorlijk onnozel...:P

Gekocht bij formado computers.... half 3 's middags besteld.... kreeg hem de volgende dag 2 uur binnen :) ... binnen 24 uur he >:)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

D'r werd geloof ik in dit topic gevraagd hoe je een playlist kan maken. Dat zou ik ook wel willen weten, of kan het apperaatje soms ook gewoon met .m3u bestanden overweg?

Verwijderd

ik vraag me al de hele tijd af of de diva backlight heeft zodat je het in het donker nog kan lezen

• amahusu

amahusu

taking over the world!

jammer genoeg heeft ie geen backlight :( Maja, dan kan ie wel weer langer op 1 batterijtje lopen ;) Die van mij loopt trouwens al bijna 3 dagen nog op het batterijtje dat erbij zat, dus hij is best wel zuinig :D

Verwijderd

kan dane elec flash geheugen erop?
werkt dat?

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 09:23

jw

Ik heb sinds vandaag zo'n 32mb gevalletje, best wel cool eigenlijk!

een raar iets, ik kan mijn jackplug van m'n oordopjes niet zo heel ver in het apparaat stoppen, hoever kan die van jullie, bij mij zit er nog zo'n 5 mm. tussen stekker en apparaat :?

Verwijderd

Er komt volgend jaar een opvolger van Diva. Deze zal een scherm hebben met backlight en mogelijk met ondersteuning van mp3pro en wma formatten(nog niet zeker).
U kunt ook Diva in de auto gebruiken. Via "line in" kunt u diva aan je autoradio aansluiten. Er zal binnekort ook een USB car adapter beschikbaar zijn. Dan kan je via USB de Diva met stroom voorzien.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat van die jack plug is niet goed, die past er normaal gesproken gewoon helemaal in. Alleen gaat het de 1e keer wel wat stroefjes.

• jw

jw

je hebt gelijk, ik moet echt stevig drukken als ik hem er helemaal in wil hebben, sorry hij is net nieuw dus ik wil hem niet gelijk molesteren :)

• Vrieskist
Phydomir schreef op 02 augustus 2002 @ 10:56:
D'r werd geloof ik in dit topic gevraagd hoe je een playlist kan maken. Dat zou ik ook wel willen weten, of kan het apperaatje soms ook gewoon met .m3u bestanden overweg?
Met de bijgeleverde software software, music loader, kan je playlist maken.

Trouwens, ik heb em ook binnen. Lekker 160mb aan mp3s in de broekzak :P
En de kwaliteit is beter dan die mp3cdspeler die ik eerst had (lifetec ding van de aldi). Deze speler slaat niet over, schokt niet en laadtijden zijn er ook niet.

_/-\o_ diva ;) :D

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vrieskist schreef op 02 augustus 2002 @ 17:22:
[...]
Met de bijgeleverde software software, music loader, kan je playlist maken.

Trouwens, ik heb em ook binnen. Lekker 160mb aan mp3s in de broekzak :P
En de kwaliteit is beter dan die mp3cdspeler die ik eerst had (lifetec ding van de aldi). Deze speler slaat niet over, schokt niet en laadtijden zijn er ook niet.

_/-\o_ diva ;) :D
Je heb uhm dus binnen :P

Maar ik dacht dat die software alleen was voor win98 gebruikers, aangezien die niet van de "sleep" methode gebruik kunnen maken...

* Phydomir gaat zo een 256mb CF kaartje bestellen :D

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik wil dat ding ook wel bestellen. Alleen waar is dat het snelst/best om te doen? Ik denk er aan een 160 MB versie te nemen.

Waar een Diva 160 MB bestellen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Vrieskist
www.mp3cdspelers.nl ? maar die krijg em 7 augustus pas weer. Maar volgens mij zijn er verder geen winkels die de diva speler hebben. ...

Verwijderd

amahusu schreef op 02 augustus 2002 @ 12:00:
jammer genoeg heeft ie geen backlight :( Maja, dan kan ie wel weer langer op 1 batterijtje lopen ;) Die van mij loopt trouwens al bijna 3 dagen nog op het batterijtje dat erbij zat, dus hij is best wel zuinig :D
Ongeveer 12 uur met 1 batterij :)

Verwijderd

Delphi schreef op 02 augustus 2002 @ 18:24:
Ik wil dat ding ook wel bestellen. Alleen waar is dat het snelst/best om te doen? Ik denk er aan een 160 MB versie te nemen.

Waar een Diva 160 MB bestellen?
Formado Computers... kijk in de pricewatch bij diva mp3-speler.... Ik heb hem 's middags rond 2 uur besteld.... en kreeg hem de volgende dag rond 2 uur binnen.....

Verwijderd

heeft iemand nog wat info over de instellingen die je kan aanpassen bv. equalizer enz..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 02:10:
[...]
Formado Computers... kijk in de pricewatch bij diva mp3-speler.... Ik heb hem 's middags rond 2 uur besteld.... en kreeg hem de volgende dag rond 2 uur binnen.....
Site is een beetje down. :'(

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 02:22:
heeft iemand nog wat info over de instellingen die je kan aanpassen bv. equalizer enz..
Je kan de bass en de trebble veranderen in 4 stappen, 0, 2, 4 en 6.

Dat wordt dan opgeslagen als de USR (User) equalizer.... en dan zijn er nog 4 a 5 equalizers (Jazz, rock, flt (wat dat is weet ik niet), pop en dus de user.. (USR).

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik kan trouwens iedereen die het beste uit deze mp3 speler wil halen aanraden om Sony oortelefoontjes te kopen met bass boost.. Ze kosten dan wel &#8364;25 maar het geluid wordt er stukken beter van...

• Vrieskist
Sennheiser is ook wel een redelijk merk dacht ik?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 16:49
Mijn Sennheiser MX400 zijn iig beter dan die standaard dingen :) ,die Sony's van mijn broers MD speler klinken minder goed dan die er bij zaten

Verwijderd

Delphi schreef op 03 augustus 2002 @ 09:31:
[...]
Site is een beetje down. :'(
De site www.formoza.nl zal binnen 2-3 dagen alweer online zijn.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb deze gister gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/images/250x250/shots/mdred238lp.jpg
Overview

Wear Sony's MDR-ED238LP Groove Fontopia® Stereo Headphones for the most music on the move. Features include a Stylish Neck-Chain Cord, a Gold-Plated Plug, Super-Light In-The-Ear Headphones, a Groove Design/Bass Booster Earpiece Shape, Anti-Bacterial Earpiece Material, 16 mm Drive Units, and a High-power Neodymium Magnet.

Features

Groove design/Bass Booster earpiece shape with better fit means less sound is lost; better bass response at the same sound pressure levels as conventional designs; perfect for Sony Walkman players with Groove bass control

- Super-Light In-The-Ear Headphones

- 16 mm Diameter Driver delivers deeper bass, extended treble and higher fidelity, yet remains small enough to fit inside your ear

- Stylish, neck-chain cord

- High-power neodymium magnet

- Anti-bacterial earpiece material for worry-free wearing
Ik vind ze echt super, zitten goed en de geluidskwaliteit is echt mega goed voor oordopjes...

• Animal
heb hem nu ook besteld en dan de 288 MB versie.

Ik heb het heel makkelijk bekeken
Of de Iriver (is duurder) of een mp3spelertje dat super klein is en waar ik zo mn nieuwste mp3's op kon zetten

Dus ik w8 op mn spelertje
Mischien komt hij vandaag nog.

ZO niet, klopt het dat maandag niks bezorgd word oid??

anders heb ik hem Dinsdag pas :(

ow ja heeft iemand die voice record spul al geprobeert.

Bevindingen aub(alhoewel dat voor mij niet zo belangrijk is

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dave01 schreef op 03 augustus 2002 @ 15:17:
heb hem nu ook besteld en dan de 288 MB versie.

Ik heb het heel makkelijk bekeken
Of de Iriver (is duurder) of een mp3spelertje dat super klein is en waar ik zo mn nieuwste mp3's op kon zetten

Dus ik w8 op mn spelertje
Mischien komt hij vandaag nog.

ZO niet, klopt het dat maandag niks bezorgd word oid??

anders heb ik hem Dinsdag pas :(
Als je uhm onder rembours hebt bestelt krijg je uhm sowieso niet op zaterdag (doet tgp niet aan).. Denk dat het dan idd maandag of dinsdag wordt

• Animal
Phydomir schreef op 03 augustus 2002 @ 15:44:
[...]

Als je uhm onder rembours hebt bestelt krijg je uhm sowieso niet op zaterdag (doet tgp niet aan).. Denk dat het dan idd maandag of dinsdag wordt
:( :'( maar ja iemand al iets van die voice record geprobeert??

• Vrieskist
dave01 schreef op 03 augustus 2002 @ 15:45:
[...]

:( :'( maar ja iemand al iets van die voice record geprobeert??
jeps het werkt heel makkelijk, je zet de menu knop op rec, je doet de speler aan en dan zie je RECORD op je display staan. je drukt op play om te beginnen en dan weer om te stoppen. daarna kan je op play drukken om het te beluisteren. Als je meerdere voice records hebt kan je met << en >> de voice record tracks verwisselen.

Als je mp3 speler al aan staat op bijv. play. Ga dan gewoon weer met de menu knop aan de zijkant van je mp3 speler naar rec. druk dan op SH + play om het menu te openen. selecteer RECORD (staat al geselecteerd als het goed is) druk op play om te beginnen en druk daarna weer op play om te stoppen. Daarna kan je weer afspelen zoals hier boven al staat beschreven :)

Zo goed? :D

De geluidskwaliteit is ook goed van de voice record. Ook achtergrond geluiden hoor je goed. Maar je moet er niet voor staan te toeteren want dan hoor je allemaal van die plopjes (lucht dat je in de mic blaast).

een voice record van 1 minuut is ongeveer 240kb...

Download voorbeeld voice record. Dit is ik aan het typen :D duurt 1 minuut en is 240kb groot...

Verwijderd

Vind het nog steeds vet dingetje :) Heb nu 128 mb CF card gekocht, en had de 32 mb versie. :)

Verwijderd

Phydomir schreef op 03 augustus 2002 @ 14:50:
Ik heb deze gister gekocht:

afbeelding

[...]

Ik vind ze echt super, zitten goed en de geluidskwaliteit is echt mega goed voor oordopjes...
goede keus, alleen laten na de rubbertjes na 1 jaar los.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 21:17:
[...]
goede keus, alleen laten na de rubbertjes na 1 jaar los.
Dat zit er dik in ja... Maar goed, na een jaar intensief beruik mogen ze van mij ook wel slijtage plekken vertonen

• Vrieskist
Welke kwaliteit mp3s gebruiken jullie allemaal op je mp3 speler?

Omdat ik hem toch onderweg gebruik heb ik de meeste live sets en albums allemaal in 96kbps.... op de computer hoor je het verschil, maar onderweg met verkeer en pratende mensen niet meer....

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vrieskist schreef op 04 augustus 2002 @ 20:17:
Welke kwaliteit mp3s gebruiken jullie allemaal op je mp3 speler?

Omdat ik hem toch onderweg gebruik heb ik de meeste live sets en albums allemaal in 96kbps.... op de computer hoor je het verschil, maar onderweg met verkeer en pratende mensen niet meer....
Ik gebruik nu ook nog 96, maar als ik m'n 256mb CF kaartje heb zet ik alles er in 160 op... En dat verschil hoor je wel degelijk...

• Vrieskist
Phydomir schreef op 04 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

Ik gebruik nu ook nog 96, maar als ik m'n 256mb CF kaartje heb zet ik alles er in 160 op... En dat verschil hoor je wel degelijk...
Klopt, maar als ik op de fiets zit, of in een bus zit niet hoor. Mensen te praten, geluid van het verkeer. 192kbps is gewoon voller geluid dan een 96kbps mp3tje ...

• Vrieskist
Had ff een mailtje gestuurd met de vraag of we ook leuke firmware updates mogen verwachten met wma, mp3pro (oid) ondersteuning. En toen kreeg ik vanmorgen deze mail:
Hello,

Mpeg1 layer3 is the only format supported, and we do not plan to implement any other format in the near future.

Best Regards, Luke

Customer Support
www.WorldisDigital.com
Jammer ;( In hun FAQ staat dat ze binnenkort nog wel Mpeg2, 2.5 en 3 gaan ondersteunen. Maar andere media formaten zitten er binnenkort nog niet in ...

• Animal
Music decoders:
MP3 (MPEG1 Layer 3)
AAC, WMA (option)

Dat staat in de specs.
Hij kan toch wel WMA afspelen??

Aangezien hij die NIET afspeelt op de mijne

Keb trouwens de 288MB versie

Hij is wel SUPER trouwens.
Ben er erg tevreden over.
Maar die wma's heb ik daar nu een nieuwe firmware voor nodig???

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

.

• Animal
GVD!!! :( Niet dus...

Weet iemand hoe je die firmware moet upgraden??

Heb al de nieuwste SYS file.

Iemand dit al gedaan en kan het iemand ff uitleggen?

• Luxx

Luxx

Als er geen officiele firmware upgrades komen voor Vorbis, mp3pro enz... dan is er vast wel een of andere tweaker die dat even in elkaar hacked en dat vervolgens op GoT post, niet dan?

• Vrieskist
Ik hoop het wel :P dat zou wel erg stoer zijn namelijk!

• Vrieskist
dave01 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:30:
[...]

Staat wel op de site van www.mydivaplayer.com ...

• Vrieskist
dave01 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:30:
[...]

Is het al gelukt?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:58
maareh ff vraagje tussen door hoe zit het me win98se moet je daar eerst iets installeren van software voordat je hem kunt gebruiken??

Als die software erbij zit wil ik het gerust doen want ben die beatman2 van me zat dat ding doet denk 4 tot 5 uur met 1800nhm batterijen :r

• Vrieskist
je moet wel iets installeren, een win98 driver en een usb monitor. Hier kan je zien welke files dat zijn: http://worldisdigital.com..._mp3_download.html#usbdrv

• sarlo
Vrieskist schreef op 06 augustus 2002 @ 23:29:
je moet wel iets installeren, een win98 driver en een usb monitor. Hier kan je zien welke files dat zijn: http://worldisdigital.com..._mp3_download.html#usbdrv
thnx maar zie net op mp3cdspeler.nl dat er al een cd-rom met software bij zit :)

maar thnx voor de info

• Vrieskist
jeps er zit software bij ... maar die patches zijn er ook te downloaden. Zullen wel ge-update versies zijn misschien? Download iig ff de nieuwste firmware als je em krijgt :) ...

• pilsjesman

pilsjesman

GEEN icon !

Luxx schreef op 05 augustus 2002 @ 23:22:
Als er geen officiele firmware upgrades komen voor Vorbis, mp3pro enz... dan is er vast wel een of andere tweaker die dat even in elkaar hacked en dat vervolgens op GoT post, niet dan?
weinig kans dat dat gaat werken.
MP3pro en OGG gebruiken namelijk meer resources (proccesor kracht zeg maar) en dat trekken die spelers nooit van zijn leven.
Is al eens langs geweest op mp3.com forums

Dat er geen mp3PRO spelers zijn heeft te maken met de enorme licentie kosten etc.

Is dus ff afwachten hoe dat met OGG gaat gebeuren.

• Vrieskist
trekt ogg meer dan mp3? waarom eigelijk? misschien moet het nog wat verbeterd worden oid?

Verwijderd

pilsjesman schreef op 07 augustus 2002 @ 00:50:
[...]

weinig kans dat dat gaat werken.
MP3pro en OGG gebruiken namelijk meer resources (proccesor kracht zeg maar) en dat trekken die spelers nooit van zijn leven.
Is al eens langs geweest op mp3.com forums

Dat er geen mp3PRO spelers zijn heeft te maken met de enorme licentie kosten etc.

Is dus ff afwachten hoe dat met OGG gaat gebeuren.
Ondersteuning daarvoor schijnt nog te moeten komen.... want firmware is upgradeble

Verwijderd

Vrieskist schreef op 03 augustus 2002 @ 13:19:
[...]
Je kan de bass en de trebble veranderen in 4 stappen, 0, 2, 4 en 6.

Dat wordt dan opgeslagen als de USR (User) equalizer.... en dan zijn er nog 4 a 5 equalizers (Jazz, rock, flt (wat dat is weet ik niet), pop en dus de user.. (USR).
flt=flat ;)

Btw.... na een 'feestje' keek ik de volgende dag naar mijn mp3-speler... zitten er allemaal krassen op :(... duidelijk te zien... en op de zijkant zit zelfs nog een kras van ongeveer 3 mm doorsnee :(
Ze beschadigen dus wel snel... of ik beschadig ze snel >:)

• Vrieskist
in de F.A.Q staat wel iets over mpeg2, 2.5 en 3 maar niets over wma, ogg of mp3pro ...

en in de mail zeggen ze dat er binnenkort geen andere updates komen .... :(

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:25:
[...]
flt=flat ;)

Btw.... na een 'feestje' keek ik de volgende dag naar mijn mp3-speler... zitten er allemaal krassen op :(... duidelijk te zien... en op de zijkant zit zelfs nog een kras van ongeveer 3 mm doorsnee :(
Ze beschadigen dus wel snel... of ik beschadig ze snel >:)
Dat zal het wel zijn ;)

Ik heb er nog geen krassen op, gewoon met liefde behandelen :D

• sarlo
Vrieskist schreef op 07 augustus 2002 @ 00:24:
jeps er zit software bij ... maar die patches zijn er ook te downloaden. Zullen wel ge-update versies zijn misschien? Download iig ff de nieuwste firmware als je em krijgt :) ...
dat heb je toch niet nogid als je alleeen 128 kbps mp3 bestandjes afspeelt :?

ik ga toch geen wma en mp3pro afspelen

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maandag de Diva MP3 Player 160 MB besteld bij Formoza Computers, vandaag binnen.
Alles zat in een DVD speler doos, inclusief een zakjes Kilometer Vreters (snoep) (:?). Ding werkt perfect. Onder Windows 2000 SP3 GEEN extra drivers/software nodig. Windows herkent het apparaat direct als een extra storage.

Verwijderd

nu ga je nog geen mp3pro afspelen nee maar later wel hoor want dan word het alleenmaar mp3pro

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:30:
nu ga je nog geen mp3pro afspelen nee maar later wel hoor want dan word het alleenmaar mp3pro
Hangt er vanaf hoe populair het wordt het. Op deze manier niet zo.

• sarlo
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:30:
als mp3pro standaard worcdt upgrade ik die firmware welmaar nou heb im het gewoon nog niet nodig

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hoe zit het trouwens met die firmware upgrade. Waar kun je die downloaden, en kun je je player er mee verneuken (net als bij een BIOS upgrade)? Wat is de laatste versie?

Kwam dit tegen: http://worldisdigital.com...rt/diva_mp3_download.html

En het is al gelukt. :)
Ben van versie 2.17 naar 2.18 gegaan. Best wel makkelijk en snel.

• Luxx

Luxx

merk je nou dat de nieuwe firmware "beter" is, of merk je er eigenlijk geen ruk van?

• Vrieskist
op de speler stond al versie 2.17 ... maar als je de changelog bekijk op hun site zie je dat er goeie verbeteringen zijn geweest! http://worldisdigital.com...player_firmware_info.html

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Luxx schreef op 07 augustus 2002 @ 21:48:
merk je nou dat de nieuwe firmware "beter" is, of merk je er eigenlijk geen ruk van?
Merk er niks van, maar heb ook maar heel even met versie 2.17 gewerkt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mydivaplayer.com/cshop_upload/b_73.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mydivaplayer.com/cshop_upload/b_72.jpg

Deze zien er ook wel leuk uit, kosten alleen wel $149,- en $129,- :7

• Vrieskist
ja maar daar kan zeker geen extra geheugen in?

Verwijderd

De Music Pen heeft maar intern geheugen. Music Pen heeft alle mogelijkheden van Diva MP3 Player maar de geheugencapaciteit kan je niet uitbreiden. Music Pen wordt met 64Mb of 96 Mb ingebouwd geheugen geleverd en kost 147 euro en 175 euro.

• Vrieskist
Juist ja, het is waar je de voorkeur voor hebt ... uitbreiden of de afmetingen ...

• pilsjesman

pilsjesman

GEEN icon !

Wanneer gaat je site weer open sandu.
Moet er toch maar eens eentje bestellen :)

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:08
Ik heb vorige week de 224 mb versie in Amerika besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg. Iemand anders toevallig ook al in Amerika besteld? Zo ja wat was de levertijd?

Verwijderd

pilsjesman schreef op 08 augustus 2002 @ 12:10:
Wanneer gaat je site weer open sandu.
Moet er toch maar eens eentje bestellen :)
De nieuwe site is bijna klaar. Ik hoop dat maandag-disndag is ie weer online. :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hou je GSM niet bij de Diva als je SMS of telefoon krijgt. Vind de Diva niet leuk, geluid slaat over, stopt met spelen of loopt zelfs vast. :)

• Vrieskist
http://worldisdigital.com...rt/diva_mp3_download.html

Even een belangrijke update :D De 2.19 firmware is uit ! :) Changelog is er nog niet :) ...

• Vrieskist
2.19 :
-> 1. Fixes computer freezes/transfer problems when operating with cards.
-> 2. Improved playback from large CF cards (slightly increased power consumption < 5%).

Verwijderd

Net even 1tje opgehaald bij Holland Global van mp3spelers.nl ze waren vandaag weer leverbaar.Ik wilde een zilveren maar ik heb nu een zeer unieke diva namelijk GEEL met ZWART :) die hadden ze maar een paar gekregen tussen de honderden zilveren (standaard) exemplareren.Tot nu toe leuke speler en prima geluid (zeker met de Sennheiser MX500 die ik er heb bijgekocht) verder moet ik hem nog testen.... :*)

• jw

jw

Ik heb laatst ook zo'n zilveren gekocht met 32 MB intern en 64 extern geheugen. Daarbij heb ik zo'n powerbank rapid gekocht met 4 batterijen, nu het volgende, deze batterijen zijn dikker dan normale AA batterijen? het klepje kan namelijk niet meer volledig dicht!

• Vrieskist
Dat komt door dat rare plastic clipje in het batterij vakje. Dat is een beetje te stijf en drukt dus het klepje een beetje bol zodat het lijkt dat het niet goed past.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste