een treffende spreuk
Niet echt. Beter had Turkije gewonnen. Maargoed, we hebben weer wat ruimte, ondanks deze wanvertoning.Exocet schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:39:
Turkije Noorwegen 1-1, gunstig
een treffende spreuk
Regeren is vooruitschuiven
Gewoon helemaal geen commentator, alleen de stadion geluiden..Ankona schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:27:
Ik heb liever een commentator die zijn mond houdt als er niets te melden is.
Ik heb niet gekeken dus ik heb m net zoveel gezien als dat ik wel kijksnmght schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:37:
[...]
Ah dan is ie drie kwartier langer nuttig dan Wijnaldum die heb ik weer eens nergens gezien vandaag.
Hij zat op de bank toch? Guus Til inmiddels hoger in de hiërarchie?
XXXVI
Die was geschorst, dus lastig zichtbaar zijn ooksnmght schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:37:
[...]
Ah dan is ie drie kwartier langer nuttig dan Wijnaldum die heb ik weer eens nergens gezien vandaag.
Daar heeft hij wel vaker last van.KingKoning schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:04:
[...]
Die was geschorst, dus lastig zichtbaar zijn ook
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bij PSG wil je als middenvelder nu niet zitten volgens mij. Die grote drie doen geen meter teveel dus dan loop je je de pleuris en zelf lekker in de zestien komen is er niet zoveel bij. Klinkt niet als ideaal voor Klaassen en volgens mij dus ook niet voor Wijnaldum zo hebben we gezien.DeKever schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Klaassen is een effectieve speler die werklust koppelt aan doelgerichtheid. Een speler waar je op bouwt. Zeg maar het type speler wat PSG mist, maar waarvan ze niet weten dat ze hem missen.
Klaassen is verder zoals van de Beek: een speler die echt in een bepaald concept moet passen. Geen absolute topper die het in de absolute top naar zijn hand kan zetten, wel een speler die een radertje kan zijn in een goed elftal. Dan luistert de keuze voor een buitenlandse club heel nauw.
Wat ik me wel afvraag is hoe het zich bij Ajax gaat ontwikkelen nu Berghuis de nummer tien positie heeft. Want dan heeft van Gaal in potentie drie prima lopende mensen die in de zestien kunnen komen (Wijnaldum, Klaassen en vd Beek) maar dan hebben ze straks alledrie te weinig spelritme.
En Berghuis op een middenveld met de punt naar achter is een no-go. Oranje heeft aanvallend ook niet de spelers om als Ajax te spelen.
Wijnaldum deed niet mee dus die hebben we kennelijk gemistDeruxian schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:04:
Niet gekeken maar was het de schuld van Blind en Wijnaldum?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
40 spelers betekent maar 4 per plek, dat vind ik dan weer erg weinig.Agent47 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:48:
Louis noemt ff dat ze 100 spelers op een " schaduwlijst" hadden en die lijst hebben opgeschoond naar 40 spelers. Backup hebben OK, maar hier kan je 3 elftallen mee vullen joh.
Het lijkt me als bondscoach toch ook wel handig om te weten wat eraan zit te komen qua talent en dat niet alleen aan de beoordeling van vd Looij en consorten over te laten.
Ik verwacht zo'n 11-0 vanavond.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Anyway, denk een moeizame wedstrijd en erg lang wachten op 1-0. Ben geen fan van dit trage middenveld, Klaassen is de enige met drang naar voren.
Ze mogen blij zijn dat het niet regent, dan zit je niet lekker in de Kuip.Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:46:
Gelijk druk erop. Lekker hoor. Mooi dat het in de Kuip is ook. Mogen ze qua veld vaker doen.
Dak dicht is niet compleet voetbal. Dat is zaalvoetbal. Een stadion hoort geen dak te hebben dat dicht kan vind ik.DoeEensGek schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Ze mogen blij zijn dat het niet regent, dan zit je niet lekker in de Kuip.
Vieze wat?Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:48:
Vieze aka hoor
3e shirt Gibraltar vind ik een mooi shirt.
⏩ PVOutput☀️
Duurt lang haha
Mwoah een waterval in je nek omdat je een wedstrijdje komt bekijken waardeer ik ook niet echt. Snap eigenlijk ook niet waarom sommigen moeilijk doen over een dak boven je veld. Maar die discussie laat ik varen.Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:49:
[...]
Dak dicht is niet compleet voetbal. Dat is zaalvoetbal. Een stadion hoort geen dak te hebben dat dicht kan vind ik.
Het lijkt allemaal zo eenvoudig, maar dan nog is het topsport. Vaak dacht ik ook toen ik klein was dat ik wel was doorgebroken in een land als IJsland of GIB, maar dan nog is het keihard werken en talent hebben.Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:51:
Wat moet je ook als coach van Gibraltar zeggen dan? Geniet van het veld en stadion? Meer kan toch niet lijkt me?
Dus die coach zal echt geen leerkracht zijn zonder diploma's.
En 1-0 door ome Virgil!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
⏩ PVOutput☀️
Helaas wel, triest, maar dat gevoel zullen ze zelf niet hebben.Grindtegel schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:53:
wordt er nou gefloten als berghuis aan de bal is? wat sneu zeg
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje sneu, niet?Vlassie1980 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:54:
Berghuis gelijk uitgefloten als hij aan de bal is, dat zijn ze niet vergeten in Rotterdam.
En 1-0 door ome Virgil!
Het kan ook goed zijn dat je gaat aanpassen aan hun niveau en vervolgens niet snel scoort. Eerst maar twee/drie goals maken.tweakduke schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:54:
Schakel net in. Nou als ze mensen zo vrij laten lopen dan wordt dat weer scoren.
Mjah, beetje wel. Maar keuzes hebben gevolgen he
Ja, het was beter geweest als hij ook van Nationaliteit had gewisseld. /sVlassie1980 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Klopt, hij speelt op een hoger niveau, speelt nu als basisspeler in oranje, hoger loon, Champions League en waarschijnlijk meer plezier in het spel nu.Vlassie1980 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Tomorrow is not today!
Zie je net dat hij de 2-0 scoort.
⏩ PVOutput☀️
Kennelijk genoeg tokkies in het oranjeVlassie1980 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:54:
Berghuis gelijk uitgefloten als hij aan de bal is, dat zijn ze niet vergeten in Rotterdam.
En 1-0 door ome Virgil!
Kom op Depay, wel serieus blijven
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 11-10-2021 21:04 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja, hij springt omhoog en die andere kopt tegen de hand/armen. Je kunt moeilijk springen zonder je armen omhoog te doen.Quad schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:03:
Strafschop lijkt me. Arm op een totaal onlogische plek.
De islam kan uw vrijheid schaden
Anti-bam?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
Ik wel, prima maandagavond vermaak.Gynnad schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:05:
Achjah - niemand kijkt dit voor de lol toch? Ik ga Netflix aanzwengelen, fijne avond nog!
⏩ PVOutput☀️

De islam kan uw vrijheid schaden
Walking in Memphis?DoeEensGek schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:05:
[...]
niks over Memphis zeggen,
niks over Memphis zeggen
![]()
Euj, bam.
⏩ PVOutput☀️
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Opzicht vreemd dat Lang en Berguis verkozen worden boven hem, is hij niet in vorm of geblesseerd geweest?Quad schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:09:
Weghorst is toch niet de 1e vervanger van Memphis? Bedoel, wil je scoren moet je snelle lopers hebben, en kan je beter Malen erin knallen, mocht Memphis afhaken.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Bij PSG zijn ze ook niet echt tevreden over hem.Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:14:
Wijnaldum is echt overschat
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Was te verwachten. Dribbelt teveel en heeft een veel te trage handelingssnelheid. Wijnaldum is de laatste 3 of 4 wedstrijden telkens de minste op het veld geweest.HollowGamer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:15:
[...]
Bij PSG zijn ze ook niet echt tevreden over hem.
Tomorrow is not today!
Schieten kan hij ook niet. Heeft 1 a 2 keer per seizoen een leuk schot.Sydney08 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Was te verwachten. Dribbelt teveel en heeft een veel te trage handelingssnelheid. Wijnaldum is de laatste 3 of 4 wedstrijden telkens de minste op het veld geweest.
We spelen ook wel een enorm laag tempo en Depay heeft een penalty gemist.hoevenpe schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:15:
Gibraltar valt me ergens niet tegen, houden de boel relatief dicht.
hij had bij liverpool een contract voor de rest van zijn carriere moeten pakken (had ie zeker weten gekregen). Daar rendeerde hij op zijn best en was hij ook nog eens de favoriet van de trainer. Dan had hij een heldenstatus kunnen krijgen. Stap naar psg is wellicht goed geweest voor zijn overvolle portemonnee maar dit betekent waarschijnlijk ook einde carrière en een troosteloze afgang naar uiteindelijk een clubje in de zandbakSydney08 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Was te verwachten. Dribbelt teveel en heeft een veel te trage handelingssnelheid. Wijnaldum is de laatste 3 of 4 wedstrijden telkens de minste op het veld geweest.
Nationaal elftal is NIET clubvoetbal
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jah maar.. Heb jij ook een leeuwentattoo?Spotmatic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:24:
Ik kan minstens zo goed wandelen als Depay. Waar kan ik tekenen?
Bij Barca, jou kunnen ze nog betalen ook waarschijnlijkSpotmatic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:24:
Ik kan minstens zo goed wandelen als Depay. Waar kan ik tekenen?
Dat kwam voornamelijk door Klopp, die is gewoon erg goed met spelers laten renderen. Die van PSG is echt stukken minder.Grindtegel schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
hij had bij liverpool een contract voor de rest van zijn carriere moeten pakken (had ie zeker weten gekregen). Daar rendeerde hij op zijn best en was hij ook nog eens de favoriet van de trainer. Dan had hij een heldenstatus kunnen krijgen. Stap naar psg is wellicht goed geweest voor zijn overvolle portemonnee maar dit betekent waarschijnlijk ook einde carrière en een troosteloze afgang naar uiteindelijk een clubje in de zandbak
Wijnaldum was bij Liverpool op sommige momenten goed, maar ook vaak onzichtbaar. Het is speler waar je niet altijd op kan bouwen.
Ik vind al dat uitfluiten en schreeuwen zo zielig. Deden de mensen bij Cruijff dat ook toen hij bij FEY speelde? (geen idee, is een vraag).dglavimans schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:22:
En maar lachen tijd terug op social media toen Donnarumma werd uitgefloten op eigen bodem.. Nu met Berghuis precies zo.
Nationaal elftal is NIET clubvoetbal
Ok da's wat overdreven, maar het missen van kansen is toch wel dramatisch.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja en Wijnaldum weer met dat blinde gedoe.
Ben ik het niet mee eens, heb afgelopen 2 jaar best veel van Liverpool gezien en daar was hij echt belangrijk op het middenveld en naast zijn harde werk maakte hij ook nog (belangrijke) goals. Maar bij Liverpool speelde hij voornamelijk controleur en doortikker terwijl in het Nl wordt verwacht dat ie opbouwt (net als bij PSG). En daar moet je hem niet voor gebruiken.HollowGamer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:25:
[...]
Dat kwam voornamelijk door Klopp, die is gewoon erg goed met spelers laten renderen. Die van PSG is echt stukken minder.
Wijnaldum was bij Liverpool op sommige momenten goed, maar ook vaak onzichtbaar. Het is speler waar je niet altijd op kan bouwen.
Die gast staat ook wel goed te keepen.Agent47 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Ja en Wijnaldum weer met dat blinde gedoe.
Hij lag er al, Wijnaldum schoot veel te gehaast helaas.HollowGamer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:30:
[...]
Die gast staat ook wel goed te keepen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Dat is waar, echter ook genoeg keren onzichtbare momenten. Hij is daar in mijn ogen echt boven zichzelf gestegen, want denk dat hij anders niet op dat top niveau had meegekund.Grindtegel schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:29:
[...]
Ben ik het niet mee eens, heb afgelopen 2 jaar best veel van Liverpool gezien en daar was hij echt belangrijk op het middenveld en naast zijn harde werk maakte hij ook nog (belangrijke) goals. Maar bij Liverpool speelde hij voornamelijk controleur en doortikker terwijl in het Nl wordt verwacht dat ie opbouwt (net als bij PSG). En daar moet je hem niet voor gebruiken.
Edit: Memphis in de herkansing?
[ Voor 53% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-10-2021 21:33 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.