Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.879 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Typische oefenpot voor het NL elftal weer.

Wel lekker voor De Boer dat hij heeft gezien dat deze selectie zijn spelopvattingen prima kan uitvoeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
JanW schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Lekker antwoord. Nu opnieuw en serieus proberen. Ik ben ook niet te spreken over Babel, maar ben oprecht benieuwd naar alternatieven. Die hoor ik tot nog toe niet.
Stond Babel links? Dan Gakpo, die staat op dit moment echt prima te spelen bij PSV. verdoen we meteen geen tijd meer aan een oude speler die toch niet meer gaat groeien.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
VI heeft een interessant artikel over tactische aanpassingen die De Boer al gedaan zou hebben. Jammer dat het achter een paywall zit. Want dan vrees ik het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:06:
[...]

Memphis was deze wedstrijd niet handig om de Mexicanen te bestrijden. Komt bij dat hij het ook niet goed deed. Dan zou ik hem wisselen.
Hij heeft natuurlijk ook wel eens Oranje op sleeptouw genomen, zeg ook niet dat hij er niet in mag staan.

Luuk de Jong erbij werd handiger. Dan heeft memphis ook niet gelijk iedereen in zijn nek.

Memphis en Malen... Je kunt het proberen.
Tis mi wel zo dat als je niet op kunt bouwen je met een lange bal op Luuk de Jong meer rendement hebt
Je kan Memphis ook prima achter de spits of met een tweede spits laten spelen aangezien hij toch altijd als een soort van 9 wil gaan spelen. In dat geval staat er tenminste iemand in de punt als hij weer eens gaat zwemmen tussen de linies.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:33:
VI heeft een interessant artikel over tactische aanpassingen die De Boer al gedaan zou hebben. Jammer dat het achter een paywall zit. Want dan vrees ik het ergste...
Astu: https://www.vi.nl/pro/ana...n-koeman/share/9e4056e65a

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
remco112 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:57:
Van de Beek weer een belabberde wedstrijd.
Ja, nog een keer? Misschien over een paar uur nog een keer zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
..

[ Voor 98% gewijzigd door strafschop op 08-10-2020 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:28:
Typische oefenpot voor het NL elftal weer.
Yup gezapigheid troef

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Als ik de reacties zo lees heb ik niks gemist gisteravond, en onderstaande analyse wakkert de vrees aan dat we weer 20 jaar terug in de tijd gaan op tactisch gebied. Hopelijk was het slechts een probeersel en is De Boer gewoon nog zoekende.

Een middenveld met Wijnaldum en Vd Beek zie ik sowieso niet zitten. Die lopen elkaar vooral in de weg in plaats van dat ze elkaar versterken. Ik snap niet waarom elke bondscoach dat experiment weer opnieuw gaat proberen bij zn aanstelling. Je moet gewoon kiezen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Het is toch verbazingwekkend om te zien dat Sparta beter speelt dan het NL elftal? @Vlassie1980 zal trots op me zijn denk ik vanwege deze uitspraak.

In elk geval laat ik de komende interlands voor die flutcompetitie mooi voor wat ze zijn. Ongelofelijk wat een pure armoede om te kijken.

@ph4ge
Los van dat ene artikel viel vooral heel goed op dat er géén druk gezet werd door Oranje. Mexico kon tot 5-10m over de middenlijn vrij in balbezit blijven. Heel apathisch om te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 08-10-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Typhone schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:17:
@ph4ge
Los van dat ene artikel viel vooral heel goed op dat er géén druk gezet werd door Oranje. Mexico kon tot 5-10m over de middenlijn vrij in balbezit blijven. Heel apathisch om te zien.
Ik heb het niet gezien, maar het kan natuurlijk een keuze zijn om niet vroeg druk te zetten. Op die manier ontstaat er in theorie ruimte voor de tegenaanval. Dick Advocaat speelt ook zo met Feyenoord. Maar ik begrijp dat er niet vanaf te zien was dat er zo'n plan achter zat, en het is ook niet des Oranjes (als de bal verovert wordt gaat hij meestal eerst terug en 10x rond voordat er uberhaupt aan een tegenaanval gedacht wordt).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Ik heb het niet gezien, maar het kan natuurlijk een keuze zijn om niet vroeg druk te zetten. Op die manier ontstaat er in theorie ruimte voor de tegenaanval. Dick Advocaat speelt ook zo met Feyenoord. Maar ik begrijp dat er niet vanaf te zien was dat er zo'n plan achter zat, en het is ook niet des Oranjes (als de bal verovert wordt gaat hij meestal eerst terug en 10x rond voordat er uberhaupt aan een tegenaanval gedacht wordt).
Dick Advocaat speelt met pressie als je dat vergeleek met gisteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
JanW schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:07:
[...]

12 interlands en waarschijnlijk 3 basisplaatsen?

Maar Van De Beek is ook een speler die als middenvelder in de 16 komt en af en toe 't spel daarvoor verlegt. Maar Memphis met z'n balverlies en constante inzakken zorgt ervoor dat Van De Beek compleet niet uit de verf komt. Die loopt constant dezelfde ruimtes in.

En nooit een goede interland is niet te zeggen. Hij is me nooit echt opgevallen omdat ie niet veel speelt en een type speler is die rendeert in een systeem wat Oranje niet speelt. Zelfde als een Hateboer. Die staat slag over slag te slapen omdat ie bij Atalanta waarschijnlijk maar de helft van de verdedigende taken hoeft te verrichten die die bij Oranje moet verrichten. Daar staat ie als wingback veel verder naar voren toe en heeft ie meer rugdekking.
Waarom ligt het altijd aan de ander of het systeem als van de Beek slecht speelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Iedereen speelde volgens mij slecht. Een international die drievijf keer in de basis heeft gestaan eruit pikken is lekker makkelijk scoren. Maar volgens mij leg ik het daar vrij goed uit, Van De Beek is een speler die in je systeem moet passen en goed gedijt als er wat ruimte tussen de linies is om te spelen. Mexico stond heel compact en dan heeft iedere 10 het moeilijk. Wijnaldum speelde even matig als hem.

Daarbij, hij had ook zomaar de 1-0 kunnen scoren als Hateboer de goede keuze had gemaakt en op hem had voorgegeven in plaats van door een bos van benen heen Depay te proberen te bereiken.

Gisteren was ie inderdaad onzichtbaar, net als de rest. Wijnaldum met al zijn ervaring vond ik niet beter of slechter spelen dan Van De Beek.

PS, hoezo "altijd"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

De vraag is eigenlijk...hoe kun je van de Beek er nu uitpikken?
Die speelde anoniem net als de rest maar was zeker geen dissonant zoals Hateboer en Depay dat wel waren. Koopmeiners (niet Koopmeinders zoals de commentator de hele tijd zei) speelde wel verdienstelijk vond ik. Niet top of goed maar deed het prima in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
JanW schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:08:
Iedereen speelde volgens mij slecht. Een international die drie keer in de basis heeft gestaan eruit pikken is lekker makkelijk scoren. Maar volgens mij leg ik het daar vrij goed uit, Van De Beek is een speler die in je systeem moet passen en goed gedijt als er wat ruimte tussen de linies is om te spelen. Mexico stond heel compact en dan heeft iedere 10 het moeilijk. Wijnaldum speelde even matig als hem.

Daarbij, hij had ook zomaar de 1-0 kunnen scoren als Hateboer de goede keuze had gemaakt en op hem had voorgegeven in plaats van door een bos van benen heen Depay te proberen te bereiken.

Gisteren was ie inderdaad onzichtbaar, net als de rest. Wijnaldum met al zijn ervaring vond ik niet beter of slechter spelen dan Van De Beek.

PS, hoezo "altijd"?
Als van de Beek niet in dit systeem past, wat doet hij überhaupt dan nog bij het Nederlands elftal? Wijnaldum vind ik ook maar een middelmatige voetballer. Maar zie hem nog steeds liever dan van de Beek, qua energie al helemaal! Vorige wedstrijd moest van de Beek koste wat het kost spelen en werd Wijnaldum zelfs rechtsbuiten gezet. Nou, we hebben het gezien hoor :O

PS, omdat eigenlijk het eerste wat ik zie als ik naar VZ of VP ga en het gaat om/over van de Beek: "ja, hij pas niet in het systeem", "het ligt aan zijn teamgenoten" en dat soort termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Typhone schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:09:
De vraag is eigenlijk...hoe kun je van de Beek er nu uitpikken?
Die speelde anoniem net als de rest maar was zeker geen dissonant zoals Hateboer en Depay dat wel waren. Koopmeiners (niet Koopmeinders zoals de commentator de hele tijd zei) speelde wel verdienstelijk vond ik. Niet top of goed maar deed het prima in mijn ogen.
Omdat van de Beek iemand is waar ik extra op let, ik heb al vaker gezegd dat ik zijn transfer naar Manchester United onbegrijpelijk vond. maar toen werd ik bijna aangevallen hier :P

Hij kan me simpelweg niet bekoren. 13 in een dozijn voetballer die totaal geen indruk maakt. Hateboer is geen Nederlands elftal materiaal en Depay heb ik gisteren ook genoeg kritiek op geuit.

De vraag is eigenlijk.... waarom reageren mensen zo gepikeerd als er kritiek is op van de Beek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, zullen we reacties op voetbalzone en voetbalprimeur dan niet meenemen naar een discussie op GoT? Dat soort geschreeuw, net als die trolls op VI.nl neem ik helemaal niet serieus.

Geen idee waarom hij er dan in staat. Misschien had De Boer verwacht dat er meer ruimtes lagen tussen de linies en dat Van De Beek daar dan gebruik van kon maken. Misschien had ie verwacht dat we voorin langer dan 5 seconden een bal vast konden houden, zodat Van De Beek aan kon sluiten. Ik ken zijn gedachtegang niet.

Daarnaast hecht ik niet veel waarde aan een oefenpot waarin 2 spelers debuteren en de spelers die normaal basisklant zijn niet mee spelen (De Jong, De Ligt, Blind, iemand anders in de basis dan Babel).

Daarnaast ben ik niet gepikeerd, ik probeer gewoon in discussie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Kritiek mag er rustig zijn maar ik heb tot en met de 87e minuut zitten kijken en ik vond van de Beek er niet negatief uitspringen. Net zo min als dat ik niets aan te merken had op bijvoorbeeld Krul.

Babel...?
Depay...?
Hateboer...?
De Roon...?
Van Dijk...?

Om maar eens wat vraagtekens te plaatsen bij gisteren. Het is bijna vreemd om te zeggen dat Koopmeiners en Wijndal (na een stroef begin) nog het meest 'normaal' oogden. Ben maar blij dat ik geen bondscoach ben want dan kreeg de Jong of Stengs vanaf nu speeltijd en vloog Depay voor een jaar naar het rijk der fabelen. Waar die allemaal mee bezig was in de eerste 15 minuten weet ik niet. Daarna heb ik constant het idee gehad dat hij zich ergens mee wilde bewijzen (afgeketste transfer Barca) dus in zijn hoofd was die niet clean.

[ Voor 44% gewijzigd door Typhone op 08-10-2020 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Typhone schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:22:
Depay voor een jaar naar het rijk der fabelen. Waar die allemaal mee bezig was in de eerste 15 minuten weet ik niet. Daarna heb ik constant het idee gehad dat hij zich ergens mee wilde bewijzen (afgeketste transfer Barca) dus in zijn hoofd was die niet clean.
_/-\o_

Naast dat het een hele middelmatige voetballer is, is het ook een zeldzaam egocentrisch mannetje. Eist alle vrije trappen op, terwijl anderen er soms veel beter voor stonden.

En dat hij nog aanvoerder gemaakt wordt ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Depay is zo'n beetje de enige creatieve speler in Oranje. Dat soort spelers spelen ook weleens slecht, maar maken wel vaak het verschil. Ik vind hem niet middelmatig, al zal hij gisteren best slecht geweest zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:33:
Ik vrees ook het ergste. Hij riep wel mooi dat hij niets om wilde gooien maar het is een onmeunig eigenwijs stuk vreten en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij meteen al geprobeerd heeft om zijn zaaddodende stijl er weer in te krijgen.
Nu wil ik het niet op één wedstrijd baseren, want Oranje speelde eerder ook nog niet overtuigend, maar gisteren sprongen wel de tranen in m'n ogen wat voor stroef en passief zootje het was. Iedereen die het veld opbouwend zou kunnen overbruggen stond ernaast en het was feitelijk een tros verdedigers, dan de Mexicanen en verderop liepen nog wat aanvallers. Zodra de bal voorin was leek het er even op maar daarna was het weer wachten tot een Mexicaan zo aardig was om de bal weer terug te geven. /gechargeerd

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:17:
@ph4ge
Déjà vu. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Hopelijk hebben ze niet teveel Corona meegekregen na het bezoek van Mexico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vincent Dave schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:49:
Hopelijk hebben ze niet teveel Corona meegekregen na het bezoek van Mexico.
Bij sommige spelers had ik het gevoel dat ze al iets te pakken hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Na 1 wedstrijd is het misschien te vroeg oordelen maar ik vrees dat we grote successen met de Boer wel kunnen vergeten.
Toch meer een bondscoach nodig met dominantie zodat sommige spelers wat harder gaan rennen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Harribo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:04:
Na 1 wedstrijd is het misschien te vroeg oordelen maar ik vrees dat we grote successen met de Boer wel kunnen vergeten.
Toch meer een bondscoach nodig met dominantie zodat sommige spelers wat harder gaan rennen
Lijkt me inderdaad wat vroeg om dat te concluderen na 2 trainingsdagen en een oefenwedstrijd 8)7

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:22:
Nu wil ik het niet op één wedstrijd baseren, want Oranje speelde eerder ook nog niet overtuigend, maar gisteren sprongen wel de tranen in m'n ogen wat voor stroef en passief zootje het was.
Wanneer was de laatste oefenwedstrijd waarbij dat niet het geval was? Ze hebben hier (terecht) helemaal geen zin in met een super druk programma wat eraan komt de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:25:
Wanneer was de laatste oefenwedstrijd waarbij dat niet het geval was? Ze hebben hier (terecht) helemaal geen zin in met een super druk programma wat eraan komt de komende maanden.
Ik snap dat je dat denkt en hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk toch echt wel wat anders gezien te hebben. Maar goed, zoals ik zei, niet oordelen op één wedstrijden en hopen dat ik ongelijk heb. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:04:
Met Koeman had ik ook nooit het gevoel dat er groot succes zou zijn.

Er is iemand nodig die echt opnieuw gaat beginnen. Nooit doorgaan met dezelfde tactiek etc, de aanval rondom 1 speler bouwen enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
T-MOB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:13:
[...]

Lijkt me inderdaad wat vroeg om dat te concluderen na 2 trainingsdagen en een oefenwedstrijd 8)7
Wees eerlijk heb jij dan het gevoel dat de Boer het allemaal wel fixed?
Ik concludeer het niet alleen na deze wedstrijd maar ook na zijn trainers carrière die toch aardig als een nachtkaars uit ging.

Koeman had ik meer vertrouwen in.... Vind hem meer karakter hebben dan de Boer

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-10-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:05:
[...]

Wees eerlijk heb jij dan het gevoel dat de Boer het allemaal wel fixed?
Ik concludeer het niet alleen na deze wedstrijd maar ook na zijn trainers carrière die toch aardig als een nachtkaars uit ging.

Koeman had ik meer vertrouwen in.... Vind hem meer karakter hebben dan de Boer
Ja Koeman heeft meer karakter maar is ook geen wonder doktor. Is vind ik ook iemand die niet durft.

Had bij hem toch vaak het gevoel dat hij alleen bezig was met de korte termijn en solliciteren bij Barca.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik ben geen fan van Frank de Boer als coach. Maar dat is vooral gebaseerd op het voetbal van Ajax 8 jaar geleden. Nu met oranje verdient hij wat mij betreft gewoon een kans. Om hem af te schrijven na het eerste zaaddodende oefenpotje waar hij net zo min op zat te wachten vind ik gewoon voorbarig.
Eerst maar eens zien wat hij neerzet in een "echte" wedstrijd in de nations league

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
T-MOB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:22:
Ik ben geen fan van Frank de Boer als coach. Maar dat is vooral gebaseerd op het voetbal van Ajax 8 jaar geleden. Nu met oranje verdient hij wat mij betreft gewoon een kans. Om hem af te schrijven na het eerste zaaddodende oefenpotje waar hij net zo min op zat te wachten vind ik gewoon voorbarig.
Eerst maar eens zien wat hij neerzet in een "echte" wedstrijd in de nations league
Hij verdient wel een kans. Vrees alleen dat hij het niet kan. Van te voren dacht ik dat al en als ik dan die wedstrijd tegen Mexico zie, word ik er niet geruster op.

Maar ok, uiteraard, morgen weer een wedstrijd.
Gun het hem en iedereen dat hij wel slaagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
De opstelling van Oranje:

Cillessen
Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Blind
De Roon, Frenkie de Jong, Wijnaldum
Malen, Luuk de Jong, Promes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Malen en Promes?! Op basis van wat? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
T-MOB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:22:
Hij hoorde sowieso geen kans te krijgen. Ontslagen bij Inter, Crystal Palace en Atlanta! Bij Ajax was het getoonde spel ook verschrikkelijk. De meesten waren blij dat hij weg ging, ondanks de prijzen die gepakt werden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:49:
Malen en Promes?! Op basis van wat? :')
Wat zou jouw opstelling zijn? En waarom ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Berghuis ipv Luuk misschien? En dan Malen in de spits. Dan heb je Luuk achter de hand voor pinchhitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:54:
[...]

Wat zou jouw opstelling zijn? En waarom ?
Ik zou in ieder geval een rechtsbuiten op rechts zetten! En niet opeens een spits. Berghuis was volgens velen de beste man afgelopen woensdag en is ook in de Eredivisie behoorlijk in vorm.

Promes is gelukkig beter dan Babel. Maar nog steeds totaal niet in vorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Hij hoorde sowieso geen kans te krijgen. Ontslagen bij Inter, Crystal Palace en Atlanta! Bij Ajax was het getoonde spel ook verschrikkelijk. De meesten waren blij dat hij weg ging, ondanks de prijzen die gepakt werden.
Nee die Koeman dan.. Ontslagen bij Valencia en Everton voor dat ie bij Oranje begon, dat kon natuurlijk noot goed gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Ik zou in ieder geval een rechtsbuiten op rechts zetten! En niet opeens een spits. Berghuis was volgens velen de beste man afgelopen woensdag en is ook in de Eredivisie behoorlijk in vorm.

Maar wie anders dan ipv Promes? Vergeet niet dat Promes dit seizoen op 10 gezet wordt, wat niet zijn plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Nee die Koeman dan.. Ontslagen bij Valencia en Everton voor dat ie bij Oranje begon, dat kon natuurlijk noot goed gaan ;)
Ik vind Koeman ook een waardeloze coach. Het getoonde spel onder hem was vaak ook dramatisch!! Hij was wel iemand met autoriteit en gezag, dat werkte voor jongens als Depay erg goed! Nu Koeman weg is, is het gezag ook weg, getuige de afgelopen wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:02:
[...]

Maar wie anders dan ipv Promes? Vergeet niet dat Promes dit seizoen op 10 gezet wordt, wat niet zijn plek is.
Bergwijn zou ik daar neergezet hebben. Malen centraal, Berghuis op rechts.

[edit]oh die is dus niet mee :F

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 11-10-2020 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Vos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:02:
[...]

Ben ik met je eens! Als ik moet kiezen tussen Babel en Promes, kies ik toch voor Promes ja ;)

Vind het onbegrijpelijk dat hij niet voor Berghuis kiest, maar een spits en die op rechtsbuiten neerzet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:02:
[...]

Ik vind Koeman ook een waardeloze coach. Het getoonde spel onder hem was vaak ook dramatisch!! Hij was wel iemand met autoriteit en gezag, dat werkte voor jongens als Depay erg goed! Nu Koeman weg is, is het gezag ook weg, getuige de afgelopen wedstrijden.
Maar wat is belangrijk bij het NL elftal? Mooi voetbal of winnen? Of desnoods bijna winnen.
Ik heb liever de halve finale WK met afzichtelijk voetbal, dan kwartfinale eruit a la EK met van Basten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:03:
[...]

Bergwijn zit niet bij de selectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:03:
[...]

Bergwijn heeft zich afgemeld.
[...]
Is de uitleg van de bondscoach al bekend? Is Berghuis wel fit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:04:
[...]

Maar wat is belangrijk bij het NL elftal? Mooi voetbal of winnen? Of desnoods bijna winnen.
Ik heb liever de halve finale WK met afzichtelijk voetbal, dan kwartfinale eruit a la EK met van Basten.
Winnen! Zo simpel is het. Maar denk dat we onder Frank de Boer beiden niet gaan meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Bergwijn zit niet bij de selectie ;)
strafschop schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Bergwijn heeft zich afgemeld.
Ik zie het net ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:32

Quad

Doof

Ik zie wel wat 't oplevert.. Heb mijzelf voorgenomen de Boer de eerste paar wedstrijden niet te bekritiseren maar het even de tijd te geven.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Iedereen is beter dan Babel. Desnoods zet hij De Roon daar.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:41

OMX2000

By any means necessary...

Vorige wedstrijd was een beetje uitproberen. Conclusie Berghuis speelt het beste. Dus tenzij Berghuis niet fit is, vind ik ieder andere uitleg onacceptabel. Dude is “on fire” om maar een basketbal term te gebruiken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:16:
Vorige wedstrijd was een beetje uitproberen. Conclusie Berghuis speelt het beste. Dus tenzij Berghuis niet fit is, vind ik ieder andere uitleg onacceptabel. Dude is “on fire” om maar een basketbal term te gebruiken.
nou ja on fire valt wel mee. 1 wedstrijd daarvoor speelde hij nog een beroerde eerste helft tegen Willem II...
desalniettemin vind ik het ook een rare keuze om Malen voor hem in de plaats te zetten hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:40
Dit is dus typisch De Boer. Zeggen op het geraamte van Koeman te willen doorbouwen en de tactiek de eerste wedstrijd al omgooien van 4-2-3-1 naar klassiek 4-3-3 met de punt naar achteren, de speler die het beste speelde de vorige wedstrijd en elke week beslissend is als rechtsbuiten op de bank houden ten faveure van een spits... onnavolgbaar.

Malen zal waarschijnlijk de hele wedstrijd naar het centrum trekken, hij en Luuk gaan elkaar gigantisch in de weg lopen en als Luuk geen voorzetten van de zijkanten krijgt is hij ook vrij nutteloos.

De Boer aanstellen als coach van het NL elftal is gewoon een schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 17:41

OMX2000

By any means necessary...

Ok. Ik moet de Boer ff een kans geven. Nu nog meer een hekel aan die ‘Rona situatie.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Laten we de wedstrijd afwachten...

Nu gaat het om het eggie en het beste team zal nu moeten spelen.
Er zijn nu geen excuses meer. Dit moeten 3 punten worden.
Dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Prima opstelling dit. Malen heeft meer toekomst dan Berghuis bij Oranje.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
snmght schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:44:
Prima opstelling dit. Malen heeft meer toekomst dan Berghuis bij Oranje.
Met die berenedering moet Bijlow ook spelen :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Geen Snoeks!!! *O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:16:
Of, en dat is maar een idee, wil de Boer niet spelers overbelasten door ze 3 wedstrijden kort op elkaar te laten spelen. Zeker gezien de tegenstander van vanavond moet je het met deze opstelling ook redden en dan is Berghuis fris tegen Italie waar het pas echt moeilijk wordt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Hahaha zit je weer te kijken met je Feyenoord sjaal om? ;)
En zeker ook geen Koert Westerman! :)

Denk dat de Boer met Malen een Jesus Navas bij sevilla wil simuleren

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 08:18
Dat wordt 0-4, daar in dat hellhole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
De Boer zijn uitleg is juist dat hij met De Jong als aanspeelpunt lopende mensen op de flanken wil hebben die vaak de 16 in komen. Nu vind ik Luuk de Jong meer afmaker die tegen een bal aan moet lopen, niet per se een speler die in de bal komt en hem vasthoudt. Maar ja: De Boer is coach van het NL elftal, ik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

lol, Depay is er niet om de vrije trap te nemen en meteen is die gevaarlijk :o

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou Stefan die mocht wel op het doel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:32

Quad

Doof

De Vrij als cv ben ik wel blij mee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Ik vind die Dumfries echt helemaal niets. Zoveel moeite om uberhaupt een bal te controleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:14:
De Vrij als cv ben ik wel blij mee.
Ik ook. Red nu al 2x,rest zit te slapen

Malen jonge, neem die bal toch goed aan

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:14:
Ik vind die Dumfries echt helemaal niets. Zoveel moeite om uberhaupt een bal te controleren.
Die heeft het niet makkelijk nee. Nederland moet bij deze wedstrijd vooral geduld hebben met dit verdedigende blok van Bosnië

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Ik zou (als we toch 4-3-3 blijven spelen) de Vrij als rechtsback opstellen. Dan heb je echt een wereldklasse verdediging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Met die opstelling had ik eigenlijk een twee spitsen systeem verwacht waar de jong vaker inzakt. Soort van 4-3-1-2
Maar het is Malen die moet inzakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Toch weer prachtig, om Dumfries te zien spelen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat mij steeds opvalt.. Er is niemand maar dan ook niemand die diep gaat... Tja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:25:
Wat mij steeds opvalt.. Er is niemand maar dan ook niemand die diep gaat... Tja..
Wijnaldum staat de hele tijd al in de spits. Sowieso moeten Frenkie en Gini vaker aan de bal komen. Ik zie te vaak De Roon aan de bal, maar die mag stofzuigen en inleveren wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dumfries speelt slordig, voorzetten komen niet aan en hij maakt ook onnodige overtredingen. Zonde daarbij is dat Luuk de Jong nog niet 1x in stelling is gebracht. Juist tegen ploegen met een handbalverdediging moeten de ballen van de zijkant komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 11-10-2020 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Luxicon schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:24:
Toch weer prachtig, om Dumfries te zien spelen.
Kan er helemaal niets van! Zo lomp en druistig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Och och wat weer slecht de laatste paar minuten

Komt een hoge bal... 1 van Bosnië tussen 3 Nederlanders, mag gewoon heel rustig aannemen en rondkijken! Veel te slap! Zweep erover graag

Dit kan echt niet tjongejonge
Dit bedoel ik dus, ze hebben een coach nodig die ze opzweept

[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ik heb ook het idee dat de grens aan onze kant niet weet wat buitenspel is. (we krijgen geen herhalingen waarmee ik mijn onderbuikgevoel kan controleren)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Mijn ogen doen al 31 minuten pijn. Pover pover pover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
De Roon is dramatisch tot nu toe

We hebben de arbitrage niet mee, die van Bosnië vallen op zijn tijd graag

Malen moet voorin blijven

Edit : het is weer slapheid troef... Balletjes kunnen niet eens gecontroleerd worden

[ Voor 89% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:32:
De Roon is dramatisch tot nu toe

We hebben de arbitrage niet mee, die van Bosnië vallen op zijn tijd graag

Malen moet voorin blijven
Voeg Promes daar maar aan toe, kan blijkbaar geen bal meer goed aannemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is met de Boer eigenlijk altijd hetzelfde. Eeuwig rondtikken zonder resultaat.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Voeg Promes daar maar aan toe, kan blijkbaar geen bal meer goed aannemen.
Die neemt idd zijn vorm van Ajax mee naar Oranje. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Luxicon schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:34:
Het is met de Boer eigenlijk altijd hetzelfde. Eeuwig rondtikken zonder resultaat.
Ja volgens het Cruijff principe.
Als jij de bal hebt, kan de tegenstander niet scoren :p

Zo erg dit...

Blij met de Vrij

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Dumfries begint lachwekkend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Dit is gewoon zwak van De Boer. Tegen een team wat zo verdedigend gaat spelen moet je juist over de flanken gevaar stichten en met voorzetten werken. De Jong staat op een eiland, komt totaal niet in de bal, maar in zijn uitleg wil De Boer hem als een soort Van Nistelrooy in zijn beste dagen gebruiken. Dat kan ie helemaal niet. Je had beter met Malen in de spits kunnen spelen en Berghuis rechtsbuiten. Dan heb je Berghuis die de bal in de voeten wil hebben en Malen die gaat zwerven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Veel foutjes, balverlies, linies die totaal niet aansluiten.
Dumfries eerst maar eens wisselen. Het rond tikken kan werken, maar niet op deze manier.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Spelen Malen en Wijnaldum... Zie ze echt bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

majoh schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:36:
Spelen Malen en Wijnaldum... Zie ze echt bijna niet.
Dumfries verliest de bal steeds waardoor die twee er voor niks rond lopen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dumfries vind ik verdedigend nuttig. Niet wisselen.
Een ander had zich daar 1 op 1 al laten uitspelen

Aaasrggghh Wijnaldum.... Kun je counteren, speelt hij de bal niet door!

Speel eens diep, ideetje?

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Overigens zakt Bosnie volledig in waardoor de ruimten voorin erg klein zijn. Nederland moet het spel maken en oppassen dat het niet in de counter loopt.
We hebben in het verleden wel meer van dit soort zaaddodende potjes gespeeld tegen oost blok landen en deze past precies in dat rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dumfries ondertussen al 15 keer balverlies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Exocet schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:40:
Echt??!! Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:38:
Dumfries vind ik verdedigend nuttig. Niet wisselen.
Dumfries wordt altijd opgesteld vanwege die rushes langs de kant. probleem is dat hij er maar zelden wat goeds mee doet. in de eredivisie doet hij het 800x per wedstrijd, dus dan zijn er altijd wel een paar rushes die de samenvatting halen. Als je hem voor zijn verdedigende kwaliteiten opstelt, denk ik dat er wel andere opties zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
P.O. Box schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:41:
[...]

Dumfries wordt altijd opgesteld vanwege die rushes langs de kant. probleem is dat hij er maar zelden wat goeds mee doet. in de eredivisie doet hij het 800x per wedstrijd, dus dan zijn er altijd wel een paar rushes die de samenvatting halen. Als je hem voor zijn verdedigende kwaliteiten opstelt, denk ik dat er wel andere opties zijn.
de Vrij!!! (als de Ligt weer fit is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

remco112 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Met het verschil dat het huidige niveau van Malen vergelijkbaar of hoger is dan dat van Berghuis. Dat is van Bijlow twijfelachtig ten opzichte van Cillesen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Exocet schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:40:
Waar haal je dat vandaan?

Promes is totaal onnuttig tot nu toe

Ondanks het matige spel, doet onze verdediging het gelukkig wel goed

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
snmght schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Met het verschil dat het huidige niveau van Malen vergelijkbaar of hoger is dan dat van Berghuis.
Lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Feyenoord! :)

Berghuis is nuttiger nu... Er komt weinig van de zijkanten.
Malen is duidelijk een spits geen vleugelspeler

Promes er maar uit... Maar voor wie

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 11-10-2020 18:48 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.