Of Karsdorp?! Die kan heel hard draven én voetballenautje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Dan kun je ook de rechtsback van pak ''m beet Willem 2 opstellen (geen flauw idee wie dat is). Die zal ook wel langs de lijn kunnen draven en soms met veel geluk en toeval en bak goed voor de goal krijgen.
Helemaal eens. Timber valt weinig op omdat hij weinig fout doet. De Vrij echt sterk.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:59:
Depay echt de zwakste van het stel. Timber en de Vrij allebei een voldoende!
Jammer dat depay er weer loopt te sukkelen... Hij denkt ik heb er 1 gemaakt... Klaar
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 22:02 ]
Hebben we dit EK eigenlijk ook weer dat EK penalty schieten met dames in de pauze? 
Dit!
Dit!
[ Voor 49% gewijzigd door Nibbz op 02-06-2021 22:03 ]
13:37
Kun je dan aub Dumfries bij jou in de tuin laten draven in plaats van in het Nederlands elftal?Han schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:58:
[...]
Ik kan normaliter met gemak 1500 man kwijt in m’n tuin… dus die 10 man vind je niet weer. En als je afstand houdt is er niks aan de hand, gewoon gezond verstand gebruiken
Wat fluit die scheids telkens laat, irritant
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voorin vooral balverlies, omdat het nog niet op de automatische piloot gaat dat moet groeien in het toernooi.
Ik snap eigenlijk niet waarom we met 5-3-2 spelen als Schotland geen enkele druk zet.
Eigenlijk verwacht ik dat we met de hakken over de sloot de groepsfase halen en dan zien waar het schip strandt.
Ik snap eigenlijk niet waarom we met 5-3-2 spelen als Schotland geen enkele druk zet.
Eigenlijk verwacht ik dat we met de hakken over de sloot de groepsfase halen en dan zien waar het schip strandt.
Je had ook iemand als Van Aanholt kunnen selecteren.. niet dat hij RB is, maar bij is wel aanvallender.autje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Dan kun je ook de rechtsback van pak ''m beet Willem 2 opstellen (geen flauw idee wie dat is). Die zal ook wel langs de lijn kunnen draven en soms met veel geluk en toeval en bak goed voor de goal krijgen.
Die wacht op het verlossende telefoontje van Laporta denk ik.Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:01:
[...]
Helemaal eens.
Jammer dat depay er weer loopt te sukkelen... Hij denkt ik heb er 1 gemaakt... Klaar
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Depay is soms weergaloos, vaak crap, ik vraag me af of Oranje niet beter af is zonder hem. Gakpo en Malen zijn meer spelers die in dienst van het elftal spelen.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:59:
De Boer een kunstschilder![]()
Depay echt de zwakste van het stel. Timber en de Vrij allebei een voldoende!
Ook in dat systeem kan je aanvallend spelen. Het valt mij op dat Oranje teruggetrokken staat. Erg laf.tweakduke schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 02-06-2021 22:04 ]
XXXVI
Het is nou niet dat het draven z'n enige skill is he.autje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Die is in ieder geval gewend in 532 te spelen.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:01:
[...]
Of Karsdorp?! Die kan heel hard draven én voetballen
Dat hij kan voetballen laat ik me niet over uit 😉.
Vond je dat echt leuk? Vind het eigenlijk allemaal een beetje sneu. Misschien kunnen ze het vanuit thuis doen.Nibbz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
Hebben we dit EK eigenlijk ook weer dat EK penalty schieten met dames in de pauze?
Dit!
[YouTube: Duitsland - Korea | WK in lingerie 2014 (Germany vs South-Korea | World Cup in Lingerie 2014)]
Galopperen ook?Terranova schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:03:
[...]
Het is nou niet dat het draven z'n enige skill is he.
en steigeren misschien
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vind Depay met afstand de meest vreselijke voetballer die we rond hebben lopen. Alleen zijn houding al, om te kotsen. Alle vrije trappen opeisen, altijd dat verongelijkte en die doelloze kut-hakjes en trucjes. 10x liever jongens als Gakpo en Malen ja!ephymerous schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Depay is soms weergaloos, vaak crap, ik vraag me af of Oranje niet beter af is zonder hem. Gakpo en Malen zijn meer spelers die in dienst van het elftal spelen.
Zelfs dat wordt nog lastig op deze manier.PolarBear schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:42:
[...]
🎵 We komen tot de achtste finale, het is absoluut het maximale 🎵
Van Aanholt is mee en heeft rugnummer 12.HollowGamer schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Je had ook iemand als Van Aanholt kunnen selecteren.. niet dat hij RB is, maar bij is wel aanvallender.
Promes zal zijn minuten nog wel maken als rechtsback.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Oh ja, hij kan heel goed boos kijken, dat was ik even vergeten.Terranova schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:03:
[...]
Het is nou niet dat het draven z'n enige skill is he.
Meest overschatte voetballer van Nederland.
Pfffffft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha prachtig uitgespeeld door de Schotten 
Middenveld stond veel te diep, niemand voor de afvallende bal. Gelukkig staat de Roon in het veld, anders was de schade nog groter geweest
Middenveld stond veel te diep, niemand voor de afvallende bal. Gelukkig staat de Roon in het veld, anders was de schade nog groter geweest
[ Voor 68% gewijzigd door ephymerous op 02-06-2021 22:08 ]
XXXVI
Wat een zaaddodende pot voetbal zeg. De commentator heeft er ook geen zin in.
Hop 1-2. Gaat lekker.
Hop 1-2. Gaat lekker.
Ah daarom hebben we 9 jaar geen EK gedaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Roon dekt wel goed lucht. Hulde voor de scherpte.
Ik denk ook dat hij totaal niet past bij Barca. Suarez doet hetzelfde, maar die is ook 10x beter.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Ik vind Depay met afstand de meest vreselijke voetballer die we rond hebben lopen. Alleen zijn houding al, om te kotsen. Alle vrije trappen opeisen, altijd dat verongelijkte en die doelloze kut-hakjes en trucjes. 10x liever jongens als Gakpo en Malen ja!
Tja het is geen Veltmanautje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:06:
[...]
Oh ja, hij kan heel goed boos kijken, dat was ik even vergeten.
Meest overschatte voetballer van Nederland.
Maar hij's prima geschikt voor dit Oranje, geen topper, maar er is ook niet veel beter.
Dacht dat we 5-3-2 speelden of heb ik iets gemist ? Halve verdediging was weg
De Roon en de Ligt Jong doen beiden niks, vreselijk zeg
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 22:10 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ULmVkzJjLyex47ya8aKEmN05.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heerlijk ook in het oranje
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat kun je de Jong niet kwalijk nemen, die zit op de bankHarribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:07:
De Roon en de Jong doen beiden niks, vreselijk zeg
Het is goed dat dit soort zaken nu in een oefenwedstrijd naar voren komen. Dan kan de trainer daar lering uit trekken en het team op een juiste manier bijsturen zodat ze straks op het toernooi kunnen gaan shinen!
Straks?Napo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:09:
Het is goed dat dit soort zaken nu in een oefenwedstrijd naar voren komen. Dan kan de trainer daar lering uit trekken en het team op een juiste manier bijsturen zodat ze straks op het toernooi kunnen gaan shinen!
Dat is over iets meer dan een week al
Dus deed hij niets!Exocet schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:08:
[...]
Dat kun je de Jong niet kwalijk nemen, die zit op de bank
Dumfries stond echt veel te diep. De Roon is duidelijk geen Oranje-materiaal.
De Jong? Die zit alweer op de tribune volgens mij.Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:07:
De Roon en de Jong doen beiden niks, vreselijk zeg
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Puur op balbezit spelen, gaan ze iets hoger staan ( ik meen Dumfries ) klopt het balbezit positiespel niet meer en doelpunt.ephymerous schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Depay is soms weergaloos, vaak crap, ik vraag me af of Oranje niet beter af is zonder hem. Gakpo en Malen zijn meer spelers die in dienst van het elftal spelen.
[...]
Ook in dat systeem kan je aanvallend spelen. Het valt mij op dat Oranje teruggetrokken staat. Erg laf.
Voorin komen ze een man te kort nu.
Hahaha ja, bedoel dan de Ligt...Exocet schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:08:
[...]
Dat kun je de Jong niet kwalijk nemen, die zit op de bank
Ook blond
Moet je nagaan dat we verdedigers zoals de Ligt en de Vrij hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik lees veel negatieve reacties over ons spel.. wen er maar alvast aan. 
Dit is echt De Boer build up play, ontzettend compact en posities behouden.
Dit is echt De Boer build up play, ontzettend compact en posities behouden.
Het is wel de enige speler die een verrassing kan brengen. Want zo goed is het aanvallend allemaal niet voor de rest. Geen internationale top, geen spelers die net als De Vrij, v Dijk, de Ligt, Wijnaldum of De Jong bij buitenlandse topclubs spelen.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Ik vind Depay met afstand de meest vreselijke voetballer die we rond hebben lopen.
Verdediging is duidelijk slechter zonder Virgil. Ze staan nog niet lekker. Zelfs met z'n vijven niet.
Daarnaast ook weinig naar voren spelen door dezelfde 5. Op t EK kom je hier niet ver mee.
Daarnaast ook weinig naar voren spelen door dezelfde 5. Op t EK kom je hier niet ver mee.
Genoeg tijd om een heidag in te plannen, heerlijk nutteloos met elkaar praten over hoe het toch wel echt anders moet gaan zijn en als kers op de taart gaat dat dan ook eens een keer echt gebeuren.Typhone schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:09:
[...]
Straks?
Dat is over iets meer dan een week al
Dat is waarom 532 vaak samengaat met 352, FdB moet misschien maar eens videotje van Conte of Tuchel kijken (deed Allegri het ook niet met Juve?).tweakduke schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:02:
Voorin vooral balverlies, omdat het nog niet op de automatische piloot gaat dat moet groeien in het toernooi.
Edit:
5ATB, gaan de wingbacks op lijn met de CB’s spelen ipv meteen op de diepe/breedstaande tegenstander te gaan staan …
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-06-2021 22:12 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is een schot voor open doelSteefmeister schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:10:
Er zit niet bepaald schot in de zaak..
Hahaha mooi man, verliezen van Schotland in een oefenpot waarbij de helft van de selectie van de Schotten er niet bij zijn
Goed begin dan
Goed begin dan
Je weet dat Frank de Boer de trainer is? Die trekt geen lering.Napo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:09:
Hij krijgt niet veel ballen, dus hem hierop beoordelen is wat oneerlijk, maar ik ben bepaald niet onder de indruk van de voetballende kwaliteiten van Weghorst.
Bijna 1-3
We spelen tegen een Schotse B selectie he.
Ah daar is de man in vorm! Promessi in het veld 
* ephymerous gaat naar bed, veel plezier nog
De Roon stond weer goed heVlassie1980 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:12:
Bijna 1-3
* ephymerous gaat naar bed, veel plezier nog
[ Voor 72% gewijzigd door ephymerous op 02-06-2021 22:13 ]
XXXVI
Wat ik zei, hij deed niksMalfunctions schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:09:
[...]
De Jong? Die zit alweer op de tribune volgens mij.
Is ook totaal geen speler om in een twee-spitsen systeem te voetballen!Malfunctions schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:12:
Hij krijgt niet veel ballen, dus hem hierop beoordelen is wat oneerlijk, maar ik ben bepaald niet onder de indruk van de voetballende kwaliteiten van Weghorst.
Ahh, de man met scherpte komt erin.
Ze staan juist slechter omdat ze met z'n vijven staan. Het is duidelijk dat bij deze goal wat mis ging in de organisatie. Dumfries kan een keer weg zijn dat is zn rol, maar dan moet de rest niet als kippen zonder kop uit elkaar lopen.majoh schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:11:
Verdediging is duidelijk slechter zonder Virgil. Ze staan nog niet lekker. Zelfs met z'n vijven niet.
Zie hier het verschil tussen zomaar 5 verdedigers opstellen en een goed doordacht tactisch plan inslijpen dat toevallig 5 verdedigers heeft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Aanvallen is je beste verdediging. We spelen zo defensief dat je het kwalijk moet nemen als Dumfries diep staat.majoh schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:11:
De positie van vier van de vijf verdedigers voor de tweede Schotse goal #nedsco pic.twitter.com/SMK9eJuR3X
— Pieter Zwart (@PieterZwartNL) 2 juni 2021
Van de Beek?Maarten_E schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:13:
Ahh, de man met scherpte komt erin.
Elect a clown, expect a circus.
Ook mooi dat alle ambient sounds gemiddeld 3 seconden te traag komen.
Hmm, was hij niet afgevallen?strafschop schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Van Aanholt is mee en heeft rugnummer 12.
Promes zal zijn minuten nog wel maken als rechtsback.
Serieus dit is niet best hoor... Ondanks dat dit een oefenwedstrijd is..
En dat tegen een tweederangs Schotland...
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 22:16 ]
Kilo'tje of 3.
Precies dit idd. Echt super slecht. Alsof er gewoon niet op getraind is.ph4ge schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:13:
[...]
Zie hier het verschil tussen zomaar 5 verdedigers opstellen en een goed doordacht tactisch plan inslijpen dat toevallig 5 verdedigers heeft.
Wat een vreselijk nonchalante vrije trap van Depay weer.
Dat dus. Wij Nederlanders denken nog steeds dat dit systeem een kwestie is van een verdediger erbij pleuren en klaar is kees. Zo is het dus niet.ph4ge schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:13:
[...]
Ze staan juist slechter omdat ze met z'n vijven staan. Het is duidelijk dat bij deze goal wat mis ging in de organisatie. Dumfries kan een keer weg zijn dat is zn rol, maar dan moet de rest niet als kippen zonder kop uit elkaar lopen.
Het is echt een afspiegeling van Frank de Boer als trainer: losers. Los zand.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op basis waarvan moet hij ze nog steeds nemen?remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:16:
Rustig anders komen de pro Depay adepten weer. Meest overrated NL speler ooit die tegen allerlei mehhh ploegen scoorde en nu bijna bovenaan de lijst bungelt. Drama.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:16:
@Harribo het is memphis hè! Hij bepaalt en de Boer moet hem in z’n kracht zetten ipv het team.
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 02-06-2021 22:18 ]
Heeft er nu al even veel gescoord als legende Marco van BastenTyphone schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Rustig anders komen de pro Depay adepten weer. Meest overrated NL speler ooit die tegen allerlei mehhh ploegen scoorde en nu bijna bovenaan de lijst bungelt. Drama.

Dat is ook de enige en enkele reden dat ze mogelijk beide naar Barcelona gaan: Koeman.remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:12:
Depay en Wijnaldum werkte als een trein onder Koeman. Lekker zo laten!
Maar als Koeman vervolgens hetzelfde schijtbakkenvoetbal gaat spelen net als bij Oranje dan staat hij daar zo op straat.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het tweede seizoen van Koeman is meestal slecht. Ik zou er alvast geld op inzetten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Dat is ook de enige en enkele reden dat ze mogelijk beide naar Barcelona gaan: Koeman.
Maar als Koeman vervolgens hetzelfde schijtbakkenvoetbal gaat spelen net als bij Oranje dan staat hij daar zo op straat.
Kijk en dat is de reden waarom ik er van baal dat Koeman weg is als bondscoach en we nu opgescheept zitten met F de Boer.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Dat is ook de enige en enkele reden dat ze mogelijk beide naar Barcelona gaan: Koeman.
Koeman is flexibeler en weet wat er nodig is, de Boer niet.
En wéér een kut vrije trap. Ik word helemaal gek van die neppe vedette.
Was trouwens bij ons op de regionale tv een interview met een jongen op straat. Vroegen ze hem, ga jij ook voetbal kijken? Hij zei, nee, voetbal interesseert mij niet.
Zeiden ze weet je wie er bondscoach is? Hij zei de Boer niet, nou daar heb ik ook geen vertrouwen in.
Kortom, een leek kan zien dat we aan de Boer praktisch niks hebben
Zeiden ze weet je wie er bondscoach is? Hij zei de Boer niet, nou daar heb ik ook geen vertrouwen in.
Kortom, een leek kan zien dat we aan de Boer praktisch niks hebben
Zonder muur was de bal wel op doel geweestremco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:22:
En wéér een kut vrije trap. Ik word helemaal gek van die neppe vedette.
Ik heb Koeman tegen Frankrijk en Duitsland toch potjes zien spelen die prima waren. Dat was bepaald geen schijtbakkenvoetbal.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:19:
[...]
En misschien is schijtbakkenvoetbal wel de enige manier waarop dit Oranje succes kan hebben. Voor oogstrelend aanvallend spel heb je meerdere toppers nodig voorin. En die hebben we niet.
Ik bespeur nog steeds een overschatting hier.
Jezus Depay
Koeman is in alle opzichten een betere trainer dan Frank de Boer. Ook heeft Koeman vaak meer geluk, dan dwing je ook wel af, maar het zit wel vaker mee.Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Kijk en dat is de reden waarom ik er van baal dat Koeman weg is als bondscoach en we nu opgescheept zitten met F de Boer.
Koeman is flexibeler en weet wat er nodig is, de Boer niet.
Ik zou het zó ontzettend hilarisch vinden als we gaan verliezen. Tegen een flink gehavend Schots team, dat met meer geluk dan wijsheid naar het EK gaat. En ja, oefenwedstrijd, etc, etc. Maar dan nog...
Wanneer “prikt” de ligt er eentje in?
Elect a clown, expect a circus.
Mooi achter het excuus van oefenwedstrijd schuilen. Toevallig is dat voor de Schotten ook zo.Maarten_E schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:24:
Ik zou het zó ontzettend hilarisch vinden als we gaan verliezen. Tegen een flink gehavend Schots team, dat met meer geluk dan wijsheid naar het EK gaat. En ja, oefenwedstrijd, etc, etc. Maar dan nog...
Lijkt echt alsof we gewoon met willekeurig 11 man in t veld staan. Ik zie geen team.
Wel balen dat het EK een jaar uitgesteld is. Vorig jaar was Depay geblesseerd en Van Dijk fit.
alles kan off-topic
Waarom is er ook niemand in de selectie die Depay op zijn nummer zet?!
De boer zou hem op zijn goede nummer moeten zetten...remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:27:
misschien via een sms?
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 02-06-2021 22:28 ]
Ik wil iedereen hier oproepen geen kritiek te tonen naar Depay of het Nederlands elftal in het algemeen. Ik verwacht namelijk dat de spelers gaan zeggen voor de camera, dat we deze verliespartij niet hebben gezien als een oefen wedstrijd en dat er ook veel goed ging.
M.a.w. wees a.u.b. positief en geloof erin dat het EK winnen er zeker inzit.
Onder Koeman was het voetbal echt beter hoor.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Depay doet een hoop niet goed maar ja hij scoorde wel een keer. Dat kunnen andere nog niet zeggen.Ankona schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:26:
Wel balen dat het EK een jaar uitgesteld is. Vorig jaar was Depay geblesseerd en Van Dijk fit.
Kun je nagaan hoe triest het gesteld is met onze schotkracht.... Mooie woordspeling...
Ik ben al een seizoen gekweld door PSV, en het gaat nu gewoon door met het NL elftal

Ik vond het onder koeman helemaal niet zo slecht.
Ik had er redelijk vertrouwen in met een flink aantal talenten dat langzaamaan richting goede jonge spelers zou gaan.
Maar de boer. Tja.
Ik had er redelijk vertrouwen in met een flink aantal talenten dat langzaamaan richting goede jonge spelers zou gaan.
Maar de boer. Tja.
Hij eist ook bijna alles op als hij speelt.Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Depay doet een hoop niet goed maar ja hij scoorde wel een keer. Dat kunnen andere nog niet zeggen.
Kun je nagaan hoe triest het gesteld is met onze schotkracht.... Mooie woordspeling...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat is aan een coach.... De Boer... Slapzak...remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:27:
Koeman haalt gewoon meer uit dit middelmatige oranje dan de Boer
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 22:31 ]
en weer een Depay vrije trap ?
Mag toch hopen dat zijn medespelers ook eens wat durven te zeggenHarribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:30:
[...]
Dat is aan een coach.... De Boer... Slapzak...
Dit topic is gesloten.