Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.970 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:22
Ik zie trouwens wel dat F de Boer er het een en ander ingeslapen krijgt in 3 dagen. Dat tikkie breed en terug heeft hij iedereen perfect aangeleerd!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:19:
[...]

Vandaar dat hij het zo goed deed als nummer 10 bij Oranje onder Koeman :)
Speel nou eens niet door op de man

[ Voor 43% gewijzigd door Outerspace op 02-06-2021 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:20:
[...]

Ook onzin. Wijnaldum heeft prima gespeeld onder Koeman. Hij was zelfs topscorer. Dus waarom moet een bewezen kracht er dan uit als iedereen ruk speelt?

Ook als antwoord op @Terranova. Je ziet enkel wat je wilt zien.
Wordt er dan gezegd dat hij eruit moet? Nee, het gaat er hier alleen omdat hij niet bij het spel van Barca zou passen. Niet dat hij slecht is. Lezen is blijkbaar heel moeilijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Zullen we de krachttermen en het op de man spelen achterwege laten? Dan kunnen de mannen in het rood ook rustig 'genieten' van deze wedstrijd.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/MGzJ1jR1/u-https-tse2-mm-bing-net-th-id-OIP.jpg
Nog meer mensen één nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:29
Maarten_E schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:19:
[...]

Waarom kreeg Van Gaal het dan wel aan de praat in 2014? De Vrij zat daarbij, maar voor de rest geen spelers die 5-3-2 gewend waren toch?
Simpel, Robben en Sneijder.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:18:
Het probleem van dit systeem is overigens de backs. Nederlanders weten niet wat het is om als back in een 532 te spelen. Dat is meer dan een beetje langs de lijn rennen.
Dat is niet waar, de tweede wedstrijd die Nederland tegen Italië heeft gevoetbald afgelopen jaar speelde Nederland ook al 5-3-2 en dat ging toch al best aardig.

5-3-2 gaat ons nog wel eens van pas komen naast 4-3-3 dus ik vind het helemaal niet gek om dit systeem ook in te slijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Terranova schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:21:
[...]

Jij kan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaal niet lezen he. Goed spelen staat niet gelijk aan geschikt zijn voor "tiki taka". Je probeert maar dingen te verzinnen om een speler met een club verleden bij je favoriete club te verdedigen. En ik haal het clubvoorkeur er bewust bij, want jij post hier never ever ever ever ever zonder club voorkeur.
Het is gewoon erg doorzichtig wat je doet, maakt voor de rest niet uit. Maar de manier waarop je over Wijnaldum praat, vind ik nogal treurig. Barcelona speelt trouwens al jaren geen “tiki taka” meer.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Doe allemaal eens lief. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Wijnaldum is een verbindingsspeler bij Liverpool, bij Oranje heb je vnl verbindingsspelers lopen.
Dwz spelers die de bal van links naar rechts spelen.
Dat komt ook door de Boer.

Bij Liverpool vult hij een belangrijke functie in, en die spelers om hem heen staan ook beter vrij en rennen harder.
Hier zit ie rond te kijken... Waar moet die bal heen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:44
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:20:
[...]
Verder vrij onnodig de visie van je medetweakers als bagger weg te zetten.
Het zijn gewoon feitelijke onjuistheden. Wijnaldum heeft jaren prima gespeeld in Oranje. En nu speelt onder De Boer het hele elftal ruk en dan moet heel toevallig de enige Feyenoorder weer de, sjaak zijn? Ja doei, zo lust ik er ook nog een paar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:24:
[...]

Het zijn gewoon feitelijke onjuistheden. Wijnaldum heeft jaren prima gespeeld in Oranje. En nu speelt onder De Boer het hele elftal ruk en dan moet heel toevallig de enige Feyenoorder weer de, sjaak zijn? Ja doei, zo lust ik er ook nog een paar.
Nee hij heeft prima gepresteerd, niet prima gespeeld. Maar het calimero gevoel is blijkbaar erg aanwezig. Waarom zou je je aangevallen worden als het toevallig de enige Feyenoorder is. Niemand heeft het hier over de club, maar over de speler.

Overigens heeft De Vrij ook een Feyenoord verleden, dus je bent nog eens aan het overdrijven ook.
Oh en Timber ook nog

[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 02-06-2021 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
[...]

Amen!!!! Tevens is de Vrij ook een Feyenoorder hè ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:46
Blind paard is Dumfries ook.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:16:
[...]

Waarom blijft dit soort gekleurde anti-Wijnaldum bagger toch steeds weer terugkomen? Bij een compleet Liverpool spelen ze sneller dan welke eredivisie speler ook maar ooit kan bijhouden.

Klaassen en vd Beek mogen de veters van Wijnaldum nog niet strikken.
Omdat hij vaak verzaakt in Oranje, simpel als dat. Schromelijk overschatte voetballer dat in een goed elftal mee kan komen. In een matig elftal zal hij individueel niet snel uitblinken.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Hadden we Karsdorp maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Miki schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:23:
[...]

Dat is niet waar, de tweede wedstrijd die Nederland tegen Italië heeft gevoetbald afgelopen jaar speelde Nederland ook al 5-3-2 en dat ging toch al best aardig.
Toen hoefden we het spel niet te maken. Nu wel. En dan zijn de backs een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Want, had jij het beter gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:24:
[modbreak] Doe allemaal eens lief. ;) [/]
Je bent een hekje vergeten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Ach, eigenlijk speelt iedereen slecht :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:27:
Ach, eigenlijk speelt iedereen slecht :)
Echt niet, Jurrien Timber speelt zijn beste wedstrijd in Oranje ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
ephymerous schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:26:
[...]

Omdat hij vaak verzaakt in Oranje, simpel als dat.
Hij was onder Koeman samen met Depay topscorer. laat dat Ook hier zie je wat je wilt zien

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-06-2021 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Feitelijk onjuist nog wel. Maak dat maar eens hard in deze sport. ;)

Ik vind hem spelen als een natte krant. Niet voor het eerst en niet voor het laatst. En niet alleen hij, ook (ex) spelers van PSV en Ajax.

Als jij hem wel vindt shinen vandaag is dat je goed recht maar ik vraag me af wie er dan meer door de clubbril kijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Man man man zeg. Als je constant Ajax zo gestroomlijnd ziet spelen en dat vergelijkt met dit is echt pijn aan de ogen. Weet niet of de Boer er wel een leuke ploeg van kan maken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
Op het ek hadden we al een penalty tegen gehad en misschien rood voor de Ligt.

Enfin ze weten wrs ook wel dat dit een oefenwedstrijd is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moet zeggen dat de saamhorigheid nog ver te zoeken is hier :+ Past denk ik een beetje bij een toernooi wat geheel niet leeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:18
Terranova schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:21:
[...]

Jij kan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaal niet lezen he. Goed spelen staat niet gelijk aan geschikt zijn voor "tiki taka". Je probeert maar dingen te verzinnen om een speler met een club verleden bij je favoriete club te verdedigen. En ik haal het clubvoorkeur er bewust bij, want jij post hier never ever ever ever ever zonder club voorkeur.
Barcelona speelt al jaren geen 'tiki taka' meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
PWM schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:29:
Moet zeggen dat de saamhorigheid nog veel te zoeken is hier :+ Past denk ik een beetje bij een toernooi wat geheel niet leeft.
Gezien de drukte hier voor een oefenwedstrijd leeft dat toernooi wel degelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:28:
[...]

Hij was onder Koeman samen met Depay topscorer. Dus dit is dikke onzin. Ook hier zie je wat je wilt zien
Een paar ballen binnenschieten betekent niet dat je uitblinkt.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Moet zeggen dat de saamhorigheid nog veel te zoeken is hier :+ Past denk ik een beetje bij een toernooi wat geheel niet leeft.
Terwijl het toch heel makkelijk is om het met z'n allen eens te zijn dat het niet veel is. Maar ja oefenwedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Zeker onder deze omstandigheden zeg maar, mijn hoofd zit totaal niet bij het EK, ook al word ik er bij mijn werkgever onder bedolven.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DoeEensGek schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:30:
[...]

Ik zie ~ 15 mensen die heel veel posten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Moet zeggen dat de saamhorigheid nog ver te zoeken is hier :+ Past denk ik een beetje bij een toernooi wat geheel niet leeft.
Zometeen valt de 2-1 en dan is het “WE WORDEN EUROPEES KAMIPOEN!11!” :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
Sydney08 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:28:
Man man man zeg. Als je constant Ajax zo gestroomlijnd ziet spelen en dat vergelijkt met dit is echt pijn aan de ogen. Weet niet of de Boer er wel een leuke ploeg van kan maken.
Omdat je letterlijk appels met peren aan het vergelijken bent. Je kunt een ploeg waar allerlei patronen zijn ingesleten niet vergelijken met een ploeg wat net bij elkaar is gekomen en amper gezamenlijk heeft kunnen trainen.

Je hebt te hoge verwachtingen, dit heeft tijd nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Bij mij begint het wel te leven, de voetbalpoule op het werk heeft al aardig wat aanmeldingen en de reclames van de supermarkten vullen het hele STER blok en eindbaas Loekie is ook weer terug :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:24:
[modbreak] Doe allemaal eens lief. ;) [/]
Rooie :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:28:
[...]

Ik vind hem spelen als een natte krant.
Natte krant slaat nergens op. Goed is anders maar het hele elftal draait slecht.

En daar zit het probleem: een heel elftal loopt niet en dan worden de persoonlijke voorkeuren hier weer heel opzichtelijk uitgebraakt. En dan wordt één slechte wedstrijd aangegrepen om een prima topspeler af te schilderen als een kneus.

En ja, dat heeft alles met clubvoorkeur te maken want dezelfden die Wijnaldum willen lozen komen vervolgens aankakken met vd Beek. Ja, doei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sydney08 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:28:
Op basis van zijn trainerscariere is de kans niet bijzonder groot, het blijft ook een bijzonder matige keuze om hem aan te stellen als bondscoach. Wie weet gaat hij ons verrassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Miki schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:32:
[...]

Omdat je letterlijk appels met peren aan het vergelijken bent. Je kunt een ploeg waar allerlei patronen zijn ingesleten niet vergelijken met een ploeg wat net bij elkaar is gekomen en amper gezamenlijk heeft kunnen trainen.

Je hebt te hoge verwachtingen, dit heeft tijd nodig.
Helemaal mee eens hoor, ben me daar van op de hoogte. Maar zo weinig als wat ze nu laten zien, dat zie je niet vaak. Zelfs niet wanneer ze iets testen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 16:18
Maarten_E schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:19:
[...]

Waarom kreeg Van Gaal het dan wel aan de praat in 2014? De Vrij zat daarbij, maar voor de rest geen spelers die 5-3-2 gewend waren toch?
Het begint met dat Van Gaal 5-3-2 speelde tegen landen die voetballend sterker waren zoals Spanje, en niet tegen mindere teams zoals Schotland vandaag. Daarnaast had je toen meer individuele klasse in de vorm van Sneijder, Van Persie en natuurlijk Robben, de rest speelde in dienst. Daarnaast begrijpt Van Gaal wel en De Boer niet dat een tactiek iets anders is dan 11 namen het veld in sturen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:28:
[...]

Hij was onder Koeman samen met Depay topscorer. [mbr] laat dat[/] Ook hier zie je wat je wilt zien
Je begrijpt het verschil tussen altijd en vaak? Kom op zeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
wtf... die toto reclame !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Het Nederlands elftal speelt niet goed, maar het kan niet slechter dan deze Toto-campagne. Oh mijn god.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Miki schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:27:
[...]

Want, had jij het beter gedaan?
Ik waarschijnlijk niet, maar ik ben ook geen profvoetballer. Van een speler van het NL-elftal verwacht ik beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hakken met Wesley :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het kan altijd slechter, zie de reclame van koning toto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Nou bij mij leeft het ek echt wel.
Heb er echt zin in.

Vrees alleen dat we er niet heel veel te zoeken hebben mede dankzij de Boer.

Weghorst lijkt me echt nuttig om erbij te hebben. Hij oogt wat houterig maar hij doet veel goed tot nu toe.
Aanspeelpunt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:33:
[...]

Natte krant slaat nergens op. Goed is anders maar het hele elftal draait slecht.
Precies mijn punt, hij veert mee met het elftal en zal nooit individueel uitblinken. Als het draait loopt ie een paar ballen binnen. Met Wijnaldum en de Roon op het middenveld kom je niet aan voetballen toe.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 02-06-2021 21:35 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
DoeEensGek schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:30:
[...]

Niet iedereen hier kijkt de wedstrijd. Ik kwam alleen even de stemming peilen. Gezien de reacties is mijn besluit om zoals altijd een oefenwedstrijd over te slaan het juiste geweest :D.

Ik kijk voetbal voor mijn lol, vandaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:34:
Het kan altijd slechter, zie de reclame van koning toto
Tjezus wat slecht was dat zeg. Dat had Frank de Boer nog beter gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gelukkig zei Jack van Gelder ook eens iets waar we het volgens mij allemaal over eens kunnen zijn. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:33:
[...]

En daar zit het probleem: een heel elftal loopt niet en dan worden de persoonlijke voorkeuren hier weer heel opzichtelijk uitgebraakt. En dan wordt één slechte wedstrijd aangegrepen om een prima topspeler af te schilderen als een kneus.

En ja, dat heeft alles met clubvoorkeur te maken want dezelfden die Wijnaldum willen lozen komen vervolgens aankakken met vd Beek. Ja, doei.
Ja doei he! Om moedeloos van te worden dit. Ik roep nergens dat Van de Beek het beter gaat doen of dat Gini slecht speelt want hij komt van Feyenoord.

Juist het feit dat ik op hem afgeef is tekenend voor zijn aanzien: ik zie hem wel degelijk als een topper maar van toppers verwacht ik ook dat ze opstaan in dit soort wedstrijden. Ik heb Frenkie er letterlijk vanavond ook uitgelicht en ook Depay zou hier mogen laten zien dat hij een grote meneer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
PolarBear schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:36:
[...]

Tjezus wat slecht was dat zeg. Dat had Frank de Boer nog beter gedaan.
Absoluut. Sneijder als bondscoach en De Boer als Toto-figuur. Topplan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:36:
[...]

Gelukkig zei Jack van Gelder ook eens iets waar we het volgens mij allemaal over eens kunnen zijn. :+
Dat ie met pensioen gaat? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Hebben van der Vaart, Sneijder en van der Meyde geld nodig? Die lenen zich echt overal voor! Haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

HAhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Btw Frankrijk staat ook 0-0 tegen Wales en heeft Benzema een penalty gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Haha, gabbah Wesley idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:36:
[...]

Ja doei he! Om moedeloos van te worden dit. Ik roep nergens dat Van de Beek het beter gaat doen of dat Gini slecht speelt want hij komt van Feyenoord.

Juist het feit dat ik op hem afgeef is tekenend voor zijn aanzien: ik zie hem wel degelijk als een topper maar van toppers verwacht ik ook dat ze opstaan in dit soort wedstrijden. Ik heb Frenkie er letterlijk vanavond ook uitgelicht en ook Depay zou hier mogen laten zien dat hij een grote meneer is.
Voel je vrij een DM te sturen, maar hier niet.

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-06-2021 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Die Krul zal wel balen, 1 schot goal

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Maarten_E
Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:39:
Die Krul zal wel balen, 1 schot goal
1 schot? Er staan er 11 op het veld...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nostalgie nog voor mij met Lownoise. :P

Zal de tweede helft eens opletten hoe ze spelen. Jammer dat Weghorst nu pas in de selectie zit dat moet even wennen aan elkaar.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Wel fijn dat de kenners hetzelfde vinden van het spel van Timber. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Loekie de Leeuw! Mijn avond kan niet meer kapot!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
🎵 We komen tot de achtste finale, het is absoluut het maximale 🎵

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
snmght schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:36:
[...]

Ik heb Frenkie er letterlijk vanavond ook uitgelicht en ook Depay zou hier mogen laten zien dat hij een grote meneer is.
Dus De Jong moet er ook uit? Want daar lult niemand over. Is ook geen schim van de Frenkie bij Barca. Niet dat ik daarvoor pleit.

Het is de dubbele standaard die hier gehanteerd wordt. Spelers die in het eigen straatje passen, die uit de eigen clubcultuur komen, worden heel anders aangepakt dan anderen.

Het is geen bewuste clubvoorkeur maar absoluut een gekleurde voorkeur, een soort eenkennigheid voor een spelletje dat men bij het eigen cluppie ziet. Een blinde vlek voor alles wat daar niet in past.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
De winkels zijn wel blij met het ek... Hebben ze weer een uitgelezen manier om spulletjes te verkopen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Rol de lange tenen even een stukje in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Han schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:44:
[...]

Rol de lange tenen even een stukje in ;)
Maakt gewoon een valide punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:05

Nibbz

Postmaster General

Zou hij de 2e helft 4-3-3 gaan spelen?

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:43:
De winkels zijn wel blij met het ek... Hebben ze weer een uitgelezen manier om spulletjes te verkopen
Behalve Kruidvat, bah die mislukte zanger uit The Streamers met die gouden microfoon.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:43:
En het mooie is dat de mensen er ook zin in hebben. Niet vanwege Oranje, maar vanwege Corona en de behoefte aan afleiding, samen voetbal kijken. Ten minste, dat geldt voor mij. TV in de tuin, partytent, praattafels, tapje. Zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nederland is helemaal Oranje! Is het normaal dat je enkel reclames ziet over het Nederlands elftal? Heb er geen één gezien die het niet als thema had.

De sleutel hanger van Hazes wil ik sowieso graag hebben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
D-e-n schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Dus De Jong moet er ook uit? Want daar lult niemand over. Is ook geen schim van de Frenkie bij Barca. Niet dat ik daarvoor pleit.

Het is de dubbele standaard die hier gehanteerd wordt. Spelers die in het eigen straatje passen, die uit de eigen clubcultuur komen, worden heel anders aangepakt dan anderen.

Het is geen bewuste clubvoorkeur maar absoluut een gekleurde voorkeur, een soort eenkennigheid voor een spelletje dat men bij het eigen cluppie ziet. Een blinde vlek voor alles wat daar niet in past.
Natuurlijk, we wachten met smart op de invalbeurt van Promes :o

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
Han schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:45:
[...]

En het mooie is dat de mensen er ook zin in hebben. Niet vanwege Oranje, maar vanwege Corona en de behoefte aan afleiding, samen voetbal kijken. Ten minste, dat geldt voor mij. TV in de tuin, partytent, praattafels, tapje. Zin in :)
Alleen daarom is het al goed dat Oranje sneller uit het toernooi is dan Corona uit Nederland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zelfde shot als bij "Daar is gabbertje"
Als ik zeg 2 uur thuis bedoel ik natuurlijk niet 2 uur 's middags kale zombie :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
autje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:49:
[...]

Alleen daarom is het al goed dat Oranje sneller uit het toernooi is dan Corona uit Nederland.
Reclame-tijd zou inmiddels allemaal al wel verkocht zijn, dit blijf je gewoon zien tot het toernooi is afgelopen.
Dat gezegd hebbende, het is allemaal wel heel erg slecht.

Depay die een plakplaatje opplakt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
HollowGamer schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:47:
Nederland is helemaal Oranje! Is het normaal dat je enkel reclames ziet over het Nederlands elftal? Heb er geen één gezien die het niet als thema had.

De sleutel hanger van Hazes wil ik sowieso graag hebben. :+
Sleutelhanger Andre Hazes? Nog niet gezien, klinkt als een buitenkansje :)
Voorlopig heb ik mij een lidl joggingbroek laten aansmeren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
Wijndal en Dumfries moeten beiden echt gaan oefenen op voorzetten
Edit :zodra je gaat mekkeren hier, gaat het opeens een keer goed :+
Ff onthouden

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 02-06-2021 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
De grootste uitdaging vind ik vooralsnog het ontdekken van enige lijn in het spel van Oranje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
Pffffffff, de Vrij heeft echt zo’n goeie trap. Prachtig hoe zij ze af en toe neerlegt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:53

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:53:
Laat ze eerst maar eens de hoeveelheid verhogen, dan heb je tenminste kans dat er één goed valt. Volgens mij heeft Wijndal de hele eerste helft geen voorzet gegeven.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:53:
Mag ik Dumfries echt blind noemen? Je zou toch verwachten dat ze bij PSV (maar ook bij NL) oefenen met naar de speler(s) kijken i.p.v. met je hoofd naar beneden voorzetten geven.

Het is echt een zwakte van hem, maar geloof wel dat je er iets beter op kan worden door te trainen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
Bossie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:51:
[...]

Reclame-tijd zou inmiddels allemaal al wel verkocht zijn, dit blijf je gewoon zien tot het toernooi is afgelopen.
Dat gezegd hebbende, het is allemaal wel heel erg slecht.

Depay die een plakplaatje opplakt :+
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het niet zo'n goed idee vind dat mensen in deze tijd allemaal bij elkaar voetbal gaan kijken. Daar is het mijns inziens nog net een beetje te vroeg voor.

Sowieso nodig je voor een wedstrijd van een elftal van Frank de Boer geen vrienden uit, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Genoeg voorbeelden waarbij we bij oefenpotjes ook ruk speelden. Hopelijk gewoon net als de Duitsers op een toernooi goed presteren. Grootste debacle was dat EK in 2012 in de poule met Duitsland, Portugal en Denemarken.

Tijdens Euro 2000 moesten we ook even wakker worden en hadden we heel veel geluk met de eerste wedstrijd tegen de Tsjechen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
HollowGamer schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:55:
[...]

Mag ik Dumfries echt blind noemen? Je zou toch verwachten dat ze bij PSV (maar ook bij NL) oefenen met naar de speler(s) kijken i.p.v. met je hoofd naar beneden voorzetten geven.

Het is echt een zwakte van hem, maar geloof wel dat je er iets beter op kan worden door te trainen.
Blind is echt beter daarin denk ik :)

Ja gewoon vaak doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
HollowGamer schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:55:
[...]

Dat is toch z'n sterke punt? De hele wedstrijd als blind paard kunnen blijven gaan langs die flank. Als je het maar genoeg probeert dan gaat het van zelf een keer goed. Op die positie past dat wel.

Als ie voorzetten kon geven dan was het wel een rechtsbuiten geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 02-06-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:57:
[...]

Dat is toch z'n sterke punt? De hele wedstrijd als blind paard kunnen blijven gaan langs die flank. Als je het maar genoeg probeert dan gaat het van zelf een keer goed. Op die positie past dat wel.
Dat moet je dit wel als spel hebben natuurlijk. ;)

Bij PSV is dat wellicht meer, maar hier bij Oranje gaat er nogal veel door het midden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
[...]

Wees eens lief, nu kijkt Dumfries weer de hele wedstrijd boos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

autje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:55:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het niet zo'n goed idee vind dat mensen in deze tijd allemaal bij elkaar voetbal gaan kijken. Daar is het mijns inziens nog net een beetje te vroeg voor.
Ik kan normaliter met gemak 1500 man kwijt in m’n tuin… dus die 10 man vind je niet weer. En als je afstand houdt is er niks aan de hand, gewoon gezond verstand gebruiken ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Wees eens lief, nu kijkt Dumfries weer de hele wedstrijd boos.
Daar hoef je niet zo veel voor te doen :+
Maar het was ook niet negatief bedoeld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik kijk gewoon alleen thuis achter mijn tv. Kijkt eigenlijk het beste.
Ander ek maar weer gezellig doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
De Boer een kunstschilder 8)7

Depay echt de zwakste van het stel. Timber en de Vrij allebei een voldoende!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Moet dit stelletje dalijk een EK gaan spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Han schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Ik kan normaliter met gemak 1500 man kwijt in m’n tuin… dus die 10 man vind je niet weer. En als je afstand houdt is er niks aan de hand, gewoon gezond verstand gebruiken ;)
Zelfs met je hele buurt (moet er niet aan denken), kun je voldoende afstand houden. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
[...]

Dan kun je ook de rechtsback van pak ''m beet Willem 2 opstellen (geen flauw idee wie dat is). Die zal ook wel langs de lijn kunnen draven en soms met veel geluk en toeval en bak goed voor de goal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vind het als Arsenal supporter wel zonde om Tierney te zien als LCB, denk helaas ook niet dat hij speelt op het EK. 😐
Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.