Ja, ergens wel gelijk, ik bedoel nu was een enigszins extreem geval (maar wel natuurlijk dus imo). Maar zon verdediger van Turkije (sorry enige voorbeeld wat ik me nu kan bedenken) was met afgezaagde armen natuurlijk natuurlijk ook "kleiner" en in dat geval was zon bal gewoon doorgeschoten. Blijf dit toch een moeilijk (en subjectief) punt vinden.toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:32:
[...]
Het gaat niet alleen om arm langs het lichaam, maar ook je lichaam er niet groter door maken.
Als je staat en je arm hangt naast je lichaam wordt ie niet groter, steek je je arm uit tijdens een sliding dan wel.
Zou kunnen, maar de wedstrijden waarin de Jong als aangever tot grote scores leidt zijn toch ook wel op een paar vingers te tellen. We gaan het zien I guess.Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Denk dat Depay naar binnen loopt, Wijndal erom heen voor de voorzet. De Jong zal wrs aangever zijn. Denk ik.
Jong Oranje gaat wel door. 6-1 moet toch genoeg zijn
Die andere wedstrijd mocht geen 2-2 worden toch?jaapstobbe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:45:
Jong Oranje gaat wel door. 6-1 moet toch genoeg zijn
0-0 geen probleem?
Nah blijkbaar was dik winnen voldoende. Wedstrijd niet gezien maar da's toch wel opsteker voor ze richting de knock-out fase.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Omdat die andere twee doelpuntloos gelijk hebben gespeeld was een 1-0 al voldoende voor de groepswinst. Jong Oranje is groepswinnaar geworden op basis van onderling resultaat. 2-2 vs 1-1.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:59:
Nah blijkbaar was dik winnen voldoende. Wedstrijd niet gezien maar da's toch wel opsteker voor ze richting de knock-out fase.
Geinige eindstand. Als je geen Hongaar of Roemeen bent.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/74HhmhThLTAG61HOTZt7wIzy.jpg?f=user_large)
Wedstrijd niet kunnen zien, maar goed om te lezen dat ze er zin in hadden en dat Gakpo heeft laten zien dat PSV straks weer veel aan hem heeft. Hopelijk neemt hij die vorm mee en gaan we nog wat mooie wedstrijden met hem zien.
En natuurlijk hopen dat hij snel door kan naar het grote Oranje, ze kunnen het gebruiken
En natuurlijk hopen dat hij snel door kan naar het grote Oranje, ze kunnen het gebruiken
Foutief plaatje, want de Hongaren hebben geen vijf punten.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:07:
Geinige eindstand. Als je geen Hongaar of Roemeen bent.
Duitsland wou niet winnen want nu moet Nederland hoogstwaarschijnlijk tegen Frankrijk...
Ah nee, dat kan inderdaad niet met maar 6 wedstrijdenstrafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Foutief plaatje, want de Hongaren hebben geen vijf punten.
[ Voor 62% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2021 20:11 ]
Als de Russen winnen van de Denen en de Fransen van de Ijslanders dan staan er drie op zes punten. De Fransen worden eerste of tweede in die situatie.Joostje123 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:10:
Duitsland wou niet winnen want nu moet Nederland hoogstwaarschijnlijk tegen Frankrijk...
[ Voor 12% gewijzigd door strafschop op 30-03-2021 20:18 ]
Raffie die minimaal 0-8 eist van Oranje.
Raffie als international tegen voetbalkleintjes.
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Liechtenstein 3-0
Faroe Eilanden - Nederland 0-3
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Luxemburg 1-0
San Marino - Nederland 0-5
Nederland - Andorra 3-0
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Andorra 3-0
Is er al gescoord?
De Boer eiste toch al 2-0 bij de volksliederen...
De Boer eiste toch al 2-0 bij de volksliederen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben wel met hem eens dat alleen een high single digit uitslag enige overtuiging kan creeëren bij het volk. Alles onder de 5-0 is gewoon pover. Ze moeten in elk geval wat beleving laten zien en tegen een dergelijke tegenstander kan je beleving gewoon in getallen uitdrukken.strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:35:
Raffie die minimaal 0-8 eist van Oranje.
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Andorra 4-0
Nederland - Andorra 3-0
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2021 20:38 ]
Oh zeker, maar blijkbaar is het niet zo simpel.
strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:08:
Nederland tegen Andorra, Malta, Liechtenstein, San Marino en de Faeröer.
20 interlands en een doelsaldo van 94-0.
[ Voor 17% gewijzigd door strafschop op 30-03-2021 20:40 ]
Kunnen ze Krul niet in de kleedkamer laten en een extra spits erbij zetten? Gewoon omdat het kan...
Ik zet de tv aan en denk dodenherdenking. Maar nee, herdenking slachtoffers Corona.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is wel de meest sfeerloze plek waar ik ooit een voetbalwedstrijd heb zien spelen.
En dat camerastandpunt... zo laag. Irritant.
En dat camerastandpunt... zo laag. Irritant.
[ Voor 22% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-03-2021 20:48 ]
Luuk de jong op kunstgras
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8dFgZVsFT4HpJPlNAuzOWtl3.gif?f=user_large)
Als je het stadion niet in kunt ga je gewoon vanaf de parkeergarage kijken
Die weten wat scoren is!strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:48:
Turkije - Letland 1-0..
Die gaan we niet meer inhalen hoor.strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:48:
Turkije - Letland 1-0..
Als Turkije vanavond uitloopt in doelsaldo is dat wat mij betreft zeer triest maar ook niet eens zeer onverwacht.strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:48:
Turkije - Letland 1-0..
Ben ik een slechte supporter als ik hoop dat we met minder dan 5 goals gaan winnen?
Puur om De Boer te jennen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zie het ook niet zomaar meer dan dat worden.Maarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:49:
Ben ik een slechte supporter als ik hoop dat we met minder dan 5 goals gaan winnen?
Nee, daarvoor zou je ballen moeten hebbenExocet schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:46:
Ik dacht herdenking aan de slachtoffers in Qatar
Ben ik de enige die trouwens denkt dat we dat WK misschien niet eens halen? Ik zie ons niet zomaar winnen van Noorwegen.
Als Gibraltar een goal kan maken ga ik helemaal stuk.
Enige reden om Nederland graag te zien verliezen is om De Boer weggestuurd te zien worden, en De Boer ga je niet kwijtraken voor het EK. De enige manier om van hem af te komen is als ze in de groepfase eruit gaan en dan ook de kwalificatie voor het WK mislopen.Maarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:49:
Dus ja, je bent een slechte supporter als je dat hoopt
Luuk de Jong kan gewoon niet voetballen. Als je al moeite hebt met zo'n kaats.....
Wat een anti voetbal zeg. Wegschieten en aansluiten.
Nee die gast kan echt niet voetballen....remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:53:
Luuk de Jong kan gewoon niet voetballen. Als je al moeite hebt met zo'n kaats.....
https://www.vi.nl/nieuws/...ropa-league-winst-sevilla
3-0 ofzo, meer wordt het niet.Maarten_E schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:49:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echt... ik ga hier niet fulltime naar kijken. Wat een bagger.
Cu guys later.
Cu guys later.
Die van Gibraltar zijn al kapot nu qua conditie. Komt allemaal wel.
voetballen en goals maken zijn niet hetzelfde.Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:54:
[...]
Nee die gast kan echt niet voetballen....
bv Alvarez is een goede controlerende middenvelder, maar voetballen kan hij niet.
Ik snap de logica nog niet om hier met 4-4-3 te gaan spelen, je zou toch op zen minst met 3 achterin kunnen spelen.. Op deze manier zie ik idd geen recordzege terecht komen
Ik zeg met niet meer dan 3-0 winnen, niet verliezen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:51:
[...]
Enige reden om Nederland graag te zien verliezen is om De Boer weggestuurd te zien worden, en De Boer ga je niet kwijtraken voor het EK. De enige manier om van hem af te komen is als ze in de groepfase eruit gaan en dan ook de kwalificatie voor het WK mislopen.
Dus ja, je bent een slechte supporter als je dat hooptThe price is too high.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat waren twee kopballen toch? Voetballend is het echt heel slecht.Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:54:
[...]
Nee die gast kan echt niet voetballen....
Die lui spelen met 1 spits met een snelheid van botteghin. Speel 3-4-3 of 3-5-2 joh man.
Ik snap niet waarom er een keeper opgesteld staat. Mathijs de Ligt kan ook vliegende keep spelen wmb.R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:56:
Ik snap de logica nog niet om hier met 4-4-3 te gaan spelen, je zou toch op zen minst met 3 achterin kunnen spelen.. Op deze manier zie ik idd geen recordzege terecht komen
⏩ PVOutput☀️
Vliegende keep kan prima op zo'n trainingsveldje.. Doen wij ook altijd op de vrijdagavondQuad schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Ik snap niet waarom er een keeper opgesteld staat. Mathijs de Ligt kan ook vliegende keep spelen wmb.
Hij moet inderdaad het wel van hoge ballen hebben maar ballen kan hij echt wel soms.remco112 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Dat waren twee kopballen toch? Voetballend is het echt heel slecht.
Het veld is wel lekker groot. Dat snap ik vanuit het standpunt van Gibraltar dan weer niet. Als ik hun was had ik het veld de minimum afmetingen gegeven. Nu is er iig ruimte aan de zijkanten.
Maar ja, daar ga je met Memphis weinig profijt van hebben.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De 11-0 tegen San Marino waar de verslaggever het over had was een 4-3-3 met Strootman en Van Bommel op het middenveld. Daar achter Pieters, Heitinga en Mathijsen.R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:56:
Het moet gewoon wat sneller.
Hele tijd dat getik.
Iemand voorbij spelen lijkt een vies woord in dit Oranje
Iemand voorbij spelen lijkt een vies woord in dit Oranje
Hoeveel inwoners heeft Gibraltar eigenlijk?
Gemiddelde Nederlandse dorp met amateurclub zou op papier beter moeten zijn...
Kan Nederland wat doen in de omschakeling

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ze spelen effectief al 2-4-4.Agent47 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:56:
Die lui spelen met 1 spits met een snelheid van botteghin. Speel 3-4-3 of 3-5-2 joh man.
de clubs spelen er ook, die zullen de beslissing wel genomen hebbenMalfunctions schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:59:
Het veld is wel lekker groot. Dat snap ik vanuit het standpunt van Gibraltar dan weer niet. Als ik hun was had ik het veld de minimum afmetingen gegeven. Nu is er iig ruimte aan de zijkanten.
33.701 (2019)hoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:01:
Hoeveel inwoners heeft Gibraltar eigenlijk?
Het dorp waar ik woon heeft net zoveel inwoners haha.
Depay hahaha
Onze topvedette mist weer eens een kans.. Ontzettende klamme tosti dat ‘t ook is
Twente komt eraan!
Knie vooruit, spits moet stoppen.
Zo hoort het.
Zo hoort het.
Echt ik zeg het bij deze. Luuk de jong komt deze wedstrijd niet voor. Je moet met snellere gaan spelen.
Nou ja, hier kon hij toch niks aan doen? Enige manier om die bal op doel te krijgen, jammer dat die keeper er zijn gezicht nog tussen krijgt, ook al was dat meer per ongeluk dan iets anders.JoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:03:
Onze topvedette mist weer eens een kans.. Ontzettende klamme tosti dat ‘t ook is
Die keeper had ook Turks gelukJoteW schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:03:
Gevaarlijkste man voor Oranje is even naar de kant
Oh het wordt zo’n avond. Alles wordt geblokkeerd
Nog steeds 0-0
Zouden die lui uit Gibraltar bij deze stand in de rust al het bier aanrukken?
Zouden die lui uit Gibraltar bij deze stand in de rust al het bier aanrukken?
Ja, hoorde het net, die spelen altijd thuis.Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:02:
[...]
de clubs spelen er ook, die zullen de beslissing wel genomen hebben
Zoals Louitje zei destijds they park the bus!Agent47 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:05:
Different cook
Door spelers die stil staan.Agent47 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:05:
Te veel spelers van Oranje schieten geloof ik met de ogen dicht.
Dus niemand kan scoren. Check
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Hoe mis je die?
Hoe kan je die missen
Gibraltar uit, altijd lastig...
Wedden dat we een penalty tegen krijgen door hands ofso
Wat een slappe afwerking steeds, gewoon erin rossen... Tjonge jonge...
Oranje is toch prof voetbal of niet?
Is maar goed dat je met een sterke kopper in de spits speelt
Prachtige redding van de keeper!
⏩ PVOutput☀️
De hele selectie van Gibraltar verdient samen in een jaar minder dat de gemiddelde Nederlandse speler in een week...Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:09:
ik stem voor!R0w!N schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:11:
Nieuwe headline met de rust; Frank de Boer ontslagen en Peter Bosz neemt het over de 2e helft ✌🏻
Er zitten erbij die gewoon contributie betalenhoevenpe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:11:
[...]
De hele selectie van Gibraltar verdient samen in een jaar minder dat de gemiddelde Nederlandse speler in een week...
alles kan off-topic
Als die 0-1 er maar in ligt. Dan krijg je meer ruimte hè...
Er zitten ook gewoon spelers bij die op een laag prof niveau spelen. Het zijn echt niet allemaal amateurs die moeten werken
Ik gun Gibraltar wel een counter, lekker relaxed in 2022Agent47 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:13:
Als die 0-1 er maar in ligt. Dan krijg je meer ruimte hè...
Dit topic is gesloten.