Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.980 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:18

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Malfunctions schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:06:
Waarom staat er geen spits op het veld bij jong? :?
Weghorst is te oud :F

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 13:39
Lang is out. Knie naar de kloten

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:35
loekf2 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:19:
Lang is out. Knie naar de kloten
Ja die is klaar. Zonde. Wens je niemand toe, zoiets.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
ElPaco schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:21:
[...]

Ja die is klaar. Zonde. Wens je niemand toe, zoiets.
Hopen dat het meevalt, anders kan ie een transfer ook schudden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

loekf2 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:21:
[...]

Hopen dat het meevalt, anders kan ie een transfer ook schudden.
Wordt nu nog gehuurd van Ajax, in de zomer verplichte koop. Ik verwacht niet dat hij nu al vertrekt bij Club Brugge.

Ik kom er nu pas achter dat dit al het EK is voor de jongens. Dacht dat het kwalificatie wedstrijden waren.. :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Quad schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:26:
[...]

Wordt nu nog gehuurd van Ajax, in de zomer verplichte koop. Ik verwacht niet dat hij nu al vertrekt bij Club Brugge.

Ik kom er nu pas achter dat dit al het EK is voor de jongens. Dacht dat het kwalificatie wedstrijden waren.. :')
Ja doen ze in twee stappen. Poules deze week, playoffs later dit jaar. Heeft met EK voor “senioren” te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:00:
[...]

Ik kaap de discussie wel even (nog voordat het goed en wel een discussie is.
Babel -> Gakpo
Gakpo is ik weet niet hoe lang geblesseerd geweest, die kan net een halve wedstrijd mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:34:
[...]

Gakpo is ik weet niet hoe lang geblesseerd geweest, die kan net een halve wedstrijd mee
Ja daarom speelt hij deze ronde bij Jong Oranje. Geen idee wanneer de volgende reeks wedstrijden is maar ik hoop dat hij dan weer gewoon 100% fit is. Hij laat nu ook al weer goede dingen zien bij Jong.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:18

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Ze moeten nu Boadu inbrengen. Die kan profiteren met zijn snelheid nu die Duitsers moeten aanvallen

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik snap van der Looij totaal niet, echt bizarre wissels toepassen en nu de wedstrijd vergooit hebben, ongelofelijk dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Dat vrees ik ook.

Trouwens, Turkije, 3x op goal geschoten, 3 doelpunten.
Knap maar ze hebben het geluk ook wel weer mee.

Het wordt loodzwaar voor Nederland :
Noorwegen is nog niet gewonnen en Turkije móet je winnen.

Resterend programma wk kwalificatie
01/09/21 Noorwegen Nederland
04/09/21 Nederland Montenegro
07/09/21 Nederland Turkije
08/10/21 Letland Nederland
11/10/21 Nederland Gibraltar
13/11/21 Montenegro Nederland
16/11/21 Nederland Noorwegen
Je vergeet de wedstrijd va a/s Dinsdag:
30/03/21 Gibraltar Nederland

Tijd om aan het doelsaldo te werken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51

gws24

Thinking is hard!

Miki schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:43:
Ik snap van der Looij totaal niet, echt bizarre wissels toepassen en nu de wedstrijd vergooit hebben, ongelofelijk dom.
Inderdaad, je hebt Brobbey en Boadu op de bank dus wie breng je in voor Kluivert... Dilrosun natuurlijk! 8)7 :X

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
1-1 tegen Duitsland -21 is netjes. Maar Brobbey in de 87e minuut inbrengen niet.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Winnen van Hongarije is dus noodzaak, maar met deze trainer kan het nog wel eens misgaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Volgens mij met 2 doelpunten verschil winnen om niet afhankelijk te zijn van een eventueel gelijk spel bij Duitsland-Roemenie.

Als ze net zoveel creëren als de afgelopen 2 potjes, kan dat nog lastig worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Ibrahim en Theo zijn genadeloos, fijn dat ze door de bullshit prikken van van der Looij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Schijnbaar geldt bij gelijk eindigen het doelsaldo in de onderlinge wedstrijden en niet totaalsaldo. Met andere woorden, als Duitsland-Roemenie het op een akkoordje gooien voor 2-2 of hoger gelijkspel ligt Nederland er altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 17:02
Die gaan allebei zonder keeper spelen dus....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 16:22
Liep die Memphis gisteren nu echt te jammeren? :')
Ben je mooi mee bedankt, met zo’n eikel in je team..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Toch doodzonde dat zowel het grote Oranje als jong Oranje worden geleid tot twee totaal incompetente bondscoaches.

Je zou denken dat de elite van het Nederlandse trainersgilde aan roer zouden moeten staan. Wat mij betreft wordt Bosz zo snel mogelijk aangesteld voor het grote Oranje en Ron Jans voor Jong Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
VDS91 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:13:
Toch doodzonde dat zowel het grote Oranje als jong Oranje worden geleid tot twee totaal incompetente bondscoaches.

Je zou denken dat de elite van het Nederlandse trainersgilde aan roer zouden moeten staan. Wat mij betreft wordt Bosz zo snel mogelijk aangesteld voor het grote Oranje en Ron Jans voor Jong Oranje.
Ben het wel met je eens maar geen Bosz.
Dan wordt verdedigen nog meer een bijzaak. Het is nu al zo kwetsbaar achterin.
jaapstobbe schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:46:
[...]
Je vergeet de wedstrijd va a/s Dinsdag:
30/03/21 Gibraltar Nederland

Tijd om aan het doelsaldo te werken.
Ja normaal gesproken wel. Maar ik moet het zien. Kansen zijn niet echt besteed tot nu toe.

Met die de Boer kan je het wk misschien vergeten. Wie stelt ook zo'n bondscoach aan die afgezien van Ajax overal mislukt is?

Maar tis nog vroeg, er zijn nog veel wedstrijden. Toch heb ik geen groot vertrouwen in de Boer.
Enige wat hij goed deed was het wisselen tegen Turkije. De rest niet.

Misschien dat hij het EK weet te verprutsen en dan weg is.

En Depay is een centrum speler, geen linksbuiten. Hij durft daar ook zijn man niet voorbij 1 tegen 1.
Bergwijn is meer een vleugelspeler.

[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 28-03-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
VDS91 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:13:

De elite kan voor het geld gaan, bondscoach worden is juist leuk voor coaches die nog niet opgevallen zijn en zich internationaal op de radar willen zetten.

Overigens is er wel een flink verschil tussen clubcoach en bondscoach. Een club coach moet zijn materiaal ontwikkelen en daar een sterk elftal van maken. Een bondscoach hoeft geen spelers te ontwikkelen maar mag de beste spelers uitkiezen en daarmee op korte termijn een winnend geheel smeden.
Een goede clubcoach hoeft dus geen goede bondscoach te zijn en vice versa.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het jammere is dat niet alleen de toeschouwers zich kunnen ergeren, maar ook de spelers zich niet of nauwelijks ontwikkelen, en dat spelers als Brobbey en Ihattaren straks naar Ghana en Marokko kunnen vertrekken. Toch zonde gezien spelers als Babel, Ekkelenkamp en de Wit de voorkeur krijgen (en zo nog wel meer). Slecht presteren is 1 ding, maar dergelijke talenten zo op de achtergrond plaatsen klopt niet.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dit is wel een statistiek:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Nederland heeft maar 16 interlands gespeeld en 30 doelpunten gescoord gespeeld sinds de Nations League finale.

Marten de Roon stond slechts 7x basis in die reeks

Duitsland uit (2-4) gewisseld bij de stand 1-0
Noord-Ierland thuis (3-1) gewisseld bij 0-0
Noord-Ierland uit (0-0) gewisseld voor rust
Polen thuis (1-0)
Italie thuis (0-1)
Bosnie uit (0-0)
Turkije uit (4-2) gewisseld bij 3-0

In diezelfde reeks 14 doelpunten tegen. Bij vijf tegendoelpunten stond De Roon in het veld, waarvan er één van Duitsland was, één van Italie en drie van Turkije.

[ Voor 33% gewijzigd door strafschop op 29-03-2021 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Ankona schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:25:
[...]

De elite kan voor het geld gaan, bondscoach worden is juist leuk voor coaches die nog niet opgevallen zijn en zich internationaal op de radar willen zetten.
Het probleem is dat algehele niveau van de coaches in Nederland anno 2021 gewoon veel te laag is. Daardoor hebben we ook maar zo'n beperkte keuze. Het is toch te gek voor woorden dat we niemand meer weten op het moment dat Ten Hag of Bosz niet beschikbaar zijn en dan bij coaches uitkomen uit een ver ver verleden zoals Advocaat, van Gaal of van Marwijk?

Daarom nogmaals: een buitenlander. Doe net als België en plaats een advertentie. Misschien komen er nog interessante namen op af die in elk geval een beetje overwicht hebben en wat gevoel voor tactiek. En niet zo vergiftigd zijn met de "Hollandse school".

Die beperking geldt ook voor de journalistiek hoor. Gisteren hoor ik zo'n Theo Janssen ook weer jammeren om 433 toen het over het falen van van de Looi ging. Alsof drie cijfertjes de oplossing zijn. Want bij van de Looi is natuurlijk niet de 442 het probleem maar hoe hij het wil uitvoeren.

Misschien moeten we bij het grote Oranje juist ook wel aan 442 denken. Want ik zet Malen liever naast Depay in plaats van hem de halve wedstrijd achter een back aan te laten lopen hollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Nederland leunt veel te veel op het verouderde 4-3-3 systeem en heeft een generatie coaches met halfgod status (Van Gaal, Advocaat, Koster, De Haan, Hiddink, Van Marwijk) die de ontwikkeling van nieuwe in de weg zit/zat. Een Koeman wist zich ertussen te krijgen maar die koos voor Barcelona. De rest wordt niet voor vol aangezien.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat vinden we ervan dat er tegen zo'n zwak geachte tegenstander geen extra aanvallend-gericht elftal wordt opgesteld? (https://nos.nl/collectie/...niet-met-extra-aanvallers)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Erwin van de Looi en KNVB in gesprek over nieuwe verbintenis

Wanbeleid gaat maar door. Het EK laat blijken dat je zo snel mogelijk afscheid moet nemen van deze flapdrol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
D-e-n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:24:
[...]

Het probleem is dat algehele niveau van de coaches in Nederland anno 2021 gewoon veel te laag is. Daardoor hebben we ook maar zo'n beperkte keuze. Het is toch te gek voor woorden dat we niemand meer weten op het moment dat Ten Hag of Bosz niet beschikbaar zijn en dan bij coaches uitkomen uit een ver ver verleden zoals Advocaat, van Gaal of van Marwijk?

Daarom nogmaals: een buitenlander. Doe net als België en plaats een advertentie. Misschien komen er nog interessante namen op af die in elk geval een beetje overwicht hebben en wat gevoel voor tactiek. En niet zo vergiftigd zijn met de "Hollandse school".

Die beperking geldt ook voor de journalistiek hoor. Gisteren hoor ik zo'n Theo Janssen ook weer jammeren om 433 toen het over het falen van van de Looi ging. Alsof drie cijfertjes de oplossing zijn. Want bij van de Looi is natuurlijk niet de 442 het probleem maar hoe hij het wil uitvoeren.

Misschien moeten we bij het grote Oranje juist ook wel aan 442 denken. Want ik zet Malen liever naast Depay in plaats van hem de halve wedstrijd achter een back aan te laten lopen hollen.
Hoewel je op zich gelijk hebt is dat niet wat Theo's punt was. Zijn klacht was dat er geen overkoepelende visie is voor het hele instituut oranje. Hij zei dat ALS oranje met 4-3-3 speelt DAN moet jong oranje dat ook doen, aangezien de laatste het opleidingsteam is voor het grote oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
AllesIsVoorbij schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Hij zei dat ALS oranje met 4-3-3 speelt DAN moet jong oranje dat ook doen, aangezien de laatste het opleidingsteam is voor het grote oranje.
Dat vind ik dus ook een antieke gedachte. Ten eerste: alsof alle teams die 433 spelen hetzelfde spelen. Koeman speelde ook vaak 443 maar er zitten toch echt nogal wat verschillen tussen hoe het nu staat en hoe het bij Koeman stond, juist ook bij de buitenste aanvallers. Berghuis of Bergwijn op rechts: groot verschil. Malen aan de binnenkant dicht tegen Memphis aan of Malen die een back achterna holt: groot verschil.

Ten tweede: clubs leiden op en zoeken daarbij spelers die in de huisstijl passen en leiden spelers op binnen die huisstijl. Een team als Jong Oranje moet het net als het grote Oranje doen met de spelers die beschikbaar zijn. Als Nederland zijnde leidt je op met de intentie aanvallend te spelen maar als er geen rechtsbuiten is in Jong Oranje speelt Jong Oranje wat mij betreft gewoon zonder rechtsbuiten. Zeker in een toernooi dat je toch ook gewoon wilt winnen.

Het zou ook raar zijn: als de Boer nu plots besluit 532 te spelen, moet van de Looi dan ook omschakelen naar 532? Ook al heeft hij backs die misschien amper weten hoe ze de middenlijn over moeten komen? Dat slaat toch nergens op? De keuzes van van de Looi zijn belachelijk maar in principe staat het hem voor mij vrij om 442 te spelen.

Zoals ik zeg: ook volgers als Janssen zitten vastgeroest in een ouderwetse manier van denken die zegt dat je systeem iets is van enkel vier cijfertjes, dat 433 gelijk staat een twee lijnplakkers die een mannetje moeten passeren en een voorzet geven. Ik zie die gast van VI online nog wel eens wat serieuzere tactische bespiegelingen geven maar op TV is het vaak kut met peren, de heren Derksen en vd Gijp voorop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Saturnus schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:47:
Wat vinden we ervan dat er tegen zo'n zwak geachte tegenstander geen extra aanvallend-gericht elftal wordt opgesteld? (https://nos.nl/collectie/...niet-met-extra-aanvallers)
Meer aanvallers is niet per se meer doelpunten. Je moet vooral het tempo hoog houden, zie VVV - Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
PolarBear schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Meer aanvallers is niet per se meer doelpunten. Je moet vooral het tempo hoog houden, zie VVV - Ajax.
Ja en nee. Vaak is het toch veel effectiever om met twee centrumspitsen te spelen. Dan heb je toch dubbel zoveel kans dat dat balletje goed valt.

In de grote tijden van van Basten, Kieft en Bosman speelde er vaak maar eentje maar als we tegen een dwergstaat moesten dan stonden er toch vaak gewoon twee centrumspitsen. Je wilt zoveel mogelijk scorend vermogen ook.

Ik denk dat Gibraltar ook meer zal verdedigen dan VVV dus dat lijkt me moeilijk vergelijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 29-03-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Oranje mag geen 4-3-3 spelen. Jong Oranje moet 4-3-3 spelen..

Speelde Jong Duitsland hetzelfde systeem als die Mannschaft?

Marco zei het goed bij Rondo. Jong Oranje zit ook in een fase dat het moet presteren. Het is niet alleen een opleidingsteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
PolarBear schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Ik ben bang dat een bepaalde Memphis D. alles zelf wilt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:10:
[...]
In de grote tijden van van Basten, Kieft en Bosman speelde er vaak maar eentje maar als we tegen een dwergstaat moesten dan stonden er toch vaak gewoon twee centrumspitsen. Je wilt zoveel mogelijk scorend vermogen ook.
EK kwalificatie Nederland - Malta in de Kuip

van Breukelen

Blind - F. De Boer

Vink - Wouters - Richard Witschge

Roy - vd Schip - Gullit - Bergkamp - Van Basten

Wissels in de rust

Kieft voor De Boer

Vanenburg voor Roy

Wat was de uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@strafschop
Gaan we nu scorebord journalistiek doen?

Feit is dat de ruimtes sowieso klein zijn. Dan ga je met één spits tegen drie man niets beginnen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik ben geen fan van Valentijn Driessen maar dit keer ben ik het wel met hem eens in dit artikel over angst en ontzag bij de spelers. De Boer motiveert gewoon niet echt.

Morgen Gibraltar uit, altijd lastig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Harribo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:45:
Ik ben geen fan van Valentijn Driessen maar dit keer ben ik het wel met hem eens in dit artikel over angst en ontzag bij de spelers. De Boer motiveert gewoon niet echt.

Morgen Gibraltar uit, altijd lastig
"Vaak gaat het dan over Memphis en Wijnaldum. Als ik die twee van het veld af zie komen tegen Letland, de manier waarop... Dat was onder Ronald Koeman nooit gebeurd"

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
remco112 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:49:
Erwin van de Looi en KNVB in gesprek over nieuwe verbintenis

Wanbeleid gaat maar door. Het EK laat blijken dat je zo snel mogelijk afscheid moet nemen van deze flapdrol!
Die moet wel goede connecties hebben binnen de KNVB. Als je alleen al kijkt naar zijn opstelling.
Boadu en Brobbey op de bank en dat met spelers in de spits die geen spits zijn.

edit:
Ik las ergens het idee om Gio te halen voor Jong Oranje,
Ik denk dat hij wel eens perfect zou kunnen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 29-03-2021 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Deadsy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Die moet wel goede connecties hebben binnen de KNVB. Als je alleen al kijkt naar zijn opstelling.
Boadu en Brobbey op de bank en dat met spelers in de spits die geen spits zijn.
Echt verschrikkelijk inderdaad. Heeft een prima prestatie geleverd door zich met Jong Oranje te plaatsen, maar wat hij nu laat zien, is echt heel slecht. De spits van AZ op de bank laten zitten om vervolgens een bankzittende middenvelder van AZ in de spits te zetten..... Onbegrijpelijk! Vind het ook een hele bijzondere timing van de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
remco112 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Echt verschrikkelijk inderdaad. Heeft een prima prestatie geleverd door zich met Jong Oranje te plaatsen, maar wat hij nu laat zien, is echt heel slecht. De spits van AZ op de bank laten zitten om vervolgens een bankzittende middenvelder van AZ in de spits te zetten..... Onbegrijpelijk! Vind het ook een hele bijzondere timing van de KNVB.
Zal wel logica achter zitten zoals: Hij is bal vast, of heeft een goed schot, etc.

Want Brobbey en Boadu maken nooit goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Ik las ergens het idee om Gio te halen voor Jong Oranje,
Ik denk dat hij wel eens perfect zou kunnen zijn.
Je wilt een coach ontslaan vanwege rare tactische beslissingen en dan zou een coach die tactisch nooit iets doet beter zijn? Je weet in elk geval wel hoe Gio gaat spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Je wilt een coach ontslaan vanwege rare tactische beslissingen en dan zou een coach die tactisch nooit iets doet beter zijn? Je weet in elk geval wel hoe Gio gaat spelen.
Hij is een goede people manager. En ik betwijfel dat hij rare dingen gaat doen zoals een middenvelder en vleugel speler in de spits neer te zetten.
Echte top trainers ga je toch niet voor Jong Oranje krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Hij is een goede people manager. En ik betwijfel dat hij rare dingen gaat doen zoals een middenvelder en vleugel speler in de spits neer te zetten.
Echte top trainers ga je toch niet voor Jong Oranje krijgen
Gio gaat vasthouden aan het systeem dat Dickie hem ooit heeft uitgelegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:46:
[...]

Gio gaat vasthouden aan het systeem dat Dickie hem ooit heeft uitgelegd ;)
En dat kan niet slechter zijn dan hoe vd Looi het nu doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:13:
@strafschop
Gaan we nu scorebord journalistiek doen?

Feit is dat de ruimtes sowieso klein zijn. Dan ga je met één spits tegen drie man niets beginnen hoor.
Met drie man bij Luuk de Jong staan er ergens anders twee spelers vrij :)

Ik heb het idee dat jij ze naast elkaar wil zetten, zo speelden ze vroeger ook niet. Ik heb het Ruud nog horen zeggen tegen Marco afgelopen zondag in Rondo.

De uitslag van die wedstrijd was overigens 1-0..
Deadsy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:54:
[...]
En dat kan niet slechter zijn dan hoe vd Looi het nu doet
Want Jong Oranje plaatste zich voorheen elke twee jaar voor het eindtoernooi?

Voor die nederlaag tegen Portugal in de laatste kwalificatiewedstrijd had Jong Oranje 12 wedstrijden op rij gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 21:09

Agent47

I always close my contracts.

Vanavond gewoon werken aan het doelsaldo. Beginnen met Luuk de Jong werkt daar niet echt aan mee.
Die moet je gewoon inbrengen in minuut 75 als je ergens gelijk staat of achter staat.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Met drie man bij Luuk de Jong staan er ergens anders twee spelers vrij :)

Ik heb het idee dat jij ze naast elkaar wil zetten, zo speelden ze vroeger ook niet. Ik heb het Ruud nog horen zeggen tegen Marco afgelopen zondag in Rondo.
Er staan bakken vol spelers vrij. Ze staan echter rondom de zestien vrij want die verdedigers van Gibraltar blijven gewoon in hun positie. Die ene man meer of minder vrij rondom de zestien gaat het verschil niet maken.

Probleem is dat veel coaches maar in positie spel blijven denken met komende mensen en dergelijke. Maar tegen dit soort landen gaat het puur om opportunisme. Speel alsof je nog een kwartier hebt om drie goals te maken.

Depay op de vleugel heeft wat mij betreft geen zin dan. Die krijgt daar toch geen ruimte. Liever staat hij kort bij bijvoorbeeld De Jong in een vrije rol. Vanaf de zijkant wil je dan vroege voorzetten en dan moet je zorgen dat én Klaassen én Wijnaldum om en om erbij komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die vd Looij is toch ook 1 grote grapjas die nooit ook maar iets gepresteerd heeft als coach.
"Oh PSV speelt met Schmidt 4-2-2-2, dat is hip laat ik dat ook eens gaan proberen..."

Een tactiek die PSV na 9 maanden lang dagelijks trainen pas net onder de knie begint te krijgen (en sommige spelers daar nooit voor elkaar gaan krijgen).
Zou dat ook de reden zijn dat Ihattaren niet mee mocht? "Ja als hij het bij PSV blijkbaar niet kan dan hier vast ook niet", zoiets?

Nee echt een prima plan van een top coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Depay op de vleugel heeft wat mij betreft geen zin dan.
Ik ben oprecht bang dat hij weer lekker voor zichzelf gaat voetballen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mijn idee :
3-5-2
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kyrwVgc/oranjegibraltar.png

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 30-03-2021 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Voor vanavond bedoel je? De Vrij doet niet mee :).

Mijn idee:

Stekelenburg
De Jong - De Ligt - Blind
Berghuis - Klaassen - Gravenberch - Wijnaldum - Bergwijn
Depay - De Jong

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:26:
Die vd Looij is toch ook 1 grote grapjas die nooit ook maar iets gepresteerd heeft als coach.
"Oh PSV speelt met Schmidt 4-2-2-2, dat is hip laat ik dat ook eens gaan proberen..."

Een tactiek die PSV na 9 maanden lang dagelijks trainen pas net onder de knie begint te krijgen (en sommige spelers daar nooit voor elkaar gaan krijgen).
Zou dat ook de reden zijn dat Ihattaren niet mee mocht? "Ja als hij het bij PSV blijkbaar niet kan dan hier vast ook niet", zoiets?

Nee echt een prima plan van een top coach.
Ze spelen allang met twee spitsen ...

Zie ook geen reden waarom ze het contract niet zouden verlengen, als je/men die reeks over Jong Oranje op FOX had gevolgd + daadwerkelijke de kwalificatiewedstrijden dan zat het allemaal goed in elkaar. Dan krijg je een vaag seizoen voor je mik gegooid en een hele ongewone EK uitvoering met een groepsfase die maanden vantevoren wordt gespeeld en hij kan er opeens helemaal niks van O-)
Jong Oranje is normaal gesproken kud med peren, zo solide als onder vd Looij hebben ze nog nooit gepresteerd ... (vlgns mij/iirc). Laat niet weg dat ie nu natuurlijk wel een aantal twijfelachtige beslissingen heeft genomen ...

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 30-03-2021 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Want Jong Oranje plaatste zich voorheen elke twee jaar voor het eindtoernooi?

Voor die nederlaag tegen Portugal in de laatste kwalificatiewedstrijd had Jong Oranje 12 wedstrijden op rij gewonnen.
Je weet in wat voor groep ze zich hebben moeten kwalificeren?
Jong Oranje en Jong Portugal 27 punten uit 10 wedstrijden, en dan 3e Jong Noorwegen met 10 punten en dan nog Gibraltar, Wit Rusland en Noorwegen.

vd Looi heeft top materiaal maar kan er gewoon niet omgaan.
Zelfs zonder trainer was deze groep nog minstens 2e geworden in die groep.

@apis29
De periode onder Foppe gemist?

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 30-03-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:54:

Zelfs zonder trainer was deze groep nog minstens 2e geworden in die groep.

@apis29
De periode onder Foppe gemist?
Ah, eentje in de categorie als het goed gaat zijn het de spelers.

Foppe deed ook de mislukte kwalificatie van 2009. Opstelling laatste wedstrijd:

Vermeer - Vd Wiel - Jong-a-Pin - Pieters - Emanuelson - Zuiverloon - Siem de Jong - Brama - de Guzman - Amrabat - Lens
Oranje tegen dwergstaten: 94 doelpunten voor, 0 doelpunten tegen
Nederland tegen Andorra, Malta, Liechtenstein, San Marino en de Faeröer.

20 interlands en een doelsaldo van 94-0.

[ Voor 24% gewijzigd door strafschop op 30-03-2021 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
VDS91 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Mijn idee:

Stekelenburg
Depay - De Jong
Potdorie, doet ie niet mee, net een hip plaatje gemaakt...!

Gravenberch... Mmm... Ik zie wel zijn kwaliteiten maar hij toont mij te weinig agressie/hongerigheid. Loopt vaak als een oud wijf mee terug om te verdedigen en dat kan niet altijd.
Tegen Gibraltar zal dat wrs niet zo'n probleem zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 30-03-2021 16:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
Bergwijn en Berghuis... de mannen in vorm :o

Damn, als ik de selectie + coach zie dan denk ik met weemoed terug aan de tijd dat Boudewijn Zenden één van de slechtste spelers was in de selectie :'(

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Mijn idee:

Stekelenburg
Depay - De Jong
Waarom De Jong rechts achterin als we rechtsachters mee hebben? Verder wel prima opstelling denk ik.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Mijn idee:

Stekelenburg
Depay - De Jong
je kunt ook met 6 aanvallers en 4 middenvelders spelen? Niet echt reeel deze opstelling, alleen al omdat je dan met man in de 16 eindigt.

Sowieso gewoon met Wijndal en Dumfries spelen, voor aanvoer van de zijkanten.
Krul
Dumfries Ligt Blind Wijndal
Frenkie Wijnaldum
Berghuis Donny Bergwijn
Luuk

4-2-3-1 dus.
Blind kan doorschuiven naar het middenveld bij balbezit.
Geen Depay want die doet toch alleen maar waar ie zelf zin in heeft, en dat wordt in wedstrijden als deze alleen maar naast Luuk de Jong staan.
Donny omdat ie (vind ik) beter dan Klaassen is rond een overvolle 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wordt Jong Oranje nergens uitgezonden? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:53
Han schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:26:
Wordt Jong Oranje nergens uitgezonden? :?
Je hebt iig een live stream online bij de NOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 23:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Snowdog schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:27:
[...]

Je hebt iig een live stream online bij de NOS.
wedstrijd is ook op NPO Nieuws te zien op TV

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gakpo timed gewoon niet goed of die bal was gewoon totaal niet op maat? hmmm... Gakpo speelt best aardig tot dusverre zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:45

Spotmatic

Ken sent me

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:30:
[...]
wedstrijd is ook op NPO Nieuws te zien op TV
Wel in SD helaas (Ziggo kanaal 501)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:11
Spotmatic schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:36:
[...]

Wel in SD helaas (Ziggo kanaal 501)
Ahh dat is het, vond het al vreemd dat mn stream zo'n slechte kwaliteit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
strafschop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Ah, eentje in de categorie als het goed gaat zijn het de spelers.

Foppe deed ook de mislukte kwalificatie van 2009. Opstelling laatste wedstrijd:

Vermeer - Vd Wiel - Jong-a-Pin - Pieters - Emanuelson - Zuiverloon - Siem de Jong - Brama - de Guzman - Amrabat - Lens

[...]

Nederland tegen Andorra, Malta, Liechtenstein, San Marino en de Faeröer.

20 interlands en een doelsaldo van 94-0.
Yup, maar uiteindelijk heeft Foppe het EK wel weten te winnen.
De prestaties van vd Looi komen nog niet eens in de buurt van die van Foppe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gakpo, Kadioglu en Schuurs prima. Voor de rest erg slordig, vooral de Wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Maar de Wit scoort wel 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prima assist van Gakpo... Hoop dat "het grote Oranje" ook kijkt, want er zit (in het stukje wat ik gekeken heb) best wat tempo in het spel en spelers zijn niet te beroerd om te lopen om ruimte te maken voor een ander

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51

gws24

Thinking is hard!

Slecht van de nos trouwens dat het nu op npo nieuws te zien is terwijl de vorige twee wedstrijden op het hoofdnet waren. Daarnaast geen commentatoren tijdens de rust maar een halfgare samenvatting. Volgens mij weten ze daar af en toe niet wat ze nu willen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Heel raar dat deze wedstrijd van Jong Oranje niet op het publieke net te zien is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:12:
Heel raar dat deze wedstrijd van Jong Oranje niet op het publieke net te zien is
Maar goed ook, ze kunnen blijkbaar niet tegen de druk van honderd duizenden kijkers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Terranova schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:14:
[...]

Maar goed ook, ze kunnen blijkbaar niet tegen de druk van honderd duizenden kijkers :+
Waarschijnlijk meer tientallen, zal toch wel met de kijkcijfers te maken hebben. Verder wel in the bag op 't moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo, Gakpo-Jong Hongarije 3-0...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Snowdog schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:15:
[...]

Waarschijnlijk meer tientallen, zal toch wel met de kijkcijfers te maken hebben. Verder wel in the bag op 't moment.
https://www.vi.nl/nieuws/...kcijfers-voor-jong-oranje

Blijkbaar 725k kijkers de 1e wedstrijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou dan zie ik hem niet.... Fijn weer...
Tis 3-0 begrijp ik?

En die pot jong Duitsland dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Damn, da's wel heel erg veel. Kan het me bijna niet voorstellen. Daarentegen krijgen zoveel brakke programma's hoge kijkcijfers, dus waarom niet I guess. Heb het idee dat er vroegah lang niet zoveel mensen naar keken though?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:18:
Tis 3-0 begrijp ik?

https://www.vi.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:18:
Tis 3-0 begrijp ik?

0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Snowdog schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:19:
[...]

Damn, da's wel heel erg veel. Kan het me bijna niet voorstellen. Daarentegen krijgen zoveel brakke programma's hoge kijkcijfers, dus waarom niet I guess. Heb het idee dat er vroegah lang niet zoveel mensen naar keken though?
Ook veel meer dan ik verwacht had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Weer zo'n commentator die de regels mbt hands niet kent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Wat een belachelijke penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Vos schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:21:
Wel lekker ingeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:21:
Weer zo'n commentator die de regels mbt hands niet kent.....
Want? Wat kon hij er aan doen? Arm langs lichaam tijdens de sliding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Botman moet bijna voor het eerst verdedigen deze wedstrijd, penalty tegen.
Wel erg makkelijk gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:21:
Tuurlijk niet, glijden = zelf het risico nemen.
100% terecht en nou net 1 van die gevallen waar je geen discussie over zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:22:
[...]

100% terecht en nou net 1 van die gevallen waar je geen discussie over zou moeten hebben.
Ok die regel kende ik niet. Dat bij een sliding hands altijd een overtreding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:22:
[...]

Want? Wat kon hij er aan doen? Arm langs lichaam tijdens de sliding?
Arm langs het lichaam? Kijk de herhaling nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:23:
[...]

Er staat een vraagteken ;). Moet hij zijn arm langs zijn lichaam houden bij een sliding? Dat is vrij moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:22:
[...]

Vind het ook wel enigszins lastig eigenlijk, is het zoveel anders dan andere verdedigende handsballen? Bijv. tegen Turkije (waaruit de 1-0 viel)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:23:
[...]

Nouja, wel vrij natuurlijke beweging als je zo'n sliding maakt. Dan houd je je arm niet echt langs je lichaam lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gakpo lekker bezig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:22:
[...]

Ok die regel kende ik niet. Dat bij een sliding hands altijd een overtreding is.
Dat is zo ook geen regel, zoals je zelf al zegt, probeer je arm maar eens langs je lichaam te houden als je gaat glijden... Zo'n beetje de 1e actie is dan je arm uitsteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:27:
[...]

Dat is zo ook geen regel, zoals je zelf al zegt, probeer je arm maar eens langs je lichaam te houden als je gaat glijden... Zo'n beetje de 1e actie is dan je arm uitsteken.
Wel apart dat dit bij andere verdedigende handelingen niet geldt dan. Geen idee wat de regels precies zijn, maar het is wmb wel een beetje onzin. Maak dan gewoon alles hands.

edit: niet goed gelezen, maar als het geen regel is, dan zie ik dus geen reden waarom dit een uitzondering zou moeten zijn. Bij andere verdedigende handelingen lijken ze normaal gesproken vrij mild.

[ Voor 17% gewijzigd door Snowdog op 30-03-2021 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Opstelling tegen Gibraltar
(bron Twitter ons oranje)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4mMHNbN/Screenshot-2021-03-30-19-27-19-657-com-opera-browser-1.jpg

433...met Depay linksbuiten... Mmm...

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 30-03-2021 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:29:
[...]

Wel apart dat dit bij andere verdedigende handelingen niet geldt dan. Geen idee wat de regels precies zijn, maar het is wmb wel een beetje onzin. Maak dan gewoon alles hands.

edit: niet goed gelezen, maar als het geen regel is, dan zie ik dus geen reden waarom dit een uitzondering zou moeten zijn. Bij andere verdedigende handelingen lijken ze normaal gesproken vrij mild.
Het gaat niet alleen om arm langs het lichaam, maar ook je lichaam er niet groter door maken.
Als je staat en je arm hangt naast je lichaam wordt ie niet groter, steek je je arm uit tijdens een sliding dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Harribo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:29:
Opstelling tegen Gibraltar
(bron Twitter ons oranje)

[Afbeelding]

433...met Depay linksbuiten... Mmm...
Aparte opstelling, ik zie de Jong niet veel goals gaan maken, ik bedoel ze gaan ongetwijfeld winnen, maar daar moet toch wel een productievere voorhoede van te maken zijn zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Snowdog schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:33:
[...]

Aparte opstelling, ik zie de Jong niet veel goals gaan maken, ik bedoel ze gaan ongetwijfeld winnen, maar daar moet toch wel een productievere voorhoede van te maken zijn zou je zeggen.
Denk dat Depay naar binnen loopt, Wijndal erom heen voor de voorzet. De Jong zal wrs aangever zijn. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Op de BBC website werd het in september uitgelegd:

What is the new law?
It's not technically "new" as it has been in force across Europe last season, but the Premier League is now taking a more strict approach. So that means a player will be penalised for handball if:

The hand/arm is clearly away from the body and outside the "body line".
The player clearly leans into the path of the ball.
The ball travels some distance.
The ball touches a hand/arm that is clearly raised above the shoulder.
The player falls and the hand/arm is extended laterally or vertically away from the body.
A deflection clearly makes no difference to the ball touching a hand/arm that is clearly extended away from the body and/or above the shoulder.
Immediately after touching the ball with the arm, even accidentally, the player scores a goal or creates a goal-scoring opportunity.
Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.