Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.978 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:32

Hupske

AFCA

Gelukkig woon ik in de achterhoek. Het feest op straat zal gelukkig wel mee vallen :X Dit zijn toch wel de pijnlijke nederlagen. Eigenlijk ben je gewoon vernederd vandaag.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Dat is gewoon niet waar. In de vorige reeks en de Nations League was Wijnaldum gewoon heel belangrijk. Ik proef hier vooral de neiging de spelers van Ajax te overschatten.

Ajax is gewoon een goed team, goed op elkaar afgestemd en met de juiste speel instelling. Dat is onder Bosz begonnen en Ten Hag bouwt daar op verder. Met een hinderlijke onderbreking van die ontslagen coach waarvan ik de naam nu even kwijt ben. Maar die kwam dus ook uit dezelfde "positiespel" school als De Boer. Voetbal uit de jaren 90.
Belangrijk != goed spelen he.

Depay speelt ook vrijwel altijd slecht, maar scoort wel.

Dus de vraag is, zou het zo erg zijn als er een speler zou staan die het spel beter maakt en ook vaak scoort(want dat kan Klaassen). Want als het middenveld beter draait dan komen er ook meer kansen uit voor de aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Nouja er van uitgaande dat het Oranje spel hetzelfde is als het Ajax spel(bijna altijd wel) dan past van de beek een stuk beter. Wijnaldum was echt niet een van de beste spelers, z'n doelpunten verbloemen het vaak. Net zoals bij Depay.
Het Ajax spel?! Dat is toch gewoon 4-3-3? Zoveel clubs spelen op die manier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

[...]
Dat is gewoon niet waar. In de vorige reeks en de Nations League was Wijnaldum gewoon heel belangrijk
Rendementen uit het verleden....
De man speelt als een natte krant op het moment

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Laten we reëel zijn, Nederland had dit met 3-0 moeten winnen. Wat een afgang, geen moment in de wedstrijd.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Het is geen clubvoetbal, je moet het met dezelfde spelers doen. We hebben geen goede backs en dramatische buitenspelers, succes daarmee.
Je kunt met het spelersmateriaal dat Nederland heeft echt veel meer uit halen. Hoe wij de wedstrijd ingaan, het laffe en naïeve spel als ook de opstelling is ondermaats en dieptreurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Dat is gewoon niet waar. In de vorige reeks en de Nations League was Wijnaldum gewoon heel belangrijk. Ik proef hier vooral de neiging de spelers van Ajax te overschatten.

Ajax is gewoon een goed team, goed op elkaar afgestemd en met de juiste speel instelling. Dat is onder Bosz begonnen en Ten Hag bouwt daar op verder. Met een hinderlijke onderbreking van die ontslagen coach waarvan ik de naam nu even kwijt ben. Maar die kwam dus ook uit dezelfde "positiespel" school als De Boer. Voetbal uit de jaren 90.
In die fase zeker één van de beste spelers, vandaag zeker niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Nouja er van uitgaande dat het Oranje spel hetzelfde is als het Ajax spel(bijna altijd wel) dan past van de beek een stuk beter. Wijnaldum was echt niet een van de beste spelers, z'n doelpunten verbloemen het vaak. Net zoals bij Depay.
Deze gedachte is dus het probleem. Ten eerste: De Boer speelt als Ajax uit de jaren 90. Dat lijkt totaal niet op het Ajax van nu. En Oranje is geen Ajax. Oranje is Oranje. En veel Ajax spelers zijn geeneens Nederlander. Dus laten we als eerste kappen met naar Ajax te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
[...]

_/-\o_

Opeens kan Wijnaldum er niets meer van, maar moet er plaats worden gemaakt voor spelers die in het “Ajax-systeem” passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Nooit gedacht dat die avondklok nog handig zou zijn: in ieder geval geen auto's met Turkse vlaggen om het (terecht) in te wrijven... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:52

Qu3st

hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:01:
Laten we reëel zijn, Nederland had dit met 3-0 moeten winnen. Wat een afgang, geen moment in de wedstrijd.
Hoe dan? Als je organisatie zo slecht staat bij corners kun je wel zelf 3 keer scoren, dan krijg je er net zo hard 4 om de oren. En ohja een andere keeper dan Krul, nu wel duidelijk dat hij het toch niet zo is he?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:02:
[...]

_/-\o_

Opeens kan Wijnaldum er niets meer van, maar moet er plaats worden gemaakt voor spelers die in het “Ajax-systeem” passen.
Niet opeens hoor. Dat is gewoon vergeten dat er vaak genoeg kritiek op hem is en nu even een beetje verontwaardigd gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:00:
[...]

Dat is slechts een invulling van spelers he. Hoe daar mee omgegaan wordt is een ander verhaal. Daarmee doel ik voornamelijk om te tactiek / strategie. Die ver te zoeken is. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2021 20:04 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:16
hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:02:
Nooit gedacht dat die avondklok nog handig zou zijn: in ieder geval geen auto's met Turkse vlaggen zo om het (terecht) in te wrijven... :X
Wedstrijd was juist om 18:00 zodat ze nog snel ff een rondje konden toeteren. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Moet wel toegeven dat de Boer goed wisselde.

Turkije had ook een dosis geluk. Toch moet je het niet zo ver laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17
Qu3st schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:03:
[...]

Hoe dan? Als je organisatie zo slecht staat bij corners kun je wel zelf 3 keer scoren, dan krijg je er net zo hard 4 om de oren. En ohja een andere keeper dan Krul, nu wel duidelijk dat hij het toch niet zo is he?!
Zie hier veel kritiek op Krul, maar behalve die 3e, die ook nog vrij goed was ingeschoten en zeker geen enorme blunder ofzo, kon hij er toch niet zoveel aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:02:
[...]

_/-\o_

Hahaha. Wijnaldum speelde vandaag gewoon niet goed, of heb jij een andere wedstrijd teruggekeken?
Ik zou hem zeker opstellen gezien zijn bijdrage die hij normaal levert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Sempy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:04:
Wedstrijd was juist om 18:00 zodat ze nog snel ff een rondje konden toeteren. >:)
Het is ze gegund, dit was gewoon slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:00:
[...]

Ajax speelt al lang niet meer 4-3-3, daarnaast is spelsysteem niet hetzelfde als spel. Het gaat meer om de spel principes en hoe je daarmee in een wedstrijd van systeem kunt wisselen.
Het spel wat Ajax speelt kan het Nederlands elftal trouwens nooit spelen, daar trainen ze veel te weinig voor. Je ziet aan Ajax dat ze dit seizoen pas halverwege dat spel goed gingen beheersen.
Nederland moet met een veel conservatiever systeem spelen en meer uitgaan van individuele klasse. Een soepele machine als Ajax wordt het natuurlijk nooit en daarom is het eigenlijk ook niet leuk om te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:04:
[...]

Niet opeens hoor. Dat is gewoon vergeten dat er vaak genoeg kritiek op hem is en nu even een beetje verontwaardigd gaan doen.
De Ajax spelers worden hier nogal overschat. Vd Beek en Klaassen passen prima in het Ajax elftal maar zijn natuurlijk niet de reden dat Ajax succes heeft. Daar zijn andere spelers voor en vooral het team als geheel.

Het gejank om Klaassen of vd Beek bij een mindere pot van Wijnaldum is echt te treurig voor woorden. Ze horen bij de selectie maar zijn niet beter dan Wijnaldum. Dat gaat echt niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wijnaldum (interview) weet hoe het ervoor staat. Ben benieuwd hoe het met De Boer zit. Die woorden gaan bepalend zijn of de zweep erop gaat of dat het weer slap blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Erapaz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:07:
[...]

Ajax speelt al lang niet meer 4-3-3, daarnaast is spelsysteem niet hetzelfde als spel. Het gaat meer om de spel principes en hoe je daarmee in een wedstrijd van systeem kunt wisselen.
Het spel wat Ajax speelt kan het Nederlands elftal trouwens nooit spelen, daar trainen ze veel te weinig voor. Je ziet aan Ajax dat ze dit seizoen pas halverwege dat spel goed gingen beheersen.
Nederland moet met een veel conservatiever systeem spelen en meer uitgaan van individuele klasse. Een soepele machine als Ajax wordt het natuurlijk nooit en daarom is het eigenlijk ook niet leuk om te kijken.
Nouja, sommige wedstrijden loopt het wel zo soepel zou ik zeggen, helaas zijn die op één hand te tellen zo'n beetje. Maar om nou te zeggen dat het nooit zo lekker loopt, is ook weer wat overdreven imo. Verder heb je wel gelijk dat die kans een stuk kleiner is vanwege het gebrek aan speeltijd samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wijnaldum vond ik niet zo bar slecht. Er zat tenminste de wil om de winnen in.
Berghuis mist het niveau. Depay kon het niet brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:06:
[...]

Hahaha. Wijnaldum speelde vandaag gewoon niet goed, of heb jij een andere wedstrijd teruggekeken?
Ik zou hem zeker opstellen gezien zijn bijdrage die hij normaal levert.
Ik heb ook gezegd dat Wijnaldum vandaag schrikbarend slecht speelde :)

Normaliter gewoon een zekerheidje in combinatie met Depay. Liep erg goed onder Koeman.

Maar die roep om ‘Ajax’-spelers vind ik altijd zo vermoeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Laatst online: 17:35
Agent47 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:55:
[...]

Vergeet een cocu en stam niet. Stam schoot die bal de Bijlmer in man.
Die van van Basten staat ook nog ergens op mijn netvlies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:07:
[...]

De Ajax spelers worden hier nogal overschat. Vd Beek en Klaassen passen prima in het Ajax elftal maar zijn natuurlijk niet de reden dat Ajax succes heeft. Daar zijn andere spelers voor en vooral het team als geheel.

Het gejank om Klaassen of vd Beek bij een mindere pot van Wijnaldum is echt te treurig voor woorden. Ze horen bij de selectie maar zijn niet beter dan Wijnaldum. Dat gaat echt niet helpen
Nee ze zijn niet de reden. Maar De Jong was dat wel. Die speelt gewoon een stuk minder met Wijnaldum, die een andere invulling aan het middenveld geeft, dan met spelers uit het Ajax systeem. De trainer zou moeten gaan voor het beste team, niet voor de beste spelers. Dus als je merkt dat met Wijnaldum het minder vloeiend loopt dan met een Klaassen/van de Beek. Dan zou ik daar voor gaan. Echter is het grootste probleem nog eerst De Roon, die hoort er echt niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Ik heb ook gezegd dat Wijnaldum vandaag schrikbarend slecht speelde :)

Normaliter gewoon een zekerheidje in combinatie met Depay. Liep erg goed onder Koeman.

En de antipathie tegen Ajax spelers is ook vermoeiend. Je ziet toch vandaag dat Klaassen uitstekend invalt?
Van de Beek speelt niet bij Ajax en die hoort niet eens bij de selectie te zitten, die speelt bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:10:
Wijnaldum vond ik niet zo bar slecht.
Man man man, je bent Oranje...

4-2 verliezen met mijn vrijdagavond-amateur/derde helft hockey team is 'niet zo bar slecht', met dit materiaal en bijbehorende salarissen is het een blamage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:30
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Koeman hier met een overwinning het veld was afgestapt.

Ik zie het opnieuw somber in de komende jaren. Weer een toernooi missen om van een niet presterende coach af te komen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-07 19:20
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:05:
Moet wel toegeven dat de Boer goed wisselde.

Turkije had ook een dosis geluk. Toch moet je het niet zo ver laten komen
haha geluk ,en hattrick ,top freekick ,heerlijk goal van calhanoglu , en dan nog "geluk" LOL :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Zie hier veel kritiek op Krul, maar behalve die 3e, die ook nog vrij goed was ingeschoten en zeker geen enorme blunder ofzo, kon hij er toch niet zoveel aan doen?
Ik vond hem bij de 4e ook wel meer kunnen doen, stapt eerst naar rechts, de hoek van de muur, waardoor zijn eigen hoek helemaal open ligt. Penalty is natuurlijk 50/50 en bij de 1e was het pech. Maar voor de rest vond ik hem niet echt zeker overkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Alle middenvelders op de bank waren vandaag (oud) ajax, dus ook lastig om een niet-ajaxalternatief aan te dragen voor Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Qu3st schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:13:
[...]

Ik vond hem bij de 4e ook wel meer kunnen doen, stapt eerst naar rechts, de hoek van de muur, waardoor zijn eigen hoek helemaal open ligt. Penalty is natuurlijk 50/50 en bij de 1e was het pech. Maar voor de rest vond ik hem niet echt zeker overkomen.
Penalty 50/50? Sinds wanneer gaan er maar de helft van de penalties in? Die vrije trap was ook gewoon goed ingeschoten een stap meer had ook niet geholpen, hij zat er een behoorlijk eindje vanaf. Denk niet dat veel keepers die eruit hadden gehouden, want die bal zat gewoon goed in de kruising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:12:
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Koeman hier met een overwinning het veld was afgestapt.

Ik zie het opnieuw somber in de komende jaren. Weer een toernooi missen om van een niet presterende coach af te komen.
Koeman laat bij Barcelona zien dat hij de opstelling aan kan passen, op basis van de beschikbaarheid. De Jong speelt daar uit nood met regelmaat centraal achterin. Dat bovendien ook goed verloopt. Naar mijn idee hebben we erg goede talenten, maar die worden nu enkel gebruikt in jong-Oranje.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Exocet schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:11:
[...]

En de antipathie tegen Ajax spelers is ook vermoeiend. Je ziet toch vandaag dat Klaassen uitstekend invalt?
Van de Beek speelt niet bij Ajax en die hoort niet eens bij de selectie te zitten, die speelt bijna niet.
Waar heb je mij zien ageren tegen Ajax spelers vandaag? Ik heb zelfs geroepen om Stekelenburg! ;)

Eens met je over van de Beek. Maar dat roep ik al maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Kan klagen over het spel van oranje ook op het cultureel erfgoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:15:
[...]

Penalty 50/50? Sinds wanneer gaan er maar de helft van de penalties in? Die vrije trap was ook gewoon goed ingeschoten een stap meer had ook niet geholpen, hij zat er een behoorlijk eindje vanaf. Denk niet dat veel keepers die eruit hadden gehouden, want die bal zat gewoon goed in de kruising.
Of hij heeft de penalty of hij zit erin :9
Nou vrije trap zat er goed in zeker, maar als Krul die stap naar rechts niet had gezet had hij deze er nog wel uit kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

hoevenpe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:17:
Kan klagen over het spel van oranje ook op het cultureel erfgoed?
Samen met klagen van Ajacieden op de trainert :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
INF3RN040 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:12:
[...]

haha geluk ,en hattrick ,top freekick ,heerlijk goal van calhanoglu , en dan nog "geluk" LOL :F
Eerste goal van richting veranderd
De Ligt was een doelpunt, geen var
Een goede keeper pakt die derde goal van Turkije

Dan heb je wel wat geluk als Turkije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:30
Luxicon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:16:
[...]

Koeman laat bij Barcelona zien dat hij de opstelling aan kan passen, op basis van de beschikbaarheid. De Jong speelt daar uit nood met regelmatig centraal achterin. Dat bovendien ook goed verloopt. Naar mijn idee hebben we erg goede talenten, maar die worden nu enkel gebruikt in jong-Oranje.
Ik volg Barcelona niet zo maar dit Oranje is niet heel anders dan het team waar Koeman toch aansprekende resultaten mee boekte. Vooral mentaal waren ze onder zijn leiding een stuk sterker, een tegengoal was juist een aansporing om beter te gaan spelen.

Maar goed, op papier heb je nu de zwaarste pot gehad dus het kan in theorie alleen maar beter worden. Over een week weten we meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-03-2021 20:20 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Qu3st schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Samen met klagen van Ajacieden op de trainert :9
Maar dat is meestal terecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:29
Kan plaatsen op basis v NL nog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09
Even de commentaren terug gelezen en de samenvatting gezien. Same shit different day, een explosie van onvermogen. De Boer, de Roon, Wijnaldum, Depay, het is allemaal net niets en of hopeloos uit vorm.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Moeilijk altijd om die geluksfactor te bepalen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Turkije altijd zo effectief is. Vrijwel alle kansen vlogen erin. Doet me beetje denken aan PSV, hoewel de verdediging van het NL-elftal wat beter is. Ik denk dan eigenlijk ook wel dat het vandaag zeker niet meezat. Zeker als je dan zelf de kansen die je krijgt in het begin ook nog eens niet scoort en het daardoor allemaal nog een stuk lastiger wordt.

Echt geluk is het niet echt en of dat de Ligt-momentje nou een goal was of niet, dat blijft lastig te zeggen imo. Het feit dat je zo "makkelijk" de goals tegenkrijgt, helpt echter al totaal niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Neen de realiteit is gewoon dat NL barslecht was... en de Turken en gehakt hebben gemaakt van de Hollanders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Maar dat is meestal terecht :+
Wacht maar op je gedroomde Bosz op de bank :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Ik volg Barcelona niet zo maar dit Oranje is niet heel anders dan het team waar Koeman toch aansprekende resultaten mee boekte. Vooral mentaal waren ze onder zijn leiding een stuk sterker, een tegengoal was juist een aansporing om beter te gaan spelen.

Maar goed, op papier heb je nu de zwaarste pot gehad dus het kan in theorie alleen maar beter worden. Over een week weten we meer.
Hier is ook minstens honderd keer geroepen dat Koeman moest oprotten. Zeker toen ie net begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Was het hier ook zo gezellig geweest als Oranje met 5-0 gewonnen had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
De Boer : ja jongens het moet beter dit is teleurstellend.
Daarom vind ik oa de Boer dus niks, veel te zacht eitje.

Prima kerel, itt zijn hautaine broer, maar geen goede coach vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hupske schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:58:
Gelukkig woon ik in de achterhoek.
Fijn wonen hè @Hupske ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 24-03-2021 20:25 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:09
INF3RN040 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:20:
[...]

Neen de realiteit is gewoon dat NL barslecht was... en de Turken en gehakt hebben gemaakt van de Hollanders.
Sure, Nederland is bar slecht. Dat zal ik niet ontkennen. En toch heeft het equipe van Erdogan de wind wel mee gehad. Das prima verwoord hierboven ;)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
[...]

*knip*
Kom op niet zo kort door de bocht op de man.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2021 20:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:11:
[...]

Nee ze zijn niet de reden. Maar De Jong was dat wel. Die speelt gewoon een stuk minder met Wijnaldum, die een andere invulling aan het middenveld geeft, dan met spelers uit het Ajax systeem. De trainer zou moeten gaan voor het beste team, niet voor de beste spelers. Dus als je merkt dat met Wijnaldum het minder vloeiend loopt dan met een Klaassen/van de Beek. Dan zou ik daar voor gaan.
Vd Beek, Wijnaldum en Klaassen zijn toch vooral dezelfde soort spelers. De Jong is de creatieveling. De anderen zijn lopers. Die kunnen renderen door bijvoorbeeld de balletjes van Ziyech of bij Liverpool de creativiteit op de flanken en voorin.

Dat is het probleem. Denken dat Klaassen of vd Beek voor Wijnaldum gaat helpen is vooral denken in clubkleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:22:
De Boer : ja jongens het moet beter dit is teleurstellend.
Daarom vind ik oa de Boer dus niks, veel te zacht eitje.

Prima kerel, itt zijn hautaine broer, maar geen goede coach vind ik
Ik ben ook geen fan van de coach de Boer, maar ik moet wel zeggen, dat hij het NL-elftal tot dusverre beter laat voetballen dan ik vooraf had verwacht. Dan kan je zeggen, het is nog altijd prut, en dat klopt ook wel een beetje. Maar af en toe toch ook leuke dingen gezien die ik vooraf van de coach de Boer niet had verwacht.

Anyway, wat wij er ook van vinden, hij krijgt sowieso het voorrecht om deze kwalificatie te verneuken als dat zou gebeuren. Ik heb nog wel een beetje vertrouwen in hem, ondanks zijn verleden. Hoop dat hij het tij kan keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dus het gaat niet meer om onderling resultaat, maar om doelsaldo? Dan wordt het wel zaak de komende twee wedstrijden flink te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De Boer zegt in het kort als je lekker met de punt naar achteren, balbezit en wat op de counter, hier echt wel verdient had gewonnen. Nu was het vooral geluk van Turkije.. al vertaal ik het waarschijnlijk wat kort door de bocht?

Tom moet je hier niet meer bij gaan zetten, het is zo ongelofelijk saai en zijn vragen zijn zo statisch. Luistert hij wel naar vd Vaart en Pierre?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Vd Beek, Wijnaldum en Klaassen zijn toch vooral dezelfde soort spelers. De Jong is de creatieveling. De anderen zijn lopers. Die kunnen renderen door bijvoorbeeld de balletjes van Ziyech of bij Liverpool de creativiteit op de flanken en voorin.

Dat is het probleem. Denken dat Klaassen of vd Beek voor Wijnaldum gaat helpen is vooral denken in clubkleuren.
Wijnaldum speelt bij Liverpool toch gewoon als controleur? Dan kan hij prima op de plek van non voetballer De Roon.

Klaassen heeft in ieder geval meer diepgang dan Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het voordeel is dat je met deze slappe hap weinig kans hebt op blessures en hopelijk snel weer diezelfde spelers kan zien spelen voor hun eigen clubs.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:25:
[...]

Ik ben ook geen fan van de coach de Boer, maar ik moet wel zeggen, dat hij het NL-elftal tot dusverre beter laat voetballen dan ik vooraf had verwacht. Dan kan je zeggen, het is nog altijd prut, en dat klopt ook wel een beetje. Maar af en toe toch ook leuke dingen gezien die ik vooraf van de coach de Boer niet had verwacht.

Anyway, wat wij er ook van vinden, hij krijgt sowieso het voorrecht om deze kwalificatie te verneuken als dat zou gebeuren. Ik heb nog wel een beetje vertrouwen in hem, ondanks zijn verleden. Hoop dat hij het tij kan keren.
Ik vind hem wel iemand met know how. Ook gezien zijn wissels.
Maar ik mis dominantie. Sommige spelers kunnen daar niet zonder denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

[...]

Ah Hollanders! Wordt tijd dat Nederland eens Nederlanders gaat selecteren! Veel meer keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

De gedachte dat dit beter is is dus vooral het hele probleem. Dit is balbezit voetbal uit de vorige eeuw. De Boer heeft een ontwikkeling gemist die zijn oude cluppie wel heeft ondergaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Met het grote verschil dat van de Beek en Klaassen mee kunnen in het snelle "tiki taka" waar De Jong in uitblinkt. Voor Wijnaldum gaat dat toch iets minder makkelijk. Dat verschil heb je al vaker kunnen zien wanneer het een middenveld van De Jong Wijnaldum vd Beek was de afgelopen wedstrijden(vaak in de 2e helft want De Roon moet zo nodig starten).

De Jong is als spelmaker verreweg de belangrijkste speler voor Oranje, dus die wil je optimaal kunnen gebruiken.

Niet perse clubkleuren, maar als Ajacied verwacht ik nou eenmaal naast resultaat ook vooral goed spel. In mijn ogen passen Ajax middenvelders daar over het algemeen beter in dat niet Ajax middenvelders.

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 24-03-2021 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Beste middenveld die je nu op kunt stellen is denk ik Gravenberch met Wijnaldum en de Jong. Van de beek kan een optie worden als hij meer gaat spelen. Klaassen is leuk om achter de hand te hebben maar vind ik geen basismateriaal.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:09:
[...]

Nouja, sommige wedstrijden loopt het wel zo soepel zou ik zeggen, helaas zijn die op één hand te tellen zo'n beetje. Maar om nou te zeggen dat het nooit zo lekker loopt, is ook weer wat overdreven imo. Verder heb je wel gelijk dat die kans een stuk kleiner is vanwege het gebrek aan speeltijd samen.
Natuurlijk kunnen ze een goede pot spelen, maar wel in een ander systeem met ander spel. Het spel wat Ajax wil spelen, met heel hoog druk zetten en veel combineren is enorm risicovol en past eigenlijk niet bij een nationaal team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
VDS91 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Wijnaldum speelt bij Liverpool toch gewoon als controleur? Dan kan hij prima op de plek van non voetballer De Roon.

Klaassen heeft in ieder geval meer diepgang dan Wijnaldum.
Wijnaldum geen diepgang? Hoe kom je daar nu bij? Bij Liverpool spelen ze met veel lopers en kracht op het middenveld. De creativiteit zit bij de backs onder andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:29:
[...]

Wijnaldum geen diepgang? Hoe kom je daar nu bij? Bij Liverpool spelen ze met veel lopers en kracht op het middenveld. De creativiteit zit bij de backs onder andere.
Waar zeg ik dat Wijnaldum geen diepgang heeft?

Ik zeg dat Klaassen meer diepgang in zijn spel heeft dan Wijnaldum, die toch meer de bal in de voeten wil en van daaruit verder wil spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door VDS91 op 24-03-2021 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:27:
[...]

De gedachte dat dit beter is is dus vooral het hele probleem. Dit is balbezit voetbal uit de vorige eeuw. De Boer heeft een ontwikkeling gemist die zijn oude cluppie wel heeft ondergaan.
Ik bedoelde niet beter dan onder Koeman, maar beter dan ik van het ballentje-breed-voetbal dat de Boer bij Ajax speelde. Kijk, dat het vandaag niet top was, daar zijn we het allemaal over eens. Maar het enorm slechte spel (ondanks de landskampioenschappen) bij Ajax, zie ik er niet zo snel in terug.

Nu was het vandaag niet best, maar tot dusverre vond ik de wedstrijden ook nog niet van zo'n enorm slecht niveau of gebaseerd op de oude F. de Boer-Ajax-filosofie. En zoveel heeft hij er ook weer niet gedaan, dus ik wil hem best een kans geven. Nu wisselen is sowieso een slecht plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Saturnus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:08:
Wijnaldum (interview) weet hoe het ervoor staat. Ben benieuwd hoe het met De Boer zit. Die woorden gaan bepalend zijn of de zweep erop gaat of dat het weer slap blijft.
Wat is het geworden? :)

Wijnaldum was meer over de scheidsrechter aan het zeuren (hij is een van de betere in de PL in mijn ogen, al is dat niveau daarvan ontzettend laag). Had liever een kritische vraag gehad van 'wat vond je eigenlijk van je eigen spel?'. Denk dat hij dan net zo ging lopen zeuren als bij ESPN, wij zien het denk ik allemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ze zullen de volgende wedstrijd wel winnen tegen de amateurs van Letland en dan denkt half Nederland dat ze stappen hebben gezet.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Met het grote verschil dat van de Beek en Klaassen mee kunnen in het snelle "tiki taka" waar De Jong in uitblinkt. Voor Wijnaldum gaat dat toch iets minder makkelijk.
Waar haal je die onzin vandaan? Ook hier een clubbril waarbij alle opstellingen over die van Ajax gelegd worden.

Onzinnig als we bijvoorbeeld Tadic, Haller of Anthony niet hebben.
Niet perse clubkleuren, maar als Ajacied verwacht ik nou eenmaal naast resultaat ook vooral goed spel. In mijn ogen passen Ajax middenvelders daar over het algemeen beter in dat niet Ajax middenvelders.
Precies de reden dat ik fel tegen een bondscoach uit de Ajax school was. De Boer is net zo verblind door de eigen heilige Ajax school als menigeen hier. Alles moet verzorgd en mooi. Hou toch op, dat kan niet en zeker niet met onze modale aanvallers. Oranje heeft de tijd ook niet om dat spel erin te slijpen.

En het ironische is dat De Boer zijn spelopvatting in niets lijkt op die van Ten Hag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Luxicon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:34:
Ze zullen de volgende wedstrijd wel winnen tegen de amateurs van Letland en dan denkt half Nederland dat ze stappen hebben gezet.
Dat vind ik dus ook wel het mindere, nu krijgen we 2 superzwakke tegenstanders en weet je nog niet waar je staat. Tenzij je ook daar punten verkloot, maar dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gaat wel goed met *knip*Afellay? Rode ogen
En die naamsverbasteringen laten we achterwege.

[ Voor 53% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2021 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Heeft Affelay te veel gezopen of heeft een lijntje gesnoven? Mijn god, ik zie er frisser uit na een avondje doorzakken:o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:10:
Wijnaldum vond ik niet zo bar slecht. Er zat tenminste de wil om de winnen in.
Berghuis mist het niveau. Depay kon het niet brengen
Ik heb Wijnaldum niet echt goed zien spelen, hij is bij Liverpool 3x beter.
Luxicon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:34:
Ik wil het nog weleens zien, met dit spel ga je van die Letten ook niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Gelukkig hebben we de onder 21 nog... Roemenië nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Han schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:37:
Heeft Affelay te veel gezopen of heeft een lijntje gesnoven? Mijn god, ik zie er frisser uit na een avondje doorzakken:o
Harribo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:36:
Gaat wel goed met Appelvlaai? Rode ogen
Hooikoorts? Last van mijn lenzen?

Affelay drinkt volgens mij niet en heeft zover ik weet geen drugsverleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:35:
[...]

Waar haal je die onzin vandaan?
[...]
Door te kijken naar de wedstrijden? Het spel tussen De Jong en Wijnaldum loopt altijd een stuk minder vloeiend. Wijnaldum heeft vaak net iets meer tijd nodig(of heeft de bal liever lang in z'n voeten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Ik zie ze ook niet thuis winnen van Turkije. Tegenstander die ons niet ligt, net als Portugal 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:40:
[...]

Door te kijken naar de wedstrijden? Het spel tussen De Jong en Wijnaldum loopt altijd een stuk minder vloeiend. Wijnaldum heeft vaak net iets meer tijd nodig(of heeft de bal liever lang in z'n voeten).
Je ziet wat je wilt zien. Onder Koeman liep die samenwerking prima. Nogmaals: je moet het spel van Ajax niet vergelijken met Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:38:

[...]

Tuurlijk wel, denk je dat die Letten ook maar de helft van de kansen van Turkije weten te creeren en dan ook nog elke kans erin weten te schieten? Ik zie niet in hoe ze dat kunnen verliezen. Zeker nu ze moeten, zie ik ze die wedstrijden niet verliezen. Mocht dat wel gebeuren, dan is het wel tijd voor een vroegtijdige exit van Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INF3RN040
ephymerous schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:23:
[...]

Sure, Nederland is bar slecht. Dat zal ik niet ontkennen. En toch heeft het equipe van Erdogan de wind wel mee gehad. Das prima verwoord hierboven ;)
Ja laten we erdogan erbij halen.... tjonge jonge jonge :F , drink maar met zen allen en glasje koud water ,misschien zal dat helpen om de WK kwalificaties te halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:38:
[...]

Ik heb Wijnaldum niet echt goed zien spelen, hij is bij Liverpool 3x beter.
Ja en toch deed hij enorm zijn best.
Vraag me toch af hoe dat komt.
Net als de Roon, die zie ik nuttig spelen bij Atalanta maar hier ook stukken minder.
Waarschijnlijk is het Nederlands elftal toch anders omdat er dan anderen om je heen staan.

Vind Wijnaldum over het algemeen wel ok. Hij mag wat mij betreft wel een keer slecht spelen, deed in elk geval zijn best
[...]

Ik ga nergens nu meer vanuit.

Echt balen dit verlies.
Eerste worden is nu deels ietsjes verkeken.
Tweede worden en je krijgt een play off maar ik zou zoals er vanavond niet van uitgaan dat je die play off wint.

Dus er móet nu wel gewonnen worden van de betere ploegen in deze poule

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
@Han @Harribo hij heeft een allergische reactie, vandaar die ogen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:44:
Ok
Dacht dat hij even had gehuild om het verlies tegen Turkije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Je ziet wat je wilt zien. Onder Koeman liep die samenwerking prima. Nogmaals: je moet het spel van Ajax niet vergelijken met Oranje.
Dat de samenwerking prima liep betekent niet dat het niet beter kan.
En waarom zou ik het spel niet vergelijken als er een Ajax middenveld op het veld zou kunnen staan terwijl het niet loopt.

Het is nu nog (veel) te vroeg voor Gravenberch in de basis, maar aan't einde van de kwalificatie reeks zou het zo maar kunnen dat een middenveld van De Jong Gravenberch Klaassen(al hoop ik eerder op van de beek die dan hopelijk weer wekelijks speelt) beter in balans is dan De Jong De Roon Wijnaldum.

[ Voor 25% gewijzigd door Terranova op 24-03-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Wat is het geworden? :)

Wijnaldum was meer op de scheidsrechter aan het zeiken (hij is een van de betere in de PL in mijn ogen, al is dat niveau daarvan ontzettend laag). Had liever een kritische vraag gehad van 'wat vond je eigenlijk van je eigen spel?'. Denk dat hij dan net zo ging lopen zeuren als bij ESPN, wij zien het denk ik allemaal verkeerd.
Nuchtere reactie, weinig emotie, ziet in dat er dingen beter moeten, lijkt te zien wat de fouten zijn, maar je weet nooit of hij er echt iets mee doet he... Maar belangrijker vind ik of hij de juiste energie ervoor heeft, de groep motivieren, enz... We mogen dus maar hopen dat die emotie er bij besprekingen en trainingen wel is. Hij zou wat meer Van Gaal moeten worden.

De Boer is vooruitgegaan. Gelukkig niet zoals de lui vóór Koeman blijven aanhalen dat x en y zo geweldig ging terwijl het resultaat 0,0 is, wat hij volgens mij vroeger ook had? Ik kan mij wel vinden in de onderstaande reactie.
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 24-03-2021 20:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:44:
Dat zei ik ook altijd tegen mijn ouders vroeger op een zondagochtend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Is dit trouwens ook het topic voor Jong Oranje?

Zo ja, vreemde opstelling. Benieuwd of het gaat werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Krijg deze net binnen in mijn appgroep: kabinet voert per direct oogkapjes in tijdens wedstrijden Oranje... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:07:

PSV formatie, kan niet goed gaan :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:11:
[...]

PSV formatie, kan niet goed gaan :p
Zou kunnen werken, maar dan snap ik alleen niet waarom Brobbey er dan niet in staat ipv Kluivert, dat is niet echt een spits. Nu zijn het de spelers voor 433 maar dan in 4222.

en dan had er ook een 3e spits in de selectie mee gemoeten.

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 24-03-2021 21:15 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Schuurs, toppertje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Prima goal, wel enorm vrij gelaten zo.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:07:

Dat vroeg ik me ook af, het spel oogt in ieder geval veel frisser en verzorgder, en bam daar is de 1-0.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remco112
Jong Oranje speelt echt veel leuker en beter dan het grote Oranje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Oranje moet het niet van de vrije trappen hebben vanavond, weer een beauty tegen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-09 06:09
Ook weer een geweldige vrijetrap overigens.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Jammer 1-1, maar wel geweldige vrije trap zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wow wat een trap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
remco112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:18:
Jong Oranje speelt echt veel leuker en beter dan het grote Oranje!
Moet je het nou weer verpesten :+ Gelijk een tegengoal haha
Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.