[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Flight777 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:
Is er iemand die toevallig insider informatie heeft van Amazon.nl of ze uberhaubt de komende weken daar nog stock verwachten van de Gigabyte kaarten maar ook evt. anderen?
Waarschijnlijk niemand, want zelfs medewerkers weten het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
a_tuna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:15:
[...]

Hoezo? Een nieuwe batch zou op de 28e moeten komen, toch?
Hoe meer mensen annuleren, hoe beter dat voor mijn plek is. Tenzij je plek 60+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeelsteeltje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-02-2021
Flight777 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:
Is er iemand die toevallig insider informatie heeft van Amazon.nl of ze uberhaubt de komende weken daar nog stock verwachten van de Gigabyte kaarten maar ook evt. anderen?
Het is stil bij amazon.nl vraag me af of ze uberhaupt wel gigabyte kaarten hebben gehad :( naja in de “rij” staan daar kost niks op de cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:09
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:24:
[...]

Waarschijnlijk niemand, want zelfs medewerkers weten het niet.
Er zal uiteindelijk toch iemand voorraadbeheer moeten doen bij Amazon haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04-2021
Spam.

[ Voor 97% gewijzigd door DaMarcus op 22-09-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
Spam.

[ Voor 97% gewijzigd door DaMarcus op 22-09-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
check topic warning

[ Voor 84% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
spam

[ Voor 97% gewijzigd door Bolletje op 22-09-2020 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-10 20:26
check topic warning

[ Voor 85% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
check topic warning

[ Voor 88% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Laatst online: 03-10 20:26
Rechtsonder heb je de chatbot Alice en daar kan je je wachtrij positie zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 15:18

belblade

Belgian wacko

update over copaco
prijzen waren anders omdat onze account nog niet gevalideerd als zijnde "iets met IT te maken dus andere tarieven" :-)

qua voorraad minder rooskleurig: mondjesmaat, veel kaarten al beloofd aan retailers en dus eind oktober/begin nov pas terug vrije voorraad schatte de dame aan de telefoon ... (ging over msi gaming x trio in dit geval)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
belblade schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:42:
update over copaco
prijzen waren anders omdat onze account nog niet gevalideerd als zijnde "iets met IT te maken dus andere tarieven" :-)

qua voorraad minder rooskleurig: mondjesmaat, veel kaarten al beloofd aan retailers en dus eind oktober/begin nov pas terug vrije voorraad schatte de dame aan de telefoon ... (ging over msi gaming x trio in dit geval)
Was te verwachten toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:13
Copaco is ook niet de gootste (wel als puur nederlandse distri).
Tech (zeker na de overname van ETC) en Ingram zijn groter.

Maar ik neem aan dat ook een aantal kaartbouwers directe lijnen hebben naar de grotere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
badnews.nl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:49:
[...]

Copaco is ook niet de gootste (wel als puur nederlandse distri).
Tech (zeker na de overname van ETC) en Ingram zijn groter.

Maar ik neem aan dat ook een aantal kaartbouwers directe lijnen hebben naar de grotere webshops.
Bedoelde het meer qua, een goede shop onderhoudt contacten met leveranciers, heeft contracten met oa volume en aantallen tov de hele pile, mensen die letterlijk ervoor betaald worden dit te verzekeren/bijhouden/voor vechten, om het zo maar te zeggen.

Dat men verwacht dat je bij een leverancier hokidoki bij zo'n launch als dit even een kaartje kan scoren als ZZP'r .. oef. Dan heb je geluk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
Zojuist contact gehad met Nvidia via de telefoon. Afgelopen donderdag is alles on hold gezet en verder kon de betreffende medewerker ook weinig zeggen. Zij hebben naar eigen zeggen nog geen terugkoppeling gehad van HQ. Na mijn vraag of er theoretisch binnen vijf minuten weer een voorraad FE online zou kunnen komen, was het antwoord: "dat zou zomaar kunnen, maar het zou ook zomaar maanden niet kunnen".
Maw: zij tasten ook in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14
Koelkie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:56:
Zojuist contact gehad met Nvidia via de telefoon. Afgelopen donderdag is alles on hold gezet en verder kon de betreffende medewerker ook weinig zeggen. Zij hebben naar eigen zeggen nog geen terugkoppeling gehad van HQ. Na mijn vraag of er theoretisch binnen vijf minuten weer een voorraad FE online zou kunnen komen, was het antwoord: "dat zou zomaar kunnen, maar het zou ook zomaar maanden niet kunnen".
Ze hadden toch al bevestigd dat er deze week weer restock zou plaatsvinden? Of wie zei dat dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
Denk dat ze allemaal willen dat we cancelen en AMD nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-07-2023
Koelkie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:56:
Dit doet me denken dat ze eerst een relatief grote stock willen aanleggen voor ze de shop weer openzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-04-2024
lees tw

[ Voor 93% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:52
Alice van Alternate heeft me verteld dat artikelcode "JHXV0S03" oftewel de "ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING" binnenkort beschikbaar is, met meer dan 10 stuks.

Er staat nu een wachtrij van een paar honderd orders, maar de eerste mensen kunnen zo te zien zeer snel hun Asus ROG STRIX OC verwachten. Als ik voorgaande planning na het lezen van dit topic mag geloven gaat dat volgende week al worden.

Ik sta zelf op plaats 134, dus ik zal waarschijnlijk nog even moeten wachten, maar het is fijn om te zien dat we deze kaarten binnenkort kunnen verwachten. En er hopelijk dus ook snel reviews op sites gaan verschijnen.

Kunnen lezen over de hardware is ook een deel van de fun.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
Brakesreleased schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:03:
[...]

Ik neig er ook steeds meer naar ja. Arrogante houding van nVidia begint me tegen te staan als je bovenstaande berichtgeving leest over de ivoren toren die ‘HQ’ heet.
Nogmaals, hele probleem zou er niet zijn als ze gewoon pre-orders zouden toestaan. Dan is het gewoon leveren wanneer je voorraad binnen krijgt (net als de webshops). Heeft ook niemand frustratie omdat ie geen idee heeft wanneer hij/zij moet F5en om te bestellen.

Frustratie over levertijden is dan weer een ander ding natuurlijk (tis ook nooit goed O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Zie TW.

[ Voor 98% gewijzigd door Blaat op 22-09-2020 17:10 ]

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
Reactie Megekko...

Bedankt voor je reactie.

Er komen inderdaad helaas ook kleine leveringen binnen, dit is voor ons helaas van te voren ook niet in te zien.
Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden, vandaar dat wij ook een tool hiervoor speciaal hebben aangemaakt.
Helaas is er gisteren van het door jou bestelde product slechts 2 stuks binnen gekomen. Door de wachtlijst van onze tool kunnen de klanten dan ook zien of er beweging in komt. 😊

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt en ik wens je nog een fijne avond toe!

Hopende je op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

:'( :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door digibazz op 22-09-2020 17:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flight777
Doe nou niet... -O-

[ Voor 88% gewijzigd door Blaat op 22-09-2020 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik neig er ook steeds meer naar ja. Arrogante houding van nVidia begint me tegen te staan als je bovenstaande berichtgeving leest over de ivoren toren die ‘HQ’ heet.
Dit is natuurlijk een onzinnige stelling. De "Nvidia" klantenservice is en blijft digital river. Een bedrijf waar Nvidia de volledige webshop ervaring inclusief bestelling en aftersales aan uitbesteed in de vorm van een whitelabel dienst. De persoon die je spreekt wanneer je "Nvidia" belt is iemand die een klapper voor zich heeft met een lijst van veel gestelde vragen en deze persoon had twee maanden eerder als taak een ander account te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-06 22:55
digibazz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:08:
Bedankt voor je reactie.

Reactie Megekko...

Er komen inderdaad helaas ook kleine leveringen binnen, dit is voor ons helaas van te voren ook niet in te zien.
Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden, vandaar dat wij ook een tool hiervoor speciaal hebben aangemaakt.
Helaas is er gisteren van het door jou bestelde product slechts 2 stuks binnen gekomen. Door de wachtlijst van onze tool kunnen de klanten dan ook zien of er beweging in komt. 😊

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt en ik wens je nog een fijne avond toe!

Hopende je op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

:'( :'( :'(
Welke kaart is dit? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digibazz
gigabyte eagle... kan wel janken

[ Voor 5% gewijzigd door digibazz op 22-09-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
digibazz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:08:

Holy shit.. Welke kaart heb je besteld? al zouden ze 2 stuks per dag binnen krijgen, gaan mensen héél véél orders cancellen. Als je op plek 100 staat krijg je hem midden november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
EgoInvicto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:10:
[...]

Holy shit.. Welke kaart heb je besteld? al zouden ze 2 stuks per dag binnen krijgen, gaan mensen héél véél orders cancellen. Als je op plek 100 staat krijg je hem midden november..
Op dit moment is het nog erger, en komen er niet eens 2 stuks per dag binnen, maar volgens mij is dit de eerste 'nieuwe levering' sinds 17 september.. Uiteindelijk kun je er van uit gaan dat de leveringen wel iets groter worden, maar de komende weken verwacht ik zelf nog niet dat ik iets ga ontvangen.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Saekerhett schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:58:
[...]

Ze hadden toch al bevestigd dat er deze week weer restock zou plaatsvinden? Of wie zei dat dan?
Dat klopt. Het zit zeg maar zo. Het bedrijf welke de webwinkel runt (althans de backend) is niet van Nvidia zelf. Zij geven aan dat ze inmiddels weer voorraad hebben, maar dat Nvidia bepaald wanneer deze mogen worden verkocht. Omdat ze niet formeel hebben gehoord wanneer dat precies is, kunnen ze dat ook niet vertellen.

Los daarvan heeft Nvidia ons als kopers laten weten dat er deze week een nieuw verkoop moment komt, alleen dit moment is nog niet gedeeld met het bedrijf achter de webwinkel. (Of althans, dat is wat ze zeggen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
[...]

Dit is toch min of meer hoe alle supply-chains werken? Je ben afhankelijk van de fabrikant ("HQ"). Als die niet levert, kun je niks anders dan blijven herhalen dat je op de fabrikant wacht. En die chips bakken en kaarten fabrieken is nou eenmaal enorm complex en moeilijk (snel) op te schalen. Zeker met die steeds priegeligere procedés en de onzekere yield die dat met zich meebrengt.

Het enige dat Nvidia hierin aan te rekenen is, is dat de voorraad bij launch waardeloos was en het verkoopproces kneuterig. Misschien om meer hype te creëren, misschien omdat ze AMD voor wilden zijn of misschien omdat ze de interesse echt onderschat hadden. Wie zal het zeggen.

Het heeft in ieder geval weinig zin om boos te worden op Nvidia omdat ze niet genoeg communiceren. Die zijn gewoon bezig in de fabriek. Het zou ook weinig toevoegen als ze voor iedere kaart die de band af rolt een foto op twitter zouden zetten ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
EgoInvicto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:10:
[...]

Weet ook niet zo goed wat ik er van meer moet denken..... tegen die tijd heb je dus dat AMD met zijn kaart is gekomen dan nog de speculaties van een 20gb 3080....

misschien willen ze eigenlijk heel deze kaart niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:50
lees TW

[ Voor 96% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 17:09
digibazz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:14:
[...]

Weet ook niet zo goed wat ik er van meer moet denken..... tegen die tijd heb je dus dat AMD met zijn kaart is gekomen dan nog de speculaties van een 20gb 3080....

misschien willen ze eigenlijk heel deze kaart niet verkopen.
Wie zegt eigenlijk dat AMD wel een deftig aantal zal kunnen uitleveren wanneer ze lanceren ... Er zijn veel kopers die er al geleverd hebben gekregen en heel veel die nog geen hebben gekregen, maar een mistevreden klant maakt meer lawaai dan een tevreden klant lijkt me

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
niet het juiste topic, lees tw

[ Voor 93% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
Jongens ik zit te zoeken naar Alice van Alternate maar kan haar echt niet vinden, ben ik nou blind? Kan iemand een link posten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo0wZ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:26:
Jongens ik zit te zoeken naar Alice van Alternate maar kan haar echt niet vinden, ben ik nou blind? Kan iemand een link posten voor mij.
Hoofdscherm rechtsonder wolkje voor chat op desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:29:
[...]

Hoofdscherm rechtsonder wolkje voor chat op desktop
Je moet ingelogd zijn volgens mij hiervoor... Heb mijn bestelling zonder account gedaan :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
Als je bij alternate kijkt naar alle RTX 3080 en dan filtert op populair dan staan de EVGA en Inno3d's onderaan. Zou je theoretisch gezien daar de meeste kans hebben om "relatief snel" een kaart in huis te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo0wZ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:32:
[...]

Je moet ingelogd zijn volgens mij hiervoor... Heb mijn bestelling zonder account gedaan :(
Je moet je ordernummer gebruiken die je in de mail heb gekregen of mail ze en vraag het daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Overlockers UK heeft vandaag een eerste lading Palit RTX3080 GamingPro uitgestuurd, niet bekend hoeveel maar zal <50 zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:17
Tomtomkrab schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:33:
Als je bij alternate kijkt naar alle RTX 3080 en dan filtert op populair dan staan de EVGA en Inno3d's onderaan. Zou je theoretisch gezien daar de meeste kans hebben om "relatief snel" een kaart in huis te hebben?
Als je niet de eerste dag een pre-order gedaan hebt zou ik niet meer achteraan gaan sluiten met een pre-order.
Beter wacht je dan gewoon af tot er stock komt, want niemand weet hoe lang dit gaat duren.
Ik ga er nu al van uit dat ik met een beetje geluk in november mijn videokaart heb, komt hij eerder is 't mooi meegenomen.
Ik ga iig niet lopen stressen en constant mijn wachtrij checken, want daar schiet je toch niets mee op als je niet weet hoeveel er binnen komen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 22-09-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwingzz
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-08 15:21
ROG Strix 3080 OC bij Megekko
43 orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
unfor schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:40:
[...]

Als je niet de eerste dag een pre-order gedaan hebt zou ik niet meer achteraan gaan sluiten met een pre-order.
Beter wacht je dan gewoon af tot er stock komt, want niemand weet hoe lang dit gaat duren.
Het "probleem" is alleen dat ik nu veel te veel afleiding hieraan heb en dat ik contant van alles zit te volgen. Als ik gewoon ergens een order heb geplaatst kan ik het misschien wat meer loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Heeft iemand hier ervaring met het EVGA step-up programma? Ik weet dat het een aantal maanden kan duren voordat hun beginnen met uitleveren, maar hoelang ben je ongeveer je kaart kwijt met het verzenden naar en retour krijgen vanuit hun RMA center in Duitsland?

@schumi1986 Weet jij het misschien nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
  • Laatst online: 02-10 22:59
https://www.amazon.nl/308...080&qid=1600789518&sr=8-1

Msi pre order weer open op amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
jammer datje wederom de TW niet hebt gelezen

[ Voor 96% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
Hij gaat soms open dus je kan het in de gaten houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

iApp schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:50:
[...]
Aand it is gone! #HoeDan!? #OMG :'(
https://distill.io/ is een leuke tool om websites in de gaten te houden..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Henkdepotvis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:51:
Hij gaat soms open dus je kan het in de gaten houden
Schrijft amazon.nl meteen van je creditcard af of wachten ze totdat het is verzonden zoals .de? Ik heb namelijk geen zin om geld weg te zetten bij een 'knipperlicht' product(pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infinitelau
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
Betaal je bij Amazon vooraf of pas als het verzonden word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkdepotvis
Pas als het verzonden wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 21:51
Jo0wZ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:26:
Op Chrome (zonder ublock en alle cookies aan etc) krijg ik hem ook niet.
Op een kale Chromium (edge vervanger) komt hij wel uiteindelijk, enkel op de hoofdpage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Voor 940 euro zeker weer? Niet echt interessant dan. Ook omdat het waarschijnlijk een net zo lange, zo niet langere wachtrij is als elders.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:55:
[...]

Voor 940 euro zeker weer? Niet echt interessant dan. Ook omdat het waarschijnlijk een net zo lange, zo niet langere wachtrij is als elders.
Rond de 860 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
lees de TW even

[ Voor 94% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
Hier nog een lek van Amerikaanse prijzen: https://www.tomshardware....tom-geforce-rtx-3090-gpus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
RickDB schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:59:
Megekko vandaag niets van Gigabyte binnengekomen of alleen bepaald type?
Sta nog steeds op plek 39 namelijk:

[Afbeelding]
Lijkt me sterk als er elke dag leveringen zijn. Dat is veel te duur logistiek gezien lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:00:
[...]

Lijkt me sterk als er elke dag leveringen zijn. Dat is veel te duur logistiek gezien lijkt mij?
Stond bij Megekko RTX3080 statement juist 21 en 22e leveringen van Gigabyte vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
Er zaten zo te zien geen Gigabyte Eagle kaarten bij, ik sta nog steeds op 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-09 03:15
[...]

Er zijn meer plekken (o.a. de fabrikanten zelf) waar wordt beweerd dat shipments dagelijks aankomen of worden verstuurd. De kans is best reeel dat dit inderdaad het geval is (zeker als retailers een premium kunnen krijgen op de kaarten als ze snel leveren, a la de prijzen bij megekko etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:11

Snippertje

Light up your life

Grawler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:03:
Er zaten zo te zien geen Gigabyte Eagle kaarten bij, ik sta nog steeds op 16.
Cdromland ook niks binnen gekregen. Gisteren blijkbaar 2, sta zelf namelijk op plek 1 voor de eagle.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
RickDB schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:01:
[...]

Stond bij Megekko RTX3080 statement juist 21 en 22e leveringen van Gigabyte vandaar.
ja...en die leveringen stellen dus nog niks voor gister 2 kaarten van de eagle hadden ze gezegd in een mail ( die andere weet ik niet. maar dus enige en enkele is dus ook maar 1 a 2.....:( ben bang dat het nog wel echt zo meer als een maand gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenosync
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:42
Geen idee of dit wat betekend maar mijn bestelling is van "op dit moment niet leverbaar" naar " uw bestelling word verwerkt gegaan"

Betekend dit dat ik mijne binnenkort kan verwachten? :D Ik stond vandaag toen ik keek 16e

Alternate.

[ Voor 3% gewijzigd door Xenosync op 22-09-2020 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickDB
digibazz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:05:
[...]

ja...en die leveringen stellen dus nog niks voor gister 2 kaarten van de eagle hadden ze gezegd in een mail ( die andere weet ik niet. maar dus enige en enkele is dus ook maar 1 a 2.....:( ben bang dat het nog wel echt zo meer als een maand gaat duren.
Ben ik ook bang voor maar ja hoop in ieder geval voor de Cyberpunk release ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flight777
[...]

Las ergens verhalen dat, om een beetje op tijd nog de launch te kunnen faciliteren, veel fabrikanten kleine aantallen per luchtvracht de wereld over sturen terwijl de containerschepen nog een tijd onderweg zijn. Daarom komen dingen op dit moment ook maar met tientallen ipv hondertallen binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Flight777 op 22-09-2020 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digibazz
RickDB schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:06:
[...]

Ben ik ook bang voor maar ja hoop in ieder geval voor de Cyberpunk release ;)
Wat ik me nou afvraag die game die ze nu gratis er bij doen die actie loopt maar tot november zouden ze dat verlengen... anders best lame als je en tot dan je je geld kwijt bent en dan ook nog die bundel misloopt omdat hun een bagger launch hadden... en dan net tussen bundels in dus niet eens een game erbij hebt (niet dat watchdogs nou zo leuk is...maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmits_
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-05-2023
Iemand al toevallig wat van Informatique gezien? :)

[ Voor 4% gewijzigd door msmits_ op 22-09-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Laatst online: 22-09 18:53
TW gemist? -O-

[ Voor 95% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infinitelau
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
msmits_ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:14:
Iemand al toevallig van Informatique gezien? :)
ik niet. Dacht dat ik wel een goede beslissing had gemaakt maar vraag me af of dat de kleine winkels uberhaubt kaarten krijgen voor de situatie bij de grote winkels een beetje op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmits_
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-05-2023
infinitelau schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:21:
[...]

ik niet. Dacht dat ik wel een goede beslissing had gemaakt maar vraag me af of dat de kleine winkels uberhaubt kaarten krijgen voor de situatie bij de grote winkels een beetje op orde is.
Ja geen idee.. je zou verwachten van wel. Heb een MSI Trio Gaming daar staan. De vriendelijke medewerker zei dat het 2 weken kon duren, maar ook twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontHugMePls
  • Laatst online: 12:51
Ik twijfel om mijn MSI Ventus bestelling bij CD-rom land lees tw te annuleren. Ik lees slechte dingen over de temps en geluidsproductie van deze kaarten. Iemand enig idee waar ik voor een normale prijs de TUF kan bemachtigen voor 2021?

[ Voor 5% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Zijn er trouwens toevallig mensen die een professioneel review van de MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC voorbij hebben zien komen?

Helaas zie ik enkel user reviews op het web...

Ik ben persoonlijk vooral nieuwsgierig naar hoe stil de kaart is in de praktijk... ik irriteer me snel aan een lawaaierige kaart.

Naar het Tweakers bestand kijkend zie ik dat best veel Tweakers op dit forum deze kaart besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30
DontHugMePls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:23:
Ik twijfel om mijn MSI Ventus bestelling bij CD-rom land (69e in de rij) te annuleren. Ik lees slechte dingen over de temps en geluidsproductie van deze kaarten. Iemand enig idee waar ik voor een normale prijs de TUF kan bemachtigen voor 2021?
Voor 2021 lijkt mij lastig. Ik heb de reviews van de Ventus ook bekeken. Geen schokkende resultaten. Stuk warmer inderdaad, maar raakt nooit de 80 graden aan. Fans moeten wat harder draaien, maar ook dat vind ik niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Ik twijfel om mijn MSI Ventus bestelling bij CD-rom land (69e in de rij) te annuleren. Ik lees slechte dingen over de temps en geluidsproductie van deze kaarten. Iemand enig idee waar ik voor een normale prijs de TUF kan bemachtigen voor 2021?
Crap... waar lees je dat? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
Waar heb je dit gelezen?

https://www.reddit.com/r/...80_msi_ventus_benchmarks/
Schijnt een prima gpu te zijn..

[ Voor 13% gewijzigd door PakoeDIEP op 22-09-2020 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Arsance schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:27:
[...]

Voor 2021 lijkt mij lastig. Ik heb de reviews van de Ventus ook bekeken. Geen schokkende resultaten. Stuk warmer inderdaad, maar raakt nooit de 80 graden aan. Fans moeten wat harder draaien, maar ook dat vind ik niet storend.
Reviews? Welke? Die kneus op youtube die zegt dat hij 1440p speelt maar een UW heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsance
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:35:
[...]

Reviews? Welke? Die kneus op youtube die zegt dat hij 1440p speelt maar een UW heeft?
Niet echt reviews te noemen nee, maar geeft wel de graden van de kaart weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:41
Om die reden net een ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING gekocht via AMZ, ben benieuwd of die gecanceld gaat worden.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

update mail megekko mbt Asus TUF:

1x 1118232 VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10... In ons magazijn verwacht: onbekend

:> joh.. je meent het

Daarnaast een update gevraagd aan coolblue mbt hun voorraad:

Bedankt voor je mailtje en je enthousiasme! Met weer een nieuwe week is het logisch dat je wilt weten of er al meer info is.

Op dit moment zie ik dat alle verwachte leverdata nog hetzelfde zijn ten opzichte van mijn laatste mailtje. Dat is meestal ook wel een goed teken hoor! Het is (tot zover ik kan zien) gelukkig niet vertraagd in ieder geval. Meld je sowieso even aan voor de 'houd mij op de hoogte'-mail van de gewenste kaart, als je dat nog niet had gedaan. Je ontvangt dan vanzelf een mailtje als die specifieke kaart op voorraad is.

Hopelijk komen ze gewoon op tijd binnen allemaal en kun jij een nieuwe exemplaar bemachtigen! Fijne avond :)

De laaste info van hun klopt dus nog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiNJ4WC3yF6LHX_-87NO2D6gzvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tyCbveYHO7yb15dEwGkBRokP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door spartacusNLD op 22-09-2020 18:40 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
Megekko zou gewoon in de update mail ook wachtrij positie moeten vermelden want dat is stuk zinniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontHugMePls
DLSS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:27:
[...]

Crap... waar lees je dat? :|
Als ik in dit forum zoek naar 'Ventus' lees ik e.e.a. over de userbenchmarks met uiteenlopende temperatuurverschillen bij dezelfde type kaart. Geluidsproductie is vooral speculatie vanwege de kleinere fans die harder moeten draaien.

Maar goed ik vraag me af waarom er geen 'legitieme' benchmarks zijn. Ik hoop nog op wat concrete cijfers in vergelijking met andere AIB kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Ik heb 1 review gevonden van de ventus (https://www.youtube.com/watch?v=4Wt5qCdMixc)

Het ziet er niet bepaald professioneel uit... en de maker heeft op een later tijdstip het volgende toegevoegd met betrekking tot de temps:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tuSqzOAqowCC6AatJnIL_w5PfRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/27ppzlhrqmYLHFmSbOUStngj.png?f=fotoalbum_large

Ik wacht nog op een fatsoenlijk review. Weet niet of iemand er al een is tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Arsance schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:27:
[...]

Lijkt me wat overdreven of niet, om nu te stellen dat er de komende 3 maanden niet genoeg stock komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickDB
Enige betrouwbare temperatuur test is degene met open bench zoals Jayztwocents doet.
Elke fatsoenlijke reviewer test dit nooit in case dit want je voegt dan een extra variabel toe die van van zoveel factoren afhankelijk is (ambient / airflow / case design etc..).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DontHugMePls
Thanks! Ziet er idd wel wat postitiever uit! Ik laat mijn order toch nog even staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
DontHugMePls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:41:
[...]

Als ik in dit forum zoek naar 'Ventus' lees ik e.e.a. over de userbenchmarks met uiteenlopende temperatuurverschillen bij dezelfde type kaart. Geluidsproductie is vooral speculatie vanwege de kleinere fans die harder moeten draaien.

Maar goed ik vraag me af waarom er geen 'legitieme' benchmarks zijn. Ik hoop nog op wat concrete cijfers in vergelijking met andere AIB kaarten.
Damn, wist niet eens dat er kleine fans op zaten. Ik heb een willekeurig third-party model geselecteerd (wilde eigenlijk een founders edition, die zijn veel mooier).

Wat zouden jullie doen? Annuleren of gewoon laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RickDB schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:45:
Enige betrouwbare temperatuur test is degene met open bench zoals Jayztwocents doet.
Elke fatsoenlijke reviewer test dit nooit in case dit want je voegt dan een extra variabel toe die van van zoveel factoren afhankelijk is (ambient / airflow / case design etc..).
Enige wat telt zijn de Delta T waardes Temp 1 minus Temp 2 = Delta T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
DontHugMePls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:47:
[...]

Thanks! Ziet er idd wel wat postitiever uit! Ik laat mijn order toch nog even staan.
Dit ziet er dan weer prima uit... Zo verwarrend al die tegenstrijdige informatie. Daarom zou ik echt graag een professioneel review zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Laatst online: 12-02-2021
*knip*

Dus mijn research snel gedaan en besloten een TUF te bestellen.
Iedereen haat die bandensporen (ik vind ze stiekem supervet) (misschien ga ik die nog een keertje glow in the dark verven ofzo hahahaha)
*knip

[ Voor 42% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DontHugMePls
Lycan-Strife schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:54:
Ja dat is dus echt super irritant.

Ik vind de FE ook gewoon wel cool en uniek hoe het eruit ziet. Maar qua performance en temps prima maar niet de beste.

Dus mijn research snel gedaan en besloten een TUF te bestellen.
Iedereen haat die bandensporen (ik vind ze stiekem supervet) (misschien ga ik die nog een keertje glow in the dark verven ofzo hahahaha)

Maar goed... Ik sta dus op plaats 23. Maar weet gewoon niet wanneer ik de kaart mag verwachten.
Anyhow... Die FE die kriebelt alsnog wel / nog steeds.
Waar besteld en welke prijs? Ik vind de Ventus te riskant en ga ik denk ik toch annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

DLSS schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:16:
Vandaag 180ste in de rij, gisteren 183ste.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het lijkt er op dat mensen hun MSI RTX 3080 Ventus 3X 10G OC cancellen.

(Bevestigingsmail ontvangen 17 september 4:50pm)
You're welcome. Ik stond 1 plaats boven je en heb mijn bestelling geannuleerd. Probeer nu aan een EVGA FTW3 te komen waarvan de wachtrij veel kleiner is.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladspinazie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 26-11-2023
zijn er uberhaupt al mensen die een kaart geleverd hebben gekregen? ik wacht sowieso tot de kaarten normaal beschikbaar zijn, ik zie wel hoelang dat duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
FullThrottle schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:01:
[...]

You're welcome. Ik stond 1 plaats boven je en heb mijn bestelling geannuleerd. Probeer nu aan een EVGA FTW3 te komen waarvan de wachtrij veel kleiner is.
Het is alleen nog een mysterie wanneer er maar ook enige EVGA kaarten naar hier komen, jammergenoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 21:51
Heel goed allemaal de Ventus 3x annuleren, vooral bij Alternate. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Laatst online: 12-02-2021
DontHugMePls schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:00:
[...]

Waar besteld en welke prijs? Ik vind de Ventus te riskant en ga ik denk ik toch annuleren.
Alternate Tuf OC 799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsance
geen slow chat

[ Voor 92% gewijzigd door Intergalactic op 22-09-2020 19:46 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord