Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:04:
[...]
Ik wil dit graag even verduidelijken zodat iedereen hier een correct beeld bij heeft:
Contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat ik inderdaad zo laag op de lijst sta en zij hier niets aan kunnen doen. De reden is onbekend.
Voor de duidelijkheid: ik heb besteld om 14:50 en had op 14:54 alle bevestigingen binnen.
Ik heb de MSI Trio nog kunnen kopen voor de oude prijs: 779 euro.
Ik ben dus zonder uitleg en zonder reden achteraan gezet.
Mocht iemand twijfelen tussen Alternate en een andere leverancier: ik zou het wel weten en voor een ander kiezen.
Vinnie, geen idee of je hier iets aan hebt, maar ik ben erachter gekomen dat er problemen zijn met de gamecodes die horen bij de RTX3080 series kaarten. Bij Alternate zijn er mensen die een andere bestelstatus hebben en deze status is te wijten aan het wel of nog niet gekoppeld hebben van de juiste game code, omdat deze razendsnel op waren bij de initiele bestellings golf. Ik kan me zo maar eens voorstellen dat de gamecodes in no time op waren (OC UK bv,. had er maar 1000 en meer dan 10.000 bestellingen) en dat daardoor je order in 'limbo' is beland, wachtende op nieuwe game codes.
Dat kan je navragen bij Alternate natuurlijk, vraag is echter of ze dat nog willen/kunnen opzoeken achteraf, ik kreeg te horen dat het ontbreken van de gamecode geen impact 'zou moeten' hebben op je levertijd, maar ik betwijfel het.