[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:09
VegetaSan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:02:
[...]

Idd die komt zo binnen. Wilde niet zo vies zijn om dat in de face van mensen te gooien zoals sommigen dat hier doen :P.

Denk enkel met jullie mee en iedere 3080 die ik kan bemachtigen is er een meer voor iemand hier die dat niet kon.
Kijk een echte Tweaker, top! Ik houdt mij overigens aanbevolen als ik deze ronde weer misgrijp.

Denk dat iedereen sowieso een kans moet wagen en dan kunnen we onderling weer verdelen als mensen toevallig dubbele orders kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:04:
[...]

Dit is gewoon gelul. De belastingdienst ziet alleen "Aanschaf PC 2000 euro" ok prima meneer fijne dag verder.
Was ook meer een grapje over waarom je ene 3080 zakelijk aan zou schaffen dan dat ik dit serieus zo voorbereid :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flight777
Renect schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:05:
Ik moet erbij zeggen.
Als je de doos opent.

Het ruikt alsof je een nieuwe leren jas heb gekocht.
Bijzonder is het zeker[Afbeelding]
Iig wordt dat leren jasje van Jensen ermee betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedjevanduuren
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 12:01
14.00 en nog geen mail, dus denk niet dat 15.00 iets gaat worden.
Ik had de 17de wel een email ontvangen, weliswaar pas om 16.09 8)7 en toen kwamen ze om 17.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Renect schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:54:
BOYS GIRLS TWEAKERS

I GOT IT :DDD

Founders Edition is geleverd[Afbeelding]
Hey Pa long time no see :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Modbreak:Dit is niet relevant voor dit topic.

[ Voor 93% gewijzigd door DaMarcus op 22-09-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:24
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:08:
[...]

Ja snap ik, maar sommige mensen denken dus serieus dat de belastingdienst op dit niveau naar je zakelijke aanschaf kijkt. Ik heb een pc nodig, en dat ik daar een 3080 in doe mag ik helemaal zelf weten. Daar gaat niemand iets van vinden, zelfs als mijn werk alleen bestaat uit het maken van word-documentjes.
Als het tegenzit gaat de belastingdienst zeker op zo'n niveau kijken. Dan worden zelfs de tank bonnetjes gecontroleerd dus ik zou er maar niet zo van uit gaan dat een aanschaf er zo ff doorheen glipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
In de nieuwsbrief van tweakers VANDAAG , staat dat Nvidia excuses maakt vanwege de weinige kaarten die zijn geleverd. Die mensen zijn zo geniaal met electronica, dat ze vergeten dat mensen het ook kopen, maar goed excuses onder protest aanvaardt, ;w :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:35
dit is toch het levertijden topic?
gaat de laatste paar posts nergens meer over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
Aggressor schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:13:
dit is toch het levertijden topic?
gaat de laatste paar posts nergens meer over....
Omdat er geen levertijden bekend zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Modbreak:Als er geen levertijden bekend zijn, dan hoef je het toch ook niet over koetjes en kalfjes te hebben?

Als je gerust wil slowchatten, ga dan gerust naar Discord. Een paar van jullie staan op de nominatie om geen andere keuze te hebben omdat ze straks hier niet eens meer kunnen posten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilcomt5
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 00:22
Vanmorgen Informatique gesproken,

Nr 3 in de rij voor een asus TUF (standaard) verwachting was deze week nog een zending van asus te ontvangen.

Hoeveel kaarten het zouden zijn kon er niet verteld worden.

Heel erg benieuwd of dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
robbertg91 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:10:
[...]

Als het tegenzit gaat de belastingdienst zeker op zo'n niveau kijken. Dan worden zelfs de tank bonnetjes gecontroleerd dus ik zou er maar niet zo van uit gaan dat een aanschaf er zo ff doorheen glipt.
Ik zeg niet dat ze niet controleren, maar ze gaan niet zeggen: "een 3080, waarvoor heeft u die nodig meneer?".

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSb-NiXqwIEfbA8gVWN6rhP_DHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDu84OCF0SbfRqtUZp3ap2Ev.jpg?f=fotoalbum_large

Hijs binnen! 17-09 besteld om 17:05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-11-2021
wilcomt5 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:19:
Vanmorgen Informatique gesproken,

Nr 3 in de rij voor een asus TUF (standaard) verwachting was deze week nog een zending van asus te ontvangen.

Hoeveel kaarten het zouden zijn kon er niet verteld worden.

Heel erg benieuwd of dat gaat lukken.
Dit werd mij ook verteld door Azerty deze week zou ik mijn TUF OC krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
senZzZ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:42:
Net contact gehad met Alternate en asus rep.

Asus geeft aan waarschijnlijk geen grote batches te kunnen shippen shippen betreft het Asus Strix Oc model.

En gezien de shipments opgedeeld worden tussen resellers gaat kan het maanden duren tot de preorders verwerkt zijn :(.

Als ze elke batch maar 5-10 kaarten aanleveren per week dan zijn we 2,5 maand verder

Ik heb de Asus Strix oc besteld om 15:28 en sta op positie 103.

Ik ga denk ik maar is annuleren en hopen op een FE zodra die weer in stock is..
Zijn die kaarten zo ongelooflijk schaars dan? Je zou toch verwachten dat dat per honderd gaat? Hebben ze letterlijk gezegd dat het per tien kan gaan?

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
[...]

Zijn die kaarten zo ongelooflijk schaars dan? Je zou toch verwachten dat dat per honderd gaat? Hebben ze letterlijk gezegd dat het per tien kan gaan?
Werd ook bevestigd door Inno3D. Eerder batches van 10 dan batches van 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:13
Goed gevonden, maar nvidia-clerk-windows.exe -region=NLD -test doet niet veel... Gaat dat goedkomen? Verder kun je nu denk ik niet je adres / betaal info al invullen of wel? Thnx

[ Voor 3% gewijzigd door savale op 22-09-2020 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
Kijkende naar mijn positie in de wachtlijst van Alternate voor de Gigabyte Gaming OC hebben ze vandaag 3 kaarten binnen gekregen. Hopelijk zullen er meer volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-09 12:52
Pascal1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:39:
Kijkende naar mijn positie in de wachtlijst van Alternate voor de Gigabyte Gaming OC hebben ze vandaag 3 kaarten binnen gekregen. Hopelijk zullen er meer volgen.
Of er hebben er 3 geannuleerd.

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

savale schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:38:
[...]
Goed gevonden, maar nvidia-clerk-windows.exe -region=NLD -test doet niet veel... Gaat dat goedkomen? Verder kun je nu denk ik niet je adres / betaal info al invullen of wel? Thnx
In de beschrijving staat dat test enkel voor USA werkt. Dat heb ik geprobeerd, hij voegt dan een oudere grafische kaart in het winkelmandje toe en dan kom je op je winkelmandje terecht. Werkte prima, ik heb er wel vertrouwen in.

Ik heb overigens een fork gemaakt van deze tool waar je een delay kan instellen. Dan zit je niet elke seconde te pollen, maar kan je kiezen om de inventory elke minuut ofzo te refreshen. Dat beperkt de kans op een IP ban weer. Je kan hem hier vinden: https://github.com/maartenvang/nvidia-clerk

(heb geen binaries gecompiled, weet niet hoe dat moet in Go voor mac/linux/win. Je kan hem runnen via command line)

[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 22-09-2020 14:43 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
FragDAnvers schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:42:
[...]

Of er hebben er 3 geannuleerd.
Ik ben een van de eersten die een kaart krijgt als er weer wat binnenkomt, dus dan zouden mensen die op het punt staan een kaart te krijgen geannuleerd moeten hebben. Dat kan uiteraard, maar ik vind
dat onwaarschijnlijk. Het blijft natuurlijk een aanname van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:43:
[...]

In de beschrijving staat dat test enkel voor USA werkt. Dat heb ik geprobeerd, hij voegt dan een oudere grafische kaart in het winkelmandje toe en dan kom je op je winkelmandje terecht. Werkte prima, ik heb er wel vertrouwen in.

Ik heb overigens een fork gemaakt van deze tool waar je een delay kan instellen. Dan zit je niet elke seconde te pollen, maar kan je kiezen om de inventory elke minuut ofzo te refreshen. Dat beperkt de kans op een IP ban weer. Je kan hem hier vinden: https://github.com/maartenvang/nvidia-clerk

(heb geen binaries gecompiled, weet niet hoe dat moet in Go voor mac/linux/win. Je kan hem runnen via command line)
Ik las het net ook inderdaad. Enige dus dat je zelf nog wel je info in moet vullen met afronden. Hopelijk gaat dat vlot genoeg dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
savale schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:38:
[...]

De -test perimeter werkt alleen voor de USA store. Je moet het uitvoeren zonder -test toe te voegen.

Verder kun je je betaal info alleen alvast invullen door een dummy bestelling te doen voor een ander product en dan niet af te rekenen, vervolgens blijft het opgeslagen in je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04 08:45
marvz0r schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:49:
Alternate

GIGABYTE GeForce RTX 3080 Gaming OC

Bevestigingsmail 17-9 15:10
Verwerkingsmail 17-9 15:15

Plek 30
Inmiddels plek 27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
BinaryRun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:55:
[...]

De -test perimeter werkt alleen voor de USA store. Je moet het uitvoeren zonder -test toe te voegen.

Verder kun je je betaal info alleen alvast invullen door een dummy bestelling te doen voor een ander product en dan niet af te rekenen, vervolgens blijft het opgeslagen in je account.
Raad aan om met 2 browsers te proberen, 1 waar je ingelogd ben 1 waar je als guest probeert af te rekenen. Ik was vorige week ook ingelogd maar kwam er niet doorheen. Misschien liep query naar back-end wel vast met mijn persoonsgegevens. En meerdere mensen hebben gezegd dat afrekenen als guest wel lukte.

Edit: Er waren ook meerdere mensen die opeens andere (niet hun eigen) voornaam zagen, dus er zat iets goed fout met de back-end.

[ Voor 7% gewijzigd door kr4t0s op 22-09-2020 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 18:14
Pascal1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:15:
[...]

Lijkt mij sterk dat er voor 14:51 uur al 402 bestellingen zijn gedaan. Iedereen moet sowieso de mogelijkheid open houden dat de wachtrij niet geheel klopt, zeker na jou verhaal.
Ik wil dit graag even verduidelijken zodat iedereen hier een correct beeld bij heeft:

Contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat ik inderdaad zo laag op de lijst sta en zij hier niets aan kunnen doen. De reden is onbekend.

Voor de duidelijkheid: ik heb besteld om 14:50 en had op 14:54 alle bevestigingen binnen.
Ik heb de MSI Trio nog kunnen kopen voor de oude prijs: 779 euro.

Ik ben dus zonder uitleg en zonder reden achteraan gezet.

Mocht iemand twijfelen tussen Alternate en een andere leverancier: ik zou het wel weten en voor een ander kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 17:07
Zijn er nog andere mensen die AMD beginnen te overwegen? Ik krijg signalen binnen dat het even snel als 3080 gaat worden, dan met crossfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Podracer77
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:09
TheTurk schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:08:
Zijn er nog andere mensen die AMD beginnen te overwegen? Ik krijg signalen binnen dat het even snel als 3080 gaat worden, dan met crossfire.
Ik zelf niet, maar heb je hier bronnen voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:37
Dit is niet het topic hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Ik wist eerst zeker dat ik een 3080 wou, ook i.v.m. G-sync op mijn LG C9. Echter, aangezien de kaarten toch amper leverbaar zijn, overweeg ik nu ook zeker AMD. Mits ze eindelijk eens mee kunnen doen in het high-end segment. Hopelijk kan AMD beter leveren dan Nvidia in ieder geval.

Edit: Excuus als dit te veel off-topic is, maar ik reageerde op de vorige Tweaker.

[ Voor 7% gewijzigd door Assix op 22-09-2020 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Vinnie84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:04:
[...]

Ik wil dit graag even verduidelijken zodat iedereen hier een correct beeld bij heeft:

Contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat ik inderdaad zo laag op de lijst sta en zij hier niets aan kunnen doen. De reden is onbekend.

Voor de duidelijkheid: ik heb besteld om 14:50 en had op 14:54 alle bevestigingen binnen.
Ik heb de MSI Trio nog kunnen kopen voor de oude prijs: 779 euro.

Ik ben dus zonder uitleg en zonder reden achteraan gezet.

Mocht iemand twijfelen tussen Alternate en een andere leverancier: ik zou het wel weten en voor een ander kiezen.
Vinnie, geen idee of je hier iets aan hebt, maar ik ben erachter gekomen dat er problemen zijn met de gamecodes die horen bij de RTX3080 series kaarten. Bij Alternate zijn er mensen die een andere bestelstatus hebben en deze status is te wijten aan het wel of nog niet gekoppeld hebben van de juiste game code, omdat deze razendsnel op waren bij de initiele bestellings golf. Ik kan me zo maar eens voorstellen dat de gamecodes in no time op waren (OC UK bv,. had er maar 1000 en meer dan 10.000 bestellingen) en dat daardoor je order in 'limbo' is beland, wachtende op nieuwe game codes.

Dat kan je navragen bij Alternate natuurlijk, vraag is echter of ze dat nog willen/kunnen opzoeken achteraf, ik kreeg te horen dat het ontbreken van de gamecode geen impact 'zou moeten' hebben op je levertijd, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadomiDice
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 00:01
Gillelli schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:21:
[...]

Dit werd mij ook verteld door Azerty deze week zou ik mijn TUF OC krijgen
Ik krijg totaal geen informatie van Azerty over de levertijden van hun kaarten of mijn nummer in de wachtrij. Mij wordt alleen verteld dat ik een track n trace krijg wanneer het verstuurd is maar levertijd is onbekend. Hoe had jij met hun contact gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Ja door de huidige wachttijden heb ik besloten om te wachten op de big navi. Worst case scenario heb ik voor niets gewacht, best case koop ik goedkoper een top gpu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Lijkt erop dat Alternate 1 hele Ventus heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:10:
[...]

Vinnie, geen idee of je hier iets aan hebt, maar ik ben erachter gekomen dat er problemen zijn met de gamecodes die horen bij de RTX3080 series kaarten. Bij Alternate zijn er mensen die een andere bestelstatus hebben en deze status is te wijten aan het wel of nog niet gekoppeld hebben van de juiste game code, omdat deze razendsnel op waren bij de initiele bestellings golf. Ik kan me zo maar eens voorstellen dat de gamecodes in no time op waren (OC UK bv,. had er maar 1000 en meer dan 10.000 bestellingen) en dat daardoor je order in 'limbo' is beland, wachtende op nieuwe game codes.

Dat kan je navragen bij Alternate natuurlijk, vraag is echter of ze dat nog willen/kunnen opzoeken achteraf, ik kreeg te horen dat het ontbreken van de gamecode geen impact 'zou moeten' hebben op je levertijd, maar ik betwijfel het.
ik had geen game codes aan mijn order zitten. Deze zijn net toegevoegd, en mijn plek in the queue is niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Assix schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:10:
[...]

Ik wist eerst zeker dat ik een 3080 wil, ook i.v.m. G-sync op mijn LG C9. Echter, aangezien de kaarten toch amper leverbaar zijn, overweeg ik nu ook zeker AMD. Mits ze eindelijk eens mee kunnen doen in het high-end segment. Hopelijk kan AMD beter leveren dan Nvidia in ieder geval.

Edit: Excuus als dit te veel off-topic is, maar ik reageerde op de vorige Tweaker.
Ik wacht op de 3090, als ik de 3080 schaarste zie, dan ben ik bang dat 3090 pas in maart beschikbaar komt. Ik heb de Samsung G9, deze heeft g-sync en freesync. Maar als ik de leaked 3090 reviews moet geloven, is het verschil 10% tov 3080. Mensen beginnen te twijfelen aan de prijs van de 3090 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-09 16:05
badnews.nl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:12:
[...]

ik had geen game codes aan mijn order zitten. Deze zijn net toegevoegd, en mijn plek in the queue is niet veranderd.
Bij Megekko hebben ze vergeten de gamecodes (voor WD:L en Geforce now) toe te voegen toen ze de kaarten live zette.

dus die zijn niet bij mijn order gekoppeld.
moet nu na het ontvangen van mijn bestelling contact opnemen met de klantenservice.

EDIT: quote toegevoegd.

[ Voor 35% gewijzigd door matthijsvr op 22-09-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 18:14
[...]

Goede tip! Dank.

Ik heb de code overigens niet bij mijn order gekregen en heb er ook niet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 21:51
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:11:
Lijkt erop dat Alternate 1 hele Ventus heeft ontvangen.
Hoe kom je daar bij dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-11-2021
YadomiDice schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:10:
[...]

Ik krijg totaal geen informatie van Azerty over de levertijden van hun kaarten of mijn nummer in de wachtrij. Mij wordt alleen verteld dat ik een track n trace krijg wanneer het verstuurd is maar levertijd is onbekend. Hoe had jij met hun contact gehad?
telefonisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
[...]

Ik kan bevestigen dat het bij Alternate geen impact heeft op de levertijd. Ik sta nog steeds op dezelfde plek. Dus mensen kunnen met een gerust hart hun game code en geforce now laten toevoegen zonder dat de levertermijn van je kaart in gevaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerendjD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-08 17:28
matthijsvr schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:14:
[...]

Bij Megekko hebben ze vergeten de gamecodes (voor WD:L en Geforce now) toe te voegen toen ze de kaarten live zette.

dus die zijn niet bij mijn order gekoppeld.
moet nu na het ontvangen van mijn bestelling contact opnemen met de klantenservice.

EDIT: quote toegevoegd.
Ik dacht dat je die kreeg zodra je je kaart registreert oid, maar je krijgt dus daadwerkelijk een code toegestuurt van de desbetreffende webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Pascal1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:22:
[...]

Ik kan bevestigen dat het bij Alternate geen impact heeft op de levertijd. Ik sta nog steeds op dezelfde plek. Dus mensen kunnen met een gerust hart hun game code en geforce now laten toevoegen zonder dat de levertermijn van je kaart in gevaar komt.
Ik kan dit dubbel confirmen. Zelfde bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
BerendjD schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:24:
[...]

Ik dacht dat je die kreeg zodra je je kaart registreert oid, maar je krijgt dus daadwerkelijk een code toegestuurt van de desbetreffende webwinkel?
Daar lijkt dit wel op, ze kunnen dus administratief iets niet afvinken als ze nog geen unieke code kunnen koppelen aan je order. Dan zou ik eerder zeggen doe dit achteraf of met voucher, maar het wordt blijkbaar liever op deze wijze gedaan. Misschien wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbindeJong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-04-2022
Pascal1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:22:
[...]

Mag ik vragen of jou order status is veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:34
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:27:
[...]

Daar lijkt dit wel op, ze kunnen dus administratief iets niet afvinken als ze nog geen unieke code kunnen koppelen aan je order. Dan zou ik eerder zeggen doe dit achteraf of met voucher, maar het wordt blijkbaar liever op deze wijze gedaan. Misschien wat omslachtig.
Vraag me vooral af wat er gebeurt als je vervolgens de kaart cancelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
RobbindeJong schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:28:
[...]

Mag ik vragen of jou order status is veranderd?
Ja, naar "uw bestelling wordt momenteel verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Ik ben 1 plek opgeschoven. Kan trouwens ook een annulering zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 00:06
Lamah schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:20:

Hijs binnen! 17-09 besteld om 17:05.
Stiekem wel een beetje jaloers hoor ! goed om te zien dat er toch nog een paar mede tweakers hem te pakken hebben gekregen !

Ik wacht Donderdag af en hoop dan een slag te kunnen slaan :)

Zelf wou ik eerst voor de 3090 gaan, maar na het zien van de benchmarkt en spelende op 3x 2K scherm (eigenlijk speel je vaak maar op 1 dus) heb ik toch besloten om voor de 3080 te gaan.

Mocht het niet lukken dan wacht ik geduldig af op de 3080 20GB.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:29:
[...]

Stiekem wel een beetje jaloers hoor ! goed om te zien dat er toch nog een paar mede tweakers hem te pakken hebben gekregen !

Ik wacht Donderdag af en hoop dan een slag te kunnen slaan :)

Zelf wou ik eerst voor de 3090 gaan, maar na het zien van de benchmarkt en spelende op 3x 2K scherm (eigenlijk speel je vaak maar op 1 dus) heb ik toch besloten om voor de 3080 te gaan.

Mocht het niet lukken dan wacht ik geduldig af op de 3080 20GB.
Wat wil je dan slaan donderdag? Dan is de release van de RTX3090 om 15u, niet die van de RTX3080?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Ik snap het niet meer, alsnog zijn er opmerkingen met ik sta x in rij. Wordt er nog gemod? :P

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:29:
[...]

Aahzo, ik sta op een plek en dat is niet veranderd sinds gisteren.
Ik wacht het (niet zo) rustig af. Enige die ik soms even lastig val is Alice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:30:
[...]

Wat wil je dan slaan donderdag? Dan is de release van de RTX3090 om 15u, niet die van de RTX3080?!
Stiekem hoop ik dan toch ook op een kleine restock van de 3080 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Azerox
bouvrie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:30:
Ik snap het niet meer, alsnog zijn er opmerkingen met ik sta x in rij. Wordt er nog gemod? :P
Overdreven moderatie als je het mij vraag.
Voor mij zegt dat zeker wel wat over levertijden.
Misschien lees je morgen wel dat er 50 kaarten onderweg zijn naar Alternate.
Op plek 34 weet je dan bijvoorbeeld dat het aardig snel kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:31:
[...]

Stiekem hoop ik dan toch ook op een kleine restock van de 3080 :)
laat die hoop varen! er is een enorme backlog onstaan voor alle kaarten bij alle winkels. die zullen eerst verwerkt moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOizo2005
matthijsvr schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:33:
[...]

laat die hoop varen! er is een enorme backlog onstaan voor alle kaarten bij alle winkels. die zullen eerst verwerkt moeten worden.
Ik heb het over de 3080 FE, niet de AIB kaarten. De FE's worden alleen verkocht op nvidia.com en die hebben geen backlog. Er zijn er toch een aantal terug geclaimed van de scalpers ? als in orders geannuleerd ?

[ Voor 10% gewijzigd door MrOizo2005 op 22-09-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedjevanduuren
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 12:01
matthijsvr schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat hij de restock van de Nvidia site bedoeld, want daar zou in de loop van deze week weer wat stock beschikbaar moeten komen.

Alleen hoopt iedereen hier dat het voor donderdag zal zijn denk ik O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
Trouwens, mocht je vrij willen spreken en speculeren:

https://discord.gg/nvidia

Leuk om te volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:33:
[...]

Ik heb het over de 3080 FE, niet de AIB kaarten. De FE's worden alleen verkocht op nvidia.com en die hebben geen backlog. Er zijn er toch een aantal terug geclaimed van de scalpers ? als in orders geannuleerd ?
excuus inderdaad mijn fout! in dat geval hoop ik hard met je mee, want ook ik heb liever de FE dan een AIB!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 10:27
Ik heb op 20-9 2 kaarten besteld bij Alternate:

-EVGA 3080 FTW3 Ultra (Fugly en duur, maar normaal goede kwaliteit en goede service) _ Volgens Alice nummer 3 in de wachtrij... waarschijnlijk is deze kaart niet populair door de prijs en de looks! _/-\o_
-ASUS 3080 STRIX OC (Mooi en normaal goede kwaliteit, maar slechte service) _ Alice geeft geen plek in de wachtrij :?

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:33:
[...]

Volgens mij had een medetweaker met de webwinkel gebeld. Deze gaven aan dat er inmiddels weer voorraad was, maar dat Nvidia bepaald wanneer deze ook daadwerkelijk mogen worden verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
TrainedFTW schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:37:

-EVGA 3080 FTW3 Ultra (Fugly en duur, maar normaal goede kwaliteit en goede service) _ Volgens Alice nummer 3 in de wachtrij... waarschijnlijk is deze kaart niet populair door de prijs en de looks! _/-\o_
-ASUS 3080 STRIX OC (Mooi en normaal goede kwaliteit, maar slechte service) _ Alice geeft geen plek in de wachtrij :?
Wanneer Alice geen plaats aangeeft kan je even een live chat starten die vertellen het zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascal1988
Azerox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:32:
[...]

Overdreven moderatie als je het mij vraag.
Voor mij zegt dat zeker wel wat over levertijden.
Misschien lees je morgen wel dat er 50 kaarten onderweg zijn naar Alternate.
Op plek 34 weet je dan bijvoorbeeld dat het aardig snel kan gaan.
Het is fijn om te weten hoelang de wachtrij is en het is ook fijn om te weten of de wachtrij korter is geworden, maar het is minder interessant om van iedereen te horen op welke plek ze staan zonder dat het daadwerkelijk nieuwe inzichten geeft over de levertijden of de verkorting van de wachtrij. Dit hele topic werd letterlijk overspoelt met mensen die random kwamen vertellen op welke plek ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-07 23:31

Strix is nergens geleverd (worldwide) ik heb hem ook besteld sta op de 24st plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Laatst online: 20-07-2024
Zo me ZOTAC moet vandaag toch echt voor 8 uur binnen komen. >:)
Mogen ze toch echt op gaan schieten met verzenden :)

[ Voor 29% gewijzigd door gunghir op 22-09-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNaidge
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13:44

Dat je relatief hoger in de rij staat heeft er denk ik eerder mee te maken dat die kaart(en) nog niet uit zijn en de lever/release-termijnen wazig (at best) zijn. Ik had hetzelfde probleem met de wachtrij voor de Strix overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
Mij werd net verteld dat ik op plek 88 sta voor de inno3d X4....
Denken jullie of het het waard is om te blijven staan of gewoon te annuleren?

Sta ook 40 bij alternate met EVGA en 50 bij CD-R met de ventus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Sven02 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:44:

welke winkel? sta je 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
BinaryRun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:38:
[...]

Volgens mij had een medetweaker met de webwinkel gebeld. Deze gaven aan dat er inmiddels weer voorraad was, maar dat Nvidia bepaald wanneer deze ook daadwerkelijk mogen worden verkocht.
Zoiets had ik inderdaad ook gelezen, volgens de API is er nog steeds maar 1 op voorraad.

JSON:
1
2
3
4
5
{
    Product: {
        availableQuantity: 1
    }
}

JSON:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
inventoryStatus: {
    uri: "https://api.digitalriver.com/v1/shoppers/me/products/5438796700/inventory-status",
    availableQuantityIsEstimated: "false",
    productIsInStock: "true",
    productIsAllowsBackorders: "false",
    productIsTracked: "true",
    requestedQuantityAvailable: "true",
    status: "PRODUCT_INVENTORY_OUT_OF_STOCK",
    statusIsEstimated: "false"
},

[ Voor 11% gewijzigd door MrOizo2005 op 22-09-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Sven02 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:44:

Wat is je doel? Wil je gewoon zo snel mogelijk een kaart in huis of wil je de beste kaart voor de beste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
ah je hebt er 2x besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:11
Sven02 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:38:
[...]

Wanneer Alice geen plaats aangeeft kan je even een live chat starten die vertellen het zo.
Hoe start je een live chat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Weet iemand of de 3090 Asus strix beschikbaar komt op release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
Nou ben benieuwd vandaag zou voor de 2de keer een levering van gigabyte moeten komen... bij Megekko
Ik ben van 27 naar 26 op geschoven maar ga er van uit dat dit weer een annulering betreft.

Helaas kunnen ze niet zien wat ze binnen krijgen zeggen ze.
Heb nu gevraagd of ze misschien dan wel kunnen zeggen wat er gister van Asus en Gigabyte is binnen gekomen en of ze dit misschien ook op de info pagina willen vermelden...
ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
MrOizo2005 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:47:
[...]

Zoiets had ik inderdaad ook gelezen, volgens de API is er nog steeds maar 1 op voorraad.

JSON:
1
2
3
4
5
{
    Product: {
        availableQuantity: 1
    }
}

JSON:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
inventoryStatus: {
    uri: "https://api.digitalriver.com/v1/shoppers/me/products/5438796700/inventory-status",
    availableQuantityIsEstimated: "false",
    productIsInStock: "true",
    productIsAllowsBackorders: "false",
    productIsTracked: "true",
    requestedQuantityAvailable: "true",
    status: "PRODUCT_INVENTORY_OUT_OF_STOCK",
    statusIsEstimated: "false"
},
Klopt, maar dat zegt verder niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaodith
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 23:08
JF050 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:42:
[...]

Strix is nergens geleverd (worldwide) ik heb hem ook besteld sta op de 24st plek
https://www.instagram.com...SAH/?igshid=1x4tu2wza364p

Deze reviewer heeft em al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
ion schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:48:
[...]

Wat is je doel? Wil je gewoon zo snel mogelijk een kaart in huis of wil je de beste kaart voor de beste prijs?
Zo snel mogelijk een kaart, maar heb nog nooit iets van inno3d gehad. Ik neem aan dat MSI/EVGA op een gegeven moment met grote ladingen komen. Inno3d had ik hiervoor nog nooit van gehoord.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Williebrord
  • Laatst online: 04-05 23:08
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:29:
[...]

Dat is dan een annulering denk ik want ik ben niet opgeschoven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeltLocos
  • Laatst online: 06-09-2022
TheTurk schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:51:
Weet iemand of de 3090 Asus strix beschikbaar komt op release datum?
Ik voorzie dat de 3090 lancering niet veel rooskleuriger zal zijn als de 3080 lancering. Maar we zullen zien.

NZXT H710i Wit – AsRock Z390 TAICHI - i9 9900KS @ 5.3 Ghz - Gigabyte RTX 3080 Gaming OC - NZXT Kraken X72 - Corsair Force Series MP600, 2 TB SSD - Corsair 32 GB DDR4-3600

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 14:24
Zojuist naast de Inno3d iChill X3 kaart ook de FE binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GeWNcbJ9WWhVX2U5RI2mks8j_1A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pdETXk6ASIb9VelS4Aqd9oIN.jpg?f=user_large

4 werkdagen levertijd

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
3clectic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:00:

[Afbeelding]

4 werkdagen levertijd
Gefeliciteerd! Mocht je één vd 2 weg doen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02

[Afbeelding]

4 werkdagen levertijd
Ziet er goed uit!!

Ahum, dat klinkt als eentje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49

[Afbeelding]

4 werkdagen levertijd
Poh wat ben ik jaloers....

Momenteel nog steeds op zoek en aan het wachten tot amazon met stock komt =/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 15:02
Benieuwd hoeveel PM's je ontvangt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
Ik bied de helft voor die FE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-10 20:26
Ben met de Ventus weer 3 plekken omlaag, misschien was dit wel de levering. Bij alternate 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37

[Afbeelding]

4 werkdagen levertijd
Ook ik haal hem graag bij je op.. jaloers als de malle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_tuna
  • Laatst online: 17-09 04:18
ShadowStrider1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:06:
Ben met de Ventus weer 3 plekken omlaag, misschien was dit wel de levering. Bij alternate 8)7
Ik zit nog steeds bij 43, dus vgm waren het gewoon annuleringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• savale

[Afbeelding]

4 werkdagen levertijd
Congratz! V&A gevraagd: RTX 3080 tegen een GTX 1060 :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 12:17
Geen FE vandaag dan? Of misschien later, maar er zou al "een mail" ergens moeten verschenen zijn als ze dit nog toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-07 23:31
Welke review er staat geen een op yt strix is moeilijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
Ja waren annuleringen. Als ik jullie was, en ik had een Ventus besteld bij Alternate zou ik ook annuleren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
predator0235 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:11:
Geen FE vandaag dan? Of misschien later, maar er zou al "een mail" ergens moeten verschenen zijn als ze dit nog toepassen.
Denk dat de kans vrij klein is helaas ;( Morgen weer een nieuwe dag.

Hadden ze maar gewoon pre-orders gedaan, dan was het bestellen en vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_tuna
  • Laatst online: 17-09 04:18
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:13:
Ja waren annuleringen. Als ik jullie was, en ik had een Ventus besteld bij Alternate zou ik ook annuleren :+
Hoezo? Een nieuwe batch zou op de 28e moeten komen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
jorgen83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:13:
Lijkt me het beste advies, Ventus annuleren bij Alternate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
predator0235 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:11:
Heeft iemand Nvidia al gebeld? :+

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
nalufrank schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:16:
[...]

Heeft iemand Nvidia al gebeld? :+
Geloof dat iemand eerder vandaag gezegd had van wel (iig de nvidia store),
Deze had nieuwe stock binnen maar mocht deze nog niet live zetten van nvidia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
Is er iemand die toevallig insider informatie heeft van Amazon.nl of ze uberhaubt de komende weken daar nog stock verwachten van de Gigabyte kaarten maar ook evt. anderen?
Pagina: 1 ... 96 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord