Rick-vvv schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:21:
[...]
Ik heb net gesproken met de nederlandse chat.
Ik kreeg te horen dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen of er genoeg vooraad gaat komen om de bestellingen allemaal te voldoen maar dat ze daarna wel zeker chronologisch uitleveren.

Zotac heeft al aangegeven dat zij niet aan de vraag kunnen voldoen omdat er gewoonweg te veel orders zijn geplaatst.
Ik heb er zelf ook één besteld voor € 729,13 iets na half 4, als ik maar lang genoeg wacht zal ik de kaart uiteindelijk wel ontvangen.
Tot die tijd staat er een reservering van € 0 op m’n CC dus ik verlies er niks mee. 
Het is niet alsof ik even ergens anders een RTX 3080 op de kop tik zonder er belachelijk te veel voor te betalen bij een profiteur. 
Helaas mis ik wel de bundel die Nvidia en partners aanbieden met Watch Dogs Legion en 12 maanden Geforce Now maar ik heb met dit soort acties altijd naast het net gevist met bijna ieder component in m’n PC. 
Momenteel heb ik geen GPU meer dus dat is erg jammer maar ik ga me er nu gewoon bij proberen neer te leggen dat de strijd om bij de eerste levering een kaart te bemachtigen gestreden is.  
FOMO is strong in this one.. dus het is helaas makkelijker getypt dan gedaan allemaal.