[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:13
smocho schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:57:
[...]

[...]

Huh bij welke winkel kon je bestellen en betalen in de winkel dan?
INformatique.

Ik zit in dezelfde situatie.
MSI TRIO X gaming. Wachtrij nummer 5 en contant betalen bij afhalen.

Zit inderdaad nog mee te lezen hier maar ik zie het wel.
Tot die tijd doet mijn Fury r9 zijn werk nog wel en kan ik mijn PC nog gewoon gebruiken

• smocho
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:38
giantgiantus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:12:
[...]

En je gaat nu waarschijnlijk 100-150 dan adviesprijs betalen voor een kaart die je over een paar maanden hebt en in de tussentijd geen rtx 2080 ti die defacto precies hetzelfde kan. Mensen maken bijzondere keuzes😂
Nee hoor, ik had 'm ook best hoog geprijsd besteld bij OCUK. Ik wilde een HP Reverb G2 en een 3080,dus je redenatie klopt niet helemaal. Ik ga de 3080 niet voor meer dan 800 kopen en de 3080 is sneller dan de Ti dus je beschimping gaat een beetje scheef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• killerbee1958
Azerox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:03:
Wel amateuristisch dat Alternate je niks wil/kan vertellen.
Je legt 800 neer maar je krijgt reacties: Kijk maar op de site.
Ik snap het voorraad probleem maar die 'klantenservice' is echt bagger.
Zeker in vergelijking met Megekko en Informatique.
Die durven tenminste wel eerlijk naar hun klanten te zijn.

En nog even een kleine berekening voor iedereen die het wil weten

333 x 800 euro is dus 266.400 cash die de huidige bestellers nu op de rekening van Alternate stallen.
Ik weet even niet hoe de afrekening van Alternate met haar leverancier is, maar ik verwacht niet dat ze die 250K al doorgestuurd hebben aan hun leverancier >:)

Van de positieve kant hebben de bestellers dus zojuist Altenate een (broodnodige?) kleine kapitaal injectie gegeven.
Van de negatieve kant vraag ik me dan wel af wat er gebeurd als ze de komende periode toch omvallen.

[ Voor 39% gewijzigd door killerbee1958 op 19-09-2020 11:27 ]

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
Hey jongens, heeft een van jullie eigenlijk ervaring met Centralpoint? Is eigenlijk meer voor de zakelijke markt, maar ze schijnen (volgens de website) 3 oktober weer voorraad te hebben van een redelijke hoeveelheid modellen. Prijzen zijn echter wel relatief hoog...

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Deze blijft ook maar open staan.
https://www.amazon.nl/ASU...fRID=3GPHMJEC1P3E6WPNAW4Z

Ik geloof er niks van . Weet iemand sinds wanneer deze online stond ?

• smocho
Quartz123 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:17:

Minimaal sinds vanmorgen vroeg, meerdere mensen hier hebben 'm al besteld.

• Quartz123
Ik krijg geen contact met amazon helaas. Ben benieuwd waar ze deze info vandaan halen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:05
Viel mij op dat de Asus ROG Strix RTX 3090 als enige realistisch geprijsd was, tussen de anderen van 2700+ euro. :') Dat was voor mij voldoende reden om toch te bestellen.

Wordt hij niet of later geleverd, dan kijk ik wel weer verder. :)

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
killerbee1958 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:13:
[...]

INformatique.

Ik zit in dezelfde situatie.
MSI TRIO X gaming. Wachtrij nummer 5 en contant betalen bij afhalen.

Zit inderdaad nog mee te lezen hier maar ik zie het wel.
Tot die tijd doet mijn Fury r9 zijn werk nog wel en kan ik mijn PC nog gewoon gebruiken
Ja fijn dat Informatique

https://gyazo.com/efbe232532b241166dac145aff2f7cc9

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Aan de andere kant, kan alleen in NL of BE besteld worden, dus om gigantische aantallen zal het niet gaan.

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Ik hoop dat ik nog enigszins geluk heb dat ik de wellicht minder populaire Strix 3080 OC heb besteld.

Maar.. ik was dan wel een uur te laat |:(

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Coolblue BE heeft me laten weten dat ze zo snel mogelijk voorraad proberen te regelen voor de RTX 3080 kaarten maar dat het nog wel een aantal weken kan duren. Ondertussen is de RTX 3000 info page daar ook live.

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
m00 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:38:
[...]

Aan de andere kant, kan alleen in NL of BE besteld worden, dus om gigantische aantallen zal het niet gaan.
Helaas levert amazon.NL in heel Europa, dus zullen ook anderen de kaart besteld kunnen hebben.

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Tomtomkrab schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:39:
[...]

Helaas levert amazon.NL in heel Europa, dus zullen ook anderen de kaart besteld kunnen hebben.
Zeker niet, krijg nu een foutmelding als ik bijv. naar DE wil laten sturen.

• Quartz123
Hij klimt niet echt hard in de 'top sellers'
https://www.amazon.nl/gp/...ef=pd_zg_hrsr_electronics

nummer 8, al sinds vanmorgen
Weet iemand wat de parameters zijn van zo'n lijst ? Gaat dit alleen om absolute aantallen of ook 'stijgers' ?

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51

Ik vind het zo moeilijk om 1600 voor een kaar neer te leggen.
de 3080, super of ti of 20gb versie zullen genoeg zijn voor mijn behoeftes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
killerbee1958 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:14:

Van de negatieve kant vraag ik me dan wel af wat er gebeurd als ze de komende periode toch omvallen.
Als ze omvallen ben ik mijn 800 euro kwijt. Dat is dan maar zo. Mocht ik wakker liggen van het idee dat ik die 800 nooit meer zie had ik al lang gecanceld. En dat raad ik ook iedereen aan als 800 euro veel geld voor je is, haal het dan terug en koop pas als er echt voorraad is ( al moet je je dan misschien gaan afvragen waarom je een 3080 wil kopen als het te veel geld is )

Is al eerder met webshops gebeurd dat pre orders vervielen en geld weg was.

Ik blijf lekker in de rij staan,de postnl bus komt vanzelf :).Wacht sowieso nog op mijn extra 8 pin van cablemod.

• Quartz123
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:41:
[...]

Ik vind het zo moeilijk om 1600 voor een kaar neer te leggen.
de 3080, super of ti of 20gb versie zullen genoeg zijn voor mijn behoeftes.
Geen nood, ik ga je helpen. })
Wat denk je dat een ti gaat kosten ?

En als je nu een 3080 koopt, hoe ga je je voelen als de TI verschijnt ?
Waarschijnlijk wil je toch de TI, dus moet de 3080 de verkoop in.
Daar krijg je dan nog, 600 voor ? Als je geluk hebt ?
Ti zal ook iets van 1100 gaan kosten ?

Kom je op hetzelfde uit, maar de 3090 is toch nog sneller dan de 3080 ti !
De 3080 heeft nu al geheugen tekort bij de laatste battlefield game

Easy.

[ Voor 5% gewijzigd door Quartz123 op 19-09-2020 11:45 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Zelf mijn bestelling bij Amazon.de geannuleerd. Toch maar besloten dat ik liever op mijn eigen voorwaarden zo veel geld ga uitgeven ipv hopen op een random RTX3080 kaart. Daarnaast kun je best een hoop dingen kopen van 729,- die meer functie hebben dan 160 FPS halen ipv de 80 FPS van mijn GTX1080 dus ja hé :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• kr4t0s
nvm -review- van niks

[ Voor 86% gewijzigd door kr4t0s op 19-09-2020 11:48 ]

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Een GPU van meer dan 1600 gaat niet heel snel over de toonbank lijkt me, Turing is niet voor niks relatief slecht verkocht dus ik denk dat men meer kans heeft op een 3090 dan 3080 maaar het blijft een gok.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:20
Skybullet schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:43:
[...]

Als ze omvallen ben ik mijn 800 euro kwijt. Dat is dan maar zo. Mocht ik wakker liggen van het idee dat ik die 800 nooit meer zie had ik al lang gecanceld. En dat raad ik ook iedereen aan als 800 euro veel geld voor je is, haal het dan terug en koop pas als er echt voorraad is ( al moet je je dan misschien gaan afvragen waarom je een 3080 wil kopen als het te veel geld is )

Is al eerder met webshops gebeurd dat pre orders vervielen en geld weg was.

Ik blijf lekker in de rij staan,de postnl bus komt vanzelf :).Wacht sowieso nog op mijn extra 8 pin van cablemod.
Waar komt überhaupt het idee vandaan dat Alternate zou gaan omvallen? Is dit in het nieuws geweest? Zijn er cijfers bekend? Of komt het omdat Tweakers massaal aan het pre orderen zijn?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

• Moopa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-03 13:13
Er is hoop!

Voor diegenen die de boot gemist hebben.
Persoonlijk heb ik veel liever straks vee meer Vram.

Bronnen:

YouTube: OFFICIALLY Confirmed: SUPER RTX 3080 [20GB], 3070 [16GB], 3060 [8GB]

en

YouTube: AMD’s RX 6900 XT BEATS The RTX 3090, 20GB RTX 3080 CONFIRMED?!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Voor welke prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Verkeerde topic

• Quartz123
Ahaha nou da's ook toevallig, ik was PRECIES dezelfde filmpjes aan het kijken :D

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:15
Kan iemand hier referenties geven over dat 10gb te weinig zou zijn? In bijvoorbeeld bf5...? Dat het gebruikt wordt- maakt het nog niet nodig. Als er minder is swapped het iets meer daar dat hoeft helemaal geen invloed op performance te hebben.

• Moortu

• NosferatuX
  • Niet online
Hoop met een prijskaartje. Welkom in 2020 😂

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• NosferatuX
  • Niet online
antonlissone schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:51:
Kan iemand hier referenties geven over dat 10gb te weinig zou zijn? In bijvoorbeeld bf5...? Dat het gebruikt wordt- maakt het nog niet nodig. Als er minder is swapped het iets meer daar dat hoeft helemaal geen invloed op performance te hebben.

• kr4t0s
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:50:
[...]

Waar komt überhaupt het idee vandaan dat Alternate zou gaan omvallen? Is dit in het nieuws geweest? Zijn er cijfers bekend? Of komt het omdat Tweakers massaal aan het pre orderen zijn?
Nee is op niks gebaseerd. Omdat mensen hier nu massaal veel en lang geld moeten parkeren.
Maar het is in het verleden vaker gebeurd. afuture staat mij nog vers in het geheugen. En shops gaan nooit vertellen dat ze problemen hebben want dan gaan ze gegarandeerd failliet.

En bij normale bestellen zijn je producten er binnen 1 of 2 dagen. Nu wie weet +3 maanden?
Het klopt wel dat je dan je geld kwijt bent. Je kunt met CC of Paypal betalen dan ben je beschermd.

[ Voor 14% gewijzigd door kr4t0s op 19-09-2020 11:53 ]

• Moopa
Waarom? het zijn aankondigingen bekendmakingen van de nieuwe kaarten ook AMD ja...

[ Voor 4% gewijzigd door Moopa op 19-09-2020 11:54 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RayG81
  • Laatst online: 07-01 21:53
Voor de mensen die nu al zitten te twijfelen of 10GB genoeg VRAM is en dit vergelijken met kaarten uit oudere generaties: Voorlopig is 10GB voor gamen echt meer dan zat, zelfs voor 4K spellen. De 3090 serie is vooral gericht op productivity en dat zullen de 20GB kaarten in mindere mate ook voorlopig zijn.

Veel games reserveren sowieso (veel) meer geheugen dan ze werkelijk nodig hebben om er zeker van te zijn dat tussentijds geheugen alloceren niet noodzakelijk is. Soms is het zelfs een stukje gemakzucht. De vooruitgang in compressietechnieken en geheugensnelheden zorgt er zelfs voor dat er minder VRAM nodig is om meer mee te doen.

De XBOX series X en de PS5 hebben 16GB geheugen op hoge snelheid dat zowel dienst kan doen als RAM alsmede VRAM geheugen, maar een flink deel van dat geheugen gaat toch echt op aan zaken waar op een PC het RAM geheugen voor wordt gebruikt. Een deel (ca 2.5 GB) wordt bijvoorbeeld meteen al door het OS gekaapt. Effectief zal er dus veel minder van dat geheugen overblijven om te gebruiken als VRAM.

Door de komst van PCIe4, nog snellere NVMe storage en RTX IO wordt de noodzaak van grote hoeveelheden VRAM zelfs iets minder. Volgend jaar upgraden naar een PCIe4 mobo, een nieuwe processor generatie, sneller RAM geheugen en de snelste PCIe4 storage kan veel interessanter zijn dan nu voor veel VRAM gaan.

Je kunt er van op aan dat game studios de komende jaren gebruik maken van de luxe dat XBOX, PS en PC weer even dichtbij elkaar liggen qua specs en dus minder moeite steken in het maken van een PC specifieke versie die met kop en schouders boven de consoles uitsteekt. Toch is daar de komende jaren echt nog voldoende ruimte voor omdat veel PC gebruikers straks 8 tot 10 GB VRAM dedicated tot hun beschikking hebben.

Dus stop met je zorgen te maken en geniet gewoon van deze nieuwe generatie, de komende 3 jaar kun je er echt prima mee uit de voeten en zul je weinig concessies op kwaliteit hoeven te doen. Bewaar je geld liever voor andere upgrades.

• Quartz123
Ja ik ben aan het zoeken, gisteren een youtube filmpje gezien. Het ging over de settings die "jensen" gebruikte bij zijn cherry picked benchmarks
Daaruit kon je afleiden dat Jensen express bepaalde lagere settings had gekozen omdat anders het geheugentekort van de 3080 naar boven zou komen vs de 2080 Ti !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:36
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
[...]

Waarom? het zijn aankondigingen bekendmakingen van de nieuwe kaarten ook AMD ja...
Dit is het levertijd en prijzen topic, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
[...]

Waarom? het zijn aankondigen van de nieuwe kaarten ook AMD ja...
Omdat dit een levertijden topic is van de 30xx. Niet het grote geruchten topic

• NosferatuX
  • Niet online
Ik blijf er bij dat het meer dan genoeg is. Bepaalde games reserveren al het beschikbare geheugen maar gebruiken het niet. Tot op zekere hoogte is het een beetje als megapixels op een gsm camera. Hoe meer hoe beter het verkoop praatje maar uiteindelijk gaat het om de sensor hoe mooi en scherp de fotos zijn. Om het heel simpel te zeggen.

• Moopa
Skybullet schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:54:
[...]

Omdat dit een levertijden topic is van de 30xx. Niet het grote geruchten topic
Eh geruchten?
Heb je het filmpje, vooral het 2e wel goed afgezien?
Gigabyte heeft daarin zelf aangegeven dat ze de niewe kaarten per ongeluk bekend hebben gemaakt.
Dat zou je dan gezien moeten hebben.

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:14
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:
[...]

Eh geruchten?
Gigabyte heeft daarin zelf aangegeven dat ze de niewe kaarten per ongeluk bekend hebben gemaakt.
Ik heb dit gevoel gedeeld echter wezen meerdere mede Tweakers me erop dat views geld opleveren en iedereen op YouTube kan posten. Ik heb behoorlijk vertrouwen in gamers nexus, die zou ik jou ook aanraden ipv willekeurige kanalen.

Durf het wel aan die 10gb.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:06
Nou discussie met Alternate

Donderdag 17 september Asus10GB D6X RTX 3080 ROG-STRIX GAMI. OC besteld rond ~15.15. Toen ik de order plaatste moest ik verzendkosten betalen en er was ook geen sprake van gratis Watch Dogs 2 + Geforce NOW. Echter wist ik dat dit via Nvidia zal lopen en dit was voor mij geen probleem.

~2uur later keek ik nog eens naar de productpagina van de kaart en zag dat die inmiddels was geupdate. Nu stond gratis Watch Dogs erbij maar gratis verzendkosten.

Reactie gestuurd naar Alternate met het verzoek/vraag of ik de verzendkosten terug kan krijgen. Vanaf hier alleen maar een stugge houding van een helpdeskmedewerker. Het begon al met het niet lezen van mijn mail en alleen standaard reply te sturen dat de kaart snel was uitverkocht en dat ik er net naast had gegrepen. Nou dat klopt al niet want wij Tweakers weten dat de kaart nog niet eens gereleased is door Asus.

Anyway het komt er neer dat Alternate weigert om mij de verzendkosten NIET terug te betalen. Want de 'actie' was op dat moment nog niet live. Sjesus man, waar hebben we het over.... Dus ik gaf al aan dat ik dan in feite ook geen recht had op de game maar daar wist ze geen houding op te geven.
Bedankt voor je reactie.
Helaas moet ik je toch mededelen dat bij ons de kaarten volledig zijn uitverkocht, daarnaast bedraagt dit product wel verzendkosten. Deze zul je dus niet teruggestort krijgen, alleen wanneer jij je order annuleert uiteraard.
Bedankt voor je reactie.
Helaas dien ik mij ook aan bepaalde protocollen te houden. Het enige wat je zou kunnen doen is je bestelling annuleren en deze opnieuw plaatsen. Hiermee verlies je alleen wel jou plaats in de wachtrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:
[...]

Eh geruchten?
Zonder het te zien weet ik al dat het niet gaat over "levertijden en prijzen van de 30xx serie" dus.. verkeerd topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moopa
NosferatuX schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:55:
[...]

Ik blijf er bij dat het meer dan genoeg is. Bepaalde games reserveren al het beschikbare geheugen maar gebruiken het niet. Tot op zekere hoogte is het een beetje als megapixels op een gsm camera. Hoe meer hoe beter het verkoop praatje maar uiteindelijk gaat het om de sensor hoe mooi en scherp de fotos zijn. Om het heel simpel te zeggen.
Voorlopig ja.....maar er zijn al enkele games die al moeite hebbe met 10Gb.
En dat zal de komende tijden alsmaar groter worden met nieuwe games die ontwikkeld worden.
Met de huidige game zit je inderdaad nog wel goed.
Maar ik kan nog wel even wachten voordat ik mijn wallet goed opentrek.
AMD komt ook al met 16-20Gb kaarten.
Dus ik denk echt wel dat gamedevelopers daar gebruik van gaan maken.

Maar ja het is natuurlijk ieder zijn keuze wel of niet te wachten.

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Emsung schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:09:
[Afbeelding]

Betaalwijze CC dus geen probleem als het feest niet doorgaat. Nu begint het wachten :D
De OC versie kost evenveel, kan je beter die bestellen -> https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

• Moopa
Skybullet schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:00:
[...]

Zonder het te zien weet ik al dat het niet gaat over "levertijden en prijzen van de 30xx serie" dus.. verkeerd topic.
Nice try....
Erg goed dat je het allemaal beter weet dan Gigabyte hunzelf zou ik zeggen....

[ Voor 13% gewijzigd door Moopa op 19-09-2020 12:01 ]

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sterker nog, sommige games alloceren gewoon het volledige videogeheugen. Die gebruiken ze nog niet per se. Puur het feit dat je aan je max geheugen zit, wil nog niet zeggen dat je meer nodig hebt. 50GB video RAM zou mogelijk ook al 100% gealloceerd worden.

• kr4t0s
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:00:
[...]

Nice try....
Erg goed dat je het allemaal beter weet dan Gigabyte hunzelf zou ik zeggen....
Ik weet niet wat je wil zeggen maar het is al (2?) maanden bekend dat er een 20gb komt en dat AMD met 16gb komt. Maar dit topic gaat over 30xx leveringen.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Raven__NL schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:59:
Nou discussie met Alternate

Donderdag 17 september Asus10GB D6X RTX 3080 ROG-STRIX GAMI. OC besteld rond ~15.15. Toen ik de order plaatste moest ik verzendkosten betalen en er was ook geen sprake van gratis Watch Dogs 2 + Geforce NOW. Echter wist ik dat dit via Nvidia zal lopen en dit was voor mij geen probleem.

~2uur later keek ik nog eens naar de productpagina van de kaart en zag dat die inmiddels was geupdate. Nu stond gratis Watch Dogs erbij maar gratis verzendkosten.

Reactie gestuurd naar Alternate met het verzoek/vraag of ik de verzendkosten terug kan krijgen. Vanaf hier alleen maar een stugge houding van een helpdeskmedewerker. Het begon al met het niet lezen van mijn mail en alleen standaard reply te sturen dat de kaart snel was uitverkocht en dat ik er net naast had gegrepen. Nou dat klopt al niet want wij Tweakers weten dat de kaart nog niet eens gereleased is door Asus.

Anyway het komt er neer dat Alternate weigert om mij de verzendkosten NIET terug te betalen. Want de 'actie' was op dat moment nog niet live. Sjesus man, waar hebben we het over.... Dus ik gaf al aan dat ik dan in feite ook geen recht had op de game maar daar wist ze geen houding op te geven.

[...]

[...]
Hun klantenservice is echt heel slecht. Ze hebben gewoon geen idee.
Het is meer een pappen-en-nathouden-lijn.
Ze zorgen er iig al voor dat ik daar nooit weer iets bestel.

• Moopa
Amanoo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:02:
[...]

Sterker nog, sommige games alloceren gewoon het volledige videogeheugen. Die gebruiken ze nog niet per se. Puur het feit dat je aan je max geheugen zit, wil nog niet zeggen dat je meer nodig hebt. 50GB video RAM zou mogelijk ook al 100% gealloceerd worden.
Hier een filmpje en er staan er nog wel meerdere op YT.

YouTube: Nvidia RTX 3080 Analysis: 10GB isn’t enough for 4K…or Big Navi

• kr4t0s
Amanoo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:02:
[...]

Denk dat het niet zo een probleem is. En je kunt altijd settings nog iets tussen schroeven, RE2 geeft dat goed aan bijvoorbeeld; Dan ga je van medium naar high shadows kost 2gb extra vram. Ik zie het verschil niet tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 05:06
Azerox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:04:
[...]

Hun klantenservice is echt heel slecht. Ze hebben gewoon geen idee.
Het is meer een pappen-en-nathouden-lijn.
Ze zorgen er iig al voor dat ik daar nooit weer iets bestel.
Ja ik merk het.
Ik heb in het verleden voor 1000euro's altijd bij hun besteld. Altijd goed geleverd zonder issues en in de toekomst had ik daar zeker meer besteld. Maar als ze hier nu moeilijk om gaan doen dan is dit laatste order die ze van mij mogen verwachten.

• R.Mats
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
10gb is niet te weinig, ik geloof dat dit gerucht de wereld in is gegaan omdat mensen dachten dat "allocated memory" betekend dat dat ook echt het aantal geheugen is dat wordt gebruikt.

• Yonix
  • Laatst online: 18:05
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:00:
[...]

Voorlopig ja.....maar er zijn al enkele games die al moeite hebbe met 10Gb.
En dat zal de komende tijden alsmaar groter worden met nieuwe games die ontwikkeld worden.
Met de huidige game zit je inderdaad nog wel goed.
Maar ik kan nog wel even wachten voordat ik mijn wallet goed opentrek.
AMD komt ook al met 16-20Gb kaarten.
Dus ik denk echt wel dat gamedevelopers daar gebruik van gaan maken.

Maar ja het is natuurlijk ieder zijn keuze wel of niet te wachten.
Ik ben van mening dat 10GB VRAM in de (nabije) toekomst voor gaming @native 4K wél te weinig zal zijn. Ik had met mijn RTX 2080 Ti al een aantal games die richting de 9 á 10GB gingen. Wat dacht je van games die geen DLSS ondersteunen of slecht geoptimaliseerd zijn? Dan is extra VRAM wel fijn.

• Moopa
kr4t0s schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:05:
[...]

Denk dat het niet zo een probleem is. En je kunt altijd settings nog iets tussen schroeven, RE2 geeft dat goed aan bijvoorbeeld; Dan ga je van medium naar high shadows kost 2gb extra vram. Ik zie het verschil niet tijdens het spelen.
Dat is is natuurlijk een eigen persoonlijke keuze.
Maar fabrikanten maken die extra Vram niet voor de fun op die kaarten.
En hebben uiteraard allang uitvoerig overleg met game developers gevoerd....

Maar het is en blijft voor iedereen anders om te kopen of te wachten dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 12:08
Zit jouw account permanent vastgesoldeerd aan dit topic ofzo? Nieuw account, alleen maar posts in dit topic. Nieuws/geruchten over nieuwe 20GB 3080's hoort volgens mij toch echt in het nieuws topic thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjvdijk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 20:54

hjvdijk

hendrikjanvandijk

Ik vind idd dat jullie allemaal jullie order moeten annuleren 😂 10gb is veeeels te weinig 😉

hendrikjanvandijk

• Moopa
R.Mats schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:06:
[...]

10gb is niet te weinig, ik geloof dat dit gerucht de wereld in is gegaan omdat mensen dachten dat "allocated memory" betekend dat dat ook echt het aantal geheugen is dat wordt gebruikt.
Momenteel nog niet te weinig nee, maar.....

En er zijn dus al games te t zwaar hebben in 4K...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:09:
[...]

Hou op met die spam ajb. Volledig off topic.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

• Quartz123
Oh jee mensen zijn wakker geworden en hebben massal besteld. Die gaat echt niet geleverd worden , is al weer nummer 1 op de bestellerlijst

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
[...]

Niet het meest betrouwbare kanaal maar ok.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
[...]

Ik zie je telkens filmpjes opnieuw posten en zeuren dat iets wel of niet goed is. Open anders even een nieuw topic waarin je kan praten waarover je wil, dan kunnen wij het hier beperken tot de levertijden en prijzen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrJoery
  • Niet online
[...]

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat je naast de boot hebt gegrepen met het kopen van een 3080, maar je hoeft geen 100en posts te maken over hoe de volgende versies van de 3080 beter worden om je mening te valideren.

Dit topic gaat over de levertijden & prijzen, niet over geruchten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smocho
[...]

Moores law is zo overduidelijk een AMD fanboy, totaal niet subjectief, alles gebaseerd op vage bronnen die hij niet vrijgeeft en maar views harken. Maar idd dit is het levertijden topic niet het 3080 super of Ti geruchten topic.

• kr4t0s
Moopa schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:08:
[...]

Dat is is natuurlijk een eigen persoonlijke keuze.
Maar fabrikanten maken die extra Vram niet voor de fun op die kaarten.
En hebben uiteraard allang uitvoerig overleg met game developers gevoerd....

Maar het is en blijft voor iedereen anders om te kopen of te wachten dus.
Er zijn legio kaarten uitgekomen met belachelijke hoeveelheid ram in het verleden. Dat was puur om verkopen te pushen. De GPU's waren zo traag konden al dat ram niet eens gebruiken. Standaard kaart was 2gb, 4gb versie was nog beetje nuttig, 8gb versie was mega overkill.

In geval van 3080 is dat niet zo en 20gb zal zeker nuttig zijn. Dan wacht je toch lekker en koop je de 20gb versie. Misschien verkoop ik de 10gb versie en koop 20gb versie over 6 maanden. Ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
Zojuist besloten om dit jaar maar niet meer te gaan voor een pc voor vrouwlief.
Dit jaar gaan we voor de consoles (ps5 preorder is wel gelukt) en dan zien we volgend jaar wel wat we doen. Mijn eigen pc volstaat in ieder geval nog wel.

Is het beste voor nu zonder onnodig tijd weggooien.

Ik zal het topic wel blijven volgen.

Dinsdag ronde 3 van de pre order madness :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moopa
Modbreak:Klaar nu. Dit topic gaat over levertijden, dit is te zeer offtopic.

[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 19-09-2020 12:17 ]

• kr4t0s
Henkje.doc schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:13:
Dit jaar gaan we voor de consoles (ps5 preorder is wel gelukt) en dan zien we volgend jaar wel wat we doen. Mijn eigen pc volstaat in ieder geval nog wel.

Help maar mee een FE te kopen, neem ik die wel van je over ;)

• smocho
Henkje.doc schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:13:

Knap! Waar heb je die Ps5 besteld? Ook daar leken de scalper bots actief.

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Sven02 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:34:
Weet iemand toevallig of wel al wat meer weten van CDrom? Ik zag dat megekko een handige tool online had gezet maar van CDrom heb ik nog niks vernomen.
Het is toch praktisch dezelfde winkel?
Stuur ze een email: https://www.cdromland.nl/info/Contact/

Ik wilde mijn bestelling annuleren maar kreeg te horen dat ik nr. 4 op de wachtrij sta, dus heb em maar laten staan.
Betreft een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC, besteld op donderdag om 16:22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
PakoeDIEP schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:17:
[...]

Stuur ze een email: https://www.cdromland.nl/info/Contact/

Ik wilde mijn bestelling annuleren maar kreeg te horen dat ik nr. 4 op de wachtrij ben, dus heb em maar laten staan.
Betreft een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC Videokaart, besteld op donderdag om 16:22.
Ik sta nr 3 dezelfde kaart haha. Helaas kunnen ze niet zeggen wanneer nieuwe kaarten binnen komen. Was nog aan het twijfelen om naar andere kaart te switchen als ze konden zeggen wanneer die binnenkomen maar ja prijzen zijn +100 euro gegaan en daar kunnen ze ook niks over zeggen.

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Gisteren vroeg in de avond een mail gestuurd naar CD-ROM-LAND op het webshop adres maar vooralsnog geen reactie, ben wel benieuwd aangezien om 15:00 de betaling rond was en om 15:01 de bevestiging binnen kreeg. Betreft hier de Eagle OC, gelukkig nog voor 719.

• Moopa
kr4t0s schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:19:
[...]

Ik sta nr 3 dezelfde kaart haha. Helaas kunnen ze niet zeggen wanneer nieuwe kaarten binnen komen. Was nog aan het twijfelen om naar andere kaart te switchen als ze konden zeggen wanneer die binnenkomen maar ja prijzen zijn +100 euro gegaan en daar kunnen ze ook niks over zeggen.
Als je de trends volgt dan gaan er zeer veel kaarten in oktober en zeker november over de toonbank
Dus nog even geduld.

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
kr4t0s schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:19:
[...]

Lekker dan, toevallig ook in deze topic geweest nadat een medetweaker aangaf dat ze spontaan 7 op voorraad hadden? :+

Door het bedrag wat ik heb betaald (€719) laat ik em ook staan. Ik zie inderdaad dat het steeds maar hoger wordt. Verder zijn ze helaas ook afhankelijk van nvida als het gaat om de volgende batches.

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Iemand al enig idee wanneer de EVGA stock europa binnenkomt? of zelfs nederlands? :X

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:33
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yYrSxV7/Screenshot-20200919-122117-2.jpg

Ik heb hoop

• killerbee1958
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:50:
[...]

Geen enkele indicatie van, maar zoals ook door andere opgemerkt, het is ALTIJD een risico in deze business.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
killerbee1958 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:28:
[...]

Geen enkele indicatie van, maar zoals ook door andere opgemerkt, het is ALTIJD een risico in deze business.
Wat ik wel verontrustend vindt, is dat je bij een pre-order niet mag betalen met paypal en een CC betaling direct wordt afgeschreven. Dan heb je natuurlijk nog steeds wel een stukje bescherming via de CC natuurlijk maar het is wel een beetje een houding van 'hier met dat geld'.

• NosferatuX
  • Niet online
Zinvol schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:21:
Iemand al enig idee wanneer de EVGA stock europa binnenkomt? of zelfs nederlands? :X
Ik had op de EVGA EU site een kaart in mijn mandje kunnen stoppen bij release maar uiteindelijk niet gekocht want de prijzen waren ex BTW.

Het ging om de XC3 Ultra die was inc BTW meer dan 1000 euro rechtstreeks bij EVGA en dat vond ik teveel maar ik heb toen wel veel vraag tekens gekregen want Nvidia hanteerd voor het eerst een MSRP in euro incl BTW die niet veel afwijkt van de MSRP in dollars. EVGA hanteerd in hun shop dus de MSRP zonder BTW en dat is heel duur. Inmiddels hebben ze de prijzen nu op TBD gezet.

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:15
Gisteren casekings gesproken en zij krijgen de eerste evga’s op 25 sept. Er stonden er ook een aantal met die leverdatum op hun website. Nu niet meer... mss dat ze precies wisten hoe groot de batch was.

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Jullie hebben waarschijnlijk geen glazen bol. Maar wat is de verwachting rondom de launch van de 3070? Is dat ook zo belabberd? Een 3080 is zelfs als bodemprijs te duur voor mij.

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Hier staat hij bij mij ook op, maar wel op de 17e om 15.09 besteld :)
antonlissone schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
Gisteren casekings gesproken en zij krijgen de eerste evga’s op 25 sept. Er stonden er ook een aantal met die leverdatum op hun website. Nu niet meer... mss dat ze precies wisten hoe groot de batch was.
Dat is positief nieuws!

[ Voor 41% gewijzigd door Zinvol op 19-09-2020 12:33 ]

• Moortu
Metalbuster schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
Jullie hebben waarschijnlijk geen glazen bol. Maar wat is de verwachting rondom de launch van de 3070? Is dat ook zo belabberd? Een 3080 is zelfs als bodemprijs te duur voor mij.
Een quick add to mandje link is weggehaald tegen bots.
en hopelijk voegen ze een captcha toe.

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:33
Zinvol schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
[...]

Hier staat hij bij mij ook op, maar wel op de 17e om 15.09 besteld :)

[...]

Dat is positief nieuws!
Racen? >:)

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:18
Nvidia heeft online vermeld meer mensen aan kaarten te willen helpen door te kijken naar het "ik heb interesse" systeem en zo scalpers te omzeilen.

Voor de 3070 en 3090 kun je nog een notificatie aanzetten, voor de 3080 is de link verwijderd maar je kan de URL van de andere aanpassen naar de 3080 en werkt zover ik kan zien.

Voor diegene die dit willen proberen hier de is 3080 ik heb interesse link.

https://www.nvidia.com/co...IA%20GeForce%20RTX%203080

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
smocho schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:16:
[...]

Knap! Waar heb je die Ps5 besteld? Ook daar leken de scalper bots actief.
eigenlijk off topic, maar was bij bol. zat toen vanaf 8 uur klaar en zag letterlijk hem beschikbaar komen. binnen 2 minuten gekocht en ook al de bevestiging gehad.

Die geslaagde aanpak bleek in de middag niet voldoende te zijn voor de rtx ;)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist twee kaarten besteld bij Informatique, daar hoef ik tenminste niet voor te schieten.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43
Ook antwoord gehad van Alternate via mail dat ze geen wachtrij informatie hebben.

Vind dat toch tegenvallen, aangezien Megekko en Informatique die info wel gewoon vertellen.

Iets meer betrokkenheid bij hun klanten die zoveel geld bij ze "parkeren" zou ze wel sieren.

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Staat letterlijk ook bij bestelling 1100 op deze wijze jn hun account. Maar je hebt wellicht geluk dat je een EVGA hebt besteld die ten tijde van launch sowieso nog niet beschikbaar waren. Deze is waarschijnlijk een stuk minder besteld dan de MSI Gaming Trio bijvoorbeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Mr Magic schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:39:
Ook antwoord gehad van Alternate via mail dat ze geen wachtrij informatie hebben.

Vind dat toch tegenvallen, aangezien Megekko en Informatique die info wel gewoon vertellen.

Iets meer betrokkenheid bij hun klanten die zoveel geld bij ze "parkeren" zou ze wel sieren.
Exact, het gaat wel om 700+ euros. Ik heb er zelf geen problemen mee dat ik het geld nu bij hen heb liggen. Ik vind Alternate een betrouwbare partij en ga er ook vanuit dat mijn kaart gewoon op een eerlijke wijze qua wachtrij geleverd gaat worden. Maar laat gewoon even weten hoe of wat... De gemoedsrust van je klant is denk fijner dan dat ze iedere 2 dagen aan de lijn hangen van komt ie al!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ik heb dan toch mijn bestelling van gisteren 11:33 binnengekregen! (Al heb ik wel een premium moeten betalen bij Megekko...)

Inno3d 3080 iChill 4X á €1019...

Nu hopen dat ik in de eerste lichting 3090 zit volgende week... :X

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:02
Goldenflame schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:48:
Ik heb dan toch mijn bestelling van gisteren 11:33 binnengekregen! (Al heb ik wel een premium moeten betalen bij Megekko...)

Inno3d 3080 iChill 4X á €1019...

Nu hopen dat ik in de eerste lichting 3090 zit volgende week... :X
Ik vind het echt absurd veel geld voor een 3080...

Mijn Amazon order staat nog steeds in limbo trouwens. Ook geen update mail gehad dat de afleverdatum is verschoven of wat dan ook.

• babbi
  • Laatst online: 19-09 20:30
Offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 19-09-2020 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
Daar mag je de TR knop voor gebruiken. Dit vervuilt het topic alleen maar.

[ Voor 77% gewijzigd door Blaat op 19-09-2020 12:56 ]

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
bjorntju schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:13:
Thanks allen :)

Ben er wel erg blij mee, meteen één van de dikkere kaarten en dat het gelukt is na alle ellende gisteren ben ik nog steeds verbaasd over :P

Wat ik zo lees hier en daar zal de voorraad moeten blijven binnenkomen dus hopelijk hebben jullie hem ook snel! :)
[...]

Yes zit er bij, mag ook wel dat ding weegt anderhalve kilo ofzo...

[Afbeelding]

De Ventus had ook een bracket dacht ik gezien/gelezen te hebben.
ze hebben toch een stevigere backplate en dubbel slots, doosje lego kopen met raampje ellectrisch kaarsje achter raampje =rgb lego is muurtje , muurtje is steuntje voor de kaart. heb al dikke pillen gezien dat je bang bent die breekt af bij t slot. om de kaarten te draaien zodat je de fan s naar voren hebt en dus de rgb zijn ze te dik voor, sommige backplate s hebben een open ruggetje,bij de chip, is zowiezo al éng :S

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
eind goed al goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/we6AvjdzolnOXF5kF_qdx1iOziY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7kBN4YSlmVKygZgqapdwlBkI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Mijn FE kom dinsdag! :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BtHmUhbjZ2wmQ_DbghlNrXi7h1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HDkEuAJvIPWyoymVuFeNkiDT.png?f=fotoalbum_large

• eclipse1919
bjorntju schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat een unit, echt gigantische kaart.

Denk dat ik pas morgen tijd heb om in te bouwen maar ben benieuwd _/-\o_

De rest success iig! :p Hopelijk dat jullie niet al te lang hoeven te wachten ;)
met je patserbak, al geïnstalleerd ?zie sommige met problemen met 4k tv langskomen..sccs en veel plezier ermee _/-\o_

• eclipse1919

• Draco.be
  • Laatst online: 18-01-2023
yoo iedereen

Net mail gekregen van tones.be
niet veel info maar iets.

ik heb de asus strix 3080 oc besteld.

en krijg volgend antwoord:
Bedankt voor uw interesse in dit product. Momenteel hebben wij geen stock maar wij weten wel dat dit onderweg is naar ons magazijn. Momenteel kan ik U helaas geen exacte leverdatum geven.
ik blijf nog eventjes met mijn 2080ti rocken.

PS: voor degene die inzitten met de vram, niet doen tenzij je op 4k zit. met 1440p en 1080p zit je wel goed voor paar jaar nog. buiten bij cod warfare die game heeft van alles veel nodig door 1 of andere reden.

grtz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Enjoy. Jaloers tot en met.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 68 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord