Nou discussie met Alternate
Donderdag 17 september Asus10GB D6X RTX 3080 ROG-STRIX GAMI. OC besteld rond ~15.15. Toen ik de order plaatste moest ik verzendkosten betalen en er was ook geen sprake van gratis Watch Dogs 2 + Geforce NOW. Echter wist ik dat dit via Nvidia zal lopen en dit was voor mij geen probleem.
~2uur later keek ik nog eens naar de productpagina van de kaart en zag dat die inmiddels was geupdate. Nu stond gratis Watch Dogs erbij maar gratis verzendkosten.
Reactie gestuurd naar Alternate met het verzoek/vraag of ik de verzendkosten terug kan krijgen. Vanaf hier alleen maar een stugge houding van een helpdeskmedewerker. Het begon al met het niet lezen van mijn mail en alleen standaard reply te sturen dat de kaart snel was uitverkocht en dat ik er net naast had gegrepen. Nou dat klopt al niet want wij Tweakers weten dat de kaart nog niet eens gereleased is door Asus.
Anyway het komt er neer dat Alternate weigert om mij de verzendkosten NIET terug te betalen. Want de 'actie' was op dat moment nog niet live. Sjesus man, waar hebben we het over.... Dus ik gaf al aan dat ik dan in feite ook geen recht had op de game maar daar wist ze geen houding op te geven.
Bedankt voor je reactie.
Helaas moet ik je toch mededelen dat bij ons de kaarten volledig zijn uitverkocht, daarnaast bedraagt dit product wel verzendkosten. Deze zul je dus niet teruggestort krijgen, alleen wanneer jij je order annuleert uiteraard.
Bedankt voor je reactie.
Helaas dien ik mij ook aan bepaalde protocollen te houden. Het enige wat je zou kunnen doen is je bestelling annuleren en deze opnieuw plaatsen. Hiermee verlies je alleen wel jou plaats in de wachtrij.