[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:12
Joao schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:57:
[...]

Alternate heeft 100% mijn respect gehad. Normale prijzen en goeie communicatie! Mijn toekomstige hardware komt zeker van alternate.
Idem...

Azerty overigens ook. Ik ben met mijn bedrijf klant daar. Altijd goed behandeld.

Als er bijvoorbeeld CPU kapot was werd er niet eens gekeken of er echt wat mis mee was maar meteen kostenloos een nieuwe toegestuurd.

Ben ook wel eens wat schroefjes (door mijn eigen schuld) kwijtgeraakt. Azerty stuurde meteen een hele zak gratis, hoefde niet eens verzendkosten te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NotSoSteady schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:09:
[...]

Nee, dan maar annuleren en nog verder achteraan komen te staan. _/-\o_
Tja pff.. het is niet alsof het om leven of dood gaat, uiteindelijk zorgt een dergelijke GPU alleen dat er wat meer beeldjes per seconde op het scherm worden getoverd. Iets wat de meeste mensen waarschijnlijk niet eens echt nodig hebben.

Ik gun AMD op dit moment mijn geld ook eigenlijk eerder dan Nvidia, niet alleen vanwege de extreem onrealistische marketing maar ook vanwege dit debacle.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
[...]

Ik snap dat het lullig is, maar er staat ook dat 500,- de max is bij verzekerd versturen.. Ik zie niet hoe je hier gaat winnen als je een rechtzaak begint. Je gaat namelijk akkoord met de voorwaarden.
Klopt maar er is hier meer aan de hand waar ik verder niet over wil uitweiden. Het is niet een simpel verhaal zeg maar ;) Komt wel goed. We gaan t zien. En anders maar een keertje pech. Lesje geleerd en CreditCard is ook onderweg. Fak al die teringlijers die jatten. Excuses voor de grofheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infinitelau
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:11:
[...]

Idem...

Azerty overigens ook. Ik ben met mijn bedrijf klant daar. Altijd goed behandeld.

Als er bijvoorbeeld CPU kapot was werd er niet eens gekeken of er echt wat mis mee was maar meteen kostenloos een nieuwe toegestuurd.

Ben ook wel eens wat schroefjes (door mijn eigen schuld) kwijtgeraakt, Azerty stuurde meteen een hele zak gratis, hoefde niet eens verzendkosten te betalen.
Ik heb geen klachten met de service van Azerty gehad maar ze hadden wel als een van de eerste de prijzen opgeschroeft. De MSI X was 100 euro duurder dan marktwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbindeJong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-04-2022
Amanoo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
[...]

Ik zal je teleurstellen. Ik heb de Ventus 3X om 14:54 bij Alternate besteld, en het ziet er naar uit dat ik te laat was en in de pre-order ben gekomen.
oo daar ging ik ook vanuit alleen weten we nu dat er ongeveer 300 in de pre-order staan.

hopelijk zitten we in top 50, succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Ik denk dat mensen deze express zitten op te hogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:51
Kuusj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]

Tja pff.. het is niet alsof het om leven of dood gaat, uiteindelijk zorgt een dergelijke GPU alleen dat er wat meer beeldjes per seconde op het scherm worden getoverd. Iets wat de meeste mensen waarschijnlijk niet eens echt nodig hebben.

Ik gun AMD op dit moment mijn geld ook eigenlijk eerder dan Nvidia, niet alleen vanwege de extreem onrealistische marketing maar ook vanwege dit debacle.
Dat zeg ik ook niet. Maar als je de kaart toch wil hebben dan kun je beter je bestelling laten staan. Mocht die elders verschijnen dan koop je die en annuleer je de oude bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
Hoezo, zijn de biedingen niet 'bindend' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Lycan-Strife schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]

Klopt maar er is hier meer aan de hand waar ik verder niet over wil uitweiden. Het is niet een simpel verhaal zeg maar ;) Komt wel goed. We gaan t zien. En anders maar een keertje pech. Lesje geleerd en CreditCard is ook onderweg. Fak al die teringlijers die jatten. Excuses voor de grofheid...
Ik geloof je! Dan hoop ik dat het beste uitpakt voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Quartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:13:
Hoezo, zijn de biedingen niet 'bindend' ?
Tuurlijk niet. De verkoper mag bv ook weigeren te leveren als het bedrag te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

NotSoSteady schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:13:
[...]

Dat zeg ik ook niet. Maar als je de kaart toch wil hebben dan kun je beter je bestelling laten staan. Mocht die elders verschijnen dan koop je die en annuleer je de oude bestelling.
Nee goed dat is wel waar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:14:
[...]

Ik geloof je! Dan hoop ik dat het beste uitpakt voor je :)
Thanks ion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

GPU's worden ook voor andere dingen gebruikt dan gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
infinitelau schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]

Ik heb geen klachten met de service van Azerty gehad maar ze hadden wel als een van de eerste de prijzen opgeschroeft. De MSI X was 100 euro duurder dan marktwaarde.
Ja ik heb zelf nu dus ook bij Alternate besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:32
Cyberzone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:02:
[...]

Die 1 staat er al de hele dag. ;)
Klopt, zullen er wel geen bots uit hebben gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08 00:40
Voor wie het interessant vindt: aan de hand van een aantal opmerkingen in deze thread enkele tientallen minuten geleden een order geplaatst voor de STRIX 3080 O10G bij Megekko, momenteel 12 uit 13 in de wachtrij.

Voor mij was dit de kaart waar ik in eerste instantie uberhaupt al op zat te azen. Mochten er meer mensen zijn die een redelijke kans op een eerste zending willen hebben en bereid zijn de ASUS-tax te betalen dan is dit een mogelijkheid.

Kost momenteel 899, dus niet veel duurder dan vrijwel alle andere modellen nu.

[ Voor 8% gewijzigd door RalphvG op 18-09-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MichaelvD schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]

Ik denk dat mensen deze express zitten op te hogen
Ik kijk serieus nergens raar van op. In die tijd van de iPhone-tekorten werden er ook krankzinnige bedragen geboden en die verwachte levertijd was destijds een stuk korter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Dat bepaal jij niet.

[ Voor 92% gewijzigd door Blaat op 18-09-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
RalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:16:
Voor wie het interessant vindt: aan de hand van een aantal opmerkingen in deze thread enkele tientallen minuten geleden een order geplaatst voor de STRIX 3080 O10G bij Megekko, momenteel 12 uit 13 in de wachtrij.

Voor mij was dit de kaart waar ik in eerste instantie uberhaupt al op zat te azen. Mochten er meer mensen zijn die een redelijke kans op een eerste zending willen hebben en bereid zijn de ASUS-tax te betalen dan is dit een mogelijkheid.
Super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-08 10:42
senZzZ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die via alternate de asus strix 3080 oc van 859 besteld hebben?

Ik heb rond 15:29 besteld vraag me echt af hoeveel mensen het rond die tijd besteld hebben..
Yep, 15:19 bevestigingsmail, 15:27 verwerkingsmail.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
[...]

Niet alleen maar dat, zodra big Navi uit is zakken deze 3080s weer naar die magische 700€ terug om met big Navi te concurreren waarvoor die überhaupt al deze prijs krijgt, anders zouden ze wel 1000€ vragen vs de 3090 maar dat doen ze niet. Iedereen maakt zich hier heel erg gek om niks. Er is geen echt tekort! Echt waar mensen wacht gewoon effe af en betaal een normale bedrag. Je krijgt spijt als je nu voor 900€ een 3080 gaat kopen.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
RalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:16:

Ik heb die al sinds een week uitstaan bij amazon
Megekko kan echt de boom in voor mij .

ps: 1460 boys !
Ook gewoon jaren oude profielen die bieden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Quartz123 op 18-09-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-09 20:46
Een videokaart is waard wat de koper vind dat het waard is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

coolblue info:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiNJ4WC3yF6LHX_-87NO2D6gzvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tyCbveYHO7yb15dEwGkBRokP.jpg?f=fotoalbum_large

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
ArjenIsM3 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:58:
[...]

Duimen dat die snel geleverd wordt dan! Welke GPU heb je momenteel?
Mijn oude vertrouwde GTX970 uit het jaar kruik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingxHai
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 18:00
Man... coolblue mag iets duurder zijn maar hun service is (vindt ik) wel echt goed.

KingxHai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Tegen dan hebben ze nog tijd genoeg om hun prijzen te zetten volgens de "markt"...
Voorraad daar zal sowieso ook te laag zijn voor de hunters hier onder ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:32
Voor de mensen die bij CDROM-land besteld hebben en een reactie ontvangen hebben van de klantenservice omtrent de levering van hun 3080, welk email adres hebben jullie gebruikt? 8)7

info@cdromland.nl of webshop@cdromland.nl?

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 00:20
Order bij amazon.de geannuleerd :) kzal wachten tot ik deftige kaart kan verkrijgen een MSI of ASUS al moet ik daarvoor 2 maand wachten, maakt mij niet zoveel uit.

Ik zie dat die zotac kaart lagere prestaties heeft dan zelfs de founders edition out of the box
Lijkt mij een shady kaart, vertrouw het niet :) maar das mijn opinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

KingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:25:
[...]
Man... coolblue mag iets duurder zijn maar hun service is vindt ik) wel echt goed.
Ligt aan de persoon daar. Heb met een paar mail adressen gemaild. De andere kwamen met vage antwoorden. Eentje nam de tijd en kwam met meer over de brug :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
jody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:27:
Order bij amazon.de geannuleerd :) kzal wachten tot ik deftige kaart kan verkrijgen een MSI of ASUS al moet ik daarvoor 2 maand wachten, maakt mij niet zoveel uit.

Ik zie dat die zotac kaart lagere prestaties heeft dan zelfs de founders edition out of the box
Heb je deze zelf geannuleerd of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

DeBierVampier schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:26:
Voor de mensen die bij CDROM-land besteld hebben en een reactie ontvangen hebben van de klantenservice omtrent de levering van hun 3080, welk email adres hebben jullie gebruikt? 8)7

webshop!
heb zelf even gebeld (geen wachtrij aan de tel) , nr 37 op de lijst voor de msi tri x 15:16 besteld.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomba
  • Laatst online: 12-03 19:47
Jippie, #9 bij MeGekko voor de MSI TRIO :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00

info, al 2x reactie vandaag gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Fijn dat er bedrijven zijn die zulke goed geïnformeerde mailtjes de deur uit doen.

Zelf zojuist een betaling gedaan voor de MSI X Trio bij Megekko. De tool om te bekijken wat je plek is in de wachtrij trok me over de streep. Levertijd is momenteel 10 dagen. Hier kan ik mee leven, als ik maar een 3080 heb voor Cyberpunk 2077 (19 nov).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Je kan overigens beter Distill draaien op je pc, want die notificatiemails komen nagenoeg altijd te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 00:20
Aggressor schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:27:
[...]

Heb je deze zelf geannuleerd of?
Ja kvind de prestatie van de zotac kaart echt tegenvallen tov andere concurrenten moet maar de benchmarks es vergelijken, valt erg tegen die is 8-12% trager dan een MSI of asus in bepaalde benches

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
DriesNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:28:
[...]

Fijn dat er bedrijven zijn die zulke goed geïnformeerde mailtjes de deur uit doen.

Zelf zojuist een betaling gedaan voor de MSI X Trio bij Megekko. De tool om te bekijken wat je plek is in de wachtrij trok me over de streep. Levertijd is momenteel 10 dagen. Hier kan ik mee leven, als ik maar een 3080 heb voor Cyberpunk 2077 (19 nov).
Mensen stressen nu de pan uit voor cyberpunk. Maar zo langzaamaan is het toch wel bekend dat je de eerste patch ronde nodig hebt om een fatsoenlijke game te hebben? Je hebt dus nog wel een maandje langer.

Ten slotte: het is minimaal 10 dagen, je hebt dus nog totaal geen idee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08 00:40
[...]

Meer dan 10 dagen. Als je nu net hebt besteld (en zeker de MSI Trio) zou ik er van uit gaan dat je toch wel tegen enkele weken aan zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddify
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:52
[...]

'minimaal 10 dagen' lijkt bij Megekko gelijk te staan aan 'leverdatum onbekend'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:38
Als je dacht dat de Nederlandse websites het slecht voor elkaar hadden, gisteravond nog besteld bij Overclockers.co.uk, toch geen kleine site. Website heeft er uren uit gelegen. Gisteravond waren er nog 2 type kaarten waarvan werd aangegeven dat ze vandaag zouden binnen komen. Besteld, vandaag hele dag niets gehoord van hen, reageren niet op mail, bellen moet je een uur wachten, op forum reageren ze mondjesmaat. Net 45 minuten geleden een mail sorry out of stock, je kunt je positie behouden of een refund krijgen. Niets over welke positie in queue, reageren ze ook niet op. Dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:51
jody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:29:
[...]
Ja kvind de prestatie van de zotac kaart echt tegenvallen tov andere concurrenten moet maar de benchmarks es vergelijken, valt erg tegen die is 8-12% trager dan een MSI of asus in bepaalde benches
Heb nog geen benchmark gevonden waar ze echt tegenover elkaar gezet zijn. Vergelijken tussen meerdere reviewers is wel lastig. Maar er lijkt wel iets met de zotac te zijn dat ie iets langzamer is. (power limit issues?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

jody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:27:

Shady kaart :') d:)b Maar goed moet je inderdaad zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:32
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]

Mensen stressen nu de pan uit voor cyberpunk. Maar zo langzaamaan is het toch wel bekend dat je de eerste patch ronde nodig hebt om een fatsoenlijke game te hebben? Je hebt dus nog wel een maandje langer.

Dan ken je CDProjekt Red nog niet :/

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]

RalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]

Meer dan 10 dagen. Als je nu net hebt besteld (en zeker de MSI Trio) zou ik er van uit gaan dat je toch wel tegen enkele weken aan zit te kijken.
Eddify schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:33:
[...]

'minimaal 10 dagen' lijkt bij Megekko gelijk te staan aan 'leverdatum onbekend'
Ik vrees dat jullie gelijk hebben, hoor. We gaan het zien. Vreselijk die onzekerheid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loool3
Ik koop meestal de FE van de Nvidia cards omdat deze razend snel en goed verkopen op marktplaats zodra ik upgrade, overigens vind ik ze ook erg cool uitzien.

Nu zit ik echter wel te twijfelen om deze keer over te gaan naar de Ichill x4 Rtx 3080, deze ziet er wel gaaf uit, hangt natuurlijk ervan af welke van de twee eerst komt met een voorraad aangezien ik momenteel geen enkele gpu heb.

Heeft er iemand ook enig idee hoe de ichill x4 presteert vergeleken met de FE en andere 3080 kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwingzz
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-08 15:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4oRp4aZYjP5AOStLzjmWDJ3VcA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HJcua93abw0B8JDbhSJrRmW2.jpg?f=user_large

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
savale schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:33:
[...]

Heb nog geen benchmark gevonden waar ze echt tegenover elkaar gezet zijn. Vergelijken tussen meerdere reviewers is wel lastig. Maar er lijkt wel iets met de zotac te zijn dat ie iets langzamer is. (power limit issues?)
De Zotac is een reference PCB. Het nige wat toegevoegd is, is een RGB controller. Deze kaart presteert hetzelfde of net iets onder de FE uitvoering. Bron o.a. Paul's Hardware. Verder zijn er al verschillende benches terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Laatst online: 13-09 19:26
YouTube: Cyberpunk 2077 Night City Wire Livestream (Episode 3)

Over 24 minuten allemaal lekker kijken waarom we die kaart willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04

Dat laatste. Binnen 1 dag hebben ze mijn geld ook netjes terug gestort

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:35:
[...]

De Zotac is een reference PCB. Het nige wat toegevoegd is, is een RGB controller. Deze kaart presteert hetzelfde of net iets onder de FE uitvoering. Bron o.a. Paul's Hardware. Verder zijn er al verschillende benches terug te vinden.
Hij wil alleen maar dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling annuleren zodat hij zelf meer kans maakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
gunghir schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:36:
[...]

Hij wil alleen maar dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling annuleren zodat hij zelf meer kans maakt _/-\o_
Nee sorry, zo'n hater ben ik niet en ik heb zelf ook geen interesse in de Zotac :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKontent
  • Laatst online: 19-10-2020
Ik wil even een compliment maken aan CDROMLAND, binnen 24 uur na bestelling + annulering het geld weer op mijn rekening. Dat is service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Amazon.de gaat het natuurlijk nooit meer worden... Godver, had toch stiekem nog hoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williebrord
  • Laatst online: 04-05 23:08
Trouwens, wanneer jullie zeggen ik heb besteld om X tijd is dit dan wanneer je het eerste mailtje kreeg of wanneer de betaling doorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
Weet iemand hoeveel orders er bij Alternate lopen voor de MSI Gaming X Trio? Mensen die besteld hebben daar wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevin24
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-04-2021
Williebrord schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Trouwens, wanneer jullie zeggen ik heb besteld om X tijd is dit dan wanneer je het eerste mailtje kreeg of wanneer de betaling doorging?
Bevestiging i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingxHai
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 18:00
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Weet iemand hoeveel orders er bij Alternate lopen voor de MSI Gaming X Trio? Mensen die besteld hebben daar wellicht?
Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen over orders. Beetje jammer...

KingxHai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:09

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Zat net beetje prijzen te vergelijken, maar bij Azerty ga ik geen 3080 bestellen, die zijn €50,- to €130,- euro duurder met de 3080 :D

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
KingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
[...]

Oke dat is gaar, dank voor jouw antwoord. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk pre orders, lekkere cashflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:55
KingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
[...]

lees mijn reactie iets eerder terug, ze hebben het mij wel verteld voor de ventus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-09 13:13
Yes! Ik krijg net melding van Nvidia.

De nieuwe drivers kunnen gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:48
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Ik ga niet voor je filteren dat kun je vast zelf wel ;-)
https://docs.google.com/s...siBgs/edit#gid=1997869310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:09

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Grawler schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:45:
Yes! Ik krijg net melding van Nvidia.

De nieuwe drivers kunnen gedownload worden.
Die stonden al de hele dag op guru3D.com

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
Super dank voor je hulp, wordt gewaardeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:37:
[...]

Nee sorry, zo'n hater ben ik niet en ik heb zelf ook geen interesse in de Zotac :D
Er is ook een trinity OC editie, exact dezelfde kaart maar hogere boost. Dat de standaard versie precies als de FE of net er onder presteert komt door lagere voltage settings in de bios. Waarschijnlijk bewust van zotac om ook een OC editie te verkopen. Waarschijnlijk is de bios compatible tussen de twee kaarten. Tevens is de zotac reference en de FE niet. De zotac presteerd waarschijnlijk als intended voor reference.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:46:
[...]

Super dank voor je hulp, wordt gewaardeerd :D
No problem, vul gelijk je eigen informatie ook in :)
https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
rodebest heeft ordernr erin gezet misschien even weghalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
KingKontent schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:38:
Ik wil even een compliment maken aan CDROMLAND, binnen 24 uur na bestelling + annulering het geld weer op mijn rekening. Dat is service.
Ja chapeau! Ontzettend goede klantenservice ook! Goed bereikbaar, snel gehandeld en hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan.

Mag ook wel eens gezegd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
NosferatuX schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:47:
[...]

Er is ook een trinity OC editie, exact dezelfde kaart maar hogere boost. Dat de standaard versie precies als de FE of net er onder presteert komt door lagere voltage settings in de bios. Waarschijnlijk bewust van zotac om ook een OC editie te verkopen. Waarschijnlijk is de bios compatible tussen de twee kaarten. Tevens is de zotac reference en de FE niet. De zotac presteerd waarschijnlijk als intended voor reference.
De Zotac is niet reference. Hij zit er dicht tegenaan, maar hij wijkt dusdanig af qua lengte en plaatsing van componenten dat bijvoorbeeld het reference-waterblock van EKWB er niet op past zonder een dremel.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]

Ja chapeau! Ontzettend goede klantenservice ook! Goed bereikbaar, snel gehandeld en hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan.

Ja ik ben nog altijd aan t wachten op het retour geld / paypal van Azerty xD

Enne wat vinden jullie dan van de TUF OC variant?
Die schijnt ook qua koeling echt goed uit de benches te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]

De Zotac is niet reference. Hij zit er dicht tegenaan, maar hij wijkt dusdanig af qua lengte en plaatsing van componenten dat bijvoorbeeld het reference-waterblock van EKWB er niet op past zonder een dremel.
Dan liegt Paul's hardware, die het weer bij Zotac heeft opgevraagd.

YouTube: The RTX 3080s Have Arrived!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]

Megekko ook
vanochtend geannuleerd en geld in de middag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:51
gunghir schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:36:
[...]

https://www.techpowerup.c...-rtx-3080-trinity/38.html

Ik weet niet of iedere non FE kaart dit heeft natuurlijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]

Reference muv een rgb led module volgens pauls hardware die dit heeft nagevraagd bij Zotac

qua prestatie dus als reference

[ Voor 3% gewijzigd door NosferatuX op 18-09-2020 17:54 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:24
Binnen hoeveel tijd deed die megekko tool het bij iedereen na het bestellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
kr4t0s schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]

rodebest heeft ordernr erin gezet misschien even weghalen
@takkenjong volgens mij ben jij beheerder van deze fantastische sheet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Lekiame schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
Als je net hebt bestelt moet je denk ik nog even wachten. Meeste hebben gisteren al bestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:51:
[...]

Dan liegt Paul's hardware, die het weer bij Zotac heeft opgevraagd.

YouTube: The RTX 3080s Have Arrived!
Volgens https://www.reddit.com/r/..._is_not_reference_design/ en een persoon van EK daar (incl. aanpassingen van de compatibility list op hun website) past het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Laatst online: 13-09 19:26
mprkooij schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:41:
Medewerker van Nvidia aan de lijn gehad. Deze wist mij te vertellen dat er vandaag of morgen voorraad zou komen in de Nvidia Store. Hoeveel voorraad kon ze niet vertellen. We krijgen een uur van te voren een mailtje met de melding dat de 3080 weer op voorraad komt.
Gaat hem vandaag niet meer worden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
Erico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:55:
[...]

Gaat hem vandaag niet meer worden denk ik.
Lijkt me ook niet en het is ook weekend nu. Dus zal maandag worden.
Maar lach me rot als plots 3 uur in de nacht voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
mooi dan ga ik nu al f5 drukken weer straks komt ie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:54:
[...]

Volgens https://www.reddit.com/r/..._is_not_reference_design/ en een persoon van EK daar (incl. aanpassingen van de compatibility list op hun website) past het niet.
Als je het filmpje ook daadwerkelijk even kijkt dan noemt Pajul dit ook, door de toegevoegde RGB connector past mogelijk het waterblok niet...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Ik vermoed dat er geen mailtje komt, en ze straks misschien nog 10 kaarten ergens vandaan weten te halen die in 0.1 seconden door een bot worden opgekocht :d

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hatseflatsh90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-05-2021
Hij is binnen!!

Via Azerty

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zcbiHOzg25pNPAjRsKQTvS170Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GAFn3NeBGHxncoW8y5RtcbXT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Lekiame schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
Geen zorgen, ik heb daar ook net besteld en die tool werkt ook nog niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:00:
[...]
Als je het filmpje ook daadwerkelijk even kijkt dan noemt Pajul dit ook, door de toegevoegde RGB connector past mogelijk het waterblok niet...............
Dan is het bijna-reference, of "gebaseerd op reference" maar niet reference, helaas. Maakt de kaart een stuk minder bruikbaar voor wat ik ermee zou willen.

Ik heb ook een bestelling voor die kaart staan, komt als het goed is volgende week maar twijfel nog of ik hem ga gebruiken of toch voor een andere kaart ga en deze dan verkoop/terug stuur.

[ Voor 18% gewijzigd door spone op 18-09-2020 18:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kr4t0s
You bastard! :>
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Nice... dat is wel heel snel. Ik was aan het hopen op december.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Gratz en veel succes en plezier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Hi! Ik heb nog een pre-order voor een ZOTAC bij Amazon.de. Ik hoor meerderen die zeggen “dat gaat hem niet worden”. Hoe weten we dat? Bij mij staat hij nog op 21 - 22 september

Kan helaas niet alles lezen wat in het topic voorbij komt :p

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smocho
spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:04:
[...]

Dan is het bijna-reference, of "gebaseerd op reference" maar niet reference, helaas. Maakt de kaart een stuk minder bruikbaar voor wat ik ermee zou willen.

Ik heb ook een bestelling voor die kaart staan, komt als het goed is volgende week maar twijfel nog of ik hem ga gebruiken of toch voor een andere kaart ga en deze dan verkoop/terug stuur.
Probeer je nou echt koste wat kost jouw gelijk te halen? Wat een niveau, het is een reference PCB met een toegevoegde RGB header, dat was het, aldus DE FABRIKANT zelf. Doe niet zo eigenwijs man, echt neit charmant.

Andere kaarten hebben een compleet custom PCB, daarom zeg je in dit geval dat het gewoon het door NVIDIA opgegeven reference PCB is. Heel normaal hoor, niet schokkend en ook niet erg.

[ Voor 12% gewijzigd door smocho op 18-09-2020 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gunghir
Jannick schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:
Hi! Ik heb nog een pre-order voor een ZOTAC bij Amazon.de. Ik hoor meerderen die zeggen “dat gaat hem niet worden”. Hoe weten we dat? Bij mij staat hij nog op 21 - 22 september

Hier ook man kan niet wachten hoop dat hij maandag binnen komt. Dinsdag is weer een hele dag later!
Post NL niet op maandag dacht ik! Duimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
ik zie dat mijn positie is opgeschoven weliswaar met 1 maar toch

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 99 ipv 100 van de 272

lijkt me dat dit komt door een annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Is ie een beetje stil? Heb deze ook besteld namelijk en ik kan nergens reviews vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Jannick schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:

Gebaseerd op de 100 andere mensen die met de klantenservice contact hebben gezocht.

https://www.reddit.com/r/...rding_the_zotac/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:
[...]

Probeer je nou echt koste wat kost jouw gelijk te halen? Wat een niveau, het is een reference PCB met een toegevoegde RGB header, dat was het, aldus DE FABRIKANT zelf. Doe niet zo eigenwijs man, echt neit charmant.
Haal even adem, geen kwestie van gelijk/ongelijk, en zo op de man lijkt me ook niet de bedoeling. Ik bevestig alleen wat iemand een aantal posts eerder al noemde :>

En nu weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
androidlover schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:09:
ik zie dat mijn positie is opgeschoven weliswaar met 1 maar toch

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 99 ipv 100 van de 272

lijkt me dat dit komt door een annulering?
Waarschijnlijk, ja. Iemand die tussen de plek 1 en 99 zat heeft zijn bestelling geannuleerd.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Pagina: 1 ... 61 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord