Idem...Joao schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:57:
[...]
Alternate heeft 100% mijn respect gehad. Normale prijzen en goeie communicatie! Mijn toekomstige hardware komt zeker van alternate.
Azerty overigens ook. Ik ben met mijn bedrijf klant daar. Altijd goed behandeld.
Als er bijvoorbeeld CPU kapot was werd er niet eens gekeken of er echt wat mis mee was maar meteen kostenloos een nieuwe toegestuurd.
Ben ook wel eens wat schroefjes (door mijn eigen schuld) kwijtgeraakt. Azerty stuurde meteen een hele zak gratis, hoefde niet eens verzendkosten te betalen.
Tja pff.. het is niet alsof het om leven of dood gaat, uiteindelijk zorgt een dergelijke GPU alleen dat er wat meer beeldjes per seconde op het scherm worden getoverd. Iets wat de meeste mensen waarschijnlijk niet eens echt nodig hebben.NotSoSteady schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:09:
[...]
Nee, dan maar annuleren en nog verder achteraan komen te staan.
Ik gun AMD op dit moment mijn geld ook eigenlijk eerder dan Nvidia, niet alleen vanwege de extreem onrealistische marketing maar ook vanwege dit debacle.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Klopt maar er is hier meer aan de hand waar ik verder niet over wil uitweiden. Het is niet een simpel verhaal zeg maarion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
[...]
Ik snap dat het lullig is, maar er staat ook dat 500,- de max is bij verzekerd versturen.. Ik zie niet hoe je hier gaat winnen als je een rechtzaak begint. Je gaat namelijk akkoord met de voorwaarden.
Ik heb geen klachten met de service van Azerty gehad maar ze hadden wel als een van de eerste de prijzen opgeschroeft. De MSI X was 100 euro duurder dan marktwaarde.DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:11:
[...]
Idem...
Azerty overigens ook. Ik ben met mijn bedrijf klant daar. Altijd goed behandeld.
Als er bijvoorbeeld CPU kapot was werd er niet eens gekeken of er echt wat mis mee was maar meteen kostenloos een nieuwe toegestuurd.
Ben ook wel eens wat schroefjes (door mijn eigen schuld) kwijtgeraakt, Azerty stuurde meteen een hele zak gratis, hoefde niet eens verzendkosten te betalen.
oo daar ging ik ook vanuit alleen weten we nu dat er ongeveer 300 in de pre-order staan.Amanoo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
[...]
Ik zal je teleurstellen. Ik heb de Ventus 3X om 14:54 bij Alternate besteld, en het ziet er naar uit dat ik te laat was en in de pre-order ben gekomen.
hopelijk zitten we in top 50, succes
Ik denk dat mensen deze express zitten op te hogenQuartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:10:
[...]
Nee, het is ondertussen 1410 :facepalm:
V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G
Dat zeg ik ook niet. Maar als je de kaart toch wil hebben dan kun je beter je bestelling laten staan. Mocht die elders verschijnen dan koop je die en annuleer je de oude bestelling.Kuusj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
Tja pff.. het is niet alsof het om leven of dood gaat, uiteindelijk zorgt een dergelijke GPU alleen dat er wat meer beeldjes per seconde op het scherm worden getoverd. Iets wat de meeste mensen waarschijnlijk niet eens echt nodig hebben.
Ik gun AMD op dit moment mijn geld ook eigenlijk eerder dan Nvidia, niet alleen vanwege de extreem onrealistische marketing maar ook vanwege dit debacle.
Ik geloof je! Dan hoop ik dat het beste uitpakt voor jeLycan-Strife schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
Klopt maar er is hier meer aan de hand waar ik verder niet over wil uitweiden. Het is niet een simpel verhaal zeg maarKomt wel goed. We gaan t zien. En anders maar een keertje pech. Lesje geleerd en CreditCard is ook onderweg. Fak al die teringlijers die jatten. Excuses voor de grofheid...
Tuurlijk niet. De verkoper mag bv ook weigeren te leveren als het bedrag te laag is.Quartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:13:
Hoezo, zijn de biedingen niet 'bindend' ?
Nee goed dat is wel waar natuurlijk.NotSoSteady schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:13:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Maar als je de kaart toch wil hebben dan kun je beter je bestelling laten staan. Mocht die elders verschijnen dan koop je die en annuleer je de oude bestelling.
Thanks ionion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:14:
[...]
Ik geloof je! Dan hoop ik dat het beste uitpakt voor je
GPU's worden ook voor andere dingen gebruikt dan gamenKuusj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
Tja pff.. het is niet alsof het om leven of dood gaat, uiteindelijk zorgt een dergelijke GPU alleen dat er wat meer beeldjes per seconde op het scherm worden getoverd. Iets wat de meeste mensen waarschijnlijk niet eens echt nodig hebben.
Ja ik heb zelf nu dus ook bij Alternate besteld.infinitelau schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
Ik heb geen klachten met de service van Azerty gehad maar ze hadden wel als een van de eerste de prijzen opgeschroeft. De MSI X was 100 euro duurder dan marktwaarde.
Klopt, zullen er wel geen bots uit hebben gehaald
Voor mij was dit de kaart waar ik in eerste instantie uberhaupt al op zat te azen. Mochten er meer mensen zijn die een redelijke kans op een eerste zending willen hebben en bereid zijn de ASUS-tax te betalen dan is dit een mogelijkheid.
Kost momenteel 899, dus niet veel duurder dan vrijwel alle andere modellen nu.
[ Voor 8% gewijzigd door RalphvG op 18-09-2020 17:16 ]
Ik kijk serieus nergens raar van op. In die tijd van de iPhone-tekorten werden er ook krankzinnige bedragen geboden en die verwachte levertijd was destijds een stuk korter.MichaelvD schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
Ik denk dat mensen deze express zitten op te hogen
[ Voor 92% gewijzigd door Blaat op 18-09-2020 17:20 ]
Super!!!RalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:16:
Voor wie het interessant vindt: aan de hand van een aantal opmerkingen in deze thread enkele tientallen minuten geleden een order geplaatst voor de STRIX 3080 O10G bij Megekko, momenteel 12 uit 13 in de wachtrij.
Voor mij was dit de kaart waar ik in eerste instantie uberhaupt al op zat te azen. Mochten er meer mensen zijn die een redelijke kans op een eerste zending willen hebben en bereid zijn de ASUS-tax te betalen dan is dit een mogelijkheid.
Yep, 15:19 bevestigingsmail, 15:27 verwerkingsmail.senZzZ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die via alternate de asus strix 3080 oc van 859 besteld hebben?
Ik heb rond 15:29 besteld vraag me echt af hoeveel mensen het rond die tijd besteld hebben..
Niet alleen maar dat, zodra big Navi uit is zakken deze 3080s weer naar die magische 700€ terug om met big Navi te concurreren waarvoor die überhaupt al deze prijs krijgt, anders zouden ze wel 1000€ vragen vs de 3090 maar dat doen ze niet. Iedereen maakt zich hier heel erg gek om niks. Er is geen echt tekort! Echt waar mensen wacht gewoon effe af en betaal een normale bedrag. Je krijgt spijt als je nu voor 900€ een 3080 gaat kopen.Kuusj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:12:
[...]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Ik heb die al sinds een week uitstaan bij amazonRalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:16:
Voor wie het interessant vindt: aan de hand van een aantal opmerkingen in deze thread enkele tientallen minuten geleden een order geplaatst voor de STRIX 3080 O10G bij Megekko, momenteel 12 uit 13 in de wachtrij.
Megekko kan echt de boom in voor mij .
ps: 1460 boys !
Ook gewoon jaren oude profielen die bieden
[ Voor 4% gewijzigd door Quartz123 op 18-09-2020 17:19 ]
Mijn oude vertrouwde GTX970 uit het jaar kruikArjenIsM3 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:58:
[...]
Duimen dat die snel geleverd wordt dan! Welke GPU heb je momenteel?
Man... coolblue mag iets duurder zijn maar hun service is (vindt ik) wel echt goed.
KingxHai
Tegen dan hebben ze nog tijd genoeg om hun prijzen te zetten volgens de "markt"...
Voorraad daar zal sowieso ook te laag zijn voor de hunters hier onder ons

info@cdromland.nl of webshop@cdromland.nl?
Ik zie dat die zotac kaart lagere prestaties heeft dan zelfs de founders edition out of the box
Lijkt mij een shady kaart, vertrouw het niet
Ligt aan de persoon daar. Heb met een paar mail adressen gemaild. De andere kwamen met vage antwoorden. Eentje nam de tijd en kwam met meer over de brugKingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:25:
[...]
Man... coolblue mag iets duurder zijn maar hun service is vindt ik) wel echt goed.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heb je deze zelf geannuleerd of?jody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:27:
Order bij amazon.de geannuleerdkzal wachten tot ik deftige kaart kan verkrijgen een MSI of ASUS al moet ik daarvoor 2 maand wachten, maakt mij niet zoveel uit.
Ik zie dat die zotac kaart lagere prestaties heeft dan zelfs de founders edition out of the box
Lijkt mij een shady kaart, vertrouw het nietmaar das mijn opinie
webshop!DeBierVampier schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:26:
Voor de mensen die bij CDROM-land besteld hebben en een reactie ontvangen hebben van de klantenservice omtrent de levering van hun 3080, welk email adres hebben jullie gebruikt?![]()
heb zelf even gebeld (geen wachtrij aan de tel) , nr 37 op de lijst voor de msi tri x 15:16 besteld.
slimmehotspot.nl
info, al 2x reactie vandaag gehad.DeBierVampier schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:26:
Voor de mensen die bij CDROM-land besteld hebben en een reactie ontvangen hebben van de klantenservice omtrent de levering van hun 3080, welk email adres hebben jullie gebruikt?![]()
Fijn dat er bedrijven zijn die zulke goed geïnformeerde mailtjes de deur uit doen.
Zelf zojuist een betaling gedaan voor de MSI X Trio bij Megekko. De tool om te bekijken wat je plek is in de wachtrij trok me over de streep. Levertijd is momenteel 10 dagen. Hier kan ik mee leven, als ik maar een 3080 heb voor Cyberpunk 2077 (19 nov).
Je kan overigens beter Distill draaien op je pc, want die notificatiemails komen nagenoeg altijd te laat.
Ja kvind de prestatie van de zotac kaart echt tegenvallen tov andere concurrenten moet maar de benchmarks es vergelijken, valt erg tegen die is 8-12% trager dan een MSI of asus in bepaalde benches
Mensen stressen nu de pan uit voor cyberpunk. Maar zo langzaamaan is het toch wel bekend dat je de eerste patch ronde nodig hebt om een fatsoenlijke game te hebben? Je hebt dus nog wel een maandje langer.DriesNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:28:
[...]
Fijn dat er bedrijven zijn die zulke goed geïnformeerde mailtjes de deur uit doen.
Zelf zojuist een betaling gedaan voor de MSI X Trio bij Megekko. De tool om te bekijken wat je plek is in de wachtrij trok me over de streep. Levertijd is momenteel 10 dagen. Hier kan ik mee leven, als ik maar een 3080 heb voor Cyberpunk 2077 (19 nov).
Ten slotte: het is minimaal 10 dagen, je hebt dus nog totaal geen idee:)
Meer dan 10 dagen. Als je nu net hebt besteld (en zeker de MSI Trio) zou ik er van uit gaan dat je toch wel tegen enkele weken aan zit te kijken.DriesNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:28:
[...]
'minimaal 10 dagen' lijkt bij Megekko gelijk te staan aan 'leverdatum onbekend'DriesNL schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:28:
[...]
Heb nog geen benchmark gevonden waar ze echt tegenover elkaar gezet zijn. Vergelijken tussen meerdere reviewers is wel lastig. Maar er lijkt wel iets met de zotac te zijn dat ie iets langzamer is. (power limit issues?)jody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:29:
[...]
Ja kvind de prestatie van de zotac kaart echt tegenvallen tov andere concurrenten moet maar de benchmarks es vergelijken, valt erg tegen die is 8-12% trager dan een MSI of asus in bepaalde benches
Shady kaartjody2k schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:27:
Order bij amazon.de geannuleerdkzal wachten tot ik deftige kaart kan verkrijgen een MSI of ASUS al moet ik daarvoor 2 maand wachten, maakt mij niet zoveel uit.
Lijkt mij een shady kaart, vertrouw het nietmaar das mijn opinie
Dan ken je CDProjekt Red nog nietgiantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]
Mensen stressen nu de pan uit voor cyberpunk. Maar zo langzaamaan is het toch wel bekend dat je de eerste patch ronde nodig hebt om een fatsoenlijke game te hebben? Je hebt dus nog wel een maandje langer.

giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]
Mensen stressen nu de pan uit voor cyberpunk. Maar zo langzaamaan is het toch wel bekend dat je de eerste patch ronde nodig hebt om een fatsoenlijke game te hebben? Je hebt dus nog wel een maandje langer.
RalphvG schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:31:
[...]
Meer dan 10 dagen. Als je nu net hebt besteld (en zeker de MSI Trio) zou ik er van uit gaan dat je toch wel tegen enkele weken aan zit te kijken.
Ik vrees dat jullie gelijk hebben, hoor. We gaan het zien. Vreselijk die onzekerheidEddify schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:33:
[...]
'minimaal 10 dagen' lijkt bij Megekko gelijk te staan aan 'leverdatum onbekend'
Nu zit ik echter wel te twijfelen om deze keer over te gaan naar de Ichill x4 Rtx 3080, deze ziet er wel gaaf uit, hangt natuurlijk ervan af welke van de twee eerst komt met een voorraad aangezien ik momenteel geen enkele gpu heb.
Heeft er iemand ook enig idee hoe de ichill x4 presteert vergeleken met de FE en andere 3080 kaarten?
De Zotac is een reference PCB. Het nige wat toegevoegd is, is een RGB controller. Deze kaart presteert hetzelfde of net iets onder de FE uitvoering. Bron o.a. Paul's Hardware. Verder zijn er al verschillende benches terug te vinden.savale schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:33:
[...]
Heb nog geen benchmark gevonden waar ze echt tegenover elkaar gezet zijn. Vergelijken tussen meerdere reviewers is wel lastig. Maar er lijkt wel iets met de zotac te zijn dat ie iets langzamer is. (power limit issues?)
Over 24 minuten allemaal lekker kijken waarom we die kaart willen hebben.
Dat laatste. Binnen 1 dag hebben ze mijn geld ook netjes terug gestortDeBierVampier schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:26:
Hij wil alleen maar dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling annuleren zodat hij zelf meer kans maaktsmocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:35:
[...]
De Zotac is een reference PCB. Het nige wat toegevoegd is, is een RGB controller. Deze kaart presteert hetzelfde of net iets onder de FE uitvoering. Bron o.a. Paul's Hardware. Verder zijn er al verschillende benches terug te vinden.
Nee sorry, zo'n hater ben ik niet en ik heb zelf ook geen interesse in de Zotacgunghir schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:36:
[...]
Hij wil alleen maar dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling annuleren zodat hij zelf meer kans maakt
Bevestiging i guessWilliebrord schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Trouwens, wanneer jullie zeggen ik heb besteld om X tijd is dit dan wanneer je het eerste mailtje kreeg of wanneer de betaling doorging?
Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen over orders. Beetje jammer...smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Weet iemand hoeveel orders er bij Alternate lopen voor de MSI Gaming X Trio? Mensen die besteld hebben daar wellicht?
KingxHai
MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
Oke dat is gaar, dank voor jouw antwoord. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk pre orders, lekkere cashflow.KingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
[...]
Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen over orders. Beetje jammer...
lees mijn reactie iets eerder terug, ze hebben het mij wel verteld voor de ventusKingxHai schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
[...]
Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen over orders. Beetje jammer...
De nieuwe drivers kunnen gedownload worden.
Ik ga niet voor je filteren dat kun je vast zelf wel ;-)smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:40:
Weet iemand hoeveel orders er bij Alternate lopen voor de MSI Gaming X Trio? Mensen die besteld hebben daar wellicht?
https://docs.google.com/s...siBgs/edit#gid=1997869310
Die stonden al de hele dag op guru3D.comGrawler schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:45:
Yes! Ik krijg net melding van Nvidia.
De nieuwe drivers kunnen gedownload worden.
MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
Super dank voor je hulp, wordt gewaardeerdFreaky Max schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:45:
[...]
Ik ga niet voor je filteren dat kun je vast zelf wel ;-)
Er is ook een trinity OC editie, exact dezelfde kaart maar hogere boost. Dat de standaard versie precies als de FE of net er onder presteert komt door lagere voltage settings in de bios. Waarschijnlijk bewust van zotac om ook een OC editie te verkopen. Waarschijnlijk is de bios compatible tussen de twee kaarten. Tevens is de zotac reference en de FE niet. De zotac presteerd waarschijnlijk als intended voor reference.smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:37:
[...]
Nee sorry, zo'n hater ben ik niet en ik heb zelf ook geen interesse in de Zotac
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
No problem, vul gelijk je eigen informatie ook insmocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:46:
[...]
Super dank voor je hulp, wordt gewaardeerd
https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform
rodebest heeft ordernr erin gezet misschien even weghalenFreaky Max schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:45:
[...]
Ik ga niet voor je filteren dat kun je vast zelf wel ;-)
Ja chapeau! Ontzettend goede klantenservice ook! Goed bereikbaar, snel gehandeld en hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan.KingKontent schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:38:
Ik wil even een compliment maken aan CDROMLAND, binnen 24 uur na bestelling + annulering het geld weer op mijn rekening. Dat is service.
Mag ook wel eens gezegd worden
De Zotac is niet reference. Hij zit er dicht tegenaan, maar hij wijkt dusdanig af qua lengte en plaatsing van componenten dat bijvoorbeeld het reference-waterblock van EKWB er niet op past zonder een dremel.NosferatuX schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:47:
[...]
Er is ook een trinity OC editie, exact dezelfde kaart maar hogere boost. Dat de standaard versie precies als de FE of net er onder presteert komt door lagere voltage settings in de bios. Waarschijnlijk bewust van zotac om ook een OC editie te verkopen. Waarschijnlijk is de bios compatible tussen de twee kaarten. Tevens is de zotac reference en de FE niet. De zotac presteerd waarschijnlijk als intended voor reference.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ja ik ben nog altijd aan t wachten op het retour geld / paypal van Azerty xDWhatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]
Ja chapeau! Ontzettend goede klantenservice ook! Goed bereikbaar, snel gehandeld en hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan.
Enne wat vinden jullie dan van de TUF OC variant?
Die schijnt ook qua koeling echt goed uit de benches te komen.
Dan liegt Paul's hardware, die het weer bij Zotac heeft opgevraagd.spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]
De Zotac is niet reference. Hij zit er dicht tegenaan, maar hij wijkt dusdanig af qua lengte en plaatsing van componenten dat bijvoorbeeld het reference-waterblock van EKWB er niet op past zonder een dremel.
YouTube: The RTX 3080s Have Arrived!
Megekko ookWhatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]
Ja chapeau! Ontzettend goede klantenservice ook! Goed bereikbaar, snel gehandeld en hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan.
vanochtend geannuleerd en geld in de middag terug.
https://www.techpowerup.c...-rtx-3080-trinity/38.htmlgunghir schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:36:
[...]
Hij wil alleen maar dat zoveel mogelijk mensen hun bestelling annuleren zodat hij zelf meer kans maakt
Ik weet niet of iedere non FE kaart dit heeft natuurlijk....
Reference muv een rgb led module volgens pauls hardware die dit heeft nagevraagd bij Zotacspone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]
De Zotac is niet reference. Hij zit er dicht tegenaan, maar hij wijkt dusdanig af qua lengte en plaatsing van componenten dat bijvoorbeeld het reference-waterblock van EKWB er niet op past zonder een dremel.
qua prestatie dus als reference
[ Voor 3% gewijzigd door NosferatuX op 18-09-2020 17:54 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
@takkenjong volgens mij ben jij beheerder van deze fantastische sheet?kr4t0s schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:49:
[...]
rodebest heeft ordernr erin gezet misschien even weghalen
Als je net hebt bestelt moet je denk ik nog even wachten. Meeste hebben gisteren al besteltLekiame schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
Binnen hoeveel tijd deed die megekko tool het bij iedereen na het bestellen ??
Volgens https://www.reddit.com/r/..._is_not_reference_design/ en een persoon van EK daar (incl. aanpassingen van de compatibility list op hun website) past het niet.smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:51:
[...]
Dan liegt Paul's hardware, die het weer bij Zotac heeft opgevraagd.
YouTube: The RTX 3080s Have Arrived!
Gaat hem vandaag niet meer worden denk ik.mprkooij schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:41:
Medewerker van Nvidia aan de lijn gehad. Deze wist mij te vertellen dat er vandaag of morgen voorraad zou komen in de Nvidia Store. Hoeveel voorraad kon ze niet vertellen. We krijgen een uur van te voren een mailtje met de melding dat de 3080 weer op voorraad komt.
Lijkt me ook niet en het is ook weekend nu. Dus zal maandag worden.Erico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:55:
[...]
Gaat hem vandaag niet meer worden denk ik.
Maar lach me rot als plots 3 uur in de nacht voorraad komt.
Als je het filmpje ook daadwerkelijk even kijkt dan noemt Pajul dit ook, door de toegevoegde RGB connector past mogelijk het waterblok niet...............spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:54:
[...]
Volgens https://www.reddit.com/r/..._is_not_reference_design/ en een persoon van EK daar (incl. aanpassingen van de compatibility list op hun website) past het niet.
Geen zorgen, ik heb daar ook net besteld en die tool werkt ook nog niet bij mij.Lekiame schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:53:
Binnen hoeveel tijd deed die megekko tool het bij iedereen na het bestellen ??
Dan is het bijna-reference, of "gebaseerd op reference" maar niet reference, helaas. Maakt de kaart een stuk minder bruikbaar voor wat ik ermee zou willen.smocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:00:
[...]
Als je het filmpje ook daadwerkelijk even kijkt dan noemt Pajul dit ook, door de toegevoegde RGB connector past mogelijk het waterblok niet...............
Ik heb ook een bestelling voor die kaart staan, komt als het goed is volgende week maar twijfel nog of ik hem ga gebruiken of toch voor een andere kaart ga en deze dan verkoop/terug stuur.
[ Voor 18% gewijzigd door spone op 18-09-2020 18:05 ]
Kan helaas niet alles lezen wat in het topic voorbij komt
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Probeer je nou echt koste wat kost jouw gelijk te halen? Wat een niveau, het is een reference PCB met een toegevoegde RGB header, dat was het, aldus DE FABRIKANT zelf. Doe niet zo eigenwijs man, echt neit charmant.spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:04:
[...]
Dan is het bijna-reference, of "gebaseerd op reference" maar niet reference, helaas. Maakt de kaart een stuk minder bruikbaar voor wat ik ermee zou willen.
Ik heb ook een bestelling voor die kaart staan, komt als het goed is volgende week maar twijfel nog of ik hem ga gebruiken of toch voor een andere kaart ga en deze dan verkoop/terug stuur.
Andere kaarten hebben een compleet custom PCB, daarom zeg je in dit geval dat het gewoon het door NVIDIA opgegeven reference PCB is. Heel normaal hoor, niet schokkend en ook niet erg.
[ Voor 12% gewijzigd door smocho op 18-09-2020 18:08 ]
Hier ook man kan niet wachten hoop dat hij maandag binnen komt. Dinsdag is weer een hele dag later!Jannick schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:
Hi! Ik heb nog een pre-order voor een ZOTAC bij Amazon.de. Ik hoor meerderen die zeggen “dat gaat hem niet worden”. Hoe weten we dat? Bij mij staat hij nog op 21 - 22 september
Post NL niet op maandag dacht ik! Duimen
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 99 ipv 100 van de 272
lijkt me dat dit komt door een annulering?
Gebaseerd op de 100 andere mensen die met de klantenservice contact hebben gezocht.Jannick schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:
Hi! Ik heb nog een pre-order voor een ZOTAC bij Amazon.de. Ik hoor meerderen die zeggen “dat gaat hem niet worden”. Hoe weten we dat? Bij mij staat hij nog op 21 - 22 september
https://www.reddit.com/r/...rding_the_zotac/?sort=new
Haal even adem, geen kwestie van gelijk/ongelijk, en zo op de man lijkt me ook niet de bedoeling. Ik bevestig alleen wat iemand een aantal posts eerder al noemdesmocho schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:07:
[...]
Probeer je nou echt koste wat kost jouw gelijk te halen? Wat een niveau, het is een reference PCB met een toegevoegde RGB header, dat was het, aldus DE FABRIKANT zelf. Doe niet zo eigenwijs man, echt neit charmant.
En nu weer door.
Waarschijnlijk, ja. Iemand die tussen de plek 1 en 99 zat heeft zijn bestelling geannuleerd.androidlover schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:09:
ik zie dat mijn positie is opgeschoven weliswaar met 1 maar toch
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 99 ipv 100 van de 272
lijkt me dat dit komt door een annulering?
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |