[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 587 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:06
Ik heb al de hele dag op zowel telefoon als PC Telegram open en een browser met NBB met opgeslagen creditcard ingelogd en vertalen uit -O-

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:57
UniMatrix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:29:
Ik heb al de hele dag op zowel telefoon als PC Telegram open en een browser met NBB met opgeslagen creditcard ingelogd en vertalen uit -O-
Waar kan je de CC gegevens opslaan? Ik kan dat nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Iets kopen :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Haha, ja, dat wordt de bedoeling inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Gaat het met Ideal niet lukken? Want dan kan ik sowieso opgeven, geen creditcard....

[ Voor 13% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 07-01-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 13:48
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:35:
[...]

Gaat het met Ideal niet lukken? Want dan kan ik sowieso opgeven, geen creditcard....
NBB is alleen met creditcard inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

SantinoNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:36:
[...]

NBB is alleen met creditcard inderdaad.
Oh dat wist ik niet eens.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPT_bjL5wtXVJ2-1kVPW7Qjprr8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kgn4QxXT7kk50yw5n2XVWMzk.png?f=user_large
Bij een videokaart aankoop valt dit dus weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:38:
[...]

Oh dat wist ik niet eens.. [Afbeelding]
Bij een videokaart aankoop valt dit dus weg?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Oh dan hoef ik geens eens te proberen..... Bedankt weer een illusie rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Als je iets koopt met CC wordt hij opgeslagen, anders niet. Dus speciaal daar iets gekocht wat ik toch wilde hebben.

Maar goed, heb nu 2 of 3 drops voorbij zien komen en 0,0 succes gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michster
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-11-2024
CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Via Google pay(kan gewoon in je browser geregeld worden vanop je desktop gewoon even googelen)

Je kan dan je creditcard-gegevens invullen en bewaren.

Als je ooit op een shop komt die een invulformulier presenteert voor creditcard, kan je gewoon klikken in het veld en dan zal google-senpai automatisch zeggen "bedoel je deze kaart?"

Klik erop, bevestig even je CVV-code vanop de achterkant van je kaart en alles is direct ingevuld.

Zo ben je weer net iets sneller met iets meer kans om te winnen in deze rat-race :D

Je houdt er best wel rekening mee dat veel banken vragen om de betaling te verifiëren via je bank-app. GSM dus zeker bij de hand houden.

Edit: dit alles natuurlijk rekening houdend met het gegeven dat je vanuit Chrome surft

Nog Belgen die gisteren ogenschijnlijk "geslaagd" zijn en hun order nauwlettend in het oog houden?

[ Voor 4% gewijzigd door Michster op 07-01-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Ik ga niet ook nog eens een CC aanvragen alles voor deze idiote rat race. Ze Nvidia stikt maar in haar videokaarten. Weet iemand of AMD drops doet? Ik ga me een AMD kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:42:
Ik ga niet ook nog eens een CC aanvragen alles voor deze idiote rat race. Ze Nvidia stikt maar in haar videokaarten. Weet iemand of AMD drops doet? Ik ga me een AMD kopen.
Ga je eens inlezen in het AMD topic zou ik zeggen, ook daar is de kans zo goed als nihil dat je voor MSRP aan een kaart komt. Gisteren was er een drop, maar je bent 99,99% zeker kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
AMD drops worden volledig door bots en scripts weggekaapt begrijp ik. NBB schijnt kansvoller te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

UniMatrix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:45:
AMD drops worden volledig door bots en scripts weggekaapt begrijp ik. NBB schijnt kansvoller te zijn.
Site van nbb is extreem brak, das vaak het probleem bij nbb

Na rose e cient spin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

UniMatrix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:45:
Ja maja dan moet je daar speciaal een CC voor aanvragen. Vindt het jammer dat iemand die ook verantwoordelijk is voor de levering naar Nederland een Nederlands betaalsysteem niet steunt. Ik kan wel een cc aanvragen maar ja dan ben je daarmee aan het stoeien, extra betalen voor de cc en allerlei gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:48:
[...]

Ja maja dan moet je daar speciaal een CC voor aanvragen. Vindt het jammer dat iemand die ook verantwoordelijk is voor de levering naar Nederland een Nederlands betaalsysteem niet steunt. Ik kan wel een cc aanvragen maar ja dan ben je daarmee aan het stoeien, extra betalen voor de cc en allerlei gedoe.
Creditcard is juist heerlijk om te hebben. Ik doe bijna al mijn online aankopen daarmee, want je bent goed verzekerd in geval van diefstal, verduistering, schade en dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08 14:20
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:48:
[...]

Kijk even naar een (gratis) prepaid CC van bijvoorbeeld N26. Werkt perfect voor mij en mijn vrienden (studenten en een CC is vrij onmogelijk anders).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SantinoNL
UniMatrix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:40:
[...]

Als je iets koopt met CC wordt hij opgeslagen, anders niet. Dus speciaal daar iets gekocht wat ik toch wilde hebben.

Maar goed, heb nu 2 of 3 drops voorbij zien komen en 0,0 succes gehad.
Niet helemaal waar. Ik ben een keer door de betaling heen gekomen, maar om voor mij nog steeds onduidelijke reden is er toen alsnog iets misgegaan nadat ik de betaling in de ING-app had bevestigd. Het 'voordeel' wat ik daaraan heb overgehouden is dat mijn CC-gegevens opgeslagen zijn in mijn NBB-account.

Niet dat je nou moet gaan hopen dat er een keer iets misgaat en je daardoor je gegevens in het account hebt staan, want geloof me ik ben daar nog steeds een beetje zuur van. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Saekerhett schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:49:
[...]

Creditcard is juist heerlijk om te hebben. Ik doe bijna al mijn online aankopen daarmee, want je bent goed verzekerd in geval van diefstal, verduistering, schade en dat soort dingen.
Ik wil het geld gewoon direct van mijn rekening zien gaan. Ik wil niet moeten bijhouden hoeveel budget ik nog heb. Ben nog nooit de boot ingegaan met IDEAL. Maja natuurlijk als je zo'n videokaart wil moet je gewoon CC pakken, daarvoor extra betalen wachten tot zo'n kaart dropped en dan mag je als je beetje geluk hebt een kaart afnemen.

Op zich zie ik het advies om een PS5 te kopen dan nog beter zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Heb gewoon een ssd gekocht die ik toch nodig had, was daar nog goedkoper ook dan in Nederland.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommolenaar
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-05-2023
mikevankan schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Kijk even naar een (gratis) prepaid CC van bijvoorbeeld N26. Werkt perfect voor mij en mijn vrienden (studenten en een CC is vrij onmogelijk anders).
Ik heb gehoord dat je daar niet online mee kan betalen... Of klopt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08 14:20
Thommolenaar schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:53:
[...]

Ik heb gehoord dat je daar niet online mee kan betalen... Of klopt dat niet?
Online en offline heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb in het buitenland bijvoorbeeld hotels ermee moeten betalen en mijn 3090 komt van NBB en is betaald met de genoemde N26 CC. ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Michster
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-11-2024
Typische "gamer"-beeld krijg ik toch bij die CC-afkeer

"Grafische kaart van €400+" -> Nice

"Een paar euro per maand besteden voor een CC die je nadien kan stopzetten " -> Ieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
mikevankan schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Als student kan je gewoon een CC aanvragen? Zelf via de Rabobank gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SantinoNL
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Ik wil het geld gewoon direct van mijn rekening zien gaan. Ik wil niet moeten bijhouden hoeveel budget ik nog heb. Ben nog nooit de boot ingegaan met IDEAL. Maja natuurlijk als je zo'n videokaart wil moet je gewoon CC pakken, daarvoor extra betalen wachten tot zo'n kaart dropped en dan mag je als je beetje geluk hebt een kaart afnemen.

Dat wordt nog wat als je een keer een drop gaat meemaken. De site die vastloopt, het product dat verdwijnt uit je mandje, vastlopende captcha, gegevens niet kunnen invullen, niet kunnen betalen, wel kunnen betalen en dan alsnog de kaart mislopen, etc, etc. En dit alles onder flinke stress om alles zo snel mogelijk te moeten doen. Geloof me, moeten betalen met een creditcard is wel het allerlaatste waar je over gaat klagen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Michster schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:56:
Typische "gamer"-beeld krijg ik toch bij die CC-afkeer

"Grafische kaart van €400+" -> Nice

"Een paar euro per maand besteden voor een CC die je nadien kan stopzetten " -> Ieuw
Ho wacht chef.
Als het enkel de kwestie was van een credit card regelen, dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Tuurlijk kan er eentje aanvragen bij de rabobank. Prima, leuk!
Om vervolgens mijn telefoon in de gate te houden voor een drop.
Om dan in de rat race mee te gaan en te stressen dat het niet lukt.
Om vervolgens te wachten tot de volgende drop.

Dan hoeft het van mij ook niet meer, ik wacht wel of koop een tweedehands pc.
Succes allemaal, hoop dat het jullie lukt een kaart te krijgen, maar mij is het gedoe allemaal niet waard. Entertainment systemen moeten entertainment veroorzaken. Straks is het zomer en dan is er genoeg tijd om buiten te spelen. Die paar wintermaanden kom ik nog wel door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

SantinoNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:03:
[...]

Dat wordt nog wat als je een keer een drop gaat meemaken. De site die vastloopt, het product dat verdwijnt uit je mandje, vastlopende captcha, gegevens niet kunnen invullen, niet kunnen betalen, wel kunnen betalen en dan alsnog de kaart mislopen, etc, etc. En dit alles onder flinke stress om alles zo snel mogelijk te moeten doen. Geloof me, moeten betalen met een creditcard is wel het allerlaatste waar je over gaat klagen. ;)
Naah de enige drop die ik ga meemaken. Is het idee dat ik mijn pc moet upgraden, dat idee is zojuist gedropped. Wel bedankt dat jullie me hebben laten weten dat CC en zo nodig was, ik dacht dat het gewoon zou lukken met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:06:
[...]

Naah de enige drop die ik ga meemaken. Is het idee dat ik mijn pc moet upgraden, dat idee is zojuist gedropped. Wel bedankt dat jullie me hebben laten weten dat CC en zo nodig was, ik dacht dat het gewoon zou lukken met ideal.
Nou ja, je moet er wel wat moeite voor doen ja, die kaarten komen niet vanzelf met UPS bij je thuis... Gratis CC is mogelijk zoals gezegd. Aan jou de keus dus hoeveel moeite je er in wil stoppen, want ik geloof niet dat de markt heel erg gaat veranderen de komende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Saekerhett schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:13:
[...]

Nou ja, je moet er wel wat moeite voor doen ja, die kaarten komen niet vanzelf met UPS bij je thuis... Gratis CC is mogelijk zoals gezegd. Aan jou de keus dus hoeveel moeite je er in wil stoppen, want ik geloof niet dat de markt heel erg gaat veranderen de komende maanden.
Heb je natuurlijk gelijk in, dat besef ik mij ook. Maar ik ga, er wel vanuit dat de markt in 2023 toch wel beter is geworden. En in het ergste geval, ik ben in de tweede helft van 2023 klaar met mijn opleiding. Dan heb ik het financieel ook ruimer. Ik betaal eigenlijk nog liever 1700 euro voor een pre built pc dan dat ik altijd mijn telegram in de gate moet houden voor een drop.

En uiteindelijk zijn het eerste wereld problemen. Daarom kan ik het ook gewoon laten gaan. Tuurlijk een 3060ti voor de adviesprijs zou hartstikke leuk zijn. Maar het is mij de onrust niet waard. Ik ken mezelf ik ga me alleen maar ergeren als ik op NBB zit te f5'n het niet lukt, ik speciaal een cc heb aangeschaft en ik ze een dag of 3 later op marktplaats zie staan voor het dubbele.

Soms moet je jezelf ook beschermen van de buitenwereld, of dat nu tegen een virus is, of tegen onnodige stress. Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel de mensen die het er wel voor over hebben niet. Alleen het is mij de onrust/gedoe niet waard.

[ Voor 9% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 07-01-2022 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Is trouwenens LDLC ook voor NL, of moeten wij NL-ers echt focussen op NBB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:39:
LDLC levert de kaarten niet naar NL had er een in mijn winkelwagen, kreeg te zien dat hij niet naar mijn adres kon worden verstuurd. Dan moet je echt al iemand kennen met een Belgisch adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:41:
[...]

LDLC levert de kaarten niet naar NL had er een in mijn winkelwagen, kreeg te zien dat hij niet naar mijn adres kon worden verstuurd. Dan moet je echt al iemand kennen met een Belgisch adres.
Ah, helaas pindakaas. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:39:
Bij LDLC kun je prima iets bestellen en versturen naar Nederland, echter niet de FE-kaarten.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:42:
[...]

Bij LDLC kun je prima iets bestellen en versturen naar Nederland, echter niet de FE-kaarten.
Duidelijk. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:25
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Gewoon op je cc het bedrag gelijk terug storten of voor een laag besteding bedrag gaan. 250 EUR is het laagste maar het blijft een soort lening.

Het is jammer dat je cc niet op 0 euro kan zetten.

Maar ik heb ook verhalen gehoord dat iemand door cc in de schulden is gekomen. Het blijft een lening met 0% als je binnen 20 dagen terug betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-08 08:41
CarJunkyXL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:31:
[...]

in google chrome: instellingen - automatisch invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Kuunlan01 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 21:59:
[...]

in google chrome: instellingen - automatisch invullen
Gewoon wat kleins kopen bij nbb staat hij er ook in.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 13:24
Hey iedereen,

Ik heb voor een vriend 2 kaarten bij ldlc gescoord bij de drop van 06/01. Beide werden geannulleerd en ik heb niet echt een idee waarom. De klantenservice is er ook niet echt superbehulpzaam en mijn frans is niet zo goed. Maar 2 kaarten kopen was toch perfect mogelijk?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Kom je wel uit België? LDLC verzend geen FE kaarten naar Nederland.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:05:
Kom je wel uit België? LDLC verzend geen FE kaarten naar Nederland.
yep ik kom uit Belgie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Volgens mij mag je per drop slechts 1 FE bestellen en niet 2. Dat zal het (helaas) zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 15:31
Beste Tweakeraars,

Ik probeer op de EVGA website een account te maken alleen ik loop vast op het mobiele nummer dat ik moet invielen; er wordt namelijk geen code gestuurd.

Iemand een idee hoe het wel moet?

Hoor er graag van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marenti
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 17:23
Dit lijkt een goede combo deal

RTX 3070 + 750W PSU voor € 1.099,00 bij NBB

PSU zelf is te koop voor € 81,90

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 16-09 12:35
Marenti schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:04:
Dit lijkt een goede combo deal

RTX 3070 + 750W PSU voor € 1.099,00 bij NBB

PSU zelf is te koop voor € 81,90
Dan vind ik deze deal beter; https://www.notebooksbill...0+8gb+oc+v2+bundle+749643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marenti
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 17:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Lord_Dain schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:59:
[...]

Volgens mij mag je per drop slechts 1 FE bestellen en niet 2. Dat zal het (helaas) zijn denk ik.
Wel ik ging er vanuit dat het er 2 waren aangezien ik er 2 voor mezelf gekocht heb 4maand geleden. RIP 3080 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
van4658 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:59:
[...]

Wel ik ging er vanuit dat het er 2 waren aangezien ik er 2 voor mezelf gekocht heb 4maand geleden. RIP 3080 :(
Het is sowieso 2 FE per adres per leven. Dus die 2 van 4 maanden geleden was alles wat je mocht kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Postman schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:01:
[...]

Het is sowieso 2 FE per adres per leven. Dus die 2 van 4 maanden geleden was alles wat je mocht kopen.
Ja dat weet ik postman. Ik heb ze voor een vriend gekocht op zijn adres en met zijn visa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
van4658 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:02:
[...]

Ja dat weet ik postman. Ik heb ze voor een vriend gekocht op zijn adres en met zijn visa.
Met wel hetzelfde IP als voorgaande bestelling?

LDLC annuleert trouwens direct alles bij overtreden van de regels in hun ogen. Is dan niet dat ze nog 1 order laten leven.
NBB leek dit voorheen nog wel te doen, maar laatste drop kwamen ook berichten binnen dat ze nu alles annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Postman schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Met wel hetzelfde IP als voorgaande bestelling?

LDLC annuleert trouwens direct alles bij overtreden van de regels in hun ogen. Is dan niet dat ze nog 1 order laten leven.
NBB leek dit voorheen nog wel te doen, maar laatste drop kwamen ook berichten binnen dat ze nu alles annuleren.
Yep Het was hetzelfde IP adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Keesknd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:03:
Beste Tweakeraars,

Ik probeer op de EVGA website een account te maken alleen ik loop vast op het mobiele nummer dat ik moet invielen; er wordt namelijk geen code gestuurd.

Iemand een idee hoe het wel moet?

Hoor er graag van!
Er is een zoekfunctie bovenaan dit topic, zoeken op EVGA levert inderdaad idioot veel resultaten op. Toevallig weet ik dat dit afgelopen week al besproken was dus even vanaf hier lezen: UniMatrix in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Lijkt dus een kwestie van proberen en soms heb je een keer geluk/succes.

offtopic:
Het is gewoon 'Beste Tweakers' hoor ;) en je hoeft niet te beginnen met een beste of hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
van4658 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:06:
[...]

Yep Het was hetzelfde IP adres.
Dan is dit je antwoord op waarom. LDLC is van alle GPU verkopers echt de strengste (en wordt nog steeds kapot gebot, maar goed ze proberen het tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingp!n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:16
Ik heb met de laatste drop van LDLC 2 dagen terug een RTX 3080 Ti FE kunnen scoren. Ook netjes een bevestiging ontvangen op 6 januari. Helaas tot op heden nog niet de factuur ontvangen (bij een andere drop kreeg ik de volgende dag de factuur). Heb geen idee of de kaart nog wel geleverd wordt of niet. Iemand anders al wel de factuur ontvangen van LDLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Kingp!n schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:13:
Ik heb met de laatste drop van LDLC 2 dagen terug een RTX 3080 Ti FE kunnen scoren. Ook netjes een bevestiging ontvangen op 6 januari. Helaas tot op heden nog niet de factuur ontvangen (bij een andere drop kreeg ik de volgende dag de factuur). Heb geen idee of de kaart nog wel geleverd wordt of niet. Iemand anders al wel de factuur ontvangen van LDLC?
Hier ook de bevestigingen ontvangen en als ik de mail ng eens herstuurde ook dat alles in orde was.
Staat er annule bij je status op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingp!n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:16
van4658 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Hier ook de bevestigingen ontvangen en als ik de mail ng eens herstuurde ook dat alles in orde was.
Staat er annule bij je status op de site?
Thanks voor jouw reactie.
Is helaas gecancelled zie ik nu staan.
Geen idee waarom eigenlijk. Dit is de 2e bestelling dat ik ooit bij LDLC heb geplaatst. Bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colike
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-03-2024
Hier ook mijn bestelling van de 3090 geannuleerd bij LDLC .. :) Spijtig toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 15:31
Beste mensen,

De ASUS TUF 3080 V2 OC scoort overal zeer goed, ik kan hem nieuw krijgen voor: €1.549,-

Wat vinden jullie van de prijs?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Be drop!!! ALLES!

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
Ja, maar lijkt voor mij niet te werken. Website werkt perfect, alleen toevoegen aan mandje lukt niet. (3080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
Waar blijven wij Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hele site is plat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
De site werkt perfect voor mij. Alleen, zoals ik al zei, toevoegen aan mandje lukt niet, bij geen enkele kaart. Ik vraag me af of het een fake drop is voor de bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
Blijkbaar is de drop enkel en alleen voor de Fransen. Zelfs niet voor de Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 23:14
MattiVM schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:44:
Blijkbaar is de drop enkel en alleen voor de Fransen. Zelfs niet voor de Belgen.
Is dat geen discriminatie? Ik dacht dat zij verkochten aan volgende landen: France (métropolitaine), Belgique, Espagne, Italie, Luxembourg, Monaco.

Dat staat onderaan op de productpagina namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuunlan01
wat een atypische drop was dat zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
TrapShot schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:46:
[...]

Is dat geen discriminatie? Ik dacht dat zij verkochten aan volgende landen: France (métropolitaine), Belgique, Espagne, Italie, Luxembourg, Monaco.

Dat staat onderaan op de productpagina namelijk.
Klopt. Ik weet het ook niet. In de PartAlert Discord zeggen sommigen dat het enkel voor FR was. Anderen zeggen dan weer dat het gewoon een fake drop was. Nog andere hebben het over een error. En nu zeggen ze dat het een re-drop was voor de geannuleerde kaarten van donderdag... Dat heb ik eerlijkgezegd nog niet meegemaakt...

Ik weet niet van waar ze het allemaal halen en of wat ze zeggen ook correct is of niet en wie je dus nog mag geloven.

Als iemand toch een kaart heeft weten te bemachtigen bij deze drop, laat het hier dan zeker weten. Zet er misschien ook bij of je deze donderdag ook hebt meegedaan aan de drop en of die kaart toen eventueel geannuleerd geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahashii
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-07-2022
MattiVM schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:00:
[...]

Klopt. Ik weet het ook niet. In de PartAlert Discord zeggen sommigen dat het enkel voor FR was. Anderen zeggen dan weer dat het gewoon een fake drop was. Nog andere hebben het over een error. En nu zeggen ze dat het een re-drop was voor de geannuleerde kaarten van donderdag... Dat heb ik eerlijkgezegd nog niet meegemaakt...

Ik weet niet van waar ze het allemaal halen en of wat ze zeggen ook correct is of niet en wie je dus nog mag geloven.

Als iemand toch een kaart heeft weten te bemachtigen bij deze drop, laat het hier dan zeker weten. Zet er misschien ook bij of je deze donderdag ook hebt meegedaan aan de drop en of die kaart toen eventueel geannuleerd geweest is.
Ik zat aan betalen, maar zat over mijn limiet van mijn cc. Dit aangezien ik een 3080ti heb gekocht gisteren(nog niet geannuleerd).
Twee keer via mijn bank apparaat code inegeven, maar nam het niet aan.
Lijkt me een legit drop..

[ Voor 3% gewijzigd door Takahashii op 08-01-2022 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
Op de discord zijn er ook een aantal die bevestigen dat ze een kaart hebben kunnen kopen en de aankoop reeds gevalideerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
en intussen even goed een aantal wiens order geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnacondaM17xR2
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
MattiVM schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:44:
Fake drop? Is me ook niet gelukt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Keesknd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:01:
Beste mensen,

De ASUS TUF 3080 V2 OC scoort overal zeer goed, ik kan hem nieuw krijgen voor: €1.549,-

Gaat erom wat jij ervan vindt.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Beste mensen,

De prijs is nog veel te hoog. Maar ik weet niet wat je er mee gaat doen.
Er zijn op dit moment wat goedkope oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 18:04
Beste mensen,

Relatief laag vergeleken met wat ik verder zie in de huidige tijd. Mja wij kunnen het niet voor jou bepalen. Hoe graag wil je nu die kaart? Wat zijn jouw verwachtingen van de prijsontwikkelingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 18:04
Evertt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:07:
[...]

De prijs is nog veel te hoog. Maar ik weet niet wat je er mee gaat doen.
Er zijn op dit moment wat goedkope oplossing.
Aan de hoge kant mja wel te koop en ver onder de 2k..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:51:
[...]

Aan de hoge kant mja wel te koop en ver onder de 2k..
Dit is het kutte aan deze lange hoge prijzen, ik weet nog dat jij een paar maanden geleden zei toen de prijs van een 3080 van af en toe 1200 naar tegen de 1500 ging, dat je twijfelde om toch maar 1500 neer te leggen en nu zeg je onder de 2k.

Dit heb ik zelf ook, ik dacht altijd als een 3060 nog weer voor 499 te koop komt, hoef momenteel geen kaart meer, maar als ik nu een 2060 zie voor 599 denk ik al, hee koopje! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd naar de 3050, niet om te kopen, gewoon naar de prijs. Ik had op de frontpage al gepost dat ik verwacht dat de AMD 6500XT (199) in de winkels komt voor 300 en voor die prijs is hij al gespot in FR.

De RTX 3050 (249) verwacht ik voor zo'n 550 euro in de winkels. Als je videokaart is overleden en je moet een andere, maar geen budget en die komt bij de launch voor zeg eens 400 denk ik dat je niet moet twijfelen.

Ook al was dat ooit bijna de MSRP van een 3060 Ti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De 3080 12GB wordt trouwens naar verwachting deze week geïntroduceerd!

Als ik naar de MSRP van de 3080 Ti kijk dan zal die wel 999 worden? Misschien 899 om positief te blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 09-01-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Denken jullie dat de nieuwe aankomende intel GPU gaat helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:37
LootBoxSurvivor schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:17:
Nee

Het zou een klein wonder zijn als intel zijn eerste gpu een serieus alternatief is voor AMD/NVidia. Daarnaast zal intel niet direct op enorme schaal gaan produceren. Veel te risico vol. Het zou perfect zijn als ze een kleine niche markt kunnen bedienen en van daar uit verder. Als intel doorzet hebben ze misschien bij 2e of 3e generatie een echte serieuze kaart te pakken met grote productie capaciteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
Ik denk eerder dat structureel lagere crypto prijzen gaan helpen. Alles wat vraag uit de markt weg kan nemen gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
JDx schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:40:
De 3080 12GB wordt trouwens naar verwachting deze week geïntroduceerd!

Als ik naar de MSRP van de 3080 Ti kijk dan zal die wel 999 worden? Misschien 899 om positief te blijven.
Ik dacht dat die volledig geannuleerd was... moest die er toch komen, hoop ik op €850... maar die zal inderdaad wel €999 zijn vrees ik... en dan zal de gewone 3080 niet meer gemaakt worden...

Echter, de 3080 met maar 10GB voor €720... ik had toch echt wel liever minimum 12GB gehad...

Ik doe het momenteel nog met mijn GTX 1080 op een 2560x1080 (75Hz) ultrawide en zou graag mijn scherm upgraden naar een 16:9 1440p (+144Hz) scherm oftewel terug een ultrawide, maar dan 3440x1440 +144Hz. Echter vrees ik dat mijn 1080 de nieuwe games niet helemaal meer op mixed settings gaat kunnen trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MattiVM schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Ik dacht dat die volledig geannuleerd was...
https://videocardz.com/ne...announced-on-january-11th

En dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk de 10GB eruit gooien/faseren idd.

Als deze 999,- wordt, dan zou dat wel betekenen dat de 3070 Ti 16GB daar nog tussen moet en niet veel duurder kan worden dan 799,- (MSRP).

Bij het verder instorten van crypto (het wordt spannend of ETH onder de 3k duikt) komen misschien ooit de nieuwe (nooit meer de oorspronkelijke denk ik) MSRP prijzen ooit nog eens in zicht.

[ Voor 50% gewijzigd door JDx op 09-01-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Daar is nog steeds erg veel onduidelijk over. Dat hadden ze ook in de Tweakers podcast gezegd.

Ik denk dat de komende tijd de prijzen verder omhoog gaat wegens de brand bij ASML in Duitsland. Hun hebben daar toch achterstand op gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
Weer een drop maar geen succes op LDLC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
Evertt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat de komende tijd de prijzen verder omhoog gaat wegens de brand bij ASML in Duitsland. Hun hebben daar toch achterstand op gelopen.
Dat is wat jij verwacht? Want ASML levert nieuwe machines. De huidige machines staan er natuurlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 19:34
Ik heb al maanden een failing gpu(gtx 1080 5 jaar) en het lukt mij gewoon niet om via telegram botjes eentje te bemachtigen, met ps5 lukte dat wel makkelijk.

Binnenkort wil ik racingsim bouwen en heb geen GPU ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Net weer een drop voor be ?

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Dat is wat jij verwacht? Want ASML levert nieuwe machines. De huidige machines staan er natuurlijk al.
Idd, heel misschien op lange termijn, maar als er brand is bij de fabriek van elektrische scooters/fietsen wordt eten bestellen bij thuisbezorgd ook niet opeens duurder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
mustiej schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:20:
Ik heb al maanden een failing gpu(gtx 1080 5 jaar) en het lukt mij gewoon niet om via telegram botjes eentje te bemachtigen, met ps5 lukte dat wel makkelijk.

Binnenkort wil ik racingsim bouwen en heb geen GPU ervoor!
Als je een race sim wil bouwen heb je geen snelle GPU nodig een 1650 1660 voldoet hier prima.

Het is inderdaad lastig om via telegram een video kaart te kopen. Maar ooit zal het een keer lukken lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:27

Hupske

AFCA

Evertt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:34:
[...]

Als je een race sim wil bouwen heb je geen snelle GPU nodig een 1650 1660 voldoet hier prima.

Het is inderdaad lastig om via telegram een video kaart te kopen. Maar ooit zal het een keer lukken lijkt mij.
Lol je roept maar wat joh! Je weet toch helemaal niet wat voor racesim die wilt bouwen?
Mijn racesim met een Reverb G2, dat trekt mijn 6900XT toch niet best.
Andere optie is dat hij 3 schermen wilt. Kan je echt niet aankomen met een 1660. Ook op 1 scherm 2k/4K met bijv acc zal ik nooit van zijn leven met een 1660 willen spelen :/
3070-3080-3090 is toch wel de kant die je op wilt.
Wellicht alleen als je F1 speelt dat je ermee weg kan komen, maarja dat is dan ook niet echt een Sim :+

Maar inderdaad via telegram lukt het vanzelf een keer. Waarbij in principe LDLC het makkelijkst is als je een Belgisch/Frans adres hebt.
NBB is toch wel de moeilijkste. Website snel plat, maar algemeen ook kleinere voorraden waardoor het nog sneller oos is.
Af en toe raak voor een mining kaart, maar een 3090 mis ik telkens |:( die moet de 6900xt gaan vervangen. Wellicht werkt dat wat lekkerder met een G2 en acc.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Is hier toevallig een Belg die mij kan helpen met het betaalproces bij LDLC? Ik heb iemand met een Belgisch adres gevraagd of ik zijn adres mag gebruiken. Hij ging ermee akkoord. Dus ik heb een Belgisch adres, en bij LDLC lijkt het beter te doen dan bij NBB. Zeker omdat ik bij LDLC een keer een kaart in mijn winkelkarretje heb gekregen.

Ik zou graag willen weten welke betaalopties er zijn, moet ik een CC aanvragen? Voor LDLC wil ik het nog wel wagen. NBB hoor ik alleen maar slechte dingen over, dat het een brak site is en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
LootBoxSurvivor schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:53:
Is hier toevallig ...
...
Ik zou graag willen weten welke betaalopties er zijn, moet ik een CC aanvragen? Voor LDLC wil ik het nog wel wagen. NBB hoor ik alleen maar slechte dingen over, dat het een brak site is en zo.
Alleen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

LootBoxSurvivor schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:53:
Is hier toevallig een Belg die mij kan helpen met het betaalproces bij LDLC? Ik heb iemand met een Belgisch adres gevraagd of ik zijn adres mag gebruiken. Hij ging ermee akkoord. Dus ik heb een Belgisch adres, en bij LDLC lijkt het beter te doen dan bij NBB. Zeker omdat ik bij LDLC een keer een kaart in mijn winkelkarretje heb gekregen.

Zit totaal geen verschil is, tegen de hoeveelheid connecties is geen site opgewassen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Hupske schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:51:
[...]

Lol je roept maar wat joh! Je weet toch helemaal niet wat voor racesim die wilt bouwen?
Mijn racesim met een Reverb G2, dat trekt mijn 6900XT toch niet best.
Andere optie is dat hij 3 schermen wilt. Kan je echt niet aankomen met een 1660. Ook op 1 scherm 2k/4K met bijv acc zal ik nooit van zijn leven met een 1660 willen spelen :/
3070-3080-3090 is toch wel de kant die je op wilt.
Wellicht alleen als je F1 speelt dat je ermee weg kan komen, maarja dat is dan ook niet echt een Sim :+

Maar inderdaad via telegram lukt het vanzelf een keer. Waarbij in principe LDLC het makkelijkst is als je een Belgisch/Frans adres hebt.
NBB is toch wel de moeilijkste. Website snel plat, maar algemeen ook kleinere voorraden waardoor het nog sneller oos is.
Af en toe raak voor een mining kaart, maar een 3090 mis ik telkens |:( die moet de 6900xt gaan vervangen. Wellicht werkt dat wat lekkerder met een G2 en acc.
sorry had geen rekening gehouden met meerdere schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
3080 ti https://www.ldlc.com/fiche/PB70235897.html

LDLC

Edit: vrij lang in stock, moet toch iemand hier lukken!

[ Voor 34% gewijzigd door stin00 op 09-01-2022 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrapShot
Weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik krijg in geen enkele drop van de laatste dagen een kaart in mijn winkelmand, ondanks dat ik er erg snel bij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

stin00 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:22:
3080 ti https://www.ldlc.com/fiche/PB70235897.html

LDLC

Edit: vrij lang in stock, moet toch iemand hier lukken!
Was niet te doen binnen 1 min. Thanks

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 08:41
Zo te zien zijn het kaarten die ze annuleren bij mensen die niet aan de voorwaarden voldoen zoals al eerder vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

PulsatingQuasar schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:30:
Zo te zien zijn het kaarten die ze annuleren bij mensen die niet aan de voorwaarden voldoen zoals al eerder vermeld.
Waar voldoen deze dan niet aan?

Na rose e cient spin

Pagina: 1 ... 587 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord