The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ja i know, daarom heb ik ook gezegd laat maar zitten. Waar het mij omgaat is dat het gewoon een schijnveiling is. Bied hem dan gewoon met een vanaf prijs aan.Bad Brains schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 18:47:
[...]
Het winnen van een veiling op tweakers is geen verbintenis tot verkoop. Dus ja, vervelend.
Mbt de vraag waarop ik reageerde over de prijzen blijkt toch wel dat de advertenties/veilingen met lage prijzen of gewoon nep zijn ter beinvloeding of kaarten die niet in orde zijn. Uitzonderingen/gelukjes daar gelaten. Grote kans dat ik bv 1400 en misschien zelfs ietsjes meer neer leg want ben het wachten beu maar dat zal dan zijn voor een advertentie waarbij ik bv 1500 afding naar 1400. Absoluut niet bij een veiling die bij afloop opgehoogd wordt met minimaal 130 euro.
Uiteindelijk is het wel zo dat ik of weer ene heel jaar kan zitten balen dat ik maar geen kaart kan krijgen, of gewoon meer neerleggen en ervan gaan genieten. Maar dat zal dan op mijn eigen voorwaarden zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door DrGonzoR op 25-12-2021 20:27 ]
Zou ik in dit geval ook niet doen. Veiling winnen is veiling winnen. Hij kan het best afblazen natuurlijk, maar in principe kan je daar ook een minimum bedrag voor instellen natuurlijkDrGonzoR schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 17:20:
[...]
Geen idee, ik had een winnend bod op een EVGA FTW3 met 1370 euro. Krijg ik een berichtje dat ie minimaal 1500 wilt van me lol.
Overweeg wel een andere te kopen voor meer, op zich leuke aanbieding gekregen van iemand met een andere ftw3 te koop maar ik ga iig geen 1500 neerleggen voor een veiling die ik gewonnen heb voor 1370![]()
Maja
Zou de 3050 dan een betaalbare gpu worden? Laten we het hopen. Een betaalbare oplossing voor 1080p/60 fps voor nieuwe games pak ik al aan.
Dan moeten ze die net als de 6500 van AMD maar met 4GB maken, dan wil niemand ze en blijven ze goedkoop, als nu alles duur is behalve die dan gaat die gewoon weer net onder de 3060/2060 12GB zitten.MetalSonic schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:42:
https://www.techradar.com...-graphics-cards-next-year
Zou de 3050 dan een betaalbare gpu worden? Laten we het hopen. Een betaalbare oplossing voor 1080p/60 fps voor nieuwe games pak ik al aan.
Die 6600 non-XT van AMD was ook een mislukte belofte, paar tientjes goedkoper dan de XT uiteindelijk.
Denk niet dat 1 kaart het verschil kan maken, denk wel dat er een positieve omslag gaat komen in 2022, vrij snel al wel denk ik, maar misschien is het enkel hoop, nieuwe systeem bijna klaar, 3070 16GB kom maar.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Yonix schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:19:
[...]
Deze week nog een Asus TUF Gaming GeForce RTX 3090 verkocht voor € 2500.
Ben benieuwd wat de RTX 3090 Ti gaat doen. PC gaat tijdelijk 'offline' - want geen GPU - maar als de RTX 3090 Ti een beetje beschikbaar is, dan wil ik het best overwegen of er moet ergens een leuke RTX 3080 Ti opduiken.
:strip_exif()/f/image/m4DlJigXpEtbmr9vfEv6JEcB.jpg?f=fotoalbum_medium)

Nou, hij is direct leverbaar nu bij Alternate, 750 euroJDx schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:35:
Volgens GPUtracker (prijzen van LDLC) gaat de 2060 12GB tussen de 600 en 700 euro kosten
https://www.gputracker.eu..._gpu.video-memory.gb=12.0
So much for your budget card... maar goed, er is ons beloofd dat die straks veel beter leverbaar zou zijn

Maar het is niet alleen negatief nieuws, door dat deze er nu is en waarschijnlijk onder de 3060 moet blijven hebben ze de 6GB wel meteen 17% goedkoper gemaakt.
Dit zou een voorbode kunnen zijn voor de 30-serie als er meer nieuwe upgraded modellen beschikbaar komen zoals de 3080 12GB of 3070 Ti 16GB, de oude zullen toch onder de nieuwe prijs moeten blijven.
Maar ja, als die nieuwe gewoon nog duurder worden schiet niemand daar wat mee op
Wat was de winkelprijs eigenlijk?Jumpman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:29:
De nVidia GeForce RTX 3080 Ti FE daalt al in de tweedehands markt naar €1575,00.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Via de drop is die 1199 en in de "gewone" winkel 1999 (niet FE, maar Asus, MSI, etc).
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 28-12-2021 08:31 ]
€ 1199,00 en dan nog belasting en verzendkosten.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 28-12-2021 10:04 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat is een normale prijs voor een 2e handse 2070 tegenwoordig?
Vind het erger dat er FE kaarten waar sommige mensen zoals ik er 1 voor eigen gebruik wil hebben te koop staan tegen absurde prijzen.rrtan schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:08:
Schandalig dit, zelfs op V&A zijn de kaarten ziek duur. Ik dacht ik zoek naar een 2070, vind ik er een voor een ''oke'' prijsje. Stuur hem een bericht en krijg te horen dat hij er over na heeft gedacht en toch 150 bovenop wilt hebben.
hoop ook dat al die lutsers er mee blijven zitten en er een mega prijs dump komt.
Na rose e cient spin
Zelfde als wat een 3060 kost ongeveer, denk zo'n 700 euro?rrtan schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:08:
Schandalig dit, zelfs op V&A zijn de kaarten ziek duur. Ik dacht ik zoek naar een 2070, vind ik er een voor een ''oke'' prijsje. Stuur hem een bericht en krijg te horen dat hij er over na heeft gedacht en toch 150 bovenop wilt hebben.
Ja ik dacht ik geef het op, laat de 30 series maar zitten. Maar de 20 series zijn net zo moeilijk te vinden al wel als ik er een vind zijn ze ook 9 van de 10x overpriced.Nessuno schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:11:
[...]
Vind het erger dat er FE kaarten waar sommige mensen zoals ik er 1 voor eigen gebruik wil hebben te koop staan tegen absurde prijzen.
hoop ook dat al die lutsers er mee blijven zitten en er een mega prijs dump komt.
Hmm moet er nog een tegenkomen voor deze prijs haha.Zelfde als wat een 3060 kost ongeveer, denk zo'n 700 euro?
V&A bepaald de prijs nu eenmaal. Als er mensen zijn die voor 1500 een FE kaart willen scoren zijn ze in mijn ogen nog altijd 500-1000 € minder kwijt dan dat ze in de winkel te koop zijn.
Dus leer er mee leven of loop naar de winkel om het dubbel uit te geven ipv hier continue te lopen kankeren over joh ze staan voor 300€ meer op V&A dan dat ze ze bij de loterij gekocht hebben!
Kun je het niet betalen, waag je net zoals die mensen van V&A aan de loterij en scoor er daar eentje.
[ Voor 29% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 13:53 ]
*knip* laten we aardig blijvenAls je niet tegen geklaag over prijzen kan dan moet je je maar niet meer in dit topic begeven. Alles wat met ''levertijden en prijzen'' te maken heeft wordt hier besproken, dus ja er wordt soms ook geklaagd. Pak lekker je centen en laat mensen die wel voor zichzelf opzoek zijn naar een kaart af en toe klagen hier.D.Ramakers schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:21:
*knip* laten we aardig blijven
V&A bepaald de prijs nu eenmaal. Als er mensen zijn die voor 1500 een FE kaart willen scoren zijn ze in mijn ogen nog altijd 500-1000 € minder kwijt dan dat ze in de winkel te koop zijn.
Dus leer er mee leven of loop naar de winkel om het dubbel uit te geven ipv hier continue te lopen kankeren over joh ze staan voor 300€ meer op V&A dan dat ze ze bij de loterij gekocht hebben!
Kun je het niet betalen, waag je net zoals die mensen van V&A aan de loterij en scoor er daar eentje.
[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 13:54 ]
[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 13:54 ]
Ach ja, wat kan er ervan zeggen? Ik heb het geprobeerd met de bingo bij NBB. Ik heb het geprobeerd op V&A, maar daar zak toch wel het meest mijn broek van af. Als er iemand een 3070TI t.w.v. € 620 aanbied, en die vraagt dan € 1150 ex. verzenden, en ik bied dan 950 ex. verzenden en je krijgt geeneens een reactie, dan weet je dat het gewoon graaien is. Als iemand, zoals jij al zei een zakcentje wilt verdienen, dan is daar niets op tegen, maar 100% bovenop de prijs vragen is geen zakcentje meer. Bedrijven hebben een verdienmodel, vandaar de hoge prijzen. Maar tweakers die in dit spel meegaan, kaarten bestellen alleen om de zakcentjes, dan vraag ik mij af in welke wereld ik terecht ben gekomen. Misschien moet je een ander ook iets gunnen, € 300 winst maken i.p.v het maximale eruit halen voor een paar muisklikjes.D.Ramakers schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:21:
[mbr]*knip* laten we aardig blijven [/]
En daarom heb ik maar een 3070TI in de winkel gekocht. Ook € 300 te duur, maar liever uitgeven aan een goede winkel, dan aan iemand die alleen aan zijn zakcentjes denkt.
En als ik jouw V&A bekijkt, en je maakt dit soort opmerkingen (voor de mod knip), dan zal ik maar een beetje pas op de plaats maken.
https://www.megekko.nl/Co...js09_pp-50_p-1_d-list_cf-
Prijs van een MSI 3080 is helaas 1749
https://www.megekko.nl/pr...3080-TURBO-2-0-Videokaart
Dit lijkt de goedkoopste, krijg je ook een PSU
[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:15 ]
[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:15 ]
Ik lig er niet wakker van dat jij geen antwoord krijgt. Hij zal waarschijnlijk 10 andere boden hebben gekregen voor 1000+ omdat een andere 3070TI in de winkel nog 500 euries duurder is.Flex schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:48:
[...]
Ach ja, wat kan er ervan zeggen? Ik heb het geprobeerd met de bingo bij NBB. Ik heb het geprobeerd op V&A, maar daar zak toch wel het meest mijn broek van af. Als er iemand een 3070TI t.w.v. € 620 aanbied, en die vraagt dan € 1150 ex. verzenden, en ik bied dan 950 ex. verzenden en je krijgt geeneens een reactie, dan weet je dat het gewoon graaien is. Als iemand, zoals jij al zei een zakcentje wilt verdienen, dan is daar niets op tegen, maar 100% bovenop de prijs vragen is geen zakcentje meer. Bedrijven hebben een verdienmodel, vandaar de hoge prijzen. Maar tweakers die in dit spel meegaan, kaarten bestellen alleen om de zakcentjes, dan vraag ik mij af in welke wereld ik terecht ben gekomen. Misschien moet je een ander ook iets gunnen, € 300 winst maken i.p.v het maximale eruit halen voor een paar muisklikjes.
En daarom heb ik maar een 3070TI in de winkel gekocht. Ook € 300 te duur, maar liever uitgeven aan een goede winkel, dan aan iemand die alleen aan zijn zakcentjes denkt.
En als ik jouw V&A bekijkt, en je maakt dit soort opmerkingen (voor de mod knip), dan zal ik maar een beetje pas op de plaats maken.
Paar muisklikken, nou dan zal het je zelf ook wel gelukt zijn ondertussen als dat alles is. Of ben je een zuurpruim dat het jou niet lukt en een ander wel?
En waarom zou ik een pas op de plaats maken? Omdat het mij wel is gelukt met de loterij iets te winnen en dat ik er iets aan over heb gehouden?
Gebruik geen mods / bots of whatever. Gewoon normaal de Telegram app in de gaten houden en bij de eerste drop gewoon kopen.
*knip* niet op de man
[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:19 ]
[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:16 ]
[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:17 ]
Als er 100% bovenop gescalped wordt, is het natuurlijk al snel een "extreem duur luxe product". De huidige GPU gekte wordt erger gemaakt door scalpers en daar mogen mensen die voor MSRP proberen te kopen niet over klagen?
De afgelopen drops zijn binnen seconden weggescalped (ik probeer zelf een 3080Ti te bemachtingen, 1 van de minder populaire kaarten) en staan dan een paar dagen later weer op V&A voor honderden euro's extra. Soms door figuren die al hun 5e gescalpte kaart aan het slijten zijn. Elke scalper kan dat voor zichzelf goedpraten, maar ik vind dat een tweaker onwaardig, verkoop dan ook op markplaats.nl met de perikelen die daar bij horen, ipv op het "veilige" V&A.
[ Voor 192% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:25 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
[ Voor 96% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:18 ]
Jij ligt er niet wakker van, omdat jij je geld wilt tellen met al je verkopen...over hebberig gesproken. Nogmaals, misschien moet je eens aan anderen gaan denken, daar wordt je een stuk mooier mens van.D.Ramakers schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:35:
[...]
Ik lig er niet wakker van dat jij geen antwoord krijgt. Hij zal waarschijnlijk 10 andere boden hebben gekregen voor 1000+ omdat een andere 3070TI in de winkel nog 500 euries duurder is.
Paar muisklikken, nou dan zal het je zelf ook wel gelukt zijn ondertussen als dat alles is. Of ben je een zuurpruim dat het jou niet lukt en een ander wel?
En waarom zou ik een pas op de plaats maken? Omdat het mij wel is gelukt met de loterij iets te winnen en dat ik er iets aan over heb gehouden?
Gebruik geen mods / bots of whatever. Gewoon normaal de Telegram app in de gaten houden en bij de eerste drop gewoon kopen.
*knip* niet op de man
En nogmaals, ik heb 300 euro meer betaald in de winkel, en niet aan een ander die zakcentjes wilt verdienen.
ik ben op niemand jaloers, en heb zeker geen hebberige oogjes. Maar ga aub niet andere mensen de les lezen. Ik ga niet € 500 meer betalen omdat jij je 2de hobby kantklossen wilt bekostigen.
En het is be my guest!!!
[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:19 ]
Tweakers is niks meer dan een website waar anonieme mensen online komen voor verschillende dingen. De 1 voor advies over iets, de ander om snel een pricewatch te checken, en weer een ander om een tech gerelateerd nieuwsartikel te lezen. En ja sommigen dus om een product aan te bieden. Of dat nu gebruikt of ongebruikt is en tegen een "eerlijke" prijs of niet. Laten we het niet mooier proberen te maken dan het is.
Waarom zou je dan die anonieme random persoon op het internet iets moeten gunnen ? Waarom zou je dan minder geld gaan vragen dan waar de markt om roept ? Je gaat je huis nu ook niet voor 50.000 euro onder de gemiddelde vraagprijs uit je wijk op funda neer zetten omdat je iemand iets gunt toch ?
Of iemand moet nog in sprookjes geloven
koop voor maximale pegels in de winkel, koop voor wat minder op V&A of blijf lekker zonder kaart zitten
[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:22 ]
Je ziet dat de markt voor PlayStations aan het verzadigen is. En dan blijven ze er mee zitten. Verder hoofd naar beneden houden en creditcard erbij houden.
[ Voor 97% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:22 ]
Klinkt lullig maar sinds die tijd heb ik besloten om er zelf maar wat aan te verdienen als het me lukt om er 1 te kopen.
[ Voor 88% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:23 ]
Ik wil best een poging wagen:Kanarie schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:48:
[...]
Als er 100% bovenop gescalped wordt, is het natuurlijk al snel een "extreem duur luxe product". De huidige GPU gekte wordt erger gemaakt door scalpers en daar mogen mensen die voor MSRP proberen te kopen niet over klagen?
De afgelopen drops zijn binnen seconden weggescalped (ik probeer zelf een 3080Ti te bemachtingen, 1 van de minder populaire kaarten) en staan dan een paar dagen later weer op V&A voor honderden euro's extra. Soms door figuren die al hun 5e gescalpte kaart aan het slijten zijn. Elke scalper kan dat voor zichzelf goedpraten, maar ik vind dat een tweaker onwaardig, verkoop dan ook op markplaats.nl met de perikelen die daar bij horen, ipv op het "veilige" V&A.
De wereld is niet zo zwart wit als dat jij hem schetst. Dat is wel makkelijk, want dan kan je de schuld lekker duidelijk bij 1 partij leggen, de scalpers.
De realiteit is echter dat het wat grijzer is dan puur wit of zwart, de prijs van de huidige gpu's wordt veroorzaakt door tal van variabelen. Ja scalpers zijn oa deel van de oorzaak dat prijzen kunnen stijgen.
Maar in geval van GPU's, en met name de non lhr varianten, is de prijs vooral een simpele kwestie van vraag en aanbod. Er is letterlijk oneindige vraag naar non lhr gpu's.
Als een scalper de FE kaarten niet koopt, dan zijn het de miners zelf wel. Zonder scalpers, zou er nog steeds geen enkele FE kaart makkelijk te koop zijn.
Laat dat even tot je door dringen
ik herhaal : ZONDER SCALPERS ZOU ER NOG STEEDS GEEN ENKELE FE KAART MAKKELIJK TE KOOP ZIJN.
Verder vind ik je standpunt tov mensen die op zoek zijn naar winstmaximalisatie extreem hypocriet of naief, omdat het gaat om luxe producten. Wie ben jij om te bepalen dat 29% winst wel ok is, maar 3292934823% niet? Waarom zou iemand jou iets moeten gunnen, terwijl we het hebben over een product wat MSRP een minimum loon maandsalaris kost? Waarom vind jij dat jouw morele standpunten mbt verkoop van luxe producten leidend moet zijn?
Dit is hetzelfde als voor een sterren restaurant gaan liggen huilen met de melding "jullie hadden mij dit ook kunnen gunnen voor 30 euro ipv 600, dan had je nog steeds 20% winst gemaakt!"
Ik snap ergens wel wat je probeert te zeggen, maar je vergelijking is krom. Niemand koopt een huis voor de vraagprijs om hem vervolgens binnen een paar dagen voor (minimaal) 50% bovenop die prijs weer op Funda te zetten.Skybullet schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:08:
[...]
Tweakers is niks meer dan een website waar anonieme mensen online komen voor verschillende dingen. De 1 voor advies over iets, de ander om snel een pricewatch te checken, en weer een ander om een tech gerelateerd nieuwsartikel te lezen. En ja sommigen dus om een product aan te bieden. Of dat nu gebruikt of ongebruikt is en tegen een "eerlijke" prijs of niet. Laten we het niet mooier proberen te maken dan het is.
Waarom zou je dan die anonieme random persoon op het internet iets moeten gunnen ? Waarom zou je dan minder geld gaan vragen dan waar de markt om roept ? Je gaat je huis nu ook niet voor 50.000 euro onder de gemiddelde vraagprijs uit je wijk op funda neer zetten omdat je iemand iets gunt toch ?
Of iemand moet nog in sprookjes geloven
koop voor maximale pegels in de winkel, koop voor wat minder op V&A of blijf lekker zonder kaart zitten
Het gaat om de intentie. Ze kopen de kaarten om ze met winst door te verkopen en daar gebruiken er heel veel ook nog allerlei trucjes voor. Daarmee zorgen ze er ten eerste voor dat de kaarten uit handen blijven van mensen die ze wel voor zichzelf willen kopen en ten tweede willen ze over de rug van diezelfde mensen een paar honderd euro winst pakken.
Uiteindelijk moet ze het allemaal zelf weten, maar zoals ik eerder zei: pak lekker je centen en ga niet hier op het forum lopen afgeven op mensen die over je klagen. Voor zover ik heb gezien worden er geen scalpers uit de V&A bij naam genoemd, dus het geklaag gebeurt allemaal in het algemeen. Als je je dan toch aangesproken voelt zegt mij dat alleen maar dat je diep van binnen ook wel weet dat je niet helemaal juist bezig bent.
[ Voor 134% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:27 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
[ Voor 97% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:30 ]
[ Voor 97% gewijzigd door br00ky op 28-12-2021 21:30 ]
https://www.informatique...._min=&pr_max=&at529=27515
prijs is wel iets gestegen. Had eerder dit jaar een prebuild gekocht en die was ook 200 euro duurder geworden.
Gelukkig kan je als nederlander ook een 3080 AIB kopen bij LDLC die toch aanzienlijk goedkoper zijn.
Bij LDLC wel uitkijken voor de prijs als Nederlander zijnde. Ze verhogen de BTW-vrije prijs met ca. 5% zodra je inlogt met een account met Nederlands adres.Lord_Dain schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:49:
Hmm die prijzen zijn voor LHR kaarten redelijk hoog te noemen.
Gelukkig kan je als nederlander ook een 3080 AIB kopen bij LDLC die toch aanzienlijk goedkoper zijn.
Dan nog scheelt het 100-en euro's.Mr_Troy schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:50:
[...]
Bij LDLC wel uitkijken voor de prijs als Nederlander zijnde. Ze verhogen de BTW-vrije prijs met ca. 5% zodra je inlogt met een account met Nederlands adres.
Er is ook nog NBB:
https://www.notebooksbill...0+10gb+grafikkarte+727259
Gewoon een waarschuwing. Dat mensen niet opeens schrikkenLord_Dain schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:50:
[...]
Dan nog scheelt het 100-en euro's.
Er is ook nog NBB:
https://www.notebooksbill...0+10gb+grafikkarte+727259
NBB is ook wel een goede om in de gaten te houden ja. Geregeld ook lagere prijzen (ook voor AIB's) dan in NL.
Niet op voorraad.
Voor €1499, zie de openingspost van deze thread.edward2 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:43:
Levert NNB de 3090FE voor de MSRP prijs van ~€1600?
Niet op voorraad.
Dit is omdat de MSRP in Duitsland met 19% BTW is. Er komt dus nog de missende 2% BTW voor NL bij.JSTPS schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:19:
1575 euro excl verzendkosten.
Geen verwachtingen voor vandaag. Verzendingen duren altijd wel tot maandag en met oud op nieuw zullen ze wel gesloten zijn.nickvanemden schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:06:
Gok dat ze in Duitsland bij NBB vakantie hebben? Of iemand nog wat inside info over een komende drop
Weekje wachten dus.
En als mensen inside info hebben dan zullen ze die niet weg geven ben ik bang en zelf 14 tabs open hebben staan om deze aan te schaffen 🤣
https://www.ldlc.com/en/product/PB00442661.html
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Is best overpriced als je uitgaat van MSRP. Doe je dat niet dan is het wel een goede deal. Goedkoopste in NL is 1799.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:36:
Ik zoek nog een 3080 en zie dat er wat via LDLC beschikbaar is, echter weet ik niet of dit een goede deal is.![]()
Wat @Postman zegt. De prijzen zakken op dit moment niet veel verder, hooguit laag in de 1400. Wel zie je af en toe een Asus of EVGA voorbij komen, waar ik persoonlijk wat meer vertrouwen in heb qua merk.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:36:
Ik zoek nog een 3080 en zie dat er wat via LDLC beschikbaar is, echter weet ik niet of dit een goede deal is.![]()
Mocht je op dit moment iets goedkoper willen, Cyberport heeft ook wat op voorraad zo te zien.
https://www.cyberport.de/...fikkarte-2xhdmi-3xdp.html
Ik wou net de verzendkosten van deze kaart berekenen, echter krijg ik de melding dat cyberport niet levert op een NL adresPaul Hewson schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:08:
[...]
Wat @Postman zegt. De prijzen zakken op dit moment niet veel verder, hooguit laag in de 1400. Wel zie je af en toe een Asus of EVGA voorbij komen, waar ik persoonlijk wat meer vertrouwen in heb qua merk.
Mocht je op dit moment iets goedkoper willen, Cyberport heeft ook wat op voorraad zo te zien.
https://www.cyberport.de/...fikkarte-2xhdmi-3xdp.html
Dan is dat veranderd blijkbaar, heb er namelijk begin dit jaar zelf nog een processor besteld. Als je dichtbij de Duitse grens woont is een DHL-pakketstation wellicht nog een optie.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik wou net de verzendkosten van deze kaart berekenen, echter krijg ik de melding dat cyberport niet levert op een NL adres
Kunt reshipper proberen, maar is wel onverzekerd voor dat bedrag. Dus blijft risico.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik wou net de verzendkosten van deze kaart berekenen, echter krijg ik de melding dat cyberport niet levert op een NL adres
is dit een beetje betrouwbaar??

Gigabyte GeForce RTX 3080 Ti EAGLE 12GB 12 GB
https://www.g2a.com/en/gi...did=google_surfaces&id=41
[ Voor 59% gewijzigd door Bruzski op 30-12-2021 17:03 ]
nopeBruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:55:
Ik ken ze vooral van de verkoop van gamekeys. En dat is een grijze wereld. Beoordeelt u zelf maar.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:55:
Redux bood eerder deze week een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC LHR voor 1599 aan, prijs is alweer gestegen... pfff

Heb hem gemist. Vanwaar kwam de melding dat er een drop was als ik mag vragen? (en ja, ik ben al op alle telegram's die hier gepost zijn ingeschreven)maridude schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:02:
Oehhhh. Er was vanochtend een drop voor een RTX 3080 op LDLC. Helaas kreeg ik bij de aankoop een foutmelding. En na het refreshen van de pagina was het weer uitverkocht. Dit gaat nog moeilijk worden zo
Ik kreeg een melding via een Telegram groep. Ik weet niet of je hier linkjes mag delen, maar via deze site kun je je abonneren voor meldingen van een specifieke kaart: https://beneluxstockchecker.eu/platformstjoep schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:47:
[...]
Heb hem gemist. Vanwaar kwam de melding dat er een drop was als ik mag vragen? (en ja, ik ben al op alle telegram's die hier gepost zijn ingeschreven)
Thanks. Ik was blijkbaar enkel op de founders edition telgram ingeschreven.maridude schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:54:
[...]Ik kreeg een melding via een Telegram groep. Ik weet niet of je hier linkjes mag delen, maar via deze site kun je je abonneren voor meldingen van een specifieke kaart: https://beneluxstockchecker.eu/platforms
Niks binnen gekregen dus lijkt me sterk.maridude schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:02:
Oehhhh. Er was vanochtend een drop voor een RTX 3080 op LDLC. Helaas kreeg ik bij de aankoop een foutmelding. En na het refreshen van de pagina was het weer uitverkocht. Dit gaat nog moeilijk worden zo
hij had wel gelijk er was een korte drop van de:
LDLC: ASUS TUF GeForce RTX 3080 O GAMING V2 (LHR) (€1111) changed to Available (URL: https://cutt.ly/qUUZDJ2 - Shipping: BE, NL)
[ Voor 20% gewijzigd door Nessuno op 31-12-2021 14:45 . Reden: bericht aangepast. ]
Na rose e cient spin
Video kaarten doen ze alleen verzenden binnen Duitsland. Alle andere hardware kan je wel versturen naar Nederland.Bruzski schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:16:
[...]
Wow, voor deze markt is dat echt een superdeal voor die kaart.maridude schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ik heb toch echt een notificatie ontvangen vanochtend:
[Afbeelding]
Moet je je voor custom kaarten apart aanmelden op Telegram? Ik ben wel aangemeld voor dat kanaal, maar krijg blijkbaar alleen melding wanneer FE kaarten beschikbaar komen.
Misschien reageren ze wel, maar krijg je die mails ook niet?CopyCatz schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:04:
NBB is wel een waardeloze toko zeg.. heb al twee keer gemaild over het feit dat ik geen mails en dus ook geen factuur heb gekregen, maar ze reageren nergens op.

Vlak voor 2022 nog een inkopper: genoeg mensen die geen videokaart hebben gekregen maar wel mailsJDx schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:28:
[...]
Misschien reageren ze wel, maar krijg je die mails ook niet?
Iedereen een voorspoedig 2022 toegewenst.
Hey, deze heb ik ook niet binnen gekregen. Mijn laatste bericht is jou bericht daarvoor.maridude schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ik heb toch echt een notificatie ontvangen vanochtend:
[Afbeelding]
Volgens de beschrijving was de verpakking beschadigd, maar de kaart ongebruikt. Het ging dus waarschijnlijk om slechts één kaart die is teruggestuurd. Vandaar ook de lagere prijs.Nessuno schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:19:
[...]
Niks binnen gekregen dus lijkt me sterk.
hij had wel gelijk er was een korte drop van de:
LDLC: ASUS TUF GeForce RTX 3080 O GAMING V2 (LHR) (€1111) changed to Available (URL: https://cutt.ly/qUUZDJ2 - Shipping: BE, NL)
Op mijn zoektocht naar een 3080 heb ik voordelig een 3080ti kunnen bemachtigen, wellicht niet de beste en had aanvankelijk ook opstart problemen mbt aansturing van de drie displayport aansluitingen maar na een tip om primair met de hdmi aansluiting te beginnen was het gelukt.Evertt schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:48:
[...]
Video kaarten doen ze alleen verzenden binnen Duitsland. Alle andere hardware kan je wel versturen naar Nederland.
:strip_exif()/f/image/GDNXrutzc5zZWuLBOkjuy5Tn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Bruzski op 01-01-2022 15:51 ]
Het zou voor dit topic vooral handig zijn als je aan geeft hoe je er "voordelig" aan bent gekomen.Bruzski schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:25:
[...]
Op mijn zoektocht naar een 3080 heb ik voordelig een 3080ti kunnen bemachtigen, wellicht niet de beste en had aanvankelijk ook opstart problemen mbt aansturing van de drie displayport aansluitingen maar na een tip om primair met de hdmi aansluiting te beginnen was het gelukt.
[Afbeelding]
Verkeerde quote?Bruzski schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:25:
[...]
Op mijn zoektocht naar een 3080 heb ik voordelig een 3080ti kunnen bemachtigen, wellicht niet de beste en had aanvankelijk ook opstart problemen mbt aansturing van de drie displayport aansluitingen maar na een tip om primair met de hdmi aansluiting te beginnen was het gelukt.
[Afbeelding]
EVGA RTX 3090 Ti Kingpin might cost more than original Kingpin
https://videocardz.com/ne...l-12-pin-power-connectorsBy introducing dual 12-pin power connectors, the card could theoretically consume up to 1275W of power, which is a massive upgrade with nearly 750W more power than a potential 3x 8-pin configuration (max 525W).
Ze zijn echt hun verstand verloren zo lijkt het. Dit zal tevens ook deels de requierment worden bij de 40xx kaarten, die geruchten waren er al.JDx schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:21:
Voor als je een videokaart zoekt, maar ook een verwarming
EVGA RTX 3090 Ti Kingpin might cost more than original Kingpin
[...]
https://videocardz.com/ne...l-12-pin-power-connectors
Ik zie dit ook vaak bij de Desktop Aankoopadviezen. Dat mensen voordelig aan een kaart komen. Maar hoe dan? Ik heb het idee dat ik de enige ben die een varken is en serieus overweeg om een 1500 euro kostende kaart bij Azerty te kopen omdat ik echt geen idee heb hoe ik anders aan een kaart kom. FE heb ik ook zelden tot nooit geluk mee.Bruzski schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:25:
[...]
Op mijn zoektocht naar een 3080 heb ik voordelig een 3080ti kunnen bemachtigen
https://www.notebooksbill...+phoenix+v2+bundle+747280Asus GeForce RTX 3060 12GB Phoenix V2 Bundle
inkl. ASUS ROG Delta Core Gaming Headset + ASUS ROG Metal Stand Headset Halter
edit: specificatie van bundle
[ Voor 26% gewijzigd door bubske4 op 03-01-2022 10:41 ]
Hier het tijdschema van CES op 4 januari 2022:
- 16:00u - AMD (geruchten 64/65(XT) GPU)
- 17:00u - Nvidia (geruchten 90Ti en wellicht nog andere GPU)
- 18:00u - Intel (wellicht eindelijk de GPU aankondiging)
De notification is nog steeds actief zie ik, sinds 17 november 2020
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Hoe is je dat gelukt dan? Want had het eigenlijk al opgegeven een tijd geleden, net weer geprobeerd, maar geen SMS. Tel ingegeven: 0031 123456789UniMatrix schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:36:
Na veel prutsen met niet ontvangen SMS codes is het me gelukt om een account aan te maken bij EVGA EU op het mailadres waarmee ik ooit in de wachtrij ben gaan staan voor een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING voor E. 729,-.
De notification is nog steeds actief zie ik, sinds 17 november 2020
+31 612345678Flex schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:05:
[...]
Hoe is je dat gelukt dan? Want had het eigenlijk al opgegeven een tijd geleden, net weer geprobeerd, maar geen SMS. Tel ingegeven: 0031 123456789
Bij gebruik landcode moet je sowieso de nul weglaten.
Maar de afgelopen weken heb ik van de 10 pogingen hooguit 2 a 3 keer een SMS gehad (en te laat of gemist).
Ook bij inloggen werd weer een SMS code gevraagd, maar die code kwam gelukkig ook per mail.
Ik lees toch af en toe dat iemand zo'n kaart kan kopen, dus wat maakt het uit dacht ik.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
+31 612345678 had ik dus ook al een paar keer geprobeerd, maar geen SMS. Denk dat het systeem een beetje buggy is, zal het nog een paar keer blijven proberen.UniMatrix schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:09:
[...]
+31 612345678
Bij gebruik landcode moet je sowieso de nul weglaten.
Maar de afgelopen weken heb ik van de 10 pogingen hooguit 2 a 3 keer een SMS gehad (en te laat of gemist).
Ook bij inloggen werd weer een SMS code gevraagd, maar die code kwam gelukkig ook per mail.
Ik lees toch af en toe dat iemand zo'n kaart kan kopen, dus wat maakt het uit dacht ik.
Dank je wel.
Voordelig is een relatief begrip. Heb zelf een RTX 3080 ASUS tuf voor 1399 bij Coolblue kunnen kopen. Een van de meest voordelige prijzen van afgelopen maand buiten de FE. Als je het geld hebt gewoon kopen en van genieten. Ik verwacht totaal geen price drops komende jaren. Er is opgerote schaal geld gedrukt met inflatie nu. Dat wordt alleen maar meer. Spanningen tussen Taiwan en China gaan na de Olympische spelen weer oplopen. Alle sectoren hebben tekort aan grondstoffen. Erhereum heeft voor de zoveelste keer hun proof of stake uitgesteld. Etc etc.grote_oever schreef op maandag 3 januari 2022 @ 06:59:
[...]
Ik zie dit ook vaak bij de Desktop Aankoopadviezen. Dat mensen voordelig aan een kaart komen. Maar hoe dan? Ik heb het idee dat ik de enige ben die een varken is en serieus overweeg om een 1500 euro kostende kaart bij Azerty te kopen omdat ik echt geen idee heb hoe ik anders aan een kaart kom. FE heb ik ook zelden tot nooit geluk mee.
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00454442.html
Is dit dan een ouder of minder model waardoor deze wat goedkoper is?Paul Hewson schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:15:
Relatief gunstig geprijsde 3080, KFA2 GeForce RTX 3080 SG (1-Click OC) LHR
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00454442.html
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik denk eerder onbekend maakt onbemind wat betreft qua merk. Was gisteren ook 2 uur op voorraad en ik had het niet eens direct opgemerkt.Guillome schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:52:
[...]
Is dit dan een ouder of minder model waardoor deze wat goedkoper is?
KFA2/Galax is best een grote speler (voornamelijk in Azië etc) net als bijv Colorful.Paul Hewson schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:53:
[...]
Ik denk eerder onbekend maakt onbemind wat betreft qua merk. Was gisteren ook 2 uur op voorraad en ik had het niet eens direct opgemerkt.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00473493.html
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ging er om dat toen ik het bericht plaatste dat de kaart op voorraad wasGuillome schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:06:
Is dit dan niet een logischere keuze vanwege dat het een wat bekender merk is? En watergekoeld?
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00473493.html
Ah zo! Thanks. Afgezien daarvan is EVGA dacht ik wel een prima merk toch?Paul Hewson schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:10:
[...]
Ging er om dat toen ik het bericht plaatste dat de kaart op voorraad wasAangezien beide nu niet op voorraad zijn heb je weinig te kiezen.
JaGuillome schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:20:
[...]
Ah zo! Thanks. Afgezien daarvan is EVGA dacht ik wel een prima merk toch?
KFA ook wel, kennen we hier in Europa niet zo volgens mij.Guillome schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:20:
[...]
Ah zo! Thanks. Afgezien daarvan is EVGA dacht ik wel een prima merk toch?
Dat ie nog even beschikbaar was komt ook wel omdat het niet een bedrag is wat je zo even aftikt omdat het goedkoop is. Als je al lang op zoek bent denk je waarschijnlijk, ja toch 1300 euro, voor 1500 heb ik die ik wil.
https://www.ebay.nl/itm/203755280936
Wel betrouwbaar denk ik.
Ook 1600 incl verzendingLibbz schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:26:
Ja NL is superduur. Eigenlijk standaard wel 100/200 euro duurder dan buitenland. Ik zag deze op ebay:
https://www.ebay.nl/itm/203755280936
Wel betrouwbaar denk ik.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |