Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Ook wel hulde voor Nvidia om niet de prijzen op te schroeven..cfeijt schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:38:
Hier ook net de bevestiging binnen "Auftragsbestätigung" (3080ti)
Erg blij na meer dan een jaar te zitten proberen om een GPU te kopen voor MSRP
[ Voor 100% gewijzigd door ScreamGT op 23-12-2021 13:16 ]
Hier op kantoor ook hetzelfde, waarschijnlijk is er iets in de backend over zijn baard gegaan omdat het zo druk was vanmorgen en zijn er geen bestelbevestigingen verstuurd.CopyCatz schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:52:
Status: versandabwicklung! Nog geen enkele mail maar hij wordt verzonden wooot!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Héél begrijpelijkcfeijt schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:38:
Hier ook net de bevestiging binnen "Auftragsbestätigung" (3080ti)
Erg blij na meer dan een jaar te zitten proberen om een GPU te kopen voor MSRP
Nou moet ik wel zeggen dat ik de MSRP van de 3080ti en 3090 voor wat ze bieden (op gebied van gaming dan) wel érg hoog vind ten opzichte van de 3080. Kwam rond launch neer op 70% duurder voor 5-7% meer performance dacht ik, maar dat is een andere discussie denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 20-12-2021 15:54 ]
100% mee eens, maar in de huidige markt is het alsnog een dikke deal!Brutal1ty schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:54:
[...]
Héél begrijpelijk![]()
![]()
Nou moet ik wel zeggen dat ik de MSRP van de 3080ti en 3090 voor wat ze bieden (op gebied van gaming dan) wel érg hoog vind ten opzichte van de 3080. Kwam rond launch neer op 70% duurder voor 5-7% meer performance dacht ik, maar dat is een andere discussie denk ik
3080 is ook de kaart die ik graag had gekocht maar ben alsnog blij dat ik er nu iig een heb kunnen scoren (die niet meteen op de V&A beland).
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
De 80TI en 90 kon ik ondanks de MSRP voor mezelf toch niet te verantwoorden, had de TI een split second in m'n winkelwagen, maar toch maar weer verwijderd.cfeijt schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:11:
[...]
100% mee eens, maar in de huidige markt is het alsnog een dikke deal!
3080 is ook de kaart die ik graag had gekocht maar ben alsnog blij dat ik er nu iig een heb kunnen scoren (die niet meteen op de V&A beland).
Uiteindelijk op de 3080 uitgekomen, maar had ook genoegen genomen met een kaart eronder.
PSU onlangs als geupgrade van 550 naar 750, dus kom maar door met die kaart
Pfff dat je daar nog over nadenkt tijdens het bestellen en hem dan ook nog uit je winkelwagentje verwijdert! Voor mij is het gewoon pakken wat ik pakken kan (tot nu toe niksProzpect schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:01:
[...]
De 80TI en 90 kon ik ondanks de MSRP voor mezelf toch niet te verantwoorden, had de TI een split second in m'n winkelwagen, maar toch maar weer verwijderd.
Uiteindelijk op de 3080 uitgekomen, maar had ook genoegen genomen met een kaart eronder.
PSU onlangs als geupgrade van 550 naar 750, dus kom maar door met die kaart
ik kan het ook niet zo goed aanzien al die FE's bij vraag & aanbod ongeopend zo vanuit Duitsland, ik ben toch echt van plan om deze zelf te gaan gebruiken.SantinoNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:16:
[...]
Pfff dat je daar nog over nadenkt tijdens het bestellen en hem dan ook nog uit je winkelwagentje verwijdert! Voor mij is het gewoon pakken wat ik pakken kan (tot nu toe niks). Ik betaal liever MSRP voor een 3090, terwijl ik dan eigenlijk een overkill kaart heb, dan dat ik extra geld aan scalpers betaal.
Zit wel nog met m'n 1660 Super, maar daar ga ik ook niet de hoofdprijs voor vragen denk ik.
Zo denk ik er inmiddels ook over.SantinoNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:16:
[...]
Pfff dat je daar nog over nadenkt tijdens het bestellen en hem dan ook nog uit je winkelwagentje verwijdert! Voor mij is het gewoon pakken wat ik pakken kan (tot nu toe niks). Ik betaal liever MSRP voor een 3090, terwijl ik dan eigenlijk een overkill kaart heb, dan dat ik extra geld aan scalpers betaal.
Had die 3090 in mn mandje en kwam tot het laatste punt. (Controle gegevens )Toen poef mandje leeg en weg bestelling.
Na rose e cient spin
Had het gevoel dat ik er bijna was.
3800x - x470 - 32gb 3600mhz cl16 - 3080ti FE - 850 watt Corsair - 2x lg 27gn850
Helaas nog steeds niets. Vrees dat ik grote pech heb.Kuunlan01 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:15:
De andere gelukkigen van de meest recente ldlc drop hun kaart reeds ontvangen? Chronopost..
Hopelijk morgen nieuwe drop & opnieuw proberen

Vrees dat de FE drops voor dit jaar wel geweest zijn nu.AnacondaM17xR2 schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:45:
[...]
Helaas nog steeds niets. Vrees dat ik grote pech heb.
Hopelijk morgen nieuwe drop & opnieuw proberen
dit had ik bij de 3080, 3080 TI en de 3090.Evertt schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:24:
Ik was bij de 3090 verder bij cc gegevens ingevuld en daarna mandje leeg.
Had het gevoel dat ik er bijna was.
Misch nog 1 drop maar dan via LDCD waar wij Nederlanders niets aan hebben.Postman schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:12:
[...]
Vrees dat de FE drops voor dit jaar wel geweest zijn nu.
Verwacht NBB niet meer dit jaar.
Na rose e cient spin
En de verzendbevestiging ontvangen.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
En hier ook voor een 3080
En dat met maar 3 keer proberen, als ik zo dit forum lees heb ik enorm veel geluk gehad.
Veel succes voor de andere zoekenden, ik hoop voor jullie dat er dit jaar nog een drop komt.
[ Voor 32% gewijzigd door Sandertjuuuh op 21-12-2021 11:40 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ik zou even contact opnemen met UPS uit voorzorgKxxxa2 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:11:
Dag lieve mensen, met veel blijdschap keek ik zojuist naar mijn mail en zag dat NBB mijn bestelling voor de 3080 heeft geaccepteerd en verzonden. Ik keek naar het track en trace nummer die ik van UPS heb gekregen en daarin staat besmetting: NL + Stad. Hierin is echter niet mijn adres te bekennen. Iets om mij zorgen over te maken?
Neen.Kxxxa2 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:11:
Dag lieve mensen, met veel blijdschap keek ik zojuist naar mijn mail en zag dat NBB mijn bestelling voor de 3080 heeft geaccepteerd en verzonden. Ik keek naar het track en trace nummer die ik van UPS heb gekregen en daarin staat besmetting: NL + Stad. Hierin is echter niet mijn adres te bekennen. Iets om mij zorgen over te maken?
Ligt eraan wat voor soort ''besmetting'' het is en hoe je tegenover bepaalde vaccinaties staat.Kxxxa2 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:11:
Dag lieve mensen, met veel blijdschap keek ik zojuist naar mijn mail en zag dat NBB mijn bestelling voor de 3080 heeft geaccepteerd en verzonden. Ik keek naar het track en trace nummer die ik van UPS heb gekregen en daarin staat bestemming: NL + Stad. Hierin is echter niet mijn adres te bekennen. Iets om mij zorgen over te maken?
Wat zijn mensen snel, had het gelijk 20 seconden van het posten gewijzigd en toch heeft iemand me erop betraptraoulkt90 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:16:
[...]
Ligt eraan wat voor soort ''besmetting'' het is en hoe je tegenover bepaalde vaccinaties staat.
juiste antivirus gebruikenraoulkt90 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:16:
[...]
Ligt eraan wat voor soort ''besmetting'' het is en hoe je tegenover bepaalde vaccinaties staat.
Nee, heb dit wel vaker met UPS-pakketten gehad. Je adresgegevens zijn bekend en je kunt je kaart gewoon binnenkort verwachtenKxxxa2 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:11:
Dag lieve mensen, met veel blijdschap keek ik zojuist naar mijn mail en zag dat NBB mijn bestelling voor de 3080 heeft geaccepteerd en verzonden. Ik keek naar het track en trace nummer die ik van UPS heb gekregen en daarin staat bestemming: NL + Stad. Hierin is echter niet mijn adres te bekennen. Iets om mij zorgen over te maken?
Iedereen wacht op een drop zeker
Winkelprijzen blijven rampzalig, zo rond september was de sweetspot van dit jaar denk ik.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
my 2ct is dat de prijs binnen nu en 2 weken zo'n 10% dalen
Als dat gebeurt stijgen ze daarna weer met 15% want dan zijn er weer genoeg verkochtLibbz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:03:
Ik zien u onwijs veel stilstaande voorraad. Dus ik denk dat nu veel partijen, vooral nederlandse, te hoog zitten met de prijs. Er worden iig geen kaarten als kerstcadeautjes besteld.
my 2ct is dat de prijs binnen nu en 2 weken zo'n 10% dalen
Iemand enig idee wanneer zoiets weer komt?
https://www.ldlc.com/fiche/PB00441026.html
Toch €350 goedkoper dan in NL.
Edit: gaat om MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR
[ Voor 11% gewijzigd door Sean N op 21-12-2021 16:15 ]
Als je doelt op de FE kaarten (tegen MSRP prijzen) dan hangt het af of je in België of Nederland woont. Ik kan deze kaarten alleen bij NBB scoren omdat ik in NL woon bijvoorbeeld en zij hebben nogal een random patroon van drops... Maar er is een spreadsheet waarop je 'iets' van een patroon kan herkennen, sort of (zie topicstart). Maar die van maandag bijvoorbeeld was compleet randomInverted_World schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:11:
Fuuu open ik dit topic in de verschrikkelijke zoektocht naar 3090's voor mijn werk (3D rendering) zie ik dat ik net een 3090 drop heb gemist, voor een fatsoenlijke prijs...
Iemand enig idee wanneer zoiets weer komt?

Als je het nog niet hebt gedaan meld je iig aan bij de discord/telegram groepen van PartAlert. Anders maak je écht geen schijn van kans. Wederom even zoeken in dit topic. Geen idee of ze momenteel nieuwe leden accepteren of niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 21-12-2021 16:16 ]
Yes klopt 3090FE, of eigenlijk uberhaupt 3090's voor normale prijzen (lees minder dan 2400 eur p/s o.i.d).Brutal1ty schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:15:
[...]
Als je doelt op de FE kaarten (tegen MSRP prijzen) dan hangt het af of je in België of Nederland woont. Ik kan deze kaarten alleen bij NBB scoren omdat ik in NL woon bijvoorbeeld en zij hebben nogal een random patroon van drops... Maar er is een spreadsheet waarop je 'iets' van een patroon kan herkennen, sort of (zie topicstart). Maar die van maandag bijvoorbeeld was compleet random![]()
Als je het nog niet hebt gedaan meld je iig aan bij de discord/telegram groepen van PartAlert. Anders maak je écht geen schijn van kans. Wederom even zoeken in dit topic. Geen idee of ze momenteel nieuwe leden accepteren of niet.
Sowieso houd ik het in de gaten via de nvidia website voor de 3090ti als ie komt.
Met de partalert groep, bedoel je dan FE PartAlert Talk Deutschland?
Ik woon overigens in NL.
In de topic start staan alle linkjesInverted_World schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:19:
[...]
Yes klopt 3090FE, of eigenlijk uberhaupt 3090's voor normale prijzen (lees minder dan 2400 eur p/s o.i.d).
Sowieso houd ik het in de gaten via de nvidia website voor de 3090ti als ie komt.
Ik woon overigens in NL.
90Ti verwacht ik geen FE van.Inverted_World schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:19:
[...]
Yes klopt 3090FE, of eigenlijk uberhaupt 3090's voor normale prijzen (lees minder dan 2400 eur p/s o.i.d).
Ik woon overigens in NL.
Je hebt verder gewoon een FE PartAlert, deze toont alle FE in EU (dus ook Scan en LDLC).
Ik heb gisteren via de Spyder telegram groep een 3080 weten te bemachtigen bij NBB.Inverted_World schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:19:
[...]
Ik woon overigens in NL.
Alvast een account aanmaken daar en adresgegevens inladen. Dan is het een kwestie van goed geluk.
Voor mij valt de kerst 2 dagen eerder. 23e komt de UPSanta aankloppen. Fingers crossed!
klikkerdeklik :+
Postman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:22:
[...]
90Ti verwacht ik geen FE van.
Je hebt verder gewoon een FE PartAlert, deze toont alle FE in EU (dus ook Scan en LDLC).
Super, thanks guys!nickvanemden schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:21:
[...]
In de topic start staan alle linkjes

[ Voor 188% gewijzigd door JDx op 21-12-2021 17:21 ]
Hij is binnen! Nog een dagje eerder zelfs…UPSkapa schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:22:
[...]
Ik heb gisteren via de Spyder telegram groep een 3080 weten te bemachtigen bij NBB.
Alvast een account aanmaken daar en adresgegevens inladen. Dan is het een kwestie van goed geluk.
Voor mij valt de kerst 2 dagen eerder. 23e komt de UPSanta aankloppen. Fingers crossed!
Succes aan iedereen met de jacht!
klikkerdeklik :+
Heb de 3080Ti betaald, zonder NBB account. En kan de status niet zien. Maandag had ik een email gekregen dat de order is ontvangen. Maar verder geen communicatie.
Helaas pindakaas?
Als je nu nog geen “ Auftragsbestätigung” hebt gehad ben ik er bang voor.Bartje1983 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:05:
Dan ga ik er een beetje vanuit dat ik geen kaart krijg.
Heb de 3080Ti betaald, zonder NBB account. En kan de status niet zien. Maandag had ik een email gekregen dat de order is ontvangen. Maar verder geen communicatie.
Helaas pindakaas?
Mvg
Het is wel jammer dat ze de reservering op je credit card niet los laten.D.Ramakers schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:10:
[...]
Als je nu nog geen “ Auftragsbestätigung” hebt gehad ben ik er bang voor.
Mvg
if(!awesome){awesome=true;}
[ Voor 81% gewijzigd door Intergalactic op 22-12-2021 11:55 ]
Dat is natuurlijk een andere dienst.EraYaN schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:12:
[...]
Het is wel jammer dat ze de reservering op je credit card niet los laten.
Geen communicatie is order cancel idd. Zelfs /met/ account krijg je geen email met annulering update. Dat zie je alleen op de site in klant bestel overzicht.Bartje1983 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:05:
Helaas pindakaas?
Hier was er één maandag besteld en gisteren bezorgd. Het gaat snel, zeker met de drukte bij de bezorgers.andrevanduin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:07:
Mijn 3080ti is ook net bezorgd. Toch een dag eerder dan UPS zelf had opgegeven. Maandag gekocht en woensdag in huis vanuit Duitsland toch wel netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-12-2021 12:21 ]
Zo das wel enorm vlot haha. Ik had donderdag verwacht en dat had ik al vrij snel gevonden zeker in verband met de drukte inderdaad.Jumpman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:21:
[...]
Hier was er één maandag besteld en gisteren bezorgd. Het gaat snel, zeker met de drukte bij de bezorgers.
Je hebt wel een e-mailadres moeten invullen tijdens de bestelling, neem ik aan? Als je met dat e-mailadres alsnog een account aanmaakt zou je een eventuele bestelling moeten zien staan, lijkt me. Of heb je dat geprobeerd?Bartje1983 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:05:
Helaas pindakaas?
Ok ok, was alleen om aan te geven dat je bij een beperkt budget al een serie terug moet, np.JDx schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:15:
[mbr] Hou het ontopic, deze kaart valt niet binnen deze discussie [/]
Verwijderd
https://www.update.nl/msi...te&utm_campaign=affiliate
EDIT uitverkocht al.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2021 13:28 ]
Ik heb Ziggo, maar wél de NBB mails ontvangen. Dit moet echt bij hen liggen of doordat het systeem er (waarschijnlijk?) weer half uit was geknald...CopyCatz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:45:
Nou, 3080 TI is binnen van NBB, maar van een leien dakje ging het zeker niet.. Geen enkele mail binnen van NBB, UPS werd uitgesteld en zou morgen komen maar staat opeens nu voor de deur. Was blij dat ik thuis was.. Heb al 2x een mail naar NBB gestuurd wat er aan de hand is met de mail, want nu heb ik dus geen factuur.. Zijn er toevallig meer mensen met Ziggo die geen mail binnen krijgen van ze? Er zit niks in de spambox..

(voor de mensen die bang zijn dat er weer iemand is die deze FE voor hoge prijzen gaat doorverkopen; nee, ik ga mijn stokoude gtx 780 vervangen
Heb je je adres correct ingevuld?ColdHand [NL] schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:03:
Ik lijk ook de gelukkige te zijn die afgelopen maandag bij NBB een 3080 heeft weten te bemachtigen. Ik heb een Auftragbestätigung ontvangen. Nu lees ik hier dat verschillende Tweakers de GPU al hebben gekregen. Ik heb zelf tot op heden nog geen verzendmelding gezien. Op mijn Auftragbestätigung staat een verwachte leverdatum tussen 27.12.21 en 30.12.21. Stond dit bij jullie ook zo weergegeven?
(voor de mensen die bang zijn dat er weer iemand is die deze FE voor hoge prijzen gaat doorverkopen; nee, ik ga mijn stokoude gtx 780 vervangen)
Zo niet, neem even contact op met de klantenservice.
[ Voor 3% gewijzigd door Kraakmand op 22-12-2021 20:23 ]
Bij mij stond er inderdaad ook een verwachte leverdatum tussen 27.12.21 en 30.12.21 maar ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje dat de kaart verzonden was.ColdHand [NL] schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:03:
Ik lijk ook de gelukkige te zijn die afgelopen maandag bij NBB een 3080 heeft weten te bemachtigen. Ik heb een Auftragbestätigung ontvangen. Nu lees ik hier dat verschillende Tweakers de GPU al hebben gekregen. Ik heb zelf tot op heden nog geen verzendmelding gezien. Op mijn Auftragbestätigung staat een verwachte leverdatum tussen 27.12.21 en 30.12.21. Stond dit bij jullie ook zo weergegeven?
(voor de mensen die bang zijn dat er weer iemand is die deze FE voor hoge prijzen gaat doorverkopen; nee, ik ga mijn stokoude gtx 780 vervangen)
Ging bij mij wat vreemd... kwam neer op eind dit jaar tot uiterlijk 3 januari ofzo. Kreeg einde van de dag verzendbevestiging. Toen zou hij de 23ste komen, maar hij stond vanmiddag ineens voor m'n deurColdHand [NL] schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:03:
Bij mij had het 2weken geduurd als ik het me correct herinner.Bartje1983 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:05:
Helaas pindakaas?
Zou nog nie alle hoop verliezen.
Eventueel chatten met hen, maar je moet wel duits kunnen spreken. En copy-paste van google translate leek niet te werken voor mij.
Gelukkig kon ik het nog wel uitgelegd krijgen
Veel sterkte met de stress en veel plezier als je hem binnen hebt
Adres heb ik gecontroleerd en staat goed.Kraakmand schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:22:
[...]
Heb je je adres correct ingevuld? Dan ga
Dat is goed om te weten.andrevanduin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:30:
[...]
Bij mij stond er inderdaad ook een verwachte leverdatum tussen 27.12.21 en 30.12.21 maar ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje dat de kaart verzonden was.
Dat geeft inderdaad aan dat het niet altijd vlekkeloos loopt. Maar geeft mij weer wat hoopBrutal1ty schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:41:
[...]
Ging bij mij wat vreemd... kwam neer op eind dit jaar tot uiterlijk 3 januari ofzo. Kreeg einde van de dag verzendbevestiging. Toen zou hij de 23ste komen, maar hij stond vanmiddag ineens voor m'n deur
Dan ga ik op basis van jullie reacties toch maar eens in mijn beste Duits de klantenservice benaderen.
Neem even contact op met klantenservice, bij mij leek het adres ook goed te staan, maar werd maar niet verzonden. Vanmiddag contact gehad en zojuist verzonden. Dus het loont om even via de chat contact op te nemen.Kraakmand schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:22:
[...]
Heb je je adres correct ingevuld?
een heel gedoe met de tracking, de kaart is intussen zogezegd 3 keer geleverd

Anyway, aanhoudend LDLC gestalkt, Chronopost gestalkt, leveringsdispuut opgesteld, lame excuses, druk, geen tijd, black friday, eindejaardrukte, ze zijn allemaal voorbij gekomen.
Aangezien ik maar weinig hoop had op effectieve levering heb ik bij de LDLC drop van 10 december een 3080ti op de kop kunnen tikken, hier ging het gelukkig wel goed. Bij levering schuift die koerier een mail onder mijn neus 'of ik dat verloren pakket toch echt niet gekregen heb ( Niet dus) en of ik dat kon uitschrijven en handtekenen op die mail; wat ik dan ook gedaan heb.
Vandaag (6 weken later) eindelijk mail van LDLC dat dispuut in mijn voordeel uitdraait en chronopost effectief het pakket "kwijt" is. 3 opties: refund cash, refund in credits op hun website of herverzenden. Ik heb voor herverzenden gekozen. Hoe ze dat dan praktisch gaan doen weet ik niet maar het lijkt dat ik een pre order op de volgende drop heb.
Ik ben niet echt hoopvol maar wel benieuwd!
Intussen is de 3080ti de woonkamer aan het verwarmen/terugverdienen
Dank u
Nu niet meer.MetalSonic schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:05:
Euh jongens, dit is het "levertijden en prijzen" topic, ik heb even in de afgelopen 10 posts gekeken maar ik zag nauwelijks reacties die overeenkomen met de topic titel.
pech gehad dus, had echt gehoopt op nog een drop bij LDLC ook.Nessuno schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:18:
[...]
Misch nog 1 drop maar dan via LDCD waar wij Nederlanders niets aan hebben.
Verwacht NBB niet meer dit jaar.
Dan kon ik opnieuw proberen.
Het lijkt er niet op dat ik nog mijn bestelling van de 10ste december drop ga ontvangen...
*loud cry*
Het staat vol met die kaarten op MP en V&A, dat zakt nog wel verder.Jumpman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:29:
De nVidia GeForce RTX 3080 Ti FE daalt al in de tweedehands markt naar €1575,00.
Ik heb vanochtend ook via de chat contact gezocht en de kaart is inmiddels verzonden. Wat het probleem was blijft een raadsel, maar dat maakt nu ook niet meer uitmarkgtl schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:28:
[...]
Neem even contact op met klantenservice, bij mij leek het adres ook goed te staan, maar werd maar niet verzonden. Vanmiddag contact gehad en zojuist verzonden. Dus het loont om even via de chat contact op te nemen.
ik herinner mij dat de 3080 kaarten heel kort voor introductie prijs te koop waren op moment van hun release..
Beste Tweakers, niet te geloven.... ik heb geen enkele verzendbevestiging gekregen en ook geen tracking gegevens van CP. Stond net diezelfde koerier die die 3080ti leverde aan de deur; hier een pakket voor uKuunlan01 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:31:
Zoals ik hier eerder schreef had ik bij de LDLC drop van 11 november een 3070ti kunnen kopen.
een heel gedoe met de tracking, de kaart is intussen zogezegd 3 keer geleverd .....
Vandaag (6 weken later) eindelijk mail van LDLC dat dispuut in mijn voordeel uitdraait en chronopost effectief het pakket "kwijt" is. 3 opties: refund cash, refund in credits op hun website of herverzenden. Ik heb voor herverzenden gekozen. Hoe ze dat dan praktisch gaan doen weet ik niet maar het lijkt dat ik een pre order op de volgende drop heb.
Ik ben niet echt hoopvol maar wel benieuwd!
stond effectief op mijn naam, tracking nr ken ik niet.
zowaar, de herverzending van de verloren 3070ti!!
cp... they did it again... Dus als er iemand een 3070ti wil, ik heb 1 te veel nu

Als ik een notification ontvang (van telegram stockchecker), lukt me niet om aan te schaffen. Als ik aangegeven link volg, zie ik het uitverkocht bij Amazon.es, amazon.de en NBB! Hoe doen jullie dit?
Het inschrijven bij NBB lukt me ook niet btw.
Die meldingen van Amazon zijn vaak 1 stuks (warehouse of nieuw) en worden direct opgepikt door bots, daar aan beginnen is echt jezelf nodeloos frustreren.aotholland schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:46:
Beste mensen,
Als ik een notification ontvang (van telegram stockchecker), lukt me niet om aan te schaffen. Als ik aangegeven link volg, zie ik het uitverkocht bij Amazon.es, amazon.de en NBB! Hoe doen jullie dit?
Het inschrijven bij NBB lukt me ook niet btw.
NBB inschrijven is niet moeilijk, welke website zit je op? Je weet dat NBB niet die Belgische bank is maar een afkorting
Okay, heel frustrerend idd...Postman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:10:
[...]
Die meldingen van Amazon zijn vaak 1 stuks (warehouse of nieuw) en worden direct opgepikt door bots, daar aan beginnen is echt jezelf nodeloos frustreren.
NBB inschrijven is niet moeilijk, welke website zit je op? Je weet dat NBB niet die Belgische bank is maar een afkorting
Bedoel je dan dat ik moet focussen op NBB?
https://www.notebooksbill...o/anmelden/regis/register
Dit is de link waar ik probeer in te schrijven. Krijg geen bevestiging mail
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Dat denk ik wel. De vraag blijft onverminderd groot en die paar kaarten die er nu zijn raken wel weer op. En bij een volgende drop herhaalt het zich.sjirafje schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:01:
Er staan inmiddels veel 30 series kaarten op VA. Ik ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk verkocht worden voor de prijzen die gevraagd worden.
Ik zit me trouwens wel eens af te vragen wat mijn MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio (non LHR) nu waard zou zijn. Vorig jaar rond deze tijd bij Azerty gekocht voor 519 euro. Wat gokken jullie?
Haha sowieso €1000+Saekerhett schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:26:
[...]
Dat denk ik wel. De vraag blijft onverminderd groot en die paar kaarten die er nu zijn raken wel weer op. En bij een volgende drop herhaalt het zich.
Ik zit me trouwens wel eens af te vragen wat mijn MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio (non LHR) nu waard zou zijn. Vorig jaar rond deze tijd bij Azerty gekocht voor 519 euro. Wat gokken jullie?
Dat zal er een beetje vanaf hangen of er binnenkort weer nieuwe drops komen en of V&A tegen die tijd al leeg verkocht is of niet. Als er nog een enkele tientallen kaarten bij komen, dan gaan er ook vast wel een paar jongens voor het snelle geld door de prijs met een honderdje of wat te laten zakken. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat nvidia een containerschip met 3000 serie kaarten lost en dat ze er lekker mee blijven zitten.sjirafje schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:01:
Er staan inmiddels veel 30 series kaarten op VA. Ik ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk verkocht worden voor de prijzen die gevraagd worden.
Na dit topic een tijd gevolgd te hebben ben ik er wel achter dat het mij niet gaat lukken een 3080ti/3090 te scoren. Als er al een keer iets bij NBB beschikbaar komt, dan ben ik net met de hond wandelen, naar de wc, aan het eten, noem maar op. En als ik er al een beschikbaar zie komen op de site, dan is de site zo verrot traag dat ik niets meer kan doen tot het moment dat alles uitverkocht is.
Dus jammer en helaas, de komende maanden zit ik het nog even uit. We gaan het wel zien. Veel succes aan de mensen die er hier nog eentje willen scoren.
Y'24
De vraag naar 3070 Ti en 3080 Ti is niet zo groot en die zijn dan ook het makkelijkst te scoren bij de FE drops met als gevolg vele aanbieders die zich rijk rekenen.Saekerhett schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:26:
[...]
Dat denk ik wel. De vraag blijft onverminderd groot en die paar kaarten die er nu zijn raken wel weer op. En bij een volgende drop herhaalt het zich.
Komt omdat er geen verschil in hashrate is tussen de FE en de aftermarket. Een 3070 FE doet het nog beter dan de 3070 Ti qua Ethereum mining.PP_Sound schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:23:
[...]
De vraag naar 3070 Ti en 3080 Ti is niet zo groot en die zijn dan ook het makkelijkst te scoren bij de FE drops met als gevolg vele aanbieders die zich rijk rekenen.
En de winkelprijs van de 3080 Ti ligt het dichtst bij die van de drop. Heeft niet veel nut om daar achteraan te jagen, dus blijven ze liggen. Zou de 3080 Ti ook laten liggen als ik die in de drop kon krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door JDx op 23-12-2021 22:04 ]
Als je in NL woont zou ik me focussen op NBB. Soms komt er nog iets bij andere winkels voorbij, kun je zoals de 3090 vorige week bij CB gezellig samen met 400 andere mensen wachten op de annulering omdat ze er maar 5 in voorraad haddenaotholland schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:59:
[...]
Okay, heel frustrerend idd...
Bedoel je dan dat ik moet focussen op NBB?
https://www.notebooksbill...o/anmelden/regis/register
Dit is de link waar ik probeer in te schrijven. Krijg geen bevestiging mail
Betreffende registratie NBB: ik stuur je even een privé bericht hierover. Dus niet dat mensen denken dat er niet op gereageerd is
Deze week nog een Asus TUF Gaming GeForce RTX 3090 verkocht voor € 2500.sjirafje schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:01:
Ben benieuwd wat de RTX 3090 Ti gaat doen. PC gaat tijdelijk 'offline' - want geen GPU - maar als de RTX 3090 Ti een beetje beschikbaar is, dan wil ik het best overwegen of er moet ergens een leuke RTX 3080 Ti opduiken.
https://www.cdiscount.com...ve.html?idOffre=911124813
€654 voor een 3060, zie ze 2de hands voor 700/800
nvm uitverkocht
[ Voor 5% gewijzigd door nickvanemden op 24-12-2021 09:41 ]
Tijdens een drop wel.ScreamGT schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:57:
Is het zo dat je na aankoop van een GPU via NBB maar één keer iets kan bestellen op een creditcard? Maatje van mij zoekt namelijk ook nog een 3070 en een paar mensen helpen hem daarmee, inclusief ikzelf. Maar dat heeft natuurlijk weinig zin als ik niets in bestelling kan zetten.
We blijven de pricewatch in de gaten houden
Hey Tweakers,AnacondaM17xR2 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:12:
[...]
pech gehad dus, had echt gehoopt op nog een drop bij LDLC ook.
Dan kon ik opnieuw proberen.
Het lijkt er niet op dat ik nog mijn bestelling van de 10ste december drop ga ontvangen...![]()
![]()
![]()
*loud cry*
wou even laten weten dat het alsnog is goed gekomen.
Deze werd gisteren rond 16u15 bij mijn buren geleverd !
Eind goed al goed! Fijne feestdagen gewenst
:strip_exif()/f/image/8ApErRQEqu3ybWmTmIS8vjNO.jpg?f=fotoalbum_large)
valt me op dat je in bijna alle post focus legt op mining. zijn ook mensen die hun GPU voor andere dingen gebruiken. zoals gaming.JDx schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:01:
[...]
Komt omdat er geen verschil in hashrate is tussen de FE en de aftermarket. Een 3070 FE doet het nog beter dan de 3070 Ti qua Ethereum mining.
En de winkelprijs van de 3080 Ti ligt het dichtst bij die van de drop. Heeft niet veel nut om daar achteraan te jagen, dus blijven ze liggen. Zou de 3080 Ti ook laten liggen als ik die in de drop kon krijgen.
Omdat dat de reden is voor de hoge prijzen. Maakt niet uit waar ik, jij of anderen het voor gebruiken.tja schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:27:
[...]
valt me op dat je in bijna alle post focus legt op mining. zijn ook mensen die hun GPU voor andere dingen gebruiken. zoals gaming.
Zit sinds vanmorgen 06:00 al PUBG te spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 24-12-2021 11:29 ]
maar niet het forum daarvoor.
start een forum over "Geforce RTX 30xx mining en hoge prijzen GPU".
[ Voor 41% gewijzigd door br00ky op 24-12-2021 12:44 ]
Verwijderd
Volgende drop mocht je weer een kaart kopen maar dan een andere dan de eerste keer.
Een 3e kaart is niet meer mogelijk. Dan moet je nieuw account, adres en Cc hebben.
Verwijderd
Ik heb het wel over ldlc. In het forum topic hier staat 2 skus per huishoudenHupske schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:36:
Is toch altijd al zo geweest dat je maar 1 kaart per drop kon kopen daar?
Volgende drop mocht je weer een kaart kopen maar dan een andere dan de eerste keer.
Een 3e kaart is niet meer mogelijk. Dan moet je nieuw account, adres en Cc hebben.
Want ik ken wel iemand die al eens tijdens een drop 2 verschillende ski’s succesvol kon bestellen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2021 19:41 ]
NBB 1 sku per drop. Iedere drop weer.
Verwijderd
Bedankt. Snap dan wel niet waarom sommige mensen wel 2 verschillende skus in 1 drop kunnen bestellen en effectief geleverd zien. Dan volgt ldlc zijn eigen regeltjes…Hupske schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:56:
Ik heb het ook over LDLC. 1 sku per drop en verschillend. 2 in totaal.
NBB 1 sku per drop. Iedere drop weer.
Ldlc is gewoon per huishouden max 2 items uit de 30xx reeks en verschillend. Dus bv 3080 en 3070. Mag in 1 drop of in twee. Maar je gaat dus nooit meer dan 2 kaarten kunnen kopen tenzij je probeert op ander adres met ander Cc.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:58:
[...]
Bedankt. Snap dan wel niet waarom sommige mensen wel 2 verschillende skus in 1 drop kunnen bestellen en effectief geleverd zien. Dan volgt ldlc zijn eigen regeltjes…
LDLC is gewoon random annulatie zonder reden wat dan ook door hun oversell. Ze halen er wat bots uit, ze halen er wat dubbel orders uit en dan gaan ze nog wat random cancel doen. Als je geluk hebt mag je zelfs nog een ID leveren ook, alsof dat LIGIT is met GDPR!!!! Er zit geen logica in heel die rot winkel keten. En service is ook steeds standaard met antwoord. max2 etc blabla.... Alsof je daar ooit iets anders zou kopen. Helaas zit je voor BE met NVidia FE vast aan die **** Ik heb order in september met GSM (moest ik ID leveren) ik doe nu laatste drop weer mee en bestel een andere type gewoon cancel. Vraag je reden waarom cancel, krijg je standaard zinnetje 2 / huishouden.... duh dit was mijn 2de. moeilijk tellen 1 .... 2 ....AnacondaM17xR2 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:05:
[...]
Ldlc is gewoon per huishouden max 2 items uit de 30xx reeks en verschillend. Dus bv 3080 en 3070. Mag in 1 drop of in twee. Maar je gaat dus nooit meer dan 2 kaarten kunnen kopen tenzij je probeert op ander adres met ander Cc.
hier wat info over hun service ***
I confirm the cancellation of your order and remind you that we mention on the article sheets that due to the high demand on these products, the quantity is limited to one piece per GPU model and per household.
You can see this new status on your customer area. Your bank account will not be debited for the amount of your order. Indeed, the debit will only take place when the package is shipped.
I remain at your disposal for any further information.
als ik dan antwoord dat dit gewoon mijn 2de order was
Unfortunately, I am not able to reactivate your order.
I confirm that you have not been debited, if a reserve appears on your account it will be automatically lifted by your bank, I reassure you.
I wish you a good end of day !
gewoon stelletje

en btw die debit is er idd niet, maar wel een reservatie van 30 dagen
[ Voor 30% gewijzigd door d3x op 25-12-2021 14:59 ]
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Geen idee, ik had een winnend bod op een EVGA FTW3 met 1370 euro. Krijg ik een berichtje dat ie minimaal 1500 wilt van me lol.sjirafje schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:01:
Overweeg wel een andere te kopen voor meer, op zich leuke aanbieding gekregen van iemand met een andere ftw3 te koop maar ik ga iig geen 1500 neerleggen voor een veiling die ik gewonnen heb voor 1370

Maja
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |