Mij is het dus ook gelukt na de vele tips hier! Ik hoop ook echt dat die binnenkomt. Aan alle andere: veel succes nog!
Weet iemand hoe lang het normaal duurt totdat je bestelling bevestigd (of geannuleerd) wordt? Mijn hart kan dit echt niet aan
Ik was er rap bij voor de 3070 ti, maar toen moest ik een extra 3dsecure-wachtwoord invullen voor mijn creditcard. Vergeten natuurlijk 
3x verkeerd ingevuld, terug naar winkel en nu krijg ik meldingen dat ik al iets besteld heb. Hopelijk blijft die melding niet hangen

3x verkeerd ingevuld, terug naar winkel en nu krijg ik meldingen dat ik al iets besteld heb. Hopelijk blijft die melding niet hangen
[ Voor 33% gewijzigd door koen092 op 26-10-2021 11:58 ]
Ik kreeg binnen een paar minuten een bevestigingsmail.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7zryswCckowxlUoRO1SaWuKX.png?f=user_large)
Je weet het pas echt zeker op het moment dat je die kaart in je handen hebtmijosa2 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:58:
[Afbeelding]
3060TI ook gedropt. Da's lang geleden haha
Wel gek dat de vorkasse bot geen alarm sloeg, zat gelukkig al op de site om te bestellenstin00 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:05:
3060 TI was direct weg. Vorkasse lijkt weer terug, dus dit was 'm weer voor nu
Hoe zie je nou precies dat vorkasse weer terug is?stin00 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:05:
3060 TI was direct weg. Vorkasse lijkt weer terug, dus dit was 'm weer voor nu
Ik hoopte stiekem ook dat dit sneller zou gaan..Tjona100 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 00:22:
[...]
True, ik heb een notify lopen die dateert van 21 september 2020 en de uitnodiging voor bestellen (nog niet) gehad.
Evga has a long way to go.
Dan maar de non-lhr 3070 toch gaan verkopen aan een miner en zelf maar een 3080ti scoren ofzo.
Spannend!
[ Voor 95% gewijzigd door YBH op 26-10-2021 12:34 ]
3060 Ti is betaald. Maar hoeveel kans dat het dan daadwerkelijk gelukt is?
Bijzonder veel kans.Socket 1337 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:08:
3060 Ti is betaald. Maar hoeveel kans dat het dan daadwerkelijk gelukt is?
Er waren wel erg veel beschikbaar denk ik, als je kijkt tussen mijn bestelnummer en die van YBH zijn er in een paar minuten tijd 4668 producten verkocht. Daar zullen wel erg veel kaarten tussen gezeten hebben...
Zet zetten Vorkasse nu alleen uit voor Nvidia kaarten, je kan 'normale' producten nog bestellen met Vorkasse en Klarna.. ze hebben de site aangepast, de Vorkasse bot is dus nutteloos
[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 26-10-2021 12:13 ]
Ah vandaar, dat is jammer! is weer wat extra tijd om voor te bereiden zo'n melding. Naja tis gelukt dus ik ben allang meer dan gelukkigstin00 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:12:
Zet zetten Vorkasse nu alleen uit voor Nvidia kaarten, je kan 'normale' producten nog bestellen met Vorkasse en Klarna.. ze hebben de site aangepast, de Vorkasse bot is dus nutteloos
Heel raar, ik kreeg continue de melding dat ik al een actie-artikel had gekocht, terwijl ik deze drop nog niets had aangeschaft. Uiteindelijk wel via mobiel een bestelling kunnen plaatsen, maar kreeg toen de melding dat er een fout met de CC is. Nu zie ik toch een Vielen dank-mailtje voor de 3080 Ti. Deze zal dan wel geannuleerd worden, denk ik.
Wel verdorie! Niet verwacht dat dat zou lukken. Bij iemand bekend of ik deze redelijk zou kunnen ruilen voor 3060ti + bijbetaling?
:fill(white):strip_exif()/f/image/TzDZxvr8AxbhkexjboTLPLrn.png?f=user_large)
3070 nu beschikbaar: https://www.notebooksbill...0+founders+edition+700587
die actie melding heb ik ook steeds... gvd weeeeer misDegrader schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:14:
Heel raar, ik kreeg continue de melding dat ik al een actie-artikel had gekocht, terwijl ik deze drop nog niets had aangeschaft. Uiteindelijk wel via mobiel een bestelling kunnen plaatsen, maar kreeg toen de melding dat er een fout met de CC is. Nu zie ik toch een Vielen dank-mailtje voor de 3080 Ti. Deze zal dan wel geannuleerd worden, denk ik.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Was jij eerder met bestellen?mijosa2 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:10:
Er waren wel erg veel beschikbaar denk ik, als je kijkt tussen mijn bestelnummer en die van YBH zijn er in een paar minuten tijd 4668 producten verkocht. Daar zullen wel erg veel kaarten tussen gezeten hebben...
Jawel, maar ik had de 3070ti gekocht (zie boven). Het is wel feest vandaag, bijna alle modellen komen langs zeg.
Ja dat is het lastige, wacht ik nog even en hopen op een RTX 3060 TI/3070/3080 drop of ga ik voor de 3070 TI / 3080 TImijosa2 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
Jawel, maar ik had de 3070ti gekocht (zie boven). Het is wel feest vandaag, bijna alle modellen komen langs zeg.
Wel irritant dat je zonder creditcard niet kan bestellen...
hoe kan ik mijn creditcard alvast registreren , ik had er net 1 in me winkelmandje maar voordat ik mijn betaling had afgerond was die er al weer uit.
Volgens mij kan dat alleen door iets te kopen
De helpdesk zei dat je eerst iets moest kopen daar.Rick1998 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:26:
hoe kan ik mijn creditcard alvast registreren , ik had er net 1 in me winkelmandje maar voordat ik mijn betaling had afgerond was die er al weer uit.
Dus dat is best waardeloos.
Was weer een prettige FE drop.
Leuk feitje:
3070: Time in stock (NVIDIA API)
2 minutes and 30 seconds
3090: Time in stock (NVIDIA API)
1 minutes and 26 seconds
3060ti: Time in stock (NVIDIA API)
2 minutes and 21 seconds
3080ti: Time in stock (NVIDIA API)
11 minutes and 7 seconds
3070ti: Time in stock (NVIDIA API)
3 minutes and 27 seconds
Leuk feitje:
2 minutes and 30 seconds
1 minutes and 26 seconds
2 minutes and 21 seconds
11 minutes and 7 seconds
3 minutes and 27 seconds
Nou een paar euro voor een usb kabeltje ofzo kan er wel af, als je daarmee honderden bespaard op de kaart zelf. Ze proberen het daar zo eerlijk mogelijk te maken denk ik, daarom hebben ze nu ook de vorkasse aangepast. Dat is op zich wel te prijzen, maar nog beter zou 1 bestelling per creditcard zijn.
Ik heb m'n creditcard niet voor geregistreerd maar was toch snel genoeg voor een 3070.
Had liever een 3070ti of een 3080ti gehad maar mag niet klagen. Alhoewel de 3080ti wel een beetje prijzig is lijkt me?
Had liever een 3070ti of een 3080ti gehad maar mag niet klagen. Alhoewel de 3080ti wel een beetje prijzig is lijkt me?
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 26-10-2021 12:31 ]
Dit geeft maar weer aan dat de 3080 Ti waardeloze value for money is.TryPleX schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:28:
Leuk feitje:
2 minutes and 30 seconds
1 minutes and 26 seconds
2 minutes and 21 seconds
11 minutes and 7 seconds
3 minutes and 27 seconds
Kan je niet met Klarna betalen dan? Heb geen CC namelijk.
NopeRwallet schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:31:
Kan je niet met Klarna betalen dan? Heb geen CC namelijk.
Ik wil mijn 3070ti wel met je ruilenNopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:30:
Ik heb m'n creditcard niet voor geregistreerd maar was toch snel genoeg voor een 3070.
Misschien een domme vraag, maar waarom wil je liever een 3070 dan een 3070ti?
Interessanter voor minenNopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
[...]
Misschien een domme vraag, maar waarom wil je liever een 3070 dan een 3070ti?
Bedankt voor het aanbod maar sla voor nu af. Mocht ik me bedenken in de komende 2 dagen dan laat ik het wel weten via pm.
top!Nopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:35:
[...]
Bedankt voor het aanbod maar sla voor nu af. Mocht ik me bedenken in de komende 2 dagen dan laat ik het wel weten via pm.
Twee keer raak en twee keer een melding dat de betaling met credit card niet kon worden afgerond en dat met een CC waarmee ik al eerder iets heb kunnen bestellen. Echt jammer
!
/f/image/gdLgE0keZxe1wYY23TZTu5sa.png?f=fotoalbum_large)
Zo dichtbij een upgrade, mijn 970 is echt aan vervanging toe
. Als je iets hebt weten te bemachtigen en je wil er van af, dan hoor ik het graag.
/f/image/gdLgE0keZxe1wYY23TZTu5sa.png?f=fotoalbum_large)
Zo dichtbij een upgrade, mijn 970 is echt aan vervanging toe
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Mocht die weg zijn dan ben ik tot hetzelfde bereidNopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:35:
[...]
Helaas geen 3080 vandaag. And the search continues...
Ben blij dat het veel medetweakers wel gelukt is om hun gewenste model te bestellen!
Ben blij dat het veel medetweakers wel gelukt is om hun gewenste model te bestellen!
Nog even duimen hoor, zolang er nog geen verzendbevestiging is..adjepatatje2 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:40:
Helaas geen 3080 vandaag. And the search continues...
Maar de 3070 zal toch niet beter minen dan een 3070ti? De ti is daarnaast maar 100 euro duurder?BHStar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Mocht die weg zijn dan ben ik tot hetzelfde bereid. Of voor iemand anders, die en 3070 of 3060ti heeft weten te bemachtigen.
Deze heb ik ook, dus dat is mooi. Nu maar hopen dat het allemaal goed komt.mijosa2 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:58:
[Afbeelding]
Beste Mensen,
Weet iemand waarom ik niet met mijn Cc kan betalen op NBB.
Krijg de melding dat betaling met cc niet mogelijk is. Probeer een ander betaal optie die er eigenlijk niet is.
Bvd
Krijg de melding dat betaling met cc niet mogelijk is. Probeer een ander betaal optie die er eigenlijk niet is.
Bvd
Volgens mij is de 3070ti FE altijd de LHR versie (lanceerdatum June 10, 2021) terwijl de 3070 FE nog steeds de normale (niet-LHR) versie is. Vandaar hun voorkeuren...
3060ti en 3070 zijn niet-LHR. Daarom efficiënter om mee te minen. Niet dat ik alleen mine, maar dat doe ik wel wanneer ik m'n PC niet gebruik om m'n woonkamer warm te houden. Daarnaast game ik graag, maar hoef ik niet het beste van het beste. Ik probeer echter al een half jaar een kaart te krijgen met een drop dus ik heb de 3070ti besteld toen het kon, omdat dat het eerste is wat ik in een half jaar kon bemachtigenNopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:42:
[...]
Maar de 3070 zal toch niet beter minen dan een 3070ti? De ti is daarnaast maar 100 euro duurder?
[ Voor 7% gewijzigd door BHStar op 26-10-2021 12:47 ]
Ik kreeg een soortgelijke melding, terwijl ik daarvoor een uurtje eerder nog wat heb besteld bij NBB met dezelfde CC.Rockyzee schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:46:
Beste Mensen,
Bvd
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Kan van alles zijn? Limiet? CC verouderd? Probeer eens een ander product te bestellen en anders even contact opnemen met je bank.Rockyzee schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:46:
Beste Mensen,
Bvd
Misschien houd hij je IP-adres bij. Ik had hetzelfde probleem namelijk!Degrader schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:14:
*knip* nu is het wel even klaar
[ Voor 82% gewijzigd door br00ky op 26-10-2021 18:56 ]
Ik was ook te laat met gegevens invullen
Had graag een 3060ti gehad. 3060 ook prima maar is er natuurlijk niet
Hoe zit het eigenlijk met die amazon pay, word je dan doorgestuurd naar je amazon account en kan je dan ideal doen oid?
Heb wel creditcard hoor, maar als dat sneller zou zijn...

Hoe zit het eigenlijk met die amazon pay, word je dan doorgestuurd naar je amazon account en kan je dan ideal doen oid?
[ Voor 5% gewijzigd door Expendable op 26-10-2021 12:55 . Reden: Foutje ]
Op een 3060 kun je lang wachten. Hiervan is geen FE editieExpendable schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:53:
Ik was ook te laat met gegevens invullenHad graag een 3060ti gehad. 3060 ook prima maar niet gedropt.
Amazon pay werkt ook niet voor Nvidia kaarten, echt alleen een directe CC werkt.Expendable schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:53:
Ik was ook te laat met gegevens invullenHad graag een 3060ti gehad. 3060 ook prima maar niet gedropt.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk... Haha.karakedi schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:54:
[...]
Op een 3060 kun je lang wachten. Hiervan is geen FE editie
@stin00
Check, alleen creditcard als optie dus, dank, hoef ik volgende keer geen tijd te verspillen met kiezen.
Ik moet zeggen dat ik de keuze niet eens kreeg, er stond alleen CC. Het kan zijn dat als de keus er wel staat de videokaart alweer weg is, maar dat weet ik niet zeker. Wel weet ik dat ze geregeld alles omgooien, vroeger kon je bijvoorbeeld ook met Klarna bestellen. CC-gegevens bij de hand houden is wel handig in ieder geval.Expendable schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:56:
[...]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk... Haha.
@stin00
Check, alleen creditcard als optie dus, dank, hoef ik volgende keer geen tijd te verspillen met kiezen.
Je krijgt een Amazon pay optie te zien als de optie via Creditcard mislukt. Als je vervolgens Amazon Pay kiest kan je echter geen betaalmethode + verzending kiezen waardoor je nooit kan bestellen en vastloopt.BHStar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:59:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de keuze niet eens kreeg, er stond alleen CC. Het kan zijn dat als de keus er wel staat de videokaart alweer weg is, maar dat weet ik niet zeker. Wel weet ik dat ze geregeld alles omgooien, vroeger kon je bijvoorbeeld ook met Klarna bestellen. CC-gegevens bij de hand houden is wel handig in ieder geval.
Vrijwel het hele jaar is alleen credit card een betaal optie geweest en dit zal waarschijnlijk ook zo blijven.
Dit was de eerste keer dat ik op tijd op de pagina van NBB was, daarvoor dacht ik toch te langzaam te zijn. Was nu gewoon te laat omdat ik geen account had klaar staan dus eigen fout. Alleen kaart was zeker nog bestelbaar en kreeg direct de keuze uit CC of amazon pay.stin00 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
Je krijgt een Amazon pay optie te zien als de optie via Creditcard mislukt. Als je vervolgens Amazon Pay kiest kan je echter geen betaalmethode + verzending kiezen waardoor je nooit kan bestellen en vastloopt.
Vrijwel het hele jaar is alleen credit card een betaal optie geweest en dit zal waarschijnlijk ook zo blijven.
hier ook de creditcard is not available as payment method, vervolgens de error over een actie artikel.Degrader schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:14:
Ik kreeg voorheen ook elke keer de Amazon-pay optie te zien zonder CC te hebben geprobeerd. Alleen deze keer was dat niet, en deze keer had ik 'm wel, vandaar m'n vorige conclusie.stin00 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
Je krijgt een Amazon pay optie te zien als de optie via Creditcard mislukt. Als je vervolgens Amazon Pay kiest kan je echter geen betaalmethode + verzending kiezen waardoor je nooit kan bestellen en vastloopt.
Is bij jullie de status nu ook "In Bearbeitung" ?
Bij mij ook inderdaad. Maar ik ben er niet heel druk mee bezig. Weet iemand hoelang het normaliter duurt voor de kaart binnenkomt?Socket 1337 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:22:
Is bij jullie de status nu ook "In Bearbeitung" ?
Helaas is de vorkasseQueue Telegram ook na 1 drop achterhaald. Het lijkt erop dat vorkasse vanaf nu enkel wordt uitgeschakeld voor de kaarten zelf (en dus niet te controleren valt vóór de drop).
Gaat vrij rap, normaliter binnen twee dagen in huis.BHStar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:25:
[...]
Bij mij ook inderdaad. Maar ik ben er niet heel druk mee bezig. Weet iemand hoelang het normaliter duurt voor de kaart binnenkomt?
Alles is ok. Keek net in mijn mailbox waar ik wel een bevestiging heb ontvangen...heel vreemdYBH schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Kan van alles zijn? Limiet? CC verouderd? Probeer eens een ander product te bestellen en anders even contact opnemen met je bank.
Optijd op geen bot melding en dus een drop gemist. Houd het dan nooit op?

Bij de beschrijving van de RTX 3070 Ti FE lees ik het volgende:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FRdMSaEcPJsn0IHX6hp1vEPx.jpg?f=user_large)
Is dit een nieuwe policy van NBB?
Ik dacht namelijk dat je per drop een kaart kon bestellen, ongeacht eerdere bestellingen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FRdMSaEcPJsn0IHX6hp1vEPx.jpg?f=user_large)
Ik dacht namelijk dat je per drop een kaart kon bestellen, ongeacht eerdere bestellingen.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat er de vorige keer specifiek stond 1 item per bestelling. Zover ik weet stond er altijd al 1 per huishouden (wat ze dus opvatten als per bestelling?). Maarja dat is wat ik mij hiervan herinner. Hoor graag wat anderen denken/wetenTrapShot schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:17:
[Afbeelding]
Hmm, drop misgelopen. Ach, geen ramp. Komt wel.
Vind ik alleen maar beter.TrapShot schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:17:
[Afbeelding]
Geprobeerd een 3070 te bestellen. Gegevens ingevuld etc, maar kreeg uiteindelijk de melding dat het product niet (meer) op voorraad was.
De 3060 Ti was echt direct weg. Ik kreeg de melding binnen op Telegram, klikte op de link naar NBB en direct al de melding dat het product niet op voorraad is.
De 3060 Ti was echt direct weg. Ik kreeg de melding binnen op Telegram, klikte op de link naar NBB en direct al de melding dat het product niet op voorraad is.
Heeft iemand al een definitieve bestelbevestiging dat de FE order is aangenomen?
Ik heb in december bij de launch een 3060Ti FE kunnen bestellen bij LDLC. Ik zou toch wel graag proberen om een 3070Ti, 3080 of zelfs een 3080Ti te bestellen. Kan dit?
Ik zie 1 kaart per huishouden, maar gaat die regel zo ver terug?
Voor zover ik weet ging die regel over NBB, niet LDLC. Ik neem aan dat die administraties niet met elkaar gekoppeld zijn.napata schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:03:
Ik heb in december bij de launch een 3060Ti FE kunnen bestellen bij LDLC. Ik zou toch wel graag proberen om een 3070Ti, 3080 of zelfs een 3080Ti te bestellen. Kan dit?
Je kan hier twee kaarten per huishouden bestellen van ander type dus niet dezelfde.napata schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:03:
Dit kan je teruglezen in de topicstart.napata schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:03:
Heb vooralsnog alleen de eerste mail ontvangen.krablander schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:50:
Heeft iemand al een definitieve bestelbevestiging dat de FE order is aangenomen?
Hier ook alleen de eerste mail ontvangen.Nopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Heb vooralsnog alleen de eerste mail ontvangen.
Bij mijn bestellingen zie ik de status: "USTID Fehler" iemand enige idee wat dit betekend?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bk0YPRNmFWrnQvXggvTqhqAU.png?f=user_large)
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Waarschijnlijk dat je ID gaat moeten bezorgen?Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:36:
[...]
Hier ook alleen de eerste mail ontvangen.
Bij mijn bestellingen zie ik de status: "USTID Fehler" iemand enige idee wat dit betekend?
[Afbeelding]
Link is meestal 2 seconden voor echte stock online is daar.lordsnow schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:36:
Geprobeerd een 3070 te bestellen. Gegevens ingevuld etc, maar kreeg uiteindelijk de melding dat het product niet (meer) op voorraad was.
Probeer ook altijd via DE link. Die heeft bijna vrijwel direct stock.
Dat is het duitse VAT nummer, iets met belasting dus.Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:36:
[...]
Hier ook alleen de eerste mail ontvangen.
[Afbeelding]
En de prijs in je screenshot lijkt ook niet te kloppen, lijkt wel of de belasting er niet bij opgeteld is...?
Heb het inmiddels gevonden inderdaad. Het is een zakelijke aankoop, en ik miste 1 cijfer in mijn BTW nummer. Zojuist maar even aangepast, en een mailtje erachteraan gestuurd. Hopelijk geen annulering...Nopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:45:
[...]
Dat is het duitse VAT nummer, iets met belasting dus.
En de prijs in je screenshot lijkt ook niet te kloppen, lijkt wel of de belasting er niet bij opgeteld is...?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Zojuist is de status van de bestelde 3060 Ti naar “geannuleerd” verandert op de NBB website. Meerdere mensen waarvan de bestelling geannuleerd is?
Probeerde het op mn mobiel bij 3 van de drops. Kwam steeds wel in het mandje, maar ergens onderweg bij uitchecken op verschillende momenten toch misluk elke keer. Was al ingelogd en cc staat in het systeem. Laadtijden in de browser waren vaak heel traag. Zou het aan de mobiele browser hebben gelegen of hadden mensen op PC hier ook last van en kwam er wat geluk bij kijken? Klikte meteen zodra telegram melding gaf.TryPleX schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:28:
Leuk feitje:
2 minutes and 30 seconds
1 minutes and 26 seconds
2 minutes and 21 seconds
11 minutes and 7 seconds
3 minutes and 27 seconds
Sinterklaas wil bier !
Uit interesse, had je daar al eerder een kaart besteld en ontvangen het aflopen jaar?krablander schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:27:
Zojuist is de status van de bestelde 3060 Ti naar “geannuleerd” verandert op de NBB website. Meerdere mensen waarvan de bestelling geannuleerd is?
Dat is vervelend! Bij mij is de status op "Versandabwicklung" komen te staan en ik heb de factuur in pdf in mijn mail ontvangen.krablander schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:27:
Heb daar in het verleden wel vaker een FE besteld, al is dat inmiddels half jaar geleden.Nopheros schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:46:
[...]
Uit interesse, had je daar al eerder een kaart besteld en ontvangen het aflopen jaar?
Blijkbaar hebben ze hun policy inderdaad aangepast van 1 FE kaart per account om cryptominers en scalpers te weren.
Bij NBB mag je normaal 1 kaart bestellen van elk type op je account en adres. (en 1 per drop)
Elke dubbele bestelling zorgt voor cancels. Soms is het ook gewoon dat er teveel besteld word en er deel geannuleerd moet worden daardoor.
Als je voor de 2e keer besteld (of meer) kan je het beste even ander adres en account gebruiken. De credit card lijkt daarbij niet van belang.
Elke dubbele bestelling zorgt voor cancels. Soms is het ook gewoon dat er teveel besteld word en er deel geannuleerd moet worden daardoor.
Als je voor de 2e keer besteld (of meer) kan je het beste even ander adres en account gebruiken. De credit card lijkt daarbij niet van belang.
Bevestiging ontvangen van 3060 Ti.
Is het ontvangen van de AB (Auftragsbestätigung) 100% garantie dat het feestje doorgaat?
Ordernummer 52XX.
Is het ontvangen van de AB (Auftragsbestätigung) 100% garantie dat het feestje doorgaat?
Ordernummer 52XX.
3070Ti order (18XX) ook een Auftragsbestätigung mail gekregen en bestelstatus staat op Versandabwicklung
.
Interessant dat in de mail een leverdatum tussen 2 en 5 November staat. Maar dat geduld hebben we nog wel.
Interessant dat in de mail een leverdatum tussen 2 en 5 November staat. Maar dat geduld hebben we nog wel.
Nee helaas niet. Je weet het pas zeker als de boel verzonden is.Socket 1337 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:22:
En dan moet je natuurlijk nog hopen dat de bezorger het niet kwijt maakt of het zelf wel leuk speelgoed vindt.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Pff flink balen! Ben benieuwd of het nu ligt aan de policy of gewoon pech hebben iskrablander schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:27:
Brute pech, oversold waarschijnlijk, zoals vorige keer.nickvanemden schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Pff flink balen! Ben benieuwd of het nu ligt aan de policy of gewoon pech hebben is
Heb ook een RTX videokaart weten te bestellen bij NBB. Dit staat in het eerste mailtje (vertaald naar NL), vrijwel direct ontvangen na de bestelling.
Deze orderbevestiging is nog geen aanvaarding van het aanbod tot het sluiten van een koopovereenkomst. De koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij u een aparte orderbevestiging sturen of de goederen bij u afleveren. Een koopovereenkomst komt alleen tot stand voor producten die in de orderbevestiging staan vermeld.
Om 18:30 een aparte orderbevestiging ontvangen, met het volgende bericht:
Beste klant,
u vindt uw orderbevestiging in de bijlage. De bon wordt opgeslagen in PDF-formaat (Adobe Acrobat).
Zodra wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvangt u een aparte verzendbevestiging. Als de goederen niet als "onmiddellijk uit voorraad" zijn gemarkeerd in onze online winkel, verwachten we toch dat de goederen door ons worden ontvangen. Alleen dan kan uw bestelling verzendklaar worden gemaakt.
Let op: Vanwege de maatregelen die zijn genomen ter bescherming van de bezorgers en andere medewerkers die bij de bezorging betrokken zijn, zijn er momenteel vertragingen van maximaal 7 dagen in de bezorging door de koeriersdienst. In dit kader kan de status van de zending gedurende lange tijd niet veranderen. Gelieve in dit geval geen navraag te doen, aangezien wij hier helaas geen invloed op hebben. Bedankt voor uw begrip.
Klinkt veelbelovend, maar gezien sommige reacties wordt er nog geen feestje gevierd. Het moet uiteraard nog opgestuurd worden.
Deze orderbevestiging is nog geen aanvaarding van het aanbod tot het sluiten van een koopovereenkomst. De koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij u een aparte orderbevestiging sturen of de goederen bij u afleveren. Een koopovereenkomst komt alleen tot stand voor producten die in de orderbevestiging staan vermeld.
Om 18:30 een aparte orderbevestiging ontvangen, met het volgende bericht:
Beste klant,
u vindt uw orderbevestiging in de bijlage. De bon wordt opgeslagen in PDF-formaat (Adobe Acrobat).
Zodra wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvangt u een aparte verzendbevestiging. Als de goederen niet als "onmiddellijk uit voorraad" zijn gemarkeerd in onze online winkel, verwachten we toch dat de goederen door ons worden ontvangen. Alleen dan kan uw bestelling verzendklaar worden gemaakt.
Let op: Vanwege de maatregelen die zijn genomen ter bescherming van de bezorgers en andere medewerkers die bij de bezorging betrokken zijn, zijn er momenteel vertragingen van maximaal 7 dagen in de bezorging door de koeriersdienst. In dit kader kan de status van de zending gedurende lange tijd niet veranderen. Gelieve in dit geval geen navraag te doen, aangezien wij hier helaas geen invloed op hebben. Bedankt voor uw begrip.
Klinkt veelbelovend, maar gezien sommige reacties wordt er nog geen feestje gevierd. Het moet uiteraard nog opgestuurd worden.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |