En waar kunnen we die 3080 ti voor 1200 euro kopen precies?ParaWM schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:56:
[...]
Je herhaalt je eigen logica en haalt weer wat mining pritpraat aan waar ik het niet over heb, maar wat betreft een 3070 voor 1000,- vs een 3080Ti voor 1200,- gaat het vergelijk nog steeds nergens over![]()
En hoppa, daar is je linkje weerIk bedoel het echt niet vervelend hoor, daarom gooi ik er wat smileys doorheen, maar 50% van alle posts in topics die ik volg lijken wel van jou de laatste weken. Posten als je wat nuttigs bij te dragen/melden hebt, is ook een optie
(nogmaals, echt niet lullig bedoeld).
Dat kon ooit 15 minuten ofzo op MeGekkoZuvio schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:00:
[...]
En waar kunnen we die 3080 ti voor 1200 euro kopen precies?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik postte de plaatjes juist niet meer om het topic niet teveel te vervuilen.ParaWM schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:56:
[...]
Je herhaalt je eigen logica en haalt weer wat mining pritpraat aan waar ik het niet over heb, maar wat betreft een 3070 voor 1000,- vs een 3080Ti voor 1200,- gaat het vergelijk nog steeds nergens over![]()
En hoppa, daar is je linkje weerIk bedoel het echt niet vervelend hoor, daarom gooi ik er wat smileys doorheen, maar 50% van alle posts in topics die ik volg lijken wel van jou de laatste weken. Posten als je wat nuttigs bij te dragen/melden hebt, is ook een optie
(nogmaals, echt niet lullig bedoeld).
Zijn gewoon feitjes voor mensen die hopen op prijzen die niet komen, als ik op dat moment 1200 klaar had staan, dan had ik die 3080 Ti uiteraard meteen gekocht. Daarna verkocht voor 1400 en alsnog een 3070 gekocht voor 1000+ euro.
Maar de kans dat je zoiets te pakken krijgt is net zo groot als een drop. Maar ik wil geen 3080 (Ti).
Twee keer bij Megekko voorbij gekomen inderdaad, dat was een custom kaart. De eerste drop was ook zeker langer dan een paar minuutjes. Daarnaast de NBB drops (of LDLC als je BE/FR bent) voor de founders edition. Zeker die NBB/LDLC drops staan voor de 3080Ti soms best lang open. Soms wel enkele uren. Blijft natuurlijk een gekke prijs in vergelijking met MSRP 3080, maar goed die dagen zijn long gone. Als je ziet wat men tegenwoordig OK begint te vinden rond de 800-1200 voor 3060's - 3080's, dan zijn die 3080Ti's waar we het nu over hebben (qua prijs) zeker een goede deal voor gamers.Zuvio schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:00:
[...]
En waar kunnen we die 3080 ti voor 1200 euro kopen precies?
Sinterklaas wil bier !
Ik kijk iedere dag op de Nvidia webshop, altijd uitverkocht. Wanneer zijn er drops nog?ParaWM schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:26:
[...]
Twee keer bij Megekko voorbij gekomen inderdaad, dat was een custom kaart. De eerste drop was ook zeker langer dan een paar minuutjes. Daarnaast de NBB drops (of LDLC als je BE/FR bent) voor de founders edition. Zeker die NBB/LDLC drops staan voor de 3080Ti soms best lang open. Soms wel enkele uren. Blijft natuurlijk een gekke prijs in vergelijking met MSRP 3080, maar goed die dagen zijn long gone. Als je ziet wat men tegenwoordig OK begint te vinden rond de 800-1200 voor 3060's - 3080's, dan zijn die 3080Ti's waar we het nu over hebben (qua prijs) zeker een goede deal voor gamers.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Uren? Misschien de Ldlc FE drops dan? Altijd bij de NBB drops duurt het bij mij een half uur of langer om door de digitale wachtrij te komen en dan ben ik eindelijk in de winkel en dan zegt ie al gelijk dat de boel uitverkocht is.ParaWM schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:26:
[...]
Twee keer bij Megekko voorbij gekomen inderdaad, dat was een custom kaart. De eerste drop was ook zeker langer dan een paar minuutjes. Daarnaast de NBB drops (of LDLC als je BE/FR bent) voor de founders edition. Zeker die NBB/LDLC drops staan voor de 3080Ti soms best lang open. Soms wel enkele uren. Blijft natuurlijk een gekke prijs in vergelijking met MSRP 3080, maar goed die dagen zijn long gone. Als je ziet wat men tegenwoordig OK begint te vinden rond de 800-1200 voor 3060's - 3080's, dan zijn die 3080Ti's waar we het nu over hebben (qua prijs) zeker een goede deal voor gamers.
1x per maand ofzo een drop voor Nederland via Notebookbilliger en 1 of 2x per maand volgens mij voor België via Ldlc.PCJR schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:34:
[...]
Ik kijk iedere dag op de Nvidia webshop, altijd uitverkocht. Wanneer zijn er drops nog?
Drops zijn in een paar minuten tijd uitverkocht, al lijkt het dat bij LDLC altijd wel iets langer duurt dan bij NBB.
De kans dat je precies op dat moment toevallig in de Nvidia shop kijkt is wel bijzonder klein.
Je moet echt gebruik maken van een stock bot die een push melding geeft of die shop 24/7 om de minuut refreshen ofzo
Hoe vaak NBB en LDLC droppen kun je zien in de topicstart. Gebruik FE PartAlert channel in de Telegram app voor de juiste links op de juiste tijd. En zorg voor NBB dat je een creditcard hebt waar je al eens iets mee afgerekend hebt (kunt meteen weer annuleren, dus kost je niets). Zorg ook dat je van tevoren ingelogd bent op NBB, zo kom je mogelijk niet in de wachtrij terecht en gebruik een tabrefresher om ingelogd te blijven.DannyXP1600 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 06:58:
[...]
1x per maand ofzo een drop voor Nederland via Notebookbilliger en 1 of 2x per maand volgens mij voor België via Ldlc.
Drops zijn in een paar minuten tijd uitverkocht, al lijkt het dat bij LDLC altijd wel iets langer duurt dan bij NBB.
De kans dat je precies op dat moment toevallig in de Nvidia shop kijkt is wel bijzonder klein.
Je moet echt gebruik maken van een stock bot die een push melding geeft of die shop 24/7 om de minuut refreshen ofzo
De 3080 Ti is bij een drop op LDLC behoorlijk lang beschikbaar, maar bij NBB afgelopen keer was deze in twee minuten verkocht.
En die 3080 Ti is net als de 6900 XT weer de minst interessante kaart voor miners tegen MSRP, dat soort dingen had ik in mijn tabel staan laatst, maar heb vernomen dat die als vervelend wordt ervaren.
Weet je eigenlijk waar in de code die bots zien of er een drop is, maakte vroeger in C# ook zulke tools voor werk en zit sinds kort in de ziektewet, dus vind het wel leuk om dat soort dingen zelf te maken.
Weet je eigenlijk waar in de code die bots zien of er een drop is, maakte vroeger in C# ook zulke tools voor werk en zit sinds kort in de ziektewet, dus vind het wel leuk om dat soort dingen zelf te maken.
De 6900xt gaat bijna interessant worden voor miners. De prijzen van de 6800xt tikken tegen de 1100 aan op MP. Kun je net zo goed een 6900xt kopen.JDx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:33:
En die 3080 Ti is net als de 6900 XT weer de minst interessante kaart voor miners tegen MSRP, dat soort dingen had ik in mijn tabel staan laatst, maar heb vernomen dat die als vervelend wordt ervaren.
Het is een gekke markt.
Ja weirde markt, je leest overal prijzen weer omhoog, maar toch heb ik het gevoel dat dat een hupje is, even omhoog en dan omlaag, maar dat is maar gevoel. Zie je wel vaak in markten overigens.karakedi schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:37:
[...]
De 6900xt gaat bijna interessant worden voor miners. De prijzen van de 6800xt tikken tegen de 1100 aan op MP. Kun je net zo goed een 6900xt kopen.
Het is een gekke markt.
Hopen dat m'n (dure) 3070 straks echt goed bevalt en ik schijt kan hebben aan de prijzen vanaf nu
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 21-09-2021 08:51 ]
De hoogte punt is was mei. In juni-juli-augustus waren de prijzen gezakt. High tier 3070 ging toen weg voor 1300+ aan miners en 3080 high tier 1800+. Op dit niveau zitten wij geluukig niet. Maar miners zijn bereid 1200 te betalen aan non-lhr 3070. Daarnaast zijn LHR kaarten geunlockt tot 70%. Als dit percentage tegen 90% gaat, worden de LHR kaarten ook interessant voor miners. Er zijn al mensen die met een LHR kaart, ETH minen.JDx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:51:
[...]
Ja weirde markt, je leest overal prijzen weer omhoog, maar toch heb ik het gevoel dat dat een hupje is, even omhoog en dan omlaag, maar dat is maar gevoel. Zie je wel vaak in markten overigens.
Hopen dat m'n (dure) 3070 straks echt goed bevalt en ik schijt kan hebben aan de prijzen vanaf nu
Ik denk dat ik uit het topic ga stappen. Na 1 jaar gewacht te hebben is mijn order geannulleerd. De kaart staat echter nog wel aangegeven, en zichtbaar:
https://www.megekko.nl/pr...080-10G-GAMING-Videokaart
jammer jammer jammer.
Inmiddels heb ik al wel een alternatief, dus zal ik jullie ook niet meer lastig vallen.
Voor degene die nog steeds op zoek zijn naar een betaalbare 3000 serie, veel succes!
https://www.megekko.nl/pr...080-10G-GAMING-Videokaart
jammer jammer jammer.
Inmiddels heb ik al wel een alternatief, dus zal ik jullie ook niet meer lastig vallen.
Voor degene die nog steeds op zoek zijn naar een betaalbare 3000 serie, veel succes!
Als dat klopt, dan kan ik beter mijn non-LHR 3070 verkopen en een 6800xt of 6900xt kopen voor hetzelfde geld. 1200 lijkt me echter nogal veel, aangezien ik vaker een 3070 voor ruim onder de 1000 van eigenaar zie wisselen op Marktplaats en in V&A, of is dat al weer achterhaald?karakedi schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:59:
[...]
De hoogte punt is was mei. In juni-juli-augustus waren de prijzen gezakt. High tier 3070 ging toen weg voor 1300+ aan miners en 3080 high tier 1800+. Op dit niveau zitten wij geluukig niet. Maar miners zijn bereid 1200 te betalen aan non-lhr 3070. Daarnaast zijn LHR kaarten geunlockt tot 70%. Als dit percentage tegen 90% gaat, worden de LHR kaarten ook interessant voor miners. Er zijn al mensen die met een LHR kaart, ETH minen.
too old, too cold
Kun je hem dan in je ondertitel opnemen of iets dergelijks, want ik keek er wel regelmatig naar!JDx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:33:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nieuw beginnen ze pas bij 899, dus dat ruim is denk ik achterhaald. De FE gaat wel voor 1100 denk ik, maar PoS komt steeds dichterbij, gister nog een Twitter poll over would you pay extra for a non-LHR en die was 50/50 op een mining account.Negakinu schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:31:
[...]
Als dat klopt, dan kan ik beter mijn non-LHR 3070 verkopen en een 6800xt of 6900xt kopen voor hetzelfde geld. 1200 lijkt me echter nogal veel, aangezien ik vaker een 3070 voor ruim onder de 1000 van eigenaar zie wisselen op Marktplaats en in V&A, of is dat al weer achterhaald?
Ligt aan je model. Een suprimx of strix, zal tegen de 1200. Middele en low tier lager.Negakinu schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:31:
[...]
Als dat klopt, dan kan ik beter mijn non-LHR 3070 verkopen en een 6800xt of 6900xt kopen voor hetzelfde geld. 1200 lijkt me echter nogal veel, aangezien ik vaker een 3070 voor ruim onder de 1000 van eigenaar zie wisselen op Marktplaats en in V&A, of is dat al weer achterhaald?
Zal er aan denken als ie af is. Moet nog meer automatiseren.Nitai schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:37:
[...]
Kun je hem dan in je ondertitel opnemen of iets dergelijks, want ik keek er wel regelmatig naar!
Would you pay more for a non-LHR GPU?
— NiceHash (@NiceHashMining) 20 september 2021
https://www.notebooksbill...unders+edition+deg+726595jantje 2 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:11:
3080TI drop NBB!
"Don't let your dreams be memes"
Op de link klikken, dan kan je inloggen.
Uitverkocht. was toch een goede 2-3 min te kopen volgens mij. Het is dat ik geen 3080TI hoefdeWootlock schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:15:
[...]
Op de link klikken, dan kan je inloggen.
Held! Heb er eentje kunnen bestellen.
Same! Eindelijk keertje gelukcitruspers schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:21:
[...]
Held! Heb er eentje kunnen bestellen.
hahaha ik had hem bijna maar mijn creditcard bleek een paar dagen geleden verlopen. Ik gebruik dat ding nooit.

too old, too cold
die 3060ti was snel weg lol
Dat, én de site werkte totaal niet mee...Wootlock schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:32:
die 3060ti was snel weg lol
Hoop dat die 3080 ook voorbij komt, want ik heb de 3070 TI laten gaan daar voor....
Ook eentje kunnen bestellen 3080 ti.
Voor mijn gevoel kon je echt lang bestellen voordat ze uit voorraad gingen
Heb maar de 3070 TI gehaald, nu komen ze allemaal nog een keer:
de 3080 TI
https://www.notebooksbill...unders+edition+deg+726595
Denk niet dat de 3080 nog komt....
de 3080 TI
https://www.notebooksbill...unders+edition+deg+726595
Denk niet dat de 3080 nog komt....
Weer beschikbaar
Sinterklaas wil bier !
Hoe weet ik of mijn bestelling bij NBB succesvol is?
Helaas ook voor mij geen kaart. Eerst geprobeerd de 3070 ti te kopen. Daarna de 3080 ti. Bij het proberen aan te schaffen van de 3080 ti kreeg ikechter de volgende melding:
"Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 9438xx nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft."
Hoe kan ik dit de volgende keer voorkomen?
"Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 9438xx nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft."
Pas bij de verzendbevestigingJaspervdZwaan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:45:
De bevestigingsmail duurde in ieder geval wat langer bij mij, en daar stond in dat deze mail nog geen koopovereenkomst is (dat is pas als ze de kaart hebben verzonden of je hem hebt ontvangen). Bijzonder verhaalJaspervdZwaan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:45:
Geen idee, dit heeft mij de vorige keer ook genektRomke Jan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:46:
Helaas ook voor mij geen kaart. Eerst geprobeerd de 3070 ti te kopen. Daarna de 3080 ti. Bij het proberen aan te schaffen van de 3080 ti kreeg ikechter de volgende melding:
Ik had het zelfde en kan kon ook niet meer de andere kaarten bestellen.Romke Jan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:46:
3070 ti tot laatste stap gedaan maar toch besloten te wachten op de 3080Nitai schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:34:
Hoop dat die 3080 ook voorbij komt, want ik heb de 3070 TI laten gaan daar voor....
Dank voor de reacties. Bij mij zaten er geen videokaarten meer in 'mijn' winkelwagen van vorige pogingen. Kortom: je hebt één mogelijkheid.
Was wel een grote drop precies ? Mag ook wel eens voor ldcl zijn.
Geen 3070/3080 drop.
Wie weet komen ze nogWootlock schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:55:
Geen 3070/3080 drop.
Vorkasse is weer aanwezig, dus helaas vandaag niet meer.
Nope, vorkasse staat weer aan dus geen FE's meer.
Zijn er ook botjes die een melding geven zodra Vorkasse wordt uitgeschakeld?Degrader schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:59:
[...]
Vorkasse is weer aanwezig, dus helaas vandaag niet meer.
Er is een tweaker in dit forum die daar inderdaad een script voor heeft. Zoek maar eens op Vorkasse in dit topic, dan vind je 'm wel.krablander schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:02:
[...]
Zijn er ook botjes die een melding geven zodra Vorkasse wordt uitgeschakeld?
Helaas niet precies de kaart die ik voor ogen had, maar gelukkig toch de knoop doorgehakt toen de 3070ti dropte en niet gewacht op de 3080. Het scheelde weinig aangezien ik tijdens de eerste helft van de drops sliep maar werd gelukkig precies op tijd wakker om de 2e binnen te kunnen halen. Zal de komende tijd wat minder actief zijn in dit topic worden dus succes aan iedereen die vandaag weer achter het net heeft gevist.
Huh? Heb ik wat gemist? Zat in PUBG 
Karamba, dan was ik toch wel even voor de 3070 Ti gegaan
Had achteraf denk ik wel gewacht op de 3070 en niets gehad haha.
Karamba, dan was ik toch wel even voor de 3070 Ti gegaan
Had achteraf denk ik wel gewacht op de 3070 en niets gehad haha.
[ Voor 69% gewijzigd door JDx op 21-09-2021 11:34 ]
Ook een 3080ti kunnen bestellen. Heb zelfs nog m'n creditcards gegevens kunnen invullen etc (via de iOS app). Ook geen last van een wachtrij gehad. Was er wel binnen 10 seconden bij vanaf het moment dat de alert kwam via Telegram. Tijd om de stock checker en part alert weer te verwijderenFireBladeX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:42:
Ook eentje kunnen bestellen 3080 ti.

Eindelijk 3080Ti kunnen bemachtigen.
*knip* nee lees het grote rode blok
*knip* nee lees het grote rode blok
[ Voor 43% gewijzigd door br00ky op 21-09-2021 12:11 ]
Ik heb wel een mailtje van NBB ontvangen dat het de bestelling van een 3070 TI geplaatst is, maar dat het nog geen koopovereenkomst is.
Hoelang zou dat kunnen duren tot ze een bevestiging sturen, is dat vrij snel na de bestelling? Of had ik die al binnen moeten hebben?
Hoelang zou dat kunnen duren tot ze een bevestiging sturen, is dat vrij snel na de bestelling? Of had ik die al binnen moeten hebben?
De eerste drop van de 3080 Ti was nu langer beschikbaar dan de vorige keer. De tweede drop van 3080 Ti vandaag ging wel heel snel.kohan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:18:
[...]
Ook een 3080ti kunnen bestellen. Heb zelfs nog m'n creditcards gegevens kunnen invullen etc (via de iOS app). Ook geen last van een wachtrij gehad. Was er wel binnen 10 seconden bij vanaf het moment dat de alert kwam via Telegram. Tijd om de stock checker en part alert weer te verwijderen
Zolang het niet verzonden is, kan het altijd geannuleerd worden. Vorig keer had ik ene 3080 te pakken, maar geannulleerd (stornierung). Ze gaven aan dat het aan de creditcard lag, maar hoogstwaarschijnlijk oversold en dit was een makkelijk excuus voor NBB.
Dus ze geven ook bericht wanneer de hele bestelling niet meer doorgaat? Want dan heb ik nog hoop
Vorig keer heb ik geen bericht gehad van annulering. Zag het terug in het account. Maar NNB is wel snel met verwerken.TakenRandomName schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:27:
Dus ze geven ook bericht wanneer de hele bestelling niet meer doorgaat? Want dan heb ik nog hoop
Ah okee, dan wacht ik het af. Tot nu toe nog geen bericht, bestelling was 10:45.
Bedankt voor je reacties!
Bedankt voor je reacties!
Rtx 3070ti factuur (aparte e-mail na de bevestiging van de bestelling) net binnen
Gelijk eerste keer raak voor een 3070Ti, factuur inmiddels binnen dus moet snor zitten.
Dank aan topic en TG groep, en ook Bitwarden voor een snel genoege auto-fill
.
Dank aan topic en TG groep, en ook Bitwarden voor een snel genoege auto-fill
[ Voor 17% gewijzigd door wickeh op 21-09-2021 14:49 ]
Heeft iemand uit Nederland hier een order bevestiging ontvangen op de RTX 3070 ti van €619,- bij Alternate.be?
Heb zelf alleen maar een proforma gehad, waarna overmaking wat 2 / 3 dagen zou kunnen duren voor bevestiging.
Heb zelf alleen maar een proforma gehad, waarna overmaking wat 2 / 3 dagen zou kunnen duren voor bevestiging.
Als je een offerte hebt opgevraagd en daarna betaald hebt vrees ik het ergste. Ik had dit ook gedaan en heb toen ik de offerte kreeg even gebeld en toen vertelde hij dat het product pas gereserveerd wordt op het moment dat ze de betaling binnen hebben en deze verwerkt is. Aangezien de kaart natuurlijk binnen 5 minuten al uitverkocht was betekende dit dat je waarschijnlijk op de wachtlijst zult komen.Markozv schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:19:
Heeft iemand uit Nederland hier een order bevestiging ontvangen op de RTX 3070 ti van €619,- bij Alternate.be?
Top,frankv120 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:24:
[...]
Als je een offerte hebt opgevraagd en daarna betaald hebt vrees ik het ergste. Ik had dit ook gedaan en heb toen ik de offerte kreeg even gebeld en toen vertelde hij dat het product pas gereserveerd wordt op het moment dat ze de betaling binnen hebben en deze verwerkt is. Aangezien de kaart natuurlijk binnen 5 minuten al uitverkocht was betekende dit dat je waarschijnlijk op de wachtlijst zult komen.

Gister besteld, Offerte gekregen en gelijk betaald ongeveer 2 uurtjes geleden een order bevestiging gekregen. Of die daad werkelijk ook geleverd gaat worden ben ik bang voor.Markozv schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:19:
Same, al heb ik de order bevestiging nog niet binnen. Het lijkt de laatste tijd wel of er wat meer kaarten beschikbaar komen, dus wie weet gaat het wel snel! Anders natuurlijk vrij kut haha.lazypsycho schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:34:
[...]
Gister besteld, Offerte gekregen en gelijk betaald ongeveer 2 uurtjes geleden een order bevestiging gekregen. Of die daad werkelijk ook geleverd gaat worden ben ik bang voor.
Wat is het beleid bij NBB wb FE kaarten? Het was toch 2 max per klant, moet van verschillende SKU's zijn ? En niet in één bestelling. Herinner ik me dat goed?
Sinterklaas wil bier !
Grote kans een extra gaatje bijgenaaid te worden hier. Want als je pech heb kom je op een wachtlijst en als je geen zin meer hebt om maanden te wachten vragen ze gewoon 30% annuleringskostenMarkozv schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:19:
per drop 1 kaart per CC, account en adres. Tov LDLC zijn ze coulanter. LDLC annuleert alles, bij NBB wordt eerste order alsnog uitgevoerd.ParaWM schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:34:
Wat is het beleid bij NBB wb FE kaarten? Het was toch 2 max per klant, moet van verschillende SKU's zijn ? En niet in één bestelling. Herinner ik me dat goed?
Ja daar was ik ook wel even bang voor, maar ze kunnen toch niet 30% vragen als ze zelf het product niet kunnen leveren? Weekje of wat wachten is niet zo erg (liever niet), maar ik ga geen maanden wachten, dan kan ik dus ook niks anders kopen en deze annuleren.Tweakriez schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:39:
[...]
Grote kans een extra gaatje bijgenaaid te worden hier. Want als je pech heb kom je op een wachtlijst en als je geen zin meer hebt om maanden te wachten vragen ze gewoon 30% annuleringskosten
Rururu1234 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:48:
[...]
Ja daar was ik ook wel even bang voor, maar ze kunnen toch niet 30% vragen als ze zelf het product niet kunnen leveren? Weekje of wat wachten is niet zo erg (liever niet), maar ik ga geen maanden wachten, dan kan ik dus ook niks anders kopen en deze annuleren.
/f/image/Mu34mQmH7Cjsu3ppcmcs9MTC.png?f=fotoalbum_large)
Oftewel ze beroepen zich dan er op dat het artikel wél leverbaar is (alleen niet direct) en als je dan annuleert krijg je 30% minder terug... De naam Scalpernate verdien je natuurlijk niet zomaar heh
[ Voor 12% gewijzigd door Tweakriez op 21-09-2021 16:52 ]
Thanks, dat is fijn om te lezen! Nu maar hopen...
Edit: Of toch niet
[ Voor 3% gewijzigd door Rururu1234 op 21-09-2021 16:56 ]
Dan ga ik ook maar afwachten, betalingsbewijs van mijn bank was niet goed genoeg voor ze... vreemd maar zie het wel even aan anders alsnog annuleren en over 2 weken bij NBB proberen te scoren
Zoals ik het las kunnen ze je hierop dus pakken met die 30%. Ik heb het risico in ieder geval niet genomen.Rururu1234 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:53:
[...]
Thanks, dat is fijn om te lezen! Nu maar hopen...
Edit: Of toch niet
/f/image/zHQM3IXhDB7bhT9a97UTJXuj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Tweakriez op 21-09-2021 17:00 ]
Als ik ga annuleren en dit klopt dan denk ik voortaan wel 2 keer na voordat ik ooit nog iets bij Alternate bestel.Tweakriez schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:58:
[...]
Zoals ik het las kunnen ze je hierop dus pakken met die 30%. Ik heb het risico in ieder geval niet genomen.
[Afbeelding]
Een offerte aanvragen is volgens mij iets anders dan bestellen. Als je die offerte tekent, ga je akkoord met de levering en bestellen zij het speciaal voor je.lazypsycho schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:11:
[...]
Als ik ga annuleren en dit klopt dan denk ik voortaan wel 2 keer na voordat ik ooit nog iets bij Alternate bestel.
Als je een bestelling plaatst, bestel je gewoon iets wat zij hebben, kan je ook weer gratis retourneren.
Tenminste dat denk ik.
Ik snap inderdaad wat je bedoelt. niet over na gedacht toen ik de offerte aanvroeg. Ik ga ze nog eens een berichtje sturen zodat misschien iedereen hier wat meer helderheid over kan krijgen.JDx schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:12:
[...]
Een offerte aanvragen is volgens mij iets anders dan bestellen. Als je die offerte tekent, ga je akkoord met de levering en bestellen zij het speciaal voor je.
Als je een bestelling plaatst, bestel je gewoon iets wat zij hebben, kan je ook weer gratis retourneren.
Tenminste dat denk ik.
Duidelijk, ze mailden mij laatst ook een keer dat een kaart die ik graag wilde binnen een half uur weer beschikbaar kwam op de site, daar heb je wat aan.
Nee ik heb besloten dat ik met 24GB niet snel zonder geheugen kom te zitten in toekomstige spellen en kwa snelheid ook nog wel kan mee komen over een jaar dus vermoedelijk is dit een blijvertje.JDx schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:44:
[...]
Dus je hebt een jaar lang de prijs in de gaten gehouden van een kaart die je al hebt om te kijken of je over een jaar een 4090 kan kopen? Of wat was het idee precies?
Ik durf straks helemaal niet meer kijken wat een 3070 kost als ie bevalt
Aan de andere kant maakt dat ook niet veel uit, want verkoop mijn 3060 nu ook nog goed en als alles zakt, dan krijg ik daar even zo goed minder voor.
En wat betreft de prijs in de gaten houden was gewoon omdat ik het wel leuk vond om te zien dat hij op een gegeven moment de 3700€ aantikte. En gewoon leverbaar was die hele 9 maanden.
Heb in Crysis remastered op 4K de 15GB geheugen gebruik gezien dat is wel de max die ik heb meegemaakt.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
En dan is er nog verschil tussen "gebruik" en "gereserveerd" he? Want die 15GB die gereserveerd staat voor de applicatie, hoeft niet ook in gebruik te zijn door de applicatie.mmxmmx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 03:59:
[...]
Nee ik heb besloten dat ik met 24GB niet snel zonder geheugen kom te zitten in toekomstige spellen en kwa snelheid ook nog wel kan mee komen over een jaar dus vermoedelijk is dit een blijvertje.
En wat betreft de prijs in de gaten houden was gewoon omdat ik het wel leuk vond om te zien dat hij op een gegeven moment de 3700€ aantikte. En gewoon leverbaar was die hele 9 maanden.
Heb in Crysis remastered op 4K de 15GB geheugen gebruik gezien dat is wel de max die ik heb meegemaakt.
Andere vraag, ik zag deze advertentie: V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G NON-LHR ruilen voor 30.... Is daar een markt voor? een NON-LHR ruilen voor een LHR?
Je mist daar misschien de ruil voor een 3080ti, dus hij wil zijn 3080 Mining GPU ruilen tegen een 3080ti die niet zo goed is in minen. Denk dat je daar wel een miner voor kan porrenOkasha schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:51:
[...]
En dan is er nog verschil tussen "gebruik" en "gereserveerd" he? Want die 15GB die gereserveerd staat voor de applicatie, hoeft niet ook in gebruik te zijn door de applicatie.
Andere vraag, ik zag deze advertentie: V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G NON-LHR ruilen voor 30.... Is daar een markt voor? een NON-LHR ruilen voor een LHR?
Er is zeker markt voor. De waarde van FE kaarten wordt hier vaker voor gebruikt. Dus zelf aan MSRP de kaart aanschaffen en dan ruilen zonder de premium te betalen. Gewoon omdat de waarde in de verkoop alsnog zo hoog is.Okasha schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:51:
[...]
Maar er zijn genoeg mensen zo ook hier op Tweakers die proberen om een V2 LHR toch als non LHR te ruilen met screens van een non LHR kaart.
En als je dan vraagt om bewijs om de doos met streepjescode te fotograferen dan weigeren ze.
Ik wil mijn 3080 non-LHR best ruilen voor een 3080tiomgwtfbbq schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:09:
[...]
Je mist daar misschien de ruil voor een 3080ti, dus hij wil zijn 3080 Mining GPU ruilen tegen een 3080ti die niet zo goed is in minen. Denk dat je daar wel een miner voor kan porren
Ergens snap ik dat ook wel, want vaak staat daarnaast ook het serienummer gedrukt. Maar denk dat je wel gelijk hebt dat er genoeg zijn die proberen mensen op te lichten. V&A is dan ook voor GPU's echt gewoon MP 2.0D.Ramakers schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:42:
En als je dan vraagt om bewijs om de doos met streepjescode te fotograferen dan weigeren ze.
De meeste tweakers die nu nog een kaart zoeken zijn niet bereid om de scalpers te betalen en wachten zelf op een drop bij NBB / Alternate.be en dergelijkeYBH schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:26:
17+ V&A advertenties voor een RTX 3070 Ti, lijkt een stevige drop te zijn geweest..
Mijn bestelling is vandaag aangenomen ben benieuwd hoe snel ik mijn levering heb €629 of €800+- scheelt nogal
Hoe weet jij dat? Typisch zijn prijzen een kwestie van vraag en aanbod. De vraag is dus nog te groot. Daarom zijn de prijzen zo hoog. Tenzij de groep 'tweakers' maar een klein deel van de GPU zoekende is...Markozv schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:32:
[...]
De meeste tweakers die nu nog een kaart zoeken zijn niet bereid om de scalpers te betalen en wachten zelf op een drop bij NBB / Alternate.be en dergelijke
Grappig genoeg zijn de scalpers vaak goedkoper dan alternate, megekko en dergelijke...Markozv schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:32:
[...]
De meeste tweakers die nu nog een kaart zoeken zijn niet bereid om de scalpers te betalen en wachten zelf op een drop bij NBB / Alternate.be en dergelijke
Maakt niet uit. De scalpers hebben voor MRSP, daarvoor moeten ze het gaan verkopen + kratje bier.Multiboxer schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:09:
[...]
Grappig genoeg zijn de scalpers vaak goedkoper dan alternate, megekko en dergelijke...
En bij een webwinkel krijg je garantie
Huh, dus al die AMD kaarten die jij steeds weet te kopen bij de drops, soms 2 per keer, verkoop je voor MSRP + kratje bier? Of ben je AMD mining rigs aan het bouwen? Of was je cynisch. Gewoon interesse hoorkarakedi schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:11:
[...]
Maakt niet uit. De scalpers hebben voor MRSP, daarvoor moeten ze het gaan verkopen + kratje bier.
En bij een webwinkel krijg je garantie
Sinterklaas wil bier !
Goedenavond allen,
Ik ben alweer een tijdje afwezig geweest hier, heb ik oktober vorig jaar een bestelling gedaan bij megekko op de rtx 3080 eagle oc versie. Ik sta l geruime tijd op plek 40 +- voor deze kaart die ik voor 800 euro heb staan.
Nu is mijn vraag worden deze kaarten nog geproduceerd ooit want er zijn nu ook volgens mij al nieuwere 3080 kaarten op de markt.
Ik ben alweer een tijdje afwezig geweest hier, heb ik oktober vorig jaar een bestelling gedaan bij megekko op de rtx 3080 eagle oc versie. Ik sta l geruime tijd op plek 40 +- voor deze kaart die ik voor 800 euro heb staan.
Nu is mijn vraag worden deze kaarten nog geproduceerd ooit want er zijn nu ook volgens mij al nieuwere 3080 kaarten op de markt.
Kans is extreem klein.Bladspinazie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:44:
Goedenavond allen,
Zo goed als alle kaarten worden vervangen door de "LHR" variant, wat gezien wordt als een nieuw product.
Alle ASUS pre-orders zijn bijvoorbeeld al geannulleerd, omdat asus de niet-LHR variant end of life verklaard heeft.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |