Toon posts:

[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen

Pagina: 1 ... 559 ... 562 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Appz-
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 20-09 16:32
Gta Ripper schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:18:
[...]

Hij staat sinds vrijdagavond al op "En attente de preparation", wat volgens mij voorbereiden van de bestelling betekent. Validee was ik vrij snel doorheen na het sturen van mijn identiteitskaart.

Edit: RTX 3080 van ASUS TUF by the way. Weet wel dat ze de FE versie niet richting NL versturen.
Bij mij is die ook al validée, staat zelfs een vinkje. Alleen wordt mijn pakket nog niet voorbereid om één of andere reden.

• Nephalem
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:51
Gta Ripper schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:08:
Heeft iemand anders in Nederland een non-FE GPU besteld van LDLC? Hoe lang duurt de verzending normaal gesproken vanuit Frankrijk? Had vrijdagmiddag besteld, maar staat nog steeds niet alszijnde verstuurd.
Woensdagavond besteld. Staat sinds zaterdag op het depot bij FedEx en morgen komen ze hem bezorgen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Gta Ripper
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:40
Inmiddels ben ik naar de stap “preparee” gegaan bij LDLC, wat zou moeten betekenen dat de order is voorbereid. Was even bang dat er iets mis zou gaan, maar het lijkt er toch op dat de kaart verzonden gaat worden. Zeer binnenkort kan ik dan de rest van de benodigde componenten gaan halen. Eindelijk weer een desktop! :)

• Appz-
Nephalem schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:05:
[...]

Woensdagavond besteld. Staat sinds zaterdag op het depot bij FedEx en morgen komen ze hem bezorgen.
Net even contact gehad met LDLC en raar genoeg hebben ze de kaart niet op voorraad nu terwijl wij allebei de kaart op dezelfde tijd hebben gekocht. Best wel apart haha

• Nephalem
Appz- schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:46:
[...]

Net even contact gehad met LDLC en raar genoeg hebben ze de kaart niet op voorraad nu terwijl wij allebei de kaart op dezelfde tijd hebben gekocht. Best wel apart haha
Had eigenlijk wel zoiets verwacht. Ze zetten orders open met 'binnen 7 dagen' of 'binnen 15 dagen'. Dat zijn dan volgens mij schattingen vanuit een leverancier. Dus kan zijn dat ze minder kaarten hebben gekregen dan verwacht en jouw order was vanwege die identificatie toestand pas later goedgekeurd.

Hebben ze wel iets gezegd over hoe ze je bestelling nu gaan afhandelen? Want 1000+ euro overmaken om dan onbepaalde tijd af te wachten tot er een nieuwe batch FTW3 kaarten binnenkomt lijkt me ook niet echt fijn.

[Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 13-09-2021 18:17]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:13:
[...]

Had eigenlijk wel zoiets verwacht. Ze zetten orders open met 'binnen 7 dagen' of 'binnen 15 dagen'. Dat zijn dan volgens mij schattingen vanuit een leverancier. Dus kan zijn dat ze minder kaarten hebben gekregen dan verwacht en jouw order was vanwege die identificatie toestand pas later goedgekeurd.

Hebben ze wel iets gezegd over hoe ze je bestelling nu gaan afhandelen? Want 1000+ euro overmaken om dan onbepaalde tijd af te wachten tot er een nieuwe batch FTW3 kaarten binnenkomt lijkt me ook niet echt fijn.
Ja toen ik mijn bestelling plaatste stond er wel toen binnen 7 dagen, dus rekende toen gelijk af. Maar werd mij daarnet verteld dat ze tussen nu en 2 weken een nieuwe levering krijgen. Maar inderdaad wel wat minder dat ik 1000+ eu overmaak en dan moet wachten maar het is niet anders haha.

• assiemodis
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:54
Appz- schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:14:
[...]

Ja toen ik mijn bestelling plaatste stond er wel toen binnen 7 dagen, dus rekende toen gelijk af. Maar werd mij daarnet verteld dat ze tussen nu en 2 weken een nieuwe levering krijgen. Maar inderdaad wel wat minder dat ik 1000+ eu overmaak en dan moet wachten maar het is niet anders haha.
Toen ik vrijdag mijn kaart bestelde niet goed opgelet wat er bij mijn kaart stond daarover (3080 ruf oc)
Dus hoopte een track and trace te mogen ontvangen vandaag.
Helaas staat mijn order nog steeds op in afwachting van voorbereiding, dus denk dat ik in hetzelfde schuitje zit als jou.
Zal vanavond ook maar mailtje sturen om te zien hoelang het duurt bij mij.
Ach zolang ik er niet zolang op hoef te wachten als op mijn order voor de rog strix bij alternate heb(ben) ik (we) niks te klagen denk. ;)
Nog 4 dagen dan al weer een jaar aan het wachten.

• Appz-
assiemodis schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:01:
[...]

Toen ik vrijdag mijn kaart bestelde niet goed opgelet wat er bij mijn kaart stond daarover (3080 ruf oc)
Dus hoopte een track and trace te mogen ontvangen vandaag.
Helaas staat mijn order nog steeds op in afwachting van voorbereiding, dus denk dat ik in hetzelfde schuitje zit als jou.
Zal vanavond ook maar mailtje sturen om te zien hoelang het duurt bij mij.
Ach zolang ik er niet zolang op hoef te wachten als op mijn order voor de rog strix bij alternate heb(ben) ik (we) niks te klagen denk. ;)
Nog 4 dagen dan al weer een jaar aan het wachten.
Ja inderdaad ben het met je eens, alleen ben ik een beetje ongeduldig haha. Wil gewoon zo snel mogelijk mijn kaart (3080 FTW3 Ultra) binnen hebben zodat ik de overige onderdelen kan bestellen en kan bouwen 😂

• Ruubster
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Gta Ripper schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:18:
[...]

Hij staat sinds vrijdagavond al op "En attente de preparation", wat volgens mij voorbereiden van de bestelling betekent. Validee was ik vrij snel doorheen na het sturen van mijn identiteitskaart.

Edit: RTX 3080 van ASUS TUF by the way. Weet wel dat ze de FE versie niet richting NL versturen.
Donderdag besteld en betaald, stond drie dagen op gevalideerd, en nu sinds gisterenavond op Preparee, en daar dus de tekst bij dat ie ingepakt is en klaar is voor verzending.

• Nephalem
Na een flinke tijd zoeken ligt hij dan eindelijk voor mijn neus O+

De verpakking zag er overigens uit alsof hij door oorlogsgebied vervoerd is..

[Voor 28% gewijzigd door Nephalem op 14-09-2021 11:46]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• MC trouble
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-09 11:06
Na ruim een jaar is het wachten eindelijk over!!!

De 3080 tof non oc die ik vlak na de launch bij alternate heb besteld wordt niet meer geleverd.

Beste klant,

Naar aanleiding van uw pre-order van de Asus RTX 3080 TUF Gaming moeten wij u helaas mededelen dat de fabrikant heeft besloten deze niet meer te produceren.

• parsnep
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-09 21:47

parsnep

Cloud-Master

Strix 3080 oc ook geannuleerd door Alternate

V&A | Everything to the Cloud!!

• wishmaster1986
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-09 17:20
Hier ook de annulering binnen gekregen via mail, lekker dan met nummer 1 op de plek voor een Asus STRIX 3080. :/

• assiemodis
Zelfde voor de rog strix non oc.

Was op plaats 10 :'(

• Appz-
Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:43:

[Afbeelding]
Wat een mooi ding is het ook, kan niet wachten om die van mij binnen te krijgen haha

• Yahya.faron
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 16-09 20:29
Leuk dit sinds 2 december 2020 wachten..

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:25
Sterkte voor degene die nu de annuleringsmail krijgen. Hopelijk waren jullie hier wel op voorbereid.

En nu of met een script een drop proberen te pakken of honderden euro's meer betalen voor een aftermarket :-(

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:43:

[Afbeelding]
Ik geloof dat jou beeld van een oorlogsgebied niet helemaal strookt met de werkelijkheid gezien het feit op de foto er slechts 2 hoekjes te zien zijn die wat gedeukt zijn? :+

Gefeliciteerd! Mooie kaart

• Nephalem
Okasha schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:37:
[...]

Ik geloof dat jou beeld van een oorlogsgebied niet helemaal strookt met de werkelijkheid gezien het feit op de foto er slechts 2 hoekjes te zien zijn die wat gedeukt zijn? :+

Gefeliciteerd! Mooie kaart
Je snapt hoop ik dat er een doos omheen zat? :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• MetalSonic
Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:38:
[...]

Ik had hetzelfde als @Okasha ...

Minimale plekjes op de doos dus ik zag het probleem niet. Maarja de doos eromheen was dus beschadigd. Ach boeiend :P

Ontopic: ff rondje nederlandse shops gedaan, niks moois gevonden..

[Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 14-09-2021 12:40]

• Nephalem
MetalSonic schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:40:
[...]

Ik had hetzelfde als @Okasha ...

Minimale plekjes op de doos dus ik zag het probleem niet. Maarja de doos eromheen was dus beschadigd. Ach boeiend :P

Ontopic: ff rondje nederlandse shops gedaan, niks moois gevonden..
Dan ben ik niet duidelijk geweest, mea culpa.
Koerier ff gevraagd of ik mocht checken of de inhoud wel intact was en die was zoals je ziet prima dus idd verder geen probleem.

[Voor 14% gewijzigd door Nephalem op 14-09-2021 12:43]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• arboris
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-09 15:42
En dat was het voor mij. Na een jaar heeft alternate.nl de knoop doorgehakt en de bestelling voor de Asus TUF 3080 geannuleerd.

[Voor 46% gewijzigd door arboris op 14-09-2021 12:52]

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:15

JDx

Ben ik ^

Appz- schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:24:
[...]

Wat een mooi ding is het ook, kan niet wachten om die van mij binnen te krijgen haha
Die fans zien eruit alsof ze een ziekte hebben, ik krijg er rillingen van :')

Maar als ie het maar doet he! 8)

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:38:
[...]

Had ik ook bij m'n kaart btw.

[Voor 13% gewijzigd door JDx op 14-09-2021 12:55]

Dingen als Twitter enzo.

• Nephalem
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:53:
[...]

Die fans zien eruit alsof ze een ziekte hebben, ik krijg er rillingen van :')

Maar als ie het maar doet he! 8)
Ventilator herpes? :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Nephalem
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:53:
[...]

Had ik ook bij m'n kaart btw.

[Afbeelding]
Ja zoiets hier ook, doos te ruim dus half ingezakt en daardoor gescheurd.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:55:
[...]

Ja zoiets hier ook, doos te ruim dus half ingezakt en daardoor gescheurd.
Ik had maar een foto gemaakt voor openen, wie weet wat ik aan zou treffen. Gelukkig is het doos in doos.

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Trypophobia.

Dingen als Twitter enzo.

• tweet1
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20-09 21:29
Deze besteld: MSI geforce RTX 3070 gaming Z TRIO 8G LHR voor 1000 euro bij Megekko

https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-LHR-Videokaart

Kaart is nog op voorraad voor wie interesse heeft.
Voor mij was stroomverbruik van 240 watt een doorslagpunt. De 3070ti zit al op 290-310 watt en custom 3080 gaan naar 350-370 watt.

• JDx

JDx

Ben ik ^

tweet1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:08:
Deze besteld: MSI geforce RTX 3070 gaming Z TRIO 8G LHR voor 1000 euro bij Megekko

Voor mij was stroomverbruik van 240 watt een doorslagpunt. De 3070ti zit al op 290-310 watt en custom 3080 gaan naar 350-370 watt.
De 3070 is voor mij ook dé ideale kaart voor gaming, maar niet voor die prijs. Daarom is hij waarschijnlijk ook zo duur, vraag/aanbod dingetje. De meerwaarde van een 3070 Ti zie ik ook niet. En 3080 onnodig.

Begin zo langzamerhand toch af en toe te kijken naar de 3060 Ti, heb het normaal niet zo op Ti modellen, had vroeger ook liever een V6 dan een 1.6 Turbo :9

Maar volgens mij lijkt een 3060 Ti meer op een 3070 dan op een basic 3060.

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

3060 <549
3060 Ti <699
3070 8XX
3070 Ti <899

Dit hou ik momenteel aan. Een 3080 zou ik alleen doen <999 maar dat gebeurt niet op de FE na.

Dingen als Twitter enzo.

• MetalSonic
tweet1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:08:

Die was een paar uur geleden nog 989... Mja als je het een interessante kaart vind maken die paar tientjes ook weinig uit. Veel plezier ermee ;)

• JDx

JDx

Ben ik ^

MetalSonic schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:36:
[...]

Die was een paar uur geleden nog 989... Mja als je het een interessante kaart vind maken die paar tientjes ook weinig uit. Veel plezier ermee ;)
De 3070 Ti is ook 1000 euro, maar die wil ik niet.

Dingen als Twitter enzo.

• Appz-
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:10:
[...]

De 3070 is voor mij ook dé ideale kaart voor gaming, maar niet voor die prijs. Daarom is hij waarschijnlijk ook zo duur, vraag/aanbod dingetje. De meerwaarde van een 3070 Ti zie ik ook niet. En 3080 onnodig.

Begin zo langzamerhand toch af en toe te kijken naar de 3060 Ti, heb het normaal niet zo op Ti modellen, had vroeger ook liever een V6 dan een 1.6 Turbo :9

Ik hield zelf ook ongeveer dezelfde prijzen aan alleen was mijn limiet voor een 3080 €1100, dat is ook waarvoor ik de FTW3 Ultra heb gekocht waar ik op zit te wachten. Aangezien het mijn eerste build is en de tekorten waarschijnlijk nog wel een tijdje aanhouden wou ik een build bouwen die even een tijdje mee kan.

• SteffanS
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21-09 16:06
Benieuwd of er deze week een RTX 3080 FE drop komt van LDLC.

• Nebulasky2
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-09 06:28

Nebulasky2

PCT - Energizer

Ja hoor ik heb um ook. nr 62 in de rij. :( zij kunnen er ook niet zoveel aan doen natuurlijk.
maar ja baal er wel van. En voor het terug gestorte geld koop ik nu net aan een 3060 tja lastig
Beste klant,

Naar aanleiding van uw pre-order van de Asus RTX 3080 TUF Gaming moeten wij u helaas mededelen dat de fabrikant heeft besloten deze niet meer te produceren.

Door dit besluit, dat buiten onze macht ligt, is levering van uw product onmogelijk geworden. Wij zijn dan ook helaas genoodzaakt uw order voor dit product te annuleren.

Indien u naast de Asus RTX 3080 TUF Gaming nog andere producten heeft besteld, vernemen wij graag van u of u deze order wilt wijzigen. Indien dat het geval is, geeft u dit dan door aan onze klantenservice. Zonder bericht zullen wij de overige producten uit uw order zo snel mogelijk leveren.

Uw aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen drie werkdagen terugstorten. Het aankoopbedrag wordt teruggestort via de betaalmethode die u heeft gekozen.

Voor vragen en antwoorden verwijzen wij u naar de FAQ op onze website.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Alternate Nederland

[Voor 3% gewijzigd door Nebulasky2 op 14-09-2021 16:19]

- Sleep is for the Weak -

• Bauer078
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16:56
wishmaster1986 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:19:
Hier ook de annulering binnen gekregen via mail, lekker dan met nummer 1 op de plek voor een Asus STRIX 3080. :/
Hier nummer 2 :'(

iRacing Profiel

• assiemodis
Zo te zien heeft alternate alle wachtrijen opgeheven.
Geen tool meer om je plaats in de wachtrij te checken.
Weet niet of Asus de laatste was wie nog niet opgegeven had dat ze stoppen met het maken van de v1 kaarten.
Maar dacht dat er nog meer wachtrijen waren dan alleen Asus.

In ieder geval dag met 2 gezichten.
Asus rog strix geannuleerd.
Maar mijn overbetaalde 3080 tuf oc is onderweg.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:11
Hier ook een annulering van Alternate, wat een fijne zaak dat ze helemaal geen poging doen om een alternatief of compensatie te bieden. Als je meer dan een jaar lang financieert mag daar best wat tegenover staan.

SW-0040-8191-9064

• NoThankYou
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-09 19:07
Mijn 3080 TUF non-oc is ook geannuleerd. Waarschijnlijk moet ik dus maar wachten op een RTX 4070 volgend jaar, die hopelijk beter verkrijgbaar zal zijn...

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik had nog een 3060 aan het minen, die heb ik maar uit gezet, leverde nog geen 2 dollar/dag op net.

Als dit zo blijft moeten de prijzen toch wel gaan dalen binnenkort. Maar ze moeten natuurlijk eerst de dure voorraad nog kwijt.

Het is net benzine, olie duurder -> prijs meteen omhoog, olie goedkoper -> nee voorraden moeten eerst op.

Dingen als Twitter enzo.

• ZX-81
  • Laatst online: 15-09 19:36
Ik zit in hetzelfde schuitje met een bestelling bij megekko van een Asus TUF gaming rtx 3080.
In december vorig jaar in volste vertrouwen deze videokaart bestelt bij megekko. Na bijna 1 jaar wachten krijg ik nu de mail dat vermits V2 van die kaart met verder dezelfde naam niet meer geleverd kan worden en de bestelling geannuleerd word. Eigenlijk is dit ronduit schandalig vooral omdat de PC waarvoor die kaart bestemt was al 1 jaar niet gebruikt kan worden.
Ik stel voor dat alle gedupeerden zich verenigingen en samen kijken wat onze opties zijn.

• JDx

JDx

Ben ik ^

ZX-81 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:18:
Ik zit in hetzelfde schuitje met een bestelling bij megekko van een Asus TUF gaming rtx 3080.
In december vorig jaar in volste vertrouwen deze videokaart bestelt bij megekko. Na bijna 1 jaar wachten krijg ik nu de mail dat vermits V2 van die kaart met verder dezelfde naam niet meer geleverd kan worden en de bestelling geannuleerd word. Eigenlijk is dit ronduit schandalig vooral omdat de PC waarvoor die kaart bestemt was al 1 jaar niet gebruikt kan worden.
Ik stel voor dat alle gedupeerden zich verenigingen en samen kijken wat onze opties zijn.
Wel respect voor de mensen die zo lang hebben gewacht, ik moest een keer 6 maanden wachten op een auto en dat werd toen 9 maanden, toen heb ik gezegd, laat dan maar zitten en een andere gekocht :')

Maar denk niet dat ze dit doen als ze niet anders kunnen en de kopers dus ook geen rechten hebben.

Dingen als Twitter enzo.

• Rhodan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02:49
Vandaag ook mijn Asus RTX 3080 ROG STRIX Gaming OC geannuleerd bij Alternate en ze hebben zelfs het bedrag al terug gestort.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Vandaar ook dat ze wat voorzichtig waren met de prijzen de afgelopen dagen overal.

Wellicht komt er morgen opeens vanalles in de uitverkoop.

Dingen als Twitter enzo.

• sebastiaan1973
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:01
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:10:
[...]

Begin augustus bij Alternate eentje kunnen kopen voor 599. Natuurlijk te duur gezien adviesprijs, maar aangezien ik toch geen 4K monitor heb, is het prima hoor. Als je hem ziet voor zo'n prijs zou ik het meteen doen. Ik had daarvoor maanden gewacht. Vervelend, zeker omdat mijn gpu overleden was. 1030 ingeduwd, daar kan je niets mee qua gaming.

• JDx

JDx

Ben ik ^

sebastiaan1973 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:58:
[...]

Begin augustus bij Alternate eentje kunnen kopen voor 599. Natuurlijk te duur gezien adviesprijs, maar aangezien ik toch geen 4K monitor heb, is het prima hoor. Als je hem ziet voor zo'n prijs zou ik het meteen doen. Ik had daarvoor maanden gewacht. Vervelend, zeker omdat mijn gpu overleden was. 1030 ingeduwd, daar kan je niets mee qua gaming.
Heb hem toen gezien ja, maar toen had ik of net een 3060 gekocht of net mijn geld nog niet binnen.

Ik ging er toen ook van uit dat een 3060 een betere deal was, heb nu een MSI 3060 van 619,- euro.

Dingen als Twitter enzo.

• ZX-81
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:30:
[...]

Wel respect voor de mensen die zo lang hebben gewacht, ik moest een keer 6 maanden wachten op een auto en dat werd toen 9 maanden, toen heb ik gezegd, laat dan maar zitten en een andere gekocht :')

Maar denk niet dat ze dit doen als ze niet anders kunnen en de kopers dus ook geen rechten hebben.
Tja, niet dat we veel andere keuze hadden dan wachten he. Dezelfde kaart kost nu 2x meer.
Het is alsof ineens alle andere auto's ook niet verkrijgbaar waren of vele malen duurder voor dezelfde prestaties. 🤔

• JDx

JDx

Ben ik ^

ZX-81 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:07:
[...]

Tja, niet dat we veel andere keuze hadden dan wachten he. Dezelfde kaart kost nu 2x meer.
Het is alsof ineens alle andere auto's ook niet verkrijgbaar waren of vele malen duurder voor dezelfde prestaties. 🤔
Maar in de tussentijd gewoon een jaar geen gebruik gemaakt van de PC? Je moet toch wel iets?

Ik kon bijvoorbeeld zonder auto niet op mijn werk komen, 3 maanden of langer huren/leasen of een tijdelijke auto zou veel te veel geld kosten. Jij zegt dat een complete PC een jaar niets gedaan heeft?

[Voor 17% gewijzigd door JDx op 14-09-2021 18:11]

Dingen als Twitter enzo.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:02
NoThankYou schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:17:
Mijn 3080 TUF non-oc is ook geannuleerd. Waarschijnlijk moet ik dus maar wachten op een RTX 4070 volgend jaar, die hopelijk beter verkrijgbaar zal zijn...
Die gedachte had ik eerst ook maar het hele klimaat lijkt er niet beter op te worden voor GPU's Crypto komt mogelijk volgend jaar terug in full swing.

Productie tarieven gaan omhoog eind dit jaar. 2023/24 komen er pas nieuwe chip fabrieken, dat moet dan ook nog op gang komen.

Zie serieus nog geen omstandigheden die de boel gaan normaliseren.

Denk dat je tegen die tijd bijna beter opzoek kan naar een 2de hands 30 serie kaart.

• Eric-V
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-09 21:53
Zo ik ook een annulering va mijn Asus RTX 3080 TUF Gaming bestelling door alternate. Man man wat voel ik mij genaai@#. Bijna een jaar wachten zonder dat ik een fatsoenlijke videokaart heb en dan gewoon een simpele annulering... Ik snap niet dat dit zomaar kan alternate heeft wel bijna een jaar mijn (en dat van andere) geld kunnen gebruiken(investeren). Op zijn minst zou toch een korting op zijn plaats zijn voor een andere videokaart :-(

• napata
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 17-09 10:28
Psyonara schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:14:
[...]

Die gedachte had ik eerst ook maar het hele klimaat lijkt er niet beter op te worden voor GPU's Crypto komt mogelijk volgend jaar terug in full swing.

Productie tarieven gaan omhoog eind dit jaar. 2023/24 komen er pas nieuwe chip fabrieken, dat moet dan ook nog op gang komen.

Denk dat je tegen die tijd bijna beter opzoek kan naar een 2de hands 30 serie kaart.
Momenteel is crypto in full swing. Dat is waarom de prijzen recent terug omhoog gegaan zijn. Ethereum zat dicht bij zijn ATH begin deze maand.

Met een beetje geluk keldert GPU mining nadat ETH Proof of Stake wordt eind dit jaar of begin volgend jaar.

• lt_cmd_data
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:09
Zelfde hier besteld op 25 september (plek 386) gister nog op plek 109 dus na 354 dagen wachten krijg ik ook dit mailtje, hun bedrijfsnaam doet ze geen goed ze bieden ook geen "alternatief" aan. Ze hebben mooi rente kunnen trekken van ons geld...

• Nephalem
lt_cmd_data schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:17:
[...]

Zelfde hier besteld op 25 september (plek 386) gister nog op plek 109 dus na 354 dagen wachten krijg ik ook dit mailtje, hun bedrijfsnaam doet ze geen goed ze bieden ook geen "alternatief" aan. Ze hebben mooi rente kunnen trekken van ons geld...
Welke rente? :P
En het zou ze mooi staan om inderdaad iets van korting te geven op een andere kaart in ruil voor die wachttijd maar aan de andere kant natuurlijk ook niet hun fout dat het zo lang geduurd heeft. Alternate zou ook liever gewoon de bestellingen geleverd hebben.

Deze situatie is gewoon zuur maar krom genoeg is Nvidia een grotere boosdoener met de introductie van nieuwe chips met LHR. Vanaf dat moment ging het van amper leveringen naar helemaal niks meer.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik zou de sites vanavond en morgen wel goed in de gaten houden, MeGekko heeft ook al een heeeeleboel prijzen verlaagd, waarschijnlijk om een alternatief te bieden voor niet geleverde kaarten.

Dingen als Twitter enzo.

• Yahya.faron
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 16-09 20:29
Nephalem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:37:
[...]

Welke rente? :P
En het zou ze mooi staan om inderdaad iets van korting te geven op een andere kaart in ruil voor die wachttijd maar aan de andere kant natuurlijk ook niet hun fout dat het zo lang geduurd heeft. Alternate zou ook liever gewoon de bestellingen geleverd hebben.

Deze situatie is gewoon zuur maar krom genoeg is Nvidia een grotere boosdoener met de introductie van nieuwe chips met LHR. Vanaf dat moment ging het van amper leveringen naar helemaal niks meer.
''Niet hun fout''
Een alternatief aanbieden?
De bestelling/kaarten omzetten naar V2 want het is exact hetzelfde chip?

Maar nee zij hanteren €1500 voor een 3080 maar wel 1 stuk per persoon want ''wij supporten de gamers'' :Z

• MattiVM
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 17:04
Hopla, 3060Ti en 3080 beschikbaar bij LDLC... de site wilde voor mij niet eens meer laden na het klikken op "toevoegen aan winkelwagen"... pff wat was me dat...

• D.Ramakers
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:00
MattiVM schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:01:
Hopla, 3060Ti en 3080 beschikbaar bij LDLC... de site wilde voor mij niet eens meer laden na het klikken op "toevoegen aan winkelwagen"... pff wat was me dat...
Heb de 3080 kunnen vastkrijgen. Hoop dat ze hem doorlaten gaan!

• SteffanS
MattiVM schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:01:
Ik had afgerekend maar toen ik terug op de pagina belande was hij uitverkocht.

Heb nog wel mijn 3070 Ti founders maar toch liever de 3080.

• MattiVM
D.Ramakers schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:02:
Heb de 3080 kunnen vastkrijgen. Hoop dat ze hem doorlaten gaan!
Dan heb je véél gelukt gehad denk ik. Ik was er echt binnen de seconden bij... direct "toevoegen aan winkelmandje", maar toen was het wachten en wachten... ik kon niets doen...

• FreeMen
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
Eric-V schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:03:
Zo ik ook een annulering va mijn Asus RTX 3080 TUF Gaming bestelling door alternate. Man man wat voel ik mij genaai@#. Bijna een jaar wachten zonder dat ik een fatsoenlijke videokaart heb en dan gewoon een simpele annulering... Ik snap niet dat dit zomaar kan alternate heeft wel bijna een jaar mijn (en dat van andere) geld kunnen gebruiken(investeren). Op zijn minst zou toch een korting op zijn plaats zijn voor een andere videokaart :-(
Zelfde hier, na ruim 9 maanden van plek 200 naar onder de 20 te zijn gegaan vandaag ook doodleuk een annulering ontvangen van de 3080 tuf 😠

• Colike
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 21-09 15:55
Hier de 3080 net kunnen bestellen bij LDLC 🤘

• MattiVM
SteffanS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:03:
Ik had afgerekend maar toen ik terug op de pagina belande was hij uitverkocht.

Heb nog wel mijn 3070 Ti founders maar toch liever de 3080.
Ik snap je wel, maar ik vind het wel spijtig... je hebt namelijk al een nieuwe en die zit al niet al te ver van de 3080... mijn broer daarentegen is al een jaar aan het "wachten" en proberen...

Ik snap ook niet waarom je nu dan nog voor de 3080 zou proberen te gaan. Kan je dan niet beter wachten op de 4070Ti of 4080 (die er waarschijnlijk toch binnen een jaartje aankomen)?

• SteffanS
MattiVM schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:09:
[...]

Ik snap je wel, maar ik vind het wel spijtig... je hebt namelijk al een nieuwe en die zit al niet al te ver van de 3080... mijn broer daarentegen is al een jaar aan het "wachten" en proberen...

Ik snap ook niet waarom je nu dan nog voor de 3080 zou proberen te gaan. Kan je dan niet beter wachten op de 4070Ti of 4080 (die er waarschijnlijk toch binnen een jaartje aankomen)?
Nog beter ik heb zelfs nog geen pc moet alle onderdelen nog bestellen 😂

Maar ik snap je wel!

• MattiVM
SteffanS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:11:
Nog beter ik heb zelfs nog geen pc moet alle onderdelen nog bestellen 😂
Het is voor mijn broer exact hetzelfde. Het heeft geen zin alle andere onderdelen al te kopen als je toch niet aan een GPU (voor een deftige prijs) geraakt.

• SteffanS
MattiVM schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:12:
[...]

Het is voor mijn broer exact hetzelfde. Het heeft geen zin alle andere onderdelen al te kopen als je toch niet aan een GPU (voor een deftige prijs) geraakt.
Ik heb altijd al een pc zelf willen maken (ITX)
Maar als ik het doe wil ik het ook goed doen dat ik de komende 5j niets meer moet doen.

Heb ook enkel maar een 60Hrz 4K scherm dus ik weet niet of de 3070ti hier goed voor is.

Misschien verkoop ik deze nog wel en koop ik eerst een nieuwe monitor die ook schaars zijn en wacht ik op de 4080.

• ZX-81
JDx schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:10:
[...]

Maar in de tussentijd gewoon een jaar geen gebruik gemaakt van de PC? Je moet toch wel iets?

Ik kon bijvoorbeeld zonder auto niet op mijn werk komen, 3 maanden of langer huren/leasen of een tijdelijke auto zou veel te veel geld kosten. Jij zegt dat een complete PC een jaar niets gedaan heeft?
Gelukkig heb ik 2 pc's. Die 2e pc is bedoeld voor mijn weekendverblijf. Het alternatief was een 2e videokaart kopen voor die pc terwijl er 1 in bestelling stond. Ook niet echt een aantrekkelijk alternatief.

• Nephalem
SteffanS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:16:
[...]

Ik heb altijd al een pc zelf willen maken (ITX)
Maar als ik het doe wil ik het ook goed doen dat ik de komende 5j niets meer moet doen.

Heb ook enkel maar een 60Hrz 4K scherm dus ik weet niet of de 3070ti hier goed voor is.

Misschien verkoop ik deze nog wel en koop ik eerst een nieuwe monitor die ook schaars zijn en wacht ik op de 4080.
3070Ti scoort in benchmarks op 4k alles boven de 60 fps tenzij je in bv cyberpunk of control Ray tracing aanzet en dlss uit. Maar in dat geval gaat een 3080 je ook geen 60+ fps stabiel geven.
Dus die 3070Ti is prima in staat om maximaal gebruik te maken van je scherm.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nephalem schreef op woensdag 15 september 2021 @ 02:07:
[...]

3070Ti scoort in benchmarks op 4k alles boven de 60 fps tenzij je in bv cyberpunk of control Ray tracing aanzet en dlss uit. Maar in dat geval gaat een 3080 je ook geen 60+ fps stabiel geven.
Dus die 3070Ti is prima in staat om maximaal gebruik te maken van je scherm.
Heb mijn 60hz 4K scherm vervangen voor een 165hz 1440p met G-Sync en dat was het geld meer dan dubbel waard. Smooth gamen met dezelfde ervaring, heel heel vroeger speelde ik spelletjes ook wel op 320x240 ipv 640x480 omdat dat er zachter/vloeiender uit zag weet ik nog.

Megekko heeft een 3060 Ti, wel een Eagle, voor 699,- valt helaas nog niet binnen de prijs die ik wil en het is niet degene die ik wil, maar het komt in de buurt, kijken of Alternate volgt.

3060: <549,-
3060 Ti: <649,-
3070: <749,-
3070 Ti: <849,-

Dit zou ik nu aanhouden, moet ik er wel bij zeggen dat ik dus al een 3060 heb, dus geen haast. Ben eigenlijk meer benieuwd naar 30XX Super nieuws dan naar 40XX nieuws, dat duurt nog veel te lang.

Dingen als Twitter enzo.

• SteffanS
JDx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:24:
[...]

Heb mijn 60hz 4K scherm vervangen voor een 165hz 1440p met G-Sync en dat was het geld meer dan dubbel waard. Smooth gamen met dezelfde ervaring, heel heel vroeger speelde ik spelletjes ook wel op 320x240 ipv 640x480 omdat dat er zachter/vloeiender uit zag weet ik nog.

Megekko heeft een 3060 Ti, wel een Eagle, voor 699,- valt helaas nog niet binnen de prijs die ik wil en het is niet degene die ik wil, maar het komt in de buurt, kijken of Alternate volgt.

3060: <549,-
3060 Ti: <649,-
3070: <749,-
3070 Ti: <849,-

Dit zou ik nu aanhouden, moet ik er wel bij zeggen dat ik dus al een 3060 heb, dus geen haast. Ben eigenlijk meer benieuwd naar 30XX Super nieuws dan naar 40XX nieuws, dat duurt nog veel te lang.
Ik gebruik ook mijn monitor voor mijn ps5 daarom dat het een 4k scherm is.

• DLSS
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 18-09 21:56
Gezien ik niets met minen heb zit ik er over te denken om mijn RTX 3080 non LHR te verkopen en een 3080 ti aan te schaffen.

(De prijzen liggen dicht bij elkaar. Als ik 100 euro bij leg moet dat lukken).

Zou dat de moeite zijn?

[Voor 10% gewijzigd door DLSS op 15-09-2021 11:52]

• D.Ramakers
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:00
DLSS schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:51:
Gezien ik niets met minen heb zit ik er over te denken om mijn RTX 3080 non LHR te verkopen en een 3080 ti aan te schaffen.

Zou dat de moeite zijn?
Ik zou zeggen wacht op een drop van 3080ti's. Dan kan je misschien zelfs zonder opleg een ruil maken voor een nieuwe FE.

Mvg

• Nephalem

Zou dat de moeite zijn?
Een 3080 non LHR is extreem gewild. Dus dat zou ook zonder opleg te regelen moeten zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• knightofn1
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-09 13:50

knightofn1

Don't say that word

D.Ramakers schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:03:
[...]

Ik zou zeggen wacht op een drop van 3080ti's. ..

Mvg
ja vorige maandag 13-9-2021 van 13:30 tm 14:30 was er nog een drop van de msi 3080 ti ventus van 1200 euro. Die van mij is vandaag net binnengekomen. Gelijk een nieuwe pc samengesteld :)
Hopelijk hebben meer mensen daar gebruik van kunnen maken.

[Voor 27% gewijzigd door knightofn1 op 15-09-2021 12:34]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• ParaWM
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:23

ParaWM

Pro Prutser

Zou dat de moeite zijn?
Zeker. Precies was hetzelfde gedaan vorige maand met gesloten knip. FE Ti er in nu. Toch weer kleine 10% meer frames. Helemaal top.

Heb hem wel gerepad want mem werdt wat warm. Als je dat niets lijkt, misschien de MSI overwegen.

[Voor 9% gewijzigd door ParaWM op 15-09-2021 12:39]

Sinterklaas wil bier !

• JDx

JDx

Ben ik ^

Voor een miner is de komende maanden een 3080 FE nog wel 1200 a 1300 euro waard.

Daarom zijn ze ook meteen weg. Moet je wel snel zijn, als ETH mining vervalt is een Ti meer waard.

[Voor 14% gewijzigd door JDx op 15-09-2021 12:43]

Dingen als Twitter enzo.

• NiscoRacing
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:02
Winkels annuleren preorders twee ASUS RTX 3080-kaarten omdat productie stopt

Ik op mijn beurt zeg, kom laten we Nvidia een mailtje sturen dat ze meer FE kaarten moet leveren aan NL.
Of een beter idee een petitie van Benelux gamers die Nvidia vragen om meer FE kaarten levering om dit slechte nieuws positiefs te maken.

Iemand goed in community petitie maken :D

2x eVGA 295 SLI, QX9770@4.0GHz,Asus P5Q3 Deluxe,G.Skill 8GB DDR3-1600 Pi,Revodrive 3 x2,X-Fi,G9 on S&S steel ,EIZO FlexScan HD2441W-BK,Corsair HX1000W,U2-UFO Duality

• Michster
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-09 17:33
Heb ik een LDLC drop gemist? Gebruik tevens de stockbot via Telegram, maar gisteren geen alert gehad.

• DLSS
Nephalem schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:29:
[...]

Een 3080 non LHR is extreem gewild. Dus dat zou ook zonder opleg te regelen moeten zijn.
Ben er vergeten bij te vermelden dat het het geen nieuw exemplaar is, de kaart zit sinds begin augustus in mijn pc.

Ik heb voorheen niet echt nagedacht over het feit dat een ti in principe best een interessante kaart is tegenover de 3080 met de huidige prijzen (als je niet mined).
D.Ramakers schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:03:
[...]

Ik zou zeggen wacht op een drop van 3080ti's. Dan kan je misschien zelfs zonder opleg een ruil maken voor een nieuwe FE.

Mvg
Dat zou fantastich zijn maar ik heb helaas niet de tijd om die drops bij te houden en me te verdiepen in bots etc.
ParaWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:37:
[...]

Zeker. Precies was hetzelfde gedaan vorige maand met gesloten knip. FE Ti er in nu. Toch weer kleine 10% meer frames. Helemaal top.

Heb hem wel gerepad want mem werdt wat warm. Als je dat niets lijkt, misschien de MSI overwegen.
Klinkt inderdaad erg goed. Via marktplaats of hoe heb je dat gefixed?

Maakt die memory temperatuur wat uit dan? Ik las dat ze in principe jaren op 95c moeten kunnen opereren

[Voor 51% gewijzigd door DLSS op 15-09-2021 13:52]

• DLSS
JDx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:42:
Voor een miner is de komende maanden een 3080 FE nog wel 1200 a 1300 euro waard.

Daarom zijn ze ook meteen weg. Moet je wel snel zijn, als ETH mining vervalt is een Ti meer waard.
Je bedoelt omdat je verwacht dat de reguliere 3080 in dat geval meer in prijs zal zakken dan de ti variant?

Man wat zou ik blij zijn als de prijzen weer een beetje normaal worden (ook al ben ik reeds ingestapt)

• MetalSonic
Een 3080 LHR (aftermarket) is anders ook duur, dus ook gelieft, ik geef niks om minen maar ik geef wel om mijn portemonnee en 1500 is echt te duur voor een grafisch kaartje

• DLSS
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:41:
Een 3080 LHR (aftermarket) is anders ook duur, dus ook geliefd, ik geef niks om minen maar ik geef wel om mijn portemonnee en 1500 is echt te duur voor een grafisch kaartje
Eens, ik heb 1330 betaald voor een zeer goed aftermarket exemplaar, maar ook dat is eigenlijk fors te veel. (Ik was helaas al bijna een jaar aan het wachten en mijn bestelling uit september 2020 zou waarschijnlijk niet meer geleverd gaan worden)

700 euro zou een mooie prijs zijn voor een xx80 model.

[Voor 15% gewijzigd door DLSS op 15-09-2021 13:45]

• MetalSonic
DLSS schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:44:
[...]

Eens, ik heb 1330 betaald voor een zeer goed aftermarket exemplaar, maar zelfs dat is eigenlijk veel te veel.

700 euro zou eigenlijk een mooie prijs zijn voor een xx80 model.
Paar maanden geleden daalden de prijzen en toen was het hier party party, feest feest. In die mood had ik achteraf de kaart "moeten" kopen toen ik hem voor 1200 zag. Maar ik hoopte nog op een prijs van tussen de 1.000 en 1100 dat had ik ervoor over.. Nu begin ik zoiets te hebben van "bij 1300 hark ik 'm ook al binnen".

De 3080 is mijn "to go kaart" en het is of dat of straks de 4080.... in de tussentijd heb ik een systeem die door de stevige GPU bottleneck niet de nieuwste games op hoge resolutie + fps kan spelen :X

• DLSS
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:46:
[...]

Paar maanden geleden daalden de prijzen en toen was het hier party party, feest feest. In die mood had ik achteraf de kaart "moeten" kopen toen ik hem voor 1200 zag. Maar ik hoopte nog op een prijs van tussen de 1.000 en 1100 dat had ik ervoor over.. Nu begin ik zoiets te hebben van "bij 1300 hark ik 'm ook al binnen".

De 3080 is mijn "to go kaart" en het is of dat of straks de 4080.... in de tussentijd heb ik een systeem die door de stevige GPU bottleneck niet de nieuwste games op hoge resolutie + fps kan spelen :X
Haha, nou ik kan je vertellen, voor mij was het geen 'party party, feest feest' hoor :P ..

Ik zat eigenlijk nog met die 730 euro bestelling in mijn hoofd dus ik was stiekem behoorlijk zuur dat ik uiteindelijk 1330 euro moest neerleggen...

Maar goed, zo nu en dan zit het even tegen helaas haha

• MetalSonic
DLSS schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:50:
[...]

Haha, nou ik kan je vertellen, voor mij was het geen 'party party, feest feest' hoor :P ..

Ik zat eigenlijk nog met die 730 euro bestelling in mijn hoofd dus ik was stiekem behoorlijk zuur dat ik uiteindelijk 1330 euro moest neerleggen...

Maar goed, zo nu en dan zit het even tegen helaas haha
Jij niet maar een aantal wel hoor. Had nog nooit zoveel optimisten gezien. Aantal dachten dat een MSI 3080 wel zou dalen tot 900 euro en alles zou snel weer goed zijn.

Voor mijzelf heb ik nu maar het systeem dat een high end gpu nu en ik denk de komende jaren peper duur is vergeleken met vroeger. Als ik zie hoe die chips steeds complexer, de wafers duurder dan zie ik weinig verbetering in de horizon.

• JDx

JDx

Ben ik ^

DLSS schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:34:
[...]

Je bedoelt omdat je verwacht dat de reguliere 3080 in dat geval meer in prijs zal zakken dan de ti variant?

Man wat zou ik blij zijn als de prijzen weer een beetje normaal worden (ook al ben ik reeds ingestapt)
De 3080 FE blijft natuurlijk even duur, maar als ETH (of minen via het ethash algoritme) in zijn geheel wegvalt, doet een 3080 LHR net zo veel als een 3080 FE.

Dus die FE's zullen niet erg boeiend meer zijn, een 3080 Ti is sterker en dus beter op alle andere coins, behalve ETH. Dus zullen miners meer interesse hebben in een 3080 Ti.

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:54:
[...]

Jij niet maar een aantal wel hoor. Had nog nooit zoveel optimisten gezien. Aantal dachten dat een MSI 3080 wel zou dalen tot 900 euro en alles zou snel weer goed zijn.

Voor mijzelf heb ik nu maar het systeem dat een high end gpu nu en ik denk de komende jaren peper duur is vergeleken met vroeger. Als ik zie hoe die chips steeds complexer, de wafers duurder dan zie ik weinig verbetering in de horizon.
Zei laatst nog, als het maar lang genoeg duur blijft, wordt het vanzelf gewoon.

Denk dat een 3080 LHR voor 1100 euro ook een prima prijs was geweest. Dit is een redelijk pessimistische profit, door de keldering van de koersen de afgelopen week.

Voor 900 euro hebben miners de kaart er binnen een half jaar uit, dat ging het echt niet worden nu.

Edit: heb de verkeerde post gequote.

[Voor 21% gewijzigd door JDx op 15-09-2021 14:06]

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aan @DLSS, hij staat er niet tussen, maar de 3080 FE zou in dit lijstje een "waarde" krijgen van 1211,40 euro.

[Voor 15% gewijzigd door JDx op 15-09-2021 14:10]

Dingen als Twitter enzo.

• Jer0entjeh88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:42

Jer0entjeh88

display: flex;

Er lijkt de laatste dagen wel een (langzame) prijsdaling in de kaarten te komen. Nu ook een 3070 voor 849,-: https://www.sicomputers.n...-gddr6-lhr-id-809781.html

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• MetalSonic
Jer0entjeh88 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:29:
Er lijkt de laatste dagen wel een (langzame) prijsdaling in de kaarten te komen. Nu ook een 3070 voor 849,-: https://www.sicomputers.n...-gddr6-lhr-id-809781.html
Grote daling zeg, zie je niet vaak.

Edit: das wellicht een lokkertje want voor een Suprim 3080 vragen ze 2400 euro
https://www.sicomputers.n...prim-x-10g-id-810458.html
En een MSI 3070 is 1800 euro :D _/-\o_

[Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 15-09-2021 14:55]

• NoThankYou
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-09 19:07
Psyonara schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:14:
[...]

Waarschijnlijk heb je gelijk. Als dat gebeurt zie ik mezelf ook geen tweedehands kaart kopen, want die zullen dan ook te duur blijven. Wellicht speel ik in 2025 games nog games op m'n GTX 1080, met de resolutie op 720p :'(

• MetalSonic
https://www.compumsa.eu/a...R_Gaming_Z_Trio_PCIE.html

Hier in voorraad voor 1263 (MSI 3080 GAMING) maar ik ken die hele shop niet :?

• Jim-key
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 19-09 14:05
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:21:

Ook nog nooit van gehoord. Kan er ook weinig over vinden zo snel.

Persoonlijk ga ik, ondanks voldoende financiële middelen, geen 1300 neerleggen voor een component van een PC. Op MRSP (bestaat dat nog?) zou je voor 1300 een heel degelijk systeem in elkaar kunnen zetten.

Ik had eigenlijk gehoopt dat einde corona/vakantie de prijzen weer wat zou drukken (mensen zitten weer minder thuis), maar het enige wat nog invloed lijkt te hebben is crypto?

• mouzetc
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01:11
MetalSonic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:21:

Wees voorzichtig wat je hier plaatst, is in het verleden al vaker misgegaan dat meerdere Tweakers zijn opgelicht doordat iemand hier een linkje plaatste. Is nooit de intentie en t hoeft geen oplichting te zijn, maar doe zelf eerst even goed onderzoek voor je een directe link plaatst.

Ziet er na wat doorklikken wel oke uit, prijs is ook niet supergeweldig.

[Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 15-09-2021 16:44]

Signature

• emielvanrijn
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 17-09 15:21
In de pricewatch staan nu veel 3060 ti’s voor rond de 700-750 euro, ook de afgelopen dagen redelijk wat gedaald :).

Zo ook bijv. De Gigabyte Gaming OC rev2.0 (non-LHR)

[Voor 19% gewijzigd door emielvanrijn op 15-09-2021 16:46]

• MattiVM
Michster schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:51:
Heb ik een LDLC drop gemist? Gebruik tevens de stockbot via Telegram, maar gisteren geen alert gehad.
Klopt. "BeNeLux Stock Checker" heeft geen meldingen verzonden. "FE PartAlert" wel.

• Psyonara
NoThankYou schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:30:
[...]

Waarschijnlijk heb je gelijk. Als dat gebeurt zie ik mezelf ook geen tweedehands kaart kopen, want die zullen dan ook te duur blijven. Wellicht speel ik in 2025 games nog games op m'n GTX 1080, met de resolutie op 720p :'(
Mogelijk dat minerst tegen die tijd leuke prijzen aanbieden. En dan hopen dat ze in goede conditie zijn behandeld.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Psyonara schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:53:
[...]

Mogelijk dat minerst tegen die tijd leuke prijzen aanbieden. En dan hopen dat ze in goede conditie zijn behandeld.
Was laatst een leuk linkje van een filmpje van Linus, dat die kaarten nog als uit de doos waren na een paar jaar minen.

Dingen als Twitter enzo.

• Psyonara
JDx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:20:
[...]

Was laatst een leuk linkje van een filmpje van Linus, dat die kaarten nog als uit de doos waren na een paar jaar minen.
Zeker, maar niet elke gebruiker is er altijd zuinig mee.En zeker als ze meerdere hebben zullen ze vermoedelijk allemaal anders gedragen over tijd.

• Roel Versteeg
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 12:20
Ja hoor ik heb ook de mail gehad van Megekko. Eerst lekker 9 maanden wachten en dan zeker meer mogen gaan betalen voor een vervangende versie.
Ik heb ze gemaild of ze wat voor me kunnen doen maar ik heb er weinig vertrouwen in. :( :( :(
Pagina: 1 ... 559 ... 562 Laatste

Let op:
Verplicht leesvoer voor je naar de bekende weg vraagt:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen

Let bij het reageren op het volgende:
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.

Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851

Voor de handigheid:
Link naar de Alternate.nl wachtrij
Link naar de Azerty.nl wachtrij
Link naar de Megekko.nl wachtrij

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee