De Nvidia kaarten zijn een stuk makkelijker te krijgen dan de kaarten van AMD. Met een Belgische of Frans adres is LDLC goed te doen. Website gaat niet plat en je hebt zo 2 minuten om kaartje te kopen.
NBB moest je inderdaad wat onderzoek doen. Een tijdje heb je een PID nodig gehad. Maar als je zelf actief op zoek was, had je dat mee gekregen.
Laatste drops kom je bij NBB er ook normaal doorheen. Snelheid is wel gewenst.
Persoonlijk vind ik wel, als je echt graag een kaart wilt, dan moet je er nu echt tijd en moeite in steken, maar dan had al lang en breed een kaart kunnen kopen voor een goede prijs. En zeker als je met je neus op tweakers bent gekomen kom je een eind.
Afgeven op scalpers vind ik persoonlijk een zwaktebod. Je hoeft er niet bij te kopen. Tevens is het maar 5/10% van de kaarten die er beschikbaar waren. Zelfs als hun ze niet hadden gekocht, had je nog steeds net zo veel/weinig tijd als anders.
Je had er ook al maanden voor kunnen kiezen om dan wat meer te betalen en dan in de downtime uren hem laten minen. Had je alles allang terug verdiend.
Ik heb zelf ook al behoorlijk wat kaarten in bezit gehad. Vooral om te minen en de betere kaarten er aan over houden en de mindere in de verkoop.
Er is een periode geweest dat de kaarten echt moeilijk te kopen waren, maar ook tijd waar kaarten rustig 20 minuten op voorraad waren en ook voor een goede prijs. Zelf met een actieve houding had je er ook aan kunnen komen.
Het helpt ook wel als je bereid bent om verder te kijken dan de NL shops. Zijn genoeg shops in het buitenland die uitstekende garantie afhandeling hebben en je hulp bieden bij vragen. (In het Engels of google translate).
Zoals nu. Kan je al even voor een ‘redelijke’ prijs een
3060ti uit Duitsland halen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Hupske op 15-08-2021 22:08
]