[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 542 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 12:54
Jaïr.exe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:09:
[...]

Idd, vergeet dat tandenpoetsen of de kat te eten geven, eerst NBB openen en dan pas de dag beginnen!

Als vrouwlief gebruik wil maken van ochtendhout dan zeg je de volgende leus:
''NEE, EERST NB(ee)B(ee)!"
Precies. Als de kat moet verhongeren of het vrouwke opdroogt dan moet dat maar. Alles om scalper sjaakie zijn all-in naar Turkije door de neus te boren.

En bovendien heb ik nou alle filmpjes over nieuwe builds wel gezien en zou het leuk zijn om zelf eens wat te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Geen bot voor nodig hoor :)
jOnAt schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:59:
[...]

Pak een random product van NBB en doe een inspect element van de winkelwagen knop. Daar product id vervangen en dan op de knop klikken zodra de drop is.
Wel erg omslachtig als je gewoon de PA link kan openen in de browser toch? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :) Volgens mij zijn 2 weken terug ook allemaal orders die jouw methode gebruikte geannuleeerd.

[ Voor 60% gewijzigd door Speedway4 op 28-07-2021 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Speedway4 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:38:
[...]

Geen bot voor nodig hoor :)

[...]

Wel erg omslachtig als je gewoon de PA link kan openen in de browser toch? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :) Volgens mij zijn 2 weken terug ook allemaal orders die jouw methode gebruikte geannuleeerd.
Die methode kan oprecht 4 seconden schelen, want iedereen probeert de product pagina te laden, terwijl je hem al elders op een pagina kan opvragen. Die 4 seconden kunnen cruciaal zijn, maar je moet er wel mentaal op voorbereid zijn.

De 3070 mistte ik totaal op 3 seconden ofzo bij de betaalpagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gevulde koek
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-09-2024
FlyingGameGuy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:57:
Dit zijn geen gekke prijzen in de huidige markt, echter ik blijf het gek vinden dat ik €479,- moet bij betalen om aan mijn initiële build te komen.
Er staan geen kleine lettertje in de aankoop overeenkomst hierover, dus ik ben benieuwd of dit allemaal zo kan.

Even voor de duidelijkheid, dit is geen klacht over dit bedrijf, het contact is goed en de build ook.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken, Alvast bedankt!
Ja, dat kan. Als de winkel het product niet kan leveren omdat het niet meer geproduceerd wordt, hebben ze ook geen leververplichting. De nieuwe kaart is officieel een ander model (met als enige verschil dat deze minder kan dan degene die je besteld had) en daar gelden dus nieuwe regels voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Orky Rulez schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:11:
Weet er eigenlijk iemand hoe de bescheiden Belg de kansen kan verhogen bij een drop op LDLC?

Ik heb nu wel de Telegram alert maar is manueel overal door klikken de beste methode of zijn er daar ook trucs voor nodig?
Bij LDLC: alert en snel zijn. Zorgen dat je ingelogd bent en de aankoopflow kent. Betaalkaart zonder 2FA is een bijkomende bonus.

Al bij al is het wel doenbaar bij LDLC. De 3060 TI FE en 3080 FE zijn waarschijnlijk de lastigste omdat dit de meest gegeerde zijn, maar zelfs dan moet er wel eens wat lukken.

Misschien toch een kleine tip: wees niet te kieskeurig. 3060 TI FE, 3070 FE, 3080 FE zijn allemaal dik hun geld waard. 3080 TI FE is niet goedkoop voor de relatief beperkte meerwaarde tov de 3080, en de 3090 FE moet je al echt een use case hebben, maar op zich kan je er ook niet aan gefopt zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door MatthiasDS op 28-07-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
Jaïr.exe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Okeoke, stel je ziet het nummer in partalert en kopieert/paste het in dat script, dan pak je 4-5 seconden extra. Maar NBB werkt niet meer met ''nieuwe'' PID's, dus het is niet meer te anticiperen wanneer er een drop komt. Dat moet echt van de Nvidia API komen, waar alle populaire gratis alertdiensten gebruik van maken. Dus het speelveld is grotendeels gelijkgesteld voor iedereen.
Hele stupid vraag wellicht, maar als de PID's niet veranderen kan je bij wijze van spreke het product nu al in je winkelwagen stoppen toch?Ik probeerde gisteren aan de hand van jou voorbeeld (van een paar weken geleden) het PID te veranderen, en product werd toen toegevoegd in mn winkelwagen. En dan is het dus wachten op beschikbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Jaïr.exe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Die methode kan oprecht 4 seconden schelen, want iedereen probeert de product pagina te laden, terwijl je hem al elders op een pagina kan opvragen. Die 4 seconden kunnen cruciaal zijn, maar je moet er wel mentaal op voorbereid zijn.

De 3070 mistte ik totaal op 3 seconden ofzo bij de betaalpagina.
Selecteren, copy, alt tab, paste, run snippet, dat duurt toch ook gewoon 4 seconden? Productpagina laden ging hier overigens binnen de seconde.

Als ze niet controleren op deze methode dan is het natuurlijk maar net wat je het lekkerst ligt.
MatthiasDS schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Bij LDLC: alert en snel zijn. Zorgen dat je ingelogd bent en de aankoopflow kent. Betaalkaart zonder 2FA is een bijkomende bonus.

Al bij al is het wel doenbaar bij LDLC. De 3060 TI FE en 3080 FE zijn waarschijnlijk de lastigste omdat dit de meest gegeerde zijn, maar zelfs dan moet er wel eens wat lukken.
Zonder de waarschuwingen van tevoren dat er een drop aan zit te komen is het voor mij praktisch onmogelijk om echt klaar te zitten de hele tijd. Dat helpt bij NBB wel enorm, is er zoiets voor LDLC dan?

[ Voor 32% gewijzigd door Speedway4 op 28-07-2021 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Script en alles is echt complete onzin voor een NBB drop. Niemand op Discord heeft die gebruikt vandaag, alles gewoon via de link naar de productpagina.

Wat wel helpt is niet in de wachtrij terecht komen/zitten. Als je ingelogd bent met verse koekjes dan kun je ingelogd blijven, ook tijdens een drop. Let wel dat de logout tijdens een drop sneller is dan normaal, ongeveer 2 minuten tijdens drop.

Wachtrij is ook uit te ontsnappen, maar die informatie ga ik niet hier herhalen. Zoek maar even op internet als je dat wilt doen ;)

Ik was zelf te laat voor de 3070 en 3080, beide wel in mandje, ook betaling selecteren, maar de website was echt traag als dikke stront. Duurde ruim een minuut voor nieuw scherm ging laden, dus uiteindelijk terug naar mandje met melding dat geen voorraad was.

Gefeliciteerd aan iedereen die het wel gelukt is en over een maand weer een kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
schumi1986 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Schijnt? Ik volg dit topic al een tijdje en jij hebt toch al meerdere FE kaarten bij NBB besteld.. BTW is in de tussentijd niet veranderd
Meerdere FE besteld? Wat voor rare geruchten doen hier de ronde over mij. Ik heb vorige week mijn eerste FE ooit besteld, een 3060 Ti. En daar heb ik niet naar BTW gekeken en berekening daarvan.

Echt ik ga weer terug naar AMD topic zo want dit soort onzin is niet grappig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
Speedway4 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
Zonder de waarschuwingen van tevoren dat er een drop aan zit te komen is het voor mij praktisch onmogelijk om echt klaar te zitten de hele tijd. Dat helpt bij NBB wel enorm, is er zoiets voor LDLC dan?
Ja excuses, ik nam even de assumptie dat dit sowieso gekend was bij iedereen :)

Het is inderdaad hard nodig om op een discord/telegram/... te zitten die de drops aankondigt. Ik heb een tijd in de Benelux stockcheckers discord vertoefd, maar ik heb de deur daar enkele weken geleden dichtgetrokken aangezien ik zelf niets meer nodig heb.

Mogelijk kan iemand hier je wel aan een invite helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
MatthiasDS schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:27:
[...]

Ja excuses, ik nam even de assumptie dat dit sowieso gekend was bij iedereen :)

Het is inderdaad hard nodig om op een discord/telegram/... te zitten die de drops aankondigt. Ik heb een tijd in de Benelux stockcheckers discord vertoefd, maar ik heb de deur daar enkele weken geleden dichtgetrokken aangezien ik zelf niets meer nodig heb.

Mogelijk kan iemand hier je wel aan een invite helpen.
Geen excuses nodig volgens mij? :) Ik bedoelde meer als vraag in het algemeen. De links die krijg ik wel via PA, maar het is wel echt nodig om 15-30min van te voren klaar te zitten voor mij. Is er iets dat een indicatie aangeeft dat de drop op LDLC er aan komt? Of bedoel je dat mensen op de BSC discord dat wel hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 16:55
schumi1986 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Schijnt? Ik volg dit topic al een tijdje en jij hebt toch al meerdere FE kaarten bij NBB besteld.. BTW is in de tussentijd niet veranderd
Haha troll, je moet nog beter volgen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
shadowkid053 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:33:
[...]

Haha troll, je moet nog beter volgen dus :D
Zelf verkoopt die overigens doodleuk een 3080 voor €1600 :P

Edit: 5800X wel voor MSRP overigens. Maarja, dan mag je nog steeds vriendelijk blijven, zal een reden zijn dat iemand van de discord is gebanned hehe

[ Voor 24% gewijzigd door Speedway4 op 28-07-2021 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
Speedway4 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:31:
[...]
Geen excuses nodig volgens mij? :) Ik bedoelde meer als vraag in het algemeen. De links die krijg ik wel via PA, maar het is wel echt nodig om 15-30min van te voren klaar te zitten voor mij. Is er iets dat een indicatie aangeeft dat de drop op LDLC er aan komt? Of bedoel je dat mensen op de BSC discord dat wel hebben?
Ik heb nooit enige indicaties van drop gezien op LDLC tot het moment dat de links in de discord werden gepost. Soms is de ene discord wel eens iets sneller dan de andere, dus het kan helpen om in meerdere te zitten, maar voor mij was dat alleszins het startpunt.

Dus ja... als je OP het moment van drop achter je PC zit (of worst-case je smartphone vast hebt) en je bent snel, dan is het doenbaar.
Spreekt voor zich dat een IT-er die hele dag achter zijn PC zit dan wel een voordeel heeft ten opzichte van iemand die geen pc-werk doet en er dus ook niet de hele tijd mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Speedway4 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Look how well that is going :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:22:
[...]

Meerdere FE besteld? Wat voor rare geruchten doen hier de ronde over mij. Ik heb vorige week mijn eerste FE ooit besteld, een 3060 Ti. En daar heb ik niet naar BTW gekeken en berekening daarvan.

Echt ik ga weer terug naar AMD topic zo want dit soort onzin is niet grappig meer.
Rustig maar hoor.

Ik zie een 3060ti op v&a staan en je hebt een tijd geleden een kaart besteld die uiteindelijk geannuleerd is. En waar je een vraag stelde over het bedrag wat verdwenen was.

Dat zijn toch 2 bestellingen? Niet zo aanvallend man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Speedway4 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Edit: 5800X wel voor MSRP overigens. Maarja, dan mag je nog steeds vriendelijk blijven, zal een reden zijn dat iemand van de discord is gebanned hehe
Wat wil je nu zeggen? Maakte alleen een opmerking over de BTW?

Overigens ben ik niet gebanned van discord ;)
Je mag ook gewoon zeggen dat jij maar daar mist hoor..

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 28-07-2021 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 22:39
[...]

Misschien toch een kleine tip: wees niet te kieskeurig. 3060 TI FE, 3070 FE, 3080 FE zijn allemaal dik hun geld waard. 3080 TI FE is niet goedkoop voor de relatief beperkte meerwaarde tov de 3080, en de 3090 FE moet je al echt een use case hebben, maar op zich kan je er ook niet aan gefopt zijn.
Bedankt! En inderdaad met elke van die zou ik al enorm blij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 13:24
Ik ga het ook bij ldlc proberen. Ze komen bij nieuw tussen videokaarten? Of waar droppen ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 22:22
Is het betalen met Klarna niet sneller dan met CC bij NBB?
Omdat ik nog geen CC heb, had ik vanochtend bij de drop van de 3070 Ti Klarna als betaalmiddel geprobeerd. Dat duurde natuurlijk veel te lang voordat ik door dat proces heen was, maar bij de drop van de 3080 was ik nog ingelogd en hoefde ik alleen Klarna aan te klikken en kon ik meteen over tot aanschaffen zonder weer dat hele proces door te gaan.
Dus als er meerdere drops zijn, werkt dat misschien sneller? Of blijft CC wel sneller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
lucatoni schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:09:
[...]

Hele stupid vraag wellicht, maar als de PID's niet veranderen kan je bij wijze van spreke het product nu al in je winkelwagen stoppen toch?Ik probeerde gisteren aan de hand van jou voorbeeld (van een paar weken geleden) het PID te veranderen, en product werd toen toegevoegd in mn winkelwagen. En dan is het dus wachten op beschikbaarheid?
Dat kan, maar straks heb jij 20x 3080 in je winkelmandje met 1 echte, en dan moet je weten welke dan gedropt is en handjematig de rest verwijderen. Het komt tegelijkertijd online met de alert, dus je graaft een diep gat op die manier. Je kan ook niet verder in de checkout als je producten hebt die niet geleverd kunnen worden (dus die andere 19x 3080).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Degrader schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:09:
Omdat ik nog geen CC heb, had ik vanochtend bij de drop van de 3070 Ti Klarna als betaalmiddel geprobeerd. Dat duurde natuurlijk veel te lang voordat ik door dat proces heen was, maar bij de drop van de 3080 was ik nog ingelogd en hoefde ik alleen Klarna aan te klikken en kon ik meteen over tot aanschaffen zonder weer dat hele proces door te gaan.
Dus als er meerdere drops zijn, werkt dat misschien sneller? Of blijft CC wel sneller?
CC die eerder gebruikt was bij NBB (je kan kopen en annuleren) is het snelst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
van4658 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:07:
Ik ga het ook bij ldlc proberen. Ze komen bij nieuw tussen videokaarten? Of waar droppen ze ?
Met je PartAlert oid voor bijhouden én in Belgie/Frankrijk wonen, want ze versturen niet naar Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:22:
[...]

Neeeee Postman, kom terug! Zonder jou is het Nvidia topic een stuk minder leuk. Iedereen is altijd eventjes zuur na een drop, ook bij AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
Jaïr.exe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:19:
[...]

Met je PartAlert oid voor bijhouden én in Belgie/Frankrijk wonen, want ze versturen niet naar Nederland.
Yep ik ben van Belgie. Anders had al lang een een 3080 :*) partalert is soms erg laat en ik denk dat je veelal te laat bent als je het gebruikt. Ik zit veel op mijn pc en ldlc staat open op de categorieen:grafische kaarten nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Jaïr.exe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:21:
[...]

Neeeee Postman, kom terug! Zonder jou is het Nvidia topic een stuk minder leuk. Iedereen is altijd eventjes zuur na een drop, ook bij AMD.
Ik snap oprecht niet wat nu het probleem is? Verbaasde mij alleen over het feit dat postman niet op de hoogte was van het BTW tarief in DLD na meeedere bestellingen van Nvidia en AMD. Dat postman het voor het geld doet is geen geheim toch? Heeft hij hier zelf ooit geschreven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
van4658 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:26:
[...]

Yep ik ben van Belgie. Anders had al lang een een 3080 :*) partalert is soms erg laat en ik denk dat je veelal te laat bent als je het gebruikt. Ik zit veel op mijn pc en ldlc staat open op de categorieen:grafische kaarten nvidia.
Als je op zoek bent naar Founder Edition kaarten, ga je lang op je PC mogen zitten.
Die komen in geen enkele categorie. Je kan er alleen heen via nvidia website of via de rechtstreekse productpagina url

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
maikie61 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:30:
[...]

Als je op zoek bent naar Founder Edition kaarten, ga je lang op je PC mogen zitten.
Die komen in geen enkele categorie. Je kan er alleen heen via nvidia website of via de rechtstreekse productpagina url
kan je niet op hun site zelf zien dat er een drop is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Laatst online: 30-08 15:47
van4658 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:31:
[...]

kan je niet op hun site zelf zien dat er een drop is?
Nee. Uitleg daarover staat in de topicstart

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:48
Degrader schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:09:
Ik had met de 3080 dus een foutmelding/afwijzing op Klarna, dat die niet approved is. Ik betaal nooit met Klarna dus waarschijnlijk is dat de rede dat die afgewezen is denk ik, geen eerdere betaalhistorie..... :|

Twijfelde om eerst voor CC te gaan, ook niet eerder gebruikt daar, maar ik dacht dat Klarna ook sneller zou gaan...... Verder had ik alles al klaar staan, inlog gereed, insta op de link en daardoor dus de 3080 gemist denk ik zomaar. Dat is wel balen aangezien ik die kaart graag wilde hebben voor eigen gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
van4658 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:26:
[...]

LDLC drops nu, succes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orky Rulez
[...]

Omfgmb, ik denk dat ik juist een 3060ti gescoord heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
jantje 2 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:50:
[...]

Ik had met de 3080 dus een foutmelding/afwijzing op Klarna, dat die niet approved is. Ik betaal nooit met Klarna dus waarschijnlijk is dat de rede dat die afgewezen is denk ik, geen eerdere betaalhistorie..... :|

Twijfelde om eerst voor CC te gaan, ook niet eerder gebruikt daar, maar ik dacht dat Klarna ook sneller zou gaan...... Verder had ik alles al klaar staan, inlog gereed, insta op de link en daardoor dus de 3080 gemist denk ik zomaar. Dat is wel balen aangezien ik die kaart graag wilde hebben voor eigen gebruik.
Omdat ik door nog van de drop van de 3070 ingelogd stond met Karna, hoefde ik bij de 3080 alleen maar Karna als betaalmiddel aan te klikken en kon ik meteen op bevestigen klikken (helaas kreeg ik toen na 10 seconden een 504, na refresh was voorraad op.). Dus ik had ook het idee dat als je eenmaal Karna hebt klaar staan, dat het sneller is dan CC. Maar volgens Jaïr is dat dus niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGoatsy
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-04 20:00
geezer1986 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:53:
[...]

Gewoon via de Telegram link een 3070ti gekocht
Dat is precies wat een bot zou zeggen.

Klik is alle bussen aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZlFRSOVf6rblQPYHx9uogLtuzU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZJL3sEIDilbz94Yf7To0M9Wd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34

iop

Kan iemand mij uitnodigen voor de discord-dropalerts in .nl?
nick: owjahjoh

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Laatst online: 19-09 14:55
Bij notebilling kom ik er niet tussen, LDLC had ik er wel door gekomen als ze naar nederland zouden leveren :+

Gefeliciteerd die het wel gelukt is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
De 3080ti is nog beschikbaar

https://www.ldlc.com/fiche/PB74155896.html

[ Voor 64% gewijzigd door Orky Rulez op 28-07-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-04 20:00
iop schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:14:
Je moet de nummers ook geven.

Bijvoorbeeld:
Naam#3921

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
Nog steeds, deze is dus wel erg makkelijk te scoren als je een beetje oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:23
Degrader schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:39:
[...]

Nog steeds, deze is dus wel erg makkelijk te scoren als je een beetje oplet.
Ze verzenden niet naar Nederland…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
giantgiantus schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:39:
[...]

Ze verzenden niet naar Nederland…
Dat weet ik, maar misschien wel naar een mailbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
Orky Rulez schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:05:
[...]

Omfgmb, ik denk dat ik juist een 3060ti gescoord heb 8)
Dat is een mooie, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

iop schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:14:
MrGoatsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Je moet de nummers ook geven.
Bijvoorbeeld:
Naam#3921
thx;

owjahjoh#4451

[ Voor 32% gewijzigd door iop op 28-07-2021 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tw3ak3rs
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik heb op LDLC zowel een 2070 TI als 2080 TI besteld(tenzij ze mijn bestelling annuleren). Ik ben nog niet zeker van welke van de 2 ik ga houden echter. Kan ik er vanuitgaan dat ik deze alsnog zonder problemen kan doorverkopen(zonder meerprijs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:18
Tw3ak3rs schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:50:
Ik heb op LDLC zowel een 2070 TI als 2080 TI besteld(tenzij ze mijn bestelling annuleren). Ik ben nog niet zeker van welke van de 2 ik ga houden echter. Kan ik er vanuitgaan dat ik deze alsnog zonder problemen kan doorverkopen(zonder meerprijs)?
Ja hoor, als ik er niet al te ver voor hoef te rijden neem ik de 3080ti graag van je over 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Nu nog een 2080 Ti? ;)

Ze annuleren er gewoon eentje (of twee). Denk dat je beter zelf één kaart kan annuleren zodat je er wat zeggenschap over hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02:16

Jorissie87

No diggity

Las eerder hier dat je bij NBB maar 1 kaart per huishouden mag bestellen dus tenzij je verschillende adressen hebt opgevoerd ga ik er vanuit dat je er maximaal maar 1 geleverd krijgt. Desondanks denk ik dat het antwoord op je eigen vraag wel weet..

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Laatst online: 18-09 01:51
giantgiantus schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:25:
[...]

De v&a prijzen zijn redelijk. Ik vind zelf de msrp van de 3080ti wel fors ten opzichte van 3080. Tegelijkertijd was de 3080 veel te goedkoop achteraf en had die gewoon meer dan 1000 moeten zijn. Proberen ze nu te herstellen met de TI.
Niet de boel omdraaien he.. De RTX 3080 is niet veel te goedkoop, die is normaal geprijsd tussen de 700 en 800 euro.. Dat kostte een topmodel GTX 1080Ti ook slechts een paar jaar geleden.. De 3080Ti en 3090 zijn veel te duur voor wat ze bieden.. 1300+ euro slaat nergens op voor slechts +/- 10% meer prestaties dan een 3080.. Maar kennelijk gaan mensen zoals jij na een 2080Ti en nu 3080Ti en 3090 1000+ euro voor highend videokaarten als normaal zien.. Da's best zorgwekkend.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:23
Inflatable schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:40:
[...]

Niet de boel omdraaien he.. De RTX 3080 is niet veel te goedkoop, die is normaal geprijsd tussen de 700 en 800 euro.. Dat kostte een topmodel GTX 1080Ti ook slechts een paar jaar geleden.. De 3080Ti en 3090 zijn veel te duur voor wat ze bieden.. 1300+ euro slaat nergens op voor slechts +/- 10% meer prestaties dan een 3080.. Maar kennelijk gaan mensen zoals jij na een 2080Ti en nu 3080Ti en 3090 1300+ euro voor highend videokaarten nu als normaal zien.. Da's best zorgwekkend.. :X
Is niet omdraaien. Ik zie een markt waarbij er makkelijk meer dan 1000€ voor een 3080 betaald wordt. Als de fabrikant ze dan wegzet voor 719,- is dat dus veel te goedkoop gebleken (ze gaan als zoete broodjes over de plank). Huizen worden toch ook niet verkocht voor bouwprijs maar gewoon voor de marktprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gevulde koek
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-09-2024
Als Nvidia deze generatie geen concurrentie van AMD had zou de 3080 zeker 999 dollar gekost hebben. Maar die prijzen waren bepaald voordat de tweede mininggolf begon. Als AMD dat had geweten waren ze ook gewoon vrolijk de 5700XT door blijven produceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:37:
[...]

Schijnt dat ook de BTW anders is, dus er komt nog 2% extra bij. Maar dat weet ik niet zeker, werd hier vorige week gezegd.
Klopt, btw is voor NL 2% hoger en je betaalt iets van 15 euro verzendkosten.

Vandaag waren er weer drops voor de 3070ti en 3080 maar die waren dus ook weer binnen seconden foetsie. Leek gezien de chat op stock checker ook erg willekeurig wie er wel en geen wachtrij in beeld kreeg. Sommigen konden meteen doorklikken naar de kaart en kassa, ikzelf zat na kwartier nog steeds te wachten op toegang. Volgende keer nieuwe kansen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Nephalem op 28-07-2021 17:56 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Stokertje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:48:
[...]

578 euro dat is zo’n 100 boven de adviesprijs ongeveer? Leverbaar vanaf 7 augustus, weet niet hoe betrouwbaar die indicatie is bij Amazon. Lijkt wel interessant voor deze prijs, of niet?
Het is nog steeds te duur maar was het wachten zat. Asus Tuf is een goede lijn en de performance is voor hier meer dan genoeg als ik de FPS reviews lees. Het stroomverbruik blijft dan ook nog binnen de perken.

Leverbaar vanaf 7 augustus valt mee. De kaart komt morgen al binnen! Prima shop, dat Amazon.nl :)
https://www.amazon.nl/ASU...DIA-GeForce/dp/B09666N3HB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IdTJFLK.jpg

Zo heb je niks, zo komt leuk bezorgmeisje 2x per week 8)

Zal verder in ervaring topic wel in gaan op verschil met de 2060 Super.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR2032 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:30:
[...]

Het is nog steeds te duur maar was het wachten zat. Asus Tuf is een goede lijn en de performance is voor hier meer dan genoeg als ik de FPS reviews lees. Het stroomverbruik blijft dan ook nog binnen de perken.

Leverbaar vanaf 7 augustus valt mee. De kaart komt morgen al binnen! Prima shop, dat Amazon.nl :)
Deze was overigens 619,- euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-07 05:24
Als je in de wachtrij komt is het te laat. Ik dacht dat hier al keertje uitgelegd was hoe NBB werkte? Overigens was er voor de 3070 en 3080 heel weinig voorraad lijkt het. Ze waren sneller weg dan normaal.
Nephalem schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:54:
[...]

Klopt, btw is voor NL 2% hoger en je betaalt iets van 15 euro verzendkosten.

Vandaag waren er weer drops voor de 3070ti en 3080 maar die waren dus ook weer binnen seconden foetsie. Leek gezien de chat op stock checker ook erg willekeurig wie er wel en geen wachtrij in beeld kreeg. Sommigen konden meteen doorklikken naar de kaart en kassa, ikzelf zat na kwartier nog steeds te wachten op toegang. Volgende keer nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:26
[...]

Had hem ook in bestelling staan want ik was het wachten ook zat, Maar was wat laat met bestellen dus verwachte bezorging was 9-12 augustus.
Heb hem inmiddels echter geannuleerd want ik kon vanmiddag deze bestellen voor €599,- en dat leek mij toch net wat meer value for money te bieden.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VideokaartenASUS DUAL GeForce RTX 3060 Ti V2 MINI OC Edition€ 809,-€ 809,-
Totaal€ 809,-

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokertje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-07 12:35
[...]

Inmiddels niet meer in voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geezer1986
  • Laatst online: 01-04 16:12
Dan geloof je het niet, die van mij is onderweg.
MrGoatsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:12:
[...]

Dat is precies wat een bot zou zeggen.

Klik is alle bussen aan:
[Afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door geezer1986 op 28-07-2021 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
De RTX 3070 was bij NBB nog best lang te bestellen, vond ik.

De RTX 3080 was veel sneller weg voor mijn gevoel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

nick: owjahjoh#4451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
Jumpman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:31:
De RTX 3070 was bij NBB nog best lang te bestellen, vond ik.

De RTX 3080 was veel sneller weg voor mijn gevoel.
3070 was ook heel snel weg. Alleen de 3070ti was redelijk te doen deze keer.

Beide weinig voorraad waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Stokertje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:22:
[...]

Inmiddels niet meer in voorraad....
Bewaar de Amazon link als bookmark.

Afgelopen paar dagen was deze steeds weg en kwam weer terug. Meerdere keren per dag verandert de voorraad bij Amazon.nl. En dan moet je er héél snel bij zijn. Aangegeven leverdatum blijkt mee te vallen, was bij mij ook 7 augustus, maar wordt morgen geleverd.

@Sato Mooie deal. Bij welke shop was die voor 599 euro?

[ Voor 8% gewijzigd door CR2032 op 28-07-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:26
Bij Alternate @CR2032 was ook vrij snel weer uitverkocht.

Was er zelf wat verbaasd over want hij kwam 2x als alert op de discord, Eerste keer was die al niet meer bestelbaar. tweede keer gelijk mijn slag geslagen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shadowkid053
Morgen komt de 3070 binnen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Hier meer mensen die tijdens de 3080 FE drop bij NBB vandaag een beetje verbaasd waren over de summer deal laptop link die als eerste gepost werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:58:
Hier meer mensen die tijdens de 3080 FE drop bij NBB vandaag een beetje verbaasd waren over de summer deal laptop link die als eerste gepost werd?
Ja die was echt super gaar. Daardoor veel te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Sato schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:26:
Bij Alternate @CR2032 was ook vrij snel weer uitverkocht.

Was er zelf wat verbaasd over want hij kwam 2x als alert op de discord, Eerste keer was die al niet meer bestelbaar. tweede keer gelijk mijn slag geslagen.
Thnx, mooie deal. Ik heb zelf weer liever een 3-fan card voor wat minder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalikJee
  • Laatst online: 15-09 16:14
Please invite me to discord for NL drops
Nick = MalikJee#8397

[ Voor 10% gewijzigd door MalikJee op 28-07-2021 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08 10:09
MalikJee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 23:21:
Please invite me to discord for NL drops
Nick = MalikJee#8397
iop schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:19:

nick: owjahjoh#4451
https://beneluxstockchecker.eu/platforms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalikJee
  • Laatst online: 15-09 16:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
FlyingGameGuy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:57:
Hallo, even mijn situatie:

Afgelopen december een pc samengesteld inclusief RTX3080 (prijs €820). In deze periode was de voorraad al beperkt dus heeft dit bedrijft een leen videokaart ingebouwd (rtx2070 Super) om mij toch snel aan het gamen te hebben.
Dit is allemaal goed gegaan en tot nu toe ook erg tevreden met de pc.
Echter vandaag een bericht ontvangen dat de RTX3080 blijkbaar niet meer geproduceerd. Gevolg is dat ik nu een aantal keuzes voorgeschoteld krijg:

Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G Videokaart
Meerprijs : € 79,00
Gigabyte Geforce RTX 3070 Ti GAMING OC Videokaart
Meerprijs : € 129,00
Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G 2.0 Videokaart
Meerprijs : € 479,00
Gigabyte Geforce RTX 3080 Ti EAGLE Videokaart
Meerprijs : € 729,00

Dit zijn geen gekke prijzen in de huidige markt, echter ik blijf het gek vinden dat ik €479,- moet bij betalen om aan mijn initiële build te komen.
Er staan geen kleine lettertje in de aankoop overeenkomst hierover, dus ik ben benieuwd of dit allemaal zo kan.

Even voor de duidelijkheid, dit is geen klacht over dit bedrijf, het contact is goed en de build ook.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken, Alvast bedankt!
Is wel gek hoor ze moeten gewoon die Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G 2.0 Videokaart leveren. Anders zijn het best smeerlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
TryPleX schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:10:
Als je in de wachtrij komt is het te laat. Ik dacht dat hier al keertje uitgelegd was hoe NBB werkte? Overigens was er voor de 3070 en 3080 heel weinig voorraad lijkt het. Ze waren sneller weg dan normaal.

[...]
Ik stond vooraf al ingelogd, ik had alleen vooraf geen nieuwe pid gevonden maar dus gewoon naar de bestel pagina doorgeklikt en toen kreeg ik die queue. Waar anderen reageerden dat ze later dan mij wel gewoon konden doorklikken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShooterTR58
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 19:16
Ik wil een 3070 ti kopen, wat is de laagste prijs van een 3070 ti je kan zeggen nu moet je die kopen anders krijg je die niet goedkoper? Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
*knip* offtopic en erg kinderachtig

[ Voor 88% gewijzigd door br00ky op 29-07-2021 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
ShooterTR58 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 03:36:
Ik wil een 3070 ti kopen, wat is de laagste prijs van een 3070 ti je kan zeggen nu moet je die kopen anders krijg je die niet goedkoper? Iemand die me kan helpen?
Afhankelijk van waar je woont moet je dan bij LDLC of NBB zijn voor een Founders Edition. Goedkoper dan dat zul je ze voorlopig niet aantreffen.

Verder is Amazon nog een mogelijkheid. Maar ik heb het idee dat dit allemaal wel uitgelegd is in de recent bijgewerkte topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Nephalem schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 02:16:
[...]

Ik stond vooraf al ingelogd, ik had alleen vooraf geen nieuwe pid gevonden maar dus gewoon naar de bestel pagina doorgeklikt en toen kreeg ik die queue. Waar anderen reageerden dat ze later dan mij wel gewoon konden doorklikken.
De PID truc was niet nodig. Met de link was je net zo snel, zo niet sneller.
Sinds 23 juli gebruiken ze bij NBB trouwens random PID voor de FE kaarten. Ze gooien zelfs 'nieuwe' PID de lucht in de dagen/dag/uren voor de drop, dit zijn allemaal onzin PID's en het lijkt zelfs een soort honeypot te zijn, waarbij je dan in een wachtrij terecht komt zonder einde of annulering krijgt vanwege gebruik van scripts (zelfs al zou je de correcte PID bestellen).

En definieer ingelogd: was dat elke 1-2 minuten verversen en een beetje wisselen tussen pagina's en producten? Of rond 11u inloggen en dan om 12u proberen?
Want een refresh op 1 dezelfde pagina werkt tijdens drop ook niet meer, die sessie komt inderdaad in een wachtrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
ShooterTR58 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 03:36:
Gisteren een MSI 3070TI ventus voor € 799,- bij LCDC geweest, naast de FE edities waar je 1x per maand op mag rouletten.

PS. wat is de rede eigenlijk dat 3080 FE's nog voor 1200-1250 gaan terwijl de normale kaarten ook rond de 1200-1299 liggen. Geen LHR? 3080 is eigenlijk de enige kaart die 500 boven MSRP gaat. Bijna elke andere kaart zit nog maar zo'n 200 boven MSRP. ( wat ik in deze ook graag betaald zou hebben :9 )

[ Voor 27% gewijzigd door jantje 2 op 29-07-2021 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
jantje 2 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:28:
[...]
naast de FE edities waar je 1x per maand op mag rouletten.
Drops zijn ondertussen beduidend frequenter aan het worden. Beetje afhankelijk van model ook maar de 3090 is is 4 keer gedropt bij LDLC op (nog geen) anderhalve maand tijd, de 3060 TI 5 keer op nog geen 2 maand, 3080 3 kee rop anderhalve maand...

Beschikbaarheid lijkt dus echt wel te verbeteren. Het houdt nog steeds niet over natuurlijk, maar vergeleken met enkele maanden geleden is de situatie heel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
MatthiasDS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:53:
[...]

Drops zijn ondertussen beduidend frequenter aan het worden. Beetje afhankelijk van model ook maar de 3090 is is 4 keer gedropt bij LDLC op (nog geen) anderhalve maand tijd, de 3060 TI 5 keer op nog geen 2 maand, 3080 3 kee rop anderhalve maand...

Beschikbaarheid lijkt dus echt wel te verbeteren. Het houdt nog steeds niet over natuurlijk, maar vergeleken met enkele maanden geleden is de situatie heel veel beter.
Ldlc had altijd al meer drops maar de meesten hier hebben daar niks aan. NBB was gewoon 1x per maand. Ze hebben 1x 2x in de maand wat gedropped maar verder altijd die 1x pm vast gehouden. Er was veel 3090 en 3060ti voorraad maar de rest was mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
jantje 2 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:28:
[...]

Gisteren een MSI 3070TI ventus voor € 799,- bij LCDC geweest, naast de FE edities waar je 1x per maand op mag rouletten.

PS. wat is de rede eigenlijk dat 3080 FE's nog voor 1200-1250 gaan terwijl de normale kaarten ook rond de 1200-1299 liggen. Geen LHR? 3080 is eigenlijk de enige kaart die 500 boven MSRP gaat. Bijna elke andere kaart zit nog maar zo'n 200 boven MSRP. ( wat ik in deze ook graag betaald zou hebben :9 )
Beschikbaarheid vs vraag. 3080 is nog steeds de meest gewilde kaart by far ookal zijn de meesten ondertussen al LHR. Net als dat een 6800xt in verhouding veel duurder is dan een 6700xt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
TryPleX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:15:
[...]

Ldlc had altijd al meer drops maar de meesten hier hebben daar niks aan. NBB was gewoon 1x per maand. Ze hebben 1x 2x in de maand wat gedropped maar verder altijd die 1x pm vast gehouden. Er was veel 3090 en 3060ti voorraad maar de rest was mager.
Zelfs NBB heeft laatste 2 maand 4 keer 3090, 4 keer 3080 TI, 3 keer 3080 en 3 keer 3060 TI gedropt. Kijken we vanaf 26 mei (dus nipt iets meer dan 2 maand) is dat zelfs 5 keer 3090, 4 keer 3080 en 4 keer 3060 TI.

Er zit echt verbetering in hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TryPleX
MatthiasDS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:18:
[...]

Zelfs NBB heeft laatste 2 maand 4 keer 3090, 4 keer 3080 TI, 3 keer 3080 en 3 keer 3060 TI gedropt. Kijken we vanaf 26 mei (dus nipt iets meer dan 2 maand) is dat zelfs 5 keer 3090, 4 keer 3080 en 4 keer 3060 TI.

Het is alleen 2x in Juni geweest. Je telt nu een dubbele drop op dezelfde dag als 2x?
Voor de 3060ti.
1x Juli (wel 2x beschikbaar in 30 minuten maar ze hadden al voorraad van de week ervoor die mislukt was)
2x Juni
1x mei
1x april.

Er lijken er wel meer beschikbaar te zijn per keer maar ook niet voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
MatthiasDS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:18:
[...]

mhmm oke, dat is dus eigenlijk om de twee weken dat er een drop plaats vindt, dat is op zich nog wel te doen dan inderdaad. Dan is het ook wel waard om het nog een paar keer te proberen voor de 3080. Is er een lijst die al de drops bijhoudt? Die kon ik niet vinden.
TryPleX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Het is alleen 2x in Juni geweest. Je telt nu een dubbele drop op dezelfde dag als 2x?
Voor de 3060ti.
1x Juli (wel 2x beschikbaar in 30 minuten maar ze hadden al voorraad van de week ervoor die mislukt was)
2x Juni
1x mei
1x april.

Er lijken er wel meer beschikbaar te zijn per keer maar ook niet voor alles.
Dat spreekt het dan weer tegen dat het maar 1x in de maand geweest is :+ Kans is dan best wel klein omdat je niet zoals bij AMD enigzins van te voren weet wanneer het gaat komen en daar op kan inspelen.

[ Voor 33% gewijzigd door jantje 2 op 29-07-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
jantje 2 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:28:
[...]

mhmm oke, dat is dus eigenlijk om de twee weken dat er een drop plaats vindt, dat is op zich nog wel te doen dan inderdaad. Dan is het ook wel waard om het nog een paar keer te proberen voor de 3080. Is er een lijst die al de drops bijhoudt? Die kon ik niet vinden.

[...]

Dat spreekt het dan weer tegen dat het maar 1x in de maand geweest is :+ Kans is dan best wel klein omdat je niet zoals bij AMD enigzins van te voren weet wanneer het gaat komen en daar op kan inspelen.
Het is letterlijk sinds het begin 1x per maand behalve vorige maand dus dat spreekt vrij weinig tegen denk ik?

Als ze om de 2 weken droppen, super maar ga daar niet van uit is mijn bedoeling hiermee. 1x per maand lijkt een garantie. Ergens in de 3e week van de maand normaal gesproken. Maar verder zijn dagen of tijden onmogelijk in te schatten bij NBB.

En erdoor komen zonder trucjes en vooraf ingelogd te zijn is kansloos tot bijna kansloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:31
jantje 2 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:28:
Is er een lijst die al de drops bijhoudt? Die kon ik niet vinden.
https://docs.google.com/s...K9Dj4YfbcYxlg0/edit#gid=0

Er heeft bijna anderhalve maand gezeten tussen de 3080 drop van gisteren en de drop daarvoor.

[ Voor 15% gewijzigd door Cinner op 29-07-2021 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
TryPleX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Ik telde 3/4 juni en 17/18 juni als 2 aparte drops voor de 3090 resp. 3080 TI. Dat is waarschijnlijk niet echt terecht. :)

Maar toch - doordat er minder scalpers op springen tegenwoordig en als er dan eens een drop extra is, is het toch beter dan pakweg januari tot april waarin je een drop (bij NBB) had om de gemiddeld > 30 dagen en de scalpers er echt heel fel tegenaan gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:26
Iemand interesse in mijn RTX 3090? Ik verkoop hem tegen adviesprijs, met voorkeur aan een liefhebber.

V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3090 Founders Edition

Zoals in de advertentie staat heeft die hooguit 10-12 uurtjes draaitijd :)

Oh sorry, geen V&A toegestaan hier. Had de regels niet goed gelezen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Shorteh op 29-07-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Shorteh schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:01:
Iemand interesse in mijn RTX 3090? Ik verkoop hem tegen adviesprijs, met voorkeur aan een liefhebber.

V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3090 Founders Edition

Zoals in de advertentie staat heeft die hooguit 10-12 uurtjes draaitijd :)

Oh sorry, geen V&A toegestaan hier. Had de regels niet goed gelezen :)
En waarmee heb je hem vervangen ;-) ? "Zwaar overkill" klinkt altijd zo politiek correct haha... whats the real reason !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:26
markklok schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:05:
[...]

En waarmee heb je hem vervangen ;-) ? "Zwaar overkill" klinkt altijd zo politiek correct haha... whats the real reason !
Ik speel Age of Empires 2 Definitive Edition, daar heb je niet echt een 3090 voor nodig. Maar op notebookbilliger.de kwam destijds de 3090 online, en met de gedachte "dan heb ik in ieder geval vast wat" heb ik die gekocht. Nu een 3070ti op de kop getikt bij de drop van gisteren.

Het is écht deze reden, kan er niks anders van maken. Maar kan niet ontkennen dat m'n vriendin ook wel blij is dat ik hem weg doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik zie af en toe via amazon en LDLC best wel mooie deals voor een 3080 voorbij komen als occasion. Maar wat moet ik me daar nu van voorstellen. Is dit een beetje kwaliteit, of koop je hier kaarten die misschien al wat mankeren? Je koopt het wel via hun site met zo'n 6-12 maanden garantie. Iemand hier ervaring mee die daar wat meer over kan zeggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
*knip* geen verkapte V&A op het forum. Je kunt het (in beperkte mate) kwijt op de V&A.

[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 30-07-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde hem net posten, zou hem zelf niet doen vanwege 2 fans en luidruchtige 2060 Super Inno3D die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:11:
[...]

Wilde hem net posten, zou hem zelf niet doen vanwege 2 fans en luidruchtige 2060 Super Inno3D die ik nu heb.
Ja, ligt er een beetje aan waar je prioriteiten liggen. Wil je op de korte termijn tegen een 'ok' prijs gamen dan is het best een prima optie. Fancurve aanpassen in Afterburner helpt niet trouwens? Dat heb ik iig met mijn 3080 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:44
JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:11:
[...]

ik heb ook en 2 fan gehad, en zoveel lawaai maakt een 3060 niet..
deze wordt niet heel heet.

een 2 fan 3080 is een ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasperduck78
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-03 15:13
De Ever Given is vandaag aangekomen in Rotterdam https://nos.nl/artikel/23...hten-met-smart-op-spullen. Zouden daar nog wat containers met GPUs op aanwezig zijn? _/-\o_

Strava Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:24:
[...]

ik heb ook en 2 fan gehad, en zoveel lawaai maakt een 3060 niet..
deze wordt niet heel heet.

een 2 fan 3080 is een ander verhaal.
Mijn 3060 is heerlijk stil op 58 graden tijdens PUBG, fans op 35% de 2060 was 78-83 graden tijdens gamen en fans op 60-70%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Hier nog een 3060 Ti LHR op NBB voor 700 euro. Nog steeds veel, but it's something.

https://www.notebooksbill...gb+lhr+grafikkarte+687989

En een 3070 Ti met een reepje RAM voor 829

https://www.notebooksbill...ming+revel+edition+723675

[ Voor 25% gewijzigd door finsdefis op 29-07-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finsdefis schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:27:
Hier nog een 3060 Ti LHR op NBB voor 700 euro. Nog steeds veel, but it's something.

https://www.notebooksbill...gb+lhr+grafikkarte+687989

En een 3070 Ti met een reepje RAM voor 829

https://www.notebooksbill...ming+revel+edition+723675
Deze is dan toch makkelijker, vie NL-shop
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1753819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Ja, die had ik erboven al gedeeld ;)

Overigens is Inno3d wel een budgetmerk dus er is in elk geval wat keuze nu.

Qua gemak doet NBB niet onder voor een Nederlandse webshop.
Pagina: 1 ... 542 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord