Om welke model gaat het?jasperaap schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:11:
Gigabyte 3060ti zojuist verzendbevestiging van Alternate ontvangen!
Als ik het me goed herinner is dit wel vaker gebeurt maar daar houdt mijn herinnering dan ook weer op.F5544 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:21:
[...]
Denk je? Het klinkt aardig logisch voor een bedrijf die winst wilt maken en van een kostenpost af wilt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Als je met bedrijf "nvidia" bedoelt, dan ja. Ik denk niet dat de webshops je persee gaan naaien (wellicht een beetje) want die staan met de rug tegen de muur en krijgen vrijwel geen leveringen binnen. Nvidia maakt slim gebruik van de situatie om winst te maken.F5544 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:21:
[...]
Denk je? Het klinkt aardig logisch voor een bedrijf die winst wilt maken en van een kostenpost af wilt.
Let's hope I'm wrong.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2021 18:55 ]
Denk je niet dat de webshops lekker wachten met inkopen? Aangezien in China volop voorraad isVerwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:54:
[...]
Als je met bedrijf "nvidia" bedoelt, dan ja. Ik denk niet dat de webshops je persee gaan naaien (wellicht een beetje) want die staan met de rug tegen de muur en krijgen vrijwel geen leveringen binnen. Nvidia maakt slim gebruik van de situatie om winst te maken.
Let's hope I'm wrong.
Plekje gezakt bij Azerty, 41 nu voor de strix3080 oc. #trektdechampagneopen
ja je moet een compleet systeem samenstellen en je moet hun het systeem laten assembleren (dus die kosten komen er ook nog bovenop).Nanyana schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:33:
[...]
Er staat dat ze leverbaar staan, maar je zal dan wel een volledig systeem moeten bestellen. (Ga ik vanuit)
https://www.alternate.nl/...sting/47?!%2Flisting%2F47
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8G grafische kaart
Jij hebt ook een youtube filmpje gezien met een hoop lege dozen als demo in een of ander obscuur winkeltje?F5544 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:04:
[...]
Denk je niet dat de webshops lekker wachten met inkopen? Aangezien in China volop voorraad is
Haha ja wou net zeggen dat ik in redelijk veel van zulke winkels ben geweest en je kan er donder op zeggen dat die dozen leeg zijn.stylezzz schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:07:
[...]
Jij hebt ook een youtube filmpje gezien met een hoop lege dozen als demo in een of ander obscuur winkeltje?
spoiler:
En als de GPU's al daadwerkelijk aanwezig zijn dan staan ze achterin te minen.
Dit is geheel afhankelijk van de webshop/retailer denk ik. Ik heb Sicomputers gevraagd of mijn bestelling is doorgezet naar de leverancier of dat zij wachten op een gunstigere inkoopprijs. Gelukkig zijn de bestellingen doorgezet. Ik kan hen geheel niet betrappen op slinkse trukjes, niet integer gedrag of vals spel.F5544 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:08:
Weer geen grote levering bij 1 van de Nederlandse webshops.
Ik begin de volgende angstige gedachten te krijgen:
Webshops hebben wachtlijsten met (verliesmakende) pre orders.
Nvidia heeft nieuwe chips aangekondigd met dezelfde eigenschappen alleen een mining beperking. Dus dit wordt onder een ander model/versies/sku gezet.
Webshops weten dit en kopen niets meer in. (Halverwege mei nieuwe chips)
Vervolgens zijn de oudere modellen/versies/sku's niet meer in productie.
Waarop zij gelijk een reden zien om de wachtrijen te annuleren.
Vervolgens de nieuwe versies/modellen/sku's voor een leuk bedrag(circa 2,5 x het oude preorder bedrag) te verkopen.
Please help iemand mij van deze enge gedachte dat ik straks een half jaar voor niets heb gewacht en vervolgens 2,5 of meer moet betalen en weer in de wachtrij te staan.
Niet dat dit mijn situatie verandert, want er komen bij Sicomputers geen kaarten binnen volgens mij. En ongetwijfeld zal mijn kaart uit productie gaan voordat zij tot leveren overgaan. Het enige voordeel is dat ik straks gewoon pech heb en niet het gevoel heb dat ik bedonderd wordt.
Beter op Amazon hunten dan wachten op de Nederlandse websiten eerlijk gezegd. Voor een 3080 lastig, maar een 3070 is redelijk te doen. Zelf 1 via amazon UK gescoord, qua prijs goed en tenminste normale levertijd.
Verwijderd
Zijn er extra kosten verbonden bij bestellen uit het VK?Wonktnodi schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:50:
Beter op Amazon hunten dan wachten op de Nederlandse websiten eerlijk gezegd. Voor een 3080 lastig, maar een 3070 is redelijk te doen. Zelf 1 via amazon UK gescoord, qua prijs goed en tenminste normale levertijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2021 22:59 ]
Via Amazon UK niet. Btw en import regelen zij. Doe je een andere UK webshop betaal je er nog een x Nederlandse BTW overheen bij de douaneVerwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:53:
[...]
Zijn er extra kosten verbonden bij bestellen uit het VK?
Wat zouden jullie doen? Ik heb nog een Gigabyte 3080 EAGLE OC pre-order openstaan van midden december, voor 809 euro. Maar deze videokaart lijkt echt nooit meer te komen, dus ik ben aan het overwegen hem toch maar te annuleren.
Ja, ik geloof ook niet dat bijv. een RTX 3080 die door iemand op 17 september besteld is, niet dezelfde dag nog bij de importeur/distributeur besteld is. Waarom zou een Megekko, Alternate of Azerty op 17 september denken "Laat ik eens tot 29 april wachten met het bestellen van deze kaart" ?klomp schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:12:
[...]
Dat zou in mijn geval dan betekenen dat Azerty bewust meer dan 3 maanden aan het wachten is met inkopen, terwijl het probleem alleen maar groter wordt.
Gaat er bij mij niet in.
Als het goed is zijn de inkopers daar ook geen totaaldebieltjes en hebben die 2 maanden geleden ook gesnapt dat het einde nog niet in zicht is wat verhogingen en chiptekorten betreft. Sterker nog, als je als inkoper niet dezelfde week van de bestelling nog een bestelling plaatst hoor je niet op de inkopersstoel te zitten want dan snap je niet wat je aan het doen bent.
Ik heb bij meerdere retailers gewerkt de jaren voor ik zelfstandig ging en allemaal bestelden ze in ieder geval dezelfde week (op een standaard dag), en sommige zelfs dezelfde dag.
Daarnaast, als naar buiten komt zouden dat een toko bewust je geld aan neemt en zegt een order te plaatsen, maar dat bewust niet doet tot dat maanden na de koopovereenkomst de inkoopprijzen dalen, daar best wel eens juridische stappen op ondernomen zouden kunnen worden denk ik zo (ik ben geen jurist maar dat is oplichting eerste klas lijkt me).
Besides, ik heb vanaf de 1e week van februari na mijn bestelling wekelijks mails gehad met een vermoedelijke leverdatum. Die datum zou 18 maart zijn. Begin maart veranderde dat naar "we weten het niet". Lijkt mij dus dat die kaart gewoon ingekocht is maar dat er verderop in het proces ergens iets stokt. En of dat nou chiptekorten zijn, of een fabrikant die nog meer dollartekens ziet dan het al deed en nu ineens mining én gaming kaarten wil splitsen.. Wie zal het zeggen.
Het risico van prijsfluctuatie wil je zo snel mogelijk op een andere partij afwentelen, en je wilt graag zo snel mogelijk leveren aan je klanten, want dan zijn die blij, en kunnen ze ook niet meer annuleren.
Er zit voor de webshops geen enkel voordeel aan niet zo snel mogelijk leveren, want pas op dat moment wordt het geld verdiend.
Daarnaast zitten ze met hun eigen leveringsvoorwaarden, en het Nederlandse recht. Het probleem zit eerder in de keten, bij partijen die niet aan dezelfde spelregels gebonden zijn. Ik denk dat juist doordat wij een sterke bescherming van de consument hebben, de shops bij ons dingen niet kunnen die in andere landen wel kunnen en ze daardoor achter het net vissen. Bedrijven zoals ASUS, MSI, lijken gewoon eerst te leveren aan de hoogste bieder, niet aan wie het eerst besteld heeft. De tussenhandelaren lijken ook rare spelletjes te spelen volgens sommige verhalen.
Ik heb hetzelfde aan Azerty gevraagd en geloof ook wel dat de order in december is doorgezet. Of hun leverancier daar dan weer in meegaat weet ik niet. Ik vind het raar dat sommige shops wel een Asus strix 3080 oc krijgen en Azerty al even geen.RobbieN schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:19:
[...]
Dit is geheel afhankelijk van de webshop/retailer denk ik. Ik heb Sicomputers gevraagd of mijn bestelling is doorgezet naar de leverancier of dat zij wachten op een gunstigere inkoopprijs. Gelukkig zijn de bestellingen doorgezet. Ik kan hen geheel niet betrappen op slinkse trukjes, niet integer gedrag of vals spel.
Niet dat dit mijn situatie verandert, want er komen bij Sicomputers geen kaarten binnen volgens mij. En ongetwijfeld zal mijn kaart uit productie gaan voordat zij tot leveren overgaan. Het enige voordeel is dat ik straks gewoon pech heb en niet het gevoel heb dat ik bedonderd wordt.
Er doen op internet voor andere landen verhalen de ronde dat allerlei importeurs/distributeurs proberen om er een slagje uit te slaan, door bijvoorbeeld eerst te leveren aan die webshops die ook een partij andere spullen afnemen, zoals restpartijen moederborden van een vorige generatie.PneumoX schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:51:
[...]
Ik heb hetzelfde aan Azerty gevraagd en geloof ook wel dat de order in december is doorgezet. Of hun leverancier daar dan weer in meegaat weet ik niet. Ik vind het raar dat sommige shops wel een Asus strix 3080 oc krijgen en Azerty al even geen.
Ook valt het op dat allerlei cryptominer websites en verkopers op marktplaats e.d. wel grote hoeveelheden videokaarten lijken te hebben. Tegen scalper prijzen natuurlijk. Mogelijk kopen die via grijze inkoop direct in Azië, of ze krijgen voorrang via bepaalde kanalen omdat ze bereid zijn meer te betalen.
Ik heb verder geen reacties gehad hierop. Ik heb in de history van de spreadsheet gekeken, en iemand heeft anoniem deze getallen aangepast op 11 april. De datums zijn daarbij dus niet aangepast, dus ik heb de waarden van voor 11 april (289 en 13 stuks) weer ingevuld voor de OC en EK varianten.RogerWilco2 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:55:
Ik zit te kijken naar de Beschikbaarheid 3000 series Google spreadsheet.
En ik vind de getallen bij deze kaarten erg dubieus voor Alternate.nl
Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING >531 08/04/21
Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING OC >532 22/01/21
Asus Geforce RTX 3080 RTX3080-10G-EK WB >533 27/01/21
Ik denk dat ik zelf voor de gewone TUF op 8 april >511 ingevuld had. Toen waren de getallen voor de andere twee VEEL lager dacht ik. De datums zijn nog steeds uit januari, maar de getallen zijn wel aangepast.
Is er een manier om te zien wie dit gedaan heeft, en wat de oude getallen waren?
Ik denk dat dit niet klopt.
Voor de non-OC heb ik mijn positie van gisteren ingevuld.
Heb je het geld zo hard nodig dan?JoepD schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:39:
Wat zouden jullie doen? Ik heb nog een Gigabyte 3080 EAGLE OC pre-order openstaan van midden december, voor 809 euro. Maar deze videokaart lijkt echt nooit meer te komen, dus ik ben aan het overwegen hem toch maar te annuleren.
weet niet bij welke winkel je ervoor in de wacht staat maar als ik die gestalde 809 euro niet direct nodig had zou ik hem nooit cancellen als dit bij een betrouwbare winkel is waarvan je niet verwacht dat ie vandaag of morgen failliet gaat. voor dat bedrag vind je die kaart niet meer en als je in de tussentijd al iets anders hebt kun je deze met grote winst verkopen (lees: minimaal het dubbele).
Ik heb voor 3 euro meer een 3070 weten te bemachtigen.
[ Voor 6% gewijzigd door henk124875 op 30-04-2021 04:06 ]
Damn..MatthiasDS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:14:
[...]
MSRP kan, maar dan moet je meejagen op Founders Edition drops. Die komen eens om de 2-3 weken en je moet er heel snel bij zijn (als in: binnen de minuut).
Stel je voor dat ik voor school/werk een krachtige gpu nodig heb om mee te kunnen doen... dan ben ik de pineut😕
Er zijn bijna altijd wel concessies te maken. Dan koop je gewoon een overpriced 1060/1070/1080 en dat moet vast wel kunnen.mustiej schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 05:32:
[...]
Damn..
Stel je voor dat ik voor school/werk een krachtige gpu nodig heb om mee te kunnen doen... dan ben ik de pineut😕
Ik heb net een nieuwe 1050ti gekocht voor nu even
Vanmorgen mailtje van Alternate.be dat mijn EVGA10GB D6X RTX 3080 XC3 ULTRA verstruurd is. Besteld op 06-01-2021. Finally
[ Voor 0% gewijzigd door Acidburn696 op 30-04-2021 08:43 . Reden: typo ]
Binnen de minuut hoeft niet perse. Gister was ik bij een FE drop eerst 9 minuten aan het rotzooien op mn telefoon bij het afrekenen, steeds kreeg ik foutmelding en kwam ik er niet doorheen. In de 10de minuut na de melding geprobeerd op mn laptop en kon hem alsnog bestellen (in schone browser). Hij is zelfs al verzonden volgens de T&T.MatthiasDS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:14:
[...]
MSRP kan, maar dan moet je meejagen op Founders Edition drops. Die komen eens om de 2-3 weken en je moet er heel snel bij zijn (als in: binnen de minuut).
Is er een telegram kanaal zoals voor amd, maar dat alleen Nvidia alerts weergeeft? Ik draai nu 6800xt want ik heb niks ann nvidia kant weten te bemachtigen, maar wil toch graag terug naar team green. Ben niet zo blij met radeon software en hoe zommige wat oudere games die ik kon probleemlos op gtx 1080 zijn niet voor RX geoptimeseerd. Ruilen is nog mij niet gelukt.krablander schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:49:
[...]
Binnen de minuut hoeft niet perse. Gister was ik bij een FE drop eerst 9 minuten aan het rotzooien op mn telefoon bij het afrekenen, steeds kreeg ik foutmelding en kwam ik er niet doorheen. In de 10de minuut na de melding geprobeerd op mn laptop en kon hem alsnog bestellen (in schone browser). Hij is zelfs al verzonden volgens de T&T.
Jazekerlexkalin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:02:
[...]
Is er een telegram kanaal zoals voor amd, maar dat alleen Nvidia alerts weergeeft? Ik draai nu 6800xt want ik heb niks ann nvidia kant weten te bemachtigen, maar wil toch graag terug naar team green. Ben niet zo blij met radeon software en hoe zommige wat oudere games die ik kon probleemlos op gtx 1080 zijn niet voor RX geoptimeseerd. Ruilen is nog mij niet gelukt.
Telegram van PartAlert
https://www.partalert.net/
En de discord van maikie
hey come check out Discord with me https://discord.gg/nWug6x9P
Wil je echt kans maken bij Amazon (die heeft meeste drops) dan moet je toegang hebben tot de product API van Amazon en zelf een bot coderen (zelf niet gedaan).
Meeste PartAlerts bij Amazon komen te laat namelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door krablander op 30-04-2021 09:13 ]
Uitstekend! Veel dank.krablander schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:08:
[...]
Jazeker
Telegram van PartAlert
https://www.partalert.net/
En de discord van maikie
hey come check out Discord with me https://discord.gg/nWug6x9P
Wil je echt kans maken bij Amazon (die heeft meeste drops) dan moet je toegang hebben tot de product API van Amazon en zelf een bot coderen (zelf niet gedaan).
Meeste PartAlerts bij Amazon komen te laat namelijk.
Partalert link leidt me toch naar website, maar ik zie geen telegram daar. Misschien iets te maken heeft met het feit dat ik op telefoon kijk.
EDIT: link gevondenlexkalin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:15:
[...]
Uitstekend! Veel dank.
Partalert link leidt me toch naar website, maar ik zie geen telegram daar. Misschien iets te maken heeft met het feit dat ik op telefoon kijk.
3080
https://t.me/joinchat/AAAAAFciuCcRfvMa_duALg
3090
https://t.me/joinchat/AAAAAEgR9OjecSGLCUMZGQ
[ Voor 43% gewijzigd door krablander op 30-04-2021 09:24 ]
Bij Informatique nog steeds een 3060 op voorraad voor 700 euro. Geen geweldige deal, but it's something.
https://www.informatique....tx-3060-12gb-dual-oc.html
Correct me if I am wrong maar kan je dan niet beter een 2e hands 1080ti kopen voor grofweg de helft van het geld?finsdefis schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:27:
Bij Informatique nog steeds een 3060 op voorraad voor 700 euro. Geen geweldige deal, but it's something.
Die ga je alleen vinden bij scammers voor die prijsAtlAntA schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:29:
[...]
Correct me if I am wrong maar kan je dan niet beter een 2e hands 1080ti kopen voor grofweg de helft van het geld?
[ Voor 4% gewijzigd door claudior op 30-04-2021 09:33 ]
Als je die prijs ergens kan vinden houd ik me zeker aanbevolen!AtlAntA schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:29:
[...]
Correct me if I am wrong maar kan je dan niet beter een 2e hands 1080ti kopen voor grofweg de helft van het geld?
Praktisch vind je ze voor rond de 700 euro geloof ik en is de performance wel beter dan een 3060, maar dan is de vraag wat je het liefst hebt.
Thanks, soldfinsdefis schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:27:
Ja, ik zie nu alle Amazon alerts die komen, maar zelfs als ik onmiddelijk reageer blijkt alles uitverkocht of eerder door bots gesnaaid?krablander schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:18:
[...]
EDIT: link gevonden
3080
https://t.me/joinchat/AAAAAFciuCcRfvMa_duALg
3090
https://t.me/joinchat/AAAAAEgR9OjecSGLCUMZGQ
Heb net wat 1080ti v&a gezien maar inderdaad. Niet te geloven dat ik bij release €800 nogwat heb betaald. Tis dat ik (nog) geen andere kaart heb anders had die van mij er ook bij gestaan.finsdefis schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:45:
[...]
Als je die prijs ergens kan vinden houd ik me zeker aanbevolen!
Praktisch vind je ze voor rond de 700 euro geloof ik en is de performance wel beter dan een 3060, maar dan is de vraag wat je het liefst hebt.
De 3080ti zal dan misschien wel voor €999 gelanceerd worden maar de daadwerkelijke straatprijs zal minstens het dubbele zijn ben ik bang.
De melding komt soms veel later dan de daadwerkelijke drop. Zelfs als de kaart al uitverkocht is kan je de kaart nog wel te koop zien een paar minuten (maar je winkelwagen blijft dan leeg). Als de melding wel op tijd komt is het echt (milli)secondenwerk, maar vaak zijn de andere bots je voor. Je moet eerst door die allifate link heen klikken, vervolgens moet je nog op “kopen” drukken, kost allemaal tijd.lexkalin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:35:
[...]
Ja, ik zie nu alle Amazon alerts die komen, maar zelfs als ik onmiddelijk reageer blijkt alles uitverkocht of eerder door bots gesnaaid?
De grootste kans maak je door een bot te gebruiken die in de telegram de “Direct kopen” link laat zien, dat scheelt een hoop onnodige tussenstappen. Helaas zijn deze bots niet gratis.
[ Voor 21% gewijzigd door krablander op 30-04-2021 11:52 ]
Nee, maar ik heb het idee dat deze specifieke kaart pas gaat komen nadat alles weer normaal is. Die EAGLE kaarten zie ik echt nergens komen. Maar ik ga hem inderdaad toch maar laten staan voorlopig. Helaas heeft Megekko de wachtrijtool offline gehaald, ik zie hem nergens meer staan. Ik heb eigenlijk geen idee meer op welke positie ik sta.henk124875 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 03:21:
[...]
Heb je het geld zo hard nodig dan?
weet niet bij welke winkel je ervoor in de wacht staat maar als ik die gestalde 809 euro niet direct nodig had zou ik hem nooit cancellen als dit bij een betrouwbare winkel is waarvan je niet verwacht dat ie vandaag of morgen failliet gaat. voor dat bedrag vind je die kaart niet meer en als je in de tussentijd al iets anders hebt kun je deze met grote winst verkopen (lees: minimaal het dubbele).
Vanwege de Megekko days staat hij niet duidelijk meer aangegeven. Hij is weldegelijk online hoor.JoepD schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:29:
[...]
Nee, maar ik heb het idee dat deze specifieke kaart pas gaat komen nadat alles weer normaal is. Die EAGLE kaarten zie ik echt nergens komen. Maar ik ga hem inderdaad toch maar laten staan voorlopig. Helaas heeft Megekko de wachtrijtool offline gehaald, ik zie hem nergens meer staan. Ik heb eigenlijk geen idee meer op welke positie ik sta.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Wauw, er is blijkbaar een verschil tussen https://www.megekko.nl/info/RTX-3080 en https://www.megekko.nl/info/rtx-3080. Op de laatste staat die tool niet.Czyrek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:33:
[...]
Vanwege de Megekko days staat hij niet duidelijk meer aangegeven. Hij is weldegelijk online hoor.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Dat maakt je helaas wel onderdeel van het probleem momenteel. Er zijn natuurlijk legio mensen die allerlei kaarten bij diverse shops hebben besteld destijds.... kans is groot dat ze allang een willekeurige kaart geleverd hebben gekregen zodat ze kunnen gamen. De rest word echter niet geannuleerd, want die kun je nu voor meer geld kwijt via de 2e hands kanalen..... En zo blijven de wachtrijen eindeloos lang.....henk124875 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 03:21:
[...]
Heb je het geld zo hard nodig dan?

Als je ze massaal in gaat kopen om ze duurder te verkopen dan ben je onderdeel van het probleem, al is dat ook nog niet zozeer het probleem, maar slechts het gevolg.stylezzz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:38:
[...]
Dat maakt je helaas wel onderdeel van het probleem momenteel. Er zijn natuurlijk legio mensen die allerlei kaarten bij diverse shops hebben besteld destijds.... kans is groot dat ze allang een willekeurige kaart geleverd hebben gekregen zodat ze kunnen gamen. De rest word echter niet geannuleerd, want die kun je nu voor meer geld kwijt via de 2e hands kanalen..... En zo blijven de wachtrijen eindeloos lang.....
Wat voor de hoge prijzen zorgt is de grote vraag van cryptominers.
Als je een half jaar op een videokaart zit te wachten en in de tussentijd een overprijsde andere kaart weet te bemachtigen ben je gewoon dom als je die kaart annuleert terwijl je niet krap bij kas zit en bij megekko verwacht ik dat je geld wel veilig is voorlopig.
Bij Alternate NL van plek 23 naar plek 19 voor de Inno3d 3080 twin x2 oc.
Ze bestaan dan toch!
Ze bestaan dan toch!
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Meerdere kaarten te koop, ook voor een budget onder de 600 euro.
Zoals een MSI 1660 ventus.
Meerdere kaarten te koop, ook voor een budget onder de 600 euro.
Zoals een MSI 1660 ventus.
Bij Alternate zijn zelfs twee 1660 Supers voor rond de 400 te bestellen (niet direct leverbaar):
https://www.alternate.nl/..._asc&filter_-2=true&lpf=2
https://www.alternate.nl/..._asc&filter_-2=true&lpf=2
Vandaag was er een FE drop van 3070 en 3080 op NBB. Het wordt bezorgt in NL. Heeft jemand iets gepakt?
Helaas, NBB gooide vaak in de queue. Toen het uiteindelijk wel lukte werd na het invullen van creditcard gegevens alsnog een error 504 gegevens omdat de site traag was. Uur later voor 3080 via hun app geprobeerd maar ook die was heel traag en gaf foutmelding na invullen creditcard gegevens.karakedi schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:27:
Vandaag was er een FE drop van 3070 en 3080 op NBB. Het wordt bezorgt in NL. Heeft jemand iets gepakt?
Schiet dus voor geen meter op bij NBB.
En de hoge pricing houd iedereen krampachtig in de wachtrij, als de prijzen stabiel waren geweest of zelfs gedaald waren had iedereen allang z'n order geannuleerd en zijn geld terug gehad. Maar dan nog... stel dat een paar honderd man elk zo'n 2-4 kaarten in backorder houd... dan heb je het zo over een paar duizend kaarten. En je weet zelf hoe lang die wachtrijen zijn, en hoe weinig kaarten er elke week geleverd wordenhenk124875 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:51:
[...]
Als je ze massaal in gaat kopen om ze duurder te verkopen dan ben je onderdeel van het probleem, al is dat ook nog niet zozeer het probleem, maar slechts het gevolg.
Wat voor de hoge prijzen zorgt is de grote vraag van cryptominers.
Als je een half jaar op een videokaart zit te wachten en in de tussentijd een overprijsde andere kaart weet te bemachtigen ben je gewoon dom als je die kaart annuleert terwijl je niet krap bij kas zit en bij megekko verwacht ik dat je geld wel veilig is voorlopig.
Bij mij was de 3070 bijna gelukt. Ik kon niet betalen, omdat ik gisteren de 3060ti FE heb besteld.michaelw1998 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:38:
[...]
Helaas, NBB gooide vaak in de queue. Toen het uiteindelijk wel lukte werd na het invullen van creditcard gegevens alsnog een error 504 gegevens omdat de site traag was. Uur later voor 3080 via hun app geprobeerd maar ook die was heel traag en gaf foutmelding na invullen creditcard gegevens.
Schiet dus voor geen meter op bij NBB.
Ze kijken dus gewoon of je zelfde CC gebruikt als je meerdere FE kaarten besteld.karakedi schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:57:
[...]
Bij mij was de 3070 bijna gelukt. Ik kon niet betalen, omdat ik gisteren de 3060ti FE heb besteld.
Zit met exact hetzelfde.. Ook de EAGLE kaart besteld al in november. Zie hem nooit binnen komen alleen de OC versie, maar laat ik die helaas nou net niet besteld hebben. Je kan nu nergens meer een kaart voor een normale prijs krijgen, dus laat hem maar staan maar ben er bang voor.JoepD schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:29:
[...]
Nee, maar ik heb het idee dat deze specifieke kaart pas gaat komen nadat alles weer normaal is. Die EAGLE kaarten zie ik echt nergens komen. Maar ik ga hem inderdaad toch maar laten staan voorlopig. Helaas heeft Megekko de wachtrijtool offline gehaald, ik zie hem nergens meer staan. Ik heb eigenlijk geen idee meer op welke positie ik sta.
Huh, hoe kom je nu nog aan een nieuwe founders edition? Lange queue gehad ofzo?michaelw1998 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:14:
Zie net dat ik een mail van NBB heb gekregen. Ondanks foutmeldingen is het blijkbaar toch gelukt iets in het systeem te krijgen.
Onderaan de mail staat wel nog een bericht dat ik binnen 5 dagen een mail moet krijgen, dan pas is de bestelling definitief. Ben benieuwd of dat goed gaat!
[Afbeelding]
Er is bij Megekko geloof ik pas 1x een lading 3080 EAGLE OC binnengekomen, iets van 25 stuks. En dat was het. De non-OC nog helemaal niet. 3060 Ti EAGLE OC al wat vaker geloof ik, geen idee over de 3070.xtiffany schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:57:
[...]
Zit met exact hetzelfde.. Ook de EAGLE kaart besteld al in november. Zie hem nooit binnen komen alleen de OC versie, maar laat ik die helaas nou net niet besteld hebben. Je kan nu nergens meer een kaart voor een normale prijs krijgen, dus laat hem maar staan maar ben er bang voor.
NotebooksBilliger in Duitsland heeft af en toe een FE drop. Soms vergeten ze de location block aan te zetten en als Nederlander kan je dan daar een founders edition bestellen. Als je mazzel hebt en er door komt.goosetapo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:25:
[...]
Huh, hoe kom je nu nog aan een nieuwe founders edition? Lange queue gehad ofzo?
Tijdens het refreshen door was er ook tijdelijk een virtuele wachtrij. Daar stond specifiek bij dat ze verzenden naar Duitsland, Oostenrijk en Nederland. Misschien dat ze tegenwoordig wat soepeler daarin zijn.Czyrek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:04:
[...]
NotebooksBilliger in Duitsland heeft af en toe een FE drop. Soms vergeten ze de location block aan te zetten en als Nederlander kan je dan daar een founders edition bestellen. Als je mazzel hebt en er door komt.
Verwijderd
Werkt die wachtrijtool van Alternate.nl bij jullie? Ik gebruik de link op deze pagina (onder: "voor de handigheid") maar het werkt al weken niet. Geprobeerd in verschillende browsers zonder extensies en met het ordernummer bestaande uit enkel letters en diegene uit enkel cijfers. Ook met en zonder spatie bij de postcode tussen de cijfers en de letters maar ik krijg telkens de melding: "In deze order komt geen RTX 30x0 kaart voor".
Ja werkt voor mij wel,Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:24:
Werkt die wachtrijtool van Alternate.nl bij jullie? Ik gebruik de link op deze pagina (onder: "voor de handigheid") maar het werkt al weken niet. Geprobeerd in verschillende browsers zonder extensies en met het ordernummer bestaande uit enkel letters en diegene uit enkel cijfers. Ook met en zonder spatie bij de postcode tussen de cijfers en de letters maar ik krijg telkens de melding: "In deze order komt geen RTX 30x0 kaart voor".
Sta nog steeds op nr11!
Hey mede-tweakers,
Nu dat onlangs de MSI RTX 3070 gaming X Trio niet meer wordt gemaakt heb ik een vraag over een andere kaart van MSI.
Ik had bij Alternate.nl in begin Februari op een MSI RTX 3070 SUPRIM 8 GB (Non-X) een pre-order geplaatst.
Ik sta op dit moment op de 99ste plaats, zijn er nog andere hier die een open order hebben staan?
Heb gemerkt vandaag dat die niet meer verkrijgbaar is bij Alternate (nl en be).
Gaan zij die ook cancelen of moet ik mij er geen zorgen over maken?
Nu dat onlangs de MSI RTX 3070 gaming X Trio niet meer wordt gemaakt heb ik een vraag over een andere kaart van MSI.
Ik had bij Alternate.nl in begin Februari op een MSI RTX 3070 SUPRIM 8 GB (Non-X) een pre-order geplaatst.
Ik sta op dit moment op de 99ste plaats, zijn er nog andere hier die een open order hebben staan?
Bijna een 3080 suprim voor rond de 1000 euro kunnen kopen. Vraagt Amazon opeens om een verificatie mail voor het inloggen. Knak...
Ik was de pagina al aan het refreshen voor een potentiële Amazon FR drop van de 3080 Suprim nadat deze bij Amazon DE te koop was. En inderdaad, ik kreeg de Amazon FR melding van dezelfde kaart tijdens het handmatig refreshen. Ik durf te wedden dat ik er als mens zijnde onmogelijk eerder bij kon zijn. Ik kon hem echter nog steeds niet in mn winkelwagen krijgen.RobbieN schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 00:07:
Bijna een 3080 suprim voor rond de 1000 euro kunnen kopen. Vraagt Amazon opeens om een verificatie mail voor het inloggen. Knak...
Ik vrees dat ze worden weg gekaapt door een klein groepje slimmerikken voordat de kaart überhaupt op de site zichtbaar is.
[ Voor 4% gewijzigd door krablander op 01-05-2021 00:35 ]
FR en DE schijnen vanuit dezelfde Warehouse verzonden te worden(shared stock). Als DE is uitverkocht, kan je ervan uitgaan dat FR ook is uitverkocht.krablander schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 00:29:
[...]
Ik was de pagina al aan het refreshen voor een potentiële Amazon FR drop van de 3080 Suprim nadat deze bij Amazon DE te koop was. En inderdaad, ik kreeg de Amazon FR melding van dezelfde kaart tijdens het handmatig refreshen. Ik durf te wedden dat ik er als mens zijnde onmogelijk eerder bij kon zijn. Ik kon hem echter nog steeds niet in mn winkelwagen krijgen.
Ik vrees dat ze worden weg gekaapt door een klein groepje slimmerikken voordat de kaart überhaupt op de site zichtbaar is.
Jah er zijn aantal slimmeriken met script en bots, die op moment dat de melding verschijnt automatisch kopen met 1 klik
[ Voor 8% gewijzigd door karakedi op 01-05-2021 01:03 ]
Ben vandaag een paar plekken opgeschoven, nu 33 😄 Zou het dan toch echt gaan gebeuren.. dit jaar een 3080?E - man schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:01:
Ik heb in de eerste week van januari een ‘GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE 10G’ besteld bij Alternate. … … Ben begonnen op plek 52, het daalde elke week een paar plekken, maar sta nu al een maand ongeveer op plek 37 in de wachtrij. …
Gaat niet gebeuren. Straks wordt de 3080 EOL verklaard en mag je opnieuw in de rij aansluiten voor de 3080TI of 3070TIE - man schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 01:29:
[...]
Ben vandaag een paar plekken opgeschoven, nu 33 😄 Zou het dan toch echt gaan gebeuren.. dit jaar een 3080?
Dit.karakedi schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 02:42:
[...]
Gaat niet gebeuren. Straks wordt de 3080 EOL verklaard en mag je opnieuw in de rij aansluiten voor de 3080TI of 3070TI
En niet eens een Ti of Super, maar gewoon een revisie van de normale GPU nu Nvidia overal een zinloze hashrate limiter op wil gaan plaatsen.
3070 is nu direct leverbaar bij meerdere shopsBjorz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:48:
Hey mede-tweakers,
Ik dacht dat NBB de FE niet in Nederland bezorgde? Of laat je het in DE bezorgen?michaelw1998 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:14:
Zie net dat ik een mail van NBB heb gekregen. Ondanks foutmeldingen is het blijkbaar toch gelukt iets in het systeem te krijgen.
Onderaan de mail staat wel nog een bericht dat ik binnen 5 dagen een mail moet krijgen, dan pas is de bestelling definitief. Ben benieuwd of dat goed gaat!
[Afbeelding]
MR.Harok schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Ik dacht dat NBB de FE niet in Nederland bezorgde? Of laat je het in DE bezorgen?
Czyrek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:04:
[...]
NotebooksBilliger in Duitsland heeft af en toe een FE drop. Soms vergeten ze de location block aan te zetten en als Nederlander kan je dan daar een founders edition bestellen. Als je mazzel hebt en er door komt.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Bestellen is ook geen probleem. Ze controleren alleen alle orders handmatig. Mijn NL order van een maand geleden hebben ze toen geannuleerd met de opmerking dat ze FE alleen in DE leveren.
Is dit beleid gewijzigd?
[ Voor 4% gewijzigd door MR.Harok op 01-05-2021 08:50 ]
Yes. NL mag meedoen met FE drops. Eergisteren 3060ti gepakt.MR.Harok schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:45:
[...]
Bestellen is ook geen probleem. Ze controleren alleen alle orders handmatig. Mijn NL order van een maand geleden hebben ze toen geannuleerd met de opmerking dat ze FE alleen in DE leveren.
Is dit beleid gewijzigd?
Via de klantenservice chat hebben ze mij verteld dat ze af en toe de FE naar Nederland leveren, dus niet altijd.MR.Harok schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:45:
[...]
Is dit beleid gewijzigd?
Yep, net mijn order voor een Inno3d 3080 iChill 4x gecheckt. Inmiddels van plek 13 naar 9. Dus er zijn weer een paar kaarten binnen gekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:24:
Of een paar annuleringenronhuls1983 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:58:
[...]
Yep, net mijn order voor een Inno3d 3080 iChill 4x gecheckt. Inmiddels van plek 13 naar 9. Dus er zijn weer een paar kaarten binnen gekomen.
https://www.vivolanda.nl/...rtx-3070-xc3-ultra-gaming
Lijkt legitiem, maar ik heb er zelf nooit iets besteld.
Lijkt legitiem, maar ik heb er zelf nooit iets besteld.
Ik heb Mid-Februari een 3070 Suprim besteld (ook bij Alternate). In 2-3 maanden ben ik van 75ste naar 60ste gegaan. Ik zou zou en ga hem ook niet cancellen.Bjorz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:48:
Hey mede-tweakers,
Tussendoor in de virtuele wachtrij gestaan. Daar stond bij dat ze leveren naar NL, DE en AT.MR.Harok schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:45:
[...]
Is dit beleid gewijzigd?
Heb bij NBB vaker gezien dat als je voor NL kiest er geen betaal methoden waren maar dat was er gisteren wel.
Nog even afkloppen want heb nog niks definitiefs gehoord.
Ik dacht dat het alleen de 3080 was die gecancelled was?Bjorz schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:48:
Hey mede-tweakers,
Verder is het volkomen onduidelijk wat de toekomst brengen zal.
Ik ben heel benieuwd voor welke prijs Nvidia deze gaat aankondigen, en voor welke prijs deze dan in de winkels gezet gaat worden op release day.MetalSonic schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:48:
https://nl.hardware.info/...suprim-x-op-de-foto-gezet
Nog een bewijs vd levering van de 3080ti
Als Nvidia voor deze kaart een MSRP van bijv. $999 kiest, wat gaan de webshops dan doen?
Logisch gezien zou hij ergens tussen de 3080 en de 3090 uit moeten komen dan, dus tussen €2100 en €3000 ongeveer? Of krijgen we weer een papieren lancering?

Yess gelukkig is het gisteravond laat na maanden van Trial and Error eindelijk gelukt om een MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G te bestellen bij Amazon.de ( EUR 1.061,85 ) dankzij de partalert discord groep. Levertijd staat vooralsnog op donderdag 6 Mei. Fingers crossed dat alles soepeltjes verloopt en mijn oude vertrouwde EVGA GTX 1070 met pensioen kan
Bij Alternate is de MSI RTX 3060 Ti Gaming X TRIO niet meer op de website te vinden, ik sta nog op #69 in de wachtrij (op 11 januari besteld). Ben benieuwd.....
prompt $p $g
Gefeliciteerd. Moest jij bots gebruiken om te kopen of kwam op zeer gelegen moment snel? Ik krij die amazon berichten altijd, maar er is zelfs bijna nooit een mogelijkheid om toe te voegen onmiddellijk na het link volgen.Kipdrumstick schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:21:
Yess gelukkig is het gisteravond laat na maanden van Trial and Error eindelijk gelukt om een MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G te bestellen bij Amazon.de ( EUR 1.061,85 ) dankzij de partalert discord groep. Levertijd staat vooralsnog op donderdag 6 Mei. Fingers crossed dat alles soepeltjes verloopt en mijn oude vertrouwde EVGA GTX 1070 met pensioen kan
Gefeliciteerd! Je moet echt mazzel hebben denk ik.Kipdrumstick schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:21:
Mag ik trouwens een invite linkje. Ga ik het ook maar weer eens proberen. <al geregeld>
Zou ik ook een invite linkje kunnen krijgen aubRobbieN schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Gefeliciteerd! Je moet echt mazzel hebben denk ik.
Mag ik trouwens een invite linkje. Ga ik het ook maar weer eens proberen. <al geregeld>
iemand nog een uitnodiging voor part alert?
Niet wachten en morgen in huis !!!F5544 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:08:
Weer geen grote levering bij 1 van de Nederlandse webshops.
Ik begin de volgende angstige gedachten te krijgen:
Webshops hebben wachtlijsten met (verliesmakende) pre orders.
Nvidia heeft nieuwe chips aangekondigd met dezelfde eigenschappen alleen een mining beperking. Dus dit wordt onder een ander model/versies/sku gezet.
Webshops weten dit en kopen niets meer in. (Halverwege mei nieuwe chips)
Vervolgens zijn de oudere modellen/versies/sku's niet meer in productie.
Waarop zij gelijk een reden zien om de wachtrijen te annuleren.
Vervolgens de nieuwe versies/modellen/sku's voor een leuk bedrag(circa 2,5 x het oude preorder bedrag) te verkopen.
Please help iemand mij van deze enge gedachte dat ik straks een half jaar voor niets heb gewacht en vervolgens 2,5 of meer moet betalen en weer in de wachtrij te staan.
Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS X 10G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...80-AORUS-X-10G-Videokaart
Kaartjes genoeg echt waar
Grote hoeveelheid kaarten zoek er maar 1 uit
[ Voor 7% gewijzigd door mmxmmx op 02-05-2021 09:50 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Dit is letterlijk je geld weg smijten.mmxmmx schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Niet wachten en morgen in huis !!!
Ik zie steeds meer kaarten in de vrije verkoop. Toch zakt de prijs niet... bummer
Behalve Asusmmxmmx schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Niet wachten en morgen in huis !!!
https://discord.gg/jBUNKBZhMichel242186 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:37:
Veel succes
tnx daar zit ik al in...bedoel meer part alert maar die hebben een leden stop volgens mij.
Ja mensen wachten en wachten totdat je een ons weegt ik heb mijn Asus Tuf 3090 OC gekocht voor 1965€
En nu kost hij een Gods vermogen daar heb je niet eens een 3080 meer voor.
Dan maar niet huilen en nog langer wachten

Dat is ook niet aardig. Sommige wachten al heel lang voor Asus die totaal niet levert om een rare reden.mmxmmx schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:37:
[...]
Ja mensen wachten en wachten totdat je een ons weegt ik heb mijn Asus Tuf 3090 OC gekocht voor 1965€
Dan maar niet huilen en nog langer wachten![]()
![]()
![]()
Afgelopen donderdag de 3090 FE nog te koop voor €1575, zelfs 9 minuten na de melding kon ik hem nog bestellen. Ben zelf heel onhandig met credit cards en uitchecken, dus het is zeker mogelijk om nog 1 te scoren voor MSRP als je 3 a 4 weken geduld hebt tot de volgende drop.mmxmmx schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:37:
[...]
Dan maar niet huilen en nog langer wachten![]()
![]()
![]()
(Ik wil het niet makkelijk laten lijken, maar aantonen dat het nog steeds kán voor een eerlijke prijs).
Voor veel mensen is €2000+ toch erg veel geld voor een 3080 waar je ook veel andere leuke dingen mee kunt doen.
[ Voor 14% gewijzigd door krablander op 02-05-2021 11:34 ]
Heb de mijne gewoon gekocht bij Max ICT op 29-12-2020 Ja ik had een budget van 2000€ hier voor gespaard en dat was net genoegF5544 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:48:
[...]
Dat is ook niet aardig. Sommige wachten al heel lang voor Asus die totaal niet levert om een rare reden.
Ben wederom ook al weer aan het sparen voor de 4000 series
Trouwens je hebt gelijk was niet zo aardig en daarvoor mijn excuus mede tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door mmxmmx op 02-05-2021 13:22 ]
Gefeliciteerd! Ik probeer al een tijdje een 3070 te bemachtigen, maar sinds kort worden bijna alle kaarten die vanuit amazon verkocht worden niet geleverd op adressen in NL, tenminste dat is de melding die ik krijg als ik probeer te bestellen. Dit op zowel amazon DE als FR.. Weet iemand wat er aan de hand is?Kipdrumstick schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:21:
:strip_exif()/f/image/ZbsLa6qgYUDjGCbvy52rJPXN.jpg?f=fotoalbum_large)
Sommige kaarten worden vanuit Amazon United States verkocht. Deze kunnen niet op een Nederlands of Duits adres geleverd worden, krijg dezelfde error.Vegazz schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:13:
[...]
Gefeliciteerd! Ik probeer al een tijdje een 3070 te bemachtigen, maar sinds kort worden bijna alle kaarten die vanuit amazon verkocht worden niet geleverd op adressen in NL, tenminste dat is de melding die ik krijg als ik probeer te bestellen. Dit op zowel amazon DE als FR.. Weet iemand wat er aan de hand is? [Afbeelding]
Amazon US drops worden niet geleverd aan nld adressen of duitse mail forwarders.Vegazz schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:13:
[...]
Gefeliciteerd! Ik probeer al een tijdje een 3070 te bemachtigen, maar sinds kort worden bijna alle kaarten die vanuit amazon verkocht worden niet geleverd op adressen in NL, tenminste dat is de melding die ik krijg als ik probeer te bestellen. Dit op zowel amazon DE als FR.. Weet iemand wat er aan de hand is? [Afbeelding]
Normale Duitse addressen ook niettouzani schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Amazon US drops worden niet geleverd aan nld adressen of duitse mail forwarders.
Ja maar voor wat voor prijs je hem ook koopt dan is hij normaal gesproken een stuk minder waard als je hem weer verkoopt dus dat is ook geld weg smijten
Computers zijn een dure hobby en zeker geen investering voor de toekomst
3090 FE weten te scoren bij NBB laatst! Top dat ze weer naar NL verzenden 
Op dit moment zijn de invites voor PartAlert gesloten.Michel242186 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:37:
Same here, maar dat is wel al eerder gebeurd.slb schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:26:
Bij Alternate is de MSI RTX 3060 Ti Gaming X TRIO niet meer op de website te vinden, ik sta nog op #69 in de wachtrij (op 11 januari besteld). Ben benieuwd.....
Normaliter komt hij gewoon weer terug op de website, maar dan voor een hoger bedrag.
Dat ze die kaart maar eens gaan leveren ipv alleen steeds verwijderen.. is volgens mij nog geen enkele keer geleverd sinds januari. Sta zelf op plek 74.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |