giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:19:
Ik vind eigenlijk dat de megekkos van deze wereld een taak hebben om nu duidelijkheid te verschaffen. Hoeveel van welke kaart is besteld en op welke plek sta je. Het is eigenlijk wel het minste wat ze zouden kunnen doen. Ik blijf het namelijk behoorlijk gek vinden dat een IT bedrijf een launch zo in de soep kan laten lopen.
Je vergeet dat de meeste van deze webshops hun eigen back-office (software) amper in handen hebben of begrijpen. De tijd die het hen zou kosten om jou verzoek op te zetten krijgen ze trouwens ook gewoon niet van het management. De focus ligt op het wegwerken van tickets (reactief) ipv proactief klanten van informatie voorzien.
Daarnaast totaal geen zicht op wanneer er überhaupt weer producten komen. Ze kopen zelf niet in bij Nvidia maar weer via een tussenpersoon. En die weten zelf ook niets, die tussenpersonen geven pas op het laatste moment door aan de retailer dat er iets aan zit te komen. Ze zijn als de dood belofte of uitspraken te doen die ze niet kunnen waarmaken. Daarnaast zijn de meeste mensen van de klantenservice die hier voor ''verantwoordelijk'' zijn vaak studenten en managers met 0 motivatie om er wat van te maken.
Waarom denk je anders dat het bij zo'n beetje elke webshop een puinhoop is op dit moment?
Bron: mijn eigen studententijd en korte periode erna dat ik bij wat webshops heb rondgelopen

nu al weer lang gelukkig uit die wereld gestapt.
[
Voor 18% gewijzigd door
spartacusNLD op 18-09-2020 08:27
]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB