hmm okay bedankt. Wanneer had je die mail gekregen?Joosie200 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:07:
[...]
Ik kreeg ze tegen deze tijd binnen op woensdag. In mijn laatste mail van Azerty staat ook: 3 februari verwachten ze wel voorraad. Dus morgen zullen ze vast de wachtrijen bijwerken, lijkt mij dat een nieuwe lichting nu al wel bij ze binnen is.
Moet zeggen dat ze op Central point toch wel schappelijke prijzen hebben. 785 voor een 3080
Daar naast staat er een verwachte leverdatum bij de MSI kaarten gezien ze partner zijn.
Weet niet hoe serieus ik die moet nemen maar hun geven bv aan dat de MSI RTX 3080 Ventus 3X 10G OC Videokaart (785 euro) 19 Februari binnen komt.
Daar naast staat er een verwachte leverdatum bij de MSI kaarten gezien ze partner zijn.
Weet niet hoe serieus ik die moet nemen maar hun geven bv aan dat de MSI RTX 3080 Ventus 3X 10G OC Videokaart (785 euro) 19 Februari binnen komt.
@robindhondt die bedragen zijn excl. BTW , komt dus op 949,85 incl. btw
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Gisteren dacht ik de MSI SUPRIM X 3080 bij Coolblue gescoord te hebben. Voorlopig alleen een order bevesting ontvangen met als levering vandaag (Wo 2 Feb).
Heeft er iemand al een verzendbevesting ontvangen of een track & trace?
Dat wil zeggen dat ze het op voorraad hebben.beany schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:58:
[...]
Ik zie vaak in de pricewatch dat maxict vaak belachelijk hoge prijzen heeft. Ook al zouden ze voor een product een normale prijs vragen zou ik er nooit kopen.
staat me volgens mij iets van bij dat maxict soms spullen niet opstuurt maar kan dat fout hebbenbeany schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:58:
[...]
Ik zie vaak in de pricewatch dat maxict vaak belachelijk hoge prijzen heeft. Ook al zouden ze voor een product een normale prijs vragen zou ik er nooit kopen.
CPU: Ryzen 9 3900x | RAM: 32GB 3800C16 | GPU: RX 6900XTXH | MB: Asus X570 Prime-Pro
Ik ben bang dat je die ook niet krijgt.Mister8th schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 02:49:
Gisteren dacht ik de MSI SUPRIM X 3080 bij Coolblue gescoord te hebben. Voorlopig alleen een order bevesting ontvangen met als levering vandaag (Wo 2 Feb).
Tot zo ver 4x meegemaakt bij cb
Nou, lets go!
Ik sta ook in de rij, maar een heeeeeeeeule speciale rij.
aios.be had een actie waarbij je je RTX2080 mocht omruilen voor een 3080.Dit ivm grote industriële klant.
November heb ik mij daar voor aangemeld en afgelopen week kreeg ik ineens bericht of ik nog interesse had in de ruildeal. Kaart verpakt, verstuurd naar AIOS en sta nu op +/- plek 35 voor een RTX3080.
Het spannende is wel dat ik niet weet welk merk het gaat worden. Het enige wat ik weet is dat het geen blowermodel betreft. Het kan een MSI, een Gigabyte of een ASUS worden.. Dit is dan wel een nadeel.
Het voordeel is dat er natuurlijk (als je van 3 leveranciers kaarten bestel) er relatief gezien meer kaarten binnen komen en dat men de kansen spreid. Ik begreep ook dat ze de eerste 10/15 kaarten al uitgeleverd hadden, dus ook ik hoop nu dat ik snel aan de beurt ben!
aios.be had een actie waarbij je je RTX2080 mocht omruilen voor een 3080.Dit ivm grote industriële klant.
November heb ik mij daar voor aangemeld en afgelopen week kreeg ik ineens bericht of ik nog interesse had in de ruildeal. Kaart verpakt, verstuurd naar AIOS en sta nu op +/- plek 35 voor een RTX3080.
Het spannende is wel dat ik niet weet welk merk het gaat worden. Het enige wat ik weet is dat het geen blowermodel betreft. Het kan een MSI, een Gigabyte of een ASUS worden.. Dit is dan wel een nadeel.
Het voordeel is dat er natuurlijk (als je van 3 leveranciers kaarten bestel) er relatief gezien meer kaarten binnen komen en dat men de kansen spreid. Ik begreep ook dat ze de eerste 10/15 kaarten al uitgeleverd hadden, dus ook ik hoop nu dat ik snel aan de beurt ben!
Je kan er aardig van uit gaan dat het geen Asus gaat worden. Die leveren nagenoeg 0.Djurres schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:17:
Nou, lets go!
Ik vermoed dat het een Gigabyte gaat worden, gezien de hoeveelheid die ze uitleveren. Wel is AIOS een kleinere speler op markt, dus die zullen relatief ook minder leveringen krijgen.ShellGhost schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Je kan er aardig van uit gaan dat het geen Asus gaat worden. Die leveren nagenoeg 0.
Al met al, ik wacht geduldig af en ik zie het allemaal wel. Feit blijft dat ik een gouden deal heb wat dat betreft!
Hij staat op dit moment ook niet eens meer als leverbaar in de pricewatch zag ik, maar ik vermoed dat hij hier en daar nog wel binnenkomt. Ik heb afgelopen week een compleet systeem besteld met een Gigabyte rtx 3080 gaming oc en (daardoor) met een onbekende levertijd. Ik had me ingesteld op een paar maanden wachten, maar dat werd een paar dagen.Xaruman schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:
Heeft er iemand hier de afgelopen 2 weken een Gigabyte rtx 3080 gaming oc ontvangen?
Ik heb het idee dat deze kaart ook maar nergens binnen wil komen.
ik sta bij Azerty op plekje 20 voor deze kaart.
Het zou wel lullig zijn als je nou afgescheept wordt met een Inno3D Twin X2.ShellGhost schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Je kan er aardig van uit gaan dat het geen Asus gaat worden. Die leveren nagenoeg 0.
Ik had dus gisteren ook bij coolblue zowel de 3070 trio en de 3080 aorus master besteld.
Van de de 3070 trio kreeg ik wat later verzendbevestiging, de 3080 aorus bleef op de status inpakken.
Meerdere keren met klantenservice contact gehad en ook geappt. Je krijgt telkens het zelfde te horen namelijk: Ja het systeem heeft er een voor u gereserveerd het wordt vanavond verzonden logistiek werkt door tot vannacht 02.00 uur.
Gisteren dan nog even voor middernacht een app gestuurd krijg ik dit als respons:
Hoi Dylano, goed dat je opnieuw een berichtje stuurt. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel vreemd is dat jou bestelling nog steeds op de status 'wordt ingepakt' staat.
Verder ziet de bestelling er goed uit, en kom hier het probleem van voorraad dus niet tegen. Ik ga de order resetten, zodat deze er zo snel mogelijk uit gaat.
We houden het even in de gaten. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Groetjes, Janice van Coolblue
Het eerst wat ik deed vanmorgen is mijn bestelling controleren en mijn mail, helaas geen update nog steeds op inpakken. Weer een app gestuurd dat iets toch niet klopt.
Daarna gebeld met coolblue, weer kreeg ik te horen ja u heeft er 1 volgens het systeem die wordt vanavond verzonden pfffff.
Het enige wat ik wilde weten is is er uberhaupt nog 1 kaart daar in het magazijn of niet voor mij apart gehouden. Dat konden ze niet zien.
Jammer dat bij zo'n bedrijf als coolblue niet eens teruggekoppeld kan worden met logistiek.
Als ze nou meer duidelijkheid konden geven kan je tenminste nog je order cancellen, maar dat doen ze ook niet. Ik wacht nog tot vanavond af, verandert er niets dan cancel ik het.
Zoals hier eerder aangegeven is klopt het inderdaad dat zodra je een artikel in het winkelmand plaats het systeem niet er 1 aftrekt, bij het afreken process. Dus 4 kaarten op voorraad 20 in winkelmand, 20 rekenen af 4 stuks krijgt verzend bericht en 16 personen blijven maar staren naar de status: je hebt betaald het wordt ingepakt voor je ...... Nou succes dan
Van de de 3070 trio kreeg ik wat later verzendbevestiging, de 3080 aorus bleef op de status inpakken.
Meerdere keren met klantenservice contact gehad en ook geappt. Je krijgt telkens het zelfde te horen namelijk: Ja het systeem heeft er een voor u gereserveerd het wordt vanavond verzonden logistiek werkt door tot vannacht 02.00 uur.
Gisteren dan nog even voor middernacht een app gestuurd krijg ik dit als respons:
Hoi Dylano, goed dat je opnieuw een berichtje stuurt. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel vreemd is dat jou bestelling nog steeds op de status 'wordt ingepakt' staat.
Verder ziet de bestelling er goed uit, en kom hier het probleem van voorraad dus niet tegen. Ik ga de order resetten, zodat deze er zo snel mogelijk uit gaat.
We houden het even in de gaten. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Groetjes, Janice van Coolblue
Het eerst wat ik deed vanmorgen is mijn bestelling controleren en mijn mail, helaas geen update nog steeds op inpakken. Weer een app gestuurd dat iets toch niet klopt.
Daarna gebeld met coolblue, weer kreeg ik te horen ja u heeft er 1 volgens het systeem die wordt vanavond verzonden pfffff.
Het enige wat ik wilde weten is is er uberhaupt nog 1 kaart daar in het magazijn of niet voor mij apart gehouden. Dat konden ze niet zien.
Jammer dat bij zo'n bedrijf als coolblue niet eens teruggekoppeld kan worden met logistiek.
Als ze nou meer duidelijkheid konden geven kan je tenminste nog je order cancellen, maar dat doen ze ook niet. Ik wacht nog tot vanavond af, verandert er niets dan cancel ik het.
Zoals hier eerder aangegeven is klopt het inderdaad dat zodra je een artikel in het winkelmand plaats het systeem niet er 1 aftrekt, bij het afreken process. Dus 4 kaarten op voorraad 20 in winkelmand, 20 rekenen af 4 stuks krijgt verzend bericht en 16 personen blijven maar staren naar de status: je hebt betaald het wordt ingepakt voor je ...... Nou succes dan
MazzelaarVistajevski schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:30:
[...]
Hij staat op dit moment ook niet eens meer als leverbaar in de pricewatch zag ik, maar ik vermoed dat hij hier en daar nog wel binnenkomt. Ik heb afgelopen week een compleet systeem besteld met een Gigabyte rtx 3080 gaming oc en (daardoor) met een onbekende levertijd. Ik had me ingesteld op een paar maanden wachten, maar dat werd een paar dagen.
Waar had je die besteld?
Gecombinerede wachtrij voor die kaart bij Megekko , Alternate NL en Informatique > 150 stuks
Waar wordt Gigabyte wekelijks geleverd dan? Sta nu aantal maanden in een wachtrij en schuif amper op, soms weken niet.zeeman-- schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:03:
[...]
weet niet Asus en Evga leveren allebij echt superslecht met hun kaarten heb die van mij ook nog niet gezien na 3 maanden terwijl gigabyte zowat elke week geleverd word
M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero
Ik heb Coolblue geappt maar ik krijg geen reactie ook een berichtje op Facebook gestuurd, daar ook geen reactie misschien moet ik maar proberen te bellenwarmior schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:53:
Ik had dus gisteren ook bij coolblue zowel de 3070 trio en de 3080 aorus master besteld.
We houden het even in de gaten. Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Groetjes, Janice van Coolblue[/b]
Iemand Enig idee hoe alternate zit met Verzendbevestigingen?
Gisteren rond half 4 een gaming X trio 3070 weten te scoren. En 's avonds rond een uur of 7 stond de wachtrij tool al op dat mijn order verwerkt was.
Ik heb alleen tot nu toe nog geen verzendbevestiging met T&T gehad? Kwestie van tijd door drukte?
Gisteren rond half 4 een gaming X trio 3070 weten te scoren. En 's avonds rond een uur of 7 stond de wachtrij tool al op dat mijn order verwerkt was.
Ik heb alleen tot nu toe nog geen verzendbevestiging met T&T gehad? Kwestie van tijd door drukte?
Al tijden niets opgeschoven bij Alternate. Volgens mij was er begin vorige maand even sprake van wat levering maar momenteel totaal geen bewegingXaruman schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:
Heeft er iemand hier de afgelopen 2 weken een Gigabyte rtx 3080 gaming oc ontvangen?
Ik heb het idee dat deze kaart ook maar nergens binnen wil komen.
ik sta bij Azerty op plekje 20 voor deze kaart.
Ik zie dat megekko weer wat MSI kaarten binnenkrijgt
Als we nou met ze all hopen dat de andere webshops ook wat krijgen.
Als we nou met ze all hopen dat de andere webshops ook wat krijgen.
Update Azerty:
Verwacht week 6-2021
Verwacht week 6-2021
code:
1
2
3
4
| Asus TUF Gaming RX 6900 XT OC 16G - Klein aantal verwacht Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht ROG-STRIX-RTX3090-O24G-WHITE 24GB GDDR6X - Klein aantal verwacht |
Heel mager zeg. Maar ze krijgen wel meer leveringen binnen dan enkel wat ze verwachten, te zien ook aan de update van leveringen die ze de voorbije week hebben binnengekregen.ponq schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:09:
Update Azerty:
Verwacht week 6-2021
code:
1 2 3 4 Asus TUF Gaming RX 6900 XT OC 16G - Klein aantal verwacht Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht ROG-STRIX-RTX3090-O24G-WHITE 24GB GDDR6X - Klein aantal verwacht
Megekko krijgt weekelijks Gigabyte kaarten opggestuurd zowat alle modellen ook nog maarja als het eenpj_vr schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:54:
[...]
Waar wordt Gigabyte wekelijks geleverd dan? Sta nu aantal maanden in een wachtrij en schuif amper op, soms weken niet.
(non oc) had besteld is een beetje een prbleem want niemand maakt ze op het moment
CPU: Ryzen 9 3900x | RAM: 32GB 3800C16 | GPU: RX 6900XTXH | MB: Asus X570 Prime-Pro
warmior schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:53:
:strip_exif()/f/image/EM2gINMGpFLJqGTzbHmjXZzF.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelfde verhaal hier... Ik had me al eerder voorgenomen om niks meer bij hun te bestellen vanwege hun slechte service. Toch weer ingestonken.

[ Voor 5% gewijzigd door DareFace op 03-02-2021 10:58 ]
Verwijderd
Zoals 99% van de mensen die zeggen absoluut niet meer bij webshop x te gaan bestellen. Er hoeft maar een voorraad te komen voor 200 euro meer zonder wachten en ze zijn er als de kippen bij.DareFace schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Zelfde verhaal hier... Ik had me al eerder voorgenomen om niks meer bij hun te bestellen vanwege hun slechte service. Toch weer ingestonken.
Benieuwd.. is waarschijnlijk diezelfde levering die week 4 had moeten gebeuren. Heb er 3 mails voor gekregen dat mijn product vorige vrijdag ging binnenkomen bij hen, daarna niks meer gehoord.ponq schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:09:
Update Azerty:
Verwacht week 6-2021
code:
1 2 3 4 Asus TUF Gaming RX 6900 XT OC 16G - Klein aantal verwacht Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht ROG-STRIX-RTX3090-O24G-WHITE 24GB GDDR6X - Klein aantal verwacht
Het rare is, het gaat om een witte 3080 die zelfs niet tssn die lijst stond.
We wachten (on)geduldig af...
Nou hier is die dan, mijn laatste bericht op deze thread (tenzij iemand wat vraagt):
:strip_exif()/f/image/hV4hThE0oNmQuIqnOB5uhSa2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n5mWiM3xeYgDgQAn56GD8Jhx.jpg?f=fotoalbum_large)
Speciaal voor de RTX3080 ook mijn CPU en PC kast een upgrade gegeven. De be quiet! Straight Power 11 750W voor een goede stabiele voeding en ik kan de Lian Li Lancool II Mesh Performance ook zeker aanraden voor deze prijs krijg je een mooie clean look (cable management), mooie indelen, lage decibel fans en het belangrijkste... een zeer goede airflow.
ps. ik weet dat de noctua NH-D15 een overkill is, maar hiervan is het geluidsniveau super en de kwaliteit/monteer gemak is super! (helaas was de zwarte nog niet beschikbaar toen ik het kocht).
:strip_exif()/f/image/hV4hThE0oNmQuIqnOB5uhSa2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n5mWiM3xeYgDgQAn56GD8Jhx.jpg?f=fotoalbum_large)
Speciaal voor de RTX3080 ook mijn CPU en PC kast een upgrade gegeven. De be quiet! Straight Power 11 750W voor een goede stabiele voeding en ik kan de Lian Li Lancool II Mesh Performance ook zeker aanraden voor deze prijs krijg je een mooie clean look (cable management), mooie indelen, lage decibel fans en het belangrijkste... een zeer goede airflow.
ps. ik weet dat de noctua NH-D15 een overkill is, maar hiervan is het geluidsniveau super en de kwaliteit/monteer gemak is super! (helaas was de zwarte nog niet beschikbaar toen ik het kocht).
Heeft iemand nieuws over de rtx 3070 msi ventus x3? ik heb het idee dat er de afgelopen tijd nergens deze kaarten geleverd zijn.
Gisteren was hij een tijdje Beschikbaar op Alternate.nl, samen met de gaming X trio en de Ventus X2.Binkieboy23 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:12:
Heeft iemand nieuws over de rtx 3070 msi ventus x3? ik heb het idee dat er de afgelopen tijd nergens deze kaarten geleverd zijn.
In dat geval houd ik hoop. bedankt!EwaJurjen01 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:14:
[...]
Gisteren was hij een tijdje Beschikbaar op Alternate.nl, samen met de gaming X trio en de Ventus X2.
Waar heb je je de jouwe besteld?
By the way voor de geïnteresseerden, een 3070 TUF OC binnenkort leverbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1679871?
Gisteren gelukkig een opmerking gezien dat Coolblue een RTX3070 Gaming X Trio op voorraad had.
Direct mijn vader van 84 gebeld want die zit met smart te wachten op een video kaart voor zijn nieuwe Flightsimulator systeem. Wil je die? "Ja heel graag, doe maar"
Snel besteld, betaald, stond vrijwel direct op inpakken, later op de dag op verzonden en is zojuist afgeleverd.
Dank jullie voor de hulp en ik hoop dat ook jullie snel de kaart krijgen die je zo graag wilt.
Direct mijn vader van 84 gebeld want die zit met smart te wachten op een video kaart voor zijn nieuwe Flightsimulator systeem. Wil je die? "Ja heel graag, doe maar"
Snel besteld, betaald, stond vrijwel direct op inpakken, later op de dag op verzonden en is zojuist afgeleverd.
Dank jullie voor de hulp en ik hoop dat ook jullie snel de kaart krijgen die je zo graag wilt.
[ Voor 0% gewijzigd door pa3fat op 03-02-2021 11:24 . Reden: tikfoutje ]
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=29590&sid=27110
Echt leuk om deze verhalen voorbij te zien komen, wens je vader veel plezier!pa3fat schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:23:
Gisteren gelukkig een opmerking gezien dat Coolblue een RTX3070 Gaming X Trio op voorraad had.
Vet! Hoop op mijn 84e ook zo te kunnen zijn!pa3fat schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:23:
Voor wat het waard is, wens hem veel plezier!
Update van Informatique.
Het gaat om de RTX 3060 Ti Gigabyte 8GB Eagle OC, maandag besteld.Er staan 2 klanten in de wachtrij.
bij azerty.EwaJurjen01 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:17:
[...]
Waar heb je je de jouwe besteld?
By the way voor de geïnteresseerden, een 3070 TUF OC binnenkort leverbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1679871?
En ja hoor, status-update: verwachte levering is opgeschoven naar 17 februaritollo71 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:31:
[...]
Bij mijn Asus 3070 TUF OC bestelling (positie 7/47) ook altijd update op woensdag. Al wekenlang verwachten ze levering op 1 februari. Tot nu toe nog niks gehoord.....
Krijg er een beetje een DustinHome gevoel bij, waarbij de leverdatum ook iedere keer, net voor het bereiken van de datum, wordt opgeschoven

Ik heb meerdere Coolblue agents gesproken.siewfoon schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Ik heb Coolblue geappt maar ik krijg geen reactie ook een berichtje op Facebook gestuurd, daar ook geen reactie misschien moet ik maar proberen te bellen
Elke support agent had een heel ander verhaal.
Agent A zegt dat ik hem 99.9% de volgende werkdag in huis zou krijgen en dat alles perfect verliep.
Agent B zei dat ik absoluut geen kans maakte op een levering en ik de kaart het beste kon annuleren omdat Coolblue geen partner meer zou zijn van MSI.
Agent C zei dat ze nog wel partner van MSI zijn en zijn collega onjuiste info heeft gedeeld met mij.
Zo heb ik nog wel meer reacties van verschillende agents.
Kortom, Coolblue klantenservice geeft steeds een ander antwoord.
Het was zelfs zo dat mijn order geplaatst is een uur voor een tweede levering.
In plaats van dat ze eerst eerdere bestellingen van een kaart voorzien werd er voorrang gegeven aan nieuwe bestellingen.
[ Voor 11% gewijzigd door krablander op 03-02-2021 11:49 ]
Dit dus.warmior schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:53:
Vanochtend nog maar eens gebeld. Ze hebben er inderdaad meer verkocht dan geleverd. Mijn order wordt waarschijnlijk gecancelled.
Mazzel inderdaad, maar ik klaag nietsjakie66 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Mazzelaar![]()
Waar had je die besteld?
Gecombinerede wachtrij voor die kaart bij Megekko , Alternate NL en Informatique > 150 stuks
Zonet azerty statusupdate nr 4...
"... voor een ROG-STRIX-RTX3080-O10G-WHITE 10GB GDDR6X. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 4 februari 2021, ..."
Dus, 2x 28/1, 1x 29/1 en nu 4/2... dat beloofd
"... voor een ROG-STRIX-RTX3080-O10G-WHITE 10GB GDDR6X. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 4 februari 2021, ..."

Ik heb op 27 Nov bij SiComputers de Gigabyte 3070 Eagle besteld.
Ik heb ze toen gelijk gebeld, ik stond op 1e plek.
Tot nu toe niks, geen info, geen verwachtte levertijd, geen indicatie, zelfs geen vage prognose, helemaal niks.
Leuk dat die chips zo lekker binnen, en dat ze allemaal eigenlijk ook geschikt zijn voor de OC editie, maar daar heb ik als consument die twee maanden geleden al betaald heeft niet zoveel mee te maken. Had dan alleen de OC versie verkocht.
;-/
Ik heb ze toen gelijk gebeld, ik stond op 1e plek.
Tot nu toe niks, geen info, geen verwachtte levertijd, geen indicatie, zelfs geen vage prognose, helemaal niks.
Leuk dat die chips zo lekker binnen, en dat ze allemaal eigenlijk ook geschikt zijn voor de OC editie, maar daar heb ik als consument die twee maanden geleden al betaald heeft niet zoveel mee te maken. Had dan alleen de OC versie verkocht.
;-/
En dan doen Azerty. Megekko en nog en een aantal anderen het ONTZETTEND veel beter dan sommigen (dustinhome/MaxICT).Anguish schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:51:
Als je alles leest in deze thread (en ja er zijn mensen die dat doen) zul je zien dat dit heel normaal is geworden. Ze (Azerty, megekko) weten vaak pas als de pallets binnenkomen wat de exacte hoeveelheden zijn, en ze weten pas enkele dagen voor de levering welke kaarten er binnen komen. De rest is gokwerk en hopen op.
Heb wel het idee dat hun leveranciers een regelmatig wekelijks schema hebben waarop geleverd wordt, maar dat is dan ook alles.
Hier zojuist weer een update van AZERTY
Via deze e-mail willen we je graag de wekelijkse update doen over de levering van je order W0
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G - Videokaar. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op vrijdag 30 april 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.
Besteld op 23-12-2020 sta op dit moment 6 van de 200
Via deze e-mail willen we je graag de wekelijkse update doen over de levering van je order W0
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G - Videokaar. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op vrijdag 30 april 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.
Oef, maken ze dan voornamelijk Suprims?? Zo vaag!MadD0g schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:00:
Coolblue heeft toch wel een van de betere KlantenserviceDareFace schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:57:
[...]
[Afbeelding]
Ja, ik volg dit topic al sinds mijn TUF non oc bestelling begin oktober (alternatesjakie66 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:58:
[...]
Als je alles leest in deze thread (en ja er zijn mensen die dat doen) zul je zien dat dit heel normaal is geworden. Ze (Azerty, megekko) weten vaak pas als de pallets binnenkomen wat de exacte hoeveelheden zijn, en ze

En dus ook dat, als je een kaart sneller wil, je meer moet betalen, wat ik met deze ook gedaan heb aan 1050eur maar duidelijk terug de verkeerde gok gemaakt...
Hoewel het wachten ondraaglijker wordt, snap ik het wel en gaat mij dit meer over valse hoop verspreiden met die mails. Bij de eerste die ik ontving was ik in extase.. Weet ondertussen wel wat beter, lol
Uiteindelijk gekozen om de TUF te vervangen voor deze veel te dure kaart toen ik hier las dat azerty een mede tweaker had gestuurd deze kaart vlot binnen te krijgen en dus niet lang ging moeten wachten...Ben wel vergeten wie dit was, is ondertussen al een maand geleden
Hebben we t over de Suprim X?Anguish schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:11:
[...]
Ja, ik volg dit topic al sinds mijn TUF non oc bestelling begin oktober (alternate), dus ben redelijk op de hoogte.
En dus ook dat, als je een kaart sneller wil, je meer moet betalen, wat ik met deze ook gedaan heb aan 1050eur maar duidelijk terug de verkeerde gok gemaakt...
Hoewel het wachten ondraaglijker wordt, snap ik het wel en gaat mij dit meer over valse hoop verspreiden met die mails. Bij de eerste die ik ontving was ik in extase.. Weet ondertussen wel wat beter, lol
Uiteindelijk gekozen om de TUF te vervangen voor deze veel te dure kaart toen ik hier las dat azerty een mede tweaker had gestuurd deze kaart vlot binnen te krijgen en dus niet lang ging moeten wachten...Ben wel vergeten wie dit was, is ondertussen al een maand geleden
Toch wel beetje raar, ik sta sinds september al in de wachtrij voor de 3080 strix oc, sta nu op 14e en ik heb bij mijn status updates nog niks van een datum gekregenAnguish schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:51:
je moet es een mailtje sturen. deden ze in heb begin bij mij ook niet..xMickster schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Toch wel beetje raar, ik sta sinds september al in de wachtrij voor de 3080 strix oc, sta nu op 14e en ik heb bij mijn status updates nog niks van een datum gekregen
Azerty update voor MSI Ventus x3 rtx3080 OC. Verwachtte leveringsdatum verzet naar 18 Februari. Gok dat ze gewoon elke week ongeveer een week er op gooien tot ze meer zekerheid hebben. Verwachtte datum nu van 5, naar 10, naar 18e gegaan. Oftewel, datum geeft niet heel veel houvast voor nu.
Gisterenavond nog plaats 65, vandaag plots zonder enige indicatie naar plaats 16
(Bij Azerty)
(Bij Azerty)
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 16/128
Ik ook snel kijken, stond vanochtend rond uur of half 9 nog steeds op plek 43, als ik nu mijn gegevens invoer zegt het: Helaas, er zijn geen resultaten.Mèllon030 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:13:
Gisterenavond nog plaats 65, vandaag plots zonder enige indicatie naar plaats 16![]()
![]()
(Bij Azerty)
[...]
Is dit een fout of? Lijkt me toch sterk dat er een levering is geweest van 49 kaarten?
Edit: ik heb nog geen mail of andere status ontvangen van azerty.
Edit 2: Als ik inlog en bij orderstatus kijk staat er 'word verzameld'. Zou het dan toch
[ Voor 14% gewijzigd door Hunter98X op 03-02-2021 13:21 ]
Vanochtend kwamen er ook MSI 3080's binnen in Duitsland.
Hopelijk komen er ook een aantal van de Suprim X binnen bij Megekko.
Vooralsnog staat de 3080 niet eens op de website meer van Megekko, helaas. Zou hem daar anders ook graag bestellen.Boost9898 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:17:
Vanochtend kwamen er ook MSI 3080's binnen in Duitsland.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Je kan daar alleen bestellen als hij op voorraad is op de site.thof schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:23:
[...]
Vooralsnog staat de 3080 niet eens op de website meer van Megekko, helaas. Zou hem daar anders ook graag bestellen.
Maar ik sta in de back-order daar, vandaar.
Artikelnr: 295473
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G
Jouw positie: 3 van de 10
Ik sta al bijna 3 weken op 4/66 bij Azerty voor de 3080 Suprim X , sta ook in de wachtrij voor de 3080FTW3 2/3 beidden totaal geen vooruitgang, gaat wel even duren ben ik bang
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Daarstraks een update gehad van Azerty dat MSI rtx 3070 gaming x trio pas voor 24 feb zou zijn.
Daarnet een mail dat deze verzonden is en morgen geleverd wordt.
https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6 bij azerty nu beschikbaar, wees snel!!
Heb het idee dat Azerty een hele grote levering MSI heeft gekregenGiven schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:37:
Daarstraks een update gehad van Azerty dat MSI rtx 3070 gaming x trio pas voor 24 feb zou zijn.
Één van de slechtste 3070 kaarten voor 800 euro. Ik ben blij dat ik het opgegeven heb nadat ik een 3060 Ti Trio heb kunnen bestellen een maandje terug.Binkieboy23 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:38:
https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6 bij azerty nu beschikbaar, wees snel!!
Stond 68 in de wachtrij voor deze. Hopelijk vezendbevestiging vandaag dan. Neem aan dat die wel moet komen dan?Binkieboy23 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:38:
Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer XXXX vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
4374747
Product: MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart
Aantal: 1
Das best snel
Referentie:
Bestelde producten:
4374747
Das best snel
Ter land, ter zee en in de kroeg
Mijn msi 3070 ventus 3 is verzonden vanuit Azerty
Voor dat bedrag heb je een 3080, dus overpriced ja? Maar slecht? Ik heb niet veel reviews gezien van deze Ventus (de Trio en Surprim krijgen de aandacht) maar is deze Ventus 3x niet soortgelijk als een Trio maar dan zonder de rgb disco fratsen?PatrickH89 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Één van de slechtste 3070 kaarten voor 800 euro. Ik ben blij dat ik het opgegeven heb nadat ik een 3060 Ti Trio heb kunnen bestellen een maandje terug.
Ik heb er eentje in bestelling staan voor een fractie meer dan de 3060 Ti trio moet kosten. Geeft weer 8 tot 10% fps dus tja.
En terwijl ik dit type: ook mijn Ventus 3x is verzonden. Stond op plek 63 van de 75. Besteld drie weken geleden.
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 03-02-2021 13:46 ]
Dat dacht ik ook ja voor een fractie meer. Een 3070 is een 3070, wellicht niet zo snel of goed dan een trio maar jaJoosie200 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Voor dat bedrag heb je een 3080, dus overpriced ja? Maar slecht? Ik heb niet veel reviews gezien van deze Ventus (de Trio en Surprim krijgen de aandacht) maar is deze Ventus 3x niet soortgelijk als een Trio maar dan zonder de rgb disco fratsen?
Ik heb er eentje in bestelling staan voor een fractie meer dan de 3060 Ti trio moet kosten. Geeft weer 8 tot 10% fps dus tja.
En terwijl ik dit type: ook mijn Ventus 3x is verzonden. Stond op plek 63 van de 75. Besteld drie weken geleden.
Geen 3080 daar in tegen.. Sta nog steeds op 3 voor de SuprimHunter98X schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Heb het idee dat Azerty een hele grote levering MSI heeft gekregen
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Zou jullie nog een update geven over mijn bestelling van de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G bij Wabtech. Hun hebben contact opgenomen met de leverancier en de Non OC wordt gewoon nog steeds gemaakt.
Waarom Megekko deze onzin verkoopt en orders heeft geannuleerd mag Joost weten.
Achteraf ben ik blij dat ik de kaart bij Wabtech heb besteld gezien een vriend van me bij Megekko achter aan de rij moet aansluiten voor een OC en een extra bedrag moet betalen gezien de nieuwe prijzen.
Wabtech heeft mij beloofd wanneer de non-oc toch niet meer leverbaar is ik de OC krijg zonder extra kosten.
Ik hou jullie verder op de hoogte
Achteraf ben ik blij dat ik de kaart bij Wabtech heb besteld gezien een vriend van me bij Megekko achter aan de rij moet aansluiten voor een OC en een extra bedrag moet betalen gezien de nieuwe prijzen.
Wabtech heeft mij beloofd wanneer de non-oc toch niet meer leverbaar is ik de OC krijg zonder extra kosten.
Mijn MSI 3060 TI Gaming X Trio is ook verzonden door Azerty! Ik stond 46ste dus moet idd een grote levering geweest zijn
.
Delft 3720 wp op Zuid-Oost met een Goodwe 3000D-NS
Ik heb deze kaart 3 weken terug voor 530 euro besteld, best een goede deal dan toch?PatrickH89 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Beetje rare insinuatie. Als ik daadwerkelijke reviews lees is het gewoon na de ventus 2x de slechtste kaart. Prima als je meer geluidsproductie prima vindt, maar je gaat wel ongeveer over het hele gamma aan kaarten (van andere merken) voor je het verschil tussen de Trio en hoger en de Ventus kaarten hebt, zo simpel is het gewoon. Ik heb overigens een 3060Ti Trio gekocht, maar omdat ik stilte binnen mijn case erg waardeer zou ik de Ventus nooit kopen. En dat is op basis van reviews, niet door zo'n vreemde suggestie dat ik last heb van 'choice supportive bias' (niet chique overigens).
Overigens is er helemaal niets mis mee om die kaart prima te vinden, maar de prijs is gewoon belachelijk. Ik had kort geleden nog een 3070 SUPRIM in bestelling voor 685 euro, wat ik al veel te veel vond (daarom canceled), en dat is toch een koeler van een ander kaliber dan de Ventus.
Tsja. Volgens mij heeft iedereen die nu een Ventus 3x 3070 krijgt er ongeveer 560 voor betaald. Die gaming trio x gaat voor 850 nu?Theodoor v B schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:53:
[...]
Sorry, maar:
Laagste powerlimit, minst sterke VRM's, matige koeler.
Maar waarschijnlijk voldoende om de kaart als/iets minder dan een gemiddelde 3070 te laten presteren,
Ik zie het nut er niet echt van in dat 70+ mensen nu blij zijn dat hun 3070 kaarten verstuurd worden en dat sommige even moeten benadrukken dat de Ventus het slechtste uit de reviews komt. Met een underclock lopen ook de "slechtere" kaarten gewoon prima, stabiel en stil. Denk dat mensen die deze kaart kopen 3% extra performance, betere VRMS, LED lampjes en minder geluid niet als prioriteit zien of als reden om 100 euro meer neer te leggen.
On topic: Mijn verzendbevestiging is ook binnen inmiddels!
Weet of deze vermeld is maar:
Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G - 909 euro.
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6 100 stuks opvoorraad
Gigabyte VISION GeForce RTX 3070 OC 8G - 899 euro.
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6 17 stuks
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - 799 euro.
https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6 1 stuk
Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G - 909 euro.
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6 100 stuks opvoorraad
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - 799 euro.
https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6 1 stuk
Dat lijkt me inderdaad een goede deal.Binkieboy23 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Ik heb deze kaart 3 weken terug voor 530 euro besteld, best een goede deal dan toch?
Ik reageerde niet op dat iedereen de Ventus binnen ging krijgen, maar op het feit dat er bij Azerty eentje leverbaar was voor 800 euro.irrledd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Tsja. Volgens mij heeft iedereen die nu een Ventus 3x 3070 krijgt er ongeveer 560 voor betaald. Die gaming trio x gaat voor 850 nu?
Ik zie het nut er niet echt van in dat 70+ mensen nu blij zijn dat hun 3070 kaarten verstuurd worden en dat sommige even moeten benadrukken dat de Ventus het slechtste uit de reviews komt. Met een underclock lopen ook de "slechtere" kaarten gewoon prima, stabiel en stil. Denk dat mensen die deze kaart kopen 3% extra performance, betere VRMS, LED lampjes en minder geluid niet als prioriteit zien of als reden om 100 euro meer neer te leggen.
Voor direct leverbaar betaal je helaas de hoofdprijs momenteel inderdaad. Denk dat als de gaming x trio uit voorraad direct leverbaar is hij ook nog wel richting 900 gaat kosten bij Azerty. Blijft belachelijke zaak ook allemaal.PatrickH89 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Dat lijkt me inderdaad een goede deal.
[...]
Ik reageerde niet op dat iedereen de Ventus binnen ging krijgen, maar op het feit dat er bij Azerty eentje leverbaar was voor 800 euro.
Ik geef je gelijk hoor, 800 voor een 3070 Ventus is bizar, maar 800+ voor welke 3070 dan ook is eigenlijk gewoon bizar.
Vandaag bij Azerty de MSI RTX 3070 Suprim 8G besteld! De normale, niet de x.
Heeft iemand ervaring met deze kaart en wordt deze heet? Ik heb momenteel een GTX 1080 die nogal eens richting de 80 graden duikt.
Heeft iemand ervaring met deze kaart en wordt deze heet? Ik heb momenteel een GTX 1080 die nogal eens richting de 80 graden duikt.
De beste man in de video zegt ook duidelijk dat je dat soort kaarten prima kan kopen als er simpelweg niets anders beschikbaar is of je een hele goede deal kan maken. 560 was inderdaad een goede deal, als die in mijn kast had gepast en ik op tijd was geweest had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan. Op dit moment tho is het echter geen goede keuze vergeleken met bijvoorbeeld de Gigabyte kaarten die regelmatig beschikbaar komen voor dezelfde prijs (a 800 euro) en betere peformance/coolingirrledd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Tsja. Volgens mij heeft iedereen die nu een Ventus 3x 3070 krijgt er ongeveer 560 voor betaald. Die gaming trio x gaat voor 850 nu?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Informatique heeft deze volgens de site nu ook op voorraad, voor 849 euro. En een Asus Dual OC voor dezelfde prijs.Dreamwire schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:31:
Weet of deze vermeld is maar:
In principe mee eens, ik zou nu alle Ventus 3x die voor € 560 aangeboden worden direct afnemen, En zoals gemeld "als/iets minder dan", maar de post ging over de huidige prijzen.irrledd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Het komt misschien ook wat bot over zo'n melding maar puur informatief bedoelt.
Who the *piep* is wabtech?robindhondt schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:16:
Zou jullie nog een update geven over mijn bestelling van de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G bij Wabtech. Hun hebben contact opgenomen met de leverancier en de Non OC wordt gewoon nog steeds gemaakt.
Een kleinere partij waar de prijzen nog schappelijk zijn
Prima kaart, top lijn van de MSI kaarten.flugelisoke schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:37:
Wel heel groot, dus let hierbij op!
Goeie keus voor non-x. Deze is wel een aantal keer geleverd, heb zelf de X, en die is al een aantal weken niet geleverd
3070 direct beschikbaar:
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
99 stuks - €909 (€300 boven msrp)
Ik kreeg een mailtje van Azerty dat mijn kaart (3070 eagle €519) levertijd onbekend is maar dat ik deze wel zou kunnen kopen. Ze zijn gek.
Ik kreeg een mailtje van Azerty dat mijn kaart (3070 eagle €519) levertijd onbekend is maar dat ik deze wel zou kunnen kopen. Ze zijn gek.
Alternate: Asus10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING (NON-OC)
17-09-2020 plek 171
09-12-2020 plek 082
23-12-2020 plek 080
13-01-2021 plek 075
27-01-2021 plek 070
03-02-2021 plek 066
Schiet nog niet erg op. Is er nog iemand die deze kaart überhaupt heeft bemachtigd dit jaar?
17-09-2020 plek 171
09-12-2020 plek 082
23-12-2020 plek 080
13-01-2021 plek 075
27-01-2021 plek 070
03-02-2021 plek 066
Schiet nog niet erg op. Is er nog iemand die deze kaart überhaupt heeft bemachtigd dit jaar?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De kast is groot genoeg hoor, zit alleen ff met de gigantische Bequiet! dark rock Pro 4 CPU koeler, zal wel moeten gaan toch?Dhod schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:08:
[...]
Prima kaart, top lijn van de MSI kaarten.
Wel heel groot, dus let hierbij op!
Goeie keus voor non-x. Deze is wel een aantal keer geleverd, heb zelf de X, en die is al een aantal weken niet geleverd
Had begrepen dat het een enorm dikke kaart is vooral. De hoogte van de GTX1080 is 42mm en de hoogte van de RTX3070 suprim die ik heb besteld zou zo'n 61mm zijn....
Dit is die 1080 in de case, die ruimte is er over voor de RTX3070:
:strip_exif()/f/image/So8a3Py3QAHbzX84pgDuBV6a.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door flugelisoke op 03-02-2021 15:31 ]
Caseking:
EVGA 3070 XC3 Ultra €741
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-426.html
3070 Auros en FTW3 ook in stock volgens site
EVGA 3070 XC3 Ultra €741
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-426.html
3070 Auros en FTW3 ook in stock volgens site
Lijkt die 800 voor de Ventus 3x zo gek nog nietSP00K1E schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:23:
3070 direct beschikbaar:
De prijs echt heel fors kun je beter voor een 3060 ti (600-650euro) wat dan gelijk een koopje maakt gebaseerd op performance/prijs ratio.SP00K1E schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:23:
3070 direct beschikbaar:
Update van coolblue
Gisteren heb je een Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 MASTER 10G gekocht bij Coolblue. Door een fout in het systeem verscheen dit product op onze website, zonder dat we voldoende voorraad hadden. We kunnen jouw videokaart dus niet uitleveren. Dit was niet onze bedoeling, onze oprechte excuses.
We kunnen je wel een alternatief aanbieden. Je kunt kiezen uit de volgende 4 opties: 1. Een RTX 3070: We sturen een Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G naar je op. Deze krijgen we vandaag op voorraad en kost €799,-. Het verschil krijg je uiteraard teruggestort op je rekening. 2. Een RTX 3090: We sturen een Gigabyte GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G naar je op. Deze krijgen we vandaag op voorraad en kost €1.999,-. We sturen je een betaalverzoek met het prijsverschil. 3. Je krijgt je geld terug: Je krijgt het gehele aankoopbedrag teruggestort op je rekening. 4. Je wacht op de volgende levering: We verwachten echter dat dit een paar maanden duurt.
We horen graag welke optie jouw voorkeur heeft. Laat dit weten door te reageren op deze mail.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Gisteren heb je een Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 MASTER 10G gekocht bij Coolblue. Door een fout in het systeem verscheen dit product op onze website, zonder dat we voldoende voorraad hadden. We kunnen jouw videokaart dus niet uitleveren. Dit was niet onze bedoeling, onze oprechte excuses.
We kunnen je wel een alternatief aanbieden. Je kunt kiezen uit de volgende 4 opties: 1. Een RTX 3070: We sturen een Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G naar je op. Deze krijgen we vandaag op voorraad en kost €799,-. Het verschil krijg je uiteraard teruggestort op je rekening. 2. Een RTX 3090: We sturen een Gigabyte GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G naar je op. Deze krijgen we vandaag op voorraad en kost €1.999,-. We sturen je een betaalverzoek met het prijsverschil. 3. Je krijgt je geld terug: Je krijgt het gehele aankoopbedrag teruggestort op je rekening. 4. Je wacht op de volgende levering: We verwachten echter dat dit een paar maanden duurt.
We horen graag welke optie jouw voorkeur heeft. Laat dit weten door te reageren op deze mail.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Bladiebla..... Kut coolblue, precies hetzelfde hier! Had de RTX 3070 trio X besteld, op voorraad, keurig afgerekend. Mocht kiezen wanneer ie bezorgd zou worden, prima.....warmior schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:52:
Update van coolblue
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Tot vanochtend nog steeds geen verzendbevestiging, ik ben er zelf achteraan gemoeten met de boodschap "Die kaart is helemaal niet op voorraad"......
Er is mij geen alternatief geboden omdat dat er niet was, nou ja fijn dan. Dan kan ik straks meer geld betalen voor dezelfde die uiteraard hoger geprijsd gaat zijn binnenkort.
Ik ben echt klaar met Coolblue, het is niet de eerste negatieve ervaring met dat bedrijf namelijk! Ik blijf er ver uit de buurt.
(Inmiddels een 3070 besteld via Azerty!)
[ Voor 6% gewijzigd door flugelisoke op 03-02-2021 15:57 ]
Vanmorgen bovenstaande mail gekregen van AZERTY, zojuist bericht dat hij is verzonden 😎MadD0g schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:00:
Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W0 vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
4346263
Product: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G - Videokaart
Besteld op 23-12-2020 stond 6e
net ook deze mail gekregen van azerty
stond positie 64 of zoiets
heb er op de zelfde dag ook een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld maar daar komt niet veel beweging in, deze staat op 254 van 312
bestel op 13/01 toen nog aan een mooie prijs van €560Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W01878379 vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
• 4374747
stond positie 64 of zoiets
heb er op de zelfde dag ook een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld maar daar komt niet veel beweging in, deze staat op 254 van 312
[ Voor 4% gewijzigd door kiss1 op 03-02-2021 16:12 ]
Ik had op 12 januari de Gigabyte 3070 Aorus Master besteld bij Alternate voor 699. Op 20 januari ontvangen. Sindsdien niet echt meer gevolgd maar Jezus wat een prijzen nu en dat in een paar weken. Ik zat toen te twijfelen maar toch een goede keuze geweest zo te zien.
Ik sta ook in deze lijst, inderdaad van 21 naar 17.MadD0g schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:03:
[...]
Vanmorgen bovenstaande mail gekregen van AZERTY, zojuist bericht dat hij is verzonden 😎
Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W0 vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
4346263
Dus geen annuleringen, maar kaarten die zijn geleverd.
We hopen maar!!!!!
Die wordt niet echt warm. Heb er eentje i.c.m. een Ryzen 5800X met daarop een luchtkoeler. Alles zit in een Lian Li Lancool II Mesh Performance met de standaard case fans.flugelisoke schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:37:
Bij full load op zowel GPU als CPU komt de Suprim niet boven de 68c. Blijft ook lekker stil.
o.o
Ik heb helaas nog niks te horen gekregen van Coolblue ik had de Suprim x besteldwarmior schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:52:
Update van coolblue
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Klopt niet, megekko kreeg volgens mij weekzeeman-- schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:25:
[...]
Megekko krijgt weekelijks Gigabyte kaarten opggestuurd zowat alle modellen ook nog maarja als het een
(non oc) had besteld is een beetje een prbleem want niemand maakt ze op het moment
4 voor het eerst sinds de feestdagen weer GB geleverd... maargoed, doet er ook niet toe, ik weet in ieder geval dat ik bij alternate voor een gaming oc in ruim twee maanden tijd 10 plekjes ben opgeschoven... erg frequent is de levering dus niet;)
Coolblue is vrij vlot met verzenden. Als je dezelfde dag nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is er hoogstwaarschijnlijk geen voorraad meer.siewfoon schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Ik heb helaas nog niks te horen gekregen van Coolblue ik had de Suprim x besteld
Tot zover geen leveringen meer tot aprilMadD0g schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:03:
[...]
Vanmorgen bovenstaande mail gekregen van AZERTY, zojuist bericht dat hij is verzonden 😎
Referentie:
Bestelde producten:
4346263
Dan hoop ik dat er ook een paar kaarten bij informatique geleverd zijn! Daar sta ik 1ste in de wachtrij momenteel
Ja denk ik ook maar ze laten er niks van horen, moet er gewoon zelf achter aan gaan terwijl dit de fout is van hun systeem.AlexMurphy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:34:
[...]
Coolblue is vrij vlot met verzenden. Als je dezelfde dag nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is er hoogstwaarschijnlijk geen voorraad meer.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |