[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TZB
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09-2023

TZB

Voor de mensen, die een pre-order hebben gedaan via Amazon.fr (Strix in mijn geval)...mijn order stond op levering 25-26 september, is dan begin deze week verzet op levering 18-19 september.

Daar de bestelling op zich nog niet 'expédié' (verzonden) was, heb ik even contact opgenomen met de klantendienst..(en ja, ik lul een aardig woordje Frans, Belg zijnde).
De Amazon medewerker heeft me initieel verzekerd, dat de levering zaterdag zou plaatsvinden....na wat meer doorvragen inzake pre order en of Amazon de kaarten daadwerkelijk voorradig heeft/had was het plots een heel ander verhaal...het klonk van 'nee, dit is momenteel niet beschikbaar' en dergelijke..met een link naar de kaart....meldingen inzake pre-order kwamen blijkbaar niet goed binnen bij hem/haar...vooralsnog staat mijn order nog steeds op 'livraison prévue samedi' (levering verwacht zaterdag) maar ik ga er niet meer vanuit...geduld is een schone zaak zeker?

Iig, er is wel bevestigd, dat de prijs behouden blijft...dus ik ga gewoon mijn order houden daar...zo te zien kunnen er weinig tippen aan 810 euro (inclusief levering) voor een Strix (staat 909 euro op Alternate.be)...ook al jeukt het, ik houd het dan wel even vol met mijn Strix GTX 1070 :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Ik zat er vanavond ff doorheen. Achja.. Misschien te hoge verwachtingen. En een vervelende samenloop van omstandigheden.

Belangrijk is dat het leven gewoon doorgaat, en ik heb dik 7 jaar met die GTX770 gedaan, daar kan ik vast nog wel wat maanden bij aan plakken. En ik heb weer iets om naar uit te kijken.

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:31:
Ik zat er vanavond ff doorheen. Achja.. Misschien te hoge verwachtingen. En een vervelende samenloop van omstandigheden.

Belangrijk is dat het leven gewoon doorgaat, en ik heb dik 7 jaar met die GTX770 gedaan, daar kan ik vast nog wel wat maanden bij aan plakken. En ik heb weer iets om naar uit te kijken.
Misschien zal AMD je nog verassen....Ik laat mijn bestelling gewoon staan, maar als AMD met iets goeds komt en ook nog betere voorraad kan leveren, dan is het maar 1 klik om deze te annuleren.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:00
TZB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:30:
Voor de mensen, die een pre-order hebben gedaan via Amazon.fr (Strix in mijn geval)...mijn order stond op levering 25-26 september, is dan begin deze week verzet op levering 18-19 september.

Daar de bestelling op zich nog niet 'expédié' (verzonden) was, heb ik even contact opgenomen met de klantendienst..(en ja, ik lul een aardig woordje Frans, Belg zijnde).
De Amazon medewerker heeft me initieel verzekerd, dat de levering zaterdag zou plaatsvinden....na wat meer doorvragen inzake pre order en of Amazon de kaarten daadwerkelijk voorradig heeft/had was het plots een heel ander verhaal...het klonk van 'nee, dit is momenteel niet beschikbaar' en dergelijke..met een link naar de kaart....meldingen inzake pre-order kwamen blijkbaar niet goed binnen bij hem/haar...vooralsnog staat mijn order nog steeds op 'livraison prévue samedi' (levering verwacht zaterdag) maar ik ga er niet meer vanuit...geduld is een schone zaak zeker?

Iig, er is wel bevestigd, dat de prijs behouden blijft...dus ik ga gewoon mijn order houden daar...zo te zien kunnen er weinig tippen aan 810 euro (inclusief levering) voor een Strix (staat 909 euro op Alternate.be)...ook al jeukt het, ik houd het dan wel even vol met mijn Strix GTX 1070 :) .
Thanks, ik zat net zelf te kijken (en nee mijn Frans is niet best ;-)). Bedankt voor het navragen! Ik verwacht dat je vannacht of morgenochtend ineens een mail krijgt dat hij onderweg is, Amazon levert vaak keurig op tijd.
Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:11:
[...]

Dat is een goeie! Dat is allemaal nog aardig nieuw voor mij.
Geen zorgen. Zelfs met 2 8 pins zit je al op 375W (dat is meer dan de MSI Trio maximaal eruit kan trekken met een powerlimit van 350W) volgens specs en je kunt prima boven de specs er doorheen trekken. Er zijn voorbeelden van 2080 Ti kaarten met twee 8 pin connectors die 500W doen. Puur fabeltjes dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
De zotac bij amazon.de is eindelijk uitverkocht!!!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021

Ik heb met je te doen. Geen sarcasme want ik zit precies in t zelfde bootje. Ik heb wat ik al zei letterlijk net een paar uur geleden mijn 1080 ti verkocht.
Heb er nu al spijt van. Dus hoop alsnog snel een 3080 te scoren. En wel graag een fatsoenlijke / goede.

We komen er wel maat!

• Moopa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-03 13:13
Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:23:
[...]

Ik heb bewijs op mijn foon overigens dat Megekko 2ehands / geretourneerd spul verkoopt. No joke.
Heb laatst MSI Mag Core Liquid 360R 2x gekocht ivm prijsverschillen. 1 zat netjes in de seal. De ander uit de seal en sticker van doos al los getrokken geweest.

Ik persoonlijk vind het een KTzaak.
Ook niet meer de mijne!
Kopen daar is meer russische roulette, mij niet gezzien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander64
Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:34:
[...]

Ik heb met je te doen. Geen sarcasme want ik zit precies in t zelfde bootje. Ik heb wat ik al zei letterlijk net een paar uur geleden mijn 1080 ti verkocht.
Heb er nu al spijt van. Dus hoop alsnog snel een 3080 te scoren. En wel graag een fatsoenlijke / goede.

We komen er wel maat!
Inderdaad. Komt allemaal wel goed uiteindelijk ;)

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:38
Santee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:23:
[...]

Gigabyte Aorus komt nog en heb ik nog nergens gezien. Goed opletten en gelijk bestellen als die beschikbaar is? Echter ook grote kans dat webshops de prijs gigantisch inflaten gezien de vraag.
Ik zag hem net voorbijkomen op overclockers.co.uk voor £899.99, dus daar zit inderdaad wel een premium op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:33:
[...]

Geen zorgen. Zelfs met 2 8 pins zit je al op 375W (dat is meer dan de MSI Trio maximaal eruit kan trekken met een powerlimit van 350W) volgens specs en je kunt prima boven de specs er doorheen trekken. Er zijn voorbeelden van 2080 Ti kaarten met twee 8 pin connectors die 500W doen. Puur fabeltjes dus.
Oh nice! Thanks.

Ik heb een z490-e moederbord ROG - i9 10900k Avengers edition (ja dom I know)
4x stickies RAM van 3600mhz al staan ze op 2133mhz (32 gb in totaal)
m.2 nvme 1tb
en 1 ssd van 1tb.

Power is 750W

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:34:
De zotac bij amazon.de is eindelijk uitverkocht!!!
Haha, daar gaat het tot 2077 duren tot de laatste man de kaart heeft! Krijgt hij hem mooi tegelijk met Cyberpunk 2077, of sloeg dat niet op het releasejaar? :+

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
https://www.amazon.de/-/n...NPPQ/ref=ask_ql_qh_dp_hza

De Zotac op Amazon DE is nu op out of stock gezet! :o

• Lycan-Strife
Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:34:
[...]

Inderdaad. Komt allemaal wel goed uiteindelijk ;)
Gelukkig zijn we niet alleen en kunnen we lekker ventileren hier. Ik zie het hoopvol in. Er is ontzettend veel vraag naar dus ZULLEN ZE moeten leveren. Dus uiteindelijk gaan we scoren. Duurt alleen wat langer. (Kan ook zo maar volgende week opgelost zijn, you never know).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inny
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07 01:02
Oh, oké.. dan zijn ze nu echt op.. >:)

• TZB

TZB

Protax schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:33:
[...]

Thanks, ik zat net zelf te kijken (en nee mijn Frans is niet best ;-)). Bedankt voor het navragen! Ik verwacht dat je vannacht of morgenochtend ineens een mail krijgt dat hij onderweg is, Amazon levert vaak keurig op tijd.
Ik vrees ervoor, maar het zou zeer leuk zijn. We weten allen, dat customer service medewerkers (met alle respect) vaak weinig middelen krijgen correcte info af te leveren...dus hopelijk heeft hij/zij (wat doe je met een naam als 'Melle'? ) zich inderdaad verkeken op de pre-orders.

• Moopa
Inny schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:36:
[...]

Oh, oké.. dan zijn ze nu echt op.. >:)
Ik wil geen Zotac :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander64
Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:36:
[...]

Gelukkig zijn we niet alleen en kunnen we lekker ventileren hier. Ik zie het hoopvol in. Er is ontzettend veel vraag naar dus ZULLEN ZE moeten leveren. Dus uiteindelijk gaan we scoren. Duurt alleen wat langer. (Kan ook zo maar volgende week opgelost zijn, you never know).
Eens. Dit is een heerlijke plek om lekker ff te ventileren. Uiteindelijk heeft de meerderheid hier pech gehad vandaag.

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:13
ik wel, beter dan niks

• royh91
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-05-2022
contact gehad met Megekko. Gekocht 15:05. Dit was een deel van hun reactie: "Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk en op een zorgvuldige manier uit te leveren, maar je moet rekening met enige maanden vertraging."

• TZB

TZB

Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:35:
[...]

Oh nice! Thanks.

Ik heb een z490-e moederbord ROG - i9 10900k Avengers edition (ja dom I know)
4x stickies RAM van 3600mhz al staan ze op 2133mhz (32 gb in totaal)
m.2 nvme 1tb
en 1 ssd van 1tb.

Power is 750W
Off-topic, maar waarom geen XMP voor je RAM? is toch gek ze op 2133MHz te laten staan?

• Lycan-Strife
royh91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:38:
contact gehad met Megekko. Gekocht 15:05. Dit was een deel van hun reactie: "Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk en op een zorgvuldige manier uit te leveren, maar je moet rekening met enige maanden vertraging."
Maanden... Fakkers :(

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:52
Hoezo moet het maanden duren om nieuwe kaarten te produceren?

• Baralan
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-03 20:50
Inmiddels twee mails van Nvidia, zowel een bevestiging van de bestelling als een bevestiging van de betaling. Eerst kon ik de status van de bestelling nog wel op mijn telefoon zien, maar nu niet. Als ik probeer te zoeken krijg ik dit bericht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjbydK_NSPLD5jSmZBttj33rxu0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MViQwsXliOKa61tFC8T1Leki.png?f=user_large

Iemand anders hetzelfde probleem?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royh91
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-05-2022
Ja ik vind het wel echt heel lelijk....

• Lycan-Strife
TZB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:38:
[...]

Off-topic, maar waarom geen XMP voor je RAM? is toch gek ze op 2133MHz te laten staan?
Ja dit is de pc die ik zelf voor t eerst zelf in elkaar gezet heb.

XMP moet ik denk ik nog aanzetten in de bios.

• Moopa
royh91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:38:
Ha! een nieuw slachtoffer van Megekko...
Lees klachten eerst...

• the_assassin50
  • Laatst online: 22-07 16:13
Baralan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:39:
Inmiddels twee mails van Nvidia, zowel een bevestiging van de bestelling als een bevestiging van de betaling. Eerst kon ik de status van de bestelling nog wel op mijn telefoon zien, maar nu niet. Als ik probeer te zoeken krijg ik dit bericht:
[Afbeelding]

Same here. Maar ik maak me eerlijk gezegd geen zorgen
[Afbeelding]

Wat is de URL op dat moment? Je wil eigenlijk in de digital river omgeving terecht komen.

• Lycan-Strife
[Afbeelding]

Bij mij staat er nog 1 in mijn mandje maar kan niet afrekenen - zelfs als ik refresh blijft hij in t mandje staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik normaal ook niet, maar bij gebrek aan zin om aan de idiote waanzin mee te doen van 849,- betalen voor een MSI kaart die 779,- moet kosten pak ik die van Zotac maar. Die koelt ook meer dan prima: https://www.techpowerup.c...geforce-rtx-3080-trinity/

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Baralan
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:40:
[...]

Wat is de URL op dat moment? Je wil eigenlijk in de digital river omgeving terecht komen.
Ik ga er naartoe via de mail die ik heb en dan status bestelling. Gaat naar https://store.nvidia.com/DRHM/store Dus neem aan dat DR voor digital river staat?

iRacing Profiel

Baralan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:41:
[...]

Ik ga er naartoe via de mail die ik heb en dan status bestelling. Gaat naar https://store.nvidia.com/DRHM/store Dus neem aan dat DR voor digital river staat?
Had je een account? Nee zeker?

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

[Afbeelding]

Exact hetzelfde hier. :)

Ik verwacht dat de backend van Digital River het gewoon niet trekt. Even geduld, dat wordt vast allemaal geupdate later.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Baralan
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:42:
[...]

Had je een account? Nee zeker?
Ja met een account besteld, niet als gast

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Heb voor de zekerheid maar een bestelling geplaatst voor een Asus TUF.
Kost toch "maar" 719 euro en zolang hij binnen komt voor Cyberpunk zit ik goed.
Dus ze hebben 2 maanden xD

Ik sta liever in de rij zeg maar.
De 3090 is te duur voor wat het is en voor €719 heb ik dan alsnog 2 hdmi poorten, kan er mee leven.
Mocht hij niet op tijd zijn, cancel ik die shit wel ;)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Inny
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07 01:02
Nee.. we willen een FE! Maar dat mogen we niet. We zullen wel niet zoet zijn geweest.

For what it's worth heb ik snel een PowerShell scriptje gemaakt voor eenieder die geen Node Red, python, ruby, bash of whatever heeft, maar gewoon een ordinaire Windows gamer is die naar een FE smacht.
Dit scriptje kun je zo copy pasten in je PowerShell console of in een ps1-bestandje stoppen en uitvoeren. Zodra er voorraad is wordt er een tekstje voorgelezen en opent Edge (mits geïnstalleerd). Zo lang dit een geldige methode is/blijkt, that is... Mocht je er ééntje (extra) scoren hiermee dan houd ik me aanbevolen O-)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
$urlstore = "https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/graphics-cards/30-series/rtx-3080/?tweakersrocks=1"
while ($true) {
    $url = 'https://in-and-ru-store-api.uk-e1.cloudhub.io/DR/products/nl_nl/EUR/5438796700'
    try { $HTML = Invoke-WebRequest -Uri $url -SessionVariable NVIDIA -UserAgent [Microsoft.PowerShell.Commands.PSUserAgent]::Firefox } catch { Write-Host -NoNewLine -Back Black -Fore Red '.';Start-Sleep -s 60;continue }
    $JSON = $HTML.Content | ConvertFrom-Json
    If ($JSON.products.product.inventoryStatus.status) { Write-Host -NoNewLine '.' }
    If ($JSON.products.product.inventoryStatus.status -ne 'PRODUCT_INVENTORY_OUT_OF_STOCK' -or $debug -eq $true) {
        Write-Host ''
        & "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" $urlstore
        $jsonfile = "$($env:temp)\3080Stock_$(Get-Date -Format 'yyyyMMdd_HHmmss').json"
        $HTML | Out-File $jsonfile
        Write-Host -Back Black -Fore Yellow "Saved JSON to $jsonfile :: Inventory Status: $($JSON.products.product.inventoryStatus.status)"
        $voice = New-Object -ComObject Sapi.spvoice; $voice.rate = 1.7; $voice.speak("Hello, this is Jensen Huang here! It looks like I might've accidentally dropped a graphics card, could you pick it up for me?") | Out-Null
        #[System.Windows.MessageBox]::Show("3080 Inventory Status: $($JSON.products.product.inventoryStatus.status)`r`n`r`n$($JSON.products.product.inventoryStatus | ConvertTo-Json)")
    }
    Write-Progress -Activity "Waiting for inventory..." -Status "Status: $($JSON.products.product.inventoryStatus.status)" -PercentComplete 0
    Start-Sleep -s 60
}

[ Voor 9% gewijzigd door Inny op 18-09-2020 11:10 ]

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Heb bij OC UK een RTX 3080 Eagle OC in mandje zitten, preorder, ETA 23 september, kosten rond de 774€ incl. verzending. Dat is dan wel 55€ meer dan de 719€ MSRP, maar het valt nog mee. Maar eens rustig een nachtje over nadenken. Succes allemaal met het verwerken van alle frustraties van vandaag..

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:52
Kuusj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:40:
[...]

Ik normaal ook niet, maar bij gebrek aan zin om aan de idiote waanzin mee te doen van 849,- betalen voor een MSI kaart die 779,- moet kosten pak ik die van Zotac maar. Die koelt ook meer dan prima: https://www.techpowerup.c...geforce-rtx-3080-trinity/
wat houd dit in, bij cons?

"Runs into power limit all the time"

• Baralan
Blaat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:42:
[...]

Exact hetzelfde hier. :)

Ik verwacht dat de backend van Digital River het gewoon niet trekt. Even geduld, dat wordt vast allemaal geupdate later.
Ja grote kans inderdaad, normaal zou ik me geen zorgen maken, maar er gaat zoveel chaotisch vandaag haha

iRacing Profiel

• TZB

TZB

Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:39:
[...]

Ja dit is de pc die ik zelf voor t eerst zelf in elkaar gezet heb.

XMP moet ik denk ik nog aanzetten in de bios.
Heeft enkel voordelen...dus gewoon ff rebooten, DEL key bashen voor de BIOS en aanzetten die handel...of je bent nog meer lui (luier klinkt fout) dan ikzelf haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Vervolg/aanvulling Amazon.fr

Vandaag zelf ook weer contact gehad, de levertijd van 18/19 werd inderdaad niet gehaald.

Maar 22/23 moest 'm worden werd mij verteld.
Moest er vanuit gaan dat het voor dit weekend word verzonden.

Lag al in het fullfilment center. Word zoals de andere poster zet zowiezo zeker uitgeleverd.

Vraag is wanneer :) maar 22/23 werd genoemd

My 2 cents.

• kingzargo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Hopelijk hebben de nieuwe AMD gpu's ook DLSS.

3080 krijg ik toch niet meer.

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik verwacht echt niet dat de Zotac snel geleverd gaat worden hoor..

Mensen vanuit Duitsland, Engeland, Nederland, België, Hongarije en wellicht tal van andere landen hebben massaal deze kaart besteld. Hij is hier vaak gedeeld, maar ook op Reddit en andere fora.

Ik zie het enkel gebeuren als Zotac hun hele stock via Amazon.de heeft aangeboden.

[ Voor 10% gewijzigd door SpX op 17-09-2020 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TZB

TZB

GekkeR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:42:
Heb voor de zekerheid maar een bestelling geplaatst voor een Asus TUF.
Kost toch "maar" 719 euro en zolang hij binnen komt voor Cyberpunk zit ik goed.
Dus ze hebben 2 maanden xD

Ik sta liever in de rij zeg maar.
De 3090 is te duur voor wat het is en voor €719 heb ik dan alsnog 2 hdmi poorten, kan er mee leven.
Mocht hij niet op tijd zijn, cancel ik die shit wel ;)
De standaard TUF kost op Alternate.be 849, dus een mooie prijs !
wauturr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:43:
[...]

Overclocking on the Zotac Trinity was slightly lower in absolute terms, but better in relative gains. It seems all Ampere cards top out at very similar maximums, which means the Zotac Trinity at default clocks can achieve higher percentage gains than a factory overclocked card. We saw 4.5% real-life performance gained in our testing. Zotac uses the same 320 W power limit default as the Founders Edition, but their manual adjustment limit is quite a lot lower for some reason. The FE lets you go up to 370 W, while the Trinity tops out at 336 W, which can be a drawback for overclockers who want to dial up the power limit. I think the cooler could easily take the extra heat, so Zotac can perhaps be convinced to release a BIOS update with higher limits.
En als dit nog niets zegt moet je even wat reviews lezen want dit is echt al zo lang een ding inmiddels dat er genoeg materiaal te vinden valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
TZB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:43:
[...]

Heeft enkel voordelen...dus gewoon ff rebooten, DEL key bashen voor de BIOS en aanzetten die handel...of je bent nog meer lui (luier klinkt fout) dan ikzelf haha.
Dat over jezelf zal zeeeeeker wel meevallen. Jij hebt immers meer verstand ervan dan ik. Ik kom hier echt net kijken zeg maar. Vond alle stekkertjes inpluggen al heel spannend.
En dan ben ik al voorbij de 30 jaartjes ;)
Blegh! Wat voel ik me oud zeg haha. Verdulleme!

Laten we elkaar vooral helpen elkaar op de hoogte te houden wat nog wel goede kaarten zijn en wat weer beschikbaar is. Zo komen we met zn allen wel aan DE kaart die we willen.

• Moopa
kingzargo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:43:
Hopelijk hebben de nieuwe AMD gpu's ook DLSS.

3080 krijg ik toch niet meer.
Dat denk ik ook!

Kijken waar AMD mee komt, ze hebben gezegd dat het echt BIG gaat worden!
Anders later een mooie betere 3080Ti met 12 Gb of meer :-)

Laat iedereen maar rennen nu, ik neem de grote stap later wel :-)

Jazeker!

[ Voor 8% gewijzigd door Moopa op 17-09-2020 22:48 ]

• Sander64
Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:46:
[...]

Dat denk ik ook!

Kijken waar AMD mee komt, ze hebben gezegd dat het echt BIG gaat worden!
Anders later een mooie betere 3080Ti met 12 Gb of meer :-)

Laat iedereen maar rennen nu, ik neem de grote stap later wel :-)

Jazeker!
Na wat er vandaag gebeurt is kijk ik wel ff uit met de hype train :)

• issari
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Ik had dit ook volgens mij komt het door de cache. Nadat ik het inprivate mode heb geprobeerd in safari kreeg ik het weer te zien.
[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TZB

TZB

Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:46:
[...]

Dat over jezelf zal zeeeeeker wel meevallen. Jij hebt immers meer verstand ervan dan ik. Ik kom hier echt net kijken zeg maar. Vond alle stekkertjes inpluggen al heel spannend.
En dan ben ik al voorbij de 30 jaartjes ;)
Blegh! Wat voel ik me oud zeg haha. Verdulleme!

Laten we elkaar vooral helpen elkaar op de hoogte te houden wat nog wel goede kaarten zijn en wat weer beschikbaar is. Zo komen we met zn allen wel aan DE kaart die we willen.
Ik ben 43 en ben afkomstig uit het Commodore 64 tijdperk, XMP activeren valt heus mee hoor. Gewoon de BIOS even checken, wijst zichzelf uit...en levert heel wat meer performance op.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

wauturr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:43:
[...]

Dat de kaart gewoon tegen zijn TDP aan loopt, wat bij iedere kaart zal gebeuren.
Hij verbruikt dan 320W, net als de FE. Is niks negatiefs eigenlijk.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Moopa
Straks komt Nvidia aan met een grote forse korting op de RTX3090, om zoveel boze mensen tegemoet te komen vanwege hun trieste launch vandaag :-)

• Lycan-Strife
TZB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:49:
[...]

Ik ben 43 en ben afkomstig uit het Commodore 64 tijdperk, XMP activeren valt heus mee hoor. Gewoon de BIOS even checken, wijst zichzelf uit...en levert heel wat meer performance op.
Klopt. Thanks. Ik ken het... Heb het geloof ik al eens eerder geactiveerd.
Ik kom uit het MSX tijdperk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Waaraan ik me het meeste stoorde bij megekko was het niet werkende voorraad systeem terwijl deze normaal altijd prima werkt...
Daarnaast een mail sturen met een ETA van maanden... zonder een geld terug aanbod en ook nog eens versturen net na sluitingstijd zodat je op dat moment ook geen contact meer kan opnemen... tevens ook nog eens vanaf een donotreply adres.

Hele verhaal stinkt.

Paar duizend kaarten verkopen die niet geleverd kunnen worden is natuurlijk wel goed voor je cashflow...

Denken ze dat wij gekko's zijn? ben klaar met die toko, haal mijn spullen voortaan wel elders.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• Sander64
Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:52:
Straks komt Nvidia aan met een grote forse korting op de RTX3090, om zoveel boze mensen tegemoet te komen vanwege hun trieste launch vandaag :-)
De 3080 en 3090 maken gebruik van dezelfde chip, dus reken er maar niet op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:52:
Hahahaha, ja Nvidia zal een keer iets doen voor de consument ;) goeie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
fast-server schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:52:
Waaraan ik me het meeste stoorde bij megekko was het niet werkende voorraad systeem terwijl deze normaal altijd prima werkt...
Daarnaast een mail sturen met een ETA van maanden... zonder een geld terug aanbod en ook nog eens versturen net na sluitingstijd zodat je op dat moment ook geen contact meer kan opnemen... tevens ook nog eens vanaf een donotreply adres.

Hele verhaal stinkt.

Paar duizend kaarten verkopen die niet geleverd kunnen worden is natuurlijk wel goed voor je cashflow...

Denken ze dat wij gekko's zijn? ben klaar met die toko, haal mijn spullen voortaan wel elders.
Welkom bij MeGekko.

Je zegt letterlijk als je het webadres uitspreekt tegen jezelf dat je gekko bent.
Dus ja... Dat klopt aardig.

Maar ik ben niet gekko meer. Ik heb ze verbannen uit mijn portomonee.

• Nupske
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-03 15:23
Heb denk ik veel geluk gehad. Was nog aan het twijfelen maar keek om 14:51 naar Azerty en zag twee Gigabyte modellen online staan dus heb er maar snel één gekocht in de veronderstelling dat het minstens enkele weken zou duren maar heb een paar uur geleden een verzendbevestiging gekregen met track&trace zie ik net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zie bij alternate nog een Ventus voor 719 staan wat gelijk is aan de advies prijs, waneer je hem daadwerkelijk krijgt zal moeten blijken. Hoe dan ook heb ik gekkere launches mee gemaakt. Je kunt bestellen voor de adviesprijs, dat is al heel wat tegenwoordig :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Sander64
sdk1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:54:
[...]

Ik zie bij alternate nog een Ventus voor 719 staan wat gelijk is aan de advies prijs, waneer je hem daadwerkelijk krijgt zal moeten blijken. Hoe dan ook heb ik gekkere launches mee gemaakt. Je kunt bestellen voor de adviesprijs, dat is al heel wat tegenwoordig :X .
Mwah. Ik wacht gewoon op de bestelde kaart. En natuurlijk de mail in de gaten houden op communicatie van de winkel.

Dat is er doorheen zat heeft meer te maken met de overige zaken in mijn leven dan de mislukte launch. Achja, komt wel ;)

"I know things happen for a reason. But what the fuck."

[ Voor 4% gewijzigd door Sander64 op 17-09-2020 22:56 ]

• Moopa
Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:54:
[...]

Welkom bij MeGekko.

Je zegt letterlijk als je het webadres uitspreekt tegen jezelf dat je gekko bent.
Dus ja... Dat klopt aardig.

Maar ik ben niet gekko meer. Ik heb ze verbannen uit mijn portomonee.
Diegenen die bij Megekko bestellen, zouden eerst eens na de klachten daar moeten kijken....
In presenteren zijn ze wel meester.

Maar als er wat fout gaat dan.....sterkte...
Hier ook een ex Megekko..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sdk1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:54:
[...]

Er zijn er gewoon verzonden vandaag voor 719 euro. In die zin niet verkeerd. Wel interessant om te zien hoe Alternate vaak een van de duurdere winkels is, maar dit keer juist hun kaarten lager had geprijsd dan de concurrenten.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:54
fast-server schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:52:
Je kan binnen twee weken altijd annuleren/retourneren en geld terug krijgen

• I Funk I
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-06 19:26
Zou zo een OC model van ASUS STRIX beter gebinned zijn dan de gewone versies? Ik vind geen reviews

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
De hoop op een megekko kaart de komende weken is dus wel gedaald... Twijfel of ik die moet annuleren of dat ik m nog even laat staan.
Nog een klein kansje dat de zotac lukt via amazon, maar dat weten we denk ik morgen wel.
I Funk I schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:57:
Zou zo een OC model van ASUS STRIX beter gebinned zijn dan de gewone versies? Ik vind geen reviews
Nee.
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:57:
[...]

Er zijn er gewoon verzonden vandaag voor 719 euro. In die zin niet verkeerd. Wel interessant om te zien hoe Alternate vaak een van de duurdere winkels is, maar dit keer juist hun kaarten lager had geprijsd dan de concurrenten.
Je zou bijna denken dat we straks na de eerste gekte nog wat onder de MSRP gaan zitten...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Moopa
savale schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:58:
De hoop op een megekko kaart de komende weken is dus wel gedaald... Twijfel of ik die moet annuleren of dat ik m nog even laat staan.
Nog een klein kansje dat de zotac lukt via amazon, maar dat weten we denk ik morgen wel.
Lees een stukje naar boven...

• Lycan-Strife
sdk1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:58:
[...]

Je zou bijna denken dat we straks na de eerste gekte nog wat onder de MSRP gaan zitten...
Je zou t denken xD

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:57:
[...]

Alle lof voor Alternate inderdaad.
Door de standaard van hierboven was ik alleen wel op het verkeerde been gezet.
Ik zat juist bij Megekko te F5'n toen de "1499" voorbij kwam schieten.. en bedankt xD

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:35
Iemand nog wat gehoord over de paar orders van de Gigabyte OC van Amazon.nl die overeind zijn gebleven? Heb Amazon begin van de avond gemaild, normaliter zijn ze snel in antwoorden, maar nu nog niets van ze gehoord.

Die order is mijn only solid lead tot nu toe...
sdk1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:58:
[...]

De eerste gekte gaat vast wel even duren. Dit model voelt ook een beetje als de 4870 512MB vs 1GB. Nu ben ik overtuigd dat voor veel mensen 10GB echt wel zat is, maar met 3x 4k 120hz schermen kan ik dat niet voor mezelf zeggen. 2021 maar even afwachten :$...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 19:01
Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:57:
[...]

Diegenen die bij Megekko bestellen, zouden eerst eens na de klachten daar moeten kijken....
In presenteren zijn ze wel meester.

Maar als er wat fout gaat dan.....sterkte...
Hier ook een ex Megekko..
Heerlijk om te lezen dat je iedereen probeert af te raden daar iets te kopen, omdat jij er vast alleen maar slechte ervaringen mee hebt.... Je staat vast ook altijd net in die verkeerde rij bij de supermarkt? Ik ken genoeg mensen die er positief over zijn, maar laat het nou net altijd makkelijker zijn om iets achter te laten als het tegenvalt dan wanneer het wel goed is gegaan.

Nog nooit gezeik gehad bij hen. Altijd direct geleverd, eenmaal niet werkende GPU ontvangen nieuw uit de doos, volgende dag kosteloos nog een nieuwe gekregen. Prima service mijn inziens. ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
Na mislukking van vandaag ga ik een poging wagen voor de 3090.
Is er iets bekend wanneer de reviews komen?

• MoblietzS
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-06 14:58
savale schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:58:
Ik heb zelf ook een kaart bij megekko besteld en ben idd ook aan t twijfelen of ik m moet annuleren

• Sander64
xamirz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:01:
Na mislukking van vandaag ga ik een poging wagen voor de 3090.
Is er iets bekend wanneer de reviews komen?
24 september 15:00 gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Flight777 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:00:
Iemand nog wat gehoord over de paar orders van de Gigabyte OC van Amazon.nl die overeind zijn gebleven? Heb Amazon begin van de avond gemaild, normaliter zijn ze snel in antwoorded, maar nu nog niets van ze gehoord.

Die order is mijn only solid lead tot nu toe...
Status onveranderd hier, levering 21ste

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Ik ben zowiezo benieuwd naar wanneer de EVGA stock binnen gaat komen aangezien die er helemaal nog niet was, misschien hebben mensen meer andere merken gekocht omdat deze nog alleen op pre-order stond 8)

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:00:
[...]

De eerste gekte gaat vast wel even duren. Dit model voelt ook een beetje als de 4870 1GB. Nu ben ik overtuigd dat voor veel mensen 10GB echt wel zat is, maar met 3x 4k 120hz schermen kan ik dat niet voor mezelf zeggen. 2021 maar even afwachten :$...
ik denk dat je dan ook oprecht voor de 3090 moet gaan haha

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Dat is ook de release toch? Of was het verplaatst naar de 25ste? Zag een Oarus add voor 3090 25th release

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:01
Rick-vvv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:03:
[...]

Dat is ook de release toch? Of was het verplaatst naar de 25ste? Zag een Oarus add voor 3090 25th release
24ste is de release.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook bij megekko besteld en eigenlijk altijd goede ervaringen gehad.
Heb nog geen mail gehad over problemen met de levering. *Fingers crossed* dat ie gaat komen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

DionDV schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:02:
[...]

ik denk dat je dan ook oprecht voor de 3090 moet gaan haha
Er is ook zoiets als waardeloze performance / $ :p. Die schermen gaan tenminste nog lang mee. Ik heb ze zelfs al 'n hele tijd.

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Tegen de tijd dat de 3080 beschikbaar wordt, kun je al weer beter voor de 3080 ti gaan. Tenminste, als je nog geen vieze smaak van nvidia hebt overgehouden na deze leugenachtige 'launch'.

https://videocardz.com/ne...rtx-3080-with-20gb-memory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Kuusj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:40:
[...]

Die review ziet er eigenlijk wel super goed uit, zeker voor een stille build!

Wel goed dat amazon hem eindelijk op uitverkocht heeft gezet. De pagina schijnt voor het eerst rond half 4 online te zijn gegaan, ik hem ongeveer 10 minuten later besteld. Op hoop van zegen. _/-\o_

• Eddify
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-09 09:01
Zinvol schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:02:
Ik ben zowiezo benieuwd naar wanneer de EVGA stock binnen gaat komen aangezien die er helemaal nog niet was, misschien hebben mensen meer andere merken gekocht omdat deze nog alleen op pre-order stond 8)
Precies dit! Demand lijkt over het algemeen lager voor deze kaart(en). Zou sowieso niet op voorraad zijn bij de releasedatum van vandaag. Voor zover ik kon zien kwam hij ook iets na 15:00 pas op Alternate als pre-order mogelijkheid.

De vraag is wanneer deze kaarten wel geleverd worden.. Ik heb in ieder geval een order staan van 15:09 voor de XC3 8)

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:04:
[...]

Er is ook zoiets als waardeloze performance / $ :p. Die schermen gaan tenminste nog lang mee. Ik heb ze zelfs al 'n hele tijd.
ja dat is zeker waar haha dubbel de prijs voor 20 tot 30% meer performance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xibi20
  • Laatst online: 19-09-2020
Wat ben ik blij dat ik niet bij megekko besteld heb zeg, ik vertrouw die tent voor geen meter. Gewoon bij mijn oude vertrouwde Azerty gebleven en een gigabyte eagle op kunnen halen vanmiddag. Het is een beest jongens.

• DLSS
  • Laatst online: 16-09 16:43
Quartz123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
Tegen de tijd dat de 3080 beschikbaar wordt, kun je al weer beter voor de 3080 ti gaan. Tenminste, als je nog geen vieze smaak van nvidia hebt overgehouden na deze leugenachtige 'launch'.

https://videocardz.com/ne...rtx-3080-with-20gb-memory
Wanneer verwacht je de 3080ti?

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Eddify schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:07:
[...]

Precies dit! Demand lijkt over het algemeen lager voor deze kaart(en). Zou sowieso niet op voorraad zijn bij de releasedatum van vandaag. Voor zover ik kon zien kwam hij ook iets na 15:00 pas op Alternate als pre-order mogelijkheid.

De vraag is wanneer deze kaarten wel geleverd worden.. Ik heb in ieder geval een order staan van 15:09 voor de XC3 8)
Dan waren we op dezelfde tijd aan het uitchecken! Goodluck pre-order buddy!

• ZesBarkiePK
  • Laatst online: 00:05
Ik heb juist de OC versie in de pre order staan bij Alternate. Heb je hier misschien meer informatie over? Is hier tijdens vorige series iets over gezegd?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

• Evernote
  • Laatst online: 23:35
BinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
[...]

Die review ziet er eigenlijk wel super goed uit, zeker voor een stille build!

Wel goed dat amazon hem eindelijk op uitverkocht heeft gezet. De pagina schijnt voor het eerst rond half 4 online te zijn gegaan, ik hem ongeveer 10 minuten later besteld. Op hoop van zegen. _/-\o_
Ik hoop met je mee! Rond 15:38 had ik een mailtje binnen van Amazon. B)

Er staat bij dat ik de kaart maandag of dinsdag kan verwachten maar ik reken er niet op.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DLSS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:10:
[...]

Wss zodra blijkt dat AMD hun big navi rdna2 chip de 3080 weet bij te houden. Ze kwamen toch ook met de supers toen de xt 5700 gelanceerd werden? Nvidia denkt wel twee stappen vooruit. Enter de Ti serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Evernote schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:11:
[...]

Ik hoop met je mee! Rond 15:38 had ik een mailtje binnen van Amazon. B)

Er staat bij dat ik de kaart maandag of dinsdag kan verwachten maar ik reken er niet op.
15:47 hier. Als ze morgen verzenden dan lukt begin volgende week wel, DPD vanuit Duitsland is altijd wel vlot. De vraag is eerder of ze gaan leveren. Morgen zullen we het weten. :z

• Lycan-Strife
Xibi20 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:09:
Wat ben ik blij dat ik niet bij megekko besteld heb zeg, ik vertrouw die tent voor geen meter. Gewoon bij mijn oude vertrouwde Azerty gebleven en een gigabyte eagle op kunnen halen vanmiddag. Het is een beest jongens.
Oh nice!

Moet wel zeggen dat t prijs verschil flink is zeg ivm alternate en azerty.
Azerty zit met sommige kaarten gewoon 100 euro hoger... of heb ik dat gewoon verkeerd...

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-08 10:42
Wat een rampzalige launch zeg...

Na een hoop refreshen heb ik uiteindelijk de ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC besteld bij Alternate, bevestiging order ontvangen om 15:19 en verwerking van bestelling om 15:27, maar nog geen verzendbevestiging (status 'in behandeling'). Ik dacht dat ik geluk had, totdat ik erachter kwam dat het een pre-order is... De Alternate-bot geeft nu aan dat de kaart leverbaar is over 15 dagen.

Ik hoop voor iedereen dat Nvidia snel de boel op orde heeft, en dat de webshops 'wie het eerst komt, het eerst maalt' gaan leveren...

[ Voor 23% gewijzigd door Bauer078 op 18-09-2020 00:26 ]

iRacing Profiel

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
DLSS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:10:
[...]

Heel snel na de 'big navi'
Eind oktober ?

[ Voor 4% gewijzigd door Quartz123 op 17-09-2020 23:14 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord