Mannen, zal ik de ventus of eagle OC pre-orderen bij alternate.
Gezien alle prijs stijgingen wil ik graag een prijs vastzetten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat wil je horen?Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:49:
Thanks. Ik mag toch hopen van niet eigenlijk, ik heb letterlijk 3 minuten van de officiele launch tijd dat ding gekochtMoopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:43:
[...]
Dat mag je hopen....die 19 dagen aanduiding kan ook in de praktijk een aantal maanden duren.
Mocht je dan nog niet weten...
Dan heeft Nvidia je helemaal te pakken :-)
Beide zijn oke, heb goede dingen gehoord over de eagle en zelf ook goede ervaringen met gigabyte dus ik zou voor de eagle gaanSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:49:
Nog nooit een kaart van MSI of GIGABYTE gehad. Had gehoopt op iemand die al ervaring met deze merk kaarten had en mij kon vertellen het meer waard was
Met alle berichten die vandaag zijn gepasseerd zou ik in mijn handjes knijpen zijn als hij over 19 dagen geleverd word.Santee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:41:
Wel balen, ik was klaar om om exact 15:00 te F5'en en had niet door dat Alternate al om 14:50 de boel online gooide. Bestelde om 15:03 en door de slome site kreeg ik om 15:08 een bevestiging. Net met de bot gechecked:
Order status: Niet leverbaar.
Leverbaar over 19 dagen
2e batch dus helaas. Gelukkig nog ruim voor Cyberpunk 2077, dat is het doel
Zeker de msi. Heb 2 kaarten van gigabyte rtx 2000 serie gehad en gingen allebei retour. Hebben fan throttling wat mega irritant is. Niet in game naar vooral als je beetje tussen activiteiten doet. Moederborden bij mij al sinds ik mij herinner altijd naar tevredenheid gigabyte, maar de gpu steeds ontevreden. Ook de software erbij is helemaal ruk. Msi erg tevreden overSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:49:
Tja, ik vind dat idioot van die mensen. Maar goed moet iedereen zelf weten denk ik dan maar. Heb je eens een launch met een 'normale' prijs, ga je nog 100,- te veel betalen, maar goedTim_VD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:49:
Toch veel mensen die voor 100 euro boven de "normale" prijs gaan bestellen...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik had laatste tijd altijd MSI videokaarten en moederborden vanwege goede ervaringen(stil, nog geen DOA's en vaak redelijke styling van koeling en PCBs). Nu wou ik weer de MSI en in blinde paniek de gigabyte besteld(wat nu helaas een preorder is geworden). Maar ga hem niet annuleren.Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:52:
[...]
Nog nooit een kaart van MSI of GIGABYTE gehad. Had gehoopt op iemand die al ervaring met deze merk kaarten had en mij kon vertellen het meer waard was
Natuurlijk ook om zichzelf een beetje in te dekken tegen mogelijk commentaarAnakin_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:53:
[...]
Met alle berichten die vandaag zijn gepasseerd zou ik in mijn handjes knijpen zijn als hij over 19 dagen geleverd word.
Als voorbeeld
Megekko had het erover dat een deel van de eerste 800 orders ws de komende maanden nog niet eens geleverd konden worden.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb een MSI GTX 1080 sinds launch en die werkt nog steeds erg goed. Geen enkel probleem mee gehad. Erg tevreden over die kaart.Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:52:
[...]
.....vooral dat maanden maakt me bang...... Ik hoopte watchdogs op release te kunnen spelen... daar deed ik het voorAnakin_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:53:
[...]
Met alle berichten die vandaag zijn gepasseerd zou ik in mijn handjes knijpen zijn als hij over 19 dagen geleverd word.
Als voorbeeld
Megekko had het erover dat een deel van de eerste 800 orders ws de komende maanden nog niet eens geleverd konden worden.
Ik neem de voorraad voor nederland, Dan mag jij een van de 3 die Duitsland krijgt deal?Gutterjaw schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
wens je succes met 3090's , maar als je dacht dat het aanbod van 80's laag was...
Ik upgrade van een 1070, ik ben zelf bang dat het inderdaad erg lang gaat duren...digibazz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
[...]
.....vooral dat maanden maakt me bang...... Ik hoopte watchdogs op release te kunnen spelen... daar deed ik het voor
Inderdaad, volgens de bekende Youtubers zijn er van de 3090 maar handje vol ten opzichten van de 3080.Gutterjaw schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
wens je succes met 3090's , maar als je dacht dat het aanbod van 80's laag was...
Nvidia weet nu in ieder geval hoeveel animo er is. Dus de druk erop in de fabriek, fabriceren die handel.digibazz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
[...]
.....vooral dat maanden maakt me bang...... Ik hoopte watchdogs op release te kunnen spelen... daar deed ik het voor
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
De verwachting is helaas dat het nog erger zal zijn.M2M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:58:
Is de verwachting dat de verkoop van de 3090's ook zo chaotisch gaat verlopen? Of hebben ze ala Samsung / Apple met hun telefoons, wel voldoende global voorraad ingeslagen?
[ pctje te zien hier ] - Miauw
De gigabyte gaming OC heeft de beste avg clock speeds en is daarmee de snelste rtx3080 in deze review.Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:52:
[...]
Het probleem is echter dat je niet zomaar een blikje fabrieken kan openen... Ik vrees dat het niet sneller zal gaan.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:58:
[...]
Nvidia weet nu in ieder geval hoeveel animo er is. Dus de druk erop in de fabriek, fabriceren die handel.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Bij mij staat er 15 dagendoebbalapoent11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:24:
[...]
Alice de bot geeft iedereen 7 dan wel 19 dagen aan, ik neem het met een ernstig zware schep zout..
En hopen dat heel dat corona gezeik geen extra probleem word..... zucht WHYYYYYYY!!!!Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:58:
[...]
Nvidia weet nu in ieder geval hoeveel animo er is. Dus de druk erop in de fabriek, fabriceren die handel.
De vraag is wel 5x lager he, dat moet je je ook bedenken. En Nvidia is niet gek, die weten ook wel dat er véél meer marge ligt bij de 3090. Dus wat doe je als je goede chips krijgt? Daar maak je liever 3090s van dan 3080s, want meer geld! Gecombineerd met de lagere vraag (want veel mensen zien dit echt wel als een maximale prijs) denk ik dat de AIB modellen iig redelijk te kopen zijn en niet na 3 minuten over 15:00 al uitverkocht zijn.Gutterjaw schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
Hoe weet je dat ze daar weer kaarten op voorraad krijgen morgen? Welke kaart zou dat moeten zijn dan?BinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:00:
https://www.overclockers.co.uk/cat/index/sCategory/170668 is zojuist weer online gekomen. Om eerlijk te zijn zou ik daar wel willen bestellen, er zijn 2 kaarten die ze morgen op voorraad verwachten. Maar gezien alle bestellingen die daar al zijn geplaatst ben ik bang dat mijn geld dan gewoon heel lang vaststaat zonder levering.
Verwijderd
Op twitter zie ik vragen aan Alternate en het antwoord is steeds dat ze geen idee hebben wanneer er een nieuwe batch komt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ehh, ik geef je gelijk. Maar tegelijkertijd zie je de debiele prijzen die mensen al voor een 3080 durven te betalen.Santee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:01:
[...]
De vraag is wel 5x lager he, dat moet je je ook bedenken. En Nvidia is niet gek, die weten ook wel dat er véél meer marge ligt bij de 3090. Dus wat doe je als je goede chips krijgt? Daar maak je liever 3090s van dan 3080s, want meer geld! Gecombineerd met de lagere vraag (want veel mensen zien dit echt wel als een maximale prijs) denk ik dat de AIB modellen iig redelijk te kopen zijn en niet na 3 minuten over 15:00 al uitverkocht zijn.
Ben benieuwd. Wil daar nu een nieuwe pc samenstellen maar dat is wat lastigSpicyRamen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
Ik hoop dat die kaarten van 720 niet heel erg omhoog gaan in prijs op alternate...
Kost alleen een beetje veel geldkr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:02:
Bij Alternate kun je alle kaarten pre-orderen..... helaas weet je niet welke binnen redelijke termijn geleverd kunnen worden. Kan ze ook alle 12 pre-orderen
Als je op de link klikt dan zie je het staan. Ze zouden ook de trio hebben.smocho schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:02:
[...]
Hoe weet je dat ze daar weer kaarten op voorraad krijgen morgen? Welke kaart zou dat moeten zijn dan?
[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 17-09-2020 22:04 ]
Paypal kan niet bedrag is te hoog. PP is maar tot 400-500. De 3080 kon ook niet met PP.Gebruiker2018 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
Ik heb al enkele vragen voor volgende week, om voorbereid te zijn op de bestelling van de RTX 3090:
- Mijn account en adresgegevens op de Nvidia-site staan klaar voor de Founders Edition. Ik ga met Paypal bestellen doordat ik geen creditkaart heb. Hoe lang zou het dan duren voordat mijn order bevestigd is? Gewoon inloggen op mijn Paypal-account? Ik hoop dat de procedure snel genoeg gaat, omdat ik sowieso voorspel dat ook de RTX 3090 zeer snel uitverkocht zal raken. Zeker binnen de minuut.
- Als ik door omstandigheden geen Founders Edition zou kunnen bemachtigen, welke websites die ook naar België verzenden moet ik dan in het oog houden? Ik heb al een account op Alternate.be en Megekko - welke sites zijn er ook nog?
Ik heb een FE weten te bemachtigen PayPal was op dat moment geen optie bij de check-out. Hij stond er wel maar liet me niet toe. Toen naar de CC gegrepenGebruiker2018 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
Ik heb al enkele vragen voor volgende week, om voorbereid te zijn op de bestelling van de RTX 3090:
- Mijn account en adresgegevens op de Nvidia-site staan klaar voor de Founders Edition. Ik ga met Paypal bestellen doordat ik geen creditkaart heb. Hoe lang zou het dan duren voordat mijn order bevestigd is? Gewoon inloggen op mijn Paypal-account? Ik hoop dat de procedure snel genoeg gaat, omdat ik sowieso voorspel dat ook de RTX 3090 zeer snel uitverkocht zal raken. Zeker binnen de minuut.
- Als ik door omstandigheden geen Founders Edition zou kunnen bemachtigen, welke websites die ook naar België verzenden moet ik dan in het oog houden? Ik heb al een account op Alternate.be en Megekko - welke sites zijn er ook nog?
die debiele prijzen van de 3080 gaan natuurlijk evenredig hard gelden voor de prijzen van 3090....dubbel debiele prijzen dus....Gutterjaw schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
[...]
Ehh, ik geef je gelijk. Maar tegelijkertijd zie je de debiele prijzen die mensen al voor een 3080 durven te betalen.
Tel daarbij op het sentiment van "10gb niet genoeg" , gegrond of niet.
En de debiele performance gains, met een 24gb buffer die heel interessant is voor mensen die serieuze dingen ermee doen. Zeker op dat prijspunt.
klikkerdeklik :+
Heerlijk. Ff gelachen. The Verge ja. Wat een waardeloze video was dat.Tweakriez schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:04:
https://youtu.be/vfY6X0KasAc
Om het even luchtig te bekijken allemaal en te bedenken dat het "maar een gpu is"
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Los van wat ik ervan weet. Net een review gechecked van de TUF van 799 euro.I Funk I schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:06:
Iemand idee wat het verschil is tussen de ASUS TUF en STRIX? Die STRIX is 940€ bij alternate belgie![]()
100€ meer dan de TUF.
Er komt nog wel wat publiek bij. Ik heb geen 3080 kunnen bemachtigen en zit nu serieus een 3090 te overwegen. Het geld is niet eens 't probleem meer, alleen dat ik meer uitgeef dan ik zou willen aan de hobby. Denk dat er samen met mij nog wel een paar zijn.Gutterjaw schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
[...]
Ehh, ik geef je gelijk. Maar tegelijkertijd zie je de debiele prijzen die mensen al voor een 3080 durven te betalen.
Tel daarbij op het sentiment van "10gb niet genoeg" , gegrond of niet.
En de debiele performance gains, met een 24gb buffer die heel interessant is voor mensen die serieuze dingen ermee doen. Zeker op dat prijspunt.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Klopt moet je met CC of Paypal betalen dan ben je verzekerd. Afuture was dit mee gebeurd, had ik geluk mee net week ervoor bestelling van ontvangen.Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
Wat me tegenhoudt aan die Nederlandse shops is dat je je geld ergens parkeert bij een toko die altijd kan omvallen.
Dit vroeg ik me dus ook af. Hebben anderen hier nog een mening over?Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
Wat me tegenhoudt aan die Nederlandse shops is dat je je geld ergens parkeert bij een toko die altijd kan omvallen.
Ik ga wel even kijken of ik een exemplaar kan bemachtigen, maar ik denk dat ik het nog even uitzing met de huidige setup. 't is een beetje zoals een goede tripleA title. 3 jaar later de RPG spelen geeft een minimaal identieke ervaring als de RPG op releasedate spelen.GekkeR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:59:
[...]
De verwachting is helaas dat het nog erger zal zijn.
Dus de FE kan je vergeten en de AIBs zal je moeten F5'n bij de vendors..
En ook dan nog duimen.
M3P 24'
Las in reviews dat 2 te weinig is voor overclocken. Maar als je dat niet boeit is 2 prima.Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:07:
[...]
Los van wat ik ervan weet. Net een review gechecked van de TUF van 799 euro.
Die schijnt wel super goed te koelen. Heeft overigens een schakelaar voor performance en quiet mode.
Ik neig de TUF te bestellen ipv de MSI Trio - die heeft ook 3 kabels nodig ipv 2 als de TUF.
En die virtuele creditkaarten (Mastercard/Visa)? Worden deze geaccepteerd? Is er een manier om 1550 EUR minimum naar een virtuele creditkaart te transfereren? Ik zie die mogelijkheid niet op prepaiddigitalsolutions.com die ik soms gebruik voor internationale aankopen?kr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:04:
[...]
Paypal kan niet bedrag is te hoog. PP is maar tot 400-500. De 3080 kon ook niet met PP.
De 3080 was voor zover ik weet niet met PayPal te betalen vanwege de prijs. Ik ga er van uit dat dit ook geldt voor de 3090 en je dus met de creditcard zal moeten zwaaien.Gebruiker2018 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:03:
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Boycotten zulke gasten, slaat nergens op.Vissa66 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:09:
Als je echt perse een FE wilt, op marktplaats. 1000 euro, heeft er 12 te koop. Goede business.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Dat is een goeie! Dat is allemaal nog aardig nieuw voor mij.kr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:09:
[...]
Las in reviews dat 2 te weinig is voor overclocken. Maar als je dat niet boeit is 2 prima.
Dat is correct, als shop failliet gaat is geld weg.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:08:
[...]
Dit vroeg ik me dus ook af. Hebben anderen hier nog een mening over?
Denk dat je niet al te bang hoeft te zijn dat instanties als Megekko of Alternate zomaar ineens omvallen. Dat zijn prima stabiele bedrijven met een prima verdienmodel. Daarnaast is de vraag naar hun producten groot, en wordt deze volgens mij eerder groter dan kleiner gezien de verschuiving naar online aankopen.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:08:
[...]
Dit vroeg ik me dus ook af. Hebben anderen hier nog een mening over?
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Vissa66 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:09:
Als je echt perse een FE wilt, op marktplaats. 1000 euro, heeft er 12 te koop. Goede business.
Dit is niet helemaal waar.kr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:11:
[...]
Dat is correct, als shop failliet gaat is geld weg.
Maar met CC of Paypal betalen dan ben je verzekerd. Afuture was dit mee gebeurd, had ik geluk mee net week ervoor bestelling van ontvangen.
Inderdaad, vanwaar opeens deze angst? Deze bedrijven hebben hun omzet tijdens Corona bijna verdubbeld.Craftop schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:11:
[...]
Denk dat je niet al te bang hoeft te zijn dat instanties als Megekko of Alternate zomaar ineens omvallen. Dat zijn prima stabiele bedrijven met een prima verdienmodel. Daarnaast is de vraag naar hun producten groot, en wordt deze volgens mij eerder groter dan kleiner gezien de verschuiving naar online aankopen.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Dat komt omdat jij een consument bent. Ik snap het wel. Het is een bedrijf dat geld wil verdienen. Niks mis mee in mijn ogen, aangezien wij met onze portemonnee stemmen.k0enf0rNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen dat webshops zoals Megekko en Azerty een hele dikke prijs verhoging hebben gedaan bovenop de msrp.
precies dezelfde kaart is bij Alternate €729 bij Megekko €809 (met een afprijzing vanaf €1499) en bij Azerty €849
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672251?
https://www.megekko.nl/pr...080-10G-GAMING-Videokaart
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080
Afuture was ook plots failliet 2 jaar geleden, was ook een grote shop en populair. En dat was niet de eerste en niet de laatste. Betaal met cc of paypal ben je altijd gedekt.ZesBarkiePK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
[...]
Inderdaad, vanwaar opeens deze angst? Deze bedrijven hebben hun omzet tijdens Corona bijna verdubbeld.
Nou nou nou!, heb je de klachten wel eens gelezen over Megekko? Zo super stabiel zijn ze niet hoor?Craftop schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:11:
[...]
Denk dat je niet al te bang hoeft te zijn dat instanties als Megekko of Alternate zomaar ineens omvallen. Dat zijn prima stabiele bedrijven met een prima verdienmodel. Daarnaast is de vraag naar hun producten groot, en wordt deze volgens mij eerder groter dan kleiner gezien de verschuiving naar online aankopen.
Ik snap dat zij geld willen verdienen maar ik vind dit echt schandalig.NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
[...]
Dat komt omdat jij een consument bent. Ik snap het wel. Het is een bedrijf dat geld wil verdienen. Niks mis mee in mijn ogen, aangezien wij met onze portemonnee stemmen.
Dankje, echt geweldigCyberamp schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
Uiteindelijk! Heb de 3080 FE zojuist bemachtigd voor een prijsje boven de 1000. Prijs is nog wel waard nog imho. Mocht ik nog tegen mobo, driver issues lopen, en het ding zat zijn komt die gelijk op V&A
Als persoon ben je een van de LAATSTEN die hun geld terug krijgen. Eerst gaan hun leveranciers. Uiteindelijk pas de consumenten.Acroynum schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
[...]
Dit is niet helemaal waar.
Als een shop omvalt ben je als 1 van de 1e personen die zijn geld terug krijgt.
Een shop valt niet zomaar om en een faillisement gebeurd al voordat het geld echt echt op is.
Ach, jij zegt toch ook niet tegen Amazon dat je voor een product graag de adviesprijs wil betalen in plaats van een veel lagere prijs. Vraag en aanbod.k0enf0rNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:15:
[...]
Ik snap dat zij geld willen verdienen maar ik vind dit echt schandalig.
Lame lekker scalpers helpen.Cyberamp schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
Uiteindelijk! Heb de 3080 FE zojuist bemachtigd voor een prijsje boven de 1000. Prijs is nog wel waard nog imho. Mocht ik nog tegen mobo, driver issues lopen, en het ding zat zijn komt die gelijk op V&A
Ja ben benieuwd. Page kwam live rond 13:02Khiraen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:05:
[...]
Ik heb zit ook in het rijtje van 70* en heb ook om 15:03 de bevestigingsmail ontvangen. Wij zullen toch bij de eerste bestellers van Azerty zitten voor deze kaart, gezien de pagina iets later dan 15:00 beschikbaar was, maar zou Azerty misschien dan helemaal geen MSI Gaming X Trio hebben ontvangen?![]()
Ik ben benieuwd wanneer onze kaarten verzonden gaan worden...
Tenzij je achternaam Dienst is en je voornaam Belasting zou ik daar niet op rekenen. Particuliertjes staan heul ver achteraan in de rij.Acroynum schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
[...]
Een shop valt niet zomaar om en een faillisement gebeurd al voordat het geld echt echt op is.
Check deze gast danAcroynum schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:16:
[...]
Dankje, echt geweldig
Gelukkig worden er nu geen extra FE kaarten opgekocht door bots
Goed bezig maatje!
/s
JUIST! Particuliertjes zijn altijd t haasje, behalve de overheid, die heeft wel alles voor zichzelf tot de laatse punt geregeld...m00 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:18:
[...]
Tenzij je achternaam Dienst is en je voornaam Belasting zou ik daar niet op rekenen. Particuliertjes staan heul ver achteraan in de rij.
Lekker de opkopers het zadel in helpen lijkt me dat vooral. Bijna 300 meer betalen voor een product is het geld toch nooit waard? Ik denk niet dat niemand je daarmee kan feliciteren..Cyberamp schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
Nee consument staat als laatste in dat rijtje.Acroynum schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
[...]
Zeker niet slim ja, en dat alles voor een beetje meer fps..Craftop schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:19:
[...]
Lekker de opkopers het zadel in helpen lijkt me dat vooral. Bijna 300 meer betalen voor een product is het geld toch nooit waard? Ik denk niet dat je iemand je daarmee kan feliciteren..
Vraag en aanbod, voor mijn part vragen ze er 10k voor, ik hoef die TUF toch niet. Overigens wel goede reviews en best wel mooi gebrushed aluminium. Waar ze het dan weer verpest hebben is om een 'leuk' banden printje erop te zetten, alsof de kaart overreden is. Grote cringe. Wellicht wordt het tijd dat een Nederlands bedrijf weer opstaat en strakke kaarten maakt!k0enf0rNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:13:
Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen dat webshops zoals Megekko en Azerty een hele dikke prijs verhoging hebben gedaan bovenop de msrp.
precies dezelfde kaart is bij Alternate €729 bij Megekko €809 (met een afprijzing vanaf €1499) en bij Azerty €849
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672251?
https://www.megekko.nl/pr...080-10G-GAMING-Videokaart
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080
Ik heb bewijs op mijn foon overigens dat Megekko 2ehands / geretourneerd spul verkoopt. No joke.Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:15:
[...]
Nou nou nou!, heb je de klachten wel eens gelezen over Megekko? Zo super stabiel zijn ze niet hoor?
Helemaal niet als t mis gaat.
Heb zelf de ervaring dat ik op voorraad zag, en op de dag van bezorging een mail van niet beschikbaar kreeg.
Vooral als t fout gaat, dan gaat t vaak ook goed fout bij ze.
Kijk maar eens bij klachten.... doe ik zowiezo altijd als ik ergens iets bestel.
Gigabyte Aorus komt nog en heb ik nog nergens gezien. Goed opletten en gelijk bestellen als die beschikbaar is? Echter ook grote kans dat webshops de prijs gigantisch inflaten gezien de vraag.Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:02:
Ik weet niet waarom maar de FE trekt mij aan.
Maar ik denk dat ik maar bij Alternate dan een TUF van 799 ga bestellen.
En hopen dat die snel binnen komt.
Of heeft iemand anders tips? Wat ik eventueel beter zou kunnen doen. Alvast bedankt.
Dat is idd bs. Ze moeten het gewoon met een paar % korting aanbieden in "nieuwstaat". Als iets niet gesealed of zichtbaar gebruikt aankomt stuur ik het altijd retour en claim verzendingskosten. Anders kunnen ze mooi een aantal negatieve reviews verwachten. Het is natuurlijk vervelend als webshop als mensen constant dingen retouren binnen 14 dagen, maar B-stock is daarbij een prima optie en gebruiken vele shops.Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:23:
[...]
Ik heb bewijs op mijn foon overigens dat Megekko 2ehands / geretourneerd spul verkoopt. No joke.
Heb laatst MSI Mag Core Liquid 360R 2x gekocht ivm prijsverschillen. 1 zat netjes in de seal. De ander uit de seal en sticker van doos al los getrokken geweest.
Ik persoonlijk vind het een KTzaak.
[ Voor 43% gewijzigd door Santee op 17-09-2020 22:25 ]
Het probleem is dat als je vele duizenden euro's per maand te besteden hebt, het je geen reet zal interesseren. Kapitalisme.Moopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:21:
[...]
Stomme ervan is dat juist dit soort personen zorgen dat die malloten blijven bestaan en dit in de toekomst ook zullen blijven doen....
En van welke vorige eigenaar zijn al deze 3080's geweest dan?Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:23:
[...]
Ik heb bewijs op mijn foon overigens dat Megekko 2ehands / geretourneerd spul verkoopt. No joke.
Heb laatst MSI Mag Core Liquid 360R 2x gekocht ivm prijsverschillen. 1 zat netjes in de seal. De ander uit de seal en sticker van doos al los getrokken geweest.
Ik persoonlijk vind het een KTzaak.
Volgens mij verkocht Azerty die heel ff.Santee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:23:
[...]
Gigabyte Aorus komt nog en heb ik nog nergens gezien. Goed opletten en gelijk bestellen als die beschikbaar is? Echter ook grote kans dat webshops de prijs gigantisch inflaten gezien de vraag.
Ik hoop echt dat dit sarcasme is anders ben je in mijn ogen gewoon echt lame bezig.... Je gaat toch geen 300+ boven de waarde betalen...Cyberamp schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
Ik zeg niet dat het bij elk product is. Heb immers alleen proof van wat ik besteld had. Maar correct... dit is nieuw spul dus kan haast niet.m00 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:24:
[...]
En van welke vorige eigenaar zijn al deze 3080's geweest dan?
Welke prijs? Ik zie op Azerty €100 boven mijn aankoopprijs bij Alternate staan. Die Aorus Extreme zal wel tegen de 1000 hebben gekost dan...Erico360 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:24:
[...]
Volgens mij verkocht Azerty die heel ff.
Ieder z'n mening natuurlijk, maar ik werk dat soort mensen nooit in de hand. Dat soort gedrag moet gestraft worden, niet beloond. Zo gaan mensen nog meer werk stoppen in bots en geld verzamelen om te scalpen, want blijkbaar kan je 30% rendement maken in 6 uur tijdCyberamp schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:14:
[ Voor 49% gewijzigd door Santee op 17-09-2020 22:27 ]
Als t goed is moeten die nog uit komen... Was daarstraks een livestream en zelfs Linus kwam het even aankondigen in hun stream.Erico360 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:24:
[...]
Volgens mij verkocht Azerty die heel ff.
Ik gaf je een like, dan heb je tenminste nog IETSAcroynum schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:16:
[...]
Dankje, echt geweldig
Gelukkig worden er nu geen extra FE kaarten opgekocht door bots
Goed bezig maatje!
/s
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Klopt helemaal. Ik heb daar bij launch een 5700xt gekocht... Zat geen promotie code bij en men had geen verklaring waarom. Kaart teruggestuurd mini's 2 stickers die er op zaten. Zo'n 2 weken later zag ik iemand een post plaatsen dat deze een kaart nieuw daar had gekocht minus precies deze stickers.... Daarnaast zijn ze vaak een van de eersten die hun prijzen bij schaarste omhoog aanpassen.m00 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:24:
[...]
En van welke vorige eigenaar zijn al deze 3080's geweest dan?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ze zullen het vast van tijd tot tijd goed doen. Maar op een gegeven moment kom je er wel achter. En bij de reviews staat het er ook genoeg. KTzakken zijn t. Ik doe er geen zaken meer mee.Tweakriez schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:28:
[...]
Klopt helemaal. Ik heb daar bij launch een 5700xt gekocht... Zat geen promotie code bij en men had geen verklaring waarom. Kaart teruggestuurd mini's 2 stickers die er op zaten. Zo'n 2 weken later zag ik iemand een post plaatsen dat deze een kaart nieuw daar had gekocht minus precies deze stickers.... Daarnaast zijn ze vaak een van de eersten die hun prijzen bij schaarste omhoog aanpassen.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq