[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 431 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 21:18
Nee nog niet. Ik kijk even op de website...

Order is verdwenen uit de lijst.

[ Voor 29% gewijzigd door Bisquit op 13-01-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05
En de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC is weer terug in prijs verlaagd van €659.- naar €544,32 maar nog niet zo goedkoop (€519,-) als waar ik hem eergisteren voor bestelde. Ze blijven wel goochelen met die prijzen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:02
Is er eigenlijk niemand hier die bij een webshop werkt die ons af en toe een update kan geven?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaseDB
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 28-12-2023
Peterenas schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:14:
[...]

Elke vraag die je daar steld krijg je een standaard antwoord: "Geen Idee"
Zelfs toen ik om advies vroeg reageerden ze terug met " daar kan ik u niets over zeggen".
Echt te dom voor woorden dit. Of ze weten dus echt helemaal niks daar (wat me sterk lijkt, elke inkoper in detailhandel weet echt de situatie wel in overleg met leveranciers), of ze mogen dus van hun management niks over hun beleid zeggen omdat ze weten dat het foute boel is. Ik zou willen dat ik een stuk meer wist over wetgeving rondom verkoop nadat er een kopersovereenkomst is afgesloten, dan zou ik er ondertussen wel werk van gaan maken. Als ze doelbewust hun deel van de kopersovereenkomst niet nakomen (wat ik vermoed nu) dan zou dat voor hun natuurlijk flinke problemen veroorzaken, en is wellicht de reden dat ze 'er niets over kunnen zeggen'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
heb een hele tijd terug, nog gevraagd aan hen(alternate) of het beter zou zijn om de Tuff non-oc te vervangen in de OC versie omdat die overal vlotter verdeeld werd...
Er is me toen gezegd dat er wel degelijk non-OC kaarten binnenkwamen én verzonden worden dus dat het beter is dat ik bij die klaart blijf omdat ik die sneller ging hebben dan in de andere situatie.. Stond toen plaats 480 ofzo...

achteraf, met dit forum te ontdekken, duidelijk dat dit dus maar praatjes waren want die kaart is echt maar bitterweinig geleverd geweest (nog geen 10 stuks ofzo?) en stond ik nu misschien ergens vooraan de OC lijst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merijnicon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik krijg bij alternate zero info betreft leveringen. Meerdere emails krijg je een standaard antwoord op. Geen update op de site of een lijstje met verwachte leveringen. Ik wil ook mijn order niet annuleren want ik heb (als ie ooit komt) 1099 betaald voor een AOI kaart, wat nu op het moment een koopje is. Maar ik begin toch heel erg te twijfelen of Alternate überhaupt nog iets gaat leveren. Vreemd want t is toch geen klein bedrijf met 1200 medewerkers en vestigingen in BE en DE. Het is er ook al sinds 1998. Er is daar gewoon iets aan de hand. Kan niet anders.

Dus ik net maar weer even gebeld, kreeg voor t eerst binnen 5 min iemand aan de lijn. Er werd mij verteld dat ze eind deze maand weer wat verwachten maar konden niet zeggen welke kaarten. Het is iig nieuws!

Als ie er dan nog niet bij zit ga ik proberen een 2e hands rtx 20xx kaart op de kop te tikken. Kan ik iig gamen zolang ik wacht want mijn gtx680 staat nu in de straaljager stand 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37
Bericht van Alternate toen ik vroeg of ze konden vertellen hoeveel van de EVGA xc3 3080 ultra al binnen hadden gekregen:

Vriendelijk bedankt voor je e-mail.
Helaas kan ik je niet precies vertellen hoeveel wij inmiddels hebben ontvangen. Daarnaast verschillen de leveringen per keer ontzettend. Wij hopen uiteraard snel grotere aantallen te gaan ontvangen waardoor wij iedereen zo snel mogelijk van zijn of haar order kunnen voorzien maar helaas hebben wij hier vooralsnog geen inzicht in.

Lijkt wel alsof ze deze kaart nog helemaal niet binnen hebben gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:50
Anguish schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:23:
heb een hele tijd terug, nog gevraagd aan hen(alternate) of het beter zou zijn om de Tuff non-oc te vervangen in de OC versie omdat die overal vlotter verdeeld werd...
Er is me toen gezegd dat er wel degelijk non-OC kaarten binnenkwamen én verzonden worden dus dat het beter is dat ik bij die klaart blijf omdat ik die sneller ging hebben dan in de andere situatie.. Stond toen plaats 480 ofzo...

achteraf, met dit forum te ontdekken, duidelijk dat dit dus maar praatjes waren want die kaart is echt maar bitterweinig geleverd geweest (nog geen 10 stuks ofzo?) en stond ik nu misschien ergens vooraan de OC lijst...
Leveranciers zijn helaas vrij vaag richting de webshops omtrent wat er echt op korte termijn wordt verstuurd. Ze werken met "vanaf" data, dan kan het zijn dat er bijvoorbeeld "vanaf 10 dagen" geleverd kan worden terwijl dat in de praktijk ook 100 dagen kunnen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 23:41
Anguish schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:23:

In november ban ik van de non-OC naar de OC verhuisd na 2 maanden wachten op de non-OC en zowaar 2 weken later had ik hem binnen! (stond op plekje 160 voor non-oc toen en 120 voor de oc). Dus ik weet niet hoe, maar het loont dus zeer zeker om naar de OC te switchen.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timdenissen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-08 10:30
Eindelijk beweging in de wachtrij van Azerty: een drop van 8 MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC kaarten nu plaats 19 vd 65, besteld op 23/12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stak
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-05 15:45
Peterenas schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Bij Alternate? Nou, welkom in de rij. Op 17 september besteld, plekje 60
wow, dat is echt niet normaal! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Leveranciers zijn helaas vrij vaag richting de webshops omtrent wat er echt op korte termijn wordt verstuurd. Ze werken met "vanaf" data, dan kan het zijn dat er bijvoorbeeld "vanaf 10 dagen" geleverd kan worden terwijl dat in de praktijk ook 100 dagen kunnen zijn 8)7
snap ik zeker. Ging ook niet over de toekomstige leveringen maar het gebrek aan verleden leveringen. Als ze een wachtrij van 100 man hebben weggewerkt met OC versies maar geen enkele non-oc versie hebben verstuurd, kunnen ze dit toch gewoon even melden en zeggen dat dat inderdaad de betere optie zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijnicon
Mn order staat ook niet meer in de wachtrij zie ik net

Order niet gevonden!?

Wat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
Leviathius schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:31:
[...]

In november ban ik van de non-OC naar de OC verhuisd na 2 maanden wachten op de non-OC en zowaar 2 weken later had ik hem binnen! (stond op plekje 160 voor non-oc toen en 120 voor de oc). Dus ik weet niet hoe, maar het loont dus zeer zeker om naar de OC te switchen.
precies wat ik bedoel... was ook die periode, dus ik zat daar waarschijnlijk dan ook bij.. jammer dit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ik vraag me af waarom de Tweakers hierboven blijven geloven dat er een wereldwijd complot is van webwinkels die geheim houden dat er ergens gigantische bergen Nvidia's liggen die niemand wil verkopen 8)7

De chipbakker kan om welke reden dan ook de vraag niet volgen -> De kaartenbouwers krijgen te weinig chips -> De groothandels krijgen te weinig kaarten -> De kaarten die er zijn gaan naar de webshops die het meest willen betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37
Orky Rulez schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:35:
Ik vraag me af waarom de Tweakers hierboven blijven geloven dat er een wereldwijd complot is van webwinkels die geheim houden dat er ergens gigantische bergen Nvidia's liggen die niemand wil verkopen 8)7

De chipbakker kan om welke reden dan ook de vraag niet volgen -> De kaartenbouwers krijgen te weinig chips -> De groothandels krijgen te weinig kaarten -> De kaarten die er zijn gaan naar de webshops die het meest willen betalen
Ja net als het nazigoud toch? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
timdenissen schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:31:
Eindelijk beweging in de wachtrij van Azerty: een drop van 8 MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC kaarten nu plaats 19 vd 65, besteld op 23/12.
best bizar want op de site is geen enkele indicatie dat er MSI geleverd is deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRuijte
  • Laatst online: 20-11-2023
Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC
Jouw positie 110/119

Dit is bij Azerty.

Gisteren besteld en begonnen op positie 120/122

Best tevreden om in 1 dag tijd al 10 plekken te zijn opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pectacq
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 13:28
Vandaag met de asus tuf 3080 oc van 53 naar 40 gegaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merijnicon
[/quote]

Daar hoort kennelijk Alternate niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Workaholic schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:21:
Voor de sheet (2/01/21)

ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING - plaats 465
ASUS TUF Gaming RTX 3080 OC 10G GAMING - plaats 65

Bestelling is van begin November.
Even een update voor iedereen (ook voor de sheet) t.o.v. 2 januari:

Alternate
ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING - plaats 395
ASUS TUF Gaming RTX 3080 OC 10G GAMING - plaats 44

Blijkbaar is er dus inderdaad een ASUS levering binnengekomen. Of heel veel annuleringen..

Azerty:
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G Jouw positie 87/139

[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 13-01-2021 13:52 ]

Mijn V&A

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Olaf95
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-11-2022

Waar de tweakers vooral geirriteerd over zijn (naar mijn inzicht) dat er kaarten bij alternate De/be in de vrije verkoop gaan, terwijl er in NL een wachtrij staat van 300 tot 600 man.

En als kers op de taart de actie van de webshop van Asus, die even tussendoor nog wat kaarten in de vrije verkoop doen.

Daarbij kan Alternate (en ook de andere webshops) in ieder geval een schatting geven van de wachtrij waar je in aansluit.

Want als ik op 10 november had geweten dat de TUf non OC een wachtrij had van ca 500 man, dan had ik die kaart nooit besteld.

edit: Ook de beloofte dat er elke maand meer kaarten geleverd gaan worden.

alhoewel van 0, naar 1 kaart per maand leveren is al een stijging van 100% natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Olaf95 op 13-01-2021 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2023
Azerty en zijn MSI RTX 3070 Ventus 2x OC wil nog niet zo vlotten. Kleine wachtrij (32 mensen), maar er zit amper beweging in de wachtrij. Eerste en laatste update van uit Azerty was op 17 december - de dag dat Azerty de wacthrij introduceerde.

Hopelijk krijg ik deze maand me mooie grafische kaart nog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhaseDB

Wat is je bron voor die laatste claim? En heb je zwart op wit dat Alternate dus geen kaarten koopt wegens de inkoop prijs? Dat is waar het mij persoonlijk om gaat, ik weet dat er wereldwijd tekorten zijn, maar als Alternate 0 kaarten inkoopt het komende half jaar dan wil ik dat weten zodat ik elders kan gaan kijken. En ik vermoed dus persoonlijk dat ze dit expres niet delen om gewoon lekker sales binnenboord te houden (I know, dit is een aanname, maar lijkt ondertussen de meest logische verklaring).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Pectacq schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:37:
En ik van 52 naar 39 :D. 6 Januari was ik er ook al 6 gezakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40

Ik weet niet of dat laatste wel klopt. Dit is wat MeGekko op hun website zeggen:

"Megekko heeft directe contacten met Asus, EVGA, Gigabyte, Inno3D en MSI en deze merken geven aan er alles aan te doen om de nieuwe kaarten naar Megekko te krijgen. De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden. Omdat Megekko de grootste Nvidia partner van Nederland en België is op dit moment verwachten wij ook dat de in verdeling hiermee rekening gehouden wordt. Wereldwijd gebeurt ook iets vergelijkbaars, landen die in het verleden naar verhouding veel "high-end" kaarten verkochten worden naar verhouding beter bedeeld, Nederland staat er erg gunstig op in dit overzicht."

Er is gewoon overal tekort, en de bitcoins zijn ook nog eens lekker aan het stijgen, dus de miners zijn ook weer kaarten aan het kopen.

Wel denk ik dat bedrijven zoals ASUS eerst zoveel mogelijk de kaarten met de hogere marges proberen te leveren, dus dat er meer OC dan non-OC verschijnen is geen toeval denk ik.

Maar het blijft speculeren. Corona blijft logistiek overal roet in het eten gooien, nu weer omdat er massaal vaccins vervoerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
[quote]PhaseDB schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Wat is je bron voor die laatste claim? En heb je zwart op wit dat Alternate dus geen kaarten koopt wegens de inkoop prijs? Dat is waar het mij persoonlijk om gaat, ik weet dat er wereldwijd tekorten zijn, maar als Alternate 0 kaarten inkoopt het komende half jaar dan wil ik dat weten zodat ik elders kan gaan kijken. En ik vermoed dus persoonlijk dat ze dit expres niet delen om gewoon lekker sales binnenboord te houden (I know, dit is een aanname, maar lijkt ondertussen de meest logische verklaring).
[/quote
PhaseDB schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Dat ze sneller gaan naar degenen die MEER betalen durf ik niet zeggen, wel kan ik me inbeelden dat afhankelijk van de grootte van je zaak, je een beetje zal moeten inkopen (lees: duurder) voor dezelfde type kaarten. Lijkt me logisch dat elk deel van de keten zijn graantje in de prijzenoorlog mee zal pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
PhaseDB schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Daar wint Alternate uiteindelijk niks mee, omdat als ze niet leveren, de mensen hun geld uiteindelijk terug willen, en Alternate er dus alleen maar extra werk en kosten aan heeft.

Alternate verdient het geld pas, als ze je die kaart geven. Alles wat dat vertraagt of voorkomt, is voor hen alleen maar een kostenpost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anguish
RogerWilco2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Daar wint Alternate uiteindelijk niks mee, omdat als ze niet leveren, de mensen hun geld uiteindelijk terug willen, en Alternate er dus alleen maar extra werk en kosten aan heeft.

Alternate verdient het geld pas, als ze je die kaart geven. Alles wat dat vertraagt of voorkomt, is voor hen alleen maar een kostenpost.
niet als ze diezelfde kaart duurder kunnen verkopen aan BE of DE. daar is de hele discussie begonnen.
Omdat alternate heel vaag is beginnen mensen te vermoeden dat ze eerst die takken voorrang geven omdat de marges daar groter zijn.
Maarja, geruchten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

RogerWilco2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Er is gewoon overal tekort, en de bitcoins zijn ook nog eens lekker aan het stijgen, dus de miners zijn ook weer kaarten aan het kopen.
Koers gaat weer omlaag dus dumpen die mining rigs! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IK7qFKUgmbYiI4oUXUIBkF_tp5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1b9cxeQicdrKxo8P2CRm8IpP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Lees ook in alternates eigen voorwaarden dat ze prijzen niet mogen wijzigen. Alleen als gevolg van wetswijzigingen en btw wijzigingen.

https://www.alternate.nl/voorwaarden#11

Vind ik dan wel weer prettig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaseDB
RogerWilco2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Daarom snap ik ook niet dat ze zo extreem weinig informatie delen. Ze hebben nu alleen maar meer werk aan mensen die de klantenservice bezig houden met vragen over hun bestelde kaarten, en dat is ook absoluut niet goedkoop. En er zijn tegelijkertijd alsnog heel veel annuleringen.

Misschien willen ze nu gewoon de kaarten niet leveren omdat ze er geen marge meer er op hebben (of er zelfs op inleveren), en laten ze daarom de orders allemaal gewoon staan in de hoop dat het ooit weer oude prijzen worden, of ze omgezet worden naar de nu duurdere kaarten. Hoe dan ook ben ik benieuwd waarom de communicatie zo bar slecht is, en ben ik benieuwd wanneer er zicht op verbetering is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Even tussendoor, na alle mindere alternate comments.
Megekko blijkt wel te leveren, wat met Azerty? Azerty blijkt goeie prijzen te hanteren, krijgen zij ook kaarten opgestuurrd? Mensen met een kaart van azerty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:50
Pectacq schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:37:
welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
Azerty is beetje bij beetje deze kaart in prijs aan het verhogen. Ik heb hem de 8ste voor 535 besteld en ben momenteel 40/59 in de wachtrij. Benieuwd of mijn 3070 2x OC eerder geleverd gaat worden (25/32).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisquit
  • Laatst online: 27-09 21:18
Via Chrome zie ik dat alternate.nl de 3080 tuf oc bij DHL heeft afgegeven. Lijkt dus te gebeuren. Nog geen email verder. Zullen ze 7 stuks gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unionemerald
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 15:04
Geduld is een mooie zaak. Heb bij Azerty op 17/9 mijn ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC besteld. Momenteel sta ik op positie 4 van de 112. Gaat vooruit zoals bonen knopen! Nog even wachten maar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pectacq
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 13:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefboy
  • Laatst online: 10-03-2024
svdham schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:26:
Lol inmiddels hebben zo'n beetje alle webshops 3 x een levering STRIX 3080 gehad en Alternate 0.

Tis dat ik een 3070 TUF OC heb kunnen scoren om de wachttijd te overbruggen maar man man man man wat daar gaande is bij die winkel geen idee.

Mocht je nog twijfelen om ergens iets te bestellen, doe het NIET bij Alternate!
Damn, ik kwam even kijken uit nieuwsgierigheid maar ze hebben dus nog steeds niks gehad? Ben ik blij dat ik naar de Suprim ben geswitched ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Wat zouden jullie nu doen?
Zou ik in de wachtrij gaan staan bij Azerty voor de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Videokaart.
Of een maandje wachten en hopen dat de prijs zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
Maffie500 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:53:
Zou ik in de wachtrij gaan staan bij Azerty voor de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Videokaart.
Eerlijk zou ik nu niet meer in de wachtrij stappen van een ASUS kaart.

Deze week is het voor het eerst dat ze fatsoenlijk leveringen hebben gedaan (aldus naar mijn inzicht wel te verstaan)

In dit tempo duurt het weer 3 maanden voordat ze met een levering komen.

Qua leveringen zie ik vooral gigabyte en msi voorbij komen.

Ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel geduld je heb en of je nog even door kan met je huidige kaart

edit = typfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALEXVL
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-03-2021
Accez schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:34:
Iemand in een 3070/3060 Ti met lage wachtlijst? (site doesnt matter).

M'n 3060 Ti was DOA, same issue als de RTX 3090 hier gisteren beschreven (werkte aanvankelijk, was unstable op core clock, no OC, crashte meermaal tijdens light gaming en start nadien niet meer op).
Nog iemand issues met dergelijke zaken? Was een MSI Gaming X Trio, wel mooi mn geld beloofd terug te krijgen van megekko
De Gigabyte 3060ti eagle oc bij megekko nu 9 mensen in de rij, ik sta 1. Besteld op 8/12. Vorige week besteld en begonnen op nummer 36. Gaat wel redelijk vooruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 22:25
Olaf95 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:58:
[...]

Eerlijk zou ik nu niet meer in de wachtrij stappen van een ASUS kaart.

Deze week is het voor het eerst dat ze fatsoenlijk leveringen hebben gedaan (aldus naar mijn inzicht wel te verstaan)

In dit tempo duurt het weer 3 maanden voordat ze met een levering komen.

Qua leveringen zie ik vooral gigabyte en msi voorbij komen.

Ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel geduld je heb en of je nog even door kan met je huidige kaart

edit = typfout
Gigabyte lijkt het meeste te leveren in Nederland inderdaad van wat ik zo kan zien en volgen.. Maar nog steeds veel te weinig om alle backorders weg te werken en ik ga nu niks meer bestellen met de veel te hoge prijzen..

Ik ben voor een Asus RTX 3080 TUF OC vandaag van plek 84 naar 71 gegaan bij Alternate.nl.. Dat is dus een levering van maximaal 13 kaarten geweest en pas de 1e die ik voorbij zie komen sinds mijn bestelling in november, de rest waren allemaal mini-stapjes wat vermoedelijk annuleringen waren.. Dat is dus 1 levering van 13 kaarten in 2 maanden tijd.. Op dit tempo heb ik mijn kaart ergens 2e helft 2021.. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 13-01-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
Inflatable schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Gigabyte lijkt het meeste te leveren in Nederland inderdaad van wat ik zo kan zien en volgen.. Maar nog steeds veel te weinig om alle backorders weg te werken en ik ga nu niks meer bestellen met de veel te hoge prijzen..

Ik ben voor een Asus RTX 3080 TUF OC vandaag van plek 84 naar 71 gegaan bij Alternate.nl.. Dat is dus een levering van maximaal 13 kaarten geweest en pas de 1e die ik voorbij zie komen sinds mijn bestelling in november, de rest waren allemaal mini-stapjes wat vermoedelijk annuleringen waren.. Dat is dus 1 levering van 13 kaarten in 2 maanden tijd.. Op dit tempo heb ik mijn kaart ergens 2e helft 2021.. :X
Precies daarom ben ik maar uit de rij gestapt en aangesloten bij Inno3d.

Een wachtrij van 400 man of 11 man, scheelt toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 22:25
Olaf95 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:09:
[...]

Precies daarom ben ik maar uit de rij gestapt en aangesloten bij Inno3d.

Een wachtrij van 400 man of 11 man, scheelt toch
Ik heb ook nog een MSI RTX 3080 Ventus 3x OC besteld bij Azerty, daar sta ik 14e van de 33 voor.. Ook een veel kleinere wachtrij dus, maar daar is sinds de bestelling in december nog helemaal geen beweging in geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:54

Skyline GT-R

RB26DETT

De 3070 FE en 3060Ti FE zijn in stock bij NVidia FR. Zeker interessant voor de Belgen. Ik heb net een RTX 3070 FE gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

En uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Skyline GT-R schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:20:
De 3070 FE en 3060Ti FE zijn in stock bij NVidia FR. Zeker interessant voor de Belgen. Ik heb net een RTX 3070 FE gescoord.
Ik was hopelijk net optijd. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik was net te laat :(
Hoe zo snel kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mèllon030
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-07 21:58
VdBorght schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Ik was hopelijk net optijd. *fingers crossed*
Ik niet omdat Paypal net nu het nodig vond om een verification code te sturen |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght

VdBorght

Accez schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:24:
[...]

Hoe zo snel kunnen zien?
Ik had het persoonlijk hier gezien https://discord.gg/Cpb5JfYm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Mijn distil op NVidia FR site ging af. Meteen actie ondernomen. Betaald met CC maar nog geen bevestigingsmail. Wel betaling confirmed met banking app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Een Gigabyte RTX 3060 ti Gaming OC 8GB (non pro) in stock in DE: https://www.computerunive...ti-gaming-oc-pro-80-gb-oc

wel zo'n 200 eur premium vs MSRP.

Gevonden via https://www.gputracker.eu...fv_gpu.manufacturer=ZOTAC

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght

VdBorght

Skyline GT-R schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:29:
Mijn distil op NVidia FR site ging af. Meteen actie ondernomen. Betaald met CC maar nog geen bevestigingsmail. Wel betaling confirmed met banking app.
Welke status heeft jou order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Azerty en ook Alternate (een dag later) hebben hun prijzen met €25 verhoogd voor de RTX 3060Ti Gigabyte Gaming OC Pro naar €540, respectievelijk €534. Het prijsverschil met de non-Pro versie blijft overigens klein, want die laatste is maar €5 tot €12 goedkoper.

Misschien is die prijsverhoging ook bij andere Gigabyte 3060Ti's doorgevoerd, maar dit model hield ik specifiek in de gaten dus van deze kaart weet ik het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

VdBorght schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:31:
[...]

Welke status heeft jou order?
Mijn order staat er nog niet tussen, dus ik begin te vrezen dat ik er alsnog heb naast gegrepen :/ Mogelijks door extra betalingsverificatie stap die toch even duurde... Zie jij wel al iets in je account dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VdBorght

VdBorght

Skyline GT-R schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:37:
[...]

Mijn order staat er nog niet tussen, dus ik begin te vrezen dat ik er alsnog heb naast gegrepen :/ Mogelijks door extra betalingsverificatie stap die toch even duurde... Zie jij wel al iets in je account dan?
Mijn status stond op Betaling authorizeren maar is zonet versprongen op gevalideerd. https://i.imgur.com/2Csvdi3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

VdBorght schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:40:
[...]

Mijn status stond op Betaling authorizeren maar is zonet versprongen op gevalideerd. https://i.imgur.com/2Csvdi3.png
Netjes, nu ben ik er nog meer van overtuigd dat ik er heb naast gegrepen tijdens het betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik vind het systeem wat Nvidia er op nahoud heel vreemd hoor. Je moet maar net per land geluk hebben en dan moet maar net het model wat jij wil hebben te koop zijn. 8)7

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Skyline GT-R schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:29:
Volgens mij moet je een Frans (of wellicht eventueel een Belgisch) adres hebben. Dat is in ieder geval zo bij LDLC.com, die overigens ook net dezelfde drop hadden.

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 13-01-2021 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-09 02:53
Accez schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:24:
[...]

Hoe zo snel kunnen zien?
stockdrops discord. NLérs kunnen niet bestellen via LDLC (Franse en Spaanse partner van nVidia die FE modellen verkoopt) . Als NL'er kan je alleen aan FE komen als je een Duits, Frans of Belgisch adres hebt (vriend of familie), zelfs forwarding bedrijven worden geweigerd, FE orders worden manueel beoordeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Maffie500 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:53:
Ik zou momenteel nergens bestellen. Ik sta ook al lang in een uitzichtloze wachtrij, maar wel nog voor de "goede" oude prijs. Ze hebben de afgelopen dagen flink verhoogd overal. Maar het is maar wat je eraan wilt uitgeven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 25-09 15:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-08 09:55
Goed om te zien dat Alternate een paar TUF kaarten heeft gekregen.

Zouden ze na die 3 stuks van 11 weken geleden ook wat STRIX ontvangen hebben?

Tuurlijk niet...

Naïeve sukkel ben ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsoeMatsoeAMA
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-06-2022
zojuist besteld, met verzendkosten naar nl is deze 964,99 euro. nogsteeds zeer nette prijs voor moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
MatsoeMatsoeAMA schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:12:
[...]

zojuist besteld, met verzendkosten naar nl is deze 964,99 euro. nogsteeds zeer nette prijs voor moment
heb hem zelf ook besteld.
had 3 pre orders open staan voor andere modellen en merken.
deze annuleer ik mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsoeMatsoeAMA
Nordcore schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:15:
[...]

deze annuleer ik mooi
hahah same, ik ook 2 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomegames
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:05
Nordcore schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:15:
[...]

deze annuleer ik mooi
Met cc of PayPal?
Welke zou beste zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Awesomegames schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:16:
[...]

Met cc of PayPal?
Welke zou beste zijn?
ik heb paypal gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsoeMatsoeAMA
"
ik ook paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stak
  • Laatst online: 16-05 15:45
Azerty: Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order xxxxxxxxx.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op woensdag 20 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Drop bij Nvidia DE. Helaas weer niet als Nederlander te bestellen. (Woon 10km van de DE Grens)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:04

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Meh er was weer een kleine drop FE bij notebooksbilliger 3080 zojuist, helaas nog steeds niet te laten bezorgen in Nederland. Wel heel frustrerend dit want ik was er netjes op tijd bij...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
SkullboyNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:23:
Drop bij Nvidia DE. Helaas weer niet als Nederlander te bestellen. (Woon 10km van de DE Grens)
Ik heb 2 keer gelezen dat het wel naar NL kon geleverd worden, niet naar BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Drizzle_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik heb 2 keer gelezen dat het wel naar NL kon geleverd worden, niet naar BE.
Zodra je gaat afrekenen kan je kan je niet op verder klikken en verdwijnen ook de verzend opties.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
DeNachtwacht schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:26:
Meh er was weer een kleine drop FE bij notebooksbilliger 3080 zojuist, helaas nog steeds niet te laten bezorgen in Nederland. Wel heel frustrerend dit want ik was er netjes op tijd bij...
Ik zat ook in het proces, maar kon geen betalingsmethode selecteren en toen was hij ook gelijk uitverkocht bij een nieuwe poging :X

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 14 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
Probeer net op NBB een 3070 te scoren (die is/was wat langer op voorraad), maar ik kan geen betaalmethode selecteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
JoepD schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:29:
Probeer net op NBB een 3070 te scoren (die is/was wat langer op voorraad), maar ik kan geen betaalmethode selecteren?
Ze sturen niet naar NL dus voor iedereen die denkt wat gemist te hebben... you didn't :D. Ze sturen echt alleen naar DE + Oostenrijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Workaholic op 13-01-2021 16:32 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
Net er naast gepiest........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
Dat verklaart, ik wist het niet vanwege gemengde reacties hierover, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 15:22
Denk dat ik het nog maar even hou bij mn 1080 Ti, wat een gedonder zeg.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 22:37
Was op tijd, sturen niets naar Nederland. Wat een naaizooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 14:01
ShellGhost schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:30:
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
Net er naast gepiest........
Ja same, net 5 minuten te laat gekeken.
Heb een maat net over de grens wonen die vorig jaar ook mijn 2080s van NB heeft ontvangen voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
bazzer schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Ja same, net 5 minuten te laat gekeken.
Heb een maat net over de grens wonen die vorig jaar ook mijn 2080s van NB heeft ontvangen voor mij
Zat net te lang te kloten met amazon pay. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenatas
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 16:58
(Sorry for not knowing Dutch)

I also ordered one. If they ship it, I will cancel my order from Alternate NL (XC3 Ultra) but I will probably need to get a new case :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Ik zou wel echt heel vrolijk worden van een 3080 voor 699 euro. :P Maar ik win denk ik eerder de loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Wazzim schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:32:
Was op tijd, sturen niets naar Nederland. Wat een naaizooi.
Vind het wel raar, want op hun wachtscherm staat dat ze NL, DE en AT als achterland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
zzzzz schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:34:
[...]

Vind het wel raar, want op hun wachtscherm staat dat ze NL, DE en AT als achterland hebben.
Ja inderdaad. Ze claim zelfs ALLEEN naar die landen te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 22:37
[...]

Klopt. Maar ik heb het echt geprobeerd via Amazon Pay zelfs. Lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
[...]

MaZo schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:35:
[...]
Ja inderdaad. Ze claim zelfs ALLEEN naar die landen te versturen.
Het kan wel zo zijn dat ze van Nvidia alleen de DE markt mogen bedienen wat betreft de FE kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 14:05
Holymoly!

Krijg net onderstaande mail van Azerty:

Goedemiddag XXXX,

Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order W0XXXXXXX.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 28 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.

En dan te bedenken dat ik de kaart eergisteren besteld heb en nog op positie 31 in de wachtrij sta.
Net gecheckt en sta nog steeds op 31/32 in de wachtrij, dus ze moeten een hele shitload aan MSI 3070 Ventus 2X OC's binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
Tranquility schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:37:
Holymoly!

Krijg net onderstaande mail van Azerty:
Goedemiddag XXXX,

Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order W0XXXXXXX.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 28 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.

En dat te bedenken dat ik de kaart eergisteren besteld heb en nog op positie 31 in de wachtrij staat.
Net gecheckt en sta nog steeds op 31/32 in de wachtrij, dus ze moeten een hele shitload aan MSI 3070 Ventus 2X OC's binnenkrijgen.
Zou dat dan ook gelden voor de 3060ti van MSI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Zo te zien krijgt Azerty dus een hele lading MSI kaarten binnen. Hopen dat andere shops ze ook krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
SkullboyNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:29:
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 14 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Zo dat is netjes van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOK
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

DOK

Ook een mail van Azerty voor de MSI GTX 3070 Ventus x3, komt bij Azerty binnen op 15 januari terwijl ik op plek 40 o.i.d. sta.. dat zou mooi zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door DOK op 13-01-2021 16:41 ]

Dein Atem kalt, das Herz in Flammen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jer123c
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:41
7e in de wachtrij voor de Asus TUF 3070 OC en krijg deze mail:
Goedemiddag,

Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op maandag 1 februari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.

Let op! Door aanhoudende drukte kunnen we mails en telefoontjes minder snel beantwoorden dan je van ons gewend bent, om die reden hebben we een nieuwe pagina gemaakt met daarop alvast het antwoord op een aantal veel gestelde vragen Contact - Azerty.

Daarnaast vragen we je te wachten op antwoord op je mail, in plaats van nogmaals contact op te nemen over dezelfde vraag. Alvast bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
Azerty

[ Voor 3% gewijzigd door jer123c op 13-01-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOK
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

DOK

DOK schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:40:
Ook een mail van Azerty voor de MSI GTX 3070 Ventus x3, komt bij Azerty binnen op 15 januari terwijl ik op plek 40 o.i.d. sta.. dat zou mooi zijn :)
Ze hebben de prijzen ook weer wat laten zakken, deze kaart is nu EUR 560. https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6

Dein Atem kalt, das Herz in Flammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Mail van Azerty
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op woensdag 20 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Ik sta 9e in de wachtrij!

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dit is wel nieuw en uniek van Azerty toch? Het informeren van klanten over een mogelijke leverdatum op basis van een mogelijke levering bij de leverancier? Iig wel een nette manier van je klanten informeren in deze schijt schaarste :P

edit @hieronder:
Hehe ja dat waarschijnlijk ook.

[ Voor 10% gewijzigd door temp00 op 13-01-2021 16:48 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Pagina: 1 ... 431 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord