Had daar al rekening mee gehouden, voor mij is het een " try out" als het me te lang duurt of ik scoor ergens anders dan geld terug.tollo71 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 08:14:
[...]
DustinHome is geen officiële Nvidia partner. Reken er maar op dat de leverdatum steeds naar achteren wordt geschoven. Is bij mijn daar bestelde Asus TUF 3070 OC precies hetzelfde.
Het feit dat zij met zeer veel videokaarten in de Pricewatch staan is flink misleidend, want leveren doen ze niet. De leverdatum op hun site wordt vrolijk iedere keer naar achteren geschoven.
Ik had een mail gestuurd om te vragen of ik voor de bestelprijs de kaart ook zou krijgen ivm alle prijsverhogingen ed bij verschillende shops. Dat is bevestigd en gelijk werd mijn plaats medegedeeld.
Weet niet of ze op hun site daar ook een tool voor hebben.
Nee ze hebben helaas op de site geen tool hiervoor, maar je kan gewoon je plek opvragen in de wachtrij dmv een mail te sturen. Of er een tool gaat komen is mij niet bekend.Theodoor v B schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:21:
[...]
Ik had een mail gestuurd om te vragen of ik voor de bestelprijs de kaart ook zou krijgen ivm alle prijsverhogingen ed bij verschillende shops. Dat is bevestigd en gelijk werd mijn plaats medegedeeld.
Weet niet of ze op hun site daar ook een tool voor hebben.
Wel heel erg fijn om te lezen dat ze gewoon voor bestelprijs uitleveren, want ik maakte me hier nog wel wat zorgen om. Zeker na wat berichten op dit forum gelezen te hebben. Het is natuurlijk al wel zo dat je gelijk je factuur krijgt dus je sluit wel gelijk een koopcontract af.
Ik heb zelf nog niet 'officieel' bevestiging dat het voor de initiële verkoopprijs is, maar naar aanleiding van het eerdere bericht ben ik wel van plan ze nog even te mailen of dat het klopt dat er niet zo maar geld bij gaat komen.coob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:33:
Dat zijn iig twee positieve berichten vwb de prijs bij Sicomputers.
Ik ging er gewoon van uit dat ze in theorie niet zomaar de prijs aankunnen passen als je al betaald hebt én een factuur hebt.
Even navragen zou nooit verkeerd kunnen zijn lijkt me.
Het is idd wel tekenend dat de kaarten die leverbaar zijn voor meer dan de hoofdprijs aangeboden worden.R.R. Hul schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:14:
[...]
Ik hoop het van harte voor je want als ik dit toch zie..
https://www.sicomputers.n...8-gb-gddr6-id-806039.html
nog geen bericht gehad van ze?
De ROG STRIX White staat er voor 822 Euro

Mhmmm
Ik krijg uberhaupt nergens die notify optie te zienschumi1986 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:18:
[...]
Komt omdat het uitverkocht is, als je op de notify knop drukt krijg je in de toekomst een mailtje wanneer je aan de beurt bent en dat je een x aantal uur hebt om het product te bestellen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Mijn build is compleet! Ik ga jullie verlaten. Heb lange tijd meegelezen en ben dankbaar voor de informatie en hulp. Mijn msi gaming x trio 3070 zit erg prettig in de fractal design kast!
Succes allen!
Edit: ter info hoe en wat; msi gaming trio toevallig gesniped bij alternate.
:strip_exif()/f/image/uGygXzyh3FLUyhAuzI7GBEZy.jpg?f=fotoalbum_large)
Succes allen!
Edit: ter info hoe en wat; msi gaming trio toevallig gesniped bij alternate.
:strip_exif()/f/image/uGygXzyh3FLUyhAuzI7GBEZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7Rp1trjmBWEGo89YsZv8d6lj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Jesser110 op 10-01-2021 13:52 ]
Ik zie bij de meeste producten een auto notifty staan.MonkeySleeve schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:42:
Ik krijg uberhaupt nergens die notify optie te zienWaar zou die moeten staan dan?
https://eu.evga.com/produ...=GeForce+30+Series+Family
Volgens mij hadden ze het over de Megekko websiteTheBrut3 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Ik zie bij de meeste producten een auto notifty staan.
https://eu.evga.com/produ...=GeForce+30+Series+Family
Nee, het ging over het bestellen bij EVGA via hun website.MonkeySleeve schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:09:
Volgens mij hadden ze het over de Megekko website
Ah krijg nou, had wat verder door moeten klikken. Dacht dat het over Megekko gingTheBrut3 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Nee, het ging over het bestellen bij EVGA via hun website.
Ja echt balen! Maar heb heel even de tijd gehad om hem in te bouwen. Hij lijkt het goed te doen.Theodoor v B schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:37:
[...]
WTH, slechte QC van Azerty en het is ook niet dat ze het zo druk hebben met kaarten versturen dat ze geen tijd hebben om een retour te checken.Lijkt mij een must bij retour artikelen. LOL, ik ga in het vervolg een doos met een stuk hout terugsturen.
![]()
En uit je verhaal haal ik ook dat de doos ed onbeschadigd is dus transportschade lijkt me ook niet.
Waarschijnlijk kan je er wel mee gamen maar potverdriedubbeltjes, wat een domper.
/f/image/ATNzcXnOYfF8wfECkxFstqEj.png?f=fotoalbum_large)
Vanavond maar even verder teste en morgen kijken wat azerty gaat doen.
Wat sommige zeggen is een nieuwe backplate wel een oplossing. Ik wil hem eerlijk gezegd niet opsturen.
Hoi,jLing schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:54:
De prijzen bij Megekko zijn nog te zien in de source/html, in het ld+json blok. De 3080 kaarten lijken wat duurder te zijn geworden (in vergelijking met de prijzen in de sheet).
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 "offers": { "@type": "Offer", "priceCurrency": "EUR", "price": "1059", "availability": "http://schema.org/OutOfStock", "itemCondition": "http://schema.org/NewCondition", "inventoryLevel": { "@type": "QuantitativeValue", "value": 0 }, "priceValidUntil": "2021-01-17", "url": "https://www.megekko.nl/product/1963/1118246/Nvidia-Videokaarten/EVGA-GeForce-RTX-3080-XC3-BLACK-GAMING-Videokaart" }
Ben niet zo'n held qua webdesign, hoe zou ik hierbij kunnen komen met element inspecteren op chrome?
Heel erg bedankt
Als je in element inspecteren bent, ga naar Elements, ctrl+f zoek op ld+json als het goed is krijg je dan 1 entry deze entry zal beschikken over de informatieRolftk schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:23:
[...]
Hoi,
Ben niet zo'n held qua webdesign, hoe zou ik hierbij kunnen komen met element inspecteren op chrome?
Heel erg bedankt
Ah gelukt, heel erg bedanktStalinForKing schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:57:
[...]
Als je in element inspecteren bent, ga naar Elements, ctrl+f zoek op ld+json als het goed is krijg je dan 1 entry deze entry zal beschikken over de informatie
https://www.megekko.nl/pr...-SG-1-Click-OC-VideokaartR.R. Hul schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:35:
https://cdromland.nl/prod...-SG-1-Click-OC-Videokaart
pff hier kan ik toch zo boos over worden! 980 euro voor en 3070 en nog doen of hij afgeprijsd is ook nog... webshops moeten zich echt flink schamen, marktwerking enzo ik snap het maar er is echt een verschil tussen marktwerking en uitbuiting!
Voor als je 10 euro armer bent
Nou nu het duidelijk is dat Megekko hogere prijzen gaat hanteren wanneer ze weer bestellingen aannemen, heb ik de knoop doorgehakt en ben ik in de wachtrij bij Azerty gaan staan.
Product: RTX 3080 Gigabyte vision.
Plek: 16
Product: RTX 3080 Gigabyte vision.
Plek: 16
Balen! Mogelijk kun je de kaart houden tot de vervanging daadwerkelijk binnen is bij Azerty. Qua prestaties en betrouwbaarheid zou het weinig verschil moeten uitmaken. Zeker omdat het het uiteinde betreft en de backplate en die ook nog plastic is. Het is dus meer esthetisch dan echt functioneel.DareFace schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:21:
[...]
Ja echt balen! Maar heb heel even de tijd gehad om hem in te bouwen. Hij lijkt het goed te doen.
[Afbeelding]
Wat sommige zeggen is een nieuwe backplate wel een oplossing. Ik wil hem eerlijk gezegd niet opsturen.
Ik lees trouwens op reddit meerdere mensen die dat probleem hadden. MSI reageert daarop dat ze contact met heb op moeten nemen. Mogelijk kun je dat ook nog doen.
[ Voor 17% gewijzigd door MazeWing op 10-01-2021 18:49 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zojuist de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G bij azerty om 19:25
Mijn plek in de wachtrij is 78/78.. Pfff
Hopen dat het niet te lang duurt
Mijn plek in de wachtrij is 78/78.. Pfff

Hopen dat het niet te lang duurt
Ik zie in de lijst nu staan megekko voor gb 3080 eagle oc de wachtlijst op 86 staan. Klopt dat echt? Want dat was volgens mij weekje terug nog dik boven de 100.
Is er iemand die de wachtrij van die kan checken voor me? Alternate heeft sinds 18/12!! Geen van deze kaarten meer uitgeleverd. Is zeker de laatste keer dat ik bij alternate bestel.
Is er iemand die de wachtrij van die kan checken voor me? Alternate heeft sinds 18/12!! Geen van deze kaarten meer uitgeleverd. Is zeker de laatste keer dat ik bij alternate bestel.
Weet iemand of er rtx 3070 ventus x3 kaarten binnenkomen bij azerty?
Op 30-12-2020Binkieboy23 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:36:
Weet iemand of er rtx 3070 ventus x3 kaarten binnenkomen bij azerty?
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC - Klein aantal
Zotac GeForce RTX 3070 Twin EdgeOC White - Klein aantal
Zotac GAMING GeForce RTX 3090 Trinity - Klein aantal
Is er een indicatie wat 'klein aantal verwacht' van een kaart bij azerty meestal inhoudt? Zijn dit 5 kaarten, 10, 20, meer?
Ik sta al weken op dezelfde plaats en aangezien er 12/01 kaarten binnenkomen, vraag ik me af hoeveel ik zal stijgen.
Ik sta al weken op dezelfde plaats en aangezien er 12/01 kaarten binnenkomen, vraag ik me af hoeveel ik zal stijgen.
Als hij het goed doet (best toch langere tijd testen) zou nieuwe backplate de oplossing moeten zijn althans als je geen sealed schroefjes tegenkomt zoals die op de gpu voor geen problemen te hebben met garantie achteraf.DareFace schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:21:
[...]
Ja echt balen! Maar heb heel even de tijd gehad om hem in te bouwen. Hij lijkt het goed te doen.
[Afbeelding]
Normaal stuur je die meteen terug maarja in de huidige omstandigheden zou je terug 2/3 maand mogen wachten dus hou je die best en probeert gratis backplate te regelen.
Mijn vermoeden is dat hij van een zekere hoogte is gevallen (uit enthousiasme zeker
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Dit mankement hebben we al heel veel gezien online toch? Althans ik kan me herinneren dat ik een maand ofzo geleden al foto's hiervan heb gezien.nvidia666 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:42:
[...]
Als hij het goed doet (best toch langere tijd testen) zou nieuwe backplate de oplossing moeten zijn althans als je geen sealed schroefjes tegenkomt zoals die op de gpu voor geen problemen te hebben met garantie achteraf.
Normaal stuur je die meteen terug maarja in de huidige omstandigheden zou je terug 2/3 maand mogen wachten dus hou je die best en probeert gratis backplate te regelen.
Mijn vermoeden is dat hij van een zekere hoogte is gevallen (uit enthousiasme zeker) Althans een backplate krijg je niet zomaar stuk...
EDIT: 2 maanden geleden al:
https://www.reddit.com/r/...ving_with_broken_plastic/
Ik zou eerst MSI zelf eens proberen inderdaad voor een backplate, en ondertussen kijken wat de shop zegt. Idealiter nieuwe kaart tzt van MSI/ backplate. En korting van de shop.
[ Voor 15% gewijzigd door Titus op 10-01-2021 21:16 ]
Dat verklaart veel wist niet dat deze van plastiek was voor zover ik dacht waren deze van metaal vandaar.Titus schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Dit mankement hebben we al heel veel gezien online toch? Althans ik kan me herinneren dat ik een maand ofzo geleden al foto's hiervan heb gezien.
EDIT: 2 maanden geleden al:
https://www.reddit.com/r/...ving_with_broken_plastic/
Ik zou eerst MSI zelf eens proberen inderdaad voor een backplate, en ondertussen kijken wat de shop zegt. Idealiter nieuwe kaart tzt van MSI/ backplate. En korting van de shop.
Kan wel gebeuren met hard plastiek als men per ongeluk het verste gedeelte strakker schroeft dan de rest met dit als gevolg.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Na lang wachten toch maar besloten de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC te bestellen bij Azerty voor €519,-. Ik geloof niet dat de prijzen nog gaan zakken binnenkort. Bij ander shops is deze kaart gewoon meteen €100,- duurder.
Geen idee hoe lang het zal duren en kan ook niet zien op welke plek ik sta.
Vind €519,- toch wel een nette prijs voor een RTX 3070 en deze past ook nog eens prima in mijn Antec μATX kast.
Meteen even bij Ali twee 6pins naar 8pins kabeltjes besteld aangezien mijn verder prima Corsair HX620W voeding over 2x 6pins aansluitingen beschikt.
Afijn, wachten maar.
[edit] Positie 31/31.
Geen idee hoe lang het zal duren en kan ook niet zien op welke plek ik sta.
Vind €519,- toch wel een nette prijs voor een RTX 3070 en deze past ook nog eens prima in mijn Antec μATX kast.
Meteen even bij Ali twee 6pins naar 8pins kabeltjes besteld aangezien mijn verder prima Corsair HX620W voeding over 2x 6pins aansluitingen beschikt.
Afijn, wachten maar.
[edit] Positie 31/31.
[ Voor 9% gewijzigd door Tranquility op 10-01-2021 22:35 ]
Zo werkt dat niet op de Evga site. Als je notify aan zet krijg je een mail als er een exemplaar voor jou (!!) Beschikbaar is en heb je 8 uur om hem te bestellen. Tijd window is klein maar je staat dus gewoon in een (hele lange...) wachtrijR.R. Hul schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:24:
[...]
Daar zitten ook weer de nodige bots op, dus zodra er iets online komt op de site is het binnen no time weg...
Edit,
Zie net dat er al eerder op gereageerd is, naja, beter 1x teveel dan geen reactie 😉
[ Voor 9% gewijzigd door FreeMen op 10-01-2021 22:44 ]
Ik heb 22/12 de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G besteld bij AZERTY en sta op dit moment 9-126 hoop er bij de volgende zending bij te zitten, ik upgrade vanaf een GTX 970
dus verwacht wel een flinke vooruitgang enige waar ik nu nog aan twijfel is of ik ga upgraden naar 1440p of 4k draai op het moment nog 1080p
Iemand een idee hoe lang een 3060 ti Gaming X Trio wachtrij duurt bij verschillende webshops? Zelf denk ik zo'n 3-4 weken, hopelijk niet langer dan 1/1,5 maanden.
Dat was mijn stap ook. 4 tot 4,5x de performance. Echt een feestMadD0g schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:47:
Ik heb 22/12 de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G besteld bij AZERTY en sta op dit moment 9-126 hoop er bij de volgende zending bij te zitten, ik upgrade vanaf een GTX 970dus verwacht wel een flinke vooruitgang enige waar ik nu nog aan twijfel is of ik ga upgraden naar 1440p of 4k draai op het moment nog 1080p
Sinterklaas wil bier !
Beetje offtopic hier, maar een voeding die de juiste connectors niet heeft en al ruim 9 jaar niet meer verkocht wordt zou ik toch eens gaan vervangen, zonde om daar een gloednieuwe GPU aan te hangen via Ali verloopjes.Tranquility schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:10:
Afijn, wachten maar.
[edit] Positie 31/31.
Hoop voor je dat de wachtrij snel gaat, heb sinds afgelopen week de Ventus 3X en deze valt me enorm mee
Ja, heb ik twee maanden geleden ook gedaan.... Ik heb niet het idee dat daar nog iets uit komt, terwijl er wel EVGA kaarten bij shops en op Amazon binnen komen.schumi1986 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:18:
[...]
Komt omdat het uitverkocht is, als je op de notify knop drukt krijg je in de toekomst een mailtje wanneer je aan de beurt bent en dat je een x aantal uur hebt om het product te bestellen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Iemand een idee wat de wachtrij is bij alternate voor de
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G
Ik weet niet hoe representatief de source is van de megekko site qua prijzen, maar de 3060TI zijn serieus met 100 euro gestegen.
"name": "Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G Videokaart",
"image": "https://www.megekko.nl/productimg/296070/1_Gigabyte-GeForce-RTX-3060-Ti-GAMING-OC-PRO-8G-Videokaart.jpg",
"description": "3060, 8G, GAMING, GeForce, Gigabyte, Nvidia, OC, PRO, RTX, Ti, Videokaart, Videokaarten",
"brand": "Gigabyte",
"gtin13": "4719331307943",
"sku": "296070",
"productID": "296070",
"offers": {
"@type": "Offer",
"priceCurrency": "EUR",
"price": "649",
Dat is wel heftig voor een 3060TI waar de MSRP van de FE 419 euro zou moeten zijn.
"image": "https://www.megekko.nl/productimg/296070/1_Gigabyte-GeForce-RTX-3060-Ti-GAMING-OC-PRO-8G-Videokaart.jpg",
"description": "3060, 8G, GAMING, GeForce, Gigabyte, Nvidia, OC, PRO, RTX, Ti, Videokaart, Videokaarten",
Dat is wel heftig voor een 3060TI waar de MSRP van de FE 419 euro zou moeten zijn.
Vorige week kon Megekko hem zelfs uit voorraad leveren voor 499. Ik had besteld en met mij nog 44 anderen in dat tijdsbestek van 15 minuten dat bestellingen open stonden. Uiteindelijk hadden ze er blijkbaar maar ongeveer 4 binnen gekregen want begon op plaats 17 en eindigde plaats 13.derikkert schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:52:
Iemand een idee hoe lang een 3060 ti Gaming X Trio wachtrij duurt bij verschillende webshops? Zelf denk ik zo'n 3-4 weken, hopelijk niet langer dan 1/1,5 maanden.
Denk dat het dus nog even duurt voordat Megekko het bestellen weer opent aangezien er nu nog steeds 35 in de wachtrij staan (aantal annuleringen geweest) en ze meestal met 4-5 per week binnen komen. Of er moeten er ineens veel binnen komen. Gebeurd soms.
Dit om je een beeld te schetsen van hoe het bij 1 shop gaat. Is dus moeilijk te voorspellen. Andere shops waar je altijd kan bestellen hebben waarschijnlijk wat langere wachtrij of minder aanvoer.
Wachtrij van Megekko is nu voor de VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10Gjipfransen schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:34:
Ik zie in de lijst nu staan megekko voor gb 3080 eagle oc de wachtlijst op 86 staan. Klopt dat echt? Want dat was volgens mij weekje terug nog dik boven de 100.
wachtrij is :148
[ Voor 40% gewijzigd door Spawngamer op 11-01-2021 08:10 ]
Kijk eens nr de link in het roze blok onderaan de pagina, spreadsheet met de info die er is.derikkert schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:52:
Volgens wat er momenteel staat:
Megekko 31 (niet standaard te bestellen)
Alternate.nl 107
Azerty 68
De 3060ti MSI Gaming Trio X die ik vorige week nog voor 499 had besteld is nu inderdaad ook 649. Die source is eerder ook correct gebleken.TarikLuis schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:40:
Ik weet niet hoe representatief de source is van de megekko site qua prijzen, maar de 3060TI zijn serieus met 100 euro gestegen.
Ben vorige week flink gaan jagen omdat ik hier en daar signalen zag van prijsverhogingen en blijkbaar was dat de moeite waard.
Belachelijk man een 3060ti voor 650.
Deze had ik ook juist gezien, zelfs een simpele Ventus 2X staat momenteel op €629,-TarikLuis schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:40:

Ik hoop dat deze prijzen maar fictief zijn, om mensen die de source checken te verwarren want anders is het wel helemaal gek.

Ja het is wel echt belachelijk, deze jump in priceMèllon030 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:36:
[...]
Deze had ik ook juist gezien, zelfs een simpele Ventus 2X staat momenteel op €629,-![]()
Ik hoop dat deze prijzen maar fictief zijn, om mensen die de source checken te verwarren want anders is het wel helemaal gek.
En nu van 12/12 naar 13/18 gegaan. Hele rare gang van zaken zo. Heb om uitleg gevraagd. Fijn dat ik in een korte wachtrij aan kon sluiten, maar zo schiet het natuurlijk ook niet opShaflic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:41:
Bij Azerty zojuist van 11/11 naar plekje 12/12 gegaan voor de 3080 Strix OC White...
Nou had ik niet verwacht dat ik in 1 dag tijd een plek zou zijn gezakt, maar een plek gestegen vind ik opmerkelijk.
Zijn er andere mensen met deze ervaring bij Azerty?
HUGE GPU PRICE INCREASE! Confirmed by Asus! Nvidia, AMD MORE Expensive
https://www.youtube.com/watch?v=HfnNMO85o5Y
https://www.youtube.com/watch?v=PifFpMyYIQ4
https://www.youtube.com/watch?v=PifFpMyYIQ4
[ Voor 36% gewijzigd door mmxmmx op 11-01-2021 09:14 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Een beetje clickbait natuurlijk, maar dit heeft te maken met de nieuwe invoerheffingen die wij als Europeanen niet zullen voelen.mmxmmx schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:05:
HUGE GPU PRICE INCREASE! Confirmed by Asus! Nvidia, AMD MORE Expensive
[ Voor 7% gewijzigd door zzzzz op 11-01-2021 10:07 ]
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
De nieuwe invoerheffingen in de V.S., om specifiek te zijn.zzzzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:18:
[...]
Een beetje clickbait natuurlijk, maar dit heeft te maken met de nieuwe invoerheffingen.
Vraagje, kan je je videokaart bestellen bij notebookbilliger wanneer je het wil laten verzenden naar een nederlands adres?
Of een andere duitse site.
Bedankt alvast.
Bedankt alvast.
Ja, alleen Mindfactory gaat enkel zakelijk.Thewaitislong schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:25:
Vraagje, kan je je videokaart bestellen bij notebookbilliger wanneer je het wil laten verzenden naar een nederlands adres?
Bedankt alvast.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
"» After we've received payment in full amount (prepayment by money orders available only) we are shipping within the borders of the European Community to our business customers. Private customers are only supplied in Germany and Austria. Please be aware of additional payable taxes. Our international banking details are provided in our "pro forma invoice" (Vorkassenrechnung) we are sending out after your order has been placed."maikie61 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:27:
[...]
Ja, alleen Mindfactory gaat enkel zakelijk.
Dit staat er op hun info pagina, alleen ik meen toch mensen gezien te hebben in dit topic die vanaf daar naar nederland een kaart hebben besteld.
Zou het graag even zeker willen weten dat mijn order niet geannuleerd gaat worden wanneer ik wat bestel, iemand hier al eerder er al wat gehaald?
Ik heb vorige week (naast de twee andere wachtrijen) toch maar de Zotac GeForce RTX 3080 AMP Holo via Azerty gekocht omdat er een levertijd van 2-3 dagen stond vanuit de leverancier.
Zo een paar dagen verder begin ik te twijfelen of dat wat gaat worden
anders maar even 1 van de 3 preorders gaan annuleren..
Hopen maar dat er deze week inderdaad flink wat kaarten geleverd gaan worden!
Zo een paar dagen verder begin ik te twijfelen of dat wat gaat worden
Hopen maar dat er deze week inderdaad flink wat kaarten geleverd gaan worden!
Ik heb de wachtrij zonet terug gecorrigeerd,jipfransen schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:34:
Is inderdaad een queue van 148
De grootste wijzigingen bij Megekko zijn trouwens ook annuleringen hoor

Die EAGLE OC vertoont toch minder beweging in vergelijking met de andere, maar daarvoor ga ik nu niet in een andere wachtrij 100 plaatsen verder gaan staan
[ Voor 18% gewijzigd door Jef Patat op 11-01-2021 09:44 ]
Yip. Heb vrijdagnacht besteld en betaald met de pay-pal mastercard, om op plaats 13/13 komen te staan. Zaterdag nacht was dit 13/14 tot enkele uurtjes geleden.Shaflic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:02:
[...]
En nu van 12/12 naar 13/18 gegaan. Hele rare gang van zaken zo. Heb om uitleg gevraagd. Fijn dat ik in een korte wachtrij aan kon sluiten, maar zo schiet het natuurlijk ook niet op![]()
Zijn er andere mensen met deze ervaring bij Azerty?
Nu net gekeken, sta op 15/18.
Er is er eentje vóór ons én tussen ons gekropen!
Ik kijk uit naar je antwoord van azerty!
Alsook, volgens de site komen er morgen enkele binnen. Benieuwd hoeveel die "enkele" gaan zijn
Ik sta al een maand op dezelfde plek voor deze kaart (143). Ik ben enkele annuleringen opgeschoven. Ik blijf hoop houden dat Gigabyte opeens met een flinke lading komt.Jef Patat schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:38:
[...]
Ik heb de wachtrij zonet terug gecorrigeerd,
Is inderdaad een queue van 148
De grootste wijzigingen bij Megekko zijn trouwens ook annuleringen hoor![]()
Die EAGLE OC vertoont toch minder beweging in vergelijking met de andere, maar daarvoor ga ik nu niet in een andere wachtrij 100 plaatsen verder gaan staan
Op hun website staat dit:Anguish schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:51:
[...]
Yip. Heb vrijdagnacht besteld en betaald met de pay-pal mastercard, om op plaats 13/13 komen te staan. Zaterdag nacht was dit 13/14 tot enkele uurtjes geleden.
Nu net gekeken, sta op 15/18.
Er is er eentje vóór ons én tussen ons gekropen!
Ik kijk uit naar je antwoord van azerty!
Alsook, volgens de site komen er morgen enkele binnen. Benieuwd hoeveel die "enkele" gaan zijn
:fill(white):strip_exif()/f/image/aLAyJPoUKkFnjDmaJLI2GKHZ.png?f=user_large)
Menniac
Toch konden zij zelf niet verklaren waarom er een order tussen was gekomen. Ze hadden gezocht naar handmatige wijzigingen, maar geen gevonden.
Azerty: "De enige mogelijkheid is dat er een andere order die vervallen was, is gereactiveerd."
Vind het gek dat als iemand besluit een geannuleerde order toch weer te activeren, dat die dan midden in de rij kan aansluiten ipv achteraan.
Maargoed. Ga er vanuit dat het bij deze 2 blijft.
[ Voor 3% gewijzigd door Shaflic op 11-01-2021 10:32 ]
Iemand enige ervaring met hoelang het duurt voordat je order verwerkt is bij notebookbilliger.de?
en dit twee keer op nog geen 5uren tijd? Midden in de nacht btw,Shaflic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Vind het gek dat als iemand besluit een geannuleerde order toch weer te activeren, dat die dan midden in de rij kan aansluiten ipv achteraan.
toch iets raars, lol
Ja precies! Zijn geen RMA gevallen. Gebeurde buiten werktijd. Hij moet uberhaupt eerst geleverd worden voordat mensen RMA kunnen sturenAnguish schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:36:
[...]
en dit twee keer op nog geen 5uren tijd? Midden in de nacht btw,
toch iets raars, lol
Misschien een fout in het systeem die opgelost wordt door een scheduled task midden in de nacht. Waardoor er misschien 2 man op de zelfde plek in de database stonden en nu achter elkaar zijn gezet?
KFA2:
Vandaag, op 11-1-2021 hebben wij onderstaande videokaarten in redelijke aantallen ontvangen:
• KFA2 GeForce RTX 3070 SG (1-Click OC)
• KFA2 GeForce RTX 3070 (1-Click OC)
Ah gelukkig, ze hebben meer van de 960 euro videokaarten binnen
Vandaag, op 11-1-2021 hebben wij onderstaande videokaarten in redelijke aantallen ontvangen:
• KFA2 GeForce RTX 3070 SG (1-Click OC)
• KFA2 GeForce RTX 3070 (1-Click OC)
Ah gelukkig, ze hebben meer van de 960 euro videokaarten binnen
Hoe kan ik dan vrijdag een plek opschuiven (11 naar 12) en nu weer (12 naar 13) terwijl er in de tussentijd geen leveringen zijn geweest? Zo'n fix had dan vrijdag in 1x voor beide 'foutjes' uitgevoerd zijn.SkullboyNL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:43:
Misschien een fout in het systeem die opgelost wordt door een scheduled task midden in de nacht. Waardoor er misschien 2 man op de zelfde plek in de database stonden en nu achter elkaar zijn gezet?
Nogmaals, geen groot probleem ofzo. Blijft een korte wachtrij. Hoop binnen een maandje ofzo wel aan de beurt te zijn. Zou alleen een beetje jammer zijn als ze er deze week 12 binnen krijgen en dan een maand later pas weer nieuwe.
Ik denk dat ze een paar dobbelstenen hebben gepakt, gegooid en diegene die op die plaats stond was het lulletje en schoof een plaatsje omhoog.Shaflic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
[...]
Hoe kan ik dan vrijdag een plek opschuiven (11 naar 12) en nu weer (12 naar 13) terwijl er in de tussentijd geen leveringen zijn geweest? Zo'n fix had dan vrijdag in 1x voor beide 'foutjes' uitgevoerd zijn.
Nogmaals, geen groot probleem ofzo. Blijft een korte wachtrij. Hoop binnen een maandje ofzo wel aan de beurt te zijn. Zou alleen een beetje jammer zijn als ze er deze week 12 binnen krijgen en dan een maand later pas weer nieuwe.
Of iemand heeft zijn GPU gereturned omtrent kapot en is vanzelfsprekend op de eerste plaats gezet.Shaflic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
[...]
Hoe kan ik dan vrijdag een plek opschuiven (11 naar 12) en nu weer (12 naar 13) terwijl er in de tussentijd geen leveringen zijn geweest? Zo'n fix had dan vrijdag in 1x voor beide 'foutjes' uitgevoerd zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door sup23er op 11-01-2021 11:25 . Reden: spelfout ]
Er zijn een X aantal tweakers die op deze manier hun 3080 gekocht hebben.UniMatrix schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:20:
[...]
Ja, heb ik twee maanden geleden ook gedaan.... Ik heb niet het idee dat daar nog iets uit komt, terwijl er wel EVGA kaarten bij shops en op Amazon binnen komen.
Het aantal kaarten dat EVGA voor hun eigen shop en de stepups beschikbaar maakt is idd minder dan dat er via de retailers beschikbaar komt.
Ben zelf ook al bijna 4 maanden aan het wachten voor mijn stepup naar een 3080 bij EVGA.
Denk dat ze eerst alles verkopen voordat er een stepup komt. Althans dat hoop ik, ik wacht zelf op een 3080 EVGAschumi1986 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:38:
[...]
Er zijn een X aantal tweakers die op deze manier hun 3080 gekocht hebben.
Het aantal kaarten dat EVGA voor hun eigen shop en de stepups beschikbaar maakt is idd minder dan dat er via de retailers beschikbaar komt.
Ben zelf ook al bijna 4 maanden aan het wachten voor mijn stepup naar een 3080 bij EVGA.
Zowel de losse verkopen als de stepups worden door EVGA nu in kleine aantallen geleverd. Maar in het geval van de stepup voor de 3080 begon de inschrijving 19sept. om 18:30 en zijn ze nu met uitleveren pas bij 19:40.invine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Denk dat ze eerst alles verkopen voordat er een stepup komt. Althans dat hoop ik, ik wacht zelf op een 3080 EVGA
Is er hier bij iemand de afgelopen een EVGA 3080 binnengekomen?
Sta al 'n aantal weken op 1 voor de EVGA 3080 FTW3 Ultra Gaming, maar hoor hier sowieso weinig over afgeleverde EVGA kaarten
Sta al 'n aantal weken op 1 voor de EVGA 3080 FTW3 Ultra Gaming, maar hoor hier sowieso weinig over afgeleverde EVGA kaarten
Zou wel bijzonder zijn als van de 4 uitgeleverde kaarten vorige week er 3 met RMA terug zijn gekomen. Ik ben namelijk 2 plekken opgeschoven maar na mij een medetweaker nog een extra plek.sup23er schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:24:
[...]
Of iemand heeft zijn GPU gereturned omtrent kapot en is vanzelfsprekend op de eerste plaats gezet.
Mijn bestelling staat ook op de 13de. Uitstel met 1-2 weken zou wel teleurstellend zijn.DareFace schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:26:
[...]
Oorspronkelijk zou ik de kaart morgen ontvangen. Levering is ook verzet naar 13-1.
Heb net paradigit gebeld en zij hebben geen idee wanneer de kaart komt.
Kan morgen zijn kan over 1-2 weken zijn
Jammer

GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8G grafische kaart op 28e plaats bij Alternate, besteld op 5 januari.
Had deze week nog contact maar leveringen zijn spontaan en bij nieuwere kaarten zoals de 3080 zouden de levertijden nog langer zijn.
Had deze week nog contact maar leveringen zijn spontaan en bij nieuwere kaarten zoals de 3080 zouden de levertijden nog langer zijn.
Hmm, ik had me nog niet eens gerealiseerd dat die voeding al zo oud was.Wekko306 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 06:10:
[...]
Beetje offtopic hier, maar een voeding die de juiste connectors niet heeft en al ruim 9 jaar niet meer verkocht wordt zou ik toch eens gaan vervangen, zonde om daar een gloednieuwe GPU aan te hangen via Ali verloopjes.
Hoop voor je dat de wachtrij snel gaat, heb sinds afgelopen week de Ventus 3X en deze valt me enorm mee

Omdat het destijds een hele goede voeding was met kwaliteitscondensators en ook het vermogen met 620 watt voldoende is vond ik het zonde om die te vervangen. Maar misschien toch maar doen, zijn ook de kosten niet..
Goed ter horen dat de Ventus 3X goed bevalt. MSI is een goed merk waar ik wel vertrouwen in heb, mijn mobo en huidige antieke videokaart, de ATi Radeon HD5750 Stealth, zijn ook van MSI. De fans van dat ding zijn nog steeds onhoorbaar. Hopelijk zijn de fans van de Ventus 2X net zo degelijk.
[edit] typo
Nee, sta zelf op #3 voor de 3080 XC3 GAMING sinds eind december.colonyhunter schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:57:
Is er hier bij iemand de afgelopen een EVGA 3080 binnengekomen?
Maar blijkbaar hebben miners geen moeite om de EVGA kaarten te kopen in bulk. Reddit van afgelopen paar dagen

:strip_exif()/f/image/TgDEe4fJCzO30cYB2i7vfAS3.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3DR34WnEe4kkEMlIFr3kTjnw.png?f=user_large)
Voor EVGA maakt het niet uit, hun webshop heeft al een paar maanden geen voorraad.

Lijkt van Kooten en de Bie wel... "wilt u dan misschien een doosje?"miranon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Maar blijkbaar hebben miners geen moeite om de EVGA kaarten te kopen in bulk.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Het is voor nvidia en boardpartners vaak interessanter om aan miners te leveren blijkt, gewoon een hele partij in een keer i.p.v. naar allemaal verschillende retailers te sturen..miranon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Nee, sta zelf op #3 voor de 3080 XC3 GAMING sinds eind december.
Maar blijkbaar hebben miners geen moeite om de EVGA kaarten te kopen in bulk. Reddit van afgelopen paar dagen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor EVGA maakt het niet uit, hun webshop heeft al een paar maanden geen voorraad.
Ja, helaas is het zo. EVGA 3060TI als voorbeeld:R.R. Hul schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Het is voor nvidia en boardpartners vaak interessanter om aan miners te leveren blijkt, gewoon een hele partij in een keer i.p.v. naar allemaal verschillende retailers te sturen..
/f/image/fAbZ8r1WbnibO4cjGkOIwD4k.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb em ook, bezig retour te sturen. Ik vind het maar een slecht afgesteld onding. Ik en volgens mij ook anderen kunnen de curve van de fan in MSI afterburner niet aanpassen beneden 1800rpm. Maakt echt bij het minste geringste, vanaf het moment dat je een spel opstart dus, bijna meer lawaai dan mijn Noctua NH-D15 met maximum load....Wekko306 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 06:10:
[...]
Beetje offtopic hier, maar een voeding die de juiste connectors niet heeft en al ruim 9 jaar niet meer verkocht wordt zou ik toch eens gaan vervangen, zonde om daar een gloednieuwe GPU aan te hangen via Ali verloopjes.
Wat is jouw ervaring daarmee?
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
:strip_exif()/f/image/tT8Ea4NHIAJCyvVAKIHwR5CY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door luc86 op 11-01-2021 12:40 . Reden: woorden ]
WAUW!
Ben ik even blij gisteravond de knoop te hebben doorgehakt en een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC te hebben besteld bij Azerty voor €519,-. Zojuist even gekeken en is de prijs maar met liefst €140,- gestegen naar €659,-
Wat een gekkenhuis met de prijzen van videokaarten, pfew!
Ben ik even blij gisteravond de knoop te hebben doorgehakt en een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC te hebben besteld bij Azerty voor €519,-. Zojuist even gekeken en is de prijs maar met liefst €140,- gestegen naar €659,-

Komt mij bij m'n 3070 helemaal niet bekend voor, fans staan gewoon stil bij lage temp en tijdens gamen draait hij zo'n 1000-1300 RPM. Hoger dan 1400 heb ik na anderhalf uur RDR2 nog niet gezien. Heb overigens nog niet eens echt gespeeld met fan curve aangezien temps en geluid standaard zo prima voldoen wat mij betreft.luc86 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:31:
[...]
Ik heb em ook, bezig retour te sturen. Ik vind het maar een slecht afgesteld onding. Ik en volgens mij ook anderen kunnen de curve van de fan in MSI afterburner niet aanpassen beneden 1800rpm. Maakt echt bij het minste geringste, vanaf het moment dat je een spel opstart dus, bijna meer lawaai dan mijn Noctua NH-D15 met maximum load....
Wat is jouw ervaring daarmee?
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ah dacht dat je ook de 3060ti had. Volgens mij heb je de dans dan ontsprongen, lijkt een Ventus 3060ti dingetje te zijn:Wekko306 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:42:
[...]
Komt mij bij m'n 3070 helemaal niet bekend voor, fans staan gewoon stil bij lage temp en tijdens gamen draait hij zo'n 1000-1300 RPM. Hoger dan 1400 heb ik na anderhalf uur RDR2 nog niet gezien. Heb overigens nog niet eens echt gespeeld met fan curve aangezien temps en geluid standaard zo prima voldoen wat mij betreft.
https://linustechtips.com...ventus-2x-noise-problems/
Ik heb vorige week een 3070 Ventus 3X ontvangen van Azerty (gekocht aan €619 op 19/12). Op moment van verzenden nog eens de prijs gecheckt en toen stond ie aan €535. Even gevraagd aan Azerty hoe dat nu precies zat, kreeg feedback 'de prijs staat nu weer juist' (aan €669).Tranquility schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:42:
WAUW!
Ben ik even blij gisteravond de knoop te hebben doorgehakt en een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC te hebben besteld bij Azerty voor €519,-. Zojuist even gekeken en is de prijs maar met liefst €140,- gestegen naar €659,-Wat een gekkenhuis met de prijzen van videokaarten, pfew!
Mooi dat je tussentijds aan een lagere prijs kon kopen :-).
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
| Jouw positie 24/128
Azerty.nl
Een plekje opgeschoven vandaag
Iemand ook in deze wachtrij? Deze week nieuwe batch? hopelijk wel
| Jouw positie 24/128
Azerty.nl
Een plekje opgeschoven vandaag
Afgelopen vrijdag was er volgens mij nog een grote levering geweest misschien nu weer even 2 weken wachten. Ik sta zelf op 78/128.Derpian schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:19:
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
| Jouw positie 24/128
Azerty.nl
Een plekje opgeschoven vandaag![]()
Voor wie nog een 3080 zoekt die op voorraad is:
https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html
Bedankt, heb 1 besteld.Nordcore schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:23:
Voor wie nog een 3080 zoekt die op voorraad is:
https://www.megekko.nl/pr...-Ti-TWIN-X2-OC-Videokaart
Inno3D Geforce RTX 3060 Ti TWIN X2 OC leverbaar bij megekko voor 629
Ik sta sinds 29/12 voor 'Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC' bij Azerty in de rij, nu 3/6. Blijft een korte rij die bungelt rond de 4-6 en een nette prijs nog (459 eur). Maar heb niet het idee dat deze daadwerkelijk geleverd wordt, zullen wel annuleringen zijn steeds.
Edit: post hierboven, jemig wat een prijsverschil.. hopen dat azerty ook wat ontvangt dan binnenkort
Edit: post hierboven, jemig wat een prijsverschil.. hopen dat azerty ook wat ontvangt dan binnenkort
[ Voor 16% gewijzigd door MTBE op 11-01-2021 13:41 ]
Daar gaan we dan, ben benieuwd of deze ook zo snel uitverkoopt met ongeveer 200 euro boven MSRPNynke4 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:39:
€200 boven MSRP voor een kaart met slechts 2 fans van een minder merk.Nynke4 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:39:

Nice try. Maar zou me nog niet verbazen dat deze ook gewoon uitverkoopt.
FYI: 30 dec deze kaart besteld, ook bij Alternate: gestart op plek 20, nu (sinds ~ 5 dagen?) op plek 19, waarschijnlijk een annulering geweest.J_aimy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:03:
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8G grafische kaart op 28e plaats bij Alternate, besteld op 5 januari.
Denk dat we voorlopig nog ff the waiting game moeten gaan spelen...

Bwah het betreft voor een samengestelde PC voor mijn vader en moeder die toch een hele tijd mee zal moeten gaan.Remy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:53:
[...]
FYI: 30 dec deze kaart besteld, ook bij Alternate: gestart op plek 20, nu (sinds ~ 5 dagen?) op plek 19, waarschijnlijk een annulering geweest.
Zelf ben ik pas van plan om te upgraden in april en hoop er toch al iets van wachttijden opgelost is.
Tot die tijd geniet ik nog wel even van mijn 4770k en R9 290
Ha buurman! plekje 21 hier! 31-12 besteld. Weinig vooruitgang inderdaad.Remy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:53:
[...]
FYI: 30 dec deze kaart besteld, ook bij Alternate: gestart op plek 20, nu (sinds ~ 5 dagen?) op plek 19, waarschijnlijk een annulering geweest.
Op 06-01 bij Megekko een MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO besteld, daar inmiddels van plek 26 naar 12 gestegen. Ben benieuwd welke er het eerst is..
12x400WP West Fronius
Eennn it's gone!steffoon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:49:
[...]
€200 boven MSRP voor een kaart met slechts 2 fans van een minder merk.![]()
Helaas heb je gelijk gekregen, met €200 boven MSRP ook gewoon uitverkocht. Had gehoopt dat dit soort prijzen niet geaccepteerd zouden worden.steffoon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:49:
[...]
€200 boven MSRP voor een kaart met slechts 2 fans van een minder merk.![]()
Voor de liefhebber de Zotac trinity 3090 voor €1587 op amazon.es, Leverbaar vanaf 20 januari.
https://www.amazon.es/ZOT...A30900D-10P/dp/B08HR9JSMS
Da's nog eens een scherpe prijs voor wat je krijgt! Amazon.es is echt wel een topadres, ik heb daar ook vaak spullen besteld die dan zomaar 10-15% goedkoper zijn als hier.Teknoviking schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:06:
Voor de liefhebber de Zotac trinity 3090 voor €1587 op amazon.es, Leverbaar vanaf 20 januari.
Megekko, besteld op 09-12-2020
Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 53 van de 85
Hoop dat ze deze week wél een levering krijgen... Vorige week hebben ze exact nul uitgeleverd.
Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 53 van de 85
Hoop dat ze deze week wél een levering krijgen... Vorige week hebben ze exact nul uitgeleverd.
[ Voor 32% gewijzigd door Robbie004 op 11-01-2021 14:18 ]
~ Kwaliteit staat boven alles!
Ik had een 3070 Suprim X en 5600X in dezelfde bestelling zitten bij Megekko.
Vorige week een update gehad dat de 3070 Suprim X er was maar de 5600X nog niet. Die laatste daarjuist geannuleerd. Nu ben ik benieuwd of ik de 3070 toegestuurd krijg of niet, of dat ze die lekker asociaal doorgeschoven hebben naar iemand die een maand later heeft besteld
Vorige week een update gehad dat de 3070 Suprim X er was maar de 5600X nog niet. Die laatste daarjuist geannuleerd. Nu ben ik benieuwd of ik de 3070 toegestuurd krijg of niet, of dat ze die lekker asociaal doorgeschoven hebben naar iemand die een maand later heeft besteld
Had je niet beter even kunnen bellen en vragen of ze de 3070 op wilde sturen?TheBrut3 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:43:
Ik had een 3070 Suprim X en 5600X in dezelfde bestelling zitten bij Megekko.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |