[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 400 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Tomnesia
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-05-2022
vinny98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:49:
[...]

Heb je een link van RTX 3080 Kaarten die officieel door amazon worden verkocht? vind dat dus nooit terug. Alleen maar overpriced kaarten.
Denk dat ze alleen online staan wanneer ze een lading binnen hebben, zal wel niet langer dan 5 min zijn vermoed ik. 😅😭

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02-2025
Tomnesia schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:00:
[...]

Denk dat ze alleen online staan wanneer ze een lading binnen hebben, zal wel niet langer dan 5 min zijn vermoed ik. 😅😭
Ahja oke, daarom zie ik ze nooit dus ;(

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 21:03
Tomnesia schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:08:
[...]

Hoeveel heb je betaald als ik mag vragen? Las dat Amazon nog wel meeviel.
810 euro. Goedkoopste die ik heb gevonden idd. Bij megekko nog een bestelling van 849 uitstaan.

Verwijderd

D0gtag schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:07:
Voor wie geld nutteloos is en graag extra betaald, 10x 3080tuf in voorraad slechts dubbel in prijs.
Je kan heel veel vnden van azerty, megekko of alternate, maar maxict verdient de bokaal voor klantbinding.
MaxICT heeft helemaal niks. Oplichters. Ik durf te wedden als je besteld, dat je over 3 dagen geen kaart hebt. Ze hebben een aardige (slechte) reputatie ondertussen. Nooit een euro naar die shop.

Edit:
Je kan bij mij 3080's bestellen, zoveel je wilt. 1350 per stuk.. ik bestel ze bij "mijn leverancier" (kuch..Alternate..kuch) voor je..die schijnt ze "in de meeste gevallen" te hebben binnen 1-3 dagen. En in alle andere gevallen moet je 4 maanden wachten, maar hij komt hoor, die kaart.. :+

Dat is ongeveer het playbook van MaxICT.. eerste klas tuig.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2020 20:47 ]

• themash360
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-11-2025
vinny98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:02:
[...]

Ahja oke, daarom zie ik ze nooit dus ;(
Eigenlijk altijd binnen anderhalve minuut weg, heb er mijn Distill.io ding op staan voor een vriend met een 30s interval. Dit gaat wel om de redelijk geprijsde gevallen (Dus 900,- voor een Zotac Trinity tot en met 1050,- voor een Strix of Xtreme) :+ .

Gaat altijd:
  • 1ste Pingel op 0.00 "Nu bestellen"
  • 2de Pingel op 0.30 "Nu bestellen"
  • 3de Pingel op 1.00 "Nu bestellen"
  • 4de Pingel op 1.30 "Momenteel niet beschikbaar"

• Tomnesia
themash360 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:09:
[...]

Eigenlijk altijd binnen anderhalve minuut weg, heb er mijn Distill.io ding op staan voor een vriend met een 30s interval. Dit gaat wel om de redelijk geprijsde gevallen (Dus 900,- voor een Zotac Trinity tot en met 1050,- voor een Strix of Xtreme) :+ .

Gaat altijd:
  • 1ste Pingel op 0.00 "Nu bestellen"
  • 2de Pingel op 0.30 "Nu bestellen"
  • 3de Pingel op 1.00 "Nu bestellen"
  • 4de Pingel op 1.30 "Momenteel niet beschikbaar"
Amazon kan ik vergeten dus 😅 bepaalde tijdstippen of altijd random?

• themash360
Tomnesia schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:15:
[...]

Amazon kan ik vergeten dus 😅 bepaalde tijdstippen of altijd random?
Heb er nog geen patroon in gevonden ben ik bang, wellicht dat het rond de ochtend/middag geupdate lijkt te worden? Ik run de bot ook snachts maar heb snachts denk ik een enkele pingel gehad over de afgelopen 2 maanden, maar met F5 word je helemaal gek, zijn genoeg dagen dat ik gewoon geen enkele pingels krijg, dus als je bereid bent 900-1050 ervoor neer teleggen zou ik aanraden Distill.io eens op te zoeken.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 23:22
Ik sta uiteindelijk nu nummer 1 (kom van nummer 3, een paar weken terug) op de wachtlijst voor een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK GAMING bij Alternate :)

Maar de vraag is, komt dat doordat de twee eerdere belangstellenden hun kaart geleverd hebben gekregen of hebben die elders een andere kaart gescoord?

• themash360
Leader98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:21:
Ik sta uiteindelijk nu nummer 1 (kom van nummer 3, een paar weken terug) op de wachtlijst voor een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK GAMING bij Alternate :)

Maar de vraag is, komt dat doordat alle andere belangstellenden hun kaart geleverd hebben gekregen of hebben die elders een andere kaart gescoord?
Van wat ik had gehoord was iedereen bij Azerty in de rij voor de XC3 Black Gaming verplaatst naar de XC3 Ultra Gaming (upgrade dus) omdat de Black Gaming gewoon nog niet geleverd was. Hoop dat ik fout zit maar als Azerty ze niet krijgt dan is er no way dat Alternate ze heeft.

EDIT: Quote gevonden:
leon001 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:53:
Gisteren de EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Black Gaming besteld bij Alternate voor 849 euro. 3e in de wachtrij.

Krijg ik vanochtend deze mail:
"Beste X,

Naar aanleiding van je bestelling bericht ik je.
Bij deze moet ik je mededelen dat de door jouw bestelde grafische kaart niet meer bij ons binnenkomt. Om deze reden krijg je een gratis upgrade naar een nieuwe(re) kaart welke wij binnenkort verwachten.
Voor de upgrade hoeven geen kosten betaald te worden. De kaart welke je nu krijgt is de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING grafische kaart.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nina"

Chapeau Alternate, das een nette manier om het af te handelen!
Kaart van 969 euro (bij hun), dus een leuke upgrade. Alleen wel plek 11 in de rij ipv 3.

Nu heb ik alleen een luxe probleem; ik wilde specifiek de Black Gaming omdat ik max 285mm lengte kwijt kan in m'n kast en de Ultra Gaming is 300mm :')
Ik denk dat de ijzerzaag uit de gereedschapskist gaat komen...

[ Voor 45% gewijzigd door themash360 op 27-12-2020 21:25 ]

• Leader98
themash360 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:22:
[...]

Van wat ik had gehoord was iedereen bij Azerty in de rij voor de XC3 Black Gaming verplaatst naar de XC3 Ultra Gaming (upgrade dus) omdat de Black Gaming gewoon nog niet geleverd was. Hoop dat ik fout zit maar als Azerty ze niet krijgt dan is er no way dat Alternate ze heeft.
Een upgrade lijkt me prima zolang er maar iets gebeurt.
Anders word ik nog een keer verstandig en hang ik dat hele upgrade gebeuren aan de wilgen...

(maarja, voor VR is meer power wel errug lekker...)

• themash360
Leader98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:25:
[...]

Een upgrade lijkt me prima zolang er maar iets gebeurt.
Anders word ik nog een keer verstandig en hang ik dat hele upgrade gebeuren aan de wilgen...

(maarja, voor VR is meer power wel errug lekker...)
Bij Alternate zou ik geen upgrade verwachten, maar als je het geld niet mist kan je daar zeker gewoon in de rij blijven staan, als ik op de Black Gaming zoek in deze thread zie ik alleen niemand die hem heeft...
Dus dat is zorgwekkend, zelfs de Strix is 1x geleverd in November.

Oh ja heb dit wel gevonden:
leon001 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:53:
Gisteren de EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Black Gaming besteld bij Alternate voor 849 euro. 3e in de wachtrij.

Krijg ik vanochtend deze mail:
"Beste X,

Naar aanleiding van je bestelling bericht ik je.
Bij deze moet ik je mededelen dat de door jouw bestelde grafische kaart niet meer bij ons binnenkomt. Om deze reden krijg je een gratis upgrade naar een nieuwe(re) kaart welke wij binnenkort verwachten.
Voor de upgrade hoeven geen kosten betaald te worden. De kaart welke je nu krijgt is de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING grafische kaart.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nina"

Chapeau Alternate, das een nette manier om het af te handelen!
Kaart van 969 euro (bij hun), dus een leuke upgrade. Alleen wel plek 11 in de rij ipv 3.

Nu heb ik alleen een luxe probleem; ik wilde specifiek de Black Gaming omdat ik max 285mm lengte kwijt kan in m'n kast en de Ultra Gaming is 300mm :')
Ik denk dat de ijzerzaag uit de gereedschapskist gaat komen...

• Cahio
  • Laatst online: 20-05-2023
themash360 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:26:
[...]

Bij Alternate zou ik geen upgrade verwachten, maar als je het geld niet mist kan je daar zeker gewoon in de rij blijven staan, als ik op de Black Gaming zoek in deze thread zie ik alleen niemand die hem heeft...
Dus dat is zorgwekkend, zelfs de Strix is 1x geleverd in November.

Oh ja heb dit wel gevonden:

[...]
Op beide sites (Alternate NL & BE) staan ze wel nog degelijk preorder. Mss krijgen ze die kaart ooit nog wel eens binnen maar dat het mss nog 1-2 maand(en) kan duren. Geen flauw idee

• Leader98
Cahio schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:58:
[...]

Op beide sites (Alternate NL & BE) staan ze wel nog degelijk preorder. Mss krijgen ze die kaart ooit nog wel eens binnen maar dat het mss nog 1-2 maand(en) kan duren. Geen flauw idee
Switchen naar EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING dan omwille van betere beschikbaarheid?

• Toaru
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-07-2025

Toaru

qq

Bisquit schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:09:
Mja, we bestellen de 3080, wachten vervolgens 3 maanden, komen er dan achter dat men liever dezelfde chips in een 3080Ti model zetten, kiezen eieren voor ons geld en bestellen de 3080Ti, wachten weer 3 maanden, lezen vervolgens dat de 40 serie eind van het jaar gelaunched word...
Geweldig dit allemaal maar ondertussen kan met name Asus nog niet aan de huidige vraag voldoen in europa.
Hetzelfde bedrijf dus die een Ti model bevestigd.
Precies dit. Walgelijk.

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-05 21:40
Leader98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:37:
[...]

Switchen naar EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING dan omwille van betere beschikbaarheid?
Deze heb ik vorige week besteld bij Alternate (BE) en stond (sta) daar op #7.

Ze contacteren heeft vooralsnog weinig nut en in tegenstelling tot Azerty of Megekko geven ze 0 info over de geleverde aantallen:
Wij geven geen informatie mee over voorgaande leveringen van leveranciers. Daar hebben onze klanten namelijk geen zaken mee. Dit zou trouwens ook compleet geen leidraad zijn hoor. De leveringen zijn zodanig sporadisch dat dit gewoon niet te voorspellen valt, ook niet op basis van voorgaande leveringen.

[ Voor 33% gewijzigd door SanderH_ op 27-12-2020 23:07 ]

• iTsNojes
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-04 12:18
Heeft iemand al enige info over ZOTAC twin edge whit edition in Nederlands, heb wel gezien dat ze al aanwezig zijn in buurlanden belgie en duitsland

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 14:41
Leader98 schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:37:
[...]

Heb deze vandaag besteld bij Alternate.nl, sta op #8.

• SirWhiteBeard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-06-2024
Hallo allemaal,

Ik zie een hoop van jullie praten over een positie in een wachtrij en nu ben ik toch wat nieuwsgierig. Mijn oog is gevallen op een rtx 3080, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Geduldig wachten, of zo snel mogelijk een bestelling plaatsen. Krijg je bij elke website je positie in de wachtrij te zien, of is dit enkel bij een select aantal webshops het geval?

Ook vroeg ik me af of het wellicht de moeite is om de lokale computerboer (zonder webshop) te bellen?

• Keesje_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10-2025
SirWhiteBeard schreef op maandag 28 december 2020 @ 02:12:
Hallo allemaal,

Ik zie een hoop van jullie praten over een positie in een wachtrij en nu ben ik toch wat nieuwsgierig. Mijn oog is gevallen op een rtx 3080, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Geduldig wachten, of zo snel mogelijk een bestelling plaatsen. Krijg je bij elke website je positie in de wachtrij te zien, of is dit enkel bij een select aantal webshops het geval?

Ook vroeg ik me af of het wellicht de moeite is om de lokale computerboer (zonder webshop) te bellen?
Snel aansluiten in de wachtrij is mijn advies. Ik lees een weekje mee, en het valt op hoeveel mensen wel niet op meerdere websites (!) dezelfde videokaart een order plaatsen om vervolgens te kijken waar hij het eerst slaagt en de rest annuleert. Dat is een optie om te overwegen, het ligt eraan hoe graag je er snel een wilt en hoeveel je extra wilt betalen voor een snelle levering. Ik las van één iemand dat hij een hele hoop kleine lokale computerboeren had opgebeld en slaagde voor zijn keuze die slechts enkele tientjes duurder was. Het is het proberen waard, mij teveel moeite. Vergeet overigens die adviesprijs; tel er gelijk minimaal 10% prijs bij op. Wachtijden gaan ook alle kanten op; sommige wachten al maanden en andere slechts enkele dagen. Valt allemaal weinig soep van te maken, als iemand daar wel meer over kan vertellen dan hoor ikzelf het ook graag :) .

Ikzelf sta in de wachtrij bij Azerty sinds 10 dagen; mijn plek voor een MSI 3080 GAMING X TRIO is 10/83. Dat was 12/20 (!) een anderhalve week geleden. Dus nogmaals; snel aansluiten en ergens anders achterhalen welke custom-versie je wilt, want hier wordt alleen gecommuniceerd over wacht- en levertijden.

• SirWhiteBeard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-06-2024
Keesje_NL schreef op maandag 28 december 2020 @ 02:46:
[...]

Snel aansluiten in de wachtrij is mijn advies. Ik lees een weekje mee, en het valt op hoeveel mensen wel niet op meerdere websites (!) dezelfde videokaart een order plaatsen om vervolgens te kijken waar hij het eerst slaagt en de rest annuleert. Dat is een optie om te overwegen, het ligt eraan hoe graag je er snel een wilt en hoeveel je extra wilt betalen voor een snelle levering. Ik las van één iemand dat hij een hele hoop kleine lokale computerboeren had opgebeld en slaagde voor zijn keuze die slechts enkele tientjes duurder was. Het is het proberen waard, mij teveel moeite. Vergeet overigens die adviesprijs; tel er gelijk minimaal 10% prijs bij op. Wachtijden gaan ook alle kanten op; sommige wachten al maanden en andere slechts enkele dagen. Valt allemaal weinig soep van te maken, als iemand daar wel meer over kan vertellen dan hoor ikzelf het ook graag :) .

Ikzelf sta in de wachtrij bij Azerty sinds 10 dagen; mijn plek voor een MSI 3080 GAMING X TRIO is 10/83. Dat was 12/20 (!) een anderhalve week geleden. Dus nogmaals; snel aansluiten en ergens anders achterhalen welke custom-versie je wilt, want hier wordt alleen gecommuniceerd over wacht- en levertijden.
Dank voor je reactie, ik zal morgen eens rondbellen en een order plaatsen. Ik heb momenteel niet echt een voorkeur gezien ik een compleet nieuwe pc in elkaar ga zetten, heb momenteel een 1080 van msi, maar kan nog alle kanten uit gaan. Wat betreft die wachtrij is dat enkel bij; Alternate en Azerty?

• gimli_theone
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07-2023
SirWhiteBeard schreef op maandag 28 december 2020 @ 02:12:
Hallo allemaal,

Ik zit in hetzelfde dilemma en ik heb voor mezelf besloten om te wachten. Als je nog een prima werkende kaart hebt, waarom de haast? (If not, dan begrijp de haast wel, maar lijkt me verstandiger alsnog te wachten. Verhalen hier zijn wisselend in succes, het is een flinke gok)

Over posities krijgen/zien weet ik niks, maar volgens mijn observatie komen die nummers vooral van deze community, van mensen die dat bijv. doorkrijgen van de webshop. Alleen Alternate heeft een check afaik. (Zie doc link in rode post onderaan, link staat daar in).

Als je toch besluit te bestellen, dan zou ik dat zeker niet bij je lokale techboer doen, om de reden dat zij waarschijnlijk niet erg hoog staan op de supply lijst en over het algemeen ook wel iets duurder zijn (dit is mijn ervaring in normale omstandigheden en het zou zomaar kunnen dat het in deze situatie juist wel beter uitpakt voor jou).

Maar ik durf te wedden dat als jij nu een ASUS Strix 3080 kaart wilt hebben, je evenmin geluk gaat hebben bij de lokale techboer als bij een webshop.

Om je wat perspectief te geven: ik kom van een 8 jaar oude AMD FX machine (spare me the comments, i know), en recentelijk is de GraKa die ik origineel in dat systeem had zitten overleden (XFX R7950). Ik kon een GTX 1060 lenen van een vriend, maar mn systeem wordt met de dag langzamer. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor een nieuw 5800X systeem, en de geleende GraKa migreert. Hopelijk zal het stof wat dalen de komende maanden ;)

• Spinez0r
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20

Spinez0r

At your service.

gimli_theone schreef op maandag 28 december 2020 @ 03:01:
[...]

Over posities krijgen/zien weet ik niks, maar volgens mijn observatie komen die nummers vooral van deze community, van mensen die dat bijv. doorkrijgen van de webshop. Alleen Alternate heeft een check afaik. (Zie doc link in rode post onderaan, link staat daar in).
Megekko heeft dit ook:

https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Even helemaal naar onder scrollen.

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:17
Spinez0r schreef op maandag 28 december 2020 @ 03:59:
[...]

Megekko heeft dit ook:

Nog niet helemaal wakker zie ik :)
Zie document
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851

[ Voor 35% gewijzigd door sjakie66 op 28-12-2020 08:26 . Reden: Was al gemeld ]

• Itadori
  • Laatst online: 12-03-2025
Na jarenlang enkel op de PS4 te spelen wil ik toch terug overschakelen naar PC en ben daarom op zoek naar een RTX 3080 TUF OC of RTX 3080 strix OC (heb nog getwijfeld over de 3070 maar denk dat ik op lange termijn beter af ben met de RTX 3080).
Aangezien het zo moeilijk is om achter deze kaarten te geraken vroeg ik me af op welke site ik nu het beste één van deze kaarten koop om in de wachtrij aan te sluiten (Alternate, Azerty, Informatique,Tones,...)?

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Itadori schreef op maandag 28 december 2020 @ 08:53:
Na jarenlang enkel op de PS4 te spelen wil ik toch terug overschakelen naar PC en ben daarom op zoek naar een RTX 3080 TUF OC of RTX 3080 strix OC (heb nog getwijfeld over de 3070 maar denk dat ik op lange termijn beter af ben met de RTX 3080).
Aangezien het zo moeilijk is om achter deze kaarten te geraken vroeg ik me af op welke site ik nu het beste één van deze kaarten koop om in de wachtrij aan te sluiten (Alternate, Azerty, Informatique,Tones,...)?
Lees dit topic maar.. als je een creditcard hebt en wilt wachten, zou ik bij een aantal een bestelling plaatsen en annuleren nadat je er 1 binnen hebt.

Pas op met de asus, deze zijn zeer schaars. Neem even dit topic door en kijk ook regelmatig op Amazon, daar zijn andere merk kaarten soms ook beschikbaar.

Mijn V&A

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-04 12:54
De prijzen van een aantal 3070's van de bekende webshops zijn ook flink omhoog gegaan zie ik.

• Tomnesia
Metalbuster schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:19:
De prijzen van een aantal 3070's van de bekende webshops zijn ook flink omhoog gegaan zie ik.
Net zoals de 3060ti, deze koste nu al evenveel als de 3080 msrp... Wat een tijd

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Wellicht ben ik gewoon een stuk ongeduld, maar volgens mij gaat er hier iets niet goed met mijn bestelling, wellicht kunnen jullie wat opheldering geven.

Heb op de 23ste een Gigabyte 3070 weten te bestellen bij Alternate. Ze was per direct beschikbaar, dus heb haar gelijk besteld. Volgens de Alternate order tracker is ze verzonden. Ze zou via PostNL naar mijn huis toe verstuurd worden. Echter heb ik geen Track And Trace code ontvangen. Ook op de factuur staat een verzend-datum.

Heb op diezelfde dag ook nog andere onderdelen besteld, waaronder een big tower behuizing, m.2 geheugen, voeding en een AiO CPU koeler. Nou zijn die onderdelen wel geleverd, gistermiddag, behalve de behuizing.

Volgens het verzendbewijs van Alternate zou mijn order uit 2 pakketten bestaan. Ik neem aan dat het 2de deel van dit pakket de behuizing is.

Het probleem is dat ik de 3070 apart heb "gesniped", als "gast" gebruiker, omdat ik mijn leveringsadres nog moest wijzigen, aangezien ik recentelijk verhuisd ben.

Kortom; ik heb dus voor die GPU nog geen Track and Trace. Is het slim om even te gaan bellen?

Editje: Het 2de deel van dit pakket zou vandaag binnen moeten komen. Volgens DHL is de bezorger onderweg. Wellicht zit de GPU hier bij... ongeduld >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryzor op 28-12-2020 09:55 ]

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
Ryzor schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:45:
Wellicht ben ik gewoon een stuk ongeduld, maar volgens mij gaat er hier iets niet goed met mijn bestelling, wellicht kunnen jullie wat opheldering geven.

Heb op de 23ste een Gigabyte 3070 weten te bestellen bij Alternate. Ze was per direct beschikbaar, dus heb haar gelijk besteld. Volgens de Alternate order tracker is ze verzonden. Ze zou via PostNL naar mijn huis toe verstuurd worden. Echter heb ik geen Track And Trace code ontvangen. Ook op de factuur staat een verzend-datum.

Heb op diezelfde dag ook nog andere onderdelen besteld, waaronder een big tower behuizing, m.2 geheugen, voeding en een AiO CPU koeler. Nou zijn die onderdelen wel geleverd, gistermiddag, behalve de behuizing.

Volgens het verzendbewijs van Alternate zou mijn order uit 2 pakketten bestaan. Ik neem aan dat het 2de deel van dit pakket de behuizing is.

Het probleem is dat ik de 3070 apart heb "gesniped", als "gast" gebruiker, omdat ik mijn leveringsadres nog moest wijzigen, aangezien ik recentelijk verhuisd ben.

Kortom; ik heb dus voor die GPU nog geen Track and Trace. Is het slim om even te gaan bellen?
Yes, ik zou ze zeker even bellen! Je wilt toch weten waar je kaart is.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

• Schurkzor
  • Niet online
RTX 3080 bij Caseking:
https://www.caseking.de/e...0-mb-gddr6x-gczt-166.html

RTX 3080 Vision bij Informatique:
https://www.informatique....rtx-3080-10gb-vision.html

[ Voor 32% gewijzigd door Schurkzor op 28-12-2020 10:31 ]

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 16:15
Ik ben niet echt merkafhankelijk voor een 3080.
Heb al wel begrepen dat voor de ASUS en MSI kaarten een mega wachtrij bestaat.

Zelf neig ik naar de EVGA kaarten begreep van al 2 webwinkels dat hiervoor kortere wachtrijen bestaan en je hebt altijd de mogelijkheid voor het Step-up programma mocht de 3080ti wel een mega sprong zijn.

Zijn hier mensen die EVGA kaarten in pre-order hebben en een idee kunnen geven van de lengte van de wachtrij?

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:26
thefox231 schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:32:
Ik ben niet echt merkafhankelijk voor een 3080.
Heb al wel begrepen dat voor de ASUS en MSI kaarten een mega wachtrij bestaat.

Zelf neig ik naar de EVGA kaarten begreep van al 2 webwinkels dat hiervoor kortere wachtrijen bestaan en je hebt altijd de mogelijkheid voor het Step-up programma mocht de 3080ti wel een mega sprong zijn.

Zijn hier mensen die EVGA kaarten in pre-order hebben en een idee kunnen geven van de lengte van de wachtrij?
Gigabyte is ook goed te krijgen zoals deze nu: https://www.informatique....rtx-3080-10gb-vision.html

• Alexlis
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-01-2022
De prijs tho... :(. Ik kan hem wel bestellen maar ik wil dit niet steunen.

• Paterpor
Alexlis schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:41:
[...]

Is inderdaad niet weinig maar als je snel een kaart wil zit er niet veel anders op vrees ik.

• Buffalo_magic
  • Laatst online: 03-05 15:19
Ik heb op 23 /12 een pc samengesteld bij Alternate België en daarbij voor een MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G kaart gekozen. Ik zie nu net dat ik op plaats 5 in de wachtrij sta en hoop toch binnen een weekje of 2 de pc te mogen ontvangen. (alle andere onderdelen zijn op stock).

• westergas
  • Laatst online: 08:30

westergas

rikkie_pc

[...]

De marge is wat hoger dan normaal gesproken idd. Ik koop deze kaart in voor €688 ex BTW maar ik vermoed dat de grote shops betere condities hebben gezien hun volume.

Andere leverancier zelfs voor €663
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden qua inkoop pricewatch: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC €591

[ Voor 25% gewijzigd door westergas op 28-12-2020 11:19 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Schurkzor
  • Niet online
[...]

Je weet alleen niet voor hoeveel ze inkopen. Ze verhandelen minder dan Alternate/Megekko. Dus wellicht dat dit een hele normale prijs is voor de shop.

Verwijderd

Schurkzor schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:22:
[...]

Je weet alleen niet voor hoeveel ze inkopen. Ze verhandelen minder dan Alternate/Megekko. Dus wellicht dat dit een hele normale prijs is voor de shop.
Lijkt me sterk. Ze hebben met elke lading steeds de prijzen verhoogd. Wanneer ze een merk binnen krijgen, dan worden ze weer verhoogd.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Spinez0r schreef op maandag 28 december 2020 @ 03:59:
[...]

Megekko heeft dit ook:

Werkt alleen niet voor mijn bestelling "De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden".

• Spinez0r
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20

Spinez0r

At your service.

harrytasker schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:34:
[...]

Werkt alleen niet voor mijn bestelling "De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden".
Vreemd....postcode zonder spatie ingevoerd? Dus 1111aa of 1111AA?

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-05 23:25

Gilraen

The audacity!

MSI 3070 Trio op voorraad bij Informatique, go go go: https://www.informatique....70-8gb-gaming-x-trio.html :)

Edit: could just be me, maar ik kan de site nu niet meer bereiken.... leggen 'wij' hem (weer) plat? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Gilraen op 28-12-2020 11:44 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-02 20:08
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:25:
[...]

Lijkt me sterk. Ze hebben met elke lading steeds de prijzen verhoogd. Wanneer ze een merk binnen krijgen, dan worden ze weer verhoogd.
Dit is idd normale gang van zaken bij informatique. zijn veelal net ietsje duurder. Een reden waarom net na 3080 launch hier niet zoveel besteld werd. Logisch gezien gaan ze dan weer verder mee met andere webshops die inmiddels ook meeste prijzen voor 30 serie verhoogd hebben.
Er tegenover staat goede service en afhandeling. Iets waar je voor een tientje of 2 verschil wel voor kan kiezen. Gaat het naar de honderd of meer kan je beter bij een andere webshop bestellen.

• harrytasker
  • Niet online
Spinez0r schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:41:
[...]

Vreemd....postcode zonder spatie ingevoerd? Dus 1111aa of 1111AA?
Ja ook al geprobeerd, maar een mail gestuurd naar support.

• Cahio
Buffalo_magic schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:57:
Ik heb op 23 /12 een pc samengesteld bij Alternate België en daarbij voor een MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G kaart gekozen. Ik zie nu net dat ik op plaats 5 in de wachtrij sta en hoop toch binnen een weekje of 2 de pc te mogen ontvangen. (alle andere onderdelen zijn op stock).
Valt natuurlijk te zien hoeveel van die kaarten ze binnen krijgen per keer (geen idee over deze kaart). Maar ik denk dat 2 weken heel optimistisch is imo. Ergens gelezen dat ze (asus, gigabyte,...) maar pas vanaf 10 januari terug beginnen met shippen naar de retailers. Als je de pc door hun in elkaar laat steken hou er dan nog rekening mee dat het nog een paar dagen extra kan duren ofc.

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 21:17
Kon niet meer wachten dus maar de rtx 3080 vision besteld. En bevestigd dat hij is verzonden. 😬

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Behuizing is nou binnen, geen GPU te bekennen. Alternate Chat zegt: Gereed voor verzending. Probeer ze te bellen maar krijg helaas geen contact!

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

• ChaszOne
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:12
Dankzij de tips in dit topic gisteren eindelijk mijn nieuwe speeltje binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QB_q7JmzCJMEZEYAPWu2FYUevFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRkCh0TzKgB9Hoh9IygZdqQt.jpg?f=fotoalbum_large

Ben er erg blij mee, een verademing t.o.v. de RX580 :) pc is stiller en koeler, maar goed dat is voor in een ander topic.

Mijn conclusie is dat vooral Alternate het behoorlijk goed doet, itt. Megekko waar ik een tijdje in een kansloze wachtrij heb gestaan. Ook Informatique en Azerty vind ik wat tegenvallen, gezien de reacties hier. Allen shops waar ik in het verleden heb besteld, en zeker weer zal doen, maar niet voor dit soort moeilijk verkrijgbare hardware. Dat is blijkbaar een kwestie van op tijd toeslaan en een beetje geluk 8)

Iedereen succes met de jacht, en bedankt voor de vele tips!

I'm sorry, did i just break your concentration?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Volgens de order pagina van Dustin verwachten ze nog steeds per 1-1-2021 TUF's Non OC binnen te krijgen. Ben zeer benieuwd...

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 19:49
Vraagje aan mensen die een EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING hebben besteld bij alternate.nl.

Waar staan jullie in de wachtrij?
Is de kaart überhaupt leverbaar?

Ik dacht ik ga maar eens in de wachtrij staan, maar mijn bestelstatus is,
''Niet leverbaar
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.''

Betekent dit dat die voorlopig niet leverbaar is?
Waarom kan ik die preorderen bij alternate en niet eens mijn positie in de wachtrij zien?

• Paterpor
V9 Ghost schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:16:
Ik dacht ik ga maar eens in de wachtrij staan, maar mijn bestelstatus is,
''Niet leverbaar
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.''

Betekent dit dat die voorlopig niet leverbaar is?
Waarom kan ik die preorderen bij alternate en niet eens mijn positie in de wachtrij zien?
Sorry hoor maar je kan dit ook gewoon lezen op hun website:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

ShellGhost schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:06:
Volgens de order pagina van Dustin verwachten ze nog steeds per 1-1-2021 TUF's Non OC binnen te krijgen. Ben zeer benieuwd...
De eerste dag van het nieuwe jaar, is gewoon een placeholder datum.
Altijd beter dan bij alternate want daar geven ze geen verwachte datum, aantal geleverde units of status updates. Ik sta al 3 weken op de zelfde plek met een 3080 tuf oc, heb de andere asus al gecanned want de non oc strix komt van z'n leven niet.

[ Voor 28% gewijzigd door D0gtag op 28-12-2020 13:24 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 19:49
Sorry hoor ik kreeg deze link in de mail en had het daar gecheckt, https://www.alternate.nl/bestelling/#!/start
die statuspagina gaf geen nuttige info.

Maar bedankt voor de link en de info.

Hier is iedereen blijkbaar gestrest en geïrriteerd doordat zo weinig leverbaar is, ik blijf wel weg.

Fijne dag nog.

• Cahio
Ik vrees ervoor. Heb ook een TUF non OC besteld, denk dat het maar pas voor februari/maart zal zijn!
Geen idee of deze site juist is:

https://www.centralpoint.nl/zoeken/rtx+3080+asus+tuf/

Maar hier schuift de datum ongeveer per aantal dagen op, nu is het al 3 februari, paar dagen geleden was het nog 31 januari.

• thefox231
https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html

MSI 3070 Suprim op voorraad. (inclusief verzenden €711 stevige prijs maar de trio was wederom binnen 30 min weer uitverkocht)

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Cahio schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:41:
[...]

Ik vrees ervoor. Heb ook een TUF non OC besteld, denk dat het maar pas voor februari/maart zal zijn!
Geen idee of deze site juist is:

https://www.centralpoint.nl/zoeken/rtx+3080+asus+tuf/

Maar hier schuift de datum ongeveer per aantal dagen op, nu is het al 3 februari, paar dagen geleden was het nog 31 januari.
Leuk bericht ook op t.net met informatie over aankomende nvidia architectuur en ik kan niet eens de huidige bestellen. Ik durf er grof geld op de zetten dat nvidia volgend jaar met de 4xxx series komt (die shrink & optimalisaties) aangezien amd agresief ontwikkeld met aan jaar plan werken en volgend jaar (2021 dus) al met de rdna 3 komt met nogmaals een 50% verbetering (iets wat haalbaar is gebleken want de rdna 2 bleek 56% betere performance te hebben over rdna).

Daarom wil ik niet voor de 3090 gaan of 1000 betalen voor een kaart ie volgend jaar weer 1/3 daar van is., maar dat zal wel even niet anders zijn komende tijd. Mooie tijd voor de ontwikkeling van de hardware maar oom dure tijden voor de liefhebbers. Want nvidia kan nu niet even leuk 2 jaar wachten voor de volgende gen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Vorige week maandag op megekko deze kleine krachtpatser gescoord, de EVGA GeForce RTX 3060 Ti XC! Ik ben niet zo van de rgb dus deze past mooi in de hele kleurstelling van het systeem en bij mijn karakter.

Blijkbaar stond bij het bestellen een verkeerde gewenste leverdatum pre-geselecteerd dus daarom gister pas bezorgd.. Let daar dus op als je een direct leverbare kaart koopt...

Sta nu nog in de wachtrij voor een rtx3080 msi Ventus, maar ik zit er over te denken om deze te annuleren. De pc waar die in zou gaan is eigenlijk meer een workstation dan een game computer.. (rendering, bewerking) en de specs van de rtx3080ti lijken daar eigenlijk geschikter voor. Maarja, tegen welke meerprijs is dan de vraag.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62coka2l_zedigVEEsca0uE858M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PfJnECtqt7pikyXPWbzcJATS.jpg?f=fotoalbum_large

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 20:10

Pieterll

Pataar op Discord

Ik zou niet al te veel waarde hechten aan die leverdata van Dustinhome.

• harrytasker
  • Niet online
Beaulion schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:53:
Vorige week maandag op megekko deze kleine krachtpatser gescoord, de EVGA GeForce RTX 3060 Ti XC! Ik ben niet zo van de rgb dus deze past mooi in de hele kleurstelling van het systeem en bij mijn karakter.

Blijkbaar stond bij het bestellen een verkeerde gewenste leverdatum pre-geselecteerd dus daarom gister pas bezorgd.. Let daar dus op als je een direct leverbare kaart koopt...

Sta nu nog in de wachtrij voor een rtx3080 msi Ventus, maar ik zit er over te denken om deze te annuleren. De pc waar die in zou gaan is eigenlijk meer een workstation dan een game computer.. (rendering, bewerking) en de specs van de rtx3080ti lijken daar eigenlijk geschikter voor. Maarja, tegen welke meerprijs is dan de vraag.....

[Afbeelding]
Toevallig heb ik die ook besteld, toen deze op voorraad stond, maar die van mij is niet terug te vinden in het track systeem. Mag ik weten hoe laat je exact besteld hebt? Ben benieuwd of ik veel te laat was.

• vinny98
Heeft iemand een idee of de EVGA 3080 kaarten "vaak" worden aangevuld? Klant bij Alternate BE hier.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
harrytasker schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:17:
[...]

Toevallig heb ik die ook besteld, toen deze op voorraad stond, maar die van mij is niet terug te vinden in het track systeem. Mag ik weten hoe laat je exact besteld hebt? Ben benieuwd of ik veel te laat was.
13:13. Bij mij werkte de wachtrij tool/track systeem ook niet.

Maar kijk even wat er als leverdatum staat in jouw bestelling. Als dat 2 januari is dan is bij jou dezelfde fout erin geslopen. Ik heb de klantenservice een e-mail gestuurd om de leverdatum naar zsm te verplaatsen ( hou wel rekening met een response tijd van1-2 dagen van de klanten service nu ..)

• Pray3r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 11:43
hebben jullie misschien informatie over levertijden van de 3070 Founders Edition van Nvidia zelf?
ik ben zelf daar geïnteresseerd in (met name door de grootte/lengte van de kaart).

Ik kan niets vinden over de levertijd van de FE kaarten :/
Thanks!!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:31
thefox231 schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:46:
https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html

MSI 3070 Suprim op voorraad. (inclusief verzenden €711 stevige prijs maar de trio was wederom binnen 30 min weer uitverkocht)
En nog €30 aan extra btw toch?
Pray3r schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:32:
hebben jullie misschien informatie over levertijden van de 3070 Founders Edition van Nvidia zelf?
ik ben zelf daar geïnteresseerd in (met name door de grootte/lengte van de kaart).

Ik kan niets vinden over de levertijd van de FE kaarten :/
Thanks!!
Kunnen we in Nederland niet bestellen. Dus tenzij je een Duits of Belgisch adres hebt.... Helaas.

• Pray3r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 11:43
TheBrut3 schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:35:

Kunnen we in Nederland niet bestellen. Dus tenzij je een Duits of Belgisch adres hebt.... Helaas.
OK wow, komt hier verandering in? Of moeten we wachten totdat het ooit eens uit DE/BE te bestellen valt?
Dank voor je antwoordje!

• SanderH_
  • Laatst online: 03-05 21:40
[b]TheBrut3 schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:35:
[...]

En waar valt deze te bestellen als je wél een Belgisch adres hebt?

Op de site van Nvidia zelf weinig succes:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/9e221783ff0caad2398e68871978e9e8.png

[ Voor 9% gewijzigd door SanderH_ op 28-12-2020 14:40 ]

• Hingj0n
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:47
Via LDLC heb ik een op voorraad INNO3D GeForce RTX 3080 ICHILL FROSTBITE weten te bestellen. Wordt spoedig verzonden ;)

• Yomaxx
  • Laatst online: 16-03 15:52
SanderH_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:40:
[...]

[Afbeelding]
Als je een belgisch adres hebt kun je die op ldlc.com kopen. Via deze link normaal (geeft wel 404 als deze out of stock is)

• TheBrut3
  • Laatst online: 13:31
Pray3r schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:38:
OK wow, komt hier verandering in?
Misschien wel, misschien niet. Nederland moet voorzien worden door Notebooksbilliger, maar daar kan je geen betaalmethode kiezen wanneer je een Nederlands adres kiest. Dus als ze dat fixen/open zetten kunnen we daar bestellen, wanneer er voorraad is natuurlijk.

Via de site van Nvidia kan het, wanneer er voorraad is. Duitsland krijgt via Notebooksbilliger en Frankrijk (welke ook naar België verzenden) via LDLC dacht ik, not sure. Daar verwijst de site van Nvidia naar door. Maar wanneer de drop komt moet je echt binnen een minuut bestellen, anders heb je al geen kans.

• thefox231
TheBrut3 schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:35:
[...]

En nog €30 aan extra btw toch?

[...]

TheBrut3 ik heb €711 afgerekend via Paypal. En heb ook een orderbevestiging ontvangen.
Het klopt inderdaad dat je veelal geconfronteerd wordt met 5% extra BTW.
In het verleden ook bij Cyperport wel eens besteld en nooit problemen gehad met de BTW.

• gilla013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-04 14:37
[...]

[Afbeelding]
https://www.nvidia.com/fr...50%20SUPER~0,GTX%201650~0

Deze kan je in de gaten houden. Hier komt hij op voorraad zodra LDLC hem in voorraad heeft. Je wordt dan doorgestuurd. De direct link kan ook, maar ik gebruik dit.

• Tomnesia
gilla013 schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:56:
[...]

https://www.nvidia.com/fr...50%20SUPER~0,GTX%201650~0

Deze kan je in de gaten houden. Hier komt hij op voorraad zodra LDLC hem in voorraad heeft. Je wordt dan doorgestuurd. De direct link kan ook, maar ik gebruik dit.
Makkelijk deze rechtstreekse links, straks even toevoegen aan distil wanneer ik thuis ben. Thanks!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05 12:11
Hingj0n schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:44:
Via LDLC heb ik een op voorraad INNO3D GeForce RTX 3080 ICHILL FROSTBITE weten te bestellen. Wordt spoedig verzonden ;)
Die verzenden gewoon naar Nederland?

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Net deze gekocht: https://www.amazon.es/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Nog een Msi Ventus 3080 OC bij Centralpoint in bestelling staan, kijken welke eerder binnen is.

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

pretpik schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:03:

Nog een Msi Ventus 3080 OC bij Centralpoint in bestelling staan, kijken welke eerder binnen is.
Een RTX 3090 voor €900 euro?
Lijkt mij heel erg stug

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• pretpik
  • Nu online
Julian-AMD schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:04:
[...]

Een RTX 3090 voor €900 euro?
Lijkt mij heel erg stug
We gaan het zien >:) .

• gilla013
Prijsfout moet 1900 zijn denk ik

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 20:50
Wederverkoper met twee beoordelingen.. ik waag het er niet aan :p

• nexfox
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-01 22:33

Verkoper is Exit-its, 2 reviews die gisteren geplaatst zijn door dezelfde persoon. Via Amazon krijg je wel makkelijk je geld terug toch? Ziet er niet heel legit uit...

edit: het Adres van het bedrijf is: Lindenstraße 18, 71134 Aidlingen, Germany (https://mapio.net/expose/4297925/)
Als ik op google maps even kijk kom ik op momo's massage uit.

[ Voor 14% gewijzigd door nexfox op 28-12-2020 15:16 ]

• gilla013
nexfox schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:10:
[...]

Verkoper is Exit-its, 2 reviews die gisteren geplaatst zijn door dezelfde persoon. Via Amazon krijg je wel makkelijk je geld terug toch? Ziet er niet heel legit uit...
CC bestelling en amazon geeft je idd snel je geld terug.

• Alexlis

Is dit legit?

• gilla013
Nee ik had met CC besteld maar toch geannuleerd.

https://www.amazon.es/s?m...ketplaceID=A1RKKUPIHCS9HS

Als je kijkt naar andere producten die hij verkoopt icm de 2 reviews van dezelfde persoon kan dit niet echt zijn.

• pretpik
  • Nu online
gilla013 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:19:
[...]

Nee ik had met CC besteld maar toch geannuleerd.

https://www.amazon.es/s?m...ketplaceID=A1RKKUPIHCS9HS

Als je kijkt naar andere producten die hij verkoopt icm de 2 reviews van dezelfde persoon kan dit niet echt zijn.
Hier ook maar geannuleerd op jullie advies. Misschien iets te snel en ongeduldig geweest.

• Hingj0n
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:47
nielsjuuh23 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:01:
[...]

Die verzenden gewoon naar Nederland?
Blijkbaar :)

• westergas
  • Laatst online: 08:30

westergas

rikkie_pc

pretpik schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:34:
[...]

Hier ook maar geannuleerd op jullie advies. Misschien iets te snel en ongeduldig geweest.
Heel verstandig. Hij heeft meerdere 3090's "op voorraad" voor rond de €900.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Verwijderd

3080 vision OC onderweg van Informatique voor een 'schramele' 969,-. Achja, als ik de MSI gaming trio of ventus eens binnen krijg dan gaat die wel weer voor verkoopprijs weg op V&A/MP. M'n 3060 ti is ook binnen 5 minuten gereserveerd voor aankoopbedrag.

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05 11:05
Iemand toevallig nog contact met Alternate gehad over verwachte levering MSI 3080 Suprim X?

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
Inmiddels 8 weken op plek 3 voor de STRIX 3080 OC bij Alternate NL.

Muurvast.

Besteld op 17 september 14:53.

Begonnen op plek 25.

3,5 maand verder.

:+

[ Voor 38% gewijzigd door svdham op 28-12-2020 16:11 ]

• gilla013
Zal wel net als https://www.notebooksbilliger.de/ zijn dat alleen FE's uitgesloten zijn van verzending buiten de toegewezen landen(dus geen NL)

• sharkforce
  • Laatst online: 25-03 23:08
Ik vroeg me af hoe zit het met de TI varianten op de 3080?
Bedoel er stond dat je voor zo'n 750+ euro een 3080 kon kopen.
Maar dat zijn niet de echte bedragen waarvoor ze verkocht worden gezien je gedurig toch echt wel tegen de 900+ aanloopt.
Nu vroeg ik me dus af hoe zit dat met de 3080TI variant.
Is daar ook al een prijs schatting van bekend?
En eventuele prestatie winst in verhouding met een normale 3080.
Iemand enig idee? :P

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

• Thewaitislong
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-01-2021
svdham schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:08:

Muurvast.

Begonnen op plek 25.

3,5 maand verder.

WERE RAMPING UP OUR PRODUCTION PROCESS DURING NOVEMBER AND THE FOLLOWING MONTHS ~ Asus 2k20

• q3a_manchurian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 20:37

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

Rond 15:17 een EVGA GeForce RTX 3060 Ti XC GAMING besteld bij Alternate.nl, was 5de in wachtrij.
Status heeft een tijdje op In Behandeling gestaan en is zojuist veranderd naar Uitgeleverd.
Heb verder nog geen mail ontvangen, maar goed klinkt veelbelovend in ieder geval.

• AI-AI-Captain
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-05 17:12
Ik zie net dat de EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING beschikbaar is bij Alternate NL.

https://www.alternate.nl/...art/html/product/1687861?

[ Voor 0% gewijzigd door AI-AI-Captain op 28-12-2020 17:05 . Reden: spelfoutje ]

• vinny98
Bllijkbaar als ik dit forum eens doorlees zie ik dat de EVGA kaarten goed worden aangevuld. Mooi zo.

• Jinxzy
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-01 16:58
https://www.cdromland.nl/...-VISION-OC-10G-Videokaart

3080 in stock voor de snelle klikkers, 899.

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 22:32
Vanmiddag heb ik even gebeld met Sicomputers. Uiteraard kan men ook niet inschatten hoe de leveringen gaan verlopen, dus daar niks nieuws.

Men gaf wel aan dat de TUF (ik dacht OC versie) een wachtrij van 23 had en de EVGA Black een wachtrij van 1 (!). De EVGA Ultra Gaming had zelfs helemaal geen wachtrij. Daarop besloten om daar dan maar een EVGA Black te bestellen in de hoop dat er >1 binnenkomen de komende weken.

Je krijgt toch meer het gevoel dat je een lot hebt gekocht dan een GPU van ruim 800eu 8)7

• Hyphene
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-03-2025

• MightyMike87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
WieDie schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:07:
Vanmiddag heb ik even gebeld met Sicomputers. Uiteraard kan men ook niet inschatten hoe de leveringen gaan verlopen, dus daar niks nieuws.

Men gaf wel aan dat de TUF (ik dacht OC versie) een wachtrij van 23 had en de EVGA Black een wachtrij van 1 (!). De EVGA Ultra Gaming had zelfs helemaal geen wachtrij. Daarop besloten om daar dan maar een EVGA Black te bestellen in de hoop dat er >1 binnenkomen de komende weken.

Je krijgt toch meer het gevoel dat je een lot hebt gekocht dan een GPU van ruim 800eu 8)7
Maar dat is het ook met recht, koop jij een kaart welke veel mensen kopen dan heb je minder geluk.
Daartegenover staat dan natuurlijk weer in hoeverre deze vendor (Msi, Asus etc) in staat zijn uit te leveren.

Is er iemand die ervaring heeft met de levertijd op onderstaande !??
https://tweakers.net/pricewatch/1636594/msi-geforce-rtx-3070-suprim-x-8g.html

Ben ik erg benieuwd naar! :P :*)

Overigens volgens mij word de 3060Ti naar verhouding best rap geleverd momenteel.
Mogelijk is de RTX 3060 Ti beter verkrijgbaar, omdat Nvidia voor deze videokaart GA104-gpu's kan gebruiken met kleine defecten, die daardoor niet geschikt zijn voor de duurdere RTX 3070.

Als je dus asap een kaart wilt hebben dan is een 3060Ti best een goede optie. :9

[ Voor 14% gewijzigd door MightyMike87 op 28-12-2020 17:19 ]

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 21:52

Thanks voor het doorgeven! _/-\o_

Heb zelf een TUF OC bij alternate.nl staan maar dat staat echt muurvast. Had als alternatief een EVGA bedacht dus heb nu ook de black besteld. Hopelijk komt die snel binnen :9~

• Alexlis

Bedoel je deze?

https://www.sicomputers.n...sqr=%20rtx%203080%20evga&

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 19:46
svdham schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:08:

Muurvast.

Begonnen op plek 25.

3,5 maand verder.

Zal ook wel de reden zijn dat ze bij alternate geen orders meer aan nemen voor die kaart evenals de tuf non OC...

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-02 20:08
FreeMen schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:40:
[...]

Zal ook wel de reden zijn dat ze bij alternate geen orders meer aan nemen voor die kaart evenals de tuf non OC...
Je kan de tuf 3080 oc nog steeds bestellen bij Alternate.nl. De non oc is op dit moment niet te bestellen.
Of bedoel je dat je na de pre order pagina niet verder kan met bestelling?
Pagina: 1 ... 400 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord