[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 363 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• QuoteTheRaven
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-06-2025
PC3-17000 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:25:
[...]

Ik weet het, maar hij koelt momenteel zoals hij zou moeten doen en ik heb helaas geen andere mogelijkheid om hem te monteren. Ondertussen zit hij al meer dan een jaar zo zonder problemen.
Hier de video die uitlegt was de nadelen zijn van een verkeerde montage:
YouTube: Stop Doing It Wrong: How to Kill Your CPU Cooler (AIO Mounting Orien...

• el_Peanut
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-04 11:15
0romis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:10:
Alternate NL over de 3080 Suprime X:

Bedankt voor je e-mail.
Wij verwachten deze kaarten begin 2021 uit te gaan leveren. Echter is het vooralsnog onbekend wanneer dit precies zal zijn en hoeveel wij precies per keer zullen gaan ontvangen. Op het moment dat er voorraad is, worden alle bestelling op volgorde uitgeleverd. Op het moment dat je order is verwerkt en verzonden ontvang je hiervan een Track en Trace code per e-mail.
Als dit zo is dan ben ik helemaal klaar met Alternate.

Ik had Alternate altijd echt hoog zitten. Maar dit klopt niet. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n grote benelux speler, z’n zaken zo slecht op orde heeft. Ik geloof gewoon niet dat ze zo erg achter worden gesteld tov Megekko. Daarnaast weet Megekko haarfijn te vertellen wat ze per dag binnen krijgen en dat siert ze.

Het is dat ik hem voor MSRP heb gekocht maar eigenlijk gun ik ze het geld niet. Ik zou bijna oproepen om Alternate te boycotten en te kopen via Megekko/Informatique/Azerty etc.

Ik koop in ieder geval m’n andere hardware niet meer via hun.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:24
lightmantle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:15:
Update vanuit Amazon over mijn 3080 TUF Non-OC versie. Zou eerst mid oktober geleverd worden, toen 20 nov. Toen half dec. Nu 12 januari de 'definitieve' datum waarop ze gaan uitleveren. Om eerlijk te zijn heb ik er zelf een hard hoofd in. Maar goed er wordt dus in ieder geval iets meer gecommuniceerd. Week geleden was het nog: we weten niks en kunnen niets zeggen.
De non-OC kun je wel vergeten denk ik. Wel een *** actie van Asus, maar ik denk dat ze gewoon alles as OC de deur uitdoen.

• 0romis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-01 13:32
el_Peanut schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:35:
[...]

Ik had Alternate altijd echt hoog zitten. Maar dit klopt niet. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n grote benelux speler, z’n zaken zo slecht op orde heeft. Ik geloof gewoon niet dat ze zo erg achter worden gesteld tov Megekko. Daarnaast weet Megekko haarfijn te vertellen wat ze per dag binnen krijgen en dat siert ze.

Het is dat ik hem voor MSRP heb gekocht maar eigenlijk gun ik ze het geld niet. Ik zou bijna oproepen om Alternate te boycotten en te kopen via Megekko/Informatique/Azerty etc.

Ik vind het vooral vreemd dat ze de kaarten op voorraad hadden. Die zijn teruggestuurd naar MSI door een callback. Dat zal bij Megekko ook het geval zijn geweest en die leveren inmiddels al. Wat is er met die kaarten gebeurd. Stel dat ze afgekeurd zijn moet MSI alternate toch gewoon voorzien van een nieuwe batch

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 20:10

Pieterll

Pataar op Discord

Jordywil schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:12:
[...]

En de reden dat je nu op 12 staat is misschien wel mede door alle annuleringen 8)7
Toevallig net met ze gebeld. Vorige week hebben ze nog een levering gehad

Andere kaart, nvm.

[ Voor 4% gewijzigd door Pieterll op 09-12-2020 13:42 ]

• Topcraft
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb prijzen aan het doc toegevoegd voor Megekko (andere shops gebruik ik niet).
https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-04 12:11
Megekko heeft geupdate om 12:30 ik weet alleen niet wat er anders is.

• zaronics
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-01 01:22
mazthu schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:48:
Megekko heeft geupdate om 12:30 ik weet alleen niet wat er anders is.
Er zijn ryzen CPU's binnengekomen

• mazthu
zaronics schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:49:
[...]

Er zijn ryzen CPU's binnengekomen
Dat is correct! Bedankt

• mazthu
Topcraft schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:46:
Heb prijzen aan het doc toegevoegd voor Megekko (andere shops gebruik ik niet).
https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing
Wellicht handig om de RTX 3070 Suprim x van MSI toe te voegen in het bestand, wachtrij bij megekko is 20 op dit moment.

• Staartvin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:32
Wel fijn om te zien dat er veel mensen aan het wachten zijn; maken we het samen gezellig. Ik heb mijn Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G op 30 oktober besteld en sta nu op plek 143.

Ik ben sinds 18 november de wachtrij in de gaten aan het houden, zie hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NLFb8fqIOgWDriK0wgLpdIhd1E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qzC8xII3TA5MahrQMxkLrW3n.png?f=user_large

Ook wel leuk om te weten: als ik een lineare regressie doe over deze data (wat natuurlijk volstrekt onzin is, maar toch leuk), is mijn verwachte levertijd 9 maart 2020. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Staartvin op 09-12-2020 14:10 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 10:06

p0st

Dutch Reefer

Nu ga ik jullie dan toch echt verlaten. Na een lange zoektocht van 3070 naar 3080 naar 3070 naar 3060Ti nu uiteindelijk aanbeland bij de "eindkaart", voor 2020 dan haha! De Suprim 3070 hangt net in de PC en daar ga ik eens even lekker mee aan de slag. Precies op tijd voor Cyberpunk morgen :D

Qua toekomstplannen wacht ik de 3080 Ti even af, vooralsnog is de 3070 perfect i.c.m. een 1440p scherm de de beperkingen van mijn i7 7700k. Volgende upgrade wordt dus eerst een nieuw Mobo+CPU (jazeker, AMD)

Hier nog even de plaatjes voor een sfeerimpress, echt een "behemoth"!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SL5Md4fh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9KOXznQh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DmYW1Jjh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rHAN4ofh.jpg

Succes aan iedereen die nog wacht, zoekt of gewoon lekker het topic volgt :D

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 09-12-2020 14:08 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• mazthu
p0st schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:06:
Nu ga ik jullie dan toch echt verlaten. Na een lange zoektocht van 3070 naar 3080 naar 3070 naar 3060Ti nu uiteindelijk aanbeland bij de "eindkaart", voor 2020 dan haha! De Suprim 3070 hangt net in de PC en daar ga ik eens even lekker mee aan de slag. Precies op tijd voor Cyberpunk morgen :D

Qua toekomstplannen wacht ik de 3080 Ti even af, vooralsnog is de 3070 perfect i.c.m. een 1440p scherm de de beperkingen van mijn i7 7700k. Volgende upgrade wordt dus eerst een nieuw Mobo+CPU (jazeker, AMD)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Succes aan iedereen die nog wacht, zoekt of gewoon lekker het topic volgt :D
Prachtige kaart, hoop dat ik die van mij snel krijg.

• DutchTowel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-04 13:07
p0st schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:06:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er wel echt heel gaaf uit! Enjoy!

Als je nu een alvast een 5000 series cpu besteld heb je die misschien op tijd binnen voor je nieuwe cpu + mobo plannen over een halfjaar :P

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-04 21:48
svdham schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:14:
[...]

Het is toch langzamerhand wel duidelijk waar Alternate NL mee bezig is.

Klantenservice onbereikbaar, vage antwoorden, tegenstrijdige berichtgeving.

Asus STRIX, MSI TRIO, SUPREME X

Allemaal hetzelfde liedje.

Kaarten worden gewoon verdeeld onder de filialen waar ze er €150,- / €200,- meer voor krijgen.

Leveringen bij Megekko, Azerty etc. zijn weliswaar mondjesmaat maar er gebeurt tenminste wat.
Bij Alternate NL al anderhalve maand letterlijk NIKS uitgeleverd.

Alternate NL zegt dus de SUPRIM X pas in 2021 binnen te krijgen terwijl Alternate BE ze wekelijks verwacht?

Heb het gevoel dat Alternate NL liever heeft dat ik mijn STRIX 3080 per-order voor €860,- annuleer omdat ze spijt hebben dat ze 'm voor die prijs online hebben gezet.

Never dat ik ooit nog iets bestel bij die toko, maar die kaart gaan ze mooi leveren voor die prijs.

Al is het maar om ze dwars te zitten.

Ik wacht wel hoor, doe ik tenslotte al 3 maanden...

:+
Dat gevoel heb ik trouwens ook....
De prijs van alternate EDIT strix 3080 oc
NL 859,00
BE 999,00
En als klap op de vuurpijl alternate Duitsland 1.129,00

Denk dat je/we het Corona vaccinatie sneller hebt dan die kaart (gvd) hahah

Verwijderd

[...]

Kaarten worden gewoon verdeeld onder de filialen waar ze er €150,- / €200,- meer voor krijgen.

Leveringen bij Megekko, Azerty etc. zijn weliswaar mondjesmaat maar er gebeurt tenminste wat.

Alternate NL zegt dus de SUPRIM X pas in 2021 binnen te krijgen terwijl Alternate BE ze wekelijks verwacht?

Heb het gevoel dat Alternate NL liever heeft dat ik mijn STRIX 3080 per-order voor €860,- annuleer omdat ze spijt hebben dat ze 'm voor die prijs online hebben gezet.

Never dat ik ooit nog iets bestel bij die toko, maar die kaart gaan ze mooi leveren voor die prijs.

Ik geef ook niet toe aan die praktijken om de prijs te verhogen voor een ander naampje. Wij blijven wel wachten. Het doet mij ook goed om te zien dat de meeste bestellingen (en met een groot verschil) toch bij de goedkopere producten blijven.

Mensen geven bedrijven alleen maar gelijk door 100 a 500 euro extra uit te geven om die kaarten eerder te ontvangen. Snijden in eigen vingers.

• 0romis
[...]

misschien helpen een paar negatieve reviews als ze bij alternate.be beginnen met leveren van de Suprime

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
3070 SUPRIM vrij leverbaar op Alternate.be
Ik ga toch steeds meer geloven in de theorie dat ze expres minder naar NL leveren

• NoThankYou
  • Laatst online: 18-02 09:08
el_Peanut schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:35:
[...]

Denk je nou echt dat Alternate expres minder kaarten ontvangt dan zou kunnen? Dat ze super incompetent zijn of gewoon voor de lol hun klanten willen laten wachten?

Leuk dat een andere winkel het volgens jou beter doet. Als je daar extra wilt betalen voor een betere koopervaring doe je dat lekker. Maar 'bijna' een boycot suggereren omdat een winkel niet perfect is tijdens een chaotische launch is toch echt emotionele/ongeduldige onzin. Het gaat gewoon om een doodgewone winkel die zich doodgewoon gedraagt. Zolang je krijgt waar je voor betaalt is er niets aan de hand.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
jimplug schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:43:
Zou mijn cpu een bottleneck zijn met één van de 3080 of 3090 kaarten? Is een 8700K oc naar 5 ghz
Daar is dit topic voor: [Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & Discussie

Ik heb vanochtend bij Dustin een Asus RTX 3080 TUF Gaming besteld.
Ga er vanuit dat ik een maandje kan wachten. :P

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-04 10:37
NoThankYou schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:49:
[...]

Denk je nou echt dat Alternate expres minder kaarten ontvangt dan zou kunnen? Dat ze super incompetent zijn of gewoon voor de lol hun klanten willen laten wachten?

Leuk dat een andere winkel het volgens jou beter doet. Als je daar extra wilt betalen voor een betere koopervaring doe je dat lekker. Maar 'bijna' een boycot suggereren omdat een winkel niet perfect is tijdens een chaotische launch is toch echt emotionele/ongeduldige onzin. Het gaat gewoon om een doodgewone winkel die zich doodgewoon gedraagt. Zolang je krijgt waar je voor betaalt is er niets aan de hand.
Ik begrijp de frustratie wel.
Alternate heeft dezelfde leverancier als Megekko, dus je zou denken dat ze ongeveer evenveel leveren. Echter levert Megekko bijna wekelijks en ligt het bij Alternate.nl al 3 weken stil. Dat roept wel vragen op natuurlijk.

• 0romis
[...]

de theorie is niet dat ze expres minder kaarten ontvangen. Maar dat de kaarten die ze ontvangen gaan naar belgie en duitsland omdat ze daar duurder verkocht worden.

• Blazerock
  • Laatst online: 11-06-2025
Alternate heeft mij telefonisch geïnformeerd dat ze pas de Suprim X gaan verwachten in 2021
Toen ik aan hun doorgaf dat andere partijen de kaarten al hebben, kon ie er geen antwoord op geven.
Dan dat ze geïnformeerd zijn dat kaarten in hele kleine hoeveelheden gestuurd worden naar de verschillende partijen. Alternate staat er niet tussen.

Ik had ook gevraagd over de 30 kaarten die ze hadden en hebben teruggestuurd.
Waar zijn die gebleven?

Daar wilde ze geen antwoord op geven.

• Breadrun
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-05 15:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6OhzqiI6MusW9zCmw6K3MWXikA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hO6krjefHO6t0J77OVf6uZzG.png?f=user_large

Megekko moet er toch nog wel een stuk of 20 uitleveren willen ze waarmaken wat er op de site stond vorige week....

• 0romis
Blazerock schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:56:
Alternate heeft mij telefonisch geïnformeerd dat ze pas de Suprim X gaan verwachten in 2021
Toen ik aan hun doorgaf dat andere partijen de kaarten al hebben, kon ie er geen antwoord op geven.
Dan dat ze geïnformeerd zijn dat kaarten in hele kleine hoeveelheden gestuurd worden naar de verschillende partijen. Alternate staat er niet tussen.

Waar zijn die gebleven?

in duitsland dus :+

Verwijderd

Blazerock schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:56:

Waar zijn die gebleven?

Het lijkt erop dat Alternate gewoon die kaarten online heeft gezet voor een lagere prijs als de rest, om wat cashflow te maken. Als er 30 man bestellen dan zijn er altijd een aantal die hem toch laten staan. Misschien voortaan met zijn allen deze club boycotten. Zal een druppel op een gloeiende plaat zijn waarschijnlijk, maar je moet ergens beginnen.

• Blazerock
Ik denk het ook.
Hogere prijs

• Sulya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-01 23:19
Coen543 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:27:
[...]

Ik sta ook al dik twee weken op 29 voor een MSI 3080 gaming trio X. Geen beweging terwijl bij andere webwinkels de kaarten blijven binnenkomen. Vorige week een levering bij Megekko en weer niets bij Alternate. Megekko verwacht deze week weer een levering, ik ben zeer benieuwd of Alternate nu ook iets geleverd krijgt. Ik hoop minimaal 29, haha :)

Als de communicatie nou eens beter zou zijn bij Alternate...
Alternate BE ? Ik sta op plek 28, dag buurman.
2 weken geleden werden er 30 geleverd, daar hoop ik nu ook op _/-\o_

• exonic
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04 12:54
Op Alternate staat een prijzige kaart, maar er staat dat die in 2020 geleverd wordt, zouden jullie Alternate geloven dat dit gebeurd?

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1674164?

• iOzcan
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 09:07
ShellGhost schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:50:
[...]

Daar is dit topic voor: [Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & Discussie

Ik heb vanochtend bij Dustin een Asus RTX 3080 TUF Gaming besteld.
Ga er vanuit dat ik een maandje kan wachten. :P
Toevallig wilde ik dat ook doen, ze geven bij een aantal kaarten aan dat ze op een specifieke datum deze verwachten. Widle dat even dubbel checken, hierbij de reactie;

Bedankt voor uw e-mail.

Op dit moment kunnen wij helaas nog niets beloven of garanderen over de levering van zowel deze ASUS RTX3070 kaart, als de andere kaarten in ons assortiment.

Zoals u ongetwijfeld al heeft gemerkt, zijn deze producten erg lastig te leveren en kunnen onze leveranciers nog niks zeggen over een levering, dit simpelweg omdat de fabrikanten nog niets concreets durven te beloven. Wij weten absoluut dat ze in de loop van de aankomende tijd worden geleverd maar dit wordt een momentopname; dit kan volgende week of volgende maand zijn, helaas zelfs na het einde van dit jaar. Wij durven nog niks te garanderen.

Onze excuses voor het ongemak.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
Waele schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:52:
[...]

Alternate heeft dezelfde leverancier als Megekko, dus je zou denken dat ze ongeveer evenveel leveren. Echter levert Megekko bijna wekelijks en ligt het bij Alternate.nl al 3 weken stil. Dat roept wel vragen op natuurlijk.
Volgens mij is het iets makkelijker.
Ze kijken vanuit de fabrikanten naar de leveranciers wie de meeste high end hardware in de markt zetten.
En daar vanuit sturen ze de voorraden af.

Megekko met CDRomland zullen wat dat betreft de grootste afnemer zijn geweest en nog zijn van hardware in NL, en daardoor dus ook meer stock krijgen dan de anderen.

Daarnaast heeft Alternate ook nog zijn eigen machines waar ze ook 3080 kaarten in bouwen.

Gevoelsmatig loopt het Megekko > Azerty > Alternate > Informatique

Dit dus idd vanuit de Megekko site "De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden. Omdat Megekko de grootste Nvidia partner van Nederland en België is op dit moment verwachten wij ook dat de in verdeling hiermee rekening gehouden wordt"

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 09-12-2020 15:06 ]

PC Specs

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-04 21:17
exonic schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:00:
Op Alternate staat een prijzige kaart, maar er staat dat die in 2020 geleverd wordt, zouden jullie Alternate geloven dat dit gebeurd?

Dat stond in september er ook toen ik mijn Strix OC bestelde :+

• ZelianGuy
  • Laatst online: 07-01 14:07
Griffx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:04:
[...]

Volgens mij is het iets makkelijker.
Ze kijken vanuit de fabrikanten naar de leveranciers wie de meeste high end hardware in de markt zetten.
En daar vanuit sturen ze de voorraden af.

Megekko met CDRomland zullen wat dat betreft de grootste afnemer zijn geweest en nog zijn van hardware in NL, en daardoor dus ook meer stock krijgen dan de anderen.

Daarnaast heeft Alternate ook nog zijn eigen machines waar ze ook 3080 kaarten in bouwen.

Gevoelsmatig loopt het Megekko > Azerty > Alternate > Informatique

Dit dus idd vanuit de Megekko site "De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden. Omdat Megekko de grootste Nvidia partner van Nederland en België is op dit moment verwachten wij ook dat de in verdeling hiermee rekening gehouden wordt"
Dat lijkt héél erg op de volgende tekst bij Megekko:
Megekko heeft directe contacten met Asus, EVGA, Gigabyte, Inno3D en MSI en deze merken geven aan er alles aan te doen om de nieuwe kaarten naar Megekko te krijgen. De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden.
Maar de aluhoedjes zijn leuker hoor!

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
ZelianGuy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:08:
[...]

[...]

Jij je SUPRIM X al binnen dan?

Spreek je over een maand wel :9

• NoThankYou
Waele schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:52:
[...]

Ik kan hier nog van 4 december een bericht terugvinden van iemand die zijn kaart van Alternate heeft ontvangen en de dagen daarvoor zijn er meer dergelijke posts. Drie weken lijkt mij overdreven.

Toen Alternate de MSRP nog aanhield was ik al bang dat het moederbedrijf kaarten zou opeisen voor de duurdere shops. Dat zou vervelend zijn, maar ik zou de schuld niet leggen bij het Nederlandse filiaal. Maar dat is allemaal een theorie en we hebben tijdens de launch al zoveel theorieën voorbij zien komen waar niets van klopte, zoals dat NVIDIA een kunstmatige schaarste creëerde.

Het is ook niet alsof Alternate ons geld gegijzeld houdt. Een refund is zo geregeld. We weten allemaal dat de launch frustrerend is, maar dat is niet de schuld van een winkel. Ik ben nog altijd onder de indruk dat mensen Alternate bashen omdat ze een reden zoeken om de woekerprijzen te betalen. Toegeven dat je ongeduldig bent is moeilijk. Dus dan maar doen alsof het een ethische beslissing is om niet bij Alternate te kopen...

• Gidio
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb eindelijk mijn wachtrijplaats van mijn Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL bij Megekko aan de praat gekregen, en het blijkt dat ik op plaats 2 sta.

Ik sta ook nog op plaats 25 voor Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G, die 30 euro goedkoper is, maar niet OC is.

Wat denken jullie? Is de OC 30 euro meer waard of kan ik beter wachten op de Gigabyte?

(I know, first world problems, mijn excuses 8)7 )

• ZelianGuy
  • Laatst online: 07-01 14:07
svdham schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:11:
[...]

Jij je SUPRIM X al binnen dan?

Spreek je over een maand wel :9
Ik heb hem nog niet binnen maar om nu helemaal in de gekte wilde theorien en dergelijke te gaan verzinnen gaat ook wat te ver. Het is niet anders 8)

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
ZelianGuy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:08:
[...]

[...]

Volgens mij staat dat ook gequote in mijn bericht :+

Heb bevestiging van de Suprim order deze ochtend bij Amazon.de, de reservering staat op de Credit Card. Voorlopige levering de 17de.
Bij de order stond dat de kaart binnen de 2 tot 3 werkdagen wordt verzonden.
Zou het dan toch nog lukken voor kerst. >:)

PC Specs

• NoThankYou
exonic schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:00:

Het is meer een schatting en geen belofte, dus nee. Ik zou er absoluut niet van uit gaan dat je die kaart in 2020 krijgt. Hetzelfde geldt voor bijna alle winkels.

• binq1000
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-05 15:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNdJX5H4lCjUJcs0LoaK0omiyuM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q2sLWvGcsTmhACWZwUMxNuHS.jpg?f=user_large

Heb mijn MSI Suprim x 3080 van Megekko net binnen!

• Blazerock
binq1000 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:18:
[Afbeelding]

Alternate NL krijgt 'm jammer genoeg niet :(
Ik krijg nu het gevoel dat ze de kaarten hebben moeten afstaan aan andere partijen die er meer voor geven.

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
Azerty geeft ook niks van info wanneer de suprim er zal zijn. kan volgende week, de week daarna of zo.. niks info.. gewoon niks... :(

|:( |:( |:( |:(

• el_Peanut
[...]

Ik weet niet of je een beetje hebt gevolgd hoe het gaat met onder andere de 3080 Suprim X maar het is gewoon raar. Er gaan geruchten dat Alternate de kaarten liever beschikbaar stelt aan hun Belgische/Duitse vestigingen omdat daar een hogere prijs wordt gehanteerd. Dat zou betekenen dat ze andere klanten bewust laten wachten. Als dat waar is, dan vind ik dat een bijna boycott waard. Dat is een grote als en erachter komen we toch niet.

We zijn onderhand ruim 2 maanden verder nadat de eerste 3080’s in de verkoop gingen. Ja, er is een groot tekort. Ja, het ging chaotisch. Maar er is tijd genoeg om wat rust en kalmte te creëren naarmate er tijd verstreken is. Bijvoorbeeld door middel van duidelijke communicatie zoals bijvoorbeeld Megekko dat doet.

• Emeirk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik weet niet wat ze met de hypothetische NL Suprim's doen maar zeker niet uitleveren in België... Sta op positie 2 en dat is nog niet gewijzigd sinds ik bestelde...

• 0romis
Emeirk schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:36:
Ik weet niet wat ze met de hypothetische NL Suprim's doen maar zeker niet uitleveren in België... Sta op positie 2 en dat is nog niet gewijzigd sinds ik bestelde...
De Belgische klantenservice zei dat ze vanaf nu wekelijkse leveringen krijgen. Dus duurt niet lang meer. Terwijl NL zegt begin 2021. En Duitsland heeft al 2 reviews op de site staan. Zal me niks verbazen als de NL kaarten naar DUI zijn verhuist.

• Waele
  • Laatst online: 11-04 10:37
NoThankYou schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:11:
[...]

Ik kan hier nog van 4 december een bericht terugvinden van iemand die zijn kaart van Alternate heeft ontvangen en de dagen daarvoor zijn er meer dergelijke posts. Drie weken lijkt mij overdreven.
Ik heb het wel specifiek over de MSI 3080 X trio, excuses, had ik erbij moeten vermelden.

• el_Peanut
binq1000 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:18:
[Afbeelding]

Prachtig! _/-\o_ Veel gameplezier gewenst!

• GlasMos
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-12-2021
oor aanpassing van het overzicht met wachtrijen
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 89 van de 158

Bij Megekko: net nagekeken

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
GlasMos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:43:
oor aanpassing van het overzicht met wachtrijen
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 89 van de 158

Bij Megekko: net nagekeken
Ongelovelijk dat Megekko gewoon strak elke week Ventus OC's uitleverd en Alternate al tijden (3 weken?) niet. Hopelijk deze week wat actie, maar ik sta nu op 37 ofzo dus vermoedelijk niet meer dit jaar :z

• Blazerock
Overlegt Alternate wel met elkaar.

Onderwerp: MSI Suprim X RTX 3080

mochten wij de RTX 3080 kaarten weer binnen krijgen versturen wij deze gelijk weer uit op basis van de wachtrij. Ik zou je dan ook aanraden om je positie goed in de gaten te houden! Groetjes, Joey

PS: Waarom gebruikt hij in de zinsopbouw "weer"
Ze zijn nog niet uitgeleverd geweest.

• Badkamertje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10-2024
VGA MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G
Jouw positie: 7 van de 17

Voor de geïnteresseerden

• hansolo2345
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-07-2024
Het is halverwege de week, ben benieuwd of Megekko snel z'n Gigabyte levering krijgt _/-\o_ _/-\o_

• MicMac9a
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-05 23:07
hansolo2345 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:51:
Het is halverwege de week, ben benieuwd of Megekko snel z'n Gigabyte levering krijgt _/-\o_ _/-\o_
Ja ik ook!!
Sta nu op plaats 3 voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G.

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 21:19

tomic

Smexylittlebabe!

Blazerock schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:49:
Overlegt Alternate wel met elkaar.

Onderwerp: MSI Suprim X RTX 3080

mochten wij de RTX 3080 kaarten weer binnen krijgen versturen wij deze gelijk weer uit op basis van de wachtrij. Ik zou je dan ook aanraden om je positie goed in de gaten te houden! Groetjes, Joey

PS: Waarom gebruikt hij in de zinsopbouw "weer"
Ze zijn nog niet uitgeleverd geweest.
Omdat Joey de hele dag mailtjes beantwoord. En kaarten die niet op voorraad zijn 'weer' op voorraad komen eventually. :>

Toch maar een weblog?

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:15
Laatste update: Woensdag 9-12 '20 16:00

Vandaag, op 9-12-2020 hebben wij de volgende videokaarten ontvangen. De voorraad per stuk varieert van redelijke tot significante hoeveelheden:
• MSI GeForce RTX 3060 Ti Ventus 2X OC 8G
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X OC 8GB
• MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio 8GB
• MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10GB

[ Voor 6% gewijzigd door Loen op 09-12-2020 16:02 ]

• Playkier
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-05 02:58
Loen schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:02:
Laatste update: Woensdag 9-12 '20 16:00

Vandaag, op 9-12-2020 hebben wij de volgende videokaarten ontvangen. De voorraad per stuk varieert van redelijke tot significante hoeveelheden:
• MSI GeForce RTX 3060 Ti Ventus 2X OC 8G
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X OC 8GB
• MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio 8GB
• MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10GB
Ben benieuwd, nummer 13 hier voor een 3070 TRIO.

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 09:40
De gisteren bij Alternate bestelde Gigabyte 3070 is vandaag bezorgd :)

• mazdarati2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-04 23:36
Brabo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:07:
De gisteren bij Alternate bestelde Gigabyte 3070 is vandaag bezorgd :)
Welke kaart exact?

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Hier de hoeveelheden van een Duitse retailer. De non oc strix looking good ;w

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• DavidZnay
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-02 21:00
MicMac9a schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:53:
[...]

Ja ik ook!!
Sta nu op plaats 3 voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G.
.

[ Voor 29% gewijzigd door DavidZnay op 09-12-2020 23:56 ]

• Topcraft
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05-2024
D0gtag schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:11:
Wow. Hier kunnen Nederlandse shops een voorbeeld aan nemen.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 08:39
Sunsmith schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:10:
[...]

ik ken je gevoel:

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 3 van de 164
Ik vrees dat het toch 2021 gaat worden.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
D0gtag schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:11:
Gigabyte RTX 3080 Gaming OC looking good...

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 09:40
3070 Gaming OC 8GB

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

UniMatrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:15:
[...]

Gigabyte RTX 3080 Gaming OC looking good...
Ik ben dan maar voor de tuf oc gegaan de non oc strix is kansloos.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Deonn
  • Laatst online: 16-12-2021
*oude info... Loop achter*

[ Voor 96% gewijzigd door Deonn op 09-12-2020 16:30 ]

• Nvidia130488
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-04-2025
Het is toch wel heel erg raar bij Asus dat deze kaarten amper te verkrijgen zijn , terwijl andere merken hun nieuwere versies al leveren.... echt belachelijk.

• Wyss
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-02 16:26
Lijkt er op dat de wachtrijen niet minder worden... Ik wilde wachten tot de 3080 prijzen wat fatsoenlijker zijn, de wachtrijen weg zijn maar dit gaat nog wel even duren ben ik bang.

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04 12:56
Zondag een Asus 3080 TUF OC besteld bij Alternate, toen plek 186, ik ging net even mijn plek controleren ervan uitgaande dat er nog weinig gebeurd was, nu plek 176.

Toch best netjes, blijkbaar zijn er toch weer 10 kaarten uitgeleverd in een halve week tijd.
Misschien is het puur toeval, maar er gebeurt in ieder geval iets ;)

Verwijderd

Rixos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:38:
Zondag een Asus 3080 TUF OC besteld bij Alternate, toen plek 186, ik ging net even mijn plek controleren ervan uitgaande dat er nog weinig gebeurd was, nu plek 176.

Toch best netjes, blijkbaar zijn er toch weer 10 kaarten uitgeleverd in een halve week tijd.
Misschien is het puur toeval, maar er gebeurt in ieder geval iets ;)
Of 10 wachtenden voor jou hebben elders een leuke kaart gevonden.

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04 12:56
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:38:
[...]

Of 10 wachtenden voor jou hebben elders een leuke kaart gevonden.
Dat zou natuurlijk ook kunnen, daar heb ik geen zicht op.
Maar ik steek hem positief in, ik ben 10 plekken opgeschoven in 4 dagen tijd ;)

Kan je überhaupt zomaar je order terugtrekken op elk moment, als je al betaald hebt?

[ Voor 11% gewijzigd door Rixos op 09-12-2020 16:42 ]

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 08:39
Rixos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:41:
[...]

En nog maar 176 te gaan... 😉

• Gidio
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-04-2021
Ter info, Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G wachtrij bij Megekko om 16:44 is 14 plaatsen (staat nog niet in de sheet)

• Tomnesia
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-05-2022
Rixos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:41:
[...]

Kan je überhaupt zomaar je order terugtrekken op elk moment, als je al betaald hebt?
Ja hoor, tuf non oc geannuleerd bij Alternate be, weekje later was het geld terug.

Verwijderd

Iemand die de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G heeft besteld op megekko en me kan vertellen hoe groot de wachtrij is? thx :)

• mazdarati2
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:47:
Iemand die de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G heeft besteld op megekko en me kan vertellen hoe groot de wachtrij is? thx :)
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851

TLDR: groot

• TehBrickster
  • Laatst online: 20-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:47:
Jouw positie: 36 van de 413

• Dutchveteran
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-08-2024
Megekko 3080 Suprim X
16 van de 34

• NoThankYou
el_Peanut schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:33:
[...]

Ik weet niet of je een beetje hebt gevolgd hoe het gaat met onder andere de 3080 Suprim X maar het is gewoon raar. Er gaan geruchten dat Alternate de kaarten liever beschikbaar stelt aan hun Belgische/Duitse vestigingen omdat daar een hogere prijs wordt gehanteerd. Dat zou betekenen dat ze andere klanten bewust laten wachten. Als dat waar is, dan vind ik dat een bijna boycott waard. Dat is een grote als en erachter komen we toch niet.

We zijn onderhand ruim 2 maanden verder nadat de eerste 3080’s in de verkoop gingen. Ja, er is een groot tekort. Ja, het ging chaotisch. Maar er is tijd genoeg om wat rust en kalmte te creëren naarmate er tijd verstreken is. Bijvoorbeeld door middel van duidelijke communicatie zoals bijvoorbeeld Megekko dat doet.
Geruchten hebben we inderdaad niet zoveel aan. En tja, een boycot snap ik weinig van. Wat we dan eigenlijk tegen Alternate.nl zeggen is "gooi alsjeblieft je prijzen omhoog". Willen we dat wel? Ik in elk geval niet. Ik wil dat de prijzen zo laag mogelijk blijven.

Duidelijke communicatie is ook overrated vind ik. Ik weet wel waar ik aan toe ben met mijn bestelling bij Alternate, namelijk een lange wachtrij met onduidelijke levertijden. De wachtrijtool vind ik voldoende. Het zou aardig zijn van Alternate als ze ons van meer updates voorzien, maar ik zal dat niet eisen en al helemaal geen 50+ euro extra betalen voor die service.

• mazdarati2
https://azerty.nl/product/zotac/4346580 3070 voor de snelle onder ons

[ Voor 3% gewijzigd door mazdarati2 op 09-12-2020 16:58 ]

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:36
danielboyz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:44:
3070 SUPRIM vrij leverbaar op Alternate.be
Ik ga toch steeds meer geloven in de theorie dat ze expres minder naar NL leveren
Het is gewoon heel simpel; wie betaalt bepaalt. Alternate NL heeft (bewust of onbewust) retailprijzen gevraagd terwijl de vraag veel groter bleek dan verwacht. Megekko, alternate.be en anderen hebben flink hogere prijzen maar kunnen daardoor aan leveranciers ook hogere prijzen bieden en dus meer leveren.

Het is dus simpel; wil je niet wachten dan moet je betalen (bij een ander dan alternate.nl).

• Manga_Master
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Woohoo alweer een update een dag later
Ik heb op 19 september een GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G besteld bij Alternate NL
Toen het queue systeem online kwam op stond ik plek 97.
03-10-2020: Positie 86
17-10-2020: Positie 78
19-11-2020: Positie 63
20-11-2020: Positie 54
01-12-2020: Positie 53
08-12-2020: Positie 45
09-12-2020: Positie 43

We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own

• Playkier
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-05 02:58
Zojuist de verzendbevestiging ontvangen van Megekko van de MSI 3070 Gaming X TRIO, als 13e in de wachtrij

• LGuillaume
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-06-2025
Inno3D GeForce RTX 3060 Ti iChill X3 RED op voorraad bij Azerty, 2 stuks.

• mazthu
DeNachtwacht schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:57:
[...]

Het is gewoon heel simpel; wie betaalt bepaalt. Alternate NL heeft (bewust of onbewust) retailprijzen gevraagd terwijl de vraag veel groter bleek dan verwacht. Megekko, alternate.be en anderen hebben flink hogere prijzen maar kunnen daardoor aan leveranciers ook hogere prijzen bieden en dus meer leveren.

Het is dus simpel; wil je niet wachten dan moet je betalen (bij een ander dan alternate.nl).
Alternate.nl vraagt meer voor de Suprim X dan Megekko.

• 0romis
mazthu schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:03:
[...]

Alternate.nl vraagt meer voor de Suprim X dan Megekko.
1030 eu megekko, 899 alternate 8)7

• mazthu
0romis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:05:
[...]

1030 eu megekko, 899 alternate 8)7
Bij de 3070 is dit niet het geval

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:10
Ik heb mijn bestelling van de msi 3080 x gaming trio 10gb gannuleerd bij alternate. Van plek 630 naar plek 602 gegaan na drie weken schiet voor geen hond op. Ik heb hem nu bij informatique besteld voor levering in januari.

• ryumichel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 15:37
Zonet de Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC besteld bij Azerty.
Was er ééntje op vooraad. Hopen dat deze vandaag verstuurd wordt!!

• 0romis
mazthu schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:08:
[...]

Bij de 3070 is dit niet het geval
die heeft alternate.nl al geleverd

• K_J
  • Laatst online: 13-04 12:04

K_J

Ik heb eindelijk mijn kaart besteld, zotac 3070 twin.

Nu had ik vlak hiervoor bij alternate.be een kaart “gekocht” die helaas achteraf een 3 slot blijkt. Bij alternate.be gaat het bestellen anders en krijg je eerst een offerte opgestuurd. Deze heb ik nog niet getekend en heb per mail al geannuleerd.
Alleen in de offerte staat:

Bij annulering wordt 30% van de opdrachtwaarde incl. BTW in rekening gebracht. De geleverde goederen blijven eigendom van Alternate België bv tot na de volledige betaling.

Dit geldt toch pas na ondertekening? :+

Verwijderd

Soulizer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:09:
Ik heb mijn bestelling van de msi 3080 x gaming trio 10gb gannuleerd bij alternate. Van plek 630 naar plek 602 gegaan na drie weken schiet voor geen hond op. Ik heb hem nu bij informatique besteld voor levering in januari.
Hoe weet je dat de levering in januari is?

• MaXeRs
  • Laatst online: 06-05 22:35
zojuist als backup een MSI RTX 3080 Suprim besteld bij Azerty

Nog iemand zo wijs geweest ? :+

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
MaXeRs schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:21:

ik heb daar ene besteld... geen info tot nu toe

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 14:27

Raises his hand. Al heb ik 0 vertrouwen op een snelle levering by Azerty.

Signature

• artioer
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-03-2024
Van #56 naar verzonden voor de RTX 3070 GAMING X TRIO bij Megekko, flinke lading dus vandaag.

• MaXeRs
dulle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]

ik heb daar ene besteld... geen info tot nu toe
mouzetc schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]

Raises his hand. Al heb ik 0 vertrouwen op een snelle levering by Azerty.
Top dank jullie voor de info ik heb de doc geupdate

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 13:13

rajackar

Blood Minister

Of het wijs is hangt van de wachttijd af. Is er iets bekend over de wachtrij daar? Ik heb een tweede in bestelling bij Informatique maar die doen geen uitspraken over de wachtrij helaas.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• MaXeRs
rajackar schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:28:
[...]

Of het wijs is hangt van de wachttijd af. Is er iets bekend over de wachtrij daar? Ik heb een tweede in bestelling bij Informatique maar die doen geen uitspraken over de wachtrij helaas.
heb je er 1 besteld bij azerty ?

• ryumichel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 15:37
ryumichel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:12:
Zonet de Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC besteld bij Azerty.
Was er ééntje op vooraad. Hopen dat deze vandaag verstuurd wordt!!
Oke hij is al verzonden na 10 min!
Nu voor de deur liggen morgen
Pagina: 1 ... 363 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord