AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Rekende, staat nu op € 1054 (en niet leverbaar)Steven Tijpels schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:29:
[...]
Op het moment dat ik dit postte hadden ze nog een Niet-WB aio versie te koop.
Azerty rekent 96,- minder dan bv. Megekko
nou sta al sinds 23-10 op een wachtrij bij alternate voor gigabyte 3080 eagle en nummer 112 begon op nummer 154 begin mezelf af te vragen of het allemaal wel klopt...Thewaitislong schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:41:
[...]
Zou fijn zijn als er iets geleverd zou worden....
Ga bijna twijfelen om maar gewoon een gigabyte te bestellen, had die al 20x kunnen hebben ondertussen.
Heb deze besteld maar ik sta nu op een wachtrijRgamer145 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:01:
https://www.megekko.nl/pr...AL-RTX3070-O8G-Videokaart voor mensen die een dual fan 3070 willen. Kzie dat deze weer op voorraad staat
Ho damn! Als ik dat daar opzoek is de order inderdaad verwerkt, en de T&T link naar Trunkrs geeft als verwachte leverdatum vandaag! Dus vanochtend om 9u besteld, vanavond tussen 17 en 22u geleverd...!Jojo19 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:53:
[...]
Dit had ik gisteren dus haha. Je kunt op https://www.alternate.nl/bestelling/#!/start de status van je bestelling opvragen of je nou als gast of met een account besteld hebt.
lijkt erop dat er dan maar weinig op voorraad was.japie06 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]
Heb deze besteld maar ik sta nu op een wachtrij. 17 van de 18.
[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 03-12-2020 11:06 ]
Signature
De Eagles worden mondjesmaat geleverd, de niet OC sowieso niet geloof ik. Heb deze ook staan bij Informatique, Eagle OC.mrgrumpz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]
nou sta al sinds 23-10 op een wachtrij bij alternate voor gigabyte 3080 eagle en nummer 112 begon op nummer 154 begin mezelf af te vragen of het allemaal wel klopt...
Gigabyte 3080 Gaming OC is laatst fors geleverd (ca 70), dus daar ben ik maar gaan staan, zonder garantie voor de toekomst
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Hier 11e. Gisteren hetzelfde met de Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC, daar sta ik nu 5/34.japie06 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]
Heb deze besteld maar ik sta nu op een wachtrij. 17 van de 18.
De bestellingen zijn ook nog niet verwerkt, orderstatus: bestelling geplaatst.
Heeft iemand ervaring met Megekko, de kaarten waren op het moment van aankoop nog op voorraad, ook nadat ik de order heb betaald. Vervolgens kom ik wel op een wachtrij.
Ligt hopelijk aan de PostNL problemen of aan het hoge aantal orders. Mailtje sturen naar megekko als het in de loop van de dag niet opschuift zou ik zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:07:
[...]
Hier 11e. Gisteren hetzelfde met de Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC, daar sta ik nu 5/34.
Heeft iemand ervaring met Megekko, de kaarten waren op het moment van aankoop nog op voorraad, ook nadat ik de order heb betaald. Vervolgens kom ik wel op een wachtrij.
Ik heb dus gisteren een 3060 Ti besteld, toen die in mijn winkelmandje zat was die op voorraad. Vervolgens besteld, mailtje gekregen dat die 04-12 wordt geleverd en als ik kijk sta ik op nummer 26 in de wachtrij. Mijn vraag nu is gaan ze die wachtrij vandaag afwerken omdat alle 3060ti vrijdags geleverd zouden worden, of ben ik te laat voor de eerste batch? Indien het laatste ga ik echt balen......Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:07:
[...]
Hier 11e. Gisteren hetzelfde met de Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC, daar sta ik nu 5/34.
Verwijderd
ik heb precies het zelfde als jij. alleen ik sta op 39 en zou morgen geleverd moeten worden ja.iOzcan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:11:
[...]
Ik heb dus gisteren een 3060 Ti besteld, toen die in mijn winkelmandje zat was die op voorraad. Vervolgens besteld, mailtje gekregen dat die 04-12 wordt geleverd en als ik kijk sta ik op nummer 26 in de wachtrij. Mijn vraag nu is gaan ze die wachtrij vandaag afwerken omdat alle 3060ti vrijdags geleverd zouden worden, of ben ik te laat voor de eerste batch? Indien het laatste ga ik echt balen......
Gisteren om 15:15 besteld, vandaag geleverd!
[ Voor 12% gewijzigd door p0st op 03-12-2020 11:21 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Is jammer genoeg voor UKJaDa61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:45:
[...]
Op scan.co.uk stond gister de status: SUPRIM X - Arrived.
De lijst wachtende staat op 0.
[Afbeelding]
Hopelijk komt de Suprim X snel binnen in NL
Ik vraag me af hoe dit idd verder gaat. Ik wil nog wel even wachten maar zit er toch over na te denken om hem te annuleren. Alleen zie ik daar nog geen mogelijkheid voor op de website?Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:07:
[...]
Of moet je ze bellen/mailen als je het wil annuleren?
Ik kom hier voor info en updates, al die vragen waarom je plek xx hebt en niet geleverd wordt hebben 0 meerwaarde voor dit topic. Er zijn hier mensen die al 2+ maanden wachten. Pak je rust.
/rant
Precies waarom ik dit gepost heb. Als ze ze daar krijgen moet dat hier toch ook gaan lukkenBlazeStoneZ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:21:
[...]
Is jammer genoeg voor UK
Hopelijk komt de Suprim X snel binnen in NL
"Fingers crossed"
Het zou nice zijn als in deze tijden de leveranciers (MSI, Asus) zelf ook aantal uitsturen van verzonden kaarten.JaDa61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:27:
[...]
Precies waarom ik dit gepost heb. Als ze ze daar krijgen moet dat hier toch ook gaan lukken
"Fingers crossed"
Zeg je dat ook tegen de 3070/80 wachters die nog steeds die vragen stellen?JeroenExterkate schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:23:
Kunnen de mensen die 1 (één) dag geleden de 3060Ti hebben gekocht even afwachten wat er gaat gebeuren? PostNL heeft het druk en alle e-tailers verwerken wat ze hebben. Deze launch is niet anders dan de 3070/80/90.
Ik kom hier voor info en updates, al die vragen waarom je plek xx hebt en niet geleverd wordt hebben 0 meerwaarde voor dit topic. Er zijn hier mensen die al 2+ maanden wachten. Pak je rust.
/rant
Ik zie het na gisteren juist meer over de 3080 gaan.
Beide, en geef mij de GigabyteDDarkmoon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
Ik zit in een positie die ik niet verwacht had. Op dezelfde dag krijg ik melding dat ik op de twee wachtlijsten waar ik op stond een kaart kan gaan ophalen. Eentje is de Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, de andere de Zotac RTX 3080 AMP Holo. Online vind ik enkel dat de Gigabyte iets hogere boost kloksnelheid haalt. Omdat ik zeker wil zijn dat ik achteraf geen spijt ga hebben van mijn keuze, stel ik hier even de vraag. Welke zouden jullie nemen en waarom?
Nah, volgens mij is Gigabyte over het algemeen iets beter qua bouwkwaliteit wat je terug gaat zien in fan noise en levensduur. Correct me if I'm wrong.
Eerder in dit topic al paar issues hier en daar voorbij gekomen over de Zotac 3080 kwaliteit.
Kan iemand mij aub de link geven van de wachtrij tool van Alternate.be
Ben aan het zoeken maar vind deze dus niet
Heel erg bedankt
https://www.alternate.be/nvidia/rtx-3000-info/theme/42658dulle schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:33:
hallo,
Kan iemand mij aub de link geven van de wachtrij tool van Alternate.be
Ben aan het zoeken maar vind deze dus niet
Heel erg bedankt
Het kan zijn dat er orders geanuleerd zijn, of ze hebben er een kluitje binnengekregen.
Zijn er tweakers die onder de 25 op de wachtlijst stonden die de kaart onderweg of binnekregen hebben.?
Zou tof zijn
- Sleep is for the Weak -
Die van mij ook, was nr. 14.martlucky69 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:38:
Gisterenmiddag rond 15.20 de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO bij Megekko besteld, zojuist de verzendbevestiging binnengekregen, stond voorheen in wachtrij maar zit toch bij de eerste levering
€ 849,00
https://azerty.nl/product...fische-kaart-rtx-3080?fdf
Stock!
[ Voor 23% gewijzigd door maikie61 op 03-12-2020 11:41 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ik heb op 13.10.2020 mijn Asus 10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING videokaart besteld op Alternate.nl. Dit was al een aanzienlijke tijd na de launch (omdat ik oorspronkelijk de FE Edition wilde bestellen). Ik stond toen op plaats 591. Op 27 oktober ben ik begonnen met het (sporadisch) bijhouden van mijn rank door middel van een script. Hier onder zullen de resultaten worden weergegeven. Wellicht dat iemand hier iets aan heeft.
/f/image/UHZXU16hnTmK3YuMRfURKHDh.png?f=fotoalbum_large)
Vooral opmerkelijk is dat het de laatste tijd lijkt alsof er continue meer videokaarten per dag bezorgd worden. Hopelijk blijft dit het geval.
Thanks zojuist gekocht. Hopelijk was ik optijdmaikie61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:41:
MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC - Videokaart
€ 849,00
Stock!
En weg...maikie61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:41:
€ 849,00
Stock!
Ik hoop dat ik op tijd was, kan ik mijn maat weer blij makenmaikie61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:41:
€ 849,00
Stock!
Zouden het niet gecancelde orders zijn omdat mensen nu andere kaarten binnen krijgen?a11 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:42:
Voor de geïnteresseerde:
Ik heb op 13.10.2020 mijn Asus 10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING videokaart besteld op Alternate.nl. Dit was al een aanzienlijke tijd na de launch (omdat ik oorspronkelijk de FE Edition wilde bestellen). Ik stond toen op plaats 591. Op 27 oktober ben ik begonnen met het (sporadisch) bijhouden van mijn rank door middel van een script. Hier onder zullen de resultaten worden weergegeven. Wellicht dat iemand hier iets aan heeft.
[Afbeelding]
Vooral opmerkelijk is dat het de laatste tijd lijkt alsof er continue meer videokaarten per dag bezorgd worden. Hopelijk blijft dit het geval.
We zien het wel.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dat zou inderdaad ook goed mogelijk zijn! Ik heb niet per se haast, dus ik wacht rustig af.pboelhouwer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:44:
[...]
Zouden het niet gecancelde orders zijn omdat mensen nu andere kaarten binnen krijgen?
- bericht verwijderd, reageer op verkeerde topic..Asitis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:25:
[...]
Toen ik deze order plaatste stond ie op "Op voorraad, morgen in huis". Na een kwartier stond ie op "pre-order voor 2021". Als ik nu mijn plek in de wachtrij check, zegt ie "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!". Nog geen verzendbevestiging ontvangen
Nou heb ik dit topic niet actief gevolgd, maar ik twijfel in hoeverre ik hier waarde aan moet hechten. Heb ik nou gewoon echt geluk gehad en precies op het juiste moment een op-voorraad modelletje gekocht, of is dit een kronkel in een overspannen systeem en hoef ik niet te verwachten dat deze kaart dit jaar nog binnen komt?
[ Voor 5% gewijzigd door InvisibleSky op 03-12-2020 11:52 ]
Iedereen momenteel. Ietsje verder teruglezen.jh0t schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
2x 1060 Ti besteld bij Azerty. T&T gisteravond ontvangen maar staat nog altijd op 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'. Gebeld met Azerty en zij geven aan de bestelling al wel het magazijn uit is. Ben benieuwd.. Iemand ervaring met zo'n soort situatie?
Zie hier..jh0t schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
2x 1060 Ti besteld bij Azerty. T&T gisteravond ontvangen maar staat nog altijd op 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'. Gebeld met Azerty en zij geven aan de bestelling al wel het magazijn uit is. Ben benieuwd.. Iemand ervaring met zo'n soort situatie?
Ik begon bij 54, nu op 27
Schiet niet echt op
Niet dat mijn huidige hardware hem volledig kan benutten maar goed.
Dus zo erg vind ik het niet, maar t duurt wel erg lang
Ordered! Fingers crossed. Dank jemaikie61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:41:
€ 849,00
Stock!
Be of NL?Nebulasky2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:38:
bij alternate sta ik nu op plaats 157 op de wachtlijst. (Asus 3080 TuF) dat is 28 plaatsjes verschil met afgelopen week. op 11 Nov was het nog plekje 211
Het kan zijn dat er orders geanuleerd zijn, of ze hebben er een kluitje binnengekregen.
Zijn er tweakers die onder de 25 op de wachtlijst stonden die de kaart onderweg of binnekregen hebben.?
Zou tof zijn
Ik heb mijn tuf non oc geannuleerd bij Alternate be, niet omdat ik al een andere kaart heb maar omdat ik niet meer bij Alternate wil kopen.
Hier hetzelfde! "Betaald" met PayPal, maar blijkbaar niet gelukt. De bevestiging zegt "wacht op betaling" bij mij.UniMatrix schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
Wel bevestiging van de MSI 3080 bij Azerty gekregen maar betaling was niet gelukt... Gemaild dat als ik hem echt krijg ik alsnog wil betalen![]()
We zien het wel.
Ik zou persoonlijk voor de Gigabyte gaan. Ik heb zelf geen ervaring met Zotac, maar ik zie soms minder positieve reacties over dit merk voorbij komen op verschillende fora. Maar neem dit advies met een korreltje zout.DDarkmoon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:26:
Ik zit in een positie die ik niet verwacht had. Op dezelfde dag krijg ik melding dat ik op de twee wachtlijsten waar ik op stond een kaart kan gaan ophalen. Eentje is de Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, de andere de Zotac RTX 3080 AMP Holo. Online vind ik enkel dat de Gigabyte iets hogere boost kloksnelheid haalt. Omdat ik zeker wil zijn dat ik achteraf geen spijt ga hebben van mijn keuze, stel ik hier even de vraag. Welke zouden jullie nemen en waarom?
Cornugon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:01:
[...]
Hier hetzelfde! "Betaald" met PayPal, maar blijkbaar niet gelukt. De bevestiging zegt "wacht op betaling" bij mij.
Bevestiging binnen gekregen om 11:42.
Iemand een idee hoe groot de stock was? Daar heb ik in de gauwigheid niet op gelet.
Bij mij stond 9Viertakt schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:08:
Ik heb zojuist de MSI 3080 Ventus 3x oc besteld bij Azerty.
Iemand een idee hoe groot de stock was? Daar heb ik in de gauwigheid niet op gelet.
Yes!! Die mijne ook! Ik stond op plaats 6!RedHeroDude schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:08:
Mijn 3080 Gaming X Trio van Megekko is eindelijk verzonden! Ik stond op 19, dus ze hebben er sowieso 19 ontvangen. Ik had hem op 17 September besteld.
Toen ik mijn bestelling gedaan heb stond er 4 stuks voorradig... Ik hoop dat ik er eentje heb kunnen bemachtigen!Viertakt schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:08:
Ik heb zojuist de MSI 3080 Ventus 3x oc besteld bij Azerty.
Terwijl ze eigenlijk binnen een paar minuten alweer weg waren.
Ah, oeps. Dan was ik vast te laat. Ach, ik laat 'm nog wel even staan... hopelijk komt m'n Asus TUF non-OC eerder binnen (bij Paradigit, besteld op release) of mn EVGA bij Alternate... ik klaag echter ook niet niet als Azerty de MSI levert thoughRoel_1983 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:11:
Bij Azerty wel altijd even de letters in de link na het ? wijzigen voor de daadwerkelijke voorraad anders krijg je de cache pagina die langzaam ververst word, daar staan er nu nog steeds 4 op voorraad.
Terwijl ze eigenlijk binnen een paar minuten alweer weg waren.
Mijn bevestiging ook binnen om 11:42, toen gaf de pagina aan dat er 3 op voorraad waren.SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:09:
[...]
Toen ik mijn bestelling gedaan heb stond er 4 stuks voorradig... Ik hoop dat ik er eentje heb kunnen bemachtigen!
Vorige week iets anders besteld en dit was vier dagen lang de status. Gistermorgen veranderede dit ineens in dat ze 's middags gingen leveren. Volgens de webshop was het pakket wel opgehaald maar werden de karren niet ingescand bij PostNL.jh0t schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
Thanks @maikie61 for het delen van de link
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2020 12:45 ]
Verwijderd
Ik heb de Inno3D 3070 2X besteld toen hij even beschikbaar was, met dezelfde status helaas..Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
Gister 15:19 en 15:23 een 3060 Ti bij Megekko besteld en ze staan nogsteeds op status Bestelling Geplaatst. Ben ik de enige die dit heeft? Zag namelijk al sommige die de kaarten al daadwerkelijk binnen hadden.
Tot een uur geleden had ik precies hetzelfde. Net bevestiging van verzenden gekregen voor de gigabyte 3060ti gaming OC. Gisteren om 15:53 besteld.Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
Gister 15:19 en 15:23 een 3060 Ti bij Megekko besteld en ze staan nogsteeds op status Bestelling Geplaatst. Ben ik de enige die dit heeft? Zag namelijk al sommige die de kaarten al daadwerkelijk binnen hadden.
Verwijderd
Heb precies hetzelfde, een ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 AMP Holo besteld, en een verzendbevestiging gekregen, staat al sinds gisteravond dat deze niet door PostNL is ontvangen, verder staat er aangegeven dat ik hem tussen 12:00 en 15:00 hoor te ontvangen vandaagjh0t schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:35:
Net verzendbevestiging gehad van mijn Gaming X Trio bij Informatique. Volgens mij stond ik op plek 23. Was eigenlijk al vergeten dat ik daar nog een bestelling open had staan.
Hoelaat had je besteld/bevestiging mail van bestelling?MichaelvD schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Zojust een verzendbevestiging gehad van de MSI 3080 Ventus bij Azerty.
Ik zal wel te laat zijn met 11:58..
Hier hetzelfde 15:22 een gigabyte 3060 Ti eagle besteld bij megekko en sta nu op 23 in de wachtrij.Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
11.42 ik denk dat je te laat was iddScrtz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:37:
[...]
Hoelaat had je besteld/bevestiging mail van bestelling?
Ik zal wel te laat zijn met 11:58..
Update voor de sheet.
Megekko
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G
Jouw positie: 9 van de 64
Besteld op 2-12 om 15:19
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G
Jouw positie: 96 van de 375
Besteld op 2-11 om 14:30
[ Voor 24% gewijzigd door Erazher op 03-12-2020 12:42 ]
Ik zie bestelling geplaatst en leverdatum 04-12-2020, ik heb dus nog hoop dat ik hem gewoon binnen krijg morgen (of zaterdag).Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
Het meest frappante vindt ik dan dat ik gisteren dus 3 mails met een orderbevestiging heb gekregen, tegelijk...
Hoe kan je zien of je in de wachtrij staat?speedup3 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:38:
[...]
Hier hetzelfde 15:22 een gigabyte 3060 Ti eagle besteld bij megekko en sta nu op 23 in de wachtrij.
Hier ook, 15:14 de X Trio besteld.Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:38:
[...]
Hoe kan je zien of je in de wachtrij staat?
Ordernummer en postcode invullen
Net een verzendbevestiging gekregen van Megekko voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G die ik gisteren besteld had. Stond vanochtend nog op plek 49 van 79.Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
Ook fijn dat ze verzenden via DHL
Ik dacht zelf dat het nog wel wat weekjes wachten zou worden. Dus vanochtend toen ze stock hadden van de Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-O8G deze ook besteld
Ben benieuwd of deze ook nog vandaag via DHL verzonden gaat worden.
Helemaal onderaan deze pagina order nummer invoeren en postcode https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:38:
[...]
Hoe kan je zien of je in de wachtrij staat?
van de 3080?Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:35:
Net verzendbevestiging gehad van mijn Gaming X Trio bij Informatique. Volgens mij stond ik op plek 23. Was eigenlijk al vergeten dat ik daar nog een bestelling open had staan.
Spannend dat is goed nieuws! Ik stond daar volgens mij op 24 of 25.Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:44:
[...]
Oh, dat had ik iets beter moeten vermelden. Inderdaad de 3080.
Voor jou gefeliciteerd alvast
Bij mij staat er nu "wachten op producten". Ik denk dat ik net iets te laat wasMichaelvD schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:34:
Zojust een verzendbevestiging gehad van de MSI 3080 Ventus bij Azerty.
Ik ben bang van wel. Ik ging van in behandeling direct naar verzonden.SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:47:
[...]
Bij mij staat er nu "wachten op producten". Ik denk dat ik net iets te laat was![]()
[Afbeelding]
Hier ook! sta op plek 27 van de 67 voor de 3060ti gaming trio. Hopelijk wordt ie inderdaad vandaag verzonden en morgen of zaterdag geleverd.
NLTomnesia schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:01:
[...]
Be of NL?
Ik heb mijn tuf non oc geannuleerd bij Alternate be, niet omdat ik al een andere kaart heb maar omdat ik niet meer bij Alternate wil kopen.
- Sleep is for the Weak -
Ik dacht dit ook, maar ik sta dus op plaats 44 van de 139Jarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | ASUS Prime OC 9070XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Gisteren besteld.
GeForce RTX 3070 Twin X2 OC
Jouw positie: 1 van de 34
Dikke prima qua wachtrij natuurlijk. Maar iedereen praat hier ofwel over de 3060Ti ofwel over de 3080. Heb ik een verkeerde keuze gemaakt? Begin beetje te twijfelwijvelen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Dat kun je vergeten. Ik ben #7 van #67 en bij mij staat 14.12.2020Voetbal95 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:53:
[...]
Hier ook! sta op plek 27 van de 67 voor de 3060ti gaming trio. Hopelijk wordt ie inderdaad vandaag verzonden en morgen of zaterdag geleverd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Hoelaat had je besteld?SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:47:
[...]
Bij mij staat er nu "wachten op producten". Ik denk dat ik net iets te laat was![]()
[Afbeelding]
het vreemde is dat sommigen die na mij besteld hebben een eerdere leverdatum hebben dan mij.aapjuh99 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:58:
[...]
Dat kun je vergeten. Ik ben #7 van #67 en bij mij staat 14.12.2020
Volgens mij was ik de eerste die had besteld bij Megekko om 15:14.
Sta op nummer 1, en ook 14.12.2020
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ik begrijp er ook niets van. Ik heb om 15:18 besteld.jorank schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:00:
[...]
het vreemde is dat sommigen die na mij besteld hebben een eerdere leverdatum hebben dan mij.
Volgens mij was ik de eerste die had besteld bij Megekko om 15:14.
Sta op nummer 1, en ook 14.12.2020
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Shit bij mij ook nu ja. Dat wordt denk ik annuleren.
Ik heb daarnet een bestelling geplaatst voor iets wat in stock was, maar nu niet meer.
Vraag me af of ik er op tijd bij was of niet.
Eventjes afwachten, anderen hier (waaronder ik) probeerden een 3080 te bestellen. Sommigen hadden geluk en daar is het verzonden, anderen iets minder en daar staat nu "wachten op producten".Warlington schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:02:
Weet er iemand wat orderstatus "In behandeling" bij Azerty.nl exact betekent? Wil hun klantendienst sparen als ik hier antwoord kan krijgen.
Ik heb daarnet een bestelling geplaatst voor iets wat in stock was, maar nu niet meer.
Als het gaat om de 3080 ventus dan ben je te laat. In behandeling betekend de order is binnengekomen maar nog niks meer gedaan.Warlington schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:02:
Weet er iemand wat orderstatus "In behandeling" bij Azerty.nl exact betekent? Wil hun klantendienst sparen als ik hier antwoord kan krijgen.
Wachten op producten = wachten op volgende levering (pech)
Uitgeleverd = spreekt voor zich
Azerty ^^
Signature
Jouw positie: 226 van de 375
Dit schiet ook niet echt op. De afgelopen weken mondjesmaat een stapje naar het begin van de rij gemaakt. Maar t lijkt op een kapotte droomvlucht
Zijn er mensen die überhaupt na de 'significante' levering (bij Megekko that is) van Gigabyte kaarten een 3070 adelaar hebben ontvangen?
[ Voor 3% gewijzigd door nozzeh op 03-12-2020 13:06 ]
SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:03:
[...]
Eventjes afwachten, anderen hier (waaronder ik) probeerden een 3080 te bestellen. Sommigen hadden geluk en daar is het verzonden, anderen iets minder en daar staat nu "wachten op producten".
MichaelvD schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:03:
[...]
Als het gaat om de 3080 ventus dan ben je te laat. In behandeling betekend de order is binnengekomen maar nog niks meer gedaan.
Bedankt allemaal!mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:04:
In behandeling = nog niets bekend
Wachten op producten = wachten op volgende levering (pech)
Uitgeleverd= spreekt voor zich
Azerty ^^
Gaat om een 3090 Strix OC. Nog even in spanning afwachten dan.
Wachtrij Megekko 319de van de 320, dus dat wordt ergens kerst 2021.
Enig idee hoe Alternate hier informatie over verstrekt?
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595rmno schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
Ik heb nu een ROG STRIX OC 3080 uitstaan bij Alternate en Megekko.
Enig idee hoe Alternate hier informatie over verstrekt?
Order nummer en postcode invullen onderaan.
Ik denk niet dat je dat kunt zeggen...[b]rmno schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:[/b
Ik bedoelde het dan ook gekscherendUniMatrix schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:08:
[...]
Ik denk niet dat je dat kunt zeggen...
Thanks @MichaelvD
Nummer 409 bij alternate, dat schiet lekker op.
[ Voor 14% gewijzigd door rmno op 03-12-2020 13:12 ]
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |