i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Verwijderd
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 8G
Jouw positie: 39 van de 65
stond dat die morgen geleverd zou worden ben benieuwd.
Zou er niet op rekenen met al die postnl problemenVerwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:28:
megekko
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 8G
Jouw positie: 39 van de 65
stond dat die morgen geleverd zou worden ben benieuwd.
Aangezien naar mijn weten wel heel weinig mensen direct een 3060ti hebben gekregen.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC - Videokaart
Gisteravond verzonden. Had ook niet veel later moeten zijn denk met bestellen.
Ik heb net op Alternate een Asus GeForce RTX 3060 Ti 2x OC kunnen bestellen, zou morgen al leverbaar moeten zijn. Heb even een spaarvarkentje kapot moeten slaan tho.Mirage schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:58:
Azerty.nl (gisteren om 15:08 besteld en de mailbevestiging gekregen)
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC - Videokaart
Gisteravond verzonden. Had ook niet veel later moeten zijn denk met bestellen.
*knip* de volgende referentie naar je kanaal wordt aangemerkt als spam en levert een ban op.
Er komen updates in de chat van zodra een product van beschikbaar wijzigt.
[ Voor 26% gewijzigd door br00ky op 04-12-2020 20:14 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
MSI:
Vandaag, op 3-12-2020 hebben wij de volgende videokaarten ontvangen:
Een aantal van deze kaarten zijn in significante aantallen geleverd.
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3x OC 8G
• MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3x 10G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2x OC 8G
• MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G
• MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio 8G
• MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3x 24G OC
Bij mij hetzelfde, alleen staat er al drie dagen 'morgen' hoe zot wil ge t hebbenextrizyo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:30:
Mijn GPU waar ik al 2,5 maanden op aant wachten was (megekko) is al van 01-12 verzonden via postnl. Momenteel staat er bij de status nog steeds
Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Das toch nen mens volledig zotmaken he 🤨
Edit ze hadden bij Megekko al gezegd dat ze 2-12 niets konden overhandigen aan PostNL, ik hou hoop dat dat vandaag (vanavond) wel gaat zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Mday op 03-12-2020 09:17 ]
https://liontech.be/
dit is super nieuws! nu nog maar hopen dat ze meer dan 6 x de 3070 ventus 3x hebben dan ben ik een gelukkig mandanielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:12:
Megekko update 09:07 over MSI kaarten:
MSI:
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
"LionTech is actief vanaf 01/12/2020!"cinde schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:13:
Toevallig deze tegen gekomen:
https://liontech.be/
En nu al 60 5 sterren reviews...
Goede manier om van je geld af te komen.
Dat ja ^^Idanue schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:16:
[...]
"LionTech is actief vanaf 01/12/2020!"
En nu al 60 5 sterren reviews...
Goede manier om van je geld af te komen.
Sowieso zie ik niet eens producten, dus vraag me af waarom je dit post?
Signature
Stukje naar beneden scrollen.mouzetc schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:18:
[...]
Sowieso zie ik niet eens producten, dus vraag me af waarom je dit post?
Ah bij mij was er echt helemaal niets net hoor haha. Oook onder producten niet. Ziet er iig mega shabby uit, ik zou t niemand aanraden.cinde schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:20:
Na al dat bashen doet het pijn om te scrollen denk ik lol
Signature
De rij is momenteel 18 lang overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Loen op 03-12-2020 09:34 . Reden: verkeerde shop ]
Ik had mijn 3080 gisterochtend besteld. Zou vanmiddag gewoon bezorgd moeten worden. Duimen dan maar...Ook niet erg als het zaterdag wordt. Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.Deze vertraging heeft als gevolg dat bestellingen na dinsdag 1-12-2020 rond 20:00 waarschijnlijk niet eerder dan zaterdag geleverd gaan worden. (Megekko)
Besteld 25 november, eerste levertijd 15-17 december, begin vorige week bijgesteld naar 1-3 december en nu verzendbevestiging. Ik ben benieuwd.
Damn lucky bastard. Hier ook besteld op 25 nov maar staat nog steeds in de planning voor 12 decemberQQvsOO schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:25:
Nou 3080 EVGA FTW3 staat op verzonden en aankomst begin avond via Amazon en DHL.
Besteld 25 november, eerste levertijd 15-17 december, begin vorige week bijgesteld naar 1-3 december en nu verzendbevestiging. Ik ben benieuwd.
komt wel van 14 januari... hopelijk bij de volgende batch erbij...
Op het moment dat ik dit postte hadden ze nog een Niet-WB aio versie te koop.FreeMen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:02:
[...]
Die heb ik gezien maar was WB versie zonder radiator. Althans, de versie waarvan ze twee te koop hadden op dat moment.
Azerty rekent 96,- minder dan bv. Megekko
28november besteld bij amazon nog geen datum 😓QQvsOO schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:25:
Nou 3080 EVGA FTW3 staat op verzonden en aankomst begin avond via Amazon en DHL.
Zelfde schuitje hier ;-). Fingers crossed!aem kei schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:28:
[...]
Damn lucky bastard. Hier ook besteld op 25 nov maar staat nog steeds in de planning voor 12 december![]()
komt wel van 14 januari... hopelijk bij de volgende batch bij...
Heb jij naar .be gebeld of.nl?Loen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:24:
Net alternate aan de lijn gehad over de MSI 3080 Suprim X. Ze kunnen helaas nog geen verwachte levertijd afgeven.
De rij is momenteel 18 lang overigens.
Voor de zekerheid nu ook maar 5 andere kaarten gereserveerd bij hun, aangezien er vanmorgen bijvoorbeeld Zotac 3080's beschikbaar waren.
Blijft wel een gedoe hoor, wordt ondertussen wel zenuwachtig of het voor de kerst gaat lukken.
Wij weten niet wat er aan de hand is met de kaarten, en of ze na controle weer vrijgegeven worden.
Vooralsnog hebben wij geen bericht dat de kaarten binnen een week weer bij ons zijn.
MSI Suprim X
[ Voor 3% gewijzigd door BlazeStoneZ op 03-12-2020 09:38 ]
Niet leverbaar
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Hebben meer mensen dit met de EVGA RTX3080 XC3 Black of een andere kaart?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Zotac 3080 verkrijgbaar, 2 a 3 dagen levertijd, 17 stuks, voor de liefhebber, 949,-
Geen melding gemaakt van SUPRIM X, ik hoop dat ze er ook een paar hebben ontvangen ...danielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:12:
Megekko update 09:07 over MSI kaarten:
MSI:
Volgens mij heb ik hier een reactie gezien van iemand anders die die kaart besteld had bij alternate. En die kon hem gratis om laten zetten naar de FTW ultra omdat de black niet meer leverbaar was. Maar moest wel achteraan aansluiten.graunie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:40:
Net bij Alternate gewoon eens even m'n orderstatus bekeken i.p.v. de wachtrij checker. Zie ik dit staan:
Niet leverbaar
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Hebben meer mensen dit met de EVGA RTX3080 XC3 Black of een andere kaart?
Ga er maar niet vanuit, geen enkele webshop heeft aangegeven wanneer ze ze verwachteniLLuSi0n2003 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:45:
[...]
Geen melding gemaakt van SUPRIM X, ik hoop dat ze er ook een paar hebben ontvangen ...
Ik denk dat MSI die informatie zelf nog niet vrijgegeven heeft, of wel?danielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]
Ga er maar niet vanuit, geen enkele webshop heeft aangegeven wanneer ze ze verwachten
Nou Azerty gaf gisteren voor de 3090 suprim aan dat die met 2-3 dagen leverbaar zou zijn en er 11 stuks bij de leverancier op voorraad zijn.danielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]
Ga er maar niet vanuit, geen enkele webshop heeft aangegeven wanneer ze ze verwachten
Ja klopt was voor zo'n FTW3 maar die past niet in mijn case dus dat zou een probleem zijn. Ik ben al een keer gezakt in de wachtrij van 9 naar 15 (momenteel weer 13) dus wellicht dat ze dit onder water toch al hebben omgezet.Bosjvd2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]
Volgens mij heb ik hier een reactie gezien van iemand anders die die kaart besteld had bij alternate. En die kon hem gratis om laten zetten naar de FTW ultra omdat de black niet meer leverbaar was. Maar moest wel achteraan aansluiten.
Wel beetje jammer dat alternate hier niet met mij contact over opneemt en dat ik er blijkbaar zelf achteraan moet.
Heb gisteren al een mail gestuurd dus wacht dat nog wel even af anders bel ik aan het einde van de dag.
Klopt, denk ikJethedo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:48:
[...]
Ik denk dat MSI die informatie zelf nog niet vrijgegeven heeft, of wel?
Aaah dat wist ik niet, hoop dat dat goed nieuws betekent voor alle webshops dan!Jefboy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:49:
[...]
Nou Azerty gaf gisteren voor de 3090 suprim aan dat die met 2-3 dagen leverbaar zou zijn en er 11 stuks bij de leverancier op voorraad zijn.
Gisteren toonde Megekko 3080 SUPRIM X op voorraad en leverbaar binnen 2 dagen ... maar ik heb nog geen e-mail ontvangen voor verzending (nummer 1 in de wachtrij) dus ik hoop vandaag op wat goed nieuws ...danielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:46:
[...]
Je kunt alleen mailen. Niet bellenJarwin schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:51:
Is er een mogelijkheid om Megekko te bellen over 3060 Ti bestellingen? Krijg geen telefoonnummer gevonden en ben toch wel benieuwd of mijn kaart ook echt besteld is.
Vet! Mijne komt vandaag aan (Aorus Xtreme 3080), kan echt niet wachten te kijken hoever deze overclocked en undervolt.SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:14:
Mijn zoektocht naar een 3080 voor mijzelf is ten einde gekomen gisteravond. Die Aorus Xtreme is echt een beest!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik blijf nog wel even hangen, een vriend wilt ook een 3080 dus ik ga nog even op zoek!
Heb jij al resultaten?
Ik kreeg een postNL link voor een DHL code.
Heb niet echt flinke benchmarks gedaan, gewoon de driver geüpdatet en daarna wat games gespeeld.themash360 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:55:
[...]
Vet! Mijne komt vandaag aan (Aorus Xtreme 3080), kan echt niet wachten te kijken hoever deze overclocked en undervolt.
Heb jij al resultaten?
Control op 1440p haalde bij mij eigenlijk een constante 120fps met alles op het hoogste, RTX uit. Kaart wordt niet warmer dan 65 graden
Ik had om 9 uur met ze gebeld, maar het klopte helaas niet. Voorraad was 0 bij de leverancier.AugustoLio schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:45:
https://azerty.nl/product...lo-videokaart-gf-rtx-3080
Zotac 3080 verkrijgbaar, 2 a 3 dagen levertijd, 17 stuks, voor de liefhebber, 949,-
Bij mij in de mail stond heel onhandig dat als de link niet werkt en je T&T begint met jvgl ofzo dat je hem dan zelf handmatig bij DHL in moet vullen (terwijl zij daar ook heel makkelijk een linkje voor kunnen generen....)Ikkerens schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:56:
Quick PSA voor degene die een levering van Azerty krijgen via postNL en je pakket is nog steeds niet gevonden via T&T: Probeer je code eens in te vullen bij DHL.
Ik kreeg een postNL link voor een DHL code.
Mijn gok over waarom dit zo half half geïmplementeerd is is dat ze DHL alleen ook doen als Postnl niet alles aan kan, zoals rond black friday Sinterklaas kerst etc.
Mijn 3080 Aorus Xtreme heeft 3 8-pins, dus dan neem ik aan 3 kabels gebruiken?themash360 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:57:
Mocht iemand nog enige twijfel hebben over of het veilig is om een 3080 met maar 1 kabel vanaf de psu te runnen: https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/k5l9qs/_/
Megekko heeft de asus 3060 TI niet eens in hun webshow staan momenteel
Is wel het allerveiligst, maar meestal trekt het derde slot niet zo veel stroom dus zou je daar eventueel een Y kabel voor kunnen gebruikenSBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:03:
[...]
Mijn 3080 Aorus Xtreme heeft 3 8-pins, dus dan neem ik aan 3 kabels gebruiken?
2 of 3 fans. Zit daar nu zoveel verschil tussen dat dat een impact heeft op de wachtrijen? Waarom is de 3-fan zoveel populairder?Rgamer145 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:01:
https://www.megekko.nl/pr...AL-RTX3070-O8G-Videokaart voor mensen die een dual fan 3070 willen. Kzie dat deze weer op voorraad staat
Ben zelf nog steeds op zoek naar een 3070 of 3080 tot max 900 euro. Blijven dromen
2 is zat.SBDutchie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:03:
[...]
Mijn 3080 Aorus Xtreme heeft 3 8-pins, dus dan neem ik aan 3 kabels gebruiken?
Ik ga het vanmiddag voor de zekerheid maar even doen, het kan denk ik geen kwaad als ik er de ruimte voor hebdanielboyz schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:06:
[...]
Is wel het allerveiligst, maar meestal trekt het derde slot niet zo veel stroom dus zou je daar eventueel een Y kabel voor kunnen gebruiken
Ik heb er geen verstand van, maar waarom zou je zo'n dikke kaart kopen om vervolgens hem niet alle 'juice' te geven die hij (wellicht) nodig heeft?
Nogmaals ik ben niet gehinderd door enige vorm van kennis op dit gebied... zo maar een gedachte!
Je moet alle producten tonen aanzetten. Ze laten namelijk producten met langer als 10 leverdagen niet standaard zien.Rgamer145 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:05:
[...]
Megekko heeft de asus 3060 TI niet eens in hun webshow staan momenteel
Kijk maar op deze link
Het gaat er niet om dat je de kaart volledige juice geeft. Het gaat erom dat je teveel juice geeft om te weinig kabels waardoor de boel gaat smeltenGekkehuus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:08:
[...]
Ik heb er geen verstand van, maar waarom zou je zo'n dikke kaart kopen om vervolgens hem niet alle 'juice' te geven die hij (wellicht) nodig heeft?
Nogmaals ik ben niet gehinderd door enige vorm van kennis op dit gebied... zo maar een gedachte!
Dan zie ik nog steeds de Asus er niet tussen staanYomaxx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:09:
[...]
Je moet alle producten tonen aanzetten. Ze laten namelijk producten met langer als 10 leverdagen niet standaard zien.
Kijk maar op deze link
Toch typisch, heb op 25 november besteld en eergister al binnen.aem kei schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:28:
[...]
Damn lucky bastard. Hier ook besteld op 25 nov maar staat nog steeds in de planning voor 12 december![]()
komt wel van 14 januari... hopelijk bij de volgende batch erbij...
Past ook echt maar nét in mn kast naast de waterpomp. Nu nog wachten op het waterblok.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
haha moet eens verder kijken dan mijn neus lang is. dacht dat je geen enkele 3060ti zag staanRgamer145 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:12:
[...]
Dan zie ik nog steeds de Asus er niet tussen staan
Zie de asus idd nog niet vreemd wel
[ Voor 6% gewijzigd door Yomaxx op 03-12-2020 10:16 ]
Volgens nvidia:Gekkehuus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:08:
[...]
Je hebt ook altijd baas boven baasMojo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:14:
[...]
Toch typisch, heb op 25 november besteld en eergister al binnen.
Past ook echt maar nét in mn kast naast de waterpomp. Nu nog wachten op het waterblok.
[Afbeelding]
Hij is wel vrij heftig qua RGB strip aan de zijkant, had dat eigenlijk wat subtieler verwacht. Is het trouwens bewust dat het een beetje een vissenkom lijkt of is dat toevallig deze cycle met kleuren?
Actieeeee
[ Voor 18% gewijzigd door dejong12 op 03-12-2020 10:44 ]
De Suprim X zit er dus niet tussen.Okasha schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:22:
MSI:
ActieeeeeHopelijk ook "significante aantallen" bij Alternate.. (sta op plek 38)
Er waren meldingen van mensen dat er een wijziging had plaats gevonden.
3 December 2020 en dat er ook bij het product stond levering binnen 2 dagen.
Nu staat de Suprim X weer met 10 dagen geregistreerd.
Toen ik deze order plaatste stond ie op "Op voorraad, morgen in huis". Na een kwartier stond ie op "pre-order voor 2021". Als ik nu mijn plek in de wachtrij check, zegt ie "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!". Nog geen verzendbevestiging ontvangenAsitis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:11:
[...]
Ik heb net op Alternate een Asus GeForce RTX 3060 Ti 2x OC kunnen bestellen, zou morgen al leverbaar moeten zijn. Heb even een spaarvarkentje kapot moeten slaan tho.
Nou heb ik dit topic niet actief gevolgd, maar ik twijfel in hoeverre ik hier waarde aan moet hechten. Heb ik nou gewoon echt geluk gehad en precies op het juiste moment een op-voorraad modelletje gekocht, of is dit een kronkel in een overspannen systeem en hoef ik niet te verwachten dat deze kaart dit jaar nog binnen komt?
Wat zegt de status in je account? Die staat mogelijk op "uitgeleverd", anders wordt dat gedurende de dag aangepast. De e-mail komt pas 's avonds.Asitis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:25:
[...]
Toen ik deze order plaatste stond ie op "Op voorraad, morgen in huis". Na een kwartier stond ie op "pre-order voor 2021". Als ik nu mijn plek in de wachtrij check, zegt ie "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!". Nog geen verzendbevestiging ontvangen
Bedankt; zijn nu weer uitverkochtRgamer145 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:01:
https://www.megekko.nl/pr...AL-RTX3070-O8G-Videokaart voor mensen die een dual fan 3070 willen. Kzie dat deze weer op voorraad staat
Azerty sta ik in de top 5 voor de MSI Suprim
Informatique sta ik op plek 2 voor de MSI Suprim.
Azerty "Zodra wij enige voorraad krijgen van deze videokaart kunnen wij u redelijk snel voorzien.
Echter kunnen wij niet inzien wanneer er voorraad geleverd worden en hoeveel er dan binnen gaan komen."
[ Voor 39% gewijzigd door Griffx op 03-12-2020 10:33 ]
Nah, alles staat op random. En op de foto komt het RGB iets meer naar voren dan het werkelijk is. Verlichting van de kaart naar het reservoir toe vooral.QQvsOO schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:16:
[...]
Je hebt ook altijd baas boven baas![]()
Hij is wel vrij heftig qua RGB strip aan de zijkant, had dat eigenlijk wat subtieler verwacht. Is het trouwens bewust dat het een beetje een vissenkom lijkt of is dat toevallig deze cycle met kleuren?
Het is inderdaad wel een beetje een vissenkom.
Overigens heb ik gewoon zwarte accenten en niet die rode. Zit ook een sticker op de doos dat "Actual Fansink may vary".
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
ook mss laten weten wanneer die geshipped word?Griffx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:30:
Net reactie gehad van Azerty ze melden nu je 'ongeveer' positie.
INNO3D GEFORCE RTX 3060 TI TWIN X2 lijkt een betere koop te zijn
nu nog stock
Tnx, je hebt mij net weerhouden om 489 te betalen voor noisy fansdafz0r schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:33:
voor de 3060ti hunters die net zoals ik gewoon op prijs selecteren. Er is 1 caveat voor de zotac modellen. noisy fan en geen idle fan stop.
INNO3D GEFORCE RTX 3060 TI TWIN X2 lijkt een betere koop te zijn
nu nog stock
[ Voor 14% gewijzigd door Buddyjoe op 03-12-2020 10:36 ]
lees mijn laatste zinnetjeBuddyjoe schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:35:
[...]
Tnx, ik wilde net 489 voor die Zotac gaan neer leggen.
Waar is die kaart die jij noemt dan verkrijgbaar?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is exact degene die ik heb besteld om 15:20 bij Megekko, wellicht dat die van mij dan toch onderweg is via DHL.Palmachius schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:34:
Gisteren om 15:30 besteld bij Megekko, zojuist al afgeleverd via DHL:[Afbeelding]
In het verleden kon dit alleen als je de kaart daadwerkelijk hebt, daarnaast kon je ook altijd maar 1x een gamecode per kaart claimen.Koldur schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:36:
Iemand een idee hoe het zit met die Black Ops Geforce Experience code die je krijgt bij de kaarten? Kan je die alleen activeren als je ook daadwerkelijk een 30X0 kaart hebt of kan het met iedere willekeurige kaart?
[ Voor 30% gewijzigd door Vicros op 03-12-2020 10:38 ]
Verwijderd
nice, ik ben aan het wachten. staat op morgen. alleen de mail pas om 15:52 binnenPalmachius schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:34:
Gisteren om 15:30 besteld bij Megekko, zojuist al afgeleverd via DHL:[Afbeelding]
Er wordt via Geforce Experience gekeken welke kaart er in je PC zit om de code te bevestigen.Koldur schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:36:
Iemand een idee hoe het zit met die Black Ops Geforce Experience code die je krijgt bij de kaarten? Kan je die alleen activeren als je ook daadwerkelijk een 30X0 kaart hebt of kan het met iedere willekeurige kaart?
Je hebt echter de RTX 3080 nodig om te activeren.
[ Voor 5% gewijzigd door BlazeStoneZ op 03-12-2020 10:39 ]
Zou fijn zijn als er iets geleverd zou worden....svdham schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:04:
Goedemorgen mannen,
Even een update over de STRIX 3080 bij Alternate sinds de laatste levering van 4 kaarten 5 weken geleden:
.......................................................................................................................
Ga bijna twijfelen om maar gewoon een gigabyte te bestellen, had die al 20x kunnen hebben ondertussen.
Helaas geen account. Wilde snel bestellen en wist niet zeker of ik al een account had of niet, dus heb als Gast afgerekend.Sayla90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:29:
[...]
Wat zegt de status in je account? Die staat mogelijk op "uitgeleverd", anders wordt dat gedurende de dag aangepast. De e-mail komt pas 's avonds.
Oh maar er wordt ook gewoon geleverd hoor!Thewaitislong schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:41:
[...]
Zou fijn zijn als er iets geleverd zou worden....
Ga bijna twijfelen om maar gewoon een gigabyte te bestellen, had die al 20x kunnen hebben ondertussen.
Alternate DE/BE, Megekko etc.
Op scan.co.uk stond gister de status: SUPRIM X - Arrived.Griffx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:30:
Azerty "Zodra wij enige voorraad krijgen van deze videokaart kunnen wij u redelijk snel voorzien.
Echter kunnen wij niet inzien wanneer er voorraad geleverd worden en hoeveel er dan binnen gaan komen."
De lijst wachtende staat op 0.
[ Voor 28% gewijzigd door JaDa61 op 03-12-2020 10:52 ]
U moest ze e-mailen om uw positie te krijgen?Griffx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:30:
Als ze maar voor Cyberpunk binnenkomen, ben ik blij!RedHeroDude schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:39:
Megekko heeft de MSI's binnen. Tot nu toe nog niet veel verandering in de wachtrij, ik ben van 20 naar 19 gegaan voor de 3080 Gaming X Trio. Gezien het oponthoud met leveringen verwacht ik dat ze pas volgende week verzonden worden.
Dit had ik gisteren dus haha. Je kunt op https://www.alternate.nl/bestelling/#!/start de status van je bestelling opvragen of je nou als gast of met een account besteld hebt.Asitis schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:43:
[...]
Helaas geen account. Wilde snel bestellen en wist niet zeker of ik al een account had of niet, dus heb als Gast afgerekend.
Jawel heb vorige week een RX5700 XT op amazon kunnen kopen voor 350 euro in een aanbieding. Die heb ik deze week ontvangen. Nu is het dus even de vraag of ik die hou of toch een RTX 3060 Ti haal (voor +- 500 euro). Vandaag weer wat reviews opzoeken.bloodlynx schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:29:
[...]
Nou misschien moet je even de moeite nemen om te kijken in de pricewatch want een RX5700XT met fatsoenlijke aftermakt koeler heb je niet voor 350. De 3060ti is sneller en heeft een hoop extra functies.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/rdQAo7rTdooXCs3KAC94PBpY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HbxMtU7WO1pLfOe18DCrt4UC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Fj9qIr6Ra6qwVPPa6EYLo2r5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PN3YQx500s7xB3Eu0OhUxwba.jpg?f=fotoalbum_large)