[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 318 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-05 13:48
Hyphene schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:46:
Vanmiddag een RTX 3080 (en een amd 5600x) besteld bij megekko, maar ik kan nog niet tracen hoe lang het duurt via de tool op de site. Weet iemand hoe lang dat normaal duurt?
Verschilt, duurde bij mij anderhalve dag.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00
Het topic ga ik eindelijk kunnen verlaten d:)b *O* -O- _O- oOo

Mijn Asus TUF non-OC 3080 RTX is zojuist binnen gekomen van Alternate.nl.

Vanaf het moment dat de wachtrijtool ontwikkelt was stond ik bij Alternate binnen de top 15.
Dat is dus ongeveer 2 maanden geleden geweest dat de tool was geïntroduceerd.

In de eerste weken paar plekken gedaald (waarschijnlijk annuleringen).
Twee weken geleden was de 'grote' daling van plek 12 naar plek 5 --> plek 2.

Ik stond inmiddels alweer twee weken op plek 2 in de wachtrij en vandaag het pakket verzonden en ontvangen.

Nu nog even contact leggen met Alternate voor een extra gamecode en volgens mij kan ik de verzendkosten nog retourneert krijgen. Nogal bijzonder om er verzendkosten voor te rekenen als mijn geld bijna 2,5 maand daar geparkeerd heeft gestaan.

Succes!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:59
Staat deze hier al?
https://twitter.com/PartAlert?s=09

Ik zag hier al regelmatig kaarten op voorraad die ook effectief te bestellen zijn.

• themash360
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-11-2025
sandpatt schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:13:
Staat deze hier al?

Ik zag hier al regelmatig kaarten op voorraad die ook effectief te bestellen zijn.
Heb meerdere Twitters gevolgd tot nu toe haha, al weken lang, maar pas toen ik distill.io ging gebruiken had ik raak (ook echt binnen een dag), wellicht beginners geluk :+ .

• themash360
Aramiss schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:05:

Vanaf het moment dat de wachtrijtool ontwikkelt was stond ik bij Alternate binnen de top 15.

Ik stond inmiddels alweer twee weken op plek 2 in de wachtrij en vandaag het pakket verzonden en ontvangen.

Nu nog even contact leggen met Alternate voor een extra gamecode en volgens mij kan ik de verzendkosten nog retourneert krijgen. Nogal bijzonder om er verzendkosten voor te rekenen als mijn geld bijna 2,5 maand daar geparkeerd heeft gestaan.

Succes!
Proficiat voor het geduld. (y)

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-02 20:08

Succes!
Hoe deden ze dat? Vroegen ze per email om deze verzend kosten? Ik heb er namelijk ook geen verzend kosten voor betaald, toen ik bestelde. Maar weet even niet meer of dit een aktie was van gratis verzending of niet.

• Kwiepz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03 13:51
Hyphene schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:46:
Vanmiddag een RTX 3080 (en een amd 5600x) besteld bij megekko, maar ik kan nog niet tracen hoe lang het duurt via de tool op de site. Weet iemand hoe lang dat normaal duurt?
T is weekend dus verwacht maandag pas.

• lightmantle
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-02-2022
ganicus schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:19:
[...]

Heb jij ook een 3090 kaart besteld of de 3080?
3080 Asus tuf non-oc idd.

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-01 14:50
De asus tuf non oc is (wat ik zie en hoor in dit forum) lastiger te verkrijgen. Ik zelf heb de asus tuc oc 3080 besteld. De meeste die ook dezelfde kaart hebben besteld hebben hem wel vrijwel snel gekregen van amazon. Hopelijk ontvang je hem snel!!

• Pavalion
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-08-2021
24 uur later, nog steeds plaats 147 van de 150.

ASUS TUF 3080 OC - Megekko

Ondertussen gewoon Amazon in de gaten houden.

• MalleHenkie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-02 15:17
sandpatt schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:13:
Staat deze hier al?

Komen op het moment aardig wat kaarten voorbij op Amazon (Spanje/Italië) via deze twitter. O.a. Zotac Amp 3080 en MSI Gaming X Trio

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025

Succes!
Nice, hier nog in de wacht.
Laat ff in ervaring topic weten hoe hoog ie in valhalla stabiel loopt, ben benieuwd of asus de non oc heeft gebinned.

• Seraphim0
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-09-2024
Unique schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:48:
[...]

Nice, hier nog in de wacht.
Laat ff in ervaring topic weten hoe hoog ie in valhalla stabiel loopt, ben benieuwd of asus de non oc heeft gebinned.
Ik ging ook een stuk of 15 plekken naar beneden, naar ong eveer 145. Nu ik in de wacht sta voor de eagle en de vision op een stuk betere plek (al dan wel voor een iets duurdere prijs) heb ik de TUF maar gecanceled.

• lightmantle
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-02-2022
ganicus schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:19:
[...]

De asus tuf non oc is (wat ik zie en hoor in dit forum) lastiger te verkrijgen. Ik zelf heb de asus tuc oc 3080 besteld. De meeste die ook dezelfde kaart hebben besteld hebben hem wel vrijwel snel gekregen van amazon. Hopelijk ontvang je hem snel!!
Ha, damn, dat is goed om te weten! Thanks! Ik hoop het ook :D

• Gulioz123
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04 10:44
Pavalion schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:40:
24 uur later, nog steeds plaats 147 van de 150.

ASUS TUF 3080 OC - Megekko

Ondertussen gewoon Amazon in de gaten houden.
Hoe raden jullie aan om Amazon het meest effectief in de gaten te houden? Ik heb zojuist een account aangemaakt op Amazon.nl en kom dan uiteindelijk op deze pagina uit --> ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 OC. Alleen zie ik nergens een "notify me" knop oid. Raad je het aan om deze pagina regelmatig te refreshen of is er een makkelijkere manier om deze specifieke kaart te fixen?

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Gulioz123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:56:
[...]

Hoe raden jullie aan om Amazon het meest effectief in de gaten te houden? Ik heb zojuist een account aangemaakt op Amazon.nl en kom dan uiteindelijk op deze pagina uit --> ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 OC. Alleen zie ik nergens een "notify me" knop oid. Raad je het aan om deze pagina regelmatig te refreshen of is er een makkelijkere manier om deze specifieke kaart te fixen?
Sinds dat tweakers omgeslagen is van "amazon annuleert alle bestellingen" naar "amazon is 1 van de weinige die daadwerkelijk levert", wordt amazon dood gespammed met distill io bots.
Dus die notify knop kun je vergeten, wordt zeg maar een battle of the tweakers en scalpers ;)

• themash360
Unique schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:58:
[...]

Sinds dat tweakers omgeslagen is van "amazon annulleerd alle bestellingen" naar "amazon is 1 van de weinige die daadwerkelijk levert", wordt amazon dood gespammed met distill io bots.
Dus die notify knop kun je vergeten, wordt zeg maar een battle of the tweakers en scalpers ;)
Deze 2 zijn de afgelopen dag (De Trinity vandaag nog om 4:00 PM) een keer online gekomen:
https://www.amazon.nl/EVG...e-backplate/dp/B08HGYXP4C
https://www.amazon.nl/Zot...X-grafische/dp/B08K3PDL9K

Succes! Ik zou het refreshen automatizeren met Distill.io ofzo. Anders word je helemaal gek, want ze zijn binnen een minuut of 2 eigenlijk altijd weg.

• ElementhRobbie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
De ZOTAC GeForce RTX 3080 AMP Holo is af en toe beschikbaar op Amazon.nl voor zo'n 950 euro, maar is die kaart dat bedrag wel waard?

Ik heb ook een MSI 3080 Gaming X Trio bestelt waar ik al maanden voor in de wachtrij sta, maar die was goedkoper én daar kon ik in reviews terug vinden dat het een van de betere was. Ik kan van de Zotax AMP Holo maar weinig informatie vinden - iemand ervaring/kennis?

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00
Bisquit schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:23:
[...]

Hoe deden ze dat? Vroegen ze per email om deze verzend kosten? Ik heb er namelijk ook geen verzend kosten voor betaald, toen ik bestelde. Maar weet even niet meer of dit een aktie was van gratis verzending of niet.
Ik heb bij de order 4,95 euro verzendkosten betaald.

• Gulioz123
themash360 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:00:
[...]

Deze 2 zijn de afgelopen dag (De Trinity vandaag nog om 4:00 PM) een keer online gekomen:
https://www.amazon.nl/EVG...e-backplate/dp/B08HGYXP4C
https://www.amazon.nl/Zot...X-grafische/dp/B08K3PDL9K

Succes! Ik zou het refreshen automatizeren met Distill.io ofzo. Anders word je helemaal gek, want ze zijn binnen een minuut of 2 eigenlijk altijd weg.
Thanks @themash360 en @Unique. Ik heb momenteel de EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming bij Alternate in de wachtrij staan op positie 14. Ik vind 900 euro best wel veel geld en hoop die ASUS kaart met geluk te kunnen kopen voor 750-800 euro op Amazon. Denken jullie dat dit mogelijk is of staan ze er normaliter voor meer op?

En denken jullie Tweakers dat positie 14 voor die EVGA kaart lang kan duren?

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05 12:45

bl33d

I love the smell of Napalm..

Gulioz123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:08:
[...]

Thanks @themash360 en @Unique. Ik heb momenteel de EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming bij Alternate in de wachtrij staan op positie 14. Ik vind 900 euro best wel veel geld en hoop die ASUS kaart met geluk te kunnen kopen voor 750-800 euro op Amazon. Denken jullie dat dit mogelijk is of staan ze er normaliter voor meer op?

En denken jullie Tweakers dat positie 14 voor die EVGA kaart lang kan duren?
23 november bestelde ik dezelfde kaart bij Alternate. Ik begon toen op positie 14! Volgende dag werden er tien verzonden en de dag daarna nog 1. Sindsdien is het stil gebleven. Ik heb goede hoop dat het binnenkort weer op gang komt.

• Sayla90
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-01-2025
Ik vind het niet gek dat er Alternate pakketjes tijdens het verzendproces verdwijnen als ze zo ingepakt worden.... Gelukkig zat de inhoud er nog in, en zijn wij hier thuis klaar met het jagen op 3080's!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApLqCI59LnsEAq2ZUfxdn0FaWcU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEh7mF9cnKgbcVi9z8uBcx5a.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBe8Ff8tb17bcNtJnbsVaLGCnto=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoSEIH1CEEVDNDll71hj4CZ1.jpg?f=fotoalbum_tile

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-04 13:20
Sayla90 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:37:
Ik vind het niet gek dat er Alternate pakketjes tijdens het verzendproces verdwijnen als ze zo ingepakt worden.... Gelukkig zat de inhoud er nog in, en zijn wij hier thuis klaar met het jagen op 3080's!

[Afbeelding][Afbeelding]
Proficiat :o

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 06:07

Succes!
Wat dus aangeeft dat die kaart maar heel mondjesmaat geleverd wordt.. Binnen de top 15 in de wachtrij en dan nog 2 maanden moeten wachten is gewoon belachelijk.. Hopelijk gaat het met de Asus RTX 3080 TUF OC een stuk sneller, want daar sta ik nog steeds voor op plek 143..

• Inflatable
ElementhRobbie schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:03:
De ZOTAC GeForce RTX 3080 AMP Holo is af en toe beschikbaar op Amazon.nl voor zo'n 950 euro, maar is die kaart dat bedrag wel waard?

Ik heb ook een MSI 3080 Gaming X Trio bestelt waar ik al maanden voor in de wachtrij sta, maar die was goedkoper én daar kon ik in reviews terug vinden dat het een van de betere was. Ik kan van de Zotax AMP Holo maar weinig informatie vinden - iemand ervaring/kennis?
Als je het mij vraagt is geen enkele RTX 3080 950 euro waard als de adviesprijs van Nvidia zelf 719 euro is.. Alles wat ik aan RTX 3080's in bestelling heb staan (in totaal 3 stuks) kost 800 euro of minder, wat voor mij de max prijs is wat ik aan een RTX 3080 wil uitgeven.. ZOTAC heb ik verder geen ervaring mee.. Of je er zoveel meer voor wilt uitgeven om niet langer te hoeven wachten kun je alleen zelf beslissen..

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 21:40

[Afbeelding][Afbeelding]
Schandalig maar dat maak ik ook regelmatig bij Amazon mee hoor, zelfs met Prime tape erop.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:58
themash360 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:24:
[...]

Oof, voel dan wel mee voor mensen die ik hier al 2 maanden in de rij zie staan voor de Gigabyte Eagle en Zotac modellen. |:(
Tsja ik ben er zo 1, maar het verschil is wel dat ik hem straks voor €719 in de pc heb zitten. Het is altijd een afweging natuurlijk, of je die €150-€200 extra er voor over hebt. Maar ik kan nu prima zonder die kaart en dan heb ik hem liever voor een schappelijkere prijs. Genoeg dealtjes, maar die laat ik bewust passeren...

• Chromia
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-03 09:42
Bull schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:39:
[...]

Schandalig maar dat maak ik ook regelmatig bij Amazon mee hoor, zelfs met Prime tape erop.
Amazon doosjes zijn echt waardeloos, veel te dun karton. Kreeg vandaag één binnen die aan 2 kanten totaal open was gescheurd, met als inhoud 48TB aan HDDs. Dat deed pijn om te zien, maar gelukkig waren de HDDs zelf wel goed verpakt.

Over Amazon gesproken... Nadat mijn 3080 TUF OC 4 dagen stil heeft gelegen in Frankrijk lijkt er eindelijk weer beweging in te zitten. Ik was al bang dat ze hem kwijt waren geraakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lc3TIPp5ibSDq7gUoeKfqoARynI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PReO38GB1nrWwKPxcG82YpFd.png?f=user_large

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-02 09:08

[Afbeelding][Afbeelding]
Volgens mij is die gewoon door een postbode opengemaakt die dacht "Verrek, alweer een iChill! Wanneer komt er nou eens een Asus langs?"

• themash360
Inflatable schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:34:
[...]

Als je het mij vraagt is geen enkele RTX 3080 950 euro waard als de adviesprijs van Nvidia zelf 719 euro is.. Alles wat ik aan RTX 3080's in bestelling heb staan (in totaal 3 stuks) kost 800 euro of minder, wat voor mij de max prijs is wat ik aan een RTX 3080 wil uitgeven.. ZOTAC heb ik verder geen ervaring mee.. Of je er zoveel meer voor wilt uitgeven om niet langer te hoeven wachten kun je alleen zelf beslissen..
De prijs is nog 100,- meer dan vorige maand, en toen gold dat ook. Ik hoop niet dat de kaarten boven de 1000,- consistent worden, maar zo ziet het er bijna wel uit.

Zelfs de goedkoopste modellen (Zotac Trinity & Holo) zijn nu boven de 900,- binnen minuten weg. Ik denk niet dat het is dat mensen niet willen wachten, eerder dat het vooruitzicht is dat het alleen nog maar duurder en lastiger verkrijgbaar dan dit gaat worden voor een maand of 3. Dan nog maar niet gesproken over de altijd groeiende rijen bij sommige modellen, terwijl zelfs de snelste rijen langzaam dalen met maximaal 100 plaatsen per maand vooruitgang (hoogste wat ik gehoord had hier).

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

MazeWing

The plot thickens...

NoThankYou schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:57:
[...]

Volgens mij is die gewoon door een postbode opengemaakt die dacht "Verrek, alweer een iChill! Wanneer komt er nou eens een Asus langs?"
Haha, ja inderdaad. Die zal wel denken: “laat het geen Inno3D of Zotac zijn deze keer...”

Maar ik vraag me of wat nu de exacte reden is dat juist die kaarten met regelmaat voor echt veel te veel geld worden aangeboden. Zelf kan ik enkel bedenken dat het de minst populaire modellen zijn en daardoor een boel mensen liever wachten voor een Asus, MSI, EVGA, etc.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:49
MazeWing schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:52:
[...]

Haha, ja inderdaad. Die zal wel denken: “laat het geen Inno3D of Zotac zijn deze keer...”

Maar ik vraag me of wat nu de exacte reden is dat juist die kaarten met regelmaat voor echt veel te veel geld worden aangeboden. Zelf kan ik enkel bedenken dat het de minst populaire modellen zijn en daardoor een boel mensen liever wachten voor een Asus, MSI, EVGA, etc.
Je geeft het antwoord zelf al. Voor mensen die dus niet kunnen wachten ;).

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 12:43

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-04 10:13
Max max max max toch.
Maar goed...."op voorraad bij leverancier"... :F
MSI 3080 Gaming X Trio

https://maxict.nl/msi-msi...m=cpc&utm_source=tweakers

• -Dylo
  • Laatst online: 27-01 08:47
Koelkie schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:09:
Max max max max toch.
Maar goed...."op voorraad bij leverancier"... :F
MSI 3080 Gaming X Trio

https://maxict.nl/msi-msi...m=cpc&utm_source=tweakers
Mag hopen dat het een typefoutje is en een 3090 hoort te zijn.

Man man man...

• Kwiepz
-Dylo schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:39:
[...]

Mag hopen dat het een typefoutje is en een 3090 hoort te zijn.

Man man man...
3 typ fouten lijken mij wat gortig.. oplichtersbende daar.

Wss zijn die al lang weg bij de leverancier aangezien hun updates op de website een vertraging hebben van weken😅

• ggroen1
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 21:44
Chromia schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:56:
[...]

Amazon doosjes zijn echt waardeloos, veel te dun karton. Kreeg vandaag één binnen die aan 2 kanten totaal open was gescheurd, met als inhoud 48TB aan HDDs. Dat deed pijn om te zien, maar gelukkig waren de HDDs zelf wel goed verpakt.
Mijn Asus Tuf 3080 van Amazon was anders perfect verpakt. De doos van de kaart zat in een hele stevige doos met bescherming in de hoeken aan de binnenkant, ik denk vanuit de fabriek, en daar zat weer een stevige doos van Amazon omheen.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
ggroen1 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:03:
[...]

Mijn Asus Tuf 3080 van Amazon was anders perfect verpakt. De doos van de kaart zat in een hele stevige doos met bescherming in de hoeken aan de binnenkant, ik denk vanuit de fabriek, en daar zat weer een stevige doos van Amazon omheen.
ja dat is de doos van asus zelf.. maar amazon verpakt altijd waardeloos.

• MaXeRs
  • Laatst online: 00:30
Zo ben er klaar mee.

Heb een MSI RTX3080 SUPRIM X 10GB GDDR6X besteld bij Max ICT

835 euri

Levertijd indicatie staat op 1 a 2 weken. :+

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 29-11-2020 10:06 ]

• Kwiepz
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:05:
Zo ben er klaar mee.

Heb een MSI RTX3080 SUPRIM X 10GB GDDR6X bij
Max ICT.

Benieuwd of ze dat waar kunnen maken.

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:05:
Zo ben er klaar mee.

Heb een MSI RTX3080 SUPRIM X 10GB GDDR6X besteld bij Max ICT

835 euri

De MSRP staat op 899 euro, die moeten ze heel scherp hebben binnen gekregen :+

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 21:57
MSRP van FE 3080 was 719€ bij release dus deze prijs is eindelijk eens een normale vind ik.

• ZelianGuy
cinde schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:26:
MSRP van FE 3080 was 719€ bij release dus deze prijs is eindelijk eens een normale vind ik.
De MSRP van de FE inderdaad. De MSRP van deze kaart is 899 euro. FE MSRP is niet hetzelfde als de MSRP van de AIB kaarten.

• MaXeRs
cinde schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:26:
En dat voor 1 van de dikste 3080 op de markt

• ZelianGuy
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:28:
[...]

Ik hoop voor je dat ze leveren maar de ervaringen uit dit topic leert dat de 1-2 weken vaak uit de duim gezogen is. Je zult zeer waarschijnlijk een stuk langer wachten

• cinde
ZelianGuy schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:28:
[...]

De MSRP van de FE inderdaad. De MSRP van deze kaart is 899 euro. FE MSRP is niet hetzelfde als de MSRP van de AIB kaarten.
En waar vind je die prijs dan?

• ZelianGuy
cinde schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:32:
[...]

En waar vind je die prijs dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P00oywhBauqCRQ8DwGSm81JCthQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/824Bl4gQOBpaGSseXafPUqs2.png?f=fotoalbum_large

• cinde
Bedankt is wel veel geld tegenover ref.

• Fryslanboy
cinde schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:36:
Jup, je betaalt altijd premium voor een andere printplaat, betere componenten, andere koelers en andere gadgets zoals RGB en al die gekkigheid.

• ZelianGuy
cinde schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:36:
Het is de top tier MSI kaart dus daar zit een premium op. Niet de beste $/performance kaart maar krijgt wel mooie dingen terug :P

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
Kwiepz schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:06:
[...]

Benieuwd of ze dat waar kunnen maken.
Ik ook. Hoe vertrouwbaar is die maxict...

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
dulle schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:49:
[...]

Hebben geen hele goede reputatie (zie ook https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/)
Ik durf het zelf niet aan in elk geval

• MaXeRs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzrGHBmKU5ThJA5p4brHN4oxcLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smqg2wKmAyvTwndXG0kZ27uC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-q0f2FCrFqC3m6xqQ2QWu9lqiU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LwFedwtyw4Vjnj8UCL5cfcGC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dit harde graphics purno.

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 19:46
Ze hebben volgens de website 5x 3080 gaming trio op voorraad bij Mac ict met levertijd 4 tot 7 dagen. Prijs is slechts €1330 🙄

[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 29-11-2020 10:56 ]

• dulle
danielboyz schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:51:
[...]

Hebben geen hele goede reputatie (zie ook https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/)
Ik durf het zelf niet aan in elk geval
Ik dus ook niet... Wel bijna op de bestel knop gedrukt :p
Maar op tijd close window gedaan.. Verder jagen dan maar...

• Markdouma
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12-06-2025
dulle schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:49:
[...]

Ik heb in het cpu draadje meermaals lopen klagen over Max ICT. Zij hadden op hun site staan dat ze 95 5900x op voorraad hadden bij leverancier en op basis daarvan heb ik toen mijn cpu daar gekocht voor een best wel flinke meerprijs. Ik stoorde me erg aan het gebrek aan communicatie. In mijn orderstatus stond een leverdatum van 1-12-2020 en ik heb bevestigd gekregen via de klantenservice dat dit ging om een placeholderdatum en dat ze niet wisten wanneer ze daadwerkelijk konden leveren.

Uiteindelijk toch de order maar laten staan, je weet het tenslotte maar nooit. En verrek, gister kreeg ik een verzendbevestiging en het lijkt erop dat mijn processor maandag of dinsdag zijn weg gaat vinden naar mijn gretige handen. Ik heb besteld op 19-11-2020, dus als de cpu daadwerkelijk komende week komt, dan ben ik in de zevende hemel en lijkt het erop dat Max ICT het toch waar heeft kunnen maken.

De vraag is dan: ben ik een outlier of kunnen ze werkelijk hun beloftes nakomen? Ik heb geen flauw idee, maar mocht je het geld kunnen missen dan kan je altijd een gokje wagen, wie weet heb je mazzel. Als ze nou eens zouden investeren in hun marketing/communicatie team, wie weet wordt het dan nog eens wat met dat bedrijf.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 16:27
Eindelijk, ik kan als het goed is stoppen met zoeken! Even afkloppen dat alles goed gaat bij PostNL. :*)

Ik wilde perse een 3080FE, voor MSRP, maar dat gaat hem niet worden. Misschien wel helemaal niet meer. :/

Al een paar keer zat ik er net naast. Gekkenhuis! Als een advertentie online komt moet je echt binnen 5 minuten precies online zijn en hem zien anders is je kans al verkeken. |:(

Vanochtend kwam er een 3080 TUF online, volledig gesealed in omdoos, vlak nadat ik MP afspeurde. Direct gereageerd maar ik was alweer te laat. :/ De eerste koper stelde vreemde eisen dus mocht ik de kaart overnemen voor 5 tientjes boven MSRP. :9 :D _/-\o_

Maandag of dinsdag in huis als het goed is, zou het dan toch nog voordat Cyberpunk released? 8)

• dikkedennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Één stuk voorradig (3070 iChill X3)
https://azerty.nl/product...l-x3-videokaart-8-gb-ddr6

• Fryslanboy
Mocht je 'm ooit fysiek in je handen krijgen, alvast gefeliciteerd.

• AnthonyP
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen op verschillende plekken een bestelling hebben lopen om dan, zodra ze iets binnenkrijgen ergens, op alle andere plekken hun bestelling te annuleren.

Ik ben in ieder geval nog aan het wachten op mijn asus dual non oc 3070 bij azerty. Hopelijk komt die volgende week binnen. :)

Be your mythical best

• BlazeStoneZ
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik vraag me af hoe druk het is geweest met Black Friday deals van Alternate.
Gaat dit vertragingen opleveren?

Hopelijk krijgen ze de MSI Suprim X terug, deze week.
Zou dinsdag al terug gestuurd zijn door MSI.

• Grotbewoner
  • Nu online
Vissa66 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:00:
Eindelijk, ik kan als het goed is stoppen met zoeken! Even afkloppen dat alles goed gaat bij PostNL. :*)

Ik wilde perse een 3080FE, voor MSRP, maar dat gaat hem niet worden. Misschien wel helemaal niet meer. :/

Al een paar keer zat ik er net naast. Gekkenhuis! Als een advertentie online komt moet je echt binnen 5 minuten precies online zijn en hem zien anders is je kans al verkeken. |:(

Vanochtend kwam er een 3080 TUF online, volledig gesealed in omdoos, vlak nadat ik MP afspeurde. Direct gereageerd maar ik was alweer te laat. :/ De eerste koper stelde vreemde eisen dus mocht ik de kaart overnemen voor 5 tientjes boven MSRP. :9 :D _/-\o_

Maandag of dinsdag in huis als het goed is, zou het dan toch nog voordat Cyberpunk released? 8)
Marktplaats met verzending, vorige koper die te veel eisen stelden (lees ophalen en afrekenen, in Texel waarschijnlijk) en goede prijs? Weet je zeker dat je niet gescammed bent?

[ Voor 4% gewijzigd door Grotbewoner op 29-11-2020 11:42 ]

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05-2025
Dit is een levertijden topic. Zie TW.

[ Voor 81% gewijzigd door Blaat op 30-11-2020 12:13 ]

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05-2025
Offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Blaat op 30-11-2020 12:14 ]

• el_Peanut
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-04 11:15
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:28:
[...]

En daarnaast, na OC, in veel gevallen maar 10 procent onder de performance van een stock 3090 en dat voor de ~60 procent van de prijs van een 3090. 900 euro voor deze kaart vind ik zeker niet buiten proporties :) Ik hoop dat Alternate ze maandag binnen krijgt, op plek 8 ben ik hoopvol voor de eerste lichting! oOo

• Vissa66
Grotbewoner schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:34:
[...]

Marktplaats met verzending, vorige koper die te veel eisen stelden (lees ophalen en afrekenen, in Texel waarschijnlijk) en goede prijs? Weet je zeker dat je niet gescammed bent?
Ophalen was geen probleem, eerst verzenden dan betalen ook niet. Tevens heeft de verkoper een bunch goede recensies (zegt nog niks) maar liet mij ook gevoelige persoonlijke informatie zien via whatsapp(live) dus in dit geval ben ik er wel van overtuigd dat het goed zit. Anders doe ik niet snel zaken via MP inderdaad. :)

• Grotbewoner
  • Nu online
Vissa66 schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:17:
[...]

Ophalen was geen probleem, eerst verzenden dan betalen ook niet. Tevens heeft de verkoper een bunch goede recensies (zegt nog niks) maar liet mij ook gevoelige persoonlijke informatie zien via whatsapp(live) dus in dit geval ben ik er wel van overtuigd dat het goed zit. Anders doe ik niet snel zaken via MP inderdaad. :)
Succes ermee. Ben zelf ook een keertje genaaid, omdat de verkoper gestolen identificatie liet zien. En volgens mij kan elke legitieme GPU-verkoper beter via tweakers verkopen, geen idee waarom je op marktplaats zou gaan zitten.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 19:11
Grotbewoner schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:19:
[...]

Succes ermee. Ben zelf ook een keertje genaaid, omdat de verkoper gestolen identificatie liet zien. En volgens mij kan elke legitieme GPU-verkoper beter via tweakers verkopen, geen idee waarom je op marktplaats zou gaan zitten.
Op marktplaats krijg je vaak meer voor je GPU dan op Tweakers is mijn ervaring. Verkocht mijn 2070 daar vrijdag voor een zeer nette prijs, had ik op Tweakers nooit ervoor gekregen. Nu mijn 3080 nog zien te krijgen ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• themash360
Koldur schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:21:
[...]

Op marktplaats krijg je vaak meer voor je GPU dan op Tweakers is mijn ervaring. Verkocht mijn 2070 daar vrijdag voor een zeer nette prijs, had ik op Tweakers nooit ervoor gekregen. Nu mijn 3080 nog zien te krijgen ;)
Een 3070 gekocht voor de tussenperiode :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4v0QHhI5LqcM5FMj87h6Olebhw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gefdQXPAAgjVK5JIZuzmjMOt.png?f=user_large

• RainOfAshes
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 14:34
[...]

Er zitten op Tweaker's V&A ook oplichters hoor. Ik ben 1 keer opgelicht en dat was niet op MP, maar hier.

Verwijderd

Ik vraag me af waarom er steeds één op voorraad is voor zo'n goedkopere kaart. Is dit er eentje die continu geretourneerd wordt en verkocht voor dezelfde prijs?

Mogen ze überhaupt geretourneerde producten als nieuw verkopen? Ik had ook een zotac twin edge 3070 gekocht, die was duidelijk al eens geopend. Veel te luid voor mij en scoorde +-3% lager dan andere kaarten. Nu maar wachten op een eagle OC en hopen dat dat één van de significante leveringen is bij megekko. Minimaal 96 graag.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 19:11
themash360 schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:24:
[...]

Een 3070 gekocht voor de tussenperiode :9

[Afbeelding]
Haha, ja, die kan altijd nog terug in 30 dagen. Hoe de winkels ons scalp prijzen bieden heb ik er geen moeite mee dit zo te doen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Vissa66
[...]

Ben het met je eens dat op MP de kans groter is dat je gescammed wordt, maar ook op Tweakers gebeurd het helaas.

Tijdje terug alweer, maar van een Tweaker een 8600k gekocht welke al dik 50 zeer goede beoordelingen had. Ik kon fluiten naar die 8600k. Uiteindelijk die eikel via zijn familie opgespoord en met wat dreigen toch het geld terug gekregen.

Edit: Zojuist bevestiging dat de verkoper het pakket heeft afgegeven bij PostNL. Of er komt een paar kilo aan baksteen mijn kant op, of gewoon een 3080. :+

Edit 2: Dit stelt me wel gerust :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsxbYzOGwsDq6EEi7yJne3pe6-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gARDb9IPHzutcOggfSZsgTJs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Vissa66 op 29-11-2020 12:42 ]

• Gulioz123
bl33d schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:13:
[...]

23 november bestelde ik dezelfde kaart bij Alternate. Ik begon toen op positie 14! Volgende dag werden er tien verzonden en de dag daarna nog 1. Sindsdien is het stil gebleven. Ik heb goede hoop dat het binnenkort weer op gang komt.
Thanks! Ik hoop het ook. Maar fijn om te weten dat er bij jou iig voortgang in zat, dat geeft hoop!

• Gulioz123
Deze is echt prachtig ja

• MaXeRs
ZelianGuy schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:29:
[...]

Ik hoop voor je dat ze leveren maar de ervaringen uit dit topic leert dat de 1-2 weken vaak uit de duim gezogen is. Je zult zeer waarschijnlijk een stuk langer wachten
Ach dat is nu bij bijna alle grote shops nu met deze schaarste of het nu een cpu is of een grafka.

• Inflatable
AnthonyP schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:19:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen op verschillende plekken een bestelling hebben lopen om dan, zodra ze iets binnenkrijgen ergens, op alle andere plekken hun bestelling te annuleren.

Ik ben in ieder geval nog aan het wachten op mijn asus dual non oc 3070 bij azerty. Hopelijk komt die volgende week binnen. :)
Ik heb 3 verschillende RTX 3080's in bestelling staan bij Megekko en Alternate.. Zodra de 1e binnen is ga ik inderdaad de anderen annuleren, het is puur om mijn kansen te verdelen..

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Vissa66 schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ben het met je eens dat op MP de kans groter is dat je gescammed wordt, maar ook op Tweakers gebeurd het helaas.

Tijdje terug alweer, maar van een Tweaker een 8600k gekocht welke al dik 50 zeer goede beoordelingen had. Ik kon fluiten naar die 8600k. Uiteindelijk die eikel via zijn familie opgespoord en met wat dreigen toch het geld terug gekregen.

Edit: Zojuist bevestiging dat de verkoper het pakket heeft afgegeven bij PostNL. Of er komt een paar kilo aan baksteen mijn kant op, of gewoon een 3080. :+

Edit 2: Dit stelt me wel gerust :)

[Afbeelding]
Denk erom dat je wel de garantie/bon van hem hebt. Ik geloof dat Nvidia nu niet meer garantie verleend aand derden. De garantie afhandeling gaat via de eerste koper of via de webwinkel in NL.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Vissa66
D0gtag schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:27:
[...]

Denk erom dat je wel de garantie/bon van hem hebt. Ik geloof dat Nvidia nu niet meer garantie verleend aand derden. De garantie afhandeling gaat via de eerste koper of via de webwinkel in NL.
Factuur heb ik idd, van Alternate. :)

• themash360
Inflatable schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:25:
[...]

Ik heb 3 verschillende RTX 3080's in bestelling staan bij Megekko en Alternate.. Zodra de 1e binnen is ga ik inderdaad de anderen annuleren, het is puur om mijn kansen te verdelen..
En hoe dichtbij is jouw eerste nu?

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10-2025

tja

Vissa66 schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:28:
[...]

Factuur heb ik idd, van Alternate. :)
Garantie is niet overdraagbaar, tis aan de winkel of ze hier een punt van maken.

• themash360
tja schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:29:
[...]

Garantie is niet overdraagbaar, tis aan de winkel of ze hier een punt van maken.
De winkel zal dit proberen te stellen, maar ik heb tot nu toe elke keer na lang genoeg zeuren het alsnog voor elkaar gekregen. 8)

• tja

tja

themash360 schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:32:
[...]

De winkel zal dit proberen te stellen, maar ik heb tot nu toe elke keer na lang genoeg zeuren het alsnog voor elkaar gekregen. 8)
dat is mooi maar ik probeer je alleen bewust te maken van dit. mijn ervaring is ook dat meestal de leverancier niet zo moeilijk doet, hij wil je graag als klant voor een volgende aankoop.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
tja schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:39:
[...]

dat is mooi maar ik probeer je alleen bewust te maken van dit. mijn ervaring is ook dat meestal de leverancier niet zo moeilijk doet, hij wil je graag als klant voor een volgende aankoop.
https://nl.hardware.info/...rantieduur-en-afhandeling

• tja

tja

• Vissa66
tja schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:29:
[...]

Komt wel goed, mocht er iets met de kaart zijn of gebeuren in de toekomst wilt de verkoper voor mij contact opnemen met Alternate. :) Dus komt sowieso goed! :)

• Inflatable
themash360 schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:29:
[...]

En hoe dichtbij is jouw eerste nu?
143 voor een Asus TUF OC bij Alternate.. Maar heb pas vorige week besteld.. In die tijd slechts 3 plekken opgeschoten, allemaal annuleringen vermoed ik.. Andere kaarten nog kanslozer, plek 229 en 270..

Zijn Asus TUF en MSI Ventus kaarten die minder dan 800 euro kosten en dus (terecht) nogal gewild zijn.. Ik wacht er wel op, want ga niet meer betalen voor een RTX 3080.. Principe kwestie.. Ik heb nu een RTX 2080, dus zo'n ramp is het niet als ik wat langer moet wachten..

• themash360
Inflatable schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:52:
[...]

143 voor een Asus TUF OC bij Alternate.. Maar heb pas vorige week besteld.. In die tijd slechts 3 plekken opgeschoten, allemaal annuleringen vermoed ik.. Andere kaarten nog kanslozer, plek 229 en 270..

Zijn Asus TUF en MSI Ventus kaarten die minder dan 800 euro kosten en dus (terecht) nogal gewild zijn.. Ik wacht er wel op, want ga niet meer betalen voor een RTX 3080.. Principe kwestie.. Ik heb nu een RTX 2080, dus zo'n ramp is het niet als ik wat langer moet wachten..
Oh met een 2080 kan je nog wel een paar jaar door ja :9

• MaXeRs
Zojuist een update gehad van MaxICT over mijn vandaag bestelde
MSI RTX 3080 Suprim X
De kaart is inmiddels van de website afgehaald.

Verwachtte leverdatum: 18-12-2020

[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 29-11-2020 14:31 ]

• themash360
https://www.amazon.nl/Zot...fRID=JN15JEY3662NA05EYGNT

900,- voor de Zotac Trinity OC

Laat maar is op.

[ Voor 12% gewijzigd door themash360 op 29-11-2020 14:33 ]

• tja

tja

MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:31:
Zojuist een update gehad van MaxICT over mijn vandaag bestelde
MSI RTX 3080 Suprim X
De kaart is inmiddels van de website afgehaald.

Verwachtte leverdatum: 18-12-2020
pas een beetje op met deze club. als je bekent staat om je slechte reviews dan is dat een slecht teken.
ik zoek die kaart overigens ook.

[ Voor 4% gewijzigd door tja op 29-11-2020 14:34 ]

• MaXeRs
tja schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:34:
[...]

pas een beetje op met deze club. als je bekent staat om je slechte reviews dan is dat een slecht teken.
ik zoek die kaart overigens ook.
2 keer wat besteld en nog geen slechte ervaring gehad.

• tja

tja

MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:35:
[...]

ik ga het risico niet aan. als ik trustpilot en tweakers shop review lees dan ga ik liever naar azerty of club in breda of , naja ik heb een lijst met shops waar ik goeie ervaringen mee heb. anyway, was goed bedoelt.
laat even horen hoe de kaart bevalt, ik lees hele goeie dingen op guru3d en van andere reviewers.

• dulle
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:35:
[...]

Waarschijnlijk meer geluk met u naam bij maxict :)

• MaXeRs
dulle schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:43:
[...]

Waarschijnlijk meer geluk met u naam bij maxict :)
Zou zo maar.kunnen _O-

Maar ik hou jullie op de hoogte d:)b

• steaktartaar
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-06-2023
Geen reactie meer van Tones. Ga die TUF non-OC laten staan, moest die toch opduiken, maar als ik vandaag wissel zal het toch wachten tot 2021 zijn.

• Santee
  • Laatst online: 11:30
MaXeRs schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:44:
[...]

Zou zo maar.kunnen _O-

Maar ik hou jullie op de hoogte d:)b
3080 suprem is nog te bestellen bij maxict toch?

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-03 20:55

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Inflatable schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:52:
[...]

Volgens mij is die ranglijst bij Alternate gewoon een random number generator, om de klanten een beetje tevreden te houden door te doen alsof er iets gebeurt. Eerder kreeg je elke keer een ander getal. Ik ben een keer nummer 7000 geweest, na een kee rnummer 50 te zijn geweest, nadat ik een keer 400 was (niet exacte getallen, maar in die ordegrootte). Waarschijnlijk waren er best veel mensen die erachter kwamen, dus nu onthouden ze het gegenereerde nummer.

Lijkt me ook stug dat je al 143 zou zijn. Volgens de tool ben ik nummer 125 (dat was wel een ander merk), en ik heb op release dag de order geplaatst, om 14:54.

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 29-11-2020 14:52 ]

Verwijderd

ik hoop echt dat alternate volgende week de suprim x kaarten binnen krijgt.
zou de late shipment van megekkos gaming x trios verband hebben met de suprims van alternate?
ik denk me in dat ze wel samen geshipped worden van het land waar het gemaakt is.

btw ik kijk net even mij maxict (nooit geweest daar) en die verkopen de gaming x trio voor 1098 euro
wat een gekke daar zeg
Pagina: 1 ... 318 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord