Ja. Blijkbaar gingen ze mailen om deze week een nieuwe batch te krijgen.Remz schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:09:
De bezorger is onderweg met mijn 3080 TUF OC van Tones.be!
Zojuist het depot in Alkmaar verlaten, vanmiddag lekker sleutelen.
Was er al meer nieuws over de GeForce Now codes? Begreep dat Tones ze momenteel niet op voorraad had? Moeten we ze mailen?
Voor de mensen die het bijhouden. Ik heb afgelopen vrijdag 13-11-2020 een Inno3d rtx 3070 ichill x4 gekocht van azerty deze is de volgende dag 14-11-2020 geleverd.
iedereen veel suc6 veder met het krijgen van jullie karten ik hoop echt dat ze voor jullie snel binnen komen want ik vind dit echt belachelijk hoelang het duurt dus sterkte en veel suc6
iedereen veel suc6 veder met het krijgen van jullie karten ik hoop echt dat ze voor jullie snel binnen komen want ik vind dit echt belachelijk hoelang het duurt dus sterkte en veel suc6
iemand nog nieuws over een bestelling bij informatique?
[ Voor 89% gewijzigd door luifel op 16-11-2020 10:46 ]
staat er bij bij azerty (ik had het op het laatste moment nog even aan gepas)luifel schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:45:
[...]
bij welke winkel?... veel succes verder met de kaart...
Megekko update van vandaag:
Nvidia: Wat is geleverd en wat wordt verwacht
Gigabyte:
Wij verwachten deze week (week 47) een aantal van onderstaande kaarten:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS X 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X 24G
MSI:
Voor deze week (week 47) hebben wij nog geen informatie beschikbaar.
Inno3D:
Vandaag, op 16-11 hebben wij de volgende kaarten ontvangen:
• Inno3D GeForce RTX 3090 iCHILL x3
• Inno3D GeForce RTX 3070 iCHILL x3
• Inno3D GeForce RTX 3070 iCHILL x4
Deze week (week 47) verwachten wij verder:
• Inno3D GeForce RTX 3090 iCHILL Frostbite 24GB
• Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL Frostbite 10GB
EVGA:
Wij verwachten vandaag, 16-11 een aantal van onderstaande kaarten te verwachten:
• EVGA RTX 3080 XC3 Ultra Gaming 10GB
Asus:
Wij verwachten deze week (week 47) een aantal:
• Asus GeForce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
Wanneer ik de mededelingen op diverse websites en afnemende voorraad wereldwijd bekijk, krijg ik de indruk dat er dit jaar geen MSI RTX 3070 modellen meer geleverd worden. Hoop dat ik het fout heb.
_██_
(ಠ_ృ)
Nog even over die codes van Nvidia he...
Wat een slecht systeem eigenlijk. Nvidia moet dus op basis van leveringen van kaarten handmatig codes opsturen naar verkopers? Dat moet toch makkelijker kunnen...
Naja, mijn TUF OC 3080 van Tones komt vandaag in ieder geval binnen. De bezorger is onderweg!
Wat een slecht systeem eigenlijk. Nvidia moet dus op basis van leveringen van kaarten handmatig codes opsturen naar verkopers? Dat moet toch makkelijker kunnen...
Naja, mijn TUF OC 3080 van Tones komt vandaag in ieder geval binnen. De bezorger is onderweg!
[ Voor 19% gewijzigd door Sakirth op 16-11-2020 11:01 ]
Er zijn afgelopen 3 weken tientallen Ventus en Trio modellen in de vrije verkoop geweest, dus ga er ook vanuit dat het komende weken nog wel komt.Atomsk schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:58:
Wanneer ik de mededelingen op diverse websites en afnemende voorraad wereldwijd bekijk, krijg ik de indruk dat er dit jaar geen MSI RTX 3070 modellen meer geleverd worden. Hoop dat ik het fout heb.
Signature
Asus 3070 TUF was ook een hele tijd vrij verkrijgbaar bij Megekko. Tenminste mijn collega kon er zo 1 kopen terwijl ik al langer wacht op mijn kaartmouzetc schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:02:
[...]
Er zijn afgelopen 3 weken tientallen Ventus en Trio modellen in de vrije verkoop geweest, dus ga er ook vanuit dat het komende weken nog wel komt.
Die inno3d 3080 bij megekko zijn wel redelijk aan de prijzige kant, helaas.
Hoop dat alternate ze misschien ook nog binnen krijgt voor een wat betere prijs.
Misschien is dit al gepost, maar de 3080 ftw ultra is weer te bestellen voor een redelijke prijs bij amazon.
https://www.amazon.nl/EVG...080&qid=1605521370&sr=8-4
edit: en alweer weg... Echt geen pijl op te trekken bij amazon
edit: en alweer weg... Echt geen pijl op te trekken bij amazon
[ Voor 10% gewijzigd door Brn250 op 16-11-2020 11:13 ]
Eens zien naar welke positie ik zak in de loop van dagen. Sta op 11 voor de Gigabyte 3080 Aorus X 10G. Zat nog de Master te overwegen.... nu wel blij dat ik voor de Xtreme ben gegaan.
Ik heb nog een order voor de XC3 lopen voor die prijs (welke deze week geleverd zou worden). Vind t echt wel een tikkeltje te duur hoor. Ga m annuleren, maar mocht iemand interesse hebben voor die prijs, stuur me gerust een DM.Brn250 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:10:
Misschien is dit al gepost, maar de 3080 ftw ultra is weer te bestellen voor een redelijke prijs bij amazon.
Signature
En alweer wegBrn250 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:10:
Heb bij Alternate de Asus 3080 STRIX (geen OC) besteld afgelopen zaterdag, nu 132e in de wachtrij. Zit toch enorm te twijfelen of ik voor de OC zal gaan voor 2 tientjes extra, die wordt tenminste nog wel mondjesmaat geleverd maar heeft wel een veel langere wachtrij... Moeilijk moeilijk, vind de STRIX kaarten er wel echt goed uit zien qua bouwkwaliteit dus die hebben wel mijn voorkeur.
Niet dat ik interesse heb. Veel te duur.
De Asus TUF 3080 OC van Tones.be is binnen!
Besteld op 12 nov.
Bedankt aan iedereen voor de info in dit topic terwijl ik zelf aan het wachten was en succes aan de mensen die nog wachten.
Ook dikke merci aan Tones voor de communicatie op dit forum!
Besteld op 12 nov.
Bedankt aan iedereen voor de info in dit topic terwijl ik zelf aan het wachten was en succes aan de mensen die nog wachten.
Ook dikke merci aan Tones voor de communicatie op dit forum!
Ik ben dit weekend bij Alternate (NL) van plek 33 naar 13 gegaan voor de EVGA RTX 3080 XC3 GAMING (niet ULTRA of BLACK), eind september besteld.
Zo'n sterke daling heb ik niet eerder gezien, dus ik neem stiekem aan dat ze van die kaart een lading binnengekregen hebben. Zou ik em dan toch nog voor de kerstvakantie kunnen installeren?
(Edit: Tijdens het typen van dit bericht ben ik naar plek 4 gegaan, en tijdens het typen van deze update naar plek 3
)
Zo'n sterke daling heb ik niet eerder gezien, dus ik neem stiekem aan dat ze van die kaart een lading binnengekregen hebben. Zou ik em dan toch nog voor de kerstvakantie kunnen installeren?
(Edit: Tijdens het typen van dit bericht ben ik naar plek 4 gegaan, en tijdens het typen van deze update naar plek 3
[ Voor 6% gewijzigd door Myedvyed op 16-11-2020 11:36 ]
Als je bereid bent wat extra te betalen, kun je beter bij bijv Megekko bestellen. Gaat sneller en kortere rij.PhaseDB schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:20:
Heb bij Alternate de Asus 3080 STRIX (geen OC) besteld afgelopen zaterdag, nu 132e in de wachtrij. Zit toch enorm te twijfelen of ik voor de OC zal gaan voor 2 tientjes extra, die wordt tenminste nog wel mondjesmaat geleverd maar heeft wel een veel langere wachtrij... Moeilijk moeilijk, vind de STRIX kaarten er wel echt goed uit zien qua bouwkwaliteit dus die hebben wel mijn voorkeur.
Gisteren voor een vriend van mij de volgende videokaart besteld bij Azerty: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master 10G - Videokaart
Vanochtend verzendbevestiging xD
Vanochtend verzendbevestiging xD
Lekker, mag die van mij dus ook voor de komende uren verwachten! België, toch?Uforay schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:40:
Yeesssssss!![]()
Hij is binnen en ga lekkere upgrade maken van mijn Nvidia EN210!(tijdelijk passief gekoeld kaartje om de boel te pre installen met AMD 5900X)
Dank zij dit forum te checken toch nog gelukt. Ik ga mijn andere preorders bij Alternate and Amazon cancelen.
[Afbeelding]
valt wel mee denk ik
Bij megekko, azerty en alternate zijn ze duurder.
En het gaat wel om de FTW3 Ultra
Toch even gebeld met GLS, er zijn trailers vanuit Belgie die "vertraging" hebben opgelopen. De mijne gaat vandaag niet meer geleverd worden, maar morgen.smaw schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:06:
[...]
Ik zie geeneens een levertijd/dag, er stond in het eerste mailtje van GLS, maandag maar bij de T&T is er geen indicatie omdat het pakketje nog niet in NL is
https://tones.be/nl/article/132829 2 op voorraad!
Scherp, zeer scherp!
Ik ben waarschijnlijk vandaag al voorzien, dus succes iedereen!
Tones zou een flinke lading ZOTAC's binnen krijgen vandaag. Zie Ervaringen topic voor vele mensen die hem retouren omdat ze flink tegenvallen, houd daar wel rekening mee.
Signature
Megekko heeft een paar INNO 3D's binnen blijkbaar, RTX 3070.
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Bij Tones.be is de wachtrij van de 3080 Tuf OC en de 3080 Gaming X Trio 20. Van allebei weten ze niet wanneer de volgende levering komt.
MSI GeForce® RTX 3090, 24GB, Gaming X Tri
https://www.informatique...._min=&pr_max=&at529=27549
https://www.informatique...._min=&pr_max=&at529=27549
[ Voor 21% gewijzigd door xynomis op 16-11-2020 12:53 ]
RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING bij megekko wachtrij 106
megekko
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 33 van de 97
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 33 van de 97
Kan je ergens de grootte van de wachtrij zien, zonder dat je eerst effectief dient te bestellen?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Alleen bij informatique. Korte wachtrijen, weinig leveringen. (artikel in je winkelmandje doen)Tricolores schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:58:
Kan je ergens de grootte van de wachtrij zien, zonder dat je eerst effectief dient te bestellen?
En er is een spreadsheet, moet je even in de forum bovenaan zoeken op spreadsheet.
Signature
Denk dat ze we (relatief) regelmatig leveringen hebben, maar in kleine aantallen (geen 100 TUFkes zoals Tones vorige weekmouzetc schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:59:
[...]
Alleen bij informatique. Korte wachtrijen, weinig leveringen. (artikel in je winkelmandje doen)
En er is een spreadsheet, moet je even in de forum bovenaan zoeken op spreadsheet.
Heb de ASUS GeForce RTX 3080 TUF O10G binnen via Tones.
Alleen m'n COD code nog niet (en geen reactie op m'n mail van Tones (naar Kenneth die hier actief is))
:strip_exif()/f/image/9cuUe15l93LDDxzdZNEYHNpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Banana for scale
Nu nog ff wachten op m'n Ryzen 5 5600X (met moederbord en RAM in één keer. Bij Azerty zo'n upgradekit. Dan zijn ze blijkbaar wel te krijgen)
Alleen m'n COD code nog niet (en geen reactie op m'n mail van Tones (naar Kenneth die hier actief is))
:strip_exif()/f/image/9cuUe15l93LDDxzdZNEYHNpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Banana for scale
Nu nog ff wachten op m'n Ryzen 5 5600X (met moederbord en RAM in één keer. Bij Azerty zo'n upgradekit. Dan zijn ze blijkbaar wel te krijgen)
Tones is dicht op maandaghylke45 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:25:
Heb de ASUS GeForce RTX 3080 TUF O10G binnen via Tones.
[Afbeelding]
Banana for scale
Blaim schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:29:
[...]
Dit was éxact mijn ervaring. Ik heb de Zotac weer terug gestuurd naar Azerty want die kaart had echt dikke coil whine bij maar 60% fanspeed en blaaste als een malle en werd alsnog zo'n 73 °C in mijn zeer goed geventileerde Fractal case.
Deze 3080 TUF OC van Tones is veeel stiller: net de RDR2 benchmarks gedaan met alles op ultra en 'm even goed 20 minuten laten draaien, ik kwam terug met een bakje koffie en de verwachting om 'm te horen loeien. He-le-maal niks te horen.Werd ook net maximaal 70°C en ga dus nu even tweaken in de GPU Tweak II software wat de optimale settings zijn.
Ik ben ook uit het topic als een zeer tevreden klant van Asus, dat is in dit topic vast een controversiële mening maar ze hebben met deze kaart een uitstekende koeling vs performance vs noise model uitgebracht.
Ja indien je er een weet te bemachtigen wel.Zeer tevreden klant van asus...
Is hier al iemand die zijn bestelling ontvangen heeft van SiComputers? Ik heb daar nu een een goede tijd een 3080 TUF non OC in de pre order staan namelijk.
Yes.. Zojuist mijn bestelling RTX3080 TUF OC ontvangen van tones.be.
Diezelfde heb ik net geannuleerd, stond vorige week 9e op de lijst. Niks opgeschoten. Net mijn kaart vanuit Amazon ontvangen.DMC90 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:01:
Is hier al iemand die zijn bestelling ontvangen heeft van SiComputers? Ik heb daar nu een een goede tijd een 3080 TUF non OC in de pre order staan namelijk.
Iemand een ideetje of Alternate nog STRIX 3080 OC binnen gaat krijgen? Sta op plekje 193, 23 september besteld.
Net even Informatique gebeld voor de MSI 3070 X TRIO.
Ze hebben hun bestelling uitgezet bij hun leverancier, maar die heeft ook nog levertijd onbekend.
Ze kon mij wel vertellen dat zij al tweemaal hebben besteld, waarbij er laatst binnen 3 dagen een voorraad werd geleverd en aan het begin van de pre-order het 3 weken duurde voordat ze binnenkwamen.
Is voor nu nog koffiedik kijken, maar ze staan in ieder geval wel in de bestelling bij hun leverancier.
Ze hebben hun bestelling uitgezet bij hun leverancier, maar die heeft ook nog levertijd onbekend.
Ze kon mij wel vertellen dat zij al tweemaal hebben besteld, waarbij er laatst binnen 3 dagen een voorraad werd geleverd en aan het begin van de pre-order het 3 weken duurde voordat ze binnenkwamen.
Is voor nu nog koffiedik kijken, maar ze staan in ieder geval wel in de bestelling bij hun leverancier.
Volgens mij heeft iedereen die van Tones vandaag een TUF gaat krijgen 'm al binnen. Behalve ik dan
Neehoor. Ik ben ook nog (on)geduldig aan het wachtenSakirth schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:31:
Volgens mij heeft iedereen die van Tones vandaag een TUF gaat krijgen 'm al binnen. Behalve ik dan
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Hij is bij mij nog op weg naar de pakjesautomaatSakirth schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:31:
Ook de ASUS TUF OC van Tones ontvangen, bedankt voor de tip
De tips van Tones zullen vast nog vaker langs komen.
De tips van Tones zullen vast nog vaker langs komen.
Ik krijg em dinsdag pas omdat ik voor een ander pick-up point heb gekozen dan eerst opgegeven.Sakirth schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:31:
First world problems, ik weet het, maar het wachten is toch zwaar
Si krijgt bijna niks en non OC's kun je al helemaal vergeten die worden vrijwel (nog)niet uitgeleverd. Nergens.DMC90 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:01:
EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...3-ULTRA-GAMING-Videokaart
!!!
!!!
https://www.cdromland.nl/nav/942/Nvidia-Videokaarten
[ Voor 32% gewijzigd door xynomis op 16-11-2020 15:01 ]
haha die gaan snel weg zijnxynomis schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:59:
!!!
950 ,-xynomis schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:00:
Net besteld, we zullen zien of ik em heb kunnen pakken.xynomis schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:59:
!!!
Bedankt!
Jammer, net te laat gezien. Success!!Karasca schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:04:
[...]
Net besteld, we zullen zien of ik em heb kunnen pakken.
Bedankt!
edit; en bij CDromland ook net weg. n/m!
[ Voor 34% gewijzigd door Cogency op 16-11-2020 15:09 ]
Wanneer zie je dat hij weg is?
Ik ben nog in het betalingscherm. Of krijg ik het dan zo dadelijk te zien dat hij weg is?
Toch wel te gek voor woorden, bijna 200 euro boven de adviesprijs en men springt er hier bovenop alsof het een buitenkansje is
[ Voor 104% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:47 ]
Sommige zitten al 4 maanden zonder videokaart. Die vinden het wel 200 euro waard om niet nog eens 4 maanden dit gezeur mee te moeten maken (en/of zonder GPU te zitten). Daarnaast. Ieders portomonee is anders. Stop eens met het zeiken over de prijzen. Je betaalt ervoor wat je het waard vindt.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:21:
Toch wel te gek voor woorden, bijna 200 euro boven de adviesprijs en men springt er hier bovenop alsof het een buitenkansje is![]()
Edit @q-enf0rcer.1 niet specifiek aanvallend op jou bedoeld hoor. Ik spreek in het algemeen
[ Voor 11% gewijzigd door xynomis op 16-11-2020 16:29 ]
xynomis schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:23:
[...]
Sommige zitten al 4 maanden zonder videokaart. Die vinden het wel 200 euro waard om niet nog eens 4 maanden dit gezeur mee te moeten te maken (en/of zonder GPU te zitten). Daarnaast. Ieders portomonee is anders. Stop eens met het zeiken over de prijzen. Je betaalt ervoor wat je het waard vindt.
Mee eens, maar uiteindelijk is er op dit moment niets voor de adviesprijs beschikbaar...
En de scalpers die er meerder kopen om er vervolgens een slaatje uit te slaan helpen hier niet aan mee.
Heb het geluk dat ik via mijn werk de btw terugkrijg en hem mag betalen met vrije dagen... Dus de pijn is er niet zo erg. Maar het blijft zonde.
Zag trouwens dat hij inderdaad niet beschikbaar meer is.
Ga een Aorus Master bestellen bij Azerty en hopen dat hij snel komt. Volgens mij is € 911,- nog wel een redelijke deal voor deze kaart. Met relatief hoge OC en 4 jaar garantie.
En de scalpers die er meerder kopen om er vervolgens een slaatje uit te slaan helpen hier niet aan mee.
Heb het geluk dat ik via mijn werk de btw terugkrijg en hem mag betalen met vrije dagen... Dus de pijn is er niet zo erg. Maar het blijft zonde.
Ga een Aorus Master bestellen bij Azerty en hopen dat hij snel komt. Volgens mij is € 911,- nog wel een redelijke deal voor deze kaart. Met relatief hoge OC en 4 jaar garantie.
Met een beetje mentale gymnastiek heb ik mijzelf overtuigd dat ik toch de nieuwe cod van 60$ zou kopen dus daar bespaar ik een beetje op. En het is EVGA, waarvan ik nu ook een 1070 heb, heb alleen goede ervaringen met EVGA. Wou ook stoppen met elke dag voor 2 maanden checken voor voorraad werd er gek van. Dus hopelijk begrijp je waar ik vandaan komq-enf0rcer.1 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:21:
Toch wel te gek voor woorden, bijna 200 euro boven de adviesprijs en men springt er hier bovenop alsof het een buitenkansje is![]()
Toevallig zondag 1 besteld, vanochtend bericht dat deze verstuurd werdGekkehuus schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:25:
Mee eens, maar uiteindelijk is er op dit moment niets voor de adviesprijs beschikbaar...
Voor een FTW3 Ultra in deze tijd van schaarste inderdaad okay prijs. In het algemeen voor een 3080 prijzig. Average FPS van techpowerup:Aggressor schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:11:
[...]
valt wel mee denk ik
Bij megekko, azerty en alternate zijn ze duurder.
En het gaat wel om de FTW3 Ultra
Asus TUF OC 191,8 fps : 800 euro
EVGA FTW3 ultra 193.4fps : 930 euro
Qua temp/noise wint die Asus het ook.
Als je een Asus TUF non OC van 750 naar OC zet dan is het al helemaal een gat. Maargoed, dan moet je even een jaartje wachten tot ze die ooit leveren
[ Voor 3% gewijzigd door Shaflic op 16-11-2020 15:38 ]
Ik heb een kwartier na launch mijn bestelling erdoor gekregen op de 17e (alternate website was niet vooruit te branden op moment van de launch) en ik wacht nog steeds. van plekje 31 naar 8 op 2 maanden tijd.EldraziKlap schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:22:
Iemand een ideetje of Alternate nog STRIX 3080 OC binnen gaat krijgen? Sta op plekje 193, 23 september besteld.
Trek vooral je eigen conclusies. ASUS vindt het blijkbaar belangrijker om nu nog eens een versie met waterkoeling aan te bieden dan hun bestaande line-up fatsoenlijk leverbaar te krijgen.
Je hoeft toch geen verantwoording af te leggenKarasca schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:29:
[...]
Met een beetje mentale gymnastiek heb ik mijzelf overtuigd dat ik toch de nieuwe cod van 60$ zou kopen dus daar bespaar ik een beetje op. En het is EVGA, waarvan ik nu ook een 1070 heb, heb alleen goede ervaringen met EVGA. Wou ook stoppen met elke dag voor 2 maanden checken voor voorraad werd er gek van. Dus hopelijk begrijp je waar ik vandaan kom.
Mooi dat je hem hebt kunnen pakken iig.
Ik heb voor ongeveer 100.000 euro een xc3 3090 gekocht.
Duur, maar ben wel van het gedoe af nu.
Dank voor de tip! Heb hem besteld.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Nou! De TUF OC 3080 vanuit Tones.be in binnen
!
Nog even 1,5u werken en dan ga ik hem uitpakken.
Heel veel dank aan iedereen voor het delen van info.
Hopelijk krijgt iedereen die nog een kaart wenst snel zijn/haar kaart binnen
!
Nog even 1,5u werken en dan ga ik hem uitpakken.
Heel veel dank aan iedereen voor het delen van info.
Hopelijk krijgt iedereen die nog een kaart wenst snel zijn/haar kaart binnen
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ja, op basis van jouw bericht de gok ook maar gewaagd... Kijken hoelang hij duurt?KiriLLu schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:29:
[...]
Toevallig zondag 1 besteld, vanochtend bericht dat deze verstuurd werdals je snel bent heb je m ook zo vermoed ik.
Bedankt voor de tip!
Ik heb afgelopen vrijdag een MSI 3070 trio besteld (13 nov) bij informatique en sta 4de in de rij. Ze gaven aan binnen een week er een aantal binnen te krijgen.luifel schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:45:
iemand nog nieuws over een bestelling bij informatique?
Hier is de 3080 TUF OC van Tones.be ook binnen.
Bedankt voor de tip Bram!
Prima verpakt, straks maar eens goed testen
Succes nog iedereen!
Bedankt voor de tip Bram!
Prima verpakt, straks maar eens goed testen
Succes nog iedereen!
Ook mijn 3080 van Tones is binnen. Vlug ff nieuwe PSU installeren en vlug testen!
Same here. krijg ik het dan vanaaf pas te horen?Gekkehuus schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ja, op basis van jouw bericht de gok ook maar gewaagd... Kijken hoelang hij duurt?
Bedankt voor de tip!
Ik heb mijn beide RTX3070 preorders bij Azerty gecanceld. Asus Tuf 3070 & een MSI rtx 3070 gaming X
Geen informatie willen geven over levertijden maar wel maandenlang je geld willen vasthouden, dat gaat natuurlijk nergens over.
Geen informatie willen geven over levertijden maar wel maandenlang je geld willen vasthouden, dat gaat natuurlijk nergens over.
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
Mijn TUF OC van Tones is inmiddels ook binnen. Ik kan niet wachten! Ik ga vertrekken naar het ervaringen topic. Veel succes aan iedereen hier!
Had problemen met mijn creditcard betaling in 1e en 2e instantie, 3e instantie was pas gelukt.johanheiden schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:59:
[...]
Same here. krijg ik het dan vanaaf pas te horen?
1e was gecanceld, 2e nog niet, dus voor de zekerheid even gebeld, en direct gevraagd naar de verwachting.
Hij gaf aan dat ze er wel een aantal deze week nog geleverd kregen. Dus afwachten maar...
Daarom zal ik nooit van mijn leven aan pre orderen doen, betaal nog liever dubbel dat ik het meteen in handen heb en met auto kom. 1x zelfs gezeik gehad dat een pakket verdween en 6 maanden niets hadJefboy schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:32:
[...]
Ik heb een kwartier na launch mijn bestelling erdoor gekregen op de 17e (alternate website was niet vooruit te branden op moment van de launch) en ik wacht nog steeds. van plekje 31 naar 8 op 2 maanden tijd.
En de 3080Ti en 3060ti komen ook nog
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 16-11-2020 16:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat heb ik ff gemist dan denk ikAyzuwa schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:33:
De Asus TUF 3080 OC van Tones.be is binnen!![]()
Besteld op 12 nov.
Ook dikke merci aan Tones voor de communicatie op dit forum!![]()
[Afbeelding]
nou ja, wat, slechts een honderdtal TUF OCsdenpries schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:44:
[...]
Dat heb ik ff gemist dan denk ikwas er ineens wat beschikbaar dan?
waar zie jij die voorraad dan?BerryGosie schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:29:
[...]
Scherp, zeer scherp!
Ik ben waarschijnlijk vandaag al voorzien, dus succes iedereen!
wanneer was dat?bones84261 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:45:
[...]
nou ja, wat, slechts een honderdtal TUF OCs
maar ik neem aan dat een heel stel van die kaarten direct naar pre orders ging dan tochbones84261 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:45:
[...]
nou ja, wat, slechts een honderdtal TUF OCs
Zijn er mensen in de wachtrij voor Inno3d 3080 ichill X3 of X4 bij alternate?
Van de 108 gingen er op dat moment (van het bericht) 80 naar vrije voorraad.denpries schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:49:
[...]
maar ik neem aan dat een heel stel van die kaarten direct naar pre orders ging dan toch
Direct na het bericht zijn er ongeveer 70 bestellingen geplaatst, want op het moment dat ze de kaarten binnen kregen hadden ze er een stuk of 10 direct uit voorraad, welke ook binnen enkele minuten weg waren.
Haha, naja.... ik ga niet de hele dag f5-en hier. Dus heb het gewoon gemist. Jammer danRemz schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:50:
[...]
Van de 108 gingen er op dat moment (van het bericht) 80 naar vrije voorraad.
Direct na het bericht zijn er ongeveer 70 bestellingen geplaatst, want op het moment dat ze de kaarten binnen kregen hadden ze er een stuk of 10 direct uit voorraad, welke ook binnen enkele minuten weg waren.
Ik begrijp de frustratie uiteraard, ik zit zelf in exact hetzelfde schuitje met zowel processor als videokaart. Toch sta ik er iets anders in; ik weiger mee te gaan in de hoge prijzen die nu worden gevraagd door schaamteloze Tweakers/Marktplaats paupers en shops zoals een MAX-ICT. Dat resulteert er uiteraard wel in dat ik langer om de blaren moet zittenxynomis schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:23:
[...]
Sommige zitten al 4 maanden zonder videokaart. Die vinden het wel 200 euro waard om niet nog eens 4 maanden dit gezeur mee te moeten maken (en/of zonder GPU te zitten). Daarnaast. Ieders portomonee is anders. Stop eens met het zeiken over de prijzen. Je betaalt ervoor wat je het waard vindt.
Edit @q-enf0rcer.1 niet specifiek aanvallend op jou bedoeld hoor. Ik spreek in het algemeen
denken jullie dat deze week of volgende week nog de ventus 3x oc 3070 word geleverd bij megekko ?
Ties are not forgotten, They're severed
Ik heb ook mijn 3080 TUF gaming OC mogen ontvangen van tones.be.
*knip*
*knip*
[ Voor 41% gewijzigd door br00ky op 17-11-2020 12:30 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Enjoy! Complimenten voor de build... wauw!Decibel schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:24:
Nou!! De STRIX 3080 zit eindelijk in het systeem, en fuck wat een beest!!
Eindelijk kan ik stoppen met 24/7 dit topic te bekijken. Het was een mooie reis met jullie! Veel succes met de jacht op een kaart!
Foto's/eyecandy hieronder!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/8cGjZJwR0G2gRgK4HTtsH9Fx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ki3vRrSqsSiESTPELgw5EeHK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1pQuUgVDxpK7dwWZhAJToBcx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yQlFW11PUKR3PmAAGppl4FcF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7Y7ljkEYai9nqp5VFhPPuRHp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FRAKO4Af2DmOw9HCmKGpfED8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hmlG1YYnff6xXtVSrXYRGSWP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ax6ODWW1YNk9DcAgffJ3XeEP.jpg?f=fotoalbum_large)