Ties are not forgotten, They're severed
Die FE is echt zo mooi, jammer dat ik m’ nergens vond!Vision1411 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:55:
[...]
https://www.ldlc.com/fr-be/ leveren wel niet aan NL. Super tevreden van de communicatie en verpakking van dit bedrijf.
Qwestie van het beetje in kader te brengen- ik heb de bevestiging van alternate.be op 21 september gehad (bedankt, betaling via overschrijving) en ben momenteel 73ste.Alain_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:22:
Net een email aangehad van Alternate BE dat je vanaf nu ook daar je nummer in de wachtrij kan opzoeken.
Als er nog iemand een 3080 MSI Gaming trio besteld heeft daar, mijn nummer in de wachtrij is 9 (14.54 besteld op releasedatum)
Besteld bij release om 14.58 maar ja...
Ties are not forgotten, They're severed
De website steeds in de gaten houden. Ik heb ergens gelezen dat ze steeds in productie zouden blijven en niet limited zoals de vorige FE edities.Callewaert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:11:
[...]
Die FE is echt zo mooi, jammer dat ik m’ nergens vond!
De kaart is echt superklein, ideaal om naar een ITX build over te schakelen binnenkort
[ Voor 0% gewijzigd door Vision1411 op 12-11-2020 20:17 . Reden: spelfout ]
Wow, dat heb je knap uitgemeten 👏
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Vraagje voor de mensen die bij tones.be bestelden:
Ik heb deze middag besteld bij hen, de betaling lukte en ik kreeg erna (2 maal op 5 seconden voor één of andere reden..) de bevestigingsmail.
Omdat ik die mail 2 keer kreeg ging ik kijken op mijn rekening dat het bedrag er niet 2 maal af was, maar tot mijn verassing is het er zelf niet 1 keer van, nog iemand zo iets voor gehad bij tones.be?
Lijkt me raar..
Edit: ik betaalde gewoon via bancontact
[ Voor 4% gewijzigd door Ayzuwa op 12-11-2020 21:17 ]
Ik heb ook 2 mails praktisch tezelfdertijd gehad. met credit card betaald dus dat zie ik later pas.Ayzuwa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
Semi off-topic:
Ik heb deze middag besteld bij hen, de betaling lukte en ik kreeg erna (2 maal op 5 seconden voor één of andere reden..) de bevestigingsmail.
Omdat ik die mail 2 keer kreeg ging ik kijken op mijn rekening dat het bedrag er niet 2 maal af was, maar tot mijn verassing is het er zelf niet 1 keer van, nog iemand zo iets voor gehad bij tones.be?
Lijkt me raar..
Inderdaad niet mooi van die winkel; eerst hier mensen lekker maken, en dan niet leveren (en ook niks laten weten).
Als deze morgen niet verzonden wordt cancel ik meteen.
Ik had precies hetzelfde toen ik een Zen 3 CPU had besteld afgelopen week. Bestelling is verder allemaal wel goed gegaan, dus ik zou er niet te veel over inzitten. Geld is uiteraard ook maar 1x afgeschreven bij mij, maar ik kreeg ook 2x een mail binnen dezelfde minuut met een bevestiging.Ayzuwa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
Semi off-topic:
Lijkt me raar..
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Bedankt voor de reactie, ging het geld dan pas later van je rekening of direct? Ben gewoon dat zo iets er direct afgaat na gelukte online betaling, maar nu is er niks van mijn rekening.Szwoar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:22:
[...]
Ik had precies hetzelfde toen ik een Zen 3 CPU had besteld afgelopen week. Bestelling is verder allemaal wel goed gegaan, dus ik zou er niet te veel over inzitten. Geld is uiteraard ook maar 1x afgeschreven bij mij, maar ik kreeg ook 2x een mail binnen dezelfde minuut met een bevestiging.
Ik heb hem inmiddels al gecancelt.bones84261 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:21:
[...]
Ik heb ook 2 mails praktisch tezelfdertijd gehad. met credit card betaald dus dat zie ik later pas.
Inderdaad niet mooi van die winkel; eerst hier mensen lekker maken, en dan niet leveren (en ook niks laten weten).
Als deze morgen niet verzonden wordt cancel ik meteen.
Kreeg nog een mail dat het misschien volgende week ging worden. Maar nooit bevestiging gehad op welke plaats ik stond in de wachtrij.
Ook omdat ik inmiddels CoD maar los gekocht heb en nu maar ga wachten op de AMD kaarten.
http://i69.photobucket.com/albums/i59/hell_bovine/koeavatar.jpg
Heb ik eerlijk gezegd niet direct gecontroleerd en bij mijn afschriften kan ik alleen de datum zien. Ik geloof dat het niet lang heeft geduurd, want dezelfde dag is het sowieso afgeschreven. Ik zou er niet over inzitten dat je opeens twee keer een betaling moet doen, zelfs al is dat het geval dan krijg je dat ongetwijfeld met Tones wel rechtgezet.Ayzuwa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:24:
[...]
Bedankt voor de reactie, ging het geld dan pas later van je rekening of direct? Ben gewoon dat zo iets er direct afgaat na gelukte online betaling, maar nu is er niks van mijn rekening.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Nu kom ik incl. VAT en verzending op € 878,44 uit, wat ik nog redelijk prijzig vind aangezien ik ook naar de RX6800Xt zit te kijken (voor hopelijk €700-750).
Nu zie ik dat je via de Amerikaanse evga associate programs 5% korting kan krijgen, wat het totaal op €834,52 zou brengen, maar die codes lijken niet te werken op de eu evga webshop? Weet iemand hoe dat werkt?
Wanneer had jij je ingeschreven voor de queue?Santee schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:40:
Hallo allemaal, ik heb net een mail gehad van EVGA dat ik een RTX3080 ULTRA mag bestellen
Nu kom ik incl. VAT en verzending op € 878,44 uit, wat ik nog redelijk prijzig vind aangezien ik ook naar de RX6800Xt zit te kijken (voor hopelijk €700-750).
Nu zie ik dat je via de Amerikaanse evga associate programs 5% korting kan krijgen, wat het totaal op €834,52 zou brengen, maar die codes lijken niet te werken op de eu evga webshop? Weet iemand hoe dat werkt?
Ik zou ook niet weten over de 5% codes
Gelijk toen ik het nieuws las dat ze ermee begonnen op Reddit, geen idee wanneer dat was. Zou jammer zijn als die codes niet werken, voor bijna €880 vind ik het meh, bij best veel reviews maakt hij veel lawaai en zoals buildzoid al aangaf is het PCB nou niet echt super goed.raininjah schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:48:
[...]
Wanneer had jij je ingeschreven voor de queue?
Ik zou ook niet weten over de 5% codes
Ahh, je was er al vroeg bij. Mooi om te horen dat hier ook mensen daar van hebben benuttigd en dat ze mail ervan krijgen.Santee schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:51:
[...]
Gelijk toen ik het nieuws las dat ze ermee begonnen op Reddit, geen idee wanneer dat was. Zou jammer zijn als die codes niet werken, voor bijna €880 vind ik het meh, bij best veel reviews maakt hij veel lawaai en zoals buildzoid al aangaf is het PCB nou niet echt super goed.
Ik las het wel een beetje te laat en heb het vorige week gedaan, had voor alles ingeschreven maar van 2 een confirmation email gekregen.
Ja idd en als ik niet binnen nu en 5 uur bestel gaat die gewoon naar de volgende op de lijst (zijn er vast genoeg)!raininjah schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:07:
[...]
Ahh, je was er al vroeg bij. Mooi om te horen dat hier ook mensen daar van hebben benuttigd en dat ze mail ervan krijgen.
Ik las het wel een beetje te laat en heb het vorige week gedaan, had voor alles ingeschreven maar van 2 een confirmation email gekregen.
Welke Ultra is het? de xc3 of de ftw3?Santee schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:15:
[...]
Ja idd en als ik niet binnen nu en 5 uur bestel gaat die gewoon naar de volgende op de lijst (zijn er vast genoeg)!
Goede prijs voor die kaart als je het vergelijkt met de winkels.
Die dingen raakte voor 1089,- nog uitverkocht 1-2 weken geleden.
Persoonlijk zou ik hem bestellen en testen of het teveel herrie maakt of niet voor je, Je kan hem altijd voor dezelfde prijs doorverkopen mocht het niet naar wens zijn.
ʎ˙zx˙ǝ
Mijn bestellingen zijn vertraagd naar diep in december. Denk dat ik voor AMD ga dit keer. Vind ik ook wel leuk, een bedrijf dat ik respecteer qua houding itt nvidia.
Ga ik wel doen als er bij mij voor de 18e niets wordt geleverd. Wel wacht ik de 3rd party reviews nog even af aangezien het nog niet helemaal duidelijk is hoe de kaarten performen zonder ze te combineren met een 5xxx CPU. Wel ga ik hoogstwaarschijnlijk overstappen naar een mogelijke 3080ti als het zover is. DLSS en de Nvidia NVENC encoder vindt ik toch wel hele fijne features van Nvidia.Grotbewoner schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:39:
Hebben jullie inmiddels niet de neiging om naar een 6800xt te gaan? Las net dat die wellicht overclocken naar voorbij 3090 performance.
Mijn bestellingen zijn vertraagd naar diep in december. Denk dat ik voor AMD ga dit keer. Vind ik ook wel leuk, een bedrijf dat ik respecteer qua houding itt nvidia.
Ja ik heb hem ook gekocht voor 1089€ moest er 6 dagen op wachten bij Megekko.Bron schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:26:
[...]
Goede prijs voor die kaart als je het vergelijkt met de winkels.
Die dingen raakte voor 1089,- nog uitverkocht 1-2 weken geleden.
Persoonlijk zou ik hem bestellen en testen of het teveel herrie maakt of niet voor je, Je kan hem altijd voor dezelfde prijs doorverkopen mocht het niet naar wens zijn.
Ben der heel blij mee. Heb de fan curve een beetje verhoogt omdat ik hem op de 60 graden wilde hebben en ik hoor hem niet !! Draait 2300 rpm.
Moest echt windows opnieuw installeren om echt alles uit de kaart te halen wat er in zit.
Scheelde 3000 punten in time spy.
Koop alles altijd bij Megekko .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Volgens de mail is de code geldig tot eind november ipv oktober oorspronkelijk. Als die blijkt te werken, toch nog een pluspuntje voor Alternate (hebben ze wel een beetje nodig).
Moedeloos wordt je er van
Nogal offtopic, maar waar heb je dat gelezen over die mogelijke overclocking? Neig er wel naar om ook de 6800XT te bestellen en te kijken welke er eerder binnen komtGrotbewoner schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:39:
Hebben jullie inmiddels niet de neiging om naar een 6800xt te gaan? Las net dat die wellicht overclocken naar voorbij 3090 performance.
Ik sta nu op plek 130 (begon 170) voor een 3080 TUF non OC bij Alternate besteld op releasedag. Voor MSRP van 729. Ga niet meer betalen vanwege gekte. Ziet nu zelfs 3070 voor meer verkocht worden
Heb alleen wel spijt dat ik niet gelijk voor 779 de TUF OC had besteld. Asus lijkt nagenoeg enkel OC te leveren. Maar om daar nu dan 849+ voor te betalen en weer achteraan te sluiten... Terwijl het nauwelijks meerwaarde op die non OC van 729 biedt..
Als dat waar is, zou dat heel fijn zijn. Sta zelf ook al een maandje of 2 in de wachtrij nu bij alternate.nl. Ik heb niet de indruk dat ik hem dit jaar nog krijg.BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:45:
Zou mij benieuwen of we vandaag wat horen van tones.be over de grote levering TUF 3080 kaarten. Zou volgens ene Bram gisteren komen. Wellicht vandaag dan?
Op 13-11-2020 verwachten wij een klein aantal:
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Aangezien vorige week “een aantal” 7 bleek te zijn, zal een “klein aantal” misschien 5 kaarten zijn
Maar ja, misschien betekent dit wel dat we niet weer steeds een maand moeten wachten voor een handje vol strix kaartjes.
[ Voor 20% gewijzigd door zar op 13-11-2020 09:07 ]
Dat was vorige week ook al zo. Ik verwacht helemaal niets meer dat is de enige oplossing om niet teleurgesteld te worden.BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:45:
Zou mij benieuwen of we vandaag wat horen van tones.be over de grote levering TUF 3080 kaarten. Zou volgens ene Bram gisteren komen. Wellicht vandaag dan?
Mijn eerste bestelling bij cd-rom-land was 15:15u op launch dag, inmiddels over naar tones. Wacht al zo lang ondertussen
Heb ook een hp reverb v2 besteld. Wat denk je, inderdaad, wachtrijen.
Het gaat niet lekker in hardwareland en voorraad voorspellingen.
Stiello.com
OOOOO YESSSS HYPE. Ik sta op plekkie 1 :D:D:D:D:Dzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:03:
Update megekko
Aangezien vorige week “een aantal” 7 bleek te zijn, zal een “klein aantal” misschien 5 kaarten zijn
Zien mensen dit ook gelijk in hun account? Dan kan ik jullie op de hoogte stellen.
Je kunt je wachtpositie onderaan deze pagina opvragen: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Skinnyice schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:08:
Gisteravond een MSI 3070 X TRIO besteld bij Megekko, ook even een mailtje erachteraan gestuurd hoeveel mensen er voor mij zijn.
Zien mensen dit ook gelijk in hun account? Dan kan ik jullie op de hoogte stellen.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080 Naar onder scrollen, order nummer en postcode invullen en je hebt je positie!Skinnyice schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:08:
Gisteravond een MSI 3070 X TRIO besteld bij Megekko, ook even een mailtje erachteraan gestuurd hoeveel mensen er voor mij zijn.
Dit had ik kunnen zien aankomen overigens. Eens zien hoe het de komende dagen zal afnemen.
Met wachtpositie 128 van de 198 zie ik helaas niet gebeuren dat ik bij dit 'klein aantal' zitzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:03:
Update megekko
Aangezien vorige week “een aantal” 7 bleek te zijn, zal een “klein aantal” misschien 5 kaarten zijn.
Maar ja, misschien betekent dit wel dat we niet weer steeds een maand moeten wachten voor een handje vol strix kaartjes.
Ik sta op plek 10 en weet nu al dat zelfs ik er niet tussen zit. Ik denk dat het spannend is voor de eerste 5 mensen in de queue. Hopen dat er volgende week weer een paar komen.BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:12:
[...]
Met wachtpositie 128 van de 198 zie ik helaas niet gebeuren dat ik bij dit 'klein aantal' zit
[ Voor 6% gewijzigd door zar op 13-11-2020 09:15 ]
Deze week waren er een heel aantal beschikbaar bij Informatique. Momenteel staat er maar 1 persoon in de wachtrij hiervoor en hij kost maar 10 euro meer dan bij Megekko.Skinnyice schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:11:
173 van de 174![]()
Dit had ik kunnen zien aankomen overigens. Eens zien hoe het de komende dagen zal afnemen.
Betwijfel het, Ideal is een NL betaalmethode en dat is een Duitse winkel.Max_van_Duin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
kun je bij https://www.notebooksbilliger.de/ ook met ideal betalen. ik ben niet zo bekend met deze site, maar gister wel goede dingen over gehoord.
Verwijderd
Werd ook in andere communicatie bevestigd dat ze eind deze week/begin volgende week een grote batch verwachtten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:19:
Weet er iemand of deze Tones-Bram wel een geverifieerd werknemer is bij Tones? Misschien is dat een fake profiel die ons om te tuin lijdt om chaos te veroorzaken!
heb precies hetzelfde hele nieuwe pc maar wachten op rtx 3080 tot ie weer binnenkomen.Furrr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:26:
Hoop dat Megekko ook 40+ kaarten gaat binnen krijgen. Duurt lang!! 😅 PC build is zo goed als klaar, tis alleen nog wachten op de rtx 3080!
[Afbeelding]
ʎ˙zx˙ǝ
Op 13-11-2020 verwachten wij een klein aantal:Furrr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:26:
Hoop dat Megekko ook 40+ kaarten gaat binnen krijgen. Duurt lang!! 😅 PC build is zo goed als klaar, tis alleen nog wachten op de rtx 3080!
[Afbeelding]
https://wccftech.com/amd-...formance-on-par-rtx-3090/Shaflic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:50:
[...]
Nogal offtopic, maar waar heb je dat gelezen over die mogelijke overclocking? Neig er wel naar om ook de 6800XT te bestellen en te kijken welke er eerder binnen komt. Alleen support Cyberpunk enkel RTX raytracing bij release. Dat houdt me tegen. Vervang mijn i7-9700k voorlopig ook niet voor Zen3 wat het minder interessant maakt.
Ik sta nu op plek 130 (begon 170) voor een 3080 TUF non OC bij Alternate besteld op releasedag. Voor MSRP van 729. Ga niet meer betalen vanwege gekte. Ziet nu zelfs 3070 voor meer verkocht worden.
Heb alleen wel spijt dat ik niet gelijk voor 779 de TUF OC had besteld. Asus lijkt nagenoeg enkel OC te leveren. Maar om daar nu dan 849+ voor te betalen en weer achteraan te sluiten... Terwijl het nauwelijks meerwaarde op die non OC van 729 biedt..
Nvidia heeft CD-Projekt omgekocht om ray tracing alleen voor Nvidia aan te zetten bij release. Typische Nvidia dick move. Dit klopt dus niet, RT werkt wel op AMD kaarten op release.
Heb zelf ook een TUF bij Alternate voor normale prijs in de bestelling staan en een gaming x trio bij Office Center. Wordt allebei voor geen reet geleverd.
Hij heeft TUF besteld, geen STRIX.Extrix schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:29:
[...]
ʎ˙zx˙ǝ
Net gebeld, zijn er 2 voor me in de rij. gelijk besteld, dank!Emphast schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:14:
[...]
Deze week waren er een heel aantal beschikbaar bij Informatique. Momenteel staat er maar 1 persoon in de wachtrij hiervoor en hij kost maar 10 euro meer dan bij Megekko.
Je kan die toch terugvinden op Linkedin als COO bij Tones.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:19:
Weet er iemand of deze Tones-Bram wel een geverifieerd werknemer is bij Tones? Misschien is dat een fake profiel die ons om te tuin lijdt om chaos te veroorzaken!
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Verwijderd
Dus het enige wat ik hoef te doen om jou te overtuigen is een werknemer opzoeken van bedrijf X, die naam als profielnaam te hebben en dan geloof je het?FragDAnvers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:30:
[...]
Je kan die toch terugvinden op Linkedin als COO bij Tones.
Welke videokaart?Skinnyice schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:30:
[...]
Net gebeld, zijn er 2 voor me in de rij. gelijk besteld, dank!
ʎ˙zx˙ǝ
Ik heb van Tones de bevestiging gekregen dat het inderdaad hun COO betrof die dit postte. Slimme gast btw!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:19:
Nice, ben zelf aan het wachten tot Informatique weer RTX 3080s hebben dan ga ik proberen om er eentje te krijgen maar ja. Zoals ik al bij mn vorige posts heb aangegeven dat in geen fan van Informatique. Dus laat weten hoe het verloopt!
ʎ˙zx˙ǝ
Hopelijk snel weer zo'n levering
Ik kreeg het ook vandaag in de mailbox, dus dat is idd meevaller. Ben benieuwd of het werkt. Wel las ik dat je moet activeren via Geforce nowRudge schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:32:
Ik heb toch nog per mail een code voor Watchdogs gekregen voor mijn TUF OC die vandaag binnen gaat komen van Alternate. Had hem een week na release besteld.
Volgens de mail is de code geldig tot eind november ipv oktober oorspronkelijk. Als die blijkt te werken, toch nog een pluspuntje voor Alternate (hebben ze wel een beetje nodig).
Dat installeer ik uit principe eigenlijk niet
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
ik snap eigenlijk niet dat je bij een gpu geforce now krijgt. dat lijkt mij totaal overbodig als je een gpu kooptHelp!!!! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:47:
[...]
Ik kreeg het ook vandaag in de mailbox, dus dat is idd meevaller. Ben benieuwd of het werkt. Wel las ik dat je moet activeren via Geforce now
Dat installeer ik uit principe eigenlijk niet
Het zal hoogstwaarschijnlijk niet de grote levering worden zoals beloofd in ieder geval niet in 1x en ook niet binnen een week. Leverancier + winkel kunnen de garantie niet geven dus het is afwachtenzar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:16:
[...]
Ik heb al 2x gemaild om mijn wachtrij plek te vragen maar ze geven mij geen positie maar zeggen dat ze '''niet kunnen garanderen dat ik er bij zit'' en de ander zei dat ''Het er naar uit ziet dat ik een van de gelukkige zal zijn maar dat ze nog geen levering hebben gehad.''.
ik denk dat ik morgen maar gewoon even bel, dan kunnen ze direct mijn plek doorgeven klopt dat? Ik denk dat ze door de drukte mijn mail niet goed hebben gelezen.
Ik koop de Nvidia (boven AMD) nu onder andere voor het gamestreamen naar Shield TV. Echter als ik mijn PC "Bezet" dan zijn mijn kids op dit moment reuze blij met Geforce nowMax_van_Duin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:48:
[...]
ik snap eigenlijk niet dat je bij een gpu geforce now krijgt. dat lijkt mij totaal overbodig als je een gpu koopt
NOOOOO WAY.thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:05:
[...]
OOOOO YESSSS HYPE. Ik sta op plekkie 1 :D:D:D:D:D
Beter krijgt Alternate NL er vandaag ook een paar. Ik sta op plekkie 7 daar
Voor de prijs excl. BTW is het ok, maar 945 voor deze Zotac..
Toch hoop ik dat klein aantal 15 betekendzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:03:
Update megekko
Aangezien vorige week “een aantal” 7 bleek te zijn, zal een “klein aantal” misschien 5 kaarten zijn.
Toch wel bijzonder dat ze zo laat deze info delen. Zal vast wel komen omdat zij nu ook pas van hun leverancier te horen krijgen dat dit nu pas hun kant op is. Zo blijft elke dag weer spannend.
Dit geeft mij goede hoop dat als ik er nu niet bij zit het toch alsnog in november goed gaat komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Megupe op 13-11-2020 10:10 ]
Ik meen mij te herinneren dat een klein aantal <10 is, een aantal <25 een redelijk aantal <50 en een significant aantal >50Megupe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:08:
[...]
Toch hoop ik dat klein aantal 15 betekend![]()
Toch wel bijzonder dat ze zo laat deze info delen. Zal vast wel komen omdat zij nu ook pas van hun leverancier te horen krijgen dat dit nu pas hun kant op is. Zo blijft elke dag weer spannend.
Dit geeft mij goede hoop dat als ik er nu niet bij zit het toch alsnog in november goed gaat komen.
Alternate NL had gisteren al tientallen van deze kaarten, en Tones zou er meer dan 100 hebben (zijn deze al geleverd?). Loopt Megekko een paar dagen achter?Wij verwachten dezevolgende week (week 4647) een aantal:
• Asus GeForce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
[ Voor 22% gewijzigd door ninjaaap op 13-11-2020 10:34 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
"Een aantal" was vorige week 8, ik meen mij te herinneren dat dat dus ook < 10 issvdham schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:22:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat een klein aantal <10 is, een aantal <25 een redelijk aantal <50 en een significant aantal >50
Toch blijf ik hopen
https://www.informatique....070-8gb-ventus-2x-oc.html
[ Voor 21% gewijzigd door xynomis op 13-11-2020 10:40 ]
Tja... Voor die prijs wacht ik nog wel even. Ik sta voor 100€ minder ingeschreven in de Azerty wachtrij.
Omdat de status van mijn bestelling op "ontvangen" staat heb ik even naar Tones gebeld wat dat precies betekend.
Ze vertelden mij dat dit betekend dat mijn geld goed ontvangen is en dat ik moet wachten op de levering.
Nu kijk ik opnieuw naar de status van mijn bestelling en staat hij in "in verwerking"?
Dus ze hebben bijna 2 maanden geen bal gedaan met mijn bestelling en ondertussen TUF kaarten verkocht voor een veel hogere prijs aan anderen?
Ik vind het allemaal een zeer vreemde zaak.
De kaarten verkocht voor hogere prijs zijn volgens mij ook nog niet geleverd.Multiboxer schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:49:
7 dagen na de launch een 3080 TUF op tones.be besteld voor 719 euro.
Omdat de status van mijn bestelling op "ontvangen" staat heb ik even naar Tones gebeld wat dat precies betekend.
Ze vertelden mij dat dit betekend dat mijn geld goed ontvangen is en dat ik moet wachten op de levering.
Nu kijk ik opnieuw naar de status van mijn bestelling en staat hij in "in verwerking"?
Dus ze hebben bijna 2 maanden geen bal gedaan met mijn bestelling en ondertussen TUF kaarten verkocht voor een veel hogere prijs aan anderen?
Gaat het om de TUF non-oc? Voor zover ik weet is die namelijk zo goed als niet geleverd in de benelux.Multiboxer schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:49:
7 dagen na de launch een 3080 TUF op tones.be besteld voor 719 euro.
ctrl c + ctrl vtummeke393 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:41:
[...]
Tja... Voor die prijs wacht ik nog wel even. Ik sta voor 100€ minder ingeschreven in de Azerty wachtrij.
Haha precies!Megupe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:35:
[...]
"Een aantal" was vorige week 8, ik meen mij te herinneren dat dat dus ook < 10 is![]()
Toch blijf ik hopen
Ik gok dat de retailers zelf ook geen idee hebben wat ze aan aantallen ontvangen van ASUS. Er lijkt iig wat meer beweging in de zaak te komen wat voor ons allen positief is natuurlijk!
P A T I E N C E
Tones is telefonisch sowieso wat slecht bereikbaar. Ik zou als ik jou was even geduld hebben tot halverwege komende week. Zoals in meerdere mails door hun is aangegeven verwachten ze eind deze week of begin volgende week hun levering met 3080 TUF OC kaarten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:57:
Ze nemen bij Tones ook niet meer de telefoon op.. Ik ben geneigd mijn order te annuleren
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
https://www.pccomponentes...e-rtx-3080-oc-10gb-gddr6x
https://azerty.nl/categor...ing=15&limit=30&view=grid
[ Voor 10% gewijzigd door chief147 op 13-11-2020 11:17 ]
pff die prijs. Ik heb de 3070 GXT daar dinsdag gekocht voor een tientje meer
En Azerty had de 3070 Ventus 3x ook dinsdag in vrije voorraad (30 stuks zelf) voor 619
ctrl+F5 werkt meestal ook. Dat forceerd het cleare van uw cachechief147 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:16:
Inno3d ichill 3x rtx 3070 op stock bij azerty je moet deze wel toevoegen in je winkelmand voor stock update
[Afbeelding]
Op me smartphone heb ik nog geenDiZhini schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:18:
[...]
ctrl+F5 werkt meestal ook. Dat forceerd het cleare van uw cache
Ikj jzou ook zeker volgende week even afwachten. Komt verwachte lading van 108 x TUF RTX 3080 OC binnen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:57:
Ze nemen bij Tones ook niet meer de telefoon op.. Ik ben geneigd mijn order te annuleren
btw Bij elke shop is het tegenwoordig lastig om telefonisch contact te hebben. Sterker nog, sommigen (i.e. Megekko) hebben helemaal geen telefoon meer...
chief147 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:16:
Inno3d ichill 3x rtx 3070 op stock bij azerty je moet deze wel toevoegen in je winkelmand voor stock update
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/LUPyPsh8vqVsFaWDuEXAdrJ6.png?f=user_large)
Ah ja, niet te bestellen. Maar als je hem bestelt morgen binnen!
Je moet ze via de zoek functie in je winkelwagen direct steken ipv naar de productpagina zelf te gaanyannickgd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:21:
[...]
[Afbeelding]
Ah ja, niet te bestellen. Maar als je hem bestelt morgen binnen!
De mijne stond in preorder van midden vorige week en is vandaag verstuurdchief147 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:23:
[...]
Je moet ze via de zoek functie in je winkelwagen direct steken ipv naar de productpagina zelf te gaan
Hij heeft een 50% grotere koeling oplossing ( deze is 3 slots en de eagle is 2 slots) dus ik verwacht dat hij met name stiller zou zijn. Maar quote me er niet opmazthu schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:23:
Twijfel heel erg op dit moment, weet iemand hoe veel beter deze kaart is in vergelijking met de Eagle non-OC
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/iQthKBF11HYL6x6f9qtH6yqJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wEtlASeFoFZY3dcTqHnVMc7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0uwJybhNbB9hodFIIPd1JSt5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cd2UKSfEhyYIniu1uHR4GFRH.jpg?f=fotoalbum_large)