Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
De communicatie van Azerty is prima maar ze worden nu gewoon totaal overbelast.Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:57:
[...]
Communicatie van azerty is uitermate slecht. Je zal maar gewoon geduld moeten hebben vrees ik.
Ik sta nu 13eRob1717 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:53:
[...]
Welke plek sta je bij de Master? sta zelf 8e nu.
Een maat van me heeft gebeld i.v.m. een bestelling die om 14:02 is gedaan, en er kan helemaal geen info worden gegeven, behalve dat hij niet bij de eerste leveringen zit. Maar geen info over positie in de wachtrij of over komende leveringen. Dat is dus best karig als je het vergelijkt met een Megekko of een Alternate waar je de queue wel gewoon bij kunt houden op de website, of een CD-ROMland die duidelijk communiceren via de mail.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
De communicatie van Azerty is prima maar ze worden nu gewoon totaal overbelast.
Die arme man die ik aan de telefoon had is van de afdeling die zich bezig houdt met laptops en systemen en niet met de videokaarten en marketing maar bergrijpt wél waarom ik als consument bel met de vraag waarom ASUS 0.0 aan info verschaft over de beschikbaarheid van 3080 en 3090 stix OC kaarten in de Benelux.
Hij had het erover dat dit met de marketing afdeling wordt opgenomen omdat het niet de bedoeling is dat klanten klaar zijn met ASUS omdat er geen info komt en er wel weet ik hoe veel 3070's zijn gemaakt in de tussentijd terwijl er 0.0 aan 3080/3090 Strix OC kaarten is geleverd.
Het zou leuk zijn als deze man écht het marketing team van ASUS hierover contact en we in ieder geval wat te horen krijgen.
ik ga stuk als ASUS daadwerkelijk iets doet voor ons in de Benelux.
Heb er een hard hoofd in maar lijkt me écht wel leuk.
Just saying....
In the end we only regret the chances we didn't take
Nice! Ze hebben vandaag nog 70+ Gigabyte Gaming 3070 OC binnengekregen. Ik heb mijne al binnen dus heb mijn plekje in de rij al opgegeven, anders zat ik er vandaag ook nog bij.WouterG1989 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:57:
Ter info, ik stond ergens ver achteraan in de rij dus lijkt wel schot in the zitten.
Besteld: Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
Beste Wouter,
Bedankt voor je mail.
Wij hebben vandaag ene nieuwe levering ontvangen van de door jou bestelde videokaart!
Na verwachting zal jouw bestelling vandaag worden verzonden en ontvang je uiterlijk voor 23:00 een track en trace in je mail 😊.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Melissa
CD-ROM-LAND B.V.
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
Wow dat zou mooi zijn beter krijgt alternate er ook een paar!Wylana schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:58:
Zojuist iemand van INNO3D gesproken en die meld dat er vandaag een klein aantal kaarten (X3 en X4) zijn gestuurd.
Volgende week komt er een grotere batch aan, dus hopelijk volgende week de kaart binnen!
In the end we only regret the chances we didn't take
Wanneer je weer met Asus spreekt, en dan het marketing team...JaTochNietDan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:03:
Zit nu met Asus Benelux aan de telefoon,
Die arme man die ik aan de telefoon had is van de afdeling die zich bezig houdt met laptops en systemen en niet met de videokaarten en marketing maar bergrijpt wél waarom ik als consument bel met de vraag waarom ASUS 0.0 aan info verschaft over de beschikbaarheid van 3080 en 3090 stix OC kaarten in de Benelux.
Hij had het erover dat dit met de marketing afdeling wordt opgenomen omdat het niet de bedoeling is dat klanten klaar zijn met ASUS omdat er geen info komt en er wel weet ik hoe veel 3070's zijn gemaakt in de tussentijd terwijl er 0.0 aan 3080/3090 Strix OC kaarten is geleverd.
Het zou leuk zijn als deze man écht het marketing team van ASUS hierover contact en we in ieder geval wat te horen krijgen.
ik ga stuk als ASUS daadwerkelijk iets doet voor ons in de Benelux.
Heb er een hard hoofd in maar lijkt me écht wel leuk.
Just saying....
Kun je ze dan melden dat er mensen zowieso klaar met ze zijn dankzij meerdere falende R9 290 (oops, geen vram koeling) kaarten en de 5700 XT Strixx kaarten (oops, verkeerde afstandsbussen)
[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2020 14:07 ]
Ik wordt niet teruggebeld, ik heb gezegd dat dat niet nodig was.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Wanneer je weer het Asus spreekt, en dan het marketing team...
Kun je ze dan melden dat er mensen zowieso klaar met ze zijn i.v.m. de 5700 XT Strixx kaarten
Waar ik wel op hoop is dat 'ie het écht doorzet naar de marketing afdelign zodat er wat duidelijkheid komt.
Ik had deze op 15 oktober besteld.
Van mijn bestelling op Amazon.nl (22 september) heb ik nog steeds niks gehoord dus als de kaart er is wordt die geannuleerd.
Vrij naïef hoor om te denken dat er wat gaat gebeuren na je telefoontje...JaTochNietDan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:06:
[...]
Ik wordt niet teruggebeld, ik heb gezegd dat dat niet nodig was.
Waar ik wel op hoop is dat 'ie het écht doorzet naar de marketing afdelign zodat er wat duidelijkheid komt.
Die gast doet gewoon weer verder waar hij mee bezig was.
wow, die voor €519?Sytheon schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Yes, ik heb mijn 3070 (eagle) vanochtend ontvangen.
Ook als je hem gebruikt hebt?!DennisDeMennis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
30 dagen bedenktijd bij Megekko![]()
daarom gaat mijn 3070 GAMING OC van cdromland ook terug (tenzij een tweaker deze wilt) en houd ik die van Megekko voor zo lang mogelijk tenzij m'n 3080 eerder komt.
Ik heb niks van ze gehoord over mijn bestelling...HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
De communicatie van Azerty is prima maar ze worden nu gewoon totaal overbelast.
Dat weet ik en daar ben ik me wel degelijk van bewust dat ik als klantje niks in te brengen heb.Gamm86 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
Vrij naïef hoor om te denken dat er wat gaat gebeuren na je telefoontje...
Die gast doet gewoon weer verder waar hij mee bezig was.
En dat ze misschien 100.000 belletjes krijgen met dezelfde vraag.
Dan nog zou het wél leuk zijn áls er een update komt van Asus.
En ja, kans is heel klein, maar mensen zijn het gewoon zat.
En dan is zo'n reactie die je plaatst, die terecht is, best zuur.Vind ik.
Ik wou je niet schofferen hoor. Laten we gewoon wat geduld opbrengen. Ik snap de frustratie bij vele mensen wel.JaTochNietDan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Dat weet ik en daar ben ik me wel degelijk van bewust dat ik als klantje niks in te brengen heb.
En dat ze misschien 100.000 belletjes krijgen met dezelfde vraag.
Dan nog zou het wél leuk zijn áls er een update komt van Asus.
En ja, kans is heel klein, maar mensen zijn het gewoon zat.
En dan is zo'n reactie die je plaatst, die terecht is, best zuur.Vind ik.
Er zijn alternatieve merken beschikbaar
En toevallig net dan ook de verzend bevestiging. Binnen 24 uur voor €589. Not to bad.WouterG1989 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:57:
Ter info, ik stond ergens ver achteraan in de rij dus lijkt wel schot in the zitten.
Besteld: Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
Beste Wouter,
Bedankt voor je mail.
Wij hebben vandaag ene nieuwe levering ontvangen van de door jou bestelde videokaart!
Na verwachting zal jouw bestelling vandaag worden verzonden en ontvang je uiterlijk voor 23:00 een track en trace in je mail 😊.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Melissa
CD-ROM-LAND B.V.
"2. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen. Wij geven u duidelijke informatie hoe u dit kunt doen."
Zie alleen dat op de website 14 dagen staat terwijl ze via de mail 30 dagen zeiden. Iemand die dit toevallig weet of zal ik een mailtje erachteraan sturen?
14Daruf schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:52:
Weet iemand de wachtrij van de 3080 Vision momenteel bij Megekko?
Twijfel of ik toch nog alsnog beter kan switchen vanaf de Master
2 stuks Palit Gaming Pro GeForce RTX 3070 8G op voorraad bij Azerty voor 689 euro.
Zo kunnen mensen inschatten hoelang de rij is waarin ze belanden, en kan iedereen die al aan het wachten is de rij up to date houden in de google sheets.
Oh mooi! Zou fijn zijn als iemand zeker weet of het 14 of 30 dagen zijn. Dan kan ik hem even testen, ben namelijk bang dat hij misschien te veel herrie maakt. We zullen het zien.DennisDeMennis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
"2. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen. Wij geven u duidelijke informatie hoe u dit kunt doen."
Zie alleen dat op de website 14 dagen staat terwijl ze via de mail 30 dagen zeiden. Iemand die dit toevallig weet of zal ik een mailtje erachteraan sturen?
Verschrikkelijk hoge prijs voor zo'n aartslelijke Palit (!) kaart .ArjenIsM3 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:18:
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
2 stuks Palit Gaming Pro GeForce RTX 3070 8G op voorraad bij Azerty voor 689 euro.
Toch bedankt om een oogje in het zeil te houden betreffende beschikbaarheid!
Lijkt me een puik idee, begin jij ermee?Houbie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:19:
Eigenlijk zouden we een google sheet kunnen maken met een overzicht van de wachtrijen bij de verschillende webshops.
Zo kunnen mensen inschatten hoelang de rij is waarin ze belanden, en kan iedereen die al aan het wachten is de rij up to date houden in de google sheets.
Hé! Dat is voor 15:00! Dat was niet de afspraak
Heb hem zelf ook niet besteldGamm86 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Verschrikkelijk hoge prijs voor zo'n aartslelijke Palit (!) kaart .
Hebben ze er daar recent van ontvangen?
Ik zie bij azerty helemaal geen EVGA 3080 kaarten staan. Hoe kom jij aan die kaart dan?Denox schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:22:
Van mij is ook binnen!Gisteravond besteld op Azerty.
Mijn bestelling op Alternate geannuleerd, stond daar nog op plek 380 voor een TUF.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Succes iedereen!
Waar stond je? Ik stond 73 gisteren 1405 uur, nu 10, heb soms het idee dat hun wachtrij willekeurig is.ascendance schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Nice! Ze hebben vandaag nog 70+ Gigabyte Gaming 3070 OC binnengekregen. Ik heb mijne al binnen dus heb mijn plekje in de rij al opgegeven, anders zat ik er vandaag ook nog bij.
Nog een aparte tab voor cdromland? Weet wel welke plek ik sta, niet wat de totale wachtrij is.Houbie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
here we go: vul gerust aan.
https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing
Stond gister ongeveer 1 minuut "live" op de website.k0enf0rNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Ik zie bij azerty helemaal geen EVGA 3080 kaarten staan. Hoe kom jij aan die kaart dan?
Is het idee dat als ik bijvoorbeeld bij Alternate op plek 270 sta voor de Asus TUF. Ik dat invoer bij lengte wachtrij, en als er iemand is die achter mij in de rij staat (dus een hogere plek, bijvoorbeeld 290) hij mijn 270 in 290 verandert?Houbie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
ja zat gister.ArjenIsM3 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:27:
Weet iemand of Informatique ooit RTX3070's heeft verkocht? Kan momenteel geen RTX3080 of RTX3070 op hun website vinden.
FF vinkie alles aanzetten.
Dan zie je wat er binnen is en niet binnen is.
Cool idee! Heb mijn info toegevoegd betreffende de Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G. Good job guys!Houbie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Ik sta nu op lucky number 7.
Maar man man man wat duurt het toch lang.
Geprobeerd te bellen maar kwam er niet doorheen
Dus maar besteld finger crossed!
Zie nu ook pas dit onderaan de pagina staan:Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Oh mooi! Zou fijn zijn als iemand zeker weet of het 14 of 30 dagen zijn. Dan kan ik hem even testen, ben namelijk bang dat hij misschien te veel herrie maakt. We zullen het zien.
"Aanvullende bepalingen Megekko
Megekko hanteert een ruimere retourregeling dan in de algemene voorwaarden voor consumenten van ICTWaarborg onder artikel 10 zijn opgenomen. Consumenten die bij Megekko een bestelling plaatsen krijgen in plaats van de wettelijk bepaalde 14 dagen, 30 dagen om een artikel te retourneren. Voor deze extra periode gelden dezelfde spelregels als voor het herroepingsrecht zoals het opgenomen is in artikel 10.
"
staat op deze pagina trouwens: https://www.megekko.nl/info/voorwaarden
Heb ook wel een mailtje gestuurd, maar lijkt me dat dit het gewoon moet zijn
TopDennisDeMennis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:36:
[...]
Zie nu ook pas dit onderaan de pagina staan:
"Aanvullende bepalingen Megekko
Megekko hanteert een ruimere retourregeling dan in de algemene voorwaarden voor consumenten van ICTWaarborg onder artikel 10 zijn opgenomen. Consumenten die bij Megekko een bestelling plaatsen krijgen in plaats van de wettelijk bepaalde 14 dagen, 30 dagen om een artikel te retourneren. Voor deze extra periode gelden dezelfde spelregels als voor het herroepingsrecht zoals het opgenomen is in artikel 10.
"
staat op deze pagina trouwens: https://www.megekko.nl/info/voorwaarden
Heb ook wel een mailtje gestuurd, maar lijkt me dat dit het gewoon moet zijn
Eerder al geplaatst. Niemand wil zeYordiLorenzo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:37:
Palit 3070 beschikbaar bij Azert (2 stuks)
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
Beetje jammer inderdaad, want het is precies de informatie op hun eigen website staat.langestefan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:30:
Azerty komt zojuist met een 'update'[Afbeelding]
Heb ik geannuleerd. Zag bij azerty rond 12:00 een 3090 beschikbaar die ik snel heb besteld. Oude videokaart was 2 maanden geleden kapot, en was nu helemaal klaar met wachten.Lycan-Strife schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:32:
Iemand hier heeft wellicht een TUF OC geannuleerd bij Alternate (wat ik zeker begrjip).
Ik sta nu op lucky number 7.
Maar man man man wat duurt het toch lang.
O.a. 90 MSI 3080 Trio's incoming. Hopelijk krijgt Alternate ook zo'n lading binnen.Gerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:38:
https://www.proshop.de/RTX-30series-overview heeft het overzicht geupdate
Dit schema zou ook goede hoop moeten bieden voor de asus 3080 strix ocGerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:38:
ASUS RTX 3080 STRIX OC 368 899 99 100
[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 30-10-2020 14:42 ]
Nagenoeg zelfde hoeveelheid Strix OC's die daar binnen komen als vorige keer. Dat betekend dat Megekko misschien wel 12 of 13 Strix'en ontvangt!!!!!!!! Jottem. Kan deze communicatie wel zeer waarderen.Gerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:38:
Amazon en 2 oktDiZhini schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:28:
[...]
Waar (en wanneer) had je deze had besteld?
Niemand ter wereld heeft een non OC Strix ontvangen want die worden nog niet geshipt.DMC90 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:44:
Iemand al een order ontvangen van SiComputers? Zoja, toevallig ook een Asus RTX 3080 (non OC)?
Niks over de X2? Weinig beweging in de wachtrij. Sta nu op plek 6 al enige weken. AlternateWylana schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:58:
Zojuist iemand van INNO3D gesproken en die meld dat er vandaag een klein aantal kaarten (X3 en X4) zijn gestuurd.
Volgende week komt er een grotere batch aan, dus hopelijk volgende week de kaart binnen!
Het gaat mij om de TUFEgoInvicto schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:44:
[...]
Niemand ter wereld heeft een non OC Strix ontvangen want die worden nog niet geshipt.
Misschien toch niet zo handig om 'm helemaal open te laten staan?
Je kon er op wachten he.. toch niet zo een goed idee dit misschienSeroth schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:46:
Er zitten een paar kindertjes in de shared google doc die constant bezig zijn met nummers veranderen naar foutieve aantallen, achtergrondkleuren vervangen, en links wijzigen naar goatse en dergelijke.
valt wel mee hoor, volgens mij staat alles nu okStaticsprite schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:48:
[...]
Je kon er op wachten he.. toch niet zo een goed idee dit misschien
Gister ging dat ook goed totdat er na een paar uur een paar kleuters het bestand vonden.Seroth schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:46:
Er zitten een paar kindertjes in de shared google doc die constant bezig zijn met nummers veranderen naar foutieve aantallen, achtergrondkleuren vervangen, en links wijzigen naar goatse en dergelijke.
This is why we can't have nice things.
Prijzig is ze zeker wel, lelijk is ook maar in the eye of the beholder. Waarom je de nadruk op Palit wil leggen, snap ik dan weer niet zo goed? Die kaarten hebben best een goede reputatie, zijn enkel wat minder bekend bij ons dan de "grote" merken. Mocht de prijs wat lager gelegen hebben, ik had deze al besteld.Gamm86 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Verschrikkelijk hoge prijs voor zo'n aartslelijke Palit (!) kaart .
Misschien anders toch maar mensen in het topic hun cijfers laten posten en dan inventariseren en slechts door een of twee goedgekeurde personen het bestand laten editen?Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:49:
[...]
Gister ging dat ook goed totdat er na een paar uur een paar kleuters het bestand vonden.
This is why we can't have nice things.
Sowieso vraag ik me af of er iets niet klopt. Kan trollen zijn natuurlijk, maar iemand blijft het wachtrijnummer van de Gigabyte 3070 EAGLE OC veranderen. Daar sta ik toevallig voor in de wachtrij. De tool op Megekko geeft nu aan dat het een wachtrij van 57 mensen is. Maar het nummer wordt constant veranderd naar 278.
Klopt er iets niet bij de wachtrij op Megekko of zijn dit gewoon trolls?
Als ik de sheet nu bekijk denk ik maar dat we het als verloren moeten beschouwenSeroth schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Misschien anders toch maar mensen in het topic hun cijfers laten posten en dan inventariseren en slechts door een of twee goedgekeurde personen het bestand laten editen?
Sowieso vraag ik me af of er iets niet klopt. Kan trollen zijn natuurlijk, maar iemand blijft het wachtrijnummer van de Gigabyte 3070 EAGLE OC veranderen. Daar sta ik toevallig voor in de wachtrij. De tool op Megekko geeft nu aan dat het een wachtrij van 57 mensen is. Maar het nummer wordt constant veranderd naar 278.
Laat maar excusesSeroth schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Misschien anders toch maar mensen in het topic hun cijfers laten posten en dan inventariseren en slechts door een of twee goedgekeurde personen het bestand laten editen?
[ Voor 14% gewijzigd door Donchali op 30-10-2020 14:57 ]
A fijn...
Zie mijn 'live reactie' (headphone warning though)
Dus..
Fijn weekend iedereen en hopelijk hebben er meer mensen zulk succes! Van mijn 1080 af 3070 voldoende tot de markt kalmeert. Dan gaan we upgraden.
iedereen bedankt voor de info en de lol! Succes!
- Yoda of zo.May your framerates be high, and your latency low.
[ Voor 3% gewijzigd door LazarusLongNL op 30-10-2020 14:56 ]
Wat de fuk.LazarusLongNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:55:
Zit je lekker thuis te werken krijg je op eens een mailtje van CD-ROM LAND na gisteren gesprek gehad te hebben via de mail dat alles op is en er geen toezegging gedaan kan worden gedaan over e.v.t. schatting kwa levertijd gaf ik het al bijna al weer op. Ondanks op positie 4 te staan.
A fijn...
[YouTube: [Tweakers Forum] Verzendbevestiging be like..... [RTX 3070 GIGABYTE EAGLE OC]]
Dus..
Fijn weekend iedereen en hopelijk hebben er meer mensen zulk succes! Van mijn 1080 af 3070 voldoende tot de markt kalmeert. Dan gaan we upgraden.
[...]
- Yoda of zo.
Kreeg ik gister nog een mail dat er niks meer was terwijl ik bestelde op het moment dat er voorraad moest zijn, toen maar gecancelled omdat ik graag mijn geld dan maar direct terug wou..
Lekker hoor. Welke kaart had je besteld? Ik sta zelf op positie 7 bij de ventus 2xLazarusLongNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:55:
Zit je lekker thuis te werken krijg je op eens een mailtje van CD-ROM LAND na gisteren gesprek gehad te hebben via de mail dat alles op is en er geen toezegging gedaan kan worden gedaan over e.v.t. schatting kwa levertijd gaf ik het al bijna al weer op. Ondanks op positie 4 te staan.
A fijn...
[YouTube: [Tweakers Forum] Verzendbevestiging be like..... [RTX 3070 GIGABYTE EAGLE OC]]
Dus..
[...]
- Yoda of zo.
Hoezo cancellen? Had je het geld nodig...Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:01:
[...]
Wat de fuk.
Kreeg ik gister nog een mail dat er niks meer was terwijl ik bestelde op het moment dat er voorraad moest zijn, toen maar gecancelled omdat ik graag mijn geld dan maar direct terug wou..
waarom zou je niet cancelen als je geen inzicht hebt in de plek en dus mogelijk weken zoniet maanden kan wachten zonder dat je dat van te voren weet?Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Hoezo cancellen? Had je het geld nodig...
Wtf? Ik sta op positie 1 van de Eagle en ik krijg hem nietLazarusLongNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:55:
A fijn...
Dus..
[...]
- Yoda of zo.
En mijn order nummer is xxx068..
Wel een leuk filmpje!
Ik had gehoop dat iedereen zich daar wat in ging gedragen, maar was blijkbaar teveel gehoopt.Gerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
Als ik de sheet nu bekijk denk ik maar dat we het als verloren moeten beschouwen
Momenteel is het wel terug in orde precies.
Ja, heb blijkbaar geluk gehad. Toch pas om 2:16 kunnen bestellen
Ook om 14:16 besteld voor 519, nog niks gehoord; 'wachten op producten'. Veel plezier!Sytheon schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Ja, heb blijkbaar geluk gehad. Toch pas om 2:16 kunnen bestellen
Geloof er niks van, eenmaal in winkel mand is levertijd onbekendBron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:09:
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080
3 op voorraad.
Gigabye 3080
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Je had toch de Eagle, zie je bij alle andere kaarten reageren XDValandin schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:07:
[...]
Wtf? Ik sta op positie 1 van de Eagle en ik krijg hem niet
En mijn order nummer is xxx068..
Wel een leuk filmpje!
Ze waren binnen 2 minuten na posten al weg.NosferatuX schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
Geloof er niks van, eenmaal in winkel mand is levertijd onbekend
Is echt maar zijn alweer verkocht joh. Gaat zo snel.NosferatuX schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
Geloof er niks van, eenmaal in winkel mand is levertijd onbekend
Dat is alleen bij azerty, bij cdromland kun je gewoon je plekje opvragen.Flghter1982 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
waarom zou je niet cancelen als je geen inzicht hebt in de plek en dus mogelijk weken zoniet maanden kan wachten zonder dat je dat van te voren weet?
"Bedankt voor je e-mail.
Wij hebben dit product al uit mogen leveren, helaas wel minder dan gehoopt. Echter zullen wij een groot aantal binnen gaan krijgen, wel is het vooralsnog onbekend wanneer de leveringen plaats zullen vinden.
Helaas kan ik jou hierdoor geen heel duidelijk antwoord op je vraag geven."
Schieten we ook niet super veel mee op dus.
Ja, die waar ik op reageer had toch ook de eagle? Of ben ik kippig?Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:12:
[...]
Je had toch de Eagle, zie je bij alle andere kaarten reageren XD
Maar dat is de OC...Valandin schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:14:
[...]
Ja, die waar ik op reageer had toch ook de eagle? Of ben ik kippig?Ik dacht dat in de youtube titel te zien.
Zodat ik niet voor onbepaalde tijd moet wachten of ik het wel of niet krijg. Dan cancel ik liever (en had het bedrag binnen een dag terug) en probeer ik het wel elders.Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Hoezo cancellen? Had je het geld nodig...
het zelfde hier, helaas hebben ze geen wachtrij die je kunt opvragenPillieWillie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
Ook om 14:16 besteld voor 519, nog niks gehoord; 'wachten op producten'. Veel plezier!
Dat kan ook ja, ligt er maar net aan hoe erg je hem nodig hebt. Als je er echt een wil kun je beter een aantal bestellingen plaatsen.Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:14:
[...]
Zodat ik niet voor onbepaalde tijd moet wachten of ik het wel of niet krijg. Dan cancel ik liever (en had het bedrag binnen een dag terug) en probeer ik het wel elders.
Je positiviteit is bewonderenswaardig👊Julian schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:48:
Sinds de release aankondiging van de AMD 6000's zijn er ongeveer twee annuleringen per dag bij Alternate voor de Asus 3080 TUF OC, dus nog maar 75 dagen en dan sta ik nummer één in de wachtrij!
www.tri-state.nl
Ik heb er 1 besteld om 15:11, staat nu op "wacht op producten".Bron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:09:
3 op voorraad.
Gigabye 3080
Dan was je te laat.Vimpoq schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:20:
[...]
Ik heb er 1 besteld om 15:11, staat nu op "wacht op producten".
Zoveel hoop voor een (snelle) levering heb ik niet, ik lees nergens dat de non-OC cards worden geleverdmazthu schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:16:
[...]
het zelfde hier, helaas hebben ze geen wachtrij die je kunt opvragen
Eentje besteld.Bron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:09:
3 op voorraad.
Gigabye 3080
De status van mijn bestelling is zopas veranderd van "in behandeling" naar "wacht op verzamelen".
EDIT* nu: "wordt verzameld" *fingers crossed*
Iemand die ervaring heeft met Azerty en me kan zeggen dat ik deze kaart dus morgen mag verwachten?
[ Voor 4% gewijzigd door Gamm86 op 30-10-2020 15:22 ]
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/5PkKZhF6AL9qPhEls0Iz5cxG.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/dYuZMZWzjl5uxPr2Gofckfzr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zMOMGbzJymT9Dljqo0rX9na7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/C3yUTrUFMbZ8fweZXpVkMLSZ.png?f=fotoalbum_large)