Megekko is ook een grotere "jongen" dan CDRomland, zou dus logisch zijn dat ze meer stock krijgen.Valandin schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:27:
[...]
Wat ik dan wel apart vind.. bij Megekko:
[...]
Megekko en CDRomland hebben dezelfde leverancier.
Als ik nu dus geen kaart krijg, betekend dat dat Megekko de volledige vorraad heeft gekregen.
Omdat ie nu verzonden is werkt de wachtrij tool niet meer dus helaas.
Volgens mij is Megekko ooit opgericht als outlet voor Cdromland, grappig.Gerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Megekko is ook een grotere "jongen" dan CDRomland, zou dus logisch zijn dat ze meer stock krijgen.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Helaas. Is ook geluk hebben en net iets te veel afleiding (thread in de gaten houden) wil je op tijd zijn om dit soort dingen te pakken. Weet wel dat het niet goed was voor mijn productiviteit de afgelopen weken.Dimentrix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:26:
[...]
Weet niet meer precies hoe laat het was in de ochtend. Maar ze waren iets meer dan uur op voorraad. Tenminste op moment dat iemand dat hier zij en het moment dat ik ging kijken. Was ik 5 minuten eerder, was ik vandaag gelukkig kind geweest.
Heb mijn vorige kaart ook bij reichelt weg maar had niet verwacht dat zij de shop zouden zijn die opeens random deze kaarten zou krijgen.
Om maar antwoord op mijn eigen vraag te geven: Alternate heeft een andere leverancier dan Megekko en zal dus niet vergelijkbare ladingen op vergelijkbare tijdstippen ontvangen. Gevraagd en netjes antwoord gekregen via Alternate NL chat.maxvij schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:57:
Is het zo dat over het algemeen de ladingen die binnenkomen bij Megekko overeenkomen met de ladingen die binnenkomen bij Alternate NL? Iemand hier enig idee over?
Denk dat we allebij het antwoord wel weten dat je gaat krijgen, toch?DutchRookie007 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:28:
Nog maar even een mailtje gestuurd naar Megekko of ze weten wanneer ze de Aorus Extreme kaarten gaan ontvangen. 🤔 Als ik antwoord krijg laat ik het hier wel weten.
Asus Rog Strix 3090 OC ftr. Als ik bericht krijg dat'ie verzonden wordt laat ik het weten.
De pre-productie niet, waar veel vendors nog de foto's van gebruiken:Timba- schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:17:
[...]
Het is een asus waar je naar kijkt, die hebben altijd al de duurdere capacitors gehad
https://cdn-reichelt.de/b...E800/ASUS_90YV0FA1_11.jpg
Ik stond op plaats 61 vanmorgen en nu op 11.
Dat zijn alvast mooie leveringen. Zal volgende week mijn kaart wel hebben dus.
11 van de?DeJeff schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:33:
Van de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G zijn er vandaag bij Megekko zeker 50 binnengekomen.
vanmiddag komt als het goed is dezelfde kaart maar dan van cdromland binnen, maar die gaat dan terug of naar een mede-tweaker als iemand interesse heeft aangezien Megekko 30 dagen bedenktijd heeft ipv 14 van cdromland
Voor mijn part krijgt de tweaker dan ook de GeForce NOW code aangezien ik die niet nodig heb en deze waarschijnlijk (hopelijk) ook krijg bij mijn 3080 die nog geleverd moet worden.
Ik heb eigenlijk de 3070 alleen als opvulling zolang ik op de 3080 moet wachten (ook al sinds launch besteld, dus werd het gewoon zat)
Ik vermoed van wel maar ik hoop het niet... 🙄TryPleX schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:30:
[...]
Denk dat we allebij het antwoord wel weten dat je gaat krijgen, toch?
Gelukkig is hij niet meer te krijgen.. Kan die twijfel weer weg;)Henkje.doc schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Dat is vreemd. Is hij dan wel of niet beschikbaar. Durf nu niet te kopen..
Oei, wel eerst een goed bewijs leveren voordat men zulke dingen roept, geruchten heeft niemand wat aan.Scale schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:28:
[...]
Is inderdaad vreemd. Er gaan geruchten dat de kaarten direct naar duitsland gaan omdat ze bij alternate.de 100-200 euro duurder verkochten, Dus leveren ze die liever eerst uit. Maarja... Bewijs het maar
Ik denk zomaar dat Duitsland 4a 5 maal meer inwoners heef dan NL, de verdeling verhoudingsgewijs zal gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Skybiker op 30-10-2020 12:37 ]
Helaas blijft hij wel in doos... Ga toch een 6800xt proberen te bemachtigen...
Dat is wel een beetje goede hoop dat de stix 3080 er ook heel miss aankomen bij azerty.....ProjectAbraxas schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:31:
Holy shit, ik keek net voor de derde keer vandaag bij mijn bestelling op Azerty en opeens staat daar "wordt verzameld"....![]()
![]()
![]()
Asus Rog Strix 3090 OC ftr. Als ik bericht krijg dat'ie verzonden wordt laat ik het weten.
Damn, hoe doe je dat met het geld? Twee keer een 3070 én een 3080 bestellen... Zit je al gauw met 2500+ euro die je maar ff moet kunnen ophoesten.DennisDeMennis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:34:
Ennn mijn 3070 Gaming OC van Megekko wordt ook verzonden
vanmiddag komt als het goed is dezelfde kaart maar dan van cdromland binnen, maar die gaat dan terug of naar een mede-tweaker als iemand interesse heeft aangezien Megekko 30 dagen bedenktijd heeft ipv 14 van cdromland
Voor mijn part krijgt de tweaker dan ook de GeForce NOW code aangezien ik die niet nodig heb en deze waarschijnlijk (hopelijk) ook krijg bij mijn 3080 die nog geleverd moet worden.
Ik heb eigenlijk de 3070 alleen als opvulling zolang ik op de 3080 moet wachten (ook al sinds launch besteld, dus werd het gewoon zat)
Ik hoop het voor jou en de vele anderen. Van harte gegund!xMickster schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:41:
[...]
Dat is wel een beetje goede hoop dat de stix 3080 er ook heel miss aankomen bij azerty.....
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
thx en die is van mij
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Zoals ik zei geruchten.. Aangezien er überhaupt geen nummers beschikbaar zijn is het niet te doen.Skybiker schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:35:
[...]
Oei, wel eerst een goed bewijs leveren voordat men zulke dingen roept, geruchten heeft niemand wat aan.
Ik denk zomaar dat Duitsland 4a 5 maal meer inwoners heef dan NL, de verdeling verhoudingsgewijs zal gaan.
Maar blijft vreemd dat proshop waarvan nummers bekend zijn 100 kaarten kan leveren in dezelfde periode waar alternate 0 heeft geleverd. Scan.co.uk heeft ook geleverd in deze periode en megekko ook, amazon.nl ook, Begint een patroon te ontstaan.
Nice! Blij dat iemand hier hem heeft kunnen pakken
...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q7PH6QDEJxUZtrzBsCFnITRq.jpg?f=user_large)
Ik heb hier een foto van waar de werknemers van Alternate zitten.
Yup, wat heb ik een gigantische spijt dat ik bij Alternate besteld heb zeg.Scale schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:43:
[...]
Zoals ik zei geruchten.. Aangezien er überhaupt geen nummers beschikbaar zijn is het niet te doen.
Maar blijft vreemd dat proshop waarvan nummers bekend zijn 100 kaarten kan leveren in dezelfde periode waar alternate 0 heeft geleverd. Scan.co.uk heeft ook geleverd in deze periode en megekko ook, amazon.nl ook, Begint een patroon te ontstaan.
Bij reichelt nl staat er beperkte vooraad ... stond dit er toen ook bij toen je die van u besteld had ?Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
De pre-productie niet, waar veel vendors nog de foto's van gebruiken:
https://cdn-reichelt.de/b...E800/ASUS_90YV0FA1_11.jpg
Valt nog mee, ik dacht ergens onder water op een rif op de Malediven. 😉Anakin_ schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:45:
[Afbeelding]
Ik heb hier een foto van waar de werknemers van Alternate zitten.
Ja zeker!iCe_ schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Bij reichelt nl staat er beperkte vooraad ... stond dit er toen ook bij toen je die van u besteld had ?
Edit: en de 3-4 werkdagen is 1-2 met UPS. En dit was 1 dag voor mij.
[ Voor 13% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 12:48 ]
Wow wat een geluk. Ik stond op 50!DeJeff schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:33:
Van de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G zijn er vandaag bij Megekko zeker 50 binnengekomen.
Is er iemand hier die deze vandaag besteld heeft waarvan de status niet op "wacht op producten" staat?Paprika schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:42:
3080 TUF OC, uiteraard 150 euro boven MSRP zoals we van Azerty gewend zijn...
https://azerty.nl/product...che-kaart-gf-rtx-3080?t=1
Ik was er vrij vroeg bij, maar die status voorspelt weinig goeds.
Blij dat Megekko kan leveren!
staat nog steeds op voorradig.. hopelijk heb je hem wel snel besteld..
Haha nu je het zo zegt is het wel veel ja.. gelukkig heb ik mijn 3080 wel voor maar 729 kunnen kopen ipv 800+ ofzo, dus ik kom net iets over de 2000 uit..Toaru schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:42:
[...]
Damn, hoe doe je dat met het geld? Twee keer een 3070 én een 3080 bestellen... Zit je al gauw met 2500+ euro die je maar ff moet kunnen ophoesten.
Uiteindelijk krijg als het goed is het geld van beide 3070's wel terug natuurlijk.
Edit: dit gaat over gisteren.iCe_ schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Bij reichelt nl staat er beperkte vooraad ... stond dit er toen ook bij toen je die van u besteld had ?
Ik weet niet hoe accuraat hun boekhouding is, vandaar dat ik zelf toen eerst had gebeld, kreeg te horen dat er toen 5 op vrije voorraad waren en toen direct besteld.
Mogelijk had ik hem ook aan de telefoon kunnen reserveren maar ik zat al in het scherm voor ideal.
[ Voor 3% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 13:00 ]
Vreemd is het zeker, je zou verwachten dat zij als nvidea partner, toch wel een gelijk aantal moet binnen krijgen als de andere partners.Scale schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:43:
[...]
Zoals ik zei geruchten.. Aangezien er überhaupt geen nummers beschikbaar zijn is het niet te doen.
Ik sta sinds de launch van de rtx 3080 ook al te wachten op mijn op mijn 3080 strix oc bij alternate.zar schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Heb je een bron die dit aantoont of is dit slechts speculatie?
3.5 weken geleden waren er 3080 strix kaarten aangekomen (slechts 13 stuks) maar sinds dien is het muisstil. Lijkt me echter niet dat asus niet naar EU verzend, aangezien er aardig wat TUF kaarten zijn ontvangen.
Edit:
En nu bij megekko:
Volgende week verwacht: Asus GeForce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-O8G-GAMING
Dus er gebeurt wel degelijk wat bij ASUS maar wat betreft de 3080 STRIX kaarten is het verdacht stil, ik snap er niets meer van en moet zeggen dat ik me wel zorgen begin te maken.
Er zijn daar 10 kaarten geleverd sinds 16 september, en bij megekko volgens mij ook niet veel meer?
Het is om moederloos van te worden. sinds de laatse batch van 3.5 week geleden is er 0,0 informatie vrij gekomen.
Mag hopen dat er volgende week een megabatch ala gigabyte verschijnt.
Vooral als je denk dat asus tijdelijk de distributeurs overslaat en direct naar de winkels verstuurd. Het is erg jammer, maar goed andere retailers vragen 100 euro meer..Skybiker schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Vreemd is het zeker, je zou verwachten dat zij als nvidea partner, toch wel een gelijk aantal moet binnen krijgen als de andere partners.
Nu ook MSI kaarten bij Reichelt (waren er gisteren niet).
Edit: niet goedkoop, maar voorraad is voorraad.
[ Voor 8% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 12:55 ]
Ik twijfel er ook aan, rond welke tijd had je gebeld?Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Ik weet niet hoe accuraat hun boekhouding is, vandaar dat ik zelf toen eerst had gebeld, kreeg te horen dat er toen 5 op vrije voorraad waren en toen direct besteld.
Mogelijk had ik hem ook aan de telefoon kunnen reserveren maar ik zat al in het scherm voor ideal.
Wtflukjah schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:40:
Huh. Megekko heeft weer een lading gigabytes gehad! Ik heb na die lading dinsdag? een gaming oc besteld. Stond 50e. Maar kreeg net opeens een verzendbevestiging! Kan het nauwelijks geloven. Dat het opeens zo snel kan gaan. Dikke vinger naar EVGA met onethische productie praktijken, daar bestel ik nooit weer.
Helaas blijft hij wel in doos... Ga toch een 6800xt proberen te bemachtigen...
Lekker weer, haha. Achja. veel plezier met de kaart!
Ik wacht dan maar verder...
voor die prijzen mogen ze ze lekker houden.Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:54:
https://www.reichelt.de/n...654e7cff6bb3e4dfc497613ad
Nu ook MSI kaarten bij Reichelt (waren er gisteren niet).
Edit: niet goedkoop, maar voorraad is voorraad.
Ik toen 09:10. Toen geen wachtrij aan de telefoon. Later op de dag om te vragen of het niet een boekhouding fout was wel even een wachtrij voordat ik een medewerker aan de telefoon had.Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:54:
[...]
Ik twijfel er ook aan, rond welke tijd had je gebeld?
Edit: om verwarring te voorkomen, dit was gisteren. De Reichelt voorraad van vandaag weet ik niets van en staat er dus niet al uren op.
[ Voor 16% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 12:58 ]
Oh naja dat is alweer een uur of 4 geleden haha, dan waag ik het er ook niet op.Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Ik toen 09:10. Toen geen wachtrij aan de telefoon. Later op de dag om te vragen of het niet een boekhouding fout was wel even een wachtrij voordat ik een medewerker aan de telefoon had.
Same, al bijna 4 weken sta ik op dezelfde positie voor de STRIX 3080 OC bij Megekko. Ze hebben er sinds launch totaal 13 ontvangen en nu is het bijna 4 weken stil. Asus zwijgt over alles als je contact met ASUS opneemt. Ik sta op positie 19 en hoop toch echt dat ik in november mijn kaart mag ontvangen. Als er in november nog steeds geen STRIX 3080 leveringen komen dan is er toch echt iets mis bij ASUS.Thewaitislong schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:52:
[...]
Ik sta sinds de launch van de rtx 3080 ook al te wachten op mijn op mijn 3080 strix oc bij alternate.
Er zijn daar 10 kaarten geleverd sinds 16 september, en bij megekko volgens mij ook niet veel meer?
Het is om moederloos van te worden. sinds de laatse batch van 3.5 week geleden is er 0,0 informatie vrij gekomen.
Mag hopen dat er volgende week een megabatch ala gigabyte verschijnt.
[ Voor 4% gewijzigd door zar op 30-10-2020 12:57 ]
Nee dit was gisteren. Deze voorraad kwam net online volgens mij.Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
Oh naja dat is alweer een uur of 4 geleden haha, dan waag ik het er ook niet op.
Ik heb mijn Strix 3080 OC net binnen van Reichelt.
[ Voor 9% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 12:57 ]
Hmm, stond er toen ook beperke voorraad bij? Ik heb nou al 3 shops gehad waar ik genaaid ben door die voorraad-indicatie terwijl er elke keer stond dat er iets zou zijn en doodleuk achteraf een melding krijg dat ze niet meer hebben.Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Nee dit was gisteren. Deze voorraad kwam net online volgens mij.
Ik heb mijn Strix 3080 OC net binnen van Reichelt.
Volgens Azerty een fout van de site, hij staat al bij mij op "Gereserveerd" 1 van de 1.Aggressor schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
staat nog steeds op voorradig.. hopelijk heb je hem wel snel besteld..
Dus het zou goed moeten zijn, na je link heb ik binnen 30 seconden besteld dus ik heb goede kans.
Nu nog iemand vinden voor mijn Inno3D X3 3090 anders gaat die terug naar alternate.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Stond er toen ook bij. Vandaar dat ik nog had gebeld om te controleren voordat ik ideal scherm in ging.Chefd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Hmm, stond er toen ook beperke voorraad bij? Ik heb nou al 3 shops gehad waar ik genaaid ben door die voorraad-indicatie terwijl er elke keer stond dat er iets zou zijn en doodleuk achteraf een melding krijg dat ze niet meer hebben.
Desnoods vragen of je telefonisch de bestelling kunt doen als de voorraad klopt.
[ Voor 8% gewijzigd door Maggotcarrier op 30-10-2020 13:01 ]
Creditcard of bankrekening?Toaru schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:42:
[...]
Damn, hoe doe je dat met het geld? Twee keer een 3070 én een 3080 bestellen... Zit je al gauw met 2500+ euro die je maar ff moet kunnen ophoesten.
Ik mag hopen dat men wel ~2500+ op een spaarrekening heeft staan
Ik ben een plaats opgeschoven van 74 naar 73. Was 4 weken op 74bownbreaker schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:00:
Ik schuif de laatste paar dagen aardig wat plaatsen op in de rij bij Alternate voor de 3080 TUF non-OC. Denk dat dit te maken heeft met de reveal van AMD. Ik blijf de komende tijd nog gewoon bij Alternate in de wachtrij staan, kan ik altijd nog last-minute besluiten eventueel voor AMD te gaan als die kaarten goed blijken te zijn.
Zelf 1 besteld en wacht gewoon lekker tot die binnen is. Ik heb betaald dus maak ik me niet druk. Maar dan lees je van mensen hier 3 besteld daar 1 besteld enz. Dit zijn de mensen die de voorraden ook erg onderuit halen. En dan maar klagen over een bedrijf. Kijk even lekker eerst bij je zelf.
Heb gewoon geduld.
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 15 van de 18
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar als ik het budget had gehad om op meerdere locaties een order te plaatsen had ik dat ook gewoon gedaanMr Mike schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
Echt als ik dit allemaal lees moet ik wel een beetje lachen. Echt wat sommige mensen toch al niet doen om zoiets binnen te halen.
Zelf 1 besteld en wacht gewoon lekker tot die binnen is. Ik heb betaald dus maak ik me niet druk. Maar dan lees je van mensen hier 3 besteld daar 1 besteld enz. Dit zijn de mensen die de voorraden ook erg onderuit halen. En dan maar klagen over een bedrijf. Kijk even lekker eerst bij je zelf.
Heb gewoon geduld.
Ik sta nu op plek 110. In 6 weken tijd 20 plekken opgeschoven. En dat waren allemaal annuleringen.......heliosik schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Ik ben een plaats opgeschoven van 74 naar 73. Was 4 weken op 74
Exact wat jij zegt. En heb zeker de budget wel maar.. geduld is een schone zaak.Gerton schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:06:
[...]
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar als ik het budget had gehad om op meerdere locaties een order te plaatsen had ik dat ook gewoon gedaanNatuurlijk ga ik niet zeuren op bedrijven, zij moeten het ook maar gewoon doen met wat ze geleverd krijgen.
Ik moest even opzoeken wat geduld betekend. Ik dacht dat dat iets uit de jaren 90 wasMr Mike schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:08:
[...]
Exact wat jij zegt. En heb zeker de budget wel maar.. geduld is een schone zaak.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Duidelijk weer annuleringen dus. Lijkt wel alsof er vanuit Asus al 4 weken helemaal niks geleverd is?Mr Mike schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
Echt als ik dit allemaal lees moet ik wel een beetje lachen. Echt wat sommige mensen toch al niet doen om zoiets binnen te halen.
Heb gewoon geduld.
Hahahah nu voel ik me wel erg oud.NosferatuX schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
Ik moest even opzoeken wat geduld betekend. Ik dacht dat dat iets uit de jaren 90 was
Ik hoop toch dat Azerty gauw een batch van mijn INNO3D 3070 iChill x3 heeft....
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Asus strix is 999 euro en de MSI 1049.Maggotcarrier schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Stond er toen ook bij. Vandaar dat ik nog had gebeld om te controleren voordat ik ideal scherm in ging.
Desnoods vragen of je telefonisch de bestelling kunt doen als de voorraad klopt.
Heb een account aangemaakt op de site (met locatie Niederlande) en er kwam 50 euro bij? Had jij dit ook?
Dus doordat ik nederlands adres opgeeft, kost de Asus strix 1049 en MSI gaming 1099
FYI
Azerty heeft een Asus ROG Strix GeForce RTX 3090 OC op voorraad voor € 1.859,00
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3090
[ Voor 17% gewijzigd door Pindamann op 30-10-2020 13:19 ]
9800X3D | 9070XT
Nee hoor, die is al wegPindamann schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:18:
FYI
Azerty heeft een Asus ROG Strix GeForce RTX 3090 OC op voorraad voor € 1.859,00
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3090
Tja die gedachte had ik ook de eerste maand nadat ik mijn 3080 besteld had, stond op plek 231 en ondertussen op 135, dus zo hard gaat het allemaal niet. ik werd gister gewoon ongeduldig en als je dan de kans heb om in ieder geval EEN kaart te hebben is dat toch wel prettig..Mr Mike schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
Heb gewoon geduld.
Maar nu ondertussen al nummer 31 van de 76
Dat geeft toch goede hoop dat ik ergens bij de eerstvolgende 2 a 3 pallets die geleverd worden aan de beurt ben!
Snap ik ook best wel. Maar wel lachen van zulke mensen die boos worden op een bedrijf als ze zelf al 4 bestellingen hebben gedaan.DennisDeMennis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:20:
[...]
Tja die gedachte had ik ook de eerste maand nadat ik mijn 3080 besteld had, stond op plek 231 en ondertussen op 135, dus zo hard gaat het allemaal niet. ik werd gister gewoon ongeduldig en als je dan de kans heb om in ieder geval EEN kaart te hebben is dat toch wel prettig..
Ja eigenlijk kwam ik daar in ideal scherm pas achter. Als je links bovenin je land op Nederland en taal op NL zet dan zie je altijd de 1049 prijs.Dimentrix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:17:
[...]
Asus strix is 999 euro en de MSI 1049.
Heb een account aangemaakt op de site (met locatie Niederlande) en er kwam 50 euro bij? Had jij dit ook?
Dus doordat ik nederlands adres opgeeft, kost de Asus strix 1049 en MSI gaming 1099
Heb zelf de X4 van de 3080 besteld van Inno3D bij Alternate. Begonnen rond plek 45 op de dag van release, nu 25 dus schiet nog niet erg op in elk geval, ik wacht rustig verderWylana schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:12:
Ik zie een hoop MSI, ASUS, Gigabyte en EVGA voorbijkomen, maar vrijwel niemand die een INNO3D dus heeft gekocht?
Ik hoop toch dat Azerty gauw een batch van mijn INNO3D 3070 iChill x3 heeft....
Stond bij die laatste levering 2de in wachtlijst.
Vanavond eens testen na het werk!
Heeft wat gekost maar appricieerde de manier van ons op de hoogte te houden echt enorm, zal zeker nog bij hun kopen.
[ Voor 28% gewijzigd door Cayren op 30-10-2020 13:35 ]
Waar Nederland om de economie te stimuleren belasting verhoogt om van kale kippen te plukken heeft Duitsland daadwerkelijk de belasting verlaagt naar maar liefst 16% zodat mensen lekker kunnen kopen om te stimuleren.Dimentrix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:17:
[...]
Asus strix is 999 euro en de MSI 1049.
Ik vermoed dat ze dat tarief niet mogen toepassen op buitenlandse verkoop.

Hij is er!
edit: Minder dan 24 uur vanaf bestelling tot hij in de kast zit!
[ Voor 17% gewijzigd door danslo op 30-10-2020 13:40 ]
ik zit nog te wachten op de mijne. bij sicomputers besteld maar die hadden geen voorraad
Slechte zaak...
Zojuist geprobeerd in contact te komen met asus benelux.JaTochNietDan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:40:
Waar kan je überhaupt informatie vinden over wat ASUS überhaupt aan Europese handelaren levert als het om de 3080 Strix OC gaat ? Zoek me het schompes maar kan gewoon niks vinden óf Asus houdt gewoon stijf de kaken (en vingers om te tikken) op elkaar.
Slechte zaak...
Omtrent het probleem wat jij zojuist meld, me berichten worden gelezen en vervolgens genegeerd.
Top service...
Ik wacht ook al anderhalve maand op levering zoals 99% van de mensen die voor een ROG strix hebben gekozen. Schandalig hoe ASUS ook omgaat met deze launch.Thewaitislong schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:41:
[...]
Zojuist geprobeerd in contact te komen met asus benelux.
Omtrent het probleem wat jij zojuist meld, me berichten worden gelezen en vervolgens genegeerd.
Top service...
Verwacht niet dat die gasten van de "support" meer nieuws kunnen geven. Die weten net zoveel als jij en ik, namelijk niks!Thewaitislong schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:41:
[...]
Zojuist geprobeerd in contact te komen met asus benelux.
Top service...
:strip_exif()/f/image/ZI6w8tsgARGchZlSzj3jKWrl.jpg?f=fotoalbum_large)
Zojuist binnen gekregen via Alternate. Dit is een 'placeholder' totdat ik mijn STRIX 3080 OC ooit nog eens mag ontvangen via Alternate.
Nu kan ik in ieder geval Cyberpunk spelen met RTX en DLSS. (was mijn grootste zorg)
In de tussentijd vermaak ik me wel met WD Legion en AC Valhalla
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
[ Voor 5% gewijzigd door Julian op 30-10-2020 14:24 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ach enig nieuws is al beter als radiostilte sinds launch.Gamm86 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Verwacht niet dat die gasten van de "support" meer nieuws kunnen geven. Die weten net zoveel als jij en ik, namelijk niks!
Vooral met het belachelijk lage aantal geleverde kaarten tov. andere aftermarket producenten.
Hetzelfde hier, ben sinds gisteren een plek verschoven (van 14 naar 13) vanwege een annulering denk ik bij Alternate, voor de Rog Strix non-OC 3090. En aangezien de prioriteit is dat alleen OC modellen worden geleverd (als de geruchten ook kloppen) denk ik dat dat nog wel eens weken of zelfs maanden kan gaan duren. Op zich kan ik nog wel door met mijn werkzaamheden met me huidige videokaart. Alleen meer als een maand wachten voor een videokaart waar ik al vanaf het begin op 14 stond vind ik wel wat aan de lange kant. Lijkt wel of die kaarten nooit zijn geproduceerd.xynomis schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:43:
[...]
Ik wacht ook al anderhalve maand op levering zoals 99% van de mensen die voor een ROG strix hebben gekozen. Schandalig hoe zij ook omgaan met deze launch.
Kan je niet beter een maandje wachten of een duurdere 3080 die beschikbaar is halen. Of voor hoeveel verwacht je hem te verkopen? Zelfde prijs?ascendance schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:47:
[Afbeelding]
Zojuist binnen gekregen via Alternate. Dit is een 'placeholder' totdat ik mijn STRIX 3080 OC ooit nog eens mag ontvangen via Alternate.
Nu kan ik in ieder geval Cyberpunk spelen met RTX en DLSS. (was mijn grootste zorg)
In de tussentijd vermaak ik me wel met WD Legion en AC Valhalla
Twijfel of ik toch nog alsnog beter kan switchen vanaf de Master
Als hij in de verkoop ga wil ik gewoon het geld eruit halen wat ik ervoor heb betaald (if possible). Ik ga die shit niet voor veel meer geld in de verkoop zetten.Beschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:50:
[...]
Kan je niet beter een maandje wachten of een duurdere 3080 die beschikbaar is halen. Of voor hoeveel verwacht je hem te verkopen? Zelfde prijs?
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
Welke plek sta je bij de Master? sta zelf 8e nu.Daruf schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:52:
Weet iemand de wachtrij van de 3080 Vision momenteel bij Megekko?
Twijfel of ik toch nog alsnog beter kan switchen vanaf de Master
ah ja, ik ben bang als ik mn 3070 eagle vanmiddag/vanavond ga openen en gebruiken hem miss niet meer voor koopprijs of -€20 kan verkopen over een maandje...ascendance schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:52:
[...]
Als hij in de verkoop ga wil ik gewoon het geld eruit halen wat ik ervoor heb betaald (if possible). Ik ga die shit niet voor veel meer geld in de verkoop zetten.
Heeft iemand zijn 3070 al van Azerty gekregen?
Ik heb gisteren om 14.15 uur een MSI Ventus 2x gekocht, maar ik heb niets van ze gehoord ...
Besteld: Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
Beste Wouter,
Bedankt voor je mail.
Wij hebben vandaag ene nieuwe levering ontvangen van de door jou bestelde videokaart!
Na verwachting zal jouw bestelling vandaag worden verzonden en ontvang je uiterlijk voor 23:00 een track en trace in je mail 😊.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Melissa
CD-ROM-LAND B.V.
Communicatie van azerty is uitermate slecht. Je zal maar gewoon geduld moeten hebben vrees ik.ZackVayn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:
Excuseer me voor mijn slecht geschreven Nederlands.
Ik heb gisteren om 14.15 uur een MSI Ventus 2x gekocht, maar ik heb niets van ze gehoord ...
Prima Nederlands toch? Kunnen veel nog wat van lerenZackVayn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:
De release? Waar kan ik dan een AMD 6000 kopen?Julian schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:48:
Sinds de release van de AMD 6000's zijn er ongeveer twee annuleringen per dag bij Alternate voor de Asus 3080 TUF OC, dus nog maar 75 dagen en dan sta ik nummer één in de wachtrij!
30 dagen bedenktijd bij MegekkoBeschuitelia schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
ah ja, ik ben bang als ik mn 3070 eagle vanmiddag/vanavond ga openen en gebruiken hem miss niet meer voor koopprijs of -€20 kan verkopen over een maandje...
daarom gaat mijn 3070 GAMING OC van cdromland ook terug (tenzij een tweaker deze wilt) en houd ik die van Megekko voor zo lang mogelijk tenzij m'n 3080 eerder komt.
Yes, ik heb mijn 3070 (eagle) vanochtend ontvangen.ZackVayn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |