...
de msi 3070 gaming x trio. bestelnummer eindigde op 142Theone098 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Welke kaart en wat is je bestelnummer?
Dezelfde kaart, iets lager bestelnummer 😱Flghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:13:
[...]
de msi 3070 gaming x trio. bestelnummer eindigde op 142
Waarom zet je een kaart online als de voorraad zo super klein is(ik ben nr 10 in de rij van 300 mensen...)
Zelfde bericht gehad.. nr 33hmr schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:12:
Krijg net een mail van Megekko dat de kaart moet worden besteld.
Mijn positie is:
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC
Jouw positie: 28 van de 294
Dat wordt order annuleren en wachten op AMD..
Apart, hier een bestelnummer 08X met dezelfde kaart, maar nog geen mail ontvangen buiten dat de bestelling ontvangen is.Flghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:13:
[...]
de msi 3070 gaming x trio. bestelnummer eindigde op 142
Hoe laat waren jullie ongeveer? Want ik kreeg geen bevestiging of iets dergelijks, maar ik was rond 14.25 a 14.30 uur.
...
Vind je het gek dat het allemaal onduidelijk blijft en langer duurt.
Wie weet is het personeel al onderbezet, er is een tekort aan kaarten, de websites werken niet goed (meer) door bovenstaande... etc etc.
je vergeet: iedereen maakt maar 600-1000 euro of meer op de hoop iets te ontvangen over.HugoBoss1985 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:16:
Iedereen blijft maar refreshen, bestellen & annuleren, mailen, bellen.
Vind je het gek dat het allemaal onduidelijk blijft en langer duurt.
Wie weet is het personeel al onderbezet, er is een tekort aan kaarten, de websites werken niet goed (meer) door bovenstaande... etc etc.
daar mag best wat duidelijkheid tegenover staan
Verwijderd
Betaling op 14:20.
Ontvangstbevestiging op 14:21.
Jouw positie: 36 van de 294
Grrrr hierom ben ik nou zo'n fan van amazon
Verwijderd
Je kunt gewoon annuleren door een mailtje te sturen en dan krijg je het vaak binnen 3 werkdagen terug op je rekening.Furfoot schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:18:
Hier ook geen kaart van cdromland. Op de website kan je niet annuleren, en in de voorwaarden ook geen beschrijving.
Grrrr hierom ben ik nou zo'n fan van amazon
Dat vergeet ik niet, dat realiseer ik me en dat is gewoon logisch (ik volg de prijzen ook gewoon).Flghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:17:
[...]
je vergeet: iedereen maakt maar 600-1000 euro of meer op de hoop iets te ontvangen over.
daar mag best wat duidelijkheid tegenover staan
Het is dus duidelijk dat duidelijkheid op de eerste dag van deze 3070 verkoop niet realistisch (haalbaar) is
Ik vind/denk dat dit hele gebeuren wel te verwachten was.
[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-10-2020 18:27 ]
ja helaas. het is een shitshow.. ik denk dat ik nu de knoop echt door hak. ik annuleer alles wat ik heb lopen en ga lekker voor de 6900XT op 8 december. in combinatie met de 5950x is dat waarschijnlijk toch de betere keuze. and the wait continues..HugoBoss1985 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:19:
[...]
Dat vergeet ik niet, dat realiseer ik me en dat is gewoon logisch.
Het is dus duidelijk dat duidelijkheid in de eerste dag van deze 3070 verkoop niet realistisch (haalbaar) is
Ik hou mijn hart al vast, wie weet wordt dat ook zo'n enorme goatfuckFlghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:22:
[...]
ja helaas. het is een shitshow.. ik denk dat ik nu de knoop echt door hak. ik annuleer alles wat ik heb lopen en ga lekker voor de 6900XT op 8 december. in combinatie met de 5950x is dat waarschijnlijk toch de betere keuze. and the wait continues..
En dan zit je weer nog langer te wachten als wanneer je nu gewoon je order bij Nvidia laat staan
[ Voor 12% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-10-2020 18:24 ]
Verwijderd
Dat zou je kunnen doen, al vraag ik me af in hoeverre het bij de 6XXX series géén shitshow wordt.Flghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:22:
[...]
ja helaas. het is een shitshow.. ik denk dat ik nu de knoop echt door hak. ik annuleer alles wat ik heb lopen en ga lekker voor de 6900XT op 8 december. in combinatie met de 5950x is dat waarschijnlijk toch de betere keuze. and the wait continues..
de 1e shitshow wordt waarschijnlijk de 5950x op 5 november. 1 shitshow at a time plzVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:23:
[...]
Dat zou je kunnen doen, al vraag ik me af in hoeverre het bij de 6XXX series géén shitshow wordt.
Ooh proficiat! Zag iemand op twitter die zijn kaart ook had gehad en juist voor mij had besteld. Hopelijk is het ook prijs voor 1 van de dagen voor mij 😁
VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
Jouw positie:
25 van de 129
Zojuist ook een mail gehad dat levertijd onbekend is. Jammer.... ik had extra niet bij andere webshops nog een bestelling geplaatst...
Ik ben benieuwd of morgen dan een levertijd bekend wordt. Want in de bestelbevestiging stond dat ik hem morgen binnen zou krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door BerryGosie op 29-10-2020 18:27 ]
Bevestiging heb ik gekregen om 14:21Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:15:
[...]
Hoe laat waren jullie ongeveer? Want ik kreeg geen bevestiging of iets dergelijks, maar ik was rond 14.25 a 14.30 uur.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Ah zo, ik was maximaal 10 minuten later. En sta dus ongeveer 100 plekken verder in de rij.
...
Je krijgt er ten minste eenDutchWing schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:28:
Betekent dit toch dat ik mijn kaart krijg, waarom alleen pas op 04-11-2020 ?
[Afbeelding]
Waarom niet? Waarschijnlijk krijgen ze morgen/maandag nog een shipment naar magazijn.
---
Met mijn bestelling.. enige waar ik me een beetje druk om maak is garantie. Vind 't best om een maand te wachten, maar webshops hanteren vaak garantie v.a. factuurdatum, en niet vanaf leverdatum. (Al mag dat helemaal niet)
Wait what?!??!!DutchWing schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:28:
Betekent dit toch dat ik mijn kaart krijg, waarom alleen pas op 04-11-2020 ?
[Afbeelding]
Heb je nou eindelijk, zo goed als, een kaart?!?!
Bring out the champagne! Just don't open it yet!
Ga maar van volgende week uit...BerryGosie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:26:
Artikel:
VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
Jouw positie:
25 van de 129
Zojuist ook een mail gehad dat levertijd onbekend is. Jammer.... ik had extra niet bij andere webshops nog een bestelling geplaatst...
Ik ben benieuwd of morgen dan een levertijd bekend wordt. Want in de bestelbevestiging stond dat ik hem morgen binnen zou krijgen.
Ik ben niet ondankbaar! Ben hartstikke blijValandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Je krijgt er ten minste een![]()
Waarom niet? Waarschijnlijk krijgen ze morgen/maandag nog een shipment naar magazijn.
---
Met mijn bestelling.. enige waar ik me een beetje druk om maak is garantie. Vind 't best om een maand te wachten, maar webshops hanteren vaak garantie v.a. factuurdatum, en niet vanaf leverdatum. (Al mag dat helemaal niet)
Heb dit weekend geen tijd om te game
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Jij dus ook net er buiten... hebben ze je nog een indicatie kunnen geven van wanneer een nieuwe lading komt?gieldid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:31:
Net Azerty gebeld en val dus net buiten de boot voor de 3070 eagle, bevestinging om 14:16 gekregen.
Yep. Ik laat 'm gewoon open staan tot de AMD release.jlena schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:33:
Net een mail binnen van CD-ROM LAND dat ze helaas de MSI 3070 Trio niet kunnen leveren en dat ze niet weten wanneer ze weer een voorraad krijgen. Dan maar geduldig afwachten en misschien wanneer AMD de zaakjes wel op orde hebben een 6800 aanschaffen ipv een 3070.
Als 't niet eerder geleverd is, dan maar een 6800, I guess. (Hopende dat die dan geen issues met leveren heeft)
Dit is toch niet normaal
Nee helaas, ze konden me ook niet vertellen welke positie ik sta.mazthu schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:36:
[...]
Jij dus ook net er buiten... hebben ze je nog een indicatie kunnen geven van wanneer een nieuwe lading komt?
Zou je dit ook doen met een i7 8700K?jlena schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:33:
Net een mail binnen van CD-ROM LAND dat ze helaas de MSI 3070 Trio niet kunnen leveren en dat ze niet weten wanneer ze weer een voorraad krijgen. Dan maar geduldig afwachten en misschien wanneer AMD de zaakjes wel op orde hebben een 6800 aanschaffen ipv een 3070.
Ik twijfel wat ik moet kopen zit al 4 maanden zonder kaart.. het liefst de 3080 maar nergens te krijgen.. 6800 wellicht hmm..
Ik heb precies hetzelfde te horen gekregen, toch wel apart dat megekko een wachtrij met nummer kan creëren en azerty niet.gieldid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:38:
[...]
Nee helaas, ze konden me ook niet vertellen welke positie ik sta.
Factuur wordt normaal pas gemaakt na verzending.Valandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
---
Bedoelde orderdatum* exkoesieronaldvg2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:39:
[...]
Factuur wordt normaal pas gemaakt na verzending.
ik ook al 4 maanden nu. heb nog een 1080-ti maar die ligt bij asus repair centre. de 1e keer retour na 3 maanden was ie binnen 1 uur stuk dus hij ligt daar weer! yay!GoldenTriceps schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:38:
[...]
Zou je dit ook doen met een i7 8700K?
Ik twijfel wat ik moet kopen zit al 4 maanden zonder kaart.. het liefst de 3080 maar nergens te krijgen.. 6800 wellicht hmm..
Hier nog een met hetzelfde mailtje van cdromland, de MSI Gaming TrioX.. Mijn bestelnummer eindigt op 344. Mag toch .... hopen dat dat niet mijn plaats in de wachtrij is..Theone098 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Welke kaart en wat is je bestelnummer?
Hopen dan maar dat ik niet zo lang hoef te wachten als dat sommige hier op de 3080 moeten wachten
Van waar komt dit dan?Furfoot schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:37:
We went live at 1pm for the launch of the 3070 as planned. We knew that demand of this model would be extremely high and worked hard to upgrade our systems to try to cope with the demand. Even so we did see some significant slow downs on the website during the 30-minute period after the launch. Over 60,000 people tried to buy within that time frame meaning that there will no doubt be many disappointed customers who couldn’t get a card today. Once our initial stock had sold through we closed the sales and, after a few minutes, reopened for pre-orders. As per the 3080 and 3090 launch we have limited pre-orders to an expected 6 week window. We are working with the brands to make this period as short as possible and hope to be able to re-open for orders as soon as possible. From scan
Dit is toch niet normaal
Precies ik zou een gat in de lucht springen als ik hem op 4 nov (binnen een week) zou mogen verwachten.Valandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
---
Met het tempo bij Alternate van de Gigabyte Gaming 3080 OC en positie 54 lijkt het er voor mij dit jaar niet eens meer in te zitten.
#firstworldproblems
Die ULTRA van mij staat op onbekend. Misschien dat je dan toch nog geluk hebt?DutchWing schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:35:
[...]
Ik ben niet ondankbaar! Ben hartstikke blij![]()
Heb dit weekend geen tijd om te game
Ok, maar garantie geldt toch echt op factuurdatum. Als je de kaart zelf zou opsturen naar Asus/MSI/Gigabyte vragen ze de factuur als bewijs dat er nog garantie op zit, niet de bestelling.
Iemand een 3080 daar besteld o.i.d.? Blijft de order gewoon open t/m ze een levering van de leverancier krijgen, of knallen ze hem dicht met "Sorry, krijgen de kaart niet meer"
Voordat ik over een week ineens een geannuleerde order heb.
Anders bestel ik wel een 2e bij Megekko..
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer CDxxxx.Valandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:43:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met CD-ROM-Land betreffende wait-listen?
Iemand een 3080 daar besteld o.i.d.? Blijft de order gewoon open t/m ze een levering van de leverancier krijgen, of knallen ze hem dicht met "Sorry, krijgen de kaart niet meer"
Voordat ik over een week ineens een geannuleerde order heb.
Anders bestel ik wel een 2e bij Megekko..
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
Overzicht bestelde producten:
1x 295123 VGA MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO In ons magazijn verwacht: onbekend
Dit dus
Signature
Ja maar dat zegt niet zoveel. Da's gewoon de standaard "Out of stock" mail.mouzetc schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:44:
[...]
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer CDxxxx.
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
Overzicht bestelde producten:
1x 295123 VGA MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO In ons magazijn verwacht: onbekend
Dit dus
Ach, we gaan het meemaken dan
Ik had de MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO daar 14:20 besteld en bestelnummer eindigde op 202, er stond zelfs op de site dat de kaart gewoon op voorraad was en een tijd daarna ook nog, had direct afgerekend met iDeal en in de orderbevestiging stond ook dat de kaart 30-10 geleverd zou worden. Maar schijnbaar maakt dat niks uit, jammer weer.De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Mooi annuleren en de AMD's maar afwachten.
In de orderbevestiging staat overigens gewoon nog steeds dat 30-10 de leverdatum is
[ Voor 10% gewijzigd door Chefd op 29-10-2020 18:52 ]
Voor de anderen: dit komt van https://www.scan.co.uk/shops/nvidia/rtx-30-series-faqsFurfoot schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:37:
We went live at 1pm for the launch of the 3070 as planned. We knew that demand of this model would be extremely high and worked hard to upgrade our systems to try to cope with the demand. Even so we did see some significant slow downs on the website during the 30-minute period after the launch. Over 60,000 people tried to buy within that time frame meaning that there will no doubt be many disappointed customers who couldn’t get a card today. Once our initial stock had sold through we closed the sales and, after a few minutes, reopened for pre-orders. As per the 3080 and 3090 launch we have limited pre-orders to an expected 6 week window. We are working with the brands to make this period as short as possible and hope to be able to re-open for orders as soon as possible. From scan
Dit is toch niet normaal
Ze zeggen helemaal niks over de RTX 3070 Founders Edition. Terwijl zij de enige store in het VK waren die FE kaarten verkocht voor Nvidia. Ik heb hem meerdere keren in mijn mandje weten te krijgen, maar het nooit tot de checkout gered. Werkte gewoon totaal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Dionamuh op 29-10-2020 18:49 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Net een mail gehad dat het product niet voorradig is en dat ze niet weten wanneer het weer binnenkomt. The waiting game is on. Vingers gekruisd voor degelijke leveringen elke week.
Als de kaart i.i.g. maar voor 10 december binnen is (Cyberpunk...) dan ben ik blij.
Poh pittig.. sterkteLuxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Ah zo, ik was maximaal 10 minuten later. En sta dus ongeveer 100 plekken verder in de rij.
&:)&:@!?;&/@%}^}£}£!~ 😜hmr schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:17:
[...]
Krijg gelukkig wel morgen een andere via CDROMland
Veel plezier er mee!
Ik hoooooooop m volgende week te krijgen..
https://www.informatique....-rtx-3070-8gb-gaming.html
Zonder statement van NBB (Duitsland), kan ik bevestigen dat het er in Duitsland net zo aan toeging.Dionamuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Voor de anderen: dit komt van https://www.scan.co.uk/shops/nvidia/rtx-30-series-faqs
Ze zeggen helemaal niks over de RTX 3070 Founders Edition. Terwijl zij de enige store in het VK waren die FE kaarten verkocht voor Nvidia. Ik heb hem meerdere keren in mijn mandje weten te krijgen, maar het nooit tot de checkout gered. Werkte gewoon totaal niet.
[Afbeelding]
Handmatig zoeken naar rtx 3070 = no results.
Nvidia store duitsland = binnenkort beschikbaar naar...niets....naar uitverkocht.
Alle sneakerfans die meelezen.... hou je, bijna letterlijk, bij je leest svp
(I know, i know...jammer de bammer...that's the world goes round)
Ps...dat dachten veel nsb-ers ook
I can't change the world, but you'll hear my voice.
Ha die van mij is vandaag pas verzonden maar ik kreeg een track code van post nl, vermoed dat die van dichtbij komt. Afwachten!Koelkie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:32:
Ondertussen doet amazon een "sinterklaasje" en rijdt stilletjes mijn huisje voorbij...
[Afbeelding]
https://www.bigapplebuddy...tanium-and-black/28414910
Ik duim met je mee! Gun het alle liefhebbers van harte!akirasendoun schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:00:
[...]
Ha die van mij is vandaag pas verzonden maar ik kreeg een track code van post nl, vermoed dat die van dichtbij komt. Afwachten!
Maar dezelfde e-mail. Straks maar annuleren.Theone098 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:14:
[...]
Dezelfde kaart, iets lager bestelnummer 😱
Ook hier net dezelfde mail gekregen. Ik ga anuleren en de AMD proberen. Hoop alleen dat ik dan een goed alternatief kan vinden voor Moonlight/Gamestream.VikeeVeekie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:14:
En helaas, zojuist is mijn hoop de grond in geboord.
[Afbeelding]
2x msi van Alternate zijn op de post en komen morgen binnen.
Mail sturen naar info@megekko.nlPatrick1990 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:02:
Kan iemand mij uitleggen hoe het annuleren van een pre-order bij Megekko werkt? Bij het aanmelden van de RMA/retour pakt hij het ordernummer namelijk niet, waardoor de gehele restitutie niet kan worden aangemeld. Inmiddels voorzien via een andere website en deze kaart wordt nabesteld (maat zat niet bij de eerste gelukkigen).
Onderwerp: ordernummer
En dan zeggen dat je je bestelling wilt annuleren
Mailen of morgen bellen. Gaat over het algemeen vrij soepeltjes.Patrick1990 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:02:
Kan iemand mij uitleggen hoe het annuleren van een pre-order bij Megekko werkt? Bij het aanmelden van de RMA/retour pakt hij het ordernummer namelijk niet, waardoor de gehele restitutie niet kan worden aangemeld. Inmiddels voorzien via een andere website en deze kaart wordt nabesteld (maat zat niet bij de eerste gelukkigen).
14:02 de bestelbevestiging gehad via de mail en om
14:03 betaald via iDeal
€ 622,95
Orderstatus gaf eerst ''verwerken'' weer en nu is het ''wachten op producten''
Anyone else??
Verwijderd
Een mailtje sturen dat je de order wil annuleren. Binnen drie werkdagen heb je het geld terug.Patrick1990 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:02:
Is het een idee om kaarten die men dubbel heeft besteld niet te annuleren maar hier in deze groep verder te verkopen tegen kostprijs? Zo heb ik misschien, via iemand die een kaart dubbel krijgt, geluk en laat ik mijn bestelling lopen zodat ik weer iemand anders gelukkig kan maken
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Blijkbaar? Maar er waren toch maar 3 kaarten geleverd? Snap er niks meer vanTryPleX schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:41:
[...]
Die ULTRA van mij staat op onbekend. Misschien dat je dan toch nog geluk hebt?
307 van de 314
Verwijderd
Niks vreemds aan, heeft waarschijnlijk gewoon een andere kaart besteld.Jaapoes schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:05:
Kak, mijn 3070 bij cdromland komt morgen niet.. Verwacht wel snel want ik zag iemand die 1 minuut later dan ik had betaald en 'm wel krijgt. Opzich vreemd maar goed..
Is het een idee om kaarten die men dubbel heeft besteld hier in deze groep verder te verkopen tegen kostprijs? Zo heb ik misschien, via iemand die een kaart dubbel krijgt, geluk en laat ik mijn bestelling lopen zodat ik weer iemand anders gelukkig kan makenzo kunnen allemaal profiteren van elkaar en geven we scalpers minder kans!
[ Voor 8% gewijzigd door Warxen op 29-10-2020 19:10 ]
https://www.informatique....-rtx-3070-8gb-gaming.htmlartioer schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:08:
Het kan altijd erger mensen, ik dacht nog even een dutje te doen om twaalf uur, werd ik om vier uur wakker. Bleek dus mijn wekker voor morgen gezet in plaats van vandaag.
307 van de 314
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Jawel, is wel vreemd want het gaat om dezelfde kaart; een Eagle.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:09:
[...]
Niks vreemds aan, heeft waarschijnlijk gewoon een andere kaart besteld.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Gaan voor de rtf 3080 Gaming oc van gigabyte of toch voor de mis Gaming x trio? Begreep dat de wachtrij voor die van gigabyte korter was.
Yep, I know. Ben daar tot in het betaalproces gekomen zelfs. Maar toen bleek dat ze tóch niet naar Nederland verzenden. Was te laat met nog een poging via verzendservice, toen al uitverkocht.Koelkie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:59:
[...]
Zonder statement van NBB (Duitsland), kan ik bevestigen dat het er in Duitsland net zo aan toeging.
Handmatig zoeken naar rtx 3070 = no results.
Nvidia store duitsland = binnenkort beschikbaar naar...niets....naar uitverkocht.
Alle sneakerfans die meelezen.... hou je, bijna letterlijk, bij je leest svp
(I know, i know...jammer de bammer...that's the world goes round)
Ps...dat dachten veel nsb-ers ook![]()
I can't change the world, but you'll hear my voice.
Hun klantenservice (chat) was trouwens niet erg behulpzaam: 'keep trying'.
:fill(white):strip_exif()/f/image/FEvvXcknEEeYxEb8ax6RsL2L.png?f=user_large)
Ook heel irritante anti-spam beveiliging.
[ Voor 11% gewijzigd door Dionamuh op 29-10-2020 19:13 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Voor mij niet, ik ga hem alleen gebruiken om mijn trippel 32 inch setje aan te sturen voor te Iracen. alles hierboven is dan overkill. Dus voor mij een goede kaart voor een mooi prijsje.Warxen schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:09:
Heb ook mijn order cancelled by Cdromland. Had om 14:27 bevestiging gehad, achteraf email gekregen dat status onbekend was. Ik blijf wel lekker wachten op AMD, gok toch dat 3070 een miskoop zal zijn in vergelijking met de 6800.
Iets over 14.00 was de prijs 9999,- EUR. Het moment dat ik de juiste prijs zag, waren velen al voorgegaan.
Inmiddels zijn we als het goed is 8 plaatsen gestegen. Ik sta nu op 130, in plaats van 138.
...
Net bestelling daar geplaatst met achteraf betalen, maar er staat in de order na het bestellen onderaan:
Terwijl bij het product nog steeds staat dat deze gewoon leverbaar is..Deze order is nog niet uitleverbaar, omdat 1 of meerdere producten momenteel niet voorradig zijn. Zodra alle producten op voorraad zijn wordt deze order naar u verzonden.
[ Voor 6% gewijzigd door Chefd op 29-10-2020 19:15 ]
Achjoh, ik hou hem maar even aan. Dan kijken wat de AMD kaarten doen, kan ik eventueel nog switchen.
Duidelijk. Ik had alleen beter kunnen toevoegen dat ik hier in Nederland bedoeldeDionamuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Ja, zoals ik al eerder postte.
Op de Duitse, Franse, Britse, en Russische Nvidia sites. Verwezen allemaal naar een tech store in de betreffende landen. Duitsland notebooksbilliger.de, Frankrijk ldlc.com, VK scan.co.uk, Rusland aliexpress.ru.
Van de Duitse en Britse sites weet ik dat ze ook daadwerkelijk te bestellen waren, in theorie althans. Want hun sites lagen behoorlijk plat steeds.
Weer een melding dat ip blocked is...
Ik heb onderstaande in mijn bestelling te staan van informatique, dan ga ik hem wellicht krijgen?Chefd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:15:
[...]
Net bestelling daar geplaatst met achteraf betalen, maar er staat in de order na het bestellen onderaan:
[...]
Terwijl bij het product nog steeds staat dat deze gewoon leverbaar is..
Ik heb hem net een 10 min geleden besteld...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Deze order is uitleverbaar en zal z.s.m. naar u verzonden worden.
Zodra deze order verzonden wordt, ontvangt u van ons een verzendmelding.
Deze verzendmelding zal gemaild worden naar
Toevallig ng een tooltje als autorefresh aan staan...?Henkje.doc schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:19:
[...]
Weer een melding dat ip blocked is...
Zelf heb ik de order geplaatst op 18:27 en bij mij staat er dat de order uitleverbaar is en zo spoedig mogelijk verzonden zal worden dus ik wacht geduldig af.Chefd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:15:
[...]
[...]
Terwijl bij het product nog steeds staat dat deze gewoon leverbaar is..
Om 14:30 is mijn bestelling doorgekomen bij Megekko voor een RTX 3070. Nu heb ik alleen dit bericht binnen:
1x VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G In ons magazijn verwacht: onbekend
Alleen sta ik niet op een wacht rij met mijn order nummer. Mensen enig idee wat ik kan verwachten?
Dank.
27-9 | 362
10-10 | 275
26-10 | 256
29-10 | 244
Inmiddels ook maar een 3070 besteld... wederom in de wachtrij uiteraard. Zal ik dit jaar nog kunnen gamen (anderhalve maand geleden mijn 2070 al verkocht
Neem aan dat je het over mij hebtJaapoes schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:09:
[...]
Jawel, is wel vreemd want het gaat om dezelfde kaart; een Eagle.
Ik heb het vermoeden dat het gaat om het moment dat je 'm in je winkelmandje gooit. Ik had namelijk problemen met betalen waardoor ik minuten later betaald heb dan ik oorspronkelijk in gedachte had.
Oh wow! Dat is an sich al een overwinning! Rond welk tijdstip was dit ongeveer?Dionamuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:11:
[...]
Yep, I know. Ben daar tot in het betaalproces gekomen zelfs. Maar toen bleek dat ze tóch niet naar Nederland verzenden. Was te laat met nog een poging via verzendservice, toen al uitverkocht.
Hun klantenservice (chat) was trouwens niet erg behulpzaam: 'keep trying'.
[Afbeelding]
Ook heel irritante anti-spam beveiliging.
Ik kreeg tussen 1400 en 1500 alleen maar foutmeldingen of geen zoekresultaten. Had al een duits adres geregeld....amazon pay...
Schrale troost voor jou: verzendservice adressen staan bij nbb op een blacklist. Dus dan zou je order alsnog geannuleerd worden
[ Voor 7% gewijzigd door Koelkie op 29-10-2020 19:29 ]
Wel een tijdje gehad bij de 3080 launch maar vandaag niet en ook gewoon kunnen benaderen. Kom erg graag bij die winkelRambolinie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:20:
[...]
Toevallig ng een tooltje als autorefresh aan staan...?
Vandaag zijn er weer wat geleverd hè! Ik ben nu vanaf 17e van 124 naar gisteren 61 en vandaag 56 gegaan. Ik heb toch wel goede hoop in November geleverd te krijgen. Aan de pallets bij Megekko te zien kan het toch opeens wel snel gaan nu.rbreeuwer schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:24:
Alternate, positie wachtrij MSI 3080 Ventus 3x OC:
27-9 | 362
10-10 | 275
26-10 | 256
29-10 | 244
Inmiddels ook maar een 3070 besteld... wederom in de wachtrij uiteraard. Zal ik dit jaar nog kunnen gamen (anderhalve maand geleden mijn 2070 al verkocht)
Beetje spuug of wat wd40 en het past altijd. Veel plezier!digibazz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:30:
Oef dat ging nog maar net in die kast nog geen milimeter ruimte[Afbeelding]
[Afbeelding]
Anders was de slijptol nog een optie.digibazz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:30:
Oef dat ging nog maar net in die kast nog geen milimeter ruimte[Afbeelding]
[Afbeelding]
...
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |

:strip_exif()/f/image/uquDdIHQKryXQ1C2czHSgzwj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U8Ypda77jnFxbACQ5v4eOVLj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t6uNOz6vyw95lpzkHHDK38to.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AqA3hfnUFUZDMYJDPuz5dP6L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rB2ylQWJmH1NEFye63taA5cl.jpg?f=fotoalbum_large)