[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
https://www.amazon.de/-/e...27031&s=computers&sr=1-27

Voor de geïnteresseerden.
EK-Quantum Vector RTX 3080/3090 Backplate
€58,09

Nevermind. Gewoon goedkoper op voorraad bij highflow.

[ Voor 17% gewijzigd door Koelkie op 27-10-2020 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

Nog steeds geen 3080. En wachten en maar wachten.. dan maar voor een 3070!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
GekkeR schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:40:
[...]

Kan niet omhoog.
AMD komt er aan, ze zullen zelfs omlaag moeten denk ik persoonlijk.
Maar we gaan het zien ;)
Dat weet ik wel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieb8
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-04 09:50
CyberDonky schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:42:
Nog steeds geen 3080. En wachten en maar wachten.. dan maar voor een 3070!! :)
Ik gok dat die wel heel makkelijk zal zijn te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Brendaannn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:17:
Vorige week op 19 oktober aan de hand van dit topic via Azerty een 3080 ventus besteld, welke morgen binnen komt! Ik was na een maand maar uit de wachtrij van Alternate gegaan voor de Tuf non oc, dus blijf hoop houden dat het lukt jongens!
...ondertussen wacht ik al sinds launch op een Ventus -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Weet iemand de reden waarom alternate de goekoopste is en waarom ze er niet meer voor vragen?
Wat voor baat hebben hun hier bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
pokle312 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:52:
Weet iemand de reden waarom alternate de goekoopste is en waarom ze er niet meer voor vragen?
19% btw telt sowieso mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:21
Mindshare, a good feeling, Alternate heeft de consument niet proberen te kloten voor snelle winst. Zoiets kan op langere termijn meer waard zijn dan de 10 000 euro die ze op korte termijn extra hadden...
Als jij bij garage X enkel een onderdeel voor uw auto kunt krijgen, maar ze vragen 2x de MSRP omdat ze weten dat je het nergens anders kunt krijgen... ga jij dan volgende keer naar dezelfde garage toe als je gewone dingen moet laten doen?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-10-2021
aantal klanten * marge per product = winst
lagere prijs = betere klanten binding (mits je kan leveren)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Nee hoor, Nederland heeft al jaren geleden (2012) het btw tarief voor luxe producten van 19 naar 21 procent gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
"Als jij bij garage X enkel een onderdeel voor uw auto kunt krijgen, maar ze vragen 2x de MSRP omdat ze weten dat je het nergens anders kunt krijgen... ga jij dan volgende keer naar dezelfde garage toe als je gewone dingen moet laten doen?"

Op het eerste gezicht krijg je een heel logisch antwoord.
Het hangt echter toch van meerdere factoren af...
Verkoopprijs "gewone dingen"...service...levertijden...verkrijgbaarheid onderdeel 2x msrp...
Een heel scala aan variabelen dus.

Zo...dat was even m'n filosofische off-topic uitstapje voor vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Jefboy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:00:
[...]

Nee hoor, Nederland heeft al jaren geleden (2012) het btw tarief voor luxe producten van 19 naar 21 procent gebracht.
Weer wat geleerd. Merci.
Dacht dat dat de reden was voor de €699 3080FE in duitsland en de €719 in Nederland. (En nee...ik heb nog niets berekend :p )

Edit;
Ik lees nu je bericht pas goed.
We zijn het met elkaar eens :)
Ik was ook niet duidelijk dat ik 19% in Duitsland bedoelde. Maar dat is inmiddels alweer gecorrigeerd door onderstaande post. (Evga hanteert wel 19% over hun prijzen in de webshop. Aan de telefoon werd mij vermeld dat dat het btw tarief voor DE is)

[ Voor 28% gewijzigd door Koelkie op 27-10-2020 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sterker nog in Duitsland is de btw hoog momenteel maar 16%. Tegenover de 21% in Nederland.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
19% btw? Je ontvangt bij alternate gewoon een 21% btw factuur hoor.

Never mind, zie nu je latere bericht 😂

[ Voor 9% gewijzigd door Rick-vvv op 27-10-2020 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefboy
Koelkie schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Weer wat geleerd. Merci.
Dacht dat dat de reden was voor de €699 3080FE in duitsland en de €719 in Nederland. (En nee...ik heb nog niets berekend :p )

Edit;
Ik lees nu je bericht pas goed.
We zijn het met elkaar eens :)
Ik was ook niet duidelijk dat ik 19% in Duitsland bedoelde. Maar dat is inmiddels alweer gecorrigeerd door onderstaande post. (Evga hanteert wel 19% over hun prijzen in de webshop. Aan de telefoon werd mij vermeld dat dat het btw tarief voor DE is)
Wellicht handig om als we over Alternate praten er volgende keer NL / DE of BE achter te zetten, kwestie van verwarring te voorkomen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41
BlaBla1973 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:44:
Vanmiddag mail gehad van Alternate.

Ik ben uit de wachtrij en mijn EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING is in behandeling.

Happy 😊
En dan komt ie vandaag..
Levering tussen 17:30 en 21:30

Eindelijk weer een GPU in mijn PC :) :)

Nu maar hopen dat EK een beetje wil opschieten met een waterblok voor deze kaart..

[ Voor 10% gewijzigd door BlaBla1973 op 27-10-2020 09:16 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rombbb
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-02-2022
BTW is toch geen onderscheidende factor hier ?

Edit : nevermind, per later bericht

[ Voor 8% gewijzigd door Rombbb op 27-10-2020 09:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
Jefboy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Wellicht handig om als we over Alternate praten er volgende keer NL / DE of BE achter te zetten, kwestie van verwarring te voorkomen. :)
How about:
Alternate NL = Alternate
Alternate BE = Alternate(prijze 100eruo boven NL filiaal)
Alternate DE = Alternate (zouden mensen die later besteld hebben voor hogere prijs, voorrang geven bij uitlevering)

Ma iets serieuzer, als er wachtrij gesproken wordt is het NL
Als ze spreken over de betere 'MSRP' prijzen is het ook NL

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 23-11-2020 20:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Rombbb schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

BTW is toch geen onderscheidende factor hier ?
Als je de prijs van bijvoorbeeld 719 aanhoudt als gegeven (dat is inclusief BTW), maak je als webshop toch meer winst per kaart als de BTW lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41
DiZhini schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

How about:
Alternate NL = Alternate
Alternate BE = Alternate (prijze 100eruo boven NL filiaal)
Alternate DE = Alternate (zouden mensen die later besteld hebben voor hogere prijs, voorrang geven bij uitlevering)

Nou ik heb ook wel mijn vraagtekens bij Alternate.NL
Ik stond op nr 5 met de EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3 (gelijk voor lage prijs besteld), er worden 10 kaarten geleverd, en daarna sta ik NR 1 in de wachtrij ?!?!
Een mede Tweaker op plek 9 had zijn kaart al binnen( vorige week) en ik vandaag..

[ Voor 1% gewijzigd door br00ky op 23-11-2020 20:56 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
BlaBla1973 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:24:
[...]

Nou ik heb ook wel mijn vraagtekens bij Alternate.NL
Ik stond op nr 5 met de EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3 (gelijk voor lage prijs besteld), er worden 10 kaarten geleverd, en daarna sta ik NR 1 in de wachtrij ?!?!
Een mede Tweaker op plek 9 had zijn kaart al binnen( vorige week) en ik vandaag..
Dat is vreemd, was exact zelfde versie?
Maar ik veronderstel dat de plek 9 dezelfde prijs betaald heeft als u en die 4 man voor u zijn geleverd. Dus misschien een foutje in he systeem. Hier verdienen ze zelf uiteindelijk niets aan.
Het is een ander verhaal dan de prijs serieus verhoge en de eerste mensen niet uitleveren in de hoop die cancelle zodat ze alles aan de hogere prijs kunnen verkopen.
NL is ook slechts 20 euro verhoogd voor sommige modellen. DE was meer, en BE voor mijn model 70euro.

is wel kut though, hopelijk dat ze het snel rechtzetten en toch eentje leveren aan u

[ Voor 4% gewijzigd door DiZhini op 27-10-2020 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cayren
  • Laatst online: 10-05-2021
"Asus none OC cards.
I finally got an official answer from Asus, none OC cards are not discontinued and still very much part of the range, however as cards are hitting OC levels they are prioritising their manufacturing on OC parts at the moment and as they get more GPUs from NVIDIA they will then also product none OC cards, not the best news as it means their focus is OC models but the none OC models will come.

All partners saying same, nowhere near enough GPU's are coming from NVIDIA, however NVIDIA have informed me the numbers are ramping up so November should see things improve but this worldwide shortage will no doubt continue into early 2021."

komt van overclockers uk forum admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockxas
  • Laatst online: 04-10 16:45
Cayren schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:31:
"Asus none OC cards.
I finally got an official answer from Asus, none OC cards are not discontinued and still very much part of the range, however as cards are hitting OC levels they are prioritising their manufacturing on OC parts at the moment and as they get more GPUs from NVIDIA they will then also product none OC cards, not the best news as it means their focus is OC models but the none OC models will come.

All partners saying same, nowhere near enough GPU's are coming from NVIDIA, however NVIDIA have informed me the numbers are ramping up so November should see things improve but this worldwide shortage will no doubt continue into early 2021."

Dus mensen die wat meer betalen voor een kaart die overclocked zijn krijgen dus voorrang. Waarom ze al twee versies uitbrengen voor dezelfde kaart is mij een raadsel, want wat haal je eruit? 5-10 frames meer per seconde wat je toch al niet gaat merken bij games die al over de 60 heen gaan bij een normale 3090. Breng dan de kaart gewoon uit met zijn volle potentie. Want toen ik de Strix ROG 3090 non-OC bestelde had ik geen benul van dat er ook een tweede versie was met OC.

[ Voor 5% gewijzigd door Rockxas op 27-10-2020 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 21:23
DiZhini schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

How about:
Alternate NL = Alternate
Alternate BE = Alternate(prijze 100eruo boven NL filiaal)

Als ik het goed snap, kan het voor ons belgen dan zelfs interessanter zijn om in de Nederlandse Alternate te bestellen?

[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 23-11-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Ik had een 3070 bij azerty kunnen bestellen een tijdje terug.

Dus ik kom daar met de vraag, wordt die nog op release datum verwacht?

volgende mailtje: we hebben uw bestelling geannuleerd 8)7

Straks maar weer aansluiten op de 29e, iemand aanraders welke site het best is om te gaan jagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
Rockxas schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:36:
[...]

Dus mensen die wat meer betalen voor een kaart die overclocked zijn krijgen dus voorrang. Waarom ze al twee versies uitbrengen voor dezelfde kaart is mij een raadsel. Breng dan de kaart gewoon uit met zijn volle potentie. Want toen ik de Strix ROG 3090 non-OC bestelde had ik geen benul van dat er ook een tweede versie was met OC.
Ach, zoveel maakt het niet uit, ik ben al sinds launchday, 15:15 uur aan het wachten op mijn 3080 Strix OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
Cayren schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:31:
"Asus none OC cards.

Amazon bracht mij vorige week het nieuws dat mijn non-oc RTX 3090 op 7 november wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:41
ik heb nog even gevraagd op amazon voor de datum 2/4 november:

"Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het product op dit moment niet op voorraad is
En ik kan ook niet zien wanneer het weer op voorraad komt"

"Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk tussen 2 en 4 november wordt bezorgd"

[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 27-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Aggressor schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:41:

"Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het product op dit moment niet op voorraad is

"Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk tussen 2 en 4 november wordt bezorgd"
Scheisse! Dit is ook voor de 3080 msi gaming x trio toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Aggressor schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:41:

Je krijgt een bericht dat ze op 2/4 november gaan leveren en daarna ga jij Amazon vragen of het product ook rond die datum komt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Koelkie schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

Scheisse! Dit is ook voor de 3080 msi gaming x trio toch?
ja.. maar volgens mij weet de klantenservice echt niks.. ze weten net zoveel als jou ... ze kijken alleen in je account bij de order.

ik wacht het wel af

@NotSoSteady dat is wel eens vaker zo dat een datum krijgt en dat er verder niks bekend is.

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 27-10-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
Houbie schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:36:
[...]

Als ik het goed snap, kan het voor ons belgen dan zelfs interessanter zijn om in de Nederlandse Alternate te bestellen?
Je staat dan vanachter in de queue, wel wat goedkpoper.
Maar als je denkt aan de 3070 daar te bestellen. Hou rekening dat als jij besteld om 15.00, sturen zij een offerte met verzendskosten (manueel door iemand daar) dan moet je betalen en pas als de betaling ontvangen is krijg je je bestelbevestiging. Hier kan makkelijk een uur of meer over gaan, dus ben je wss te laat voor de initiele stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
DiZhini schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Maar als je denkt aan de 3070 daar te bestellen. Hou rekening dat als jij besteld om 15.00, sturen zij een offerte met verzendskosten (manueel door iemand daar) dan moet je betalen en pas als de betaling ontvangen is krijg je je bestelbevestiging. Hier kan makkelijk een uur of meer over gaan, dus ben je wss te laat voor de initiele stock
Hmm, goed om te weten. Bedankt! Ik ben zelf nog aan het kijken waar ik in Belgie ga proberen een 3070 te kopen. Spijtig dat Alternate BE zoveel meer vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:23

swv

Aggressor schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

ja.. maar volgens mij weet de klantenservice echt niks.. ze weten net zoveel als jou ... ze kijken alleen in je account bij de order.

ik wacht het wel af
Net zoals bij bijna alle winkels. Amazon heeft vast van hun leverancier vernomen (net als alle andere winkels) dat er op X datum een X aantal kaarten binnen zouden kunnen komen. Het systeem van Amazon koppelt deze informatie aan uitstaande bestellingen (blijkbaar ben jij samen met X aantal andere klanten als volgende aan de beurt) en schat zo de leverdatum op 2-4 november. Krijgen ze echter niet of later geleverd dan schuift jouw datum ook weer op.

Dit komt uit mijn dikke duim maar ik schat zo in dat het zo wel gaat. Geeft meteen aan dat je niet 100% zeker kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
DiZhini schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Als ze alleen kijken naar afleveradres... dan bied ik wederom wel mijn Rotterdamse adres aan als afleverpunt. Je moet dan alleen ff roadtrippen naar Rotterdam ;) (zonder kosten uiteraard! Een lekker belgisch biertje is altijd welkom maar verre van een verplichting :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_van_Duin
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-06 14:49
pokle312 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:38:
Ik had een 3070 bij azerty kunnen bestellen een tijdje terug.

Dus ik kom daar met de vraag, wordt die nog op release datum verwacht?

volgende mailtje: we hebben uw bestelling geannuleerd 8)7

Straks maar weer aansluiten op de 29e, iemand aanraders welke site het best is om te gaan jagen?
Ik heb hem gister bij sicomputers gekocht en de mijne is nog niet geannuleerd na op whatsapp te hebben gesproken met ze bleek het dat ze al preorders namen voor de asus ASUS Dual NVIDIA GeForce RTX 3070 8GB GDDR6 dus als u die wilt kunt u het daar proberen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
Max_van_Duin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Ik heb hem gister bij sicomputers gekocht en de mijne is nog niet geannuleerd na op whatsapp te hebben gesproken met ze bleek het dat ze al preorders namen voor de asus ASUS Dual NVIDIA GeForce RTX 3070 8GB GDDR6 dus als u die wilt kunt u het daar proberen
Krijgt si computers wel kaarten binnen dan?
van de 3080 hebben ze volgens mij ook niks binnen gekregen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Even dicht om te nodige reacties te trashen. Het doel van dit is duidelijk. Waarom er dan keer op keer over voedingen, scalpers e.d. wordt gepraat is me volledig onduidelijk. Op die manier wordt dit topic weer ZT en worden er bans uitgedeeld.

En weer open. Voor de duidelijkheid: dit topic gaat over levertijden en prijzen. Al het andere is hier off topic en laat dat dus aub ook weg.

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 27-10-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Goedemorgen,

Ik heb gehoord dat gisteren laat op de dag bij Informatique nog iets is gebracht omtrent Gigabyte (3080) Maar zal niet veel zijn geweest.

Heb hier verder geen proof van maar via via gehoord. Ben benieuwd hoe het de rest van de week gaat.
Sta nog altijd nummer 8 bij Alternate ivm TUF OC.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thestuf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 07:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:27
Lycan-Strife schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:21:
Goedemorgen,

Ik heb gehoord dat gisteren laat op de dag bij Informatique nog iets is gebracht omtrent Gigabyte (3080) Maar zal niet veel zijn geweest.

Heb hier verder geen proof van maar via via gehoord. Ben benieuwd hoe het de rest van de week gaat.
Sta nog altijd nummer 8 bij Alternate ivm TUF OC.
Gisteren middag zijn er enkele GB modellen gebracht. Zelfs een aantal in de vrije verkoop geweest (Eagle). Ik heb 4 kaarten besteld bij Informatique, maar ze willen mijn enkele kaart niet los leveren |:(

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wobin77
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-06 09:19
Allé, ben benieuwd...
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen en verwerkt onder bestelnummer MExxxxxxxxxxxxxxx

De gekozen leverdatum is 28-10-2020.

Onze webshopmedewerkers hebben je bestelling in behandeling genomen.
Tijdens het verwerken zal je de voortgang van je bestelling per email ontvangen.
Ook kun je klikken op het bestelnummer in deze email of inloggen op megekko.nl om de status van je bestelling te volgen.

Indien je nog vragen hebt betreft je bestelling, verwijzen we je graag door naar onze veel gestelde vragen.
https://www.megekko.nl/info/faq

Met vriendelijke groet,
Megekko.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
  • Laatst online: 29-09 10:49
Wobin77 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Allé, ben benieuwd...

[...]
nog niets gehoord over mijn 3080 master... 8)7

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
Cdromland heeft ook twee 3090s beschikbaar.
https://www.cdromland.nl/...90-AORUS-M-24G-Videokaart

Edit: verkocht intussen.

[ Voor 9% gewijzigd door Houbie op 27-10-2020 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:27
De eerste 3070 is verschenen (toch?) op Coolblue:

https://www.coolblue.nl/p...gb-uprising-dual-fan.html

Prijzen zullen nog worden aangepast, wel jammer dat we niet driect de juiste te zien krijgen. Heb mn zinnen op een 3070 gezet, uiteraard de MSI Trio.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Laatst online: 25-09 14:36
Wel apart. Hier hadden ze op de rtx3000 pagina niks van gemeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
mouzetc schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:36:

Prijzen zullen nog worden aangepast, wel jammer dat we niet driect de juiste te zien krijgen. Heb mn zinnen op een 3070 gezet, uiteraard de MSI Trio.
HOLYYY!!! 990 euro voor een 3070 WHAAAAAAAAA? |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
TryPleX schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

Wel apart. Hier hadden ze op de rtx3000 pagina niks van gemeld...
Het is voor de webshops ook zeer moeilijk om te weten wat ze precies binnenkrijgen, ze hebben orders uitstaan voor alle kaarten maar alles wat je op die pagina ziet zullen ook niks dan gokken / hints zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
Ikkerens schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Het is voor de webshops ook zeer moeilijk om te weten wat ze precies binnenkrijgen, ze hebben orders uitstaan voor alle kaarten maar alles wat je op die pagina ziet zullen ook niks dan gokken / hints zijn.
Ze kunnen toch achteraf updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
TryPleX schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:40:
[...]

Ze kunnen toch achteraf updaten?
Zal ook nog wel gebeuren denk ik, volgens hebben ze niet iemand die non-stop die pagina update. Maar gewoon een paar keer per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJeff
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 09:54
Na het lezen van bepaalde comments toch maar bestelling aangepast bij Megekko van een Asus RTX 3080 (non-oc) naar een MSI Gaming X Trio.

Sta momenteel al weken op de wachtlijst (plaats 95 van de 173) voor de Asus maar er verandert maar niets.
En naar ik begrijp zetten de manufacturers meer in op de OC en premium modellen.

Dus hoop op meer geluk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
mouzetc schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:36:

Als ik jou was zal ik gewoon lekker een 3080 FE proberen te scoren voor dezelfde prijs en dan een beetje undervolten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Modbreak:*knip* slowchat hoort op Discord thuis

[ Voor 84% gewijzigd door br00ky op 27-10-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:20
*knip* aub niet reageren op off topic slow chat
On-topic: Gisteren de knoop doorgehakt en een Ventus OC bij Megekko besteld. Sta momenteel op plek 31 in de wachtrij.

Ik had een bestelling lopen bij Copaco sinds 22 september voor een Gaming X Trio. Stond daar blijkbaar op plek 16 (vandaag toch antwoord op gekregen) maar ze hebben in de afgelopen weken slechts enkele stuks binnengekregen. De leverdatum bleef ook maar opschuiven en ik was het zat om niet te weten waar ik aan toe was. Megekko is stuk transparanter wat dat betreft...

[ Voor 70% gewijzigd door br00ky op 27-10-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 08:39

GekkeR

key = key

DeJeff schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:43:
Na het lezen van bepaalde comments toch maar bestelling aangepast bij Megekko van een Asus RTX 3080 (non-oc) naar een MSI Gaming X Trio.

Sta momenteel al weken op de wachtlijst (plaats 95 van de 173) voor de Asus maar er verandert maar niets.
En naar ik begrijp zetten de manufacturers meer in op de OC en premium modellen.

3 November komen er 1000 stuks 3080 Gaming X Trio bij Office Centre binnen joh, dus geen zorgen.
spoiler:
8)7

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJeff
GekkeR schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:45:
[...]

3 November komen er 1000 stuks 3080 Gaming X Trio bij Office Centre binnen joh, dus geen zorgen.
spoiler:
8)7
Sounds too good too be true.
En vanuit BE kan ben ik sowieso gelimiteerd qua aankoop opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:38
DeJeff schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:43:

MSI Gaming X Trio is toch ook een enorme wachtrij? En daar komt ook zowat niets van binnen. Dus gaat je niet veel helpen lijkt mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Decibel
  • Laatst online: 15-09 09:49
Gigabyte:
Vandaag, op 27-10-2020 zijn er een aantal RTX 3080 AORUS M, RTX 3080 AORUS X en RTX 3090 AORUS M videokaarten geleverd. Deze informatie ontbrak gisteren in het statement, waarvoor onze excuses.
We verwachten halverwege deze week (Week 44) een significante hoeveelheid RTX 3080 kaarten. Het betreft: GV-N3080GAMING OC-10GD, GV-N3080EAGLE OC-10GD en GV-N3080VISION OC-10GD. En eind deze week (week 44) verwachten wij nog een extra zending met daarin een aantal stuks van de GV-N3090VISION OC-24GD, GV-N3090GAMING OC-24GD en de GV-N3080VISION OC-10GD videokaarten. Van de GV-N3080GAMING OC-10G verwachten wij zelfs een significant aantal videokaarten te ontvangen.
Volgens mij is de Megekko medewerker een tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJeff
MrBlueEyes schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

MSI Gaming X Trio is toch ook een enorme wachtrij? En daar komt ook zowat niets van binnen. Dus gaat je niet veel helpen lijkt mij.
Heb nog geen zicht op de wachtrij. Maar ik laat momenteel beide bestellingen open staan en kijk even welke de snelste gaat.
Voorkeur gaat ondertussen wel uit naar de MSI kaart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 16:20
thom.vanheugten schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Waar herken je dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decibel
Paar comments terug werdt dit door een aantal personen vermeld, en 30 min later staat t op de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyTools
  • Laatst online: 26-11-2021
Megekko zojuist;

Gigabyte:
Vandaag, op 27-10-2020 zijn er een aantal RTX 3080 AORUS M, RTX 3080 AORUS X en RTX 3090 AORUS M videokaarten geleverd. Deze informatie ontbrak gisteren in het statement, waarvoor onze excuses.

ziet er wel goed uit dit is boven op de al oude gemelde stock dat komt van GB

3900x | ROG STRIX x570-E Gaming | G.Skill DDR4 Trident-Z 2x16GB 3600Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
thom.vanheugten schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

ik denk dat ze gewoon veel meer vragen binnenkregen dan normaal wanneer de info wel up to date was

nu maar hopen dat ik em morgen krijg!

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:38
BobbyTools schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:58:
Megekko zojuist;

Gigabyte:

Nee hoor, zijn de kaarten die vrijdag eigenlijk zouden komen. Nu zijn ze er gelukkig eindelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreadZeppelin
  • Laatst online: 18-08 00:46
Ik zit me af te vragen of ik op mijn plek in de wachtrij bij alternate moet blijven staan (#579 een uurtje geleden)...

Maar ik zit al sinds half augustus zonder gpu dus ik moet iets om m'n 1440p 144hz scherm te driven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
Megekko zojuist;

Gigabyte:

Plekje 16 voor de X hier. Duimen maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-09-2023
DreadZeppelin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:03:
Ik zit me af te vragen of ik op mijn plek in de wachtrij bij alternate moet blijven staan (#579 een uurtje geleden)...

Maar ik zit al sinds half augustus zonder gpu dus ik moet iets om m'n 1440p 144hz scherm te driven :|
Ik kan je garanderen dat je op die positie je GPU dit jaar niet gaat zien verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
DreadZeppelin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:03:

Ik zit op nr 155 en zelfs ik heb m'n twijfels..
Zit te twijfelen om bij megekko te doen.
informatique heeft op het moment een mental breakdown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreadZeppelin
THE VOLTAGE X2 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Ik kan je garanderen dat je op die positie je GPU dit jaar niet gaat zien verschijnen.
;w raytracing + DLSS...

Maarja Nvidia heeft het toch verkloot met dit soort businesspraktijken.
Dan maar een nieuwe AMD als ik die kan krijgen.
Ik wil gewoon weer gamen met een goede gpu dammit...
pokle312 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:07:
[...]

Ik zit op nr 155 en zelfs ik heb m'n twijfels..
Zit te twijfelen om bij megekko te doen.
informatique heeft op het moment een mental breakdown?
Ik onderhand ook

[ Voor 25% gewijzigd door DreadZeppelin op 27-10-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLeijen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 18:49
Megekko zojuist;

Gigabyte:

Nog niet verwerkt in de wachtrij zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik hoop echt dat er minimaal 6 Aurous Master 3080's binnen zijn gekomen! Jammer dat dat er niet meteen staat.

Voor mensen die nog een wachtrij zoeken:

Het ziet er verder inderdaad echt goed uit kwa Gigabyte kaarten bij megekko. Van de kaart waar ze het meest van krijgen (3080 Gaming OC) is de wachtrij maar 62. Als er met siginificant > 50 stuks wordt bedoeld gaan er best wel wat mensen blij zijn met Megekko.

[ Voor 6% gewijzigd door DriesNL op 27-10-2020 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Megekko geeft bij EVGA aan kleine voorraad, maar geen vrije voorraad... Dus plaats 5-10 hebben vermoedelijk pech!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:37
THE VOLTAGE X2 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Heb toch wat vertrouwen

Nadat Winnie de Poeh 14 dagen geleden na Golden Week het startschot gegeven heeft, zien we binnenkort het vlaggenship van een eindeloze rij die tot over de horizon rijkt

Volgeladen containers met grote logo's van de AIB's die rechtstreeks op de opleggers van de shops geladen worden, waar onder luid gejoel de 3080's, -70's, -90's en Radeon-equivalenten uit komen tuimelen zodra ze geopend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
weet iemand of ik beter mijn bestelpagina kan f5en of de wachtrij

(bij Megekko :P)

[ Voor 13% gewijzigd door mrfloppy88 op 27-10-2020 11:19 ]

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 16:59
Net de aorus 3090 besteld bij megekko na de tip in dit topic. Wachtrij tool geeft aan dat ik 3 van de 8 ben. Hopelijk ben ik nog op tijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-10 14:38
MSI:
Op 26-10-2020 hebben wij een kleine levering RTX 3080 Ventus videokaarten ontvangen. Deze worden op volgorde van bestelling uitgeleverd. Ook gaan wij begin deze week (week 44) een aantal RTX 3080 Gaming X TRIO, en een redelijk aantal RTX 3090 Ventus 3X OC videokaarten ontvangen.

Kom op Megekko ik ben er klaar voor!~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJeff
MrBlueEyes schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Net update ontvangen voor de wachtrij voor de MSI: 336 van de 337
Ik wacht dus nog even af om te kijken de komende 2 weken hoe de wachtlijsten evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kma72
  • Laatst online: 07-02-2021
mrfloppy88 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:18:
weet iemand of ik beter mijn bestelpagina kan f5en of de wachtrij

(bij Megekko :P)
Wat probeer je hiermee te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreadZeppelin
Orky Rulez schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Heb toch wat vertrouwen

Nadat Winnie de Poeh 14 dagen geleden na Golden Week het startschot gegeven heeft, zien we binnenkort het vlaggenship van een eindeloze rij die tot over de horizon rijkt

Volgeladen containers met grote logo's van de AIB's die rechtstreeks op de opleggers van de shops geladen worden, waar onder luid gejoel de 3080's, -70's, -90's en Radeon-equivalenten uit komen tuimelen zodra ze geopend worden
Ik hoop echt dat je gelijk hebt maar ik ben er bang voor...
Zit nu dus al 2.5 maand zonder mogelijkheid om te gamen en ik word gek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
kma72 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Wat probeer je hiermee te bereiken?
Als je refreshed komt de kaart sneller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Vraag me nog steeds af of alternate in vergelijking met azerty/megekko even veel krijgt geleverd? of minder?
Want hun updaten niks en ze houden je ook niet op de hoogte, misschien dat ze zich schamen voor de cijfers die ze binnen krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DreadZeppelin
Lucien_K94 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Als je refreshed komt de kaart sneller toch?
En dan is je kaart ook sneller als hij er is omdat je dan een f5 buffer hebt opgebouwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynomis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05-2021

xynomis

ctrl c + ctrl v

DreadZeppelin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt maar ik ben er bang voor...
Zit nu dus al 2.5 maand zonder mogelijkheid om te gamen en ik word gek
Geloof me, jij en vele andere tweakers zitten in hetzelfde schuitje :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobin77
jaapenstaart schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:18:
Net de aorus 3090 besteld bij megekko na de tip in dit topic. Wachtrij tool geeft aan dat ik 3 van de 8 ben. Hopelijk ben ik nog op tijd geweest.
Idem hier. Fingers crossed!!
Dan kan ik eindelijk ook beginnen met mijn nieuw systeem samen te stellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-1a2c2394xXQv4cfi-15Habl-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ArhCrApyYdPOAaDTiWflomM7.png?f=fotoalbum_large

Voor de gaming trio sta ik op ;
(kom van 284, volgens mij allemaal cancels)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0xzRy6VyW1P7cRjF3bcMo-Js2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i8hIJCDxk9zxS9JD21PcsfKT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Wobin77 op 27-10-2020 11:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:53
Wobin77 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:24:
[...]

Idem hier. Fingers crossed!!
Dan kan ik eindelijk ook beginnen met mijn nieuw systeem samen te stellen.

Voor de gaming trio sta ik op ;
(kom van 284, volgens mij allemaal cancels)
Haal je ordernummer ook even uit het invoerveld..

Edit: Mijn quote had nog een link naar het oude plaatje. Ook gefixt.

[ Voor 45% gewijzigd door ThoNohT op 27-10-2020 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DreadZeppelin
xynomis schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Geloof me, jij en vele andere tweakers zitten in hetzelfde schuitje :(:)
Thanks, 'gedeelde smart is halve smart' of iig dat zegt men.
ik zal ophouden met zeiken en de threadregels wat beter voor ogen houden (nog steeds #579)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobin77
ThoNohT schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Haal je ordernummer ook even uit het invoerveld..
inderdaad. Bedankt voor je opmerkzaamheid. Te snel geweest. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel San
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-08 14:56
Weet iemand de actuele wachtrij voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G bij Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
Daniel San schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:32:
Weet iemand de actuele wachtrij voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G bij Megekko?
Ergens richting de 60 zag ik voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel San
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-08 14:56
TryPleX schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Ergens richting de 60 zag ik voorbij komen.
Thanks. Kan maar een poging wagen. De Asus kaarten waar ik voor de in wachtrij sta lijkt echt 0 schot in te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Daniel San schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:32:
DriesNL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:13:
Ik hoop echt dat er minimaal 6 Aurous Master 3080's binnen zijn gekomen! Jammer dat dat er niet meteen staat.

Voor mensen die nog een wachtrij zoeken:

Het ziet er verder inderdaad echt goed uit kwa Gigabyte kaarten bij megekko. Van de kaart waar ze het meest van krijgen (3080 Gaming OC) is de wachtrij maar 62. Als er met siginificant > 50 stuks wordt bedoeld gaan er best wel wat mensen blij zijn met Megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Bij alternate.nl ligt de ALICE en positie tool eruit - bij mij in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectAbraxas
  • Laatst online: 24-03-2022
Daniel San schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Thanks. Kan maar een poging wagen. De Asus kaarten waar ik voor de in wachtrij sta lijkt echt 0 schot in te zitten.
Ik wilde het net vragen; is er enig nieuws omtrent Asus (naast dat ze geen non-OC kaarten produceren op het moment)? Ik zie alleen maar updates over Gigabyte (vrij regelmatig), MSI (ook vrij regelmatig) en EVGA (tenminste iets) maar Asus... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
Tracking tool plat, Informatique die hun website update...

Dit kan maar één ding betekenen jongens: de containers zijn in zicht!

Een Tweaker aan de kust die dit even kan gaan confirmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
ProjectAbraxas schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:44:
[...]

Ik wilde het net vragen; is er enig nieuws omtrent Asus (naast dat ze geen non-OC kaarten produceren op het moment)? Ik zie alleen maar updates over Gigabyte (vrij regelmatig), MSI (ook vrij regelmatig) en EVGA (tenminste iets) maar Asus... :X
Was er onlangs geen lijstje van de .de Proshop waar er toch al vooral ASUS 3070's in stock lagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
Orky Rulez schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:45:
Tracking tool plat, Informatique die hun website update...

Dit kan maar één ding betekenen jongens: de containers zijn in zicht!

Een Tweaker aan de kust die dit even kan gaan confirmeren?
Ik sta hier al een tijdje met m'n verrekijker en ik zie alleen een aliexpressje langs komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
Orky Rulez schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Was er onlangs geen lijstje van de .de Proshop waar er toch al vooral ASUS 3070's in stock lagen?
De ASUS 3080 STRIX zal hij bedoelen. Hier is echt al 3 weken geen levering/nieuws voor geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orky Rulez
Lucien_K94 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Ik sta hier al een tijdje met m'n verrekijker en ik zie alleen een aliexpressje langs komen.
Dat zullen onze GPU-supports, custom X4-vinnetjes en molex-to-8pin's zijn dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TryPleX
Lycan-Strife schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:43:
Bij alternate.nl ligt de ALICE en positie tool eruit - bij mij in ieder geval...
Hier werkt ie gewoon. Soms heeft hij wat issues. (vooral als je hem veel refreshed) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectAbraxas
  • Laatst online: 24-03-2022
thom.vanheugten schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:47:
[...]

De ASUS 3080 STRIX zal hij bedoelen. Hier is echt al 3 weken geen levering/nieuws voor geweest.
Zowel 3080 als 3090. Sta zelf bij drie winkels in de rij voor de 3090 Strix OC maar zie helaas niks gebeuren.
Pagina: 1 ... 201 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord