RogerD1985 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:35:
[...]
Nou met die kaart zal het nog wel even duren heb diezelfde ook bij Amazon.nl in bestelling staan sinds 19-Sep en nog niks vernomen. Voor de grap heb ik eens een order geplaatst bij Alternate daar stond ik 54 (deze ook weer geanuleerd).
Daarstraks van iemand vernomen dat bij Megekko de wachtrij 66 is voor deze kaart.
Ik blijf lekker staan wil heel graag de STRIX 3090 OC hebben maar door het geluk van een mede tweaker ben ik momenteel in bezit gekomen van een 3090 FE, dus ik kan nog wel even wachten.
Sta ook al sinds launch in de wacht voor de strix 3090 OC, en dan staan er gewoon 2 op marktplaats. Echt een frustrerende launch dit, hoop echt dat die gasten er mee in hun mik blijven zitten.
Wel 2e nu bij alternate dus een beetje hoop dat ik hem voor de 17e krijg.
Had ook sinds 19 sept een preorder bij amazon staan voor de kaart om op 2 paarden te wedden maar die heb ik gecancelled vorige week.
Vertrouw er weinig op dat ze eerdaars gaan leveren en ze hebben volgens me veel orders aangenomen. Zonder duidelijke info of wachrij indicator zag ik het daar niet meer zitten.